Filteren op:

Gemiddelde scores

  • In totaal
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Klantenservice
    5 /5

Over Voiso

Alles-in-één callcenteroplossing die is ontworpen om het beste uit elke interactie met de klant te halen.

Meer informatie over Voiso

1 review wordt weergegeven

Phidias P.
System Administrator
Financiële dienstverlening, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5/10/2020

"Great call quality and Service"

Opmerkingen: PReviously having many issues and complaints about calling and interuptions.
With Voiso the complaints and call issues are to the minimum.

Pluspunten: User-friendly. Was easy to set up and swap from our current calling system we were using.

Minpunten: Comparing to other calling systems he hardly found any issues with the administration of the system

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5/10/2020