Esker Accounts Payable

Esker Accounts Payable

door Esker

Wie gebruikt Esker Accounts Payable?

Industries: chemical, education, electronics, financial services, food & beverage, healthcare, industrial equipment, life sciences, manufacturing, services, technology, utilities, wholesale distributi

Wat is Esker Accounts Payable?

Esker solutions make paper-free AP a reality with intelligent capture, touchless processing capabilities and electronic workflow. Invoice approval workflow is simplified and consolidated. Organizations can cut operational and administrative AP costs by 40-60%. Esker offerings include the first complete Software as a Service (SaaS) solution fully integrated with SAP applications.

Esker Accounts Payable - Details

Esker

http://www.esker.com

Esker Accounts Payable - Prijsoverzicht

Esker Accounts Payable heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. Esker Accounts Payable betaalde versie vanaf US$ 1,00.

Beginprijs

US$ 1,00

Prijsinformatie

Pricing is project based

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Implementatie

Geïnstalleerd - Windows

Training

Live online

Ondersteuning

Kantooruren

Functies van Esker Accounts Payable

Crediteurenbeheer software
1099-voorbereiding
Afstemmen van inkooporders
Cashbeheer
Controle van goedkeuringsbeheer
Elektronische geldoverdracht
Factuurverwerking
Fraudedetectie
Gegevensextractie
Leveranciersbeheer
Terugkerende betalingen
Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
Uitschrijven van cheques
Waarschuwing bij dubbele betaling

Reviews van Esker Accounts Payable

5 van 5 reviews worden weergegeven

In totaal
3,8/5
Gebruiksgemak
3,8/5
Klantenservice
4,6/5
Functies
4,2/5
Waar voor je geld
4/5
Elizabeth S.
Treasury manager
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10/9/2019

"Bang for the buck!"

Opmerkingen: Rep team is wonderful to work with. Very knowledgeable and willing to make it work the way you need it to. Creating user events to share knowledge.

Pluspunten: I love how easy it is to use and teach people to use.

Minpunten: Some functionality has to be customized.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10/9/2019
Terri R.
Sr AP Specialist
Biotechnologie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21/2/2018

"It was a little bumpy in the beginning, but now that we're on it full speed, it's been very positive"

Pluspunten: Tracking of invoices whether they are paid or out for approval. If a vendor calls, I'm not having to go through spreadsheets or piles of paper to try and see where it is in the approval or payment process.

Minpunten: When you change the cost center, the workflow does not always auto-populate. There are times when I change the cost center, that I have to manually choose the approvers.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21/2/2018
Nancy W.
Sr. MIS Specialist
Automotive, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    2/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22/8/2019

"Difficult Implementation Sketchy Documentation"

Opmerkingen: If it works, it will be nice for our no brainer accounts - utilities, leases, services, etc., but some of the trickier stuff may prove to be more work than our AP folks have in mind.

Pluspunten: EskerAP appears to have a great deal of functionality, particularly with 3-way match and setting up autopay. The entire suite most likely gels quite well together. The Esker implementation team are helpful and well organized and keep us on task.

Minpunten: The mapping documentation is horrific at best. The FFD documents rarely list or match required elements, which are in other "sample" worksheets sheets that contain CSV fields that are incredibly difficult to read and parse. If we use the sample sheets, we receive missing element errors, use the FFD and receive more/different missing element errors. Use all fields from both documents and receive errors that we are sending fields that do not exist. Incredibly frustrating! The technology is somewhat outdated. They do not accept direct XML or JSON formatted files, so all data must be converted to CSV, which requires heavy manipulation to strip commas, etc.. Then jobs and programs must be written to extract, insert a CSV string for the header fields, convert the extracted data to CSV , move to a queue and send all files once per hour. Tables such as Vendor data, GL Accounts, Tax Rates, Payment Terms, etc., should not need refreshed 10-12 times per day. There is also no option to set exchange rates by vendor. In our case one division orders and pays foreign vendors in their currency, and our other division orders in foreign currency, but pays in USD.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22/8/2019
David O.
AP Specialist
Biotechnologie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11/9/2019

"Excellent product"

Pluspunten: It's very user friendly and I also like the reporting features (especially the ability to create new reports)

Minpunten: There's nothing that readily comes to mind

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11/9/2019
Kara C.
AP Analyst
Consumentengoederen, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27/11/2017

"We are in the process of implementation."

Pluspunten: The visibility and accountability processes built into the automation. Once live, it will be great to have information in one place.

Minpunten: Surprised at some of the functionality that is not out of box and requires additional customization.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27/11/2017