Wat is Freshdesk?

Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL.

Wie gebruikt Freshdesk?

Wereldwijd kunnen MKB-bedrijven en grote ondernemingen Freshdesk gebruiken om opmerkelijke klantenservice van wereldklasse te bieden.

Waar kan Freshdesk worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Freshworks
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2011

Ondersteuning voor Freshdesk

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Aruba, Australië, Azerbeidzjan en nog 110 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 20 andere

prijzen van Freshdesk

Beginprijs:

US$ 0,00
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Freshdesk heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Freshdesk betaalde versie vanaf US$ 0,00.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Freshworks
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2011

Ondersteuning voor Freshdesk

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Aruba, Australië, Azerbeidzjan en nog 110 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 20 andere

Video's en afbeeldingen van Freshdesk

Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Freshdesk-video
Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5

Functies van Freshdesk

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Auditing van problemen
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Callcenterbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Incidentenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • On-demand opnamen
  • Online implementatie
  • Opdrachtenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime chatten
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Sentimentanalyse
  • Servicegeschiedenis
  • Sessies opnemen
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verzendbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Freshdesk alternatieven

Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Meer informatie over Gorgias

Freshdesk reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,5
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Torre
Torre
Owner
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Client Friendly Ticketing System

5,0 vorig jaar
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Daisy
Daisy
Integration Partner Manager in België
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

All-in-one solution and gradually extendible

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

The analytics are very insightful, it solves for us support management/knowledge base management/customer success (a CRM software provider with 12k clients) The knowledge base management in 6 different languages is very user friendly and easy to manage. We were able to gradually extend the functionality, first developed ourselves to integrate with our backend. Then integrated Chat management/integrated JIRA/ review management (we are still able to extend with chat bot and forums if we want).

Minpunten:

Maybe the search functionality could be extended, the filters on top of search terms are quite limited.

Nici
SEO and Social Media Consultant in Australië
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Useful Help Desk/Call Centre Package

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: I used this software whilst running a software helpdesk/call centre. At the time I compared all the alternatives and felt it was the best one for the price.

Pluspunten:

Email management and the ability for connected issues to be linked was really impressive.

Minpunten:

Integration with Jira would have been a great feature.

Overwogen alternatieven: Zendesk

Redenen om over te stappen op Freshdesk: It was cheaper at the time than Zendesk and had similar functionality.

Geverifieerde reviewer
Business head, North America in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Used it for an year but wasn't scaleable and broken

3,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

Freshdesk had a good interface and easy to use

Minpunten:

all functionalities that were required were not supported and system used to go down frequently

Shayla
Shayla
Human Resources Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent customer support ticket system

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Our team were able to automate and monitor a number of our process workflows thanks to Freshdesk's help. In addition, it is a better choice than emailing support questions and concerns. Freshdesk allows our clients to see their ticket status and ticket history, as well as submit their comments and rating, which simplifies the process of providing excellent customer service.

Pluspunten:

Freshdesk has a wide range of essential services, including live chat, email, phone, and social media support channels. The software is cloud-based and easy to use, with clever automation capabilities that guarantee things are done easily and quickly, resulting in more efficient corporate operations and a better customer experience.

Minpunten:

Upgrades to Freshdesk's reporting feature are, in my opinion, overly pricey for individual agents and users. There is a good thing about Freshdesk's free trial plan since it allows us to test out their vast variety of services before making a decision on whether or not to upgrade our business.

Sushant
Sushant
Co-Founder in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Schoolleiding, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great tool to provide superior customer experience

4,0 4 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Integrations within the Freshworks product suite make things super simple. I liked the smooth integrations with Freshchat and Knowlarity. Freshdesk also provides the API to fetch all the data to push to our internal system. We used that to build our reports on top of Freshdesk.

Minpunten:

Reporting around ticket management can be improved. We had to build our internal reporting while using Freshdesk. The combined reporting of Freshchat & Freshdesk would have helped a lot as well so that we don't have to look into two different systems. Also, their Freshchat bots were very expensive so we relied on our internal categories.

Overwogen alternatieven: Verloop