Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Procurement software

Procurement software automatiseert het inkoopproces en beheert alle activiteiten met betrekking tot de uitgaven van een organisatie. Procurement tools automatiseren het proces van resource-acquisitie en leveranciersrelatiebeheer. Werknemers kunnen moeiteloos inkooporders maken die door managers in België worden beoordeeld en goedgekeurd. Managers beschikken over een groot aantal tools voor het volgen en analyseren van en rapporteren over de efficiëntie van bedrijfsprocessen. Zie ook: factuurprogramma's, inkoopsoftware en leveranciersmanagement software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Procurement software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

114 resultaten

B2B end-to-end automatiseringsoplossing voor crediteuren, van inkoop tot betaling en afstemming. Meer informatie over Tipalti
Tipalti biedt een end-to-end automatiseringsoplossing voor crediteurenbeheer en elimineert 80% van de crediteurenwerklast. De cloudgebaseerde inkoopsoftware van Tipalti stroomlijnt de wereldwijde inkoop van meerdere dochterondernemingen, verbetert de controle over de bedrijfsuitgaven en vermindert de crediteurenwerklast. Tipalti zorgt voor eenvoudige acceptatie in de hele organisatie door gebruiksvriendelijke inkoopaanvraagformulieren aan te bieden, goedkeuringsroutering aan te passen aan je bedrijfsbeleid en volledig te integreren met NetSuite-, HR- en SSO-systemen. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Inkoopsoftware voor vooruitstrevende bedrijven die behoefte hebben aan volledige zichtbaarheid en transparantie in hun inkoopproces. Meer informatie over Precoro
Innovatieve inkoopsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven die binnen no-time is geïmplementeerd en flexibele open prijzen heeft. Precoro helpt bedrijven in 50 landen om handmatig werk te elimineren, de zichtbaarheid te verbeteren en hun aankopen op de beste manier te beheren. Gestroomlijnde goedkeuringen, gecontroleerde budgetten, eenvoudige PR- en PO-processen - alles wat je nodig hebt om veel tijd en geld te besparen. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM voor inkoopactiviteiten. Meer informatie over Promena
Promena biedt oplossingen voor e-Procurement, e-Sourcing, e-Auction en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij inkoopactiviteiten. Met behulp van Promena kun je de meest efficiënte verbetering leveren wat betreft kosten, productiviteit, transparantie en risicobeheer binnen de toeleveringsketen. Neem contact op met het bedrijf en breng je inkoopactiviteiten naar de cloud via het webgebaseerde e-sourcingplatform. Meer informatie over Promena

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Hooggewaardeerde inkoopsoftware. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt Steve@Clarendon Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en biedt ook uitstekende integratie met QuickBooks Online en desktop. Meer informatie over ProcurementExpress.com

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Een eenvoudig SaaS-platform voor B2B-handel waarmee bedrijven hun productcatalogi, klanten, bestellingen, aanbiedingen, ontwerpen, tracking en meer kunnen beheren. Meer informatie over DJUST
DJUST is een oplossing voor B2B-handel van de volgende generatie. Alles wat complex is in digitaal B2B, heeft DJUST vereenvoudigd. De oplossing ondersteunt toonaangevende merken en bedrijven met een robuust en eenvoudig API-first-platform. Dankzij een modulaire interface en out-of-the-box oplossing kunnen bedrijven schalen en sneller groeien omdat ze een naadloze digitale ervaring kunnen leveren. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione en Seafoodia, Yack en vele andere hoogwaardige klanten vertrouwen op DJUST om hun digitale handel te moderniseren en opnieuw vorm te geven. Meer informatie over DJUST

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
De e-SCM-oplossing ondersteunt merken bij het digitaliseren van hun inkoopproces om de traceerbaarheid van voorraden te structureren en te controleren. Meer informatie over e-SCM
e-SCM ondersteunt merken bij het digitaliseren van hun inkoopproces om de leveranciersrelatie te structureren en de activiteiten vanaf de orderbevestiging tot aan de levering in het magazijn in realtime te volgen. De oplossing draagt bij aan de transformatie van de toeleveringsketen om het beheer van uitbestede producties te optimaliseren en leveringsverplichtingen betrouwbaarder te maken. Het platform biedt totale traceerbaarheid naar het merk, wat ook ten goede komt aan de MVO-transparantie. Meer informatie over e-SCM

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
"Stroomlijn de uitgaven met Rubberstamp.io: de kosteneffectieve, gebruiksvriendelijke inkoopordersoftware op maat gemaakt voor kleine teams. Probeer het vandaag nog zonder enig risico. Meer informatie over Rubberstamp.io
De kosteneffectieve oplossing voor het beheren van de uitgaven van je bedrijf die je bankrekening intact laat. Rubberstamp.io is ontworpen door de experts achter ProcurementExpress.com en is de ideale inkoopordersoftware die is afgestemd op de unieke behoeften van kleine teams. Zeg vaarwel tegen onhandige systemen en maak kennis met een eenvoudig, gebruiksvriendelijk platform. Het team van ProcurementExpress.com zag dat veel mensen een beheersysteem voor inkooporders hebben dat onnodig complex is. Ze creëerden Rubberstamp.io voor kleine teams met een beperkt budget. Meer informatie over Rubberstamp.io

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Beheer leveranciers, voorkom dat de voorraad opraakt of voorkom te hoge uitgaven in overmatige materialen met de inkooptools van Odoo. Meer informatie over Odoo
Beheer moeiteloos leveranciers en inkooporders. Met de inkooptools van Odoo kun je je bedrijf strak runnen met minder voorraad en geen uitverkochte voorraad meer. Definieer min-max voorraadhoeveelheden met nabestellingsregels, voorraadniveaus, verkoopprognoses of automatische routes (aanvullen op bestelling). Importeer ook prijslijsten/doorlooptijden van leveranciers om op de hoogte te blijven van productprijzen en levertijden. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Verfrissend eenvoudig inkoopbeheer. Gebruiksvriendelijke interface, enkele bron van waarheid, geen malafide uitgaven. Meer informatie over Procee
Stroomlijn je uitgaven van begin tot eind met inkoopsoftware waarmee je al je uitgaven kunt bijhouden, beheren en analyseren. Procee maakt het gemakkelijk en eenvoudig voor gebruikers om hun uitgaven te controleren en te beheren via een gebruiksvriendelijke interface. Bewaar al je inkoopproces op één plek als je enige bron van waarheid en voorkom ongeoorloofde uitgaven. Meer informatie over Procee

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
NetSuite Procurement: volledig inzicht in het inkoopproces om goederen en diensten te kopen, wanneer je ze nodig hebt, tegen een scherpe prijs.
NetSuite Procurement centraliseert leveranciersbeheer en inkoop. Door inkooporders te channelen naar goedgekeurde leveranciers en met vooraf onderhandelde contracten wordt de aankoop tijdig tegen de beste prijs gegarandeerd. Het realtime beeld van uitgaven en leveranciersprestaties verbetert de zichtbaarheid en maakt duidelijke communicatie mogelijk gedurende het gehele proces van inkoop tot betaling. Alle inkoopgerelateerde informatie, waaronder dossiers, uitgaven en prestatierapporten, worden allemaal eenvoudig vanuit het inkoopdashboard beheerd. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
HR, workforce planning, recruiting, and talent management working together in one system.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te bereiden op de toekomst. In tegenstelling tot rigide HR-systemen of point-to-point-oplossingen biedt alleen Workday een op competentie gebaseerde HCM-basis. Daarnaast werkt Workday continu aan innovaties om klantensucces mogelijk te maken. Meer informatie over Workday HCM

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
ShippingEasy biedt e-commerce detailhandelaars de eenvoudigste cloudgebaseerde oplossingen voor verzending, voorraadbeheer en klantmarketing.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten groeien. Consolideer bestellingen via meerdere kanalen en meerdere vervoerders, waaronder USPS, FedEx en UPS. ShippingEasy kan worden geïntegreerd met toonaangevende online winkels en marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, Walmart, eBay, Squarespace en meer. Krijg toegang tot de gegarandeerd laagste verzendkosten plus andere exclusieve kortingen, ongeacht de omvang van je verzending. Meer informatie over ShippingEasy

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks eCommerce

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen. Meer informatie over inFlow Inventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Automate and integrate your processes to gain full control and visibility of your procurement operations with Pipefy.
Gain full control and visibility of your procurement operations with Pipefy. The process management platform helps you ensure requisitions and purchase orders are being processed quickly and accurately, and allows you to integrate your accounting software or other legacy tools to scale your operation. Build an error-proof procurement operation with digital workflows that reduce the risk of human error. Try Pipefy for free. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
RFP360 stroomlijnt hoe je contact maakt met leveranciers, samenwerkt met collega's, informatie opvraagt, RFP's uitgeeft en reacties evalueert.
RFP360 stelt je in staat om alle RFP's en aanbestedingen in een sjabloonbibliotheek te beheren, waardoor elke aanvraag die je uitgeeft wordt vereenvoudigd, gestandaardiseerd en verbeterd. Je kunt in één enkele oplossing taken toewijzen, deadlines instellen, samenwerken en communiceren met belanghebbenden, leveranciers en beoordelaars. Met de functionaliteiten voor leveranciersevaluatie kun je RFP-antwoorden in één weergave verzamelen, scoren en vergelijken, waardoor je beter geïnformeerde en objectievere aankoopbeslissingen kunt nemen. Daarnaast bieden dashboards en rapporten inzicht in huidige en eerdere activiteiten. Meer informatie over RFP360

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Platform voor laboratoriumbeheer Verbeter de productiviteit door de communicatie te stroomlijnen, bestellingen te consolideren en de voorraad bij te houden.
Quartzy is een toonaangevend productiviteitsplatform voor laboratoria. Quartzy verbetert op unieke wijze de productiviteit van biowetenschapsbedrijven met naadloze integratie van onderzoeksworkflows, bedrijfsprocessen en toeleveringsketens om wetenschappers, laboratoriummanagers en financiële teams te helpen de unieke workflow van een laboratorium te digitaliseren. Meer informatie over Quartzy vind je op de website. Meer informatie over Quartzy

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Meer informatie over Deltek Costpoint

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren. Meer informatie over JD Edwards EnterpriseOne

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
Met Procurify krijg je ongeëvenaarde controle en zichtbaarheid met gestroomlijnde workflows, realtime gegevens en innovatieve functies.
Procurify is end-to-end inkoopsoftware waarmee bedrijven alle uitgaven kunnen volgen, controleren en analyseren om hun uitgavenbeheerproces te vereenvoudigen en op te schalen. De intuïtieve interface van Procurify is eenvoudig en gebruiksvriendelijk en stelt gebruikers in staat om uitgaven proactief te volgen, te controleren en te analyseren. Houd al je dossiers gecentraliseerd en verminder de uitgaven van malafides met Amazon Business en Staples PunchOut-integratie. Procurify integreert naadloos met Netsuite, QuickBooks en andere ERP-systemen. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Sourcingbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses