Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Procurement software

Procurement software automatiseert het inkoopproces en beheert alle activiteiten met betrekking tot de uitgaven van een organisatie. Procurement tools automatiseren het proces van resource-acquisitie en leveranciersrelatiebeheer. Werknemers kunnen moeiteloos inkooporders maken die door managers in België worden beoordeeld en goedgekeurd. Managers beschikken over een groot aantal tools voor het volgen en analyseren van en rapporteren over de efficiëntie van bedrijfsprocessen. Zie ook: factuurprogramma's, inkoopsoftware en leveranciersmanagement software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Procurement software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
103 resultaten
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, uniforme source-to-pay-platform dat door inkoopexperts is gebouwd voor inkoopprofessionals. Meer informatie over GEP SMART
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, source-to-pay-software die uitgebreide uitgaven, inkoop en inkoopfunctionaliteit levert in een enkel, verenigd platform. Van sourcing tot betalingen, uitgave-analyse tot het bijhouden van besparingen, SMART by GEP geeft je de mogelijkheid om inkoop voor de hele onderneming te stimuleren met een ongeëvenaarde gebruikerservaring. SMART by GEP is sectoronafhankelijk en is ontworpen voor bedrijven in alle belangrijke sectoren en industrieën. Meer informatie over GEP SMART

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Verfrissend eenvoudig inkoopbeheer. Gebruiksvriendelijke interface, enkele bron van waarheid, geen malafide uitgaven. Meer informatie over Procee
Stroomlijn je uitgaven van begin tot eind met inkoopsoftware waarmee je al je uitgaven kunt bijhouden, beheren en analyseren. Procee maakt het gemakkelijk en eenvoudig voor gebruikers om hun uitgaven te controleren en te beheren via een gebruiksvriendelijke interface. Bewaar al je inkoopproces op één plek als je enige bron van waarheid en voorkom ongeoorloofde uitgaven. Meer informatie over Procee

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
WTP combineert gegevens over bedrijven, grondstoffen, arbeidskosten en valuta's om binnen enkele minuten inkoopinformatie te krijgen over de kostenstructuur van een product. Meer informatie over What's The Price
What's The Price geeft inkoopprofessionals toegang tot het overzicht dat je leverancier nooit heeft willen delen: kostprijs, kostenstructuur en zelfs de marge. Dit platform zorgt voor onderhandelingen op een hoger niveau, waarbij je niet hoeft te gissen naar de juiste prijs op basis van een verkooppraatje en je kunt praten over de echte prijs gebaseerd op kostenmodellen. What's The Price combineert Big Data over bedrijven, grondstoffen, arbeidskosten en valuta's om binnen enkele minuten inzicht te krijgen in de kostprijs van een product. Meer informatie over What's The Price

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM voor inkoopactiviteiten. Meer informatie over Promena
Promena biedt oplossingen voor e-Procurement, e-Sourcing, e-Auction en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij inkoopactiviteiten. Met behulp van Promena kun je de meest efficiënte verbetering leveren wat betreft kosten, productiviteit, transparantie en risicobeheer binnen de toeleveringsketen. Neem contact op met het bedrijf en breng je inkoopactiviteiten naar de cloud via het webgebaseerde e-sourcingplatform. Meer informatie over Promena

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Hooggewaardeerde inkoopsoftware. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt Steve@Clarendon Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en biedt ook uitstekende integratie met QuickBooks Online en desktop. Meer informatie over ProcurementExpress.com

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
België Lokaal product
Transmate is een cloudgebaseerd supply chain-platform dat capaciteiten biedt voor TMS, vrachtbeheer en inkoop- en factuurcontrole. Meer informatie over Transmate
Ervaar de kracht van Transmate, het ultieme supply chain-platform. Vereenvoudig je logistieke activiteiten met een robuust TMS (Transport Management System), magazijnselectie en een geïntegreerd systeem voor vrachtinkoop en -audit. Laat handmatige taken achterwege met de aanbestedingsprocedures voor spottarieven, tariefbeheer en controle van vrachtfacturen. Maak moeiteloos verbinding met je waardeketen met behulp van de cloudgebaseerde samenwerking van Transmate. Werk naadloos samen met belanghebbenden en optimaliseer je processen. Meer informatie over Transmate

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Het ontdekt en beheert SaaS-licenties voor jou en onderhandelt over de beste prijzen op de markt, waardoor je 30% of meer bespaart op je SaaS-stack. Meer informatie over Sastrify
Sastrify is de inkooppartner die zoveel (of zo weinig) ondersteuning biedt als een groeiend of opschalend team nodig heeft: van toegang tot meer dan $ 1 miljard aan gebenchmarkte uitgavengegevens tot het namens jou laten onderhandelen van de beste SaaS-deals door onze prijsexperts. Als je meer dan $ 250.000 aan software per jaar besteedt, kun je met het alles-in-één platform van Sastrify de eindeloze productdemo's overslaan en tegelijkertijd tot 35% besparen. Gegarandeerd. Meer informatie over Sastrify

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Wereldwijde tool die het indienen van offertes voor vrachtvervoer eenvoudig maakt. Meer informatie over TenderEasy
TenderEasy is ontwikkeld om enerzijds het indienen en inzamelen van offertes voor vrachtvervoer eenvoudig te maken. Bedrijven van wereldklasse gebruiken TenderEasy voor hun transportsourcing, omdat het intuïtief en gebruiksvriendelijk is voor zowel kopers als verkopers van transportdiensten. - makkelijk aan de slag; - Krijg toegang tot de beste markttarieven - Verlies minder tijd en geld aan administratieve rompslomp - Voer scenario's binnen enkele seconden uit - Geweldige tool voor feedback en onderhandelingen - Uitstekende toewijzing van vervoerders Meer informatie over TenderEasy

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Beheer leveranciers, voorkom dat de voorraad opraakt of voorkom te hoge uitgaven in overmatige materialen met de inkooptools van Odoo. Meer informatie over Odoo
Beheer moeiteloos leveranciers en inkooporders. Met de inkooptools van Odoo kun je je bedrijf strak runnen met minder voorraad en geen uitverkochte voorraad meer. Definieer min-max voorraadhoeveelheden met nabestellingsregels, voorraadniveaus, verkoopprognoses of automatische routes (aanvullen op bestelling). Importeer ook prijslijsten/doorlooptijden van leveranciers om op de hoogte te blijven van productprijzen en levertijden. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Uitstekende procure-to-pay-software voor bedrijven die behoefte hebben aan gebruiksgemak, transparantie, inzichten en proactieve uitgavencontroles. Meer informatie over Fraxion
Een cloudgebaseerde procure-to-pay-oplossing voor proactief uitgavenbeheer. Vertrouwd door sectoroverschrijdende organisaties over de hele wereld om inkoopworkflows te automatiseren en aanvraag-tot-PO-processen en -uitgaven te beheren met goedkeuringen op meerdere niveaus, budgetcontrole, beleidsnaleving, workflowbeheer van crediteuren en uitgavenanalyse. Fraxion maakt inkoop via PunchOut en Catalog met strategische leveranciers mogelijk. Effectief als zelfstandige oplossing of met naadloze ERP-integraties. Meer informatie over Fraxion

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Expeni.com is goedkope, simpele en eenvoudig te gebruiken inkoopsoftware. Ideaal voor een klein budget! Meer informatie over Expeni
Door een goedkeuringsproces met één klik vereenvoudigt Expeni.com het inkoopbeheerproces. Medewerkers kunnen inkooporders uitgeven, bestaande bestellingen kopiëren, facturen bijvoegen, enz. Automatische e-mailmeldingen informeren goedkeurders. Managers kunnen vanaf overal goedkeuren. Goedkeuringsfunctie op meerdere niveaus wordt ondersteund. Financiën kan betalingen toevoegen. Exporteer als csv- of pdf-bestanden. Deel met leveranciers. Pas het inkooporderformulier aan. Beheer toegang tot de inkooporder tussen afdelingen en filiaallocaties. Beheer leveranciers en producten. Meer informatie over Expeni

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Prokuria is een cloudgebaseerd platform voor het automatiseren van sourcing en leveranciersbeheer dat kosten- en tijdbesparende sourcingoplossingen levert. Meer informatie over Prokuria
Prokuria is eenvoudig aan te passen, snel op te starten en intuïtief om mee te werken, en het helpt bedrijven hun inkoopproces te vereenvoudigen en kostenbesparende oplossingen te bieden: 1) sneller leveranciersbeheer door het opstarten van alle soorten sourcingsituaties - RFI's, RFQ's, RFP's, inkoop- en verkoopveilingen, veiling bij afslag en dynamische toewijzing; 2) efficiënt leveranciers- en contractbeheer, met behulp van speciale tools zoals leveranciersbeheer-SRM, segmentatie, prestatiebeoordelingen, onboarding en scorekaarten. Meer informatie over Prokuria

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvragen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Certify Purchasing is een optimale oplossing voor het proces van aanschaffen tot betalen, die het uitgavenbeheerproces vereenvoudigt met geautomatiseerde efficiëntie. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer. Ingebouwde besturingselementen sluiten naadloos aan op de wettelijke vereisten en goedkeuringsprocessen van je organisatie om naleving te stimuleren en aankopen binnen het budget en beleid te houden. Meer informatie over Emburse Certify AP

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling. Inkoopaanvragen, e-goedkeuringen, ontvangstbewijzen, facturering, onkostendeclaraties Meer informatie over WebReq
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling, waaronder inkoopaanvragen, elektronische goedkeuringen, ontvangstbewijzen en leveranciersfacturering. Functies omvatten een breed scala aan eenmalig in te stellen goedkeuringsregels en -methoden, geautomatiseerde e-mailing van inkooporders naar leveranciers, naadloze integratie met meerdere financiële systemen, lezen van leveranciersfacturering en automatische toewijzing. WebReq is zowel als cloudgebaseerde oplossing en als lokale oplossing beschikbaar. Op mobiele apps gebaseerde onkostendeclaraties zijn nu ook beschikbaar. Meer informatie over WebReq

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Met Monstock kun je drempels voor productaanvulling instellen om in geval van een voorraadtekort in real time gewaarschuwd te worden. Meer informatie over Monstock
Met Monstock beschik je over een slimme herbevoorrading met validatieworkflow die rekening houdt met je herbevoorradingsdrempel om je in real time te waarschuwen over je voorraad. Zo krijg je met de analytische controletoren een constante controle van je producten om herbevoorrading te reguleren maar ook direct te activeren. Tegelijkertijd heb je 360-graden inzicht in de verplichtingen van je leveranciers (vertragingen, kwaliteit, enz.). Meer informatie over Monstock

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Een eenvoudig SaaS-platform voor B2B-handel waarmee bedrijven hun productcatalogi, klanten, bestellingen, aanbiedingen, ontwerpen, tracking en meer kunnen beheren. Meer informatie over DJUST
DJUST is een oplossing voor B2B-handel van de volgende generatie. Alles wat complex is in digitaal B2B, heeft DJUST vereenvoudigd. De oplossing ondersteunt toonaangevende merken en bedrijven met een robuust en eenvoudig API-first-platform. Dankzij een modulaire interface en out-of-the-box oplossing kunnen bedrijven schalen en sneller groeien omdat ze een naadloze digitale ervaring kunnen leveren. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione en Seafoodia, Yack en vele andere hoogwaardige klanten vertrouwen op DJUST om hun digitale handel te moderniseren en opnieuw vorm te geven. Meer informatie over DJUST

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
NetSuite Procurement: volledig inzicht in het inkoopproces om goederen en diensten te kopen, wanneer je ze nodig hebt, tegen een scherpe prijs.
NetSuite Procurement centraliseert leveranciersbeheer en inkoop. Door inkooporders te channelen naar goedgekeurde leveranciers en met vooraf onderhandelde contracten wordt de aankoop tijdig tegen de beste prijs gegarandeerd. Het realtime beeld van uitgaven en leveranciersprestaties verbetert de zichtbaarheid en maakt duidelijke communicatie mogelijk gedurende het gehele proces van inkoop tot betaling. Alle inkoopgerelateerde informatie, waaronder dossiers, uitgaven en prestatierapporten, worden allemaal eenvoudig vanuit het inkoopdashboard beheerd. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
HR, workforce planning, recruiting, and talent management working together in one system.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te bereiden op de toekomst. In tegenstelling tot rigide HR-systemen of point-to-point-oplossingen biedt alleen Workday een op competentie gebaseerde HCM-basis. Daarnaast werkt Workday continu aan innovaties om klantensucces mogelijk te maken. Meer informatie over Workday HCM

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
ShippingEasy biedt e-commerce detailhandelaars de eenvoudigste cloudgebaseerde oplossingen voor verzending, voorraadbeheer en klantmarketing.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten groeien. Consolideer bestellingen via meerdere kanalen en meerdere vervoerders, waaronder USPS, FedEx en UPS. ShippingEasy kan worden geïntegreerd met toonaangevende online winkels en marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, Walmart, eBay, Squarespace en meer. Krijg toegang tot de gegarandeerd laagste verzendkosten plus andere exclusieve kortingen, ongeacht de omvang van je verzending. Meer informatie over ShippingEasy

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks eCommerce

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen. Meer informatie over inFlow Inventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Automate and integrate your processes to gain full control and visibility of your procurement operations with Pipefy.
Gain full control and visibility of your procurement operations with Pipefy. The process management platform helps you ensure requisitions and purchase orders are being processed quickly and accurately, and allows you to integrate your accounting software or other legacy tools to scale your operation. Build an error-proof procurement operation with digital workflows that reduce the risk of human error. Try Pipefy for free. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
RFP360 stroomlijnt hoe je contact maakt met leveranciers, samenwerkt met collega's, informatie opvraagt, RFP's uitgeeft en reacties evalueert.
RFP360 stelt je in staat om alle RFP's en aanbestedingen in een sjabloonbibliotheek te beheren, waardoor elke aanvraag die je uitgeeft wordt vereenvoudigd, gestandaardiseerd en verbeterd. Je kunt in één enkele oplossing taken toewijzen, deadlines instellen, samenwerken en communiceren met belanghebbenden, leveranciers en beoordelaars. Met de functionaliteiten voor leveranciersevaluatie kun je RFP-antwoorden in één weergave verzamelen, scoren en vergelijken, waardoor je beter geïnformeerde en objectievere aankoopbeslissingen kunt nemen. Daarnaast bieden dashboards en rapporten inzicht in huidige en eerdere activiteiten. Meer informatie over RFP360

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Platform voor laboratoriumbeheer Verbeter de productiviteit door de communicatie te stroomlijnen, bestellingen te consolideren en de voorraad bij te houden.
Quartzy is een toonaangevend productiviteitsplatform voor laboratoria. Quartzy verbetert op unieke wijze de productiviteit van biowetenschapsbedrijven met naadloze integratie van onderzoeksworkflows, bedrijfsprocessen en toeleveringsketens om wetenschappers, laboratoriummanagers en financiële teams te helpen de unieke workflow van een laboratorium te digitaliseren. Meer informatie over Quartzy vind je op de website. Meer informatie over Quartzy

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Inkoopsoftware voor vooruitstrevende bedrijven die behoefte hebben aan volledige zichtbaarheid en transparantie in hun inkoopproces.
Innovatieve inkoopsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven die binnen no-time is geïmplementeerd en flexibele open prijzen heeft. Precoro helpt bedrijven in 50 landen om handmatig werk te elimineren, de zichtbaarheid te verbeteren en hun aankopen op de beste manier te beheren. Gestroomlijnde goedkeuringen, gecontroleerde budgetten, eenvoudige PR- en PO-processen - alles wat je nodig hebt om veel tijd en geld te besparen. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Meer informatie over Deltek Costpoint

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren. Meer informatie over JD Edwards EnterpriseOne

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Met Procurify krijg je ongeëvenaarde controle en zichtbaarheid met gestroomlijnde workflows, realtime gegevens en innovatieve functies.
Procurify is end-to-end inkoopsoftware waarmee bedrijven alle uitgaven kunnen volgen, controleren en analyseren om hun uitgavenbeheerproces te vereenvoudigen en op te schalen. De intuïtieve interface van Procurify is eenvoudig en gebruiksvriendelijk en stelt gebruikers in staat om uitgaven proactief te volgen, te controleren en te analyseren. Houd al je dossiers gecentraliseerd en verminder de uitgaven van malafides met Amazon Business en Staples PunchOut-integratie. Procurify integreert naadloos met Netsuite, QuickBooks en andere ERP-systemen. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
B2B end-to-end automatiseringsoplossing voor crediteuren, van inkoop tot betaling en afstemming.
Tipalti biedt een end-to-end automatiseringsoplossing voor crediteurenbeheer en elimineert 80% van de crediteurenwerklast. De cloudgebaseerde inkoopsoftware van Tipalti stroomlijnt de wereldwijde inkoop van meerdere dochterondernemingen, verbetert de controle over de bedrijfsuitgaven en vermindert de crediteurenwerklast. Tipalti zorgt voor eenvoudige acceptatie in de hele organisatie door gebruiksvriendelijke inkoopaanvraagformulieren aan te bieden, goedkeuringsroutering aan te passen aan je bedrijfsbeleid en volledig te integreren met NetSuite-, HR- en SSO-systemen. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mogelijk, wat leidt tot minder fouten en enorme tijd- en kostenbesparingen. Je kunt alle projectgegevens opslaan en beheren in één centraal en veilig archief. Adoddle is een op maat gemaakt platform waarmee klanten de structuur van hun content volledig kunnen configureren met zeer gecontroleerde toegang en rijke workflows. Meer informatie over Asite

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt.
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Meer informatie over Marketman

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
On-demand en cloudgebaseerde software voor e-Sourcing die gebruiksvriendelijk is, waardoor inkoopspecialisten tijd en geld besparen.
Gebruiksvriendelijke en on-demand software voor e-Sourcing die inkoopspecialisten helpt bij het uitvoeren van inkoopveilingen, gewogen RFQ's en RFX's met functionaliteiten voor de publieke sector. De cloudgebaseerde software biedt transparante en betaalbare prijzen die de complexiteit willen verwijderen uit professionele e-Sourcing. Andere producten zijn Category Dojo, een tool voor het analyseren van categorie-uitgaven en SIM Dojo, een oplossing voor de onboarding van leveranciers. Meer informatie over Market Dojo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Populairste systeem voor het beheren van aannemers.
Worksuite is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van freelancers. Kleine en grote bedrijven kunnen met slechts een paar klikken moeiteloos onboarden en grensoverschrijdende betalingen aan al hun freelancers over de hele wereld beheren. Zorg in een fractie van de tijd voor compliance, rapportage en projectmanagement. Van kleine startups tot de grootste organisaties, Worksuite is een complete oplossing met krachtige functies en flexibiliteit voor elke fase van bedrijfsgroei. Meer informatie over Worksuite

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers. Meer informatie over Coupa

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Voor bedrijven die 50-1000 PO's maand uitvoeren. "Iedereen die tijd, papier en arbeid wil besparen zou moeten investeren in Bellwether – "KW of TFCU"
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente…. GRATIS, eenvoudige en professionele software die past bij de wensen van jouw bedrijf, met de enige geldteruggarantie! Meer informatie over Bellwether Purchasing Software

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Met de software voor inkoop van diensten van SAP Fieldglass kan je de manier vereenvoudigen waarop serviceproviders worden aangetrokken, betrokken worden gemaakt en worden beheerd.
Vandaag de dag vertegenwoordigen de inkoop van externe diensten en op werkomschrijving-gebaseerde (SOW) opdrachten een aanzienlijk deel van de uitgaven van organisaties aan het externe personeel. Met de software voor inkoop van diensten van SAP Fieldglass kan je de manier vereenvoudigen waarop serviceproviders worden aangetrokken, betrokken worden gemaakt en worden beheerd. Dit platform voor de inkoop van diensten kan een verscheidenheid aan SOW-opdrachten aan, waaronder projecten, offshore/offsite en meer. Meer informatie over SAP Fieldglass

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
De RFP-responssoftware van Loopio helpt ondernemingen om content te beheren en samen te werken aan antwoorden op RFP's en beveiligingsonderzoeken.
De RFP-responssoftware van Loopio stroomlijnt de manier waarop bedrijven reageren op RFP's, RFI's en beveiligingsonderzoeken. Waarom zou je verzoeken uit het verleden doorspitten, deskundigen achternazitten en urenlang bezig zijn met het bijwerken van oude content, als Loopio je kan helpen om dit voor je te automatiseren? Vraag vandaag nog een demo aan en ontdek waarom klanten zeggen dat Loopio "De beste oplossing is voor RFP's”. Meer informatie over Loopio

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Hybrent is een cloudgebaseerd supply chain-pakket met meerdere leveranciers in de gezondheidszorg met krachtige digitale inkoopmodules die zijn ontworpen voor gezondheidszorgsystemen. Automatiseer en stroomlijn je proces van inkoop tot betaling met EMR-/PMS-/AP-integratie en bestel bij al je leveranciers. Volg materialen van inkoop tot patiëntconsumptie, elimineer overbevoorrading en lage voorraad met streepjescodes, PAR-niveaus en sjablonen, en blijf op de hoogte met de mobiele app. Meer informatie over Hybrent

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere oplossingen: online goedkeuringen, openbare RFP's, verzegelde biedingen door leveranciers, een ontvangstmodule, afstemming van facturen, volledige integratie van oude accounts, middelen- en inventarisbeheer, AVG-compliance, leveranciersportals, enzovoort. Alles in een gebruiksvriendelijke, eenvoudige interface. Lees de beoordelingen en neem contact op. Meer informatie over eBuyerAssist Platform

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken. Meer informatie over Tradogram

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Een webgebaseerd platform dat de mogelijkheid biedt om inkooporders in minder dan een minuut aan te maken, te bekijken en goed te keuren, zelfs met mobiele apps.
Dit cloudgebaseerde inkoopordersysteem is bekroonde software, waardoor de inkoopworkflow wordt vereenvoudigd en de noodzaak van meerdere e-mails en handmatige circulatie wordt weggenomen. De geavanceerde gebruikersinterface van DPO is gemakkelijk te gebruiken en 24/7 beschikbaar. Het werkt met meerdere talen en valuta's en is ook beschikbaar via mobiele apps. De klanten hebben meer dan 200 opties om hun instellingen naar behoefte aan te passen. Gemiddeld duurt het minder dan vijf minuten om een definitieve goedkeuring binnen DPO te krijgen. Meer informatie over Digital Purchase Order

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Kies vandaag nog een betere manier.
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Beheer verkopers en contracten, ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke datums, hou risico's in de gaten, beheer de werklast en sla bestanden en berichten op binnen het hele bedrijf - en dit alles op één plek. Het pakket van Gatekeeper met tools voor rapportage, samenwerking en waarschuwingen maakt het beheer van leveranciers en contracten eenvoudig en effectief. Zeg vaarwel tegen Excel en andere verouderde software-oplossingen, en maak kennis met moeiteloos, krachtig en kosteneffectief leveranciersbeheer. Meer informatie over Gatekeeper

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase. Meer informatie over Airbase

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Archdesk is een toonaangevend inkoopplatform dat je de volledige controle geeft over je bedrijf.
Archdesk is een toonaangevend inkoopplatform waarmee je budgetuitgaven kunt controleren, uitgaven kunt volgen en communicatie tussen onderaannemers en leveranciers kunt automatiseren. Het platform heeft een open AI die integreert met je huidige boekhoudsoftware, zoals Xero en QuickBooks. Breng je gegevens op één plek en visualiseer alles in realtime op de dashboards die je zelf creëert. Dit geeft je de tools om op elk niveau van je bedrijf betere beslissingen te nemen. Meer informatie over Archdesk

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses