Wat is Bitrix24?

Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk.

Wie gebruikt Bitrix24?

Bitrix24 is bestemd voor ondernemingen en kleine bedrijven. Het is ook geschikt voor externe teams die contact willen houden en efficiënt willen samenwerken.

Waar kan Bitrix24 worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Bitrix
  • Gevestigd in Alexandria, VS
  • Opgericht in 1998
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans en nog 10 andere

prijzen van Bitrix24

Beginprijs:

US$ 39,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Bitrix24 heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Bitrix24 betaalde versie vanaf US$ 39,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Bitrix
  • Gevestigd in Alexandria, VS
  • Opgericht in 1998
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans en nog 10 andere

Video's en afbeeldingen van Bitrix24

Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5
View 6 more
Bitrix24-video
Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5

Functies van Bitrix24

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Abonneebeheer
  • Accountbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Audio-/videovergaderen
  • Audittrail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch bijwerken
  • Automatische nummerkiezer
  • Automatisering van formulieren
  • Autoresponders
  • Back-up en herstel
  • Batchverwerking
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van problemen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Beleidbeheer
  • Belgroepen
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bellijstbeheer
  • Benchmarking
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Brainstormen
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Call conferencing
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Commissiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbibliotheek
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementplanning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Factuurgeschiedenis
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Formuliergenerator
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersprofielen
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Geotargeting
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Geïntegreerde communicatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische workfloweditor
  • Groepenbeheer
  • HR-beheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Ideeënbeheer
  • Innovatiebeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klasplanning
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kortingsbeheer
  • Leadengagement
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Ledendatabase
  • Ledenlijst
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Massa-sms
  • Mediabibliotheek
  • Meerdere campagnes
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Offline toegang
  • On-demand opnamen
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online formulieren
  • Online implementatie
  • Online kalender
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online spraakoverdracht
  • Online tijdklok
  • Online winkelontwerp
  • Ontwerpbeheer
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Overdrachten en routering
  • PBX
  • Patiëntcommunicatie
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Ponskaart
  • Predictief kiezen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Previewfunctionaliteit
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Privénetwerk
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Productconfigurator
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Provisiebeheer
  • Publicatieopties
  • ROI bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Registratiebeheer
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • SEO-beheer
  • SIP-trunking
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Teammanagement
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende taken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Vergaderen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verlof bijhouden
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Virtuele extensies
  • Visueel workflowbeheer
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van sollicitanten
  • Voor IT-project management
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor cloudtelefoonsystemen
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor start-ups
  • Voor yoga-/pilatesstudio's
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Vrijwilligersbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Werkprognoses
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Bitrix24 alternatieven

CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Web-based solution with lead capturing, sales forecasting, follow-ups management, contacts tracking, and accounting capabilities.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.

Bitrix24 reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,1 (520)
Gebruiksgemak
3,8 (520)
Klantenservice
3,9 (520)
Functies
4,2 (520)
Waar voor je geld
4,2 (520)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Leah W.
Leah W.
Design Engineer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouwmaterialen, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Bitrix24: All-in-one collaboration and task & Project management tool

5,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Task and project management. Video calls and live chat.

Pluspunten:

Collaboration in our organization has been at optimal via chats and video calls.

Minpunten:

I have not yet detected any flaw on this team collaboration platform.

Paulo F.
partner - CFO in Brazilië
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

BITRIX24 - easy and free solution for task management

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: So far so good! works well, no bugs and team has gotten used to it.

Pluspunten:

The platform has a few viewing modes (GANTT, LIST, DEADLINE...) for different types of people. I prefer GANTT. It is easy to work with and schedule tasks within the company, allocated to different employees. It has a built in chat messenger feature that helps keep an ongoing communication between teams.

Minpunten:

Since it brings together several different features, it contains a lot of information on screen, which in turn for some people it's hard to use and navigate.

Nurul suhaila A.
Nurul suhaila A.
Information Communication Technology Coordinator in Maleisië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Powerful tools to manage project tracking and planning

4,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Using Bitrix24 has been a pleasant experience for my company in many areas, including project planning, job scheduling, private communications, and staff performance evaluation.

Pluspunten:

The optimal network layout and the premise of integrated social media feeds are two of Bitrix's significant strengths. If the software's price had not swayed us, I might well have anticipated our being able to adapt it to our needs. My favorite part of the site was the notion of using it to manage chores and boost efficiency amongst some of the staff.

Minpunten:

They let us utilize the built-in VoIP capability, but not the latest version. I do not understand why this would be the case. Last year, I used my VoIP device to connect with my friends and family. But then they want payment for the feature.

Eric r. B.
Eric r. B.
Chief Product Officer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Research, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Hoped it would be the CRM for us, but it's too heavy and pricing is nitpicky

3,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: We wanted a sales and CRM tool that could handle our small startups' workload. Basic workflows, sales tracking, and being a Rolodex for the office. But it's too clicky to be useful as an app for the team. Need to streamline and also improve the third-party connectors.

Pluspunten:

Bitrix has a lot of good ideas, including the overall navigation of the system and the concept of social feeds being built-in. If pricing had not driven us away from the application, I would have expected to configure it well enough to work for us.

Minpunten:

Too many clicks, too much configuration needed for someone who is trying to track info for a startup. Bitrix needs more templating options and more of a focus on quick actions that can help move a project or sale forward. There are too many things that need to be set up, too many options and variations on similar ideas.

Overwogen alternatieven: Zoho CRM, Salesforce Sales Cloud en HubSpot CRM

Redenen om voor Bitrix24 te kiezen: Bitrix seemed to offer more functionality and the initial cost was $0. But when we started seeing how even some pretty basic functionality would be expensive to use on Bitrix, we switched to HubSpot.

Overgestapt van: SugarCRM

Redenen om over te stappen op Bitrix24: Ultimately, we did not. HubSpot proved to be a far better fit when we looked at pricing and capabilities. HS had it hands-down for mass-mailing and quicker workfr

Diego A.
Diego A.
Analista Digital in Costa Rica
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bankwezen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Bitrix 24: un buen prospecto para CRM

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: En general Bitrix 24 es una excelente alternativa a bajo y de fácil implementación para que las empresas pequeñas puedan contar con una plataforma de CRM para gestionar a sus clientes de una manera efectiva y los detalles que debe afinar para mejor como software no son tan riesgosos tomando en cuenta las ventajas que brinda al punto de ser un mini ERP.

Pluspunten:

Las ventajas de Bitrix 24 van más allá de un simple CRM para gestionar clientes, crear prospectos y sus respectivas promesas de atención. Esta plataforma tiene ciertas funcionales que lo hacen ver como una buena alternativa para tener un ERP en la empresa y que las diferentes áres vean como avanzan las ventas. Incluso, se pueden generar proyecciones y asignar metas de ventas para los miembros de los diferentes equipos.

Minpunten:

Este software debe de mejorar algunos aspectos con el tema de la calibración de las gestiones en seguimiento. Es decir, cuando se le da una promesa como seguimiento, volver a llamar, no llamar más o venta distinguir entre criterios definitivos y promesas temporales. Son detalles mínimos.

Software gevonden in