Over OneDesk

De software van OneDesk combineert helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing. Beheer tickets en projecten van klanten in één app.

Meer informatie over OneDesk

Pluspunten:

Niet beschikbaar

Minpunten:

Niet beschikbaar

Beoordelingen van OneDesk

Gemiddelde score

Gebruiksgemak
3,0
Klantenservice
4,0
Functies
4,0
Waar voor je geld
4,0

OneDesk heeft een totaalscore van 4 van 5 sterren op basis van 2 gebruikersreviews op Capterra.

Reviews filteren (2)

Productscore

Productscore

Landen

Landen

Gebruik

Sorteren op

Heb je OneDesk eerder gebruikt?

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Reviews filteren (2)

Bobby K.
Bobby K.
Statistical Data Analyst in
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Overheidsadministratie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp
4 5 jaar geleden
Rakesh S.
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Good solution to combine voice of the customer with product management

4 11 jaar geleden

Opmerkingen: It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Pluspunten:

For a first-time user of the product, I thought support was excellent