Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Supply chain management software

Supply chain management software automatiseert de stroom van processen van de grondstoffen tot de levering van afgewerkte goederen aan de consument. Deze toepassingen maken organisatiebrede orderverwerking, transport- en magazijnbeheer mogelijk, en ze bevatten ook planning- en prognosetools. Supply chain management software zorgt voor efficiënte operaties door de distributie en synchronisatie van belangrijke gegevens over meerdere locaties en door de hele onderneming. Zie ook: voorraadbeheer software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Supply chain management software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

208 resultaten

België Lokaal product
Checkmate

Checkmate

(0) België Lokaal product
Ervaar de AI-revolutie in planning met Checkmate: de veelzijdige oplossing voor naadloze optimalisatie in de productie. Meer informatie over Checkmate
Heb je genoeg van de beperkingen en frustraties die gepaard gaan met traditionele productieplanningstools? Zoek niet verder. Checkmate is de nieuwe manier om planning te benaderen. Checkmate stelt een nieuwe standaard voor productieplanning in. De modulaire toolkit maakt gebruik van kunstmatige intelligentie om planningsproblemen en optimalisatie-uitdagingen van elke omvang of complexiteit aan te pakken, waarbij gebruikerservaring en planningsgemak voorop staan. Meer informatie over Checkmate

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
België Lokaal product
Transmate is een cloudgebaseerd supply chain-platform dat capaciteiten biedt voor TMS, vrachtbeheer en inkoop- en factuurcontrole. Meer informatie over Transmate
Ervaar de kracht van Transmate, het ultieme supply chain-platform. Vereenvoudig je logistieke activiteiten met een robuust TMS (Transport Management System), magazijnselectie en een geïntegreerd systeem voor vrachtinkoop en -audit. Laat handmatige taken achterwege met de aanbestedingsprocedures voor spottarieven, tariefbeheer en controle van vrachtfacturen. Maak moeiteloos verbinding met je waardeketen met behulp van de cloudgebaseerde samenwerking van Transmate. Werk naadloos samen met belanghebbenden en optimaliseer je processen. Meer informatie over Transmate

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Vrachtbeheersoftware voor verladers - SaaS. Bestelfunctionaliteit van derden waarmee je de supply chain van je bedrijf volledig kunt beheren. Meer informatie over Cargoson
Vrachtbeheersoftware voor verladers - SaaS. Je hoeft je zendingen niet te zoeken in verschillende vervoerdersportals of e-mails. Alle transportinformatie, prijslijsten, vergelijking van prijzen en vervoertijden, berekening van CO2-uitstoot, tracking, vrachtdocumenten, statistieken en meldingen in één cloudgebaseerde slimme software (web-app en mobiele app). Kant-en-klare integraties van vervoerders - je hebt al je huidige vervoerders waar je mee wilt werken bij elkaar en je kunt er meer toevoegen op basis van je toekomstige behoeften. Zeer gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Cargoson

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Monstock is een innovatieve tool om activiteiten te digitaliseren en een wereldwijd beeld te krijgen van stromen en processen. Meer informatie over Monstock
Monstock is een Smart Supply oplossing die het mogelijk maakt om bedrijfsprocessen te digitaliseren en een globaal zicht te hebben op voorraden en stromen, waarbij end-to-end integratie van de gehele supply chain (opslag, voorraden, productie, levering op de laatste kilometer, omgekeerde logistiek, enz.) plaatsvindt, met name in het geval van overdracht van verantwoordelijkheid, om het proces van de uitgebreide supply chain te verbeteren, met een zichtbaarheid van 360 graden met behulp van de control tower. Meer informatie over Monstock

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Het Ocean TMS voor verladers om de efficiëntie te verhogen, de klantenservice te verbeteren en de verzendkosten te verlagen. Meer informatie over BuyCo
BuyCo is een toonaangevend containerverzendplatform voor zeetransport en is ontworpen voor exporteurs en importeurs die grote hoeveelheden containers beheren. BuyCo vereenvoudigt, beveiligt en automatiseert de dagelijkse verzendtaken. Het samenwerkingsplatform centraliseert de leden van de toeleveringsketen om de activiteiten te stroomlijnen, volledig inzicht te bieden aan alle partijen en de verzendkosten te verlagen. Meer informatie over BuyCo

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Bespaar tijd en geld door handmatige werkzaamheden te beëindigen. Eenvoudig beheer van de toeleveringsketen, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: allemaal in één software. Meer informatie over Precoro
Geautomatiseerd beheer van de toeleveringsketen in Precoro. Budgetteren, aanvragen, goedkeuren, inkopen, inventaris bijhouden, leveranciers beheren en rapporteren - je doet het allemaal in één inkoopsoftware. Precoro is eenvoudig in het gebruik, snel te implementeren en biedt een breed scala aan functies, zoals integraties met NetSuite en QuickBooks en een gratis API. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Logifly is een softwareoplossing voor logistiekbeheer die bedrijven helpt hun activiteiten te stroomlijnen en de kosten te verlagen. Meer informatie over LOGIFLY
Logifly is een softwareoplossing voor logistiekbeheer. De oplossing is ontworpen om bedrijven zoals die van jou te helpen hun logistieke activiteiten te stroomlijnen en daarbij de efficiëntie te verhogen en de kosten te verlagen. Het platform biedt een scala aan functies, zoals realtime tracking, route-optimalisatie, voorraadbeheer, orderbeheer en analyse. Zo biedt het platform je volledige zichtbaarheid en controle over je supply chain-activiteiten. Meer informatie over LOGIFLY

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Geïntegreerd platform voor verkoop- en operationele planning waar bedrijven vraag, voorraad, middelen, levering en bestellingen kunnen beheren. Meer informatie over SedApta S&OP
Geïntegreerd platform voor verkoop- en operationele planning waar bedrijven vraag, voorraad, middelen, levering en bestellingen kunnen beheren. Meer informatie over SedApta S&OP

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Magnitude Process Runner is SAP-procesautomatiseringssoftware waarmee gebruikers eenvoudig supply chain-gegevens kunnen beheren vanuit Microsoft Excel. Meer informatie over Process Runner
Magnitude Process Runner biedt krachtige SAP-automatiseringstools om moeiteloos supply chain-gegevens te beheren en SAP-transacties en BAPI-aanpassingen uit te voeren zonder code of script te hoeven schrijven. Stroomlijn workflows en versnel supply chain-processen door zakelijke gebruikers gegevens van en naar SAP te laten uploaden met behulp van Microsoft Excel. Gebruikers kunnen de productiviteit drastisch verbeteren door vervelende en repetitieve gegevensbeheertaken te elimineren en tegelijkertijd de organisatie van gegevens te optimaliseren. Meer informatie over Process Runner

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Beheer je toeleveringsketen met de geïntegreerde app-suite (inkoop, boekhouding, inventaris, MPR, buitendienst en meer). Meer informatie over Odoo
Gebruik Odoo om activiteiten tussen verschillende bedrijven of magazijnen te synchroniseren. Creëer verkooporders, deel klanten, leveranciers en producten, en beheer facturen voor alle bedrijven tegelijkertijd. Je kunt nog meer tijd besparen door het facturatieproces in het hele bedrijf te automatiseren. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Eén platform voor alle gegevensgestuurde beslissingen. Geïnspireerd door spreadsheets en flexibiliteit. Gebouwd met de kracht van BI-tools. Meer informatie over Ganacos
Ganacos is krachtige software die is gemaakt om gegevensgestuurde beslissingen te ondersteunen in bedrijven met een omzet van meer dan € 20 miljoen. Het maakt gegevensanalyse, planning en simulatie mogelijk in dezelfde webinterface. Ganacos is een flexibele app waarin gebruikers hun eigen modellen kunnen maken. Het is geïnspireerd op een combinatie van spreadsheet-tools, BI-tools en tools voor simulatieplanning. Elke wijziging in de gegevens activeert berekeningen, waardoor de impact van de wijziging kan worden begrepen en gemeten. Meer informatie over Ganacos

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Platform voor leveringsbeheer dat naadloze traceerbaarheid van pakketten biedt voor verladers en vervoerders op de laatste kilometers. Meer informatie over Nomadia Delivery
Te midden van de steeds veranderende economische en ecologische uitdagingen in de transport- en logistieke sector, ontpopt Nomadia Delivery zich als een geavanceerd DMS-platform dat naadloos optimalisatie en traceerbaarheid integreert. Hiermee baant het de weg voor een efficiëntere en milieuvriendelijkere supply chain-oplossing. Meer informatie over Nomadia Delivery

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Neem met NetSuite de controle over je supply chain, van leveranciers en grondstoffen tot klanten en eindproducten.
Neem de controle over je supply chain met realtime zichtbaarheid van artikelen, van leverancier via productie tot eindklant. Met de NetSuite inkoopfunctionaliteit kunnen gebruikers leveranciersrelaties beheren en aankopen automatiseren. Planning van vraag en aanbod zorgt ervoor dat het juiste materiaal, de juiste machines en het juiste personeel beschikbaar zijn, op de juiste plaats en op het juiste moment, zodat de productie soepel kan verlopen. Voorraadbeheer biedt volledige zichtbaarheid van artikelen gedurende de gehele productlevenscyclus. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Pirate Ship is gratis verzendsoftware die de laagste USPS-tarieven biedt zonder opslag. Een uitstekende keuze voor kleine bedrijven.
Profiteer van de goedkoopste USPS-verzendtarieven zonder kosten. (Echt waar.) Pirate Ship is de enige gratis webgebaseerde verzendsoftware die je de goedkoopste tarieven biedt voor USPS-goedgekeurde porto zonder enige opslag, kosten of maandelijkse verplichtingen. Snelle en betrouwbare verzendsoftware gebouwd voor moderne kleine bedrijven. Importeer je e-commercebestellingen om snel labels te kopen en af te drukken. Meld je aan voor een gratis account en begin binnen enkele minuten met verzenden. Meer informatie over Pirate Ship

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Webapp voor verzenden en bestellen die is verbonden met meer dan 150 vervoerders, marktplaatsen/winkelwagens en meer. Automatiseer taken en druk moeiteloos etiketten af.

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Vergelijk je contractuele LTL-prijzen, plan ophaalafspraken in, stel vrachtbrieven op, druk etiketten af, volg gegevens over je vrachtverzending.
Als je LTL-vracht verzendt, kun je Freightview gebruiken om al je onderhandelde LTL-tarieven op één plaats te brengen, zodat je moeiteloos je opties kunt vergelijken en de beste kunt kiezen. Vervolgens kun je ophaalafspraken plannen, vrachtbrieven opstellen, verzendetiketten afdrukken en je zendingen volgen van ophalen tot levering. Dankzij het uniforme adresboek hoef je een adres nooit twee keer in te voeren. Bovendien kun je al je verzendgegevens visualiseren als tabellen, grafieken, rapporten en spreadsheet-downloads. Meer informatie over Freightview

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks eCommerce

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7 Omni

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over Cin7 Core

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Platform van de volgende generatie voor het optimaliseren van de routing en slimme logistiek dat bedrijven van elke omvang helpt de laatste kilometers te winnen. Meer informatie over Route4Me
Met meer dan 10 jaar ervaring in de sector en meer dan 2 miljoen iOS- en Android-app-downloads blijft Route4Me de routeplanning en optimalisatie van de laatste kilometers in opkomende markten verbeteren. Doorgaans helpt Route4Me bedrijven om de productiviteit en efficiëntie van de meeste routing- en logistieke activiteiten met 300% te verhogen door hen te helpen niet alleen hun routes, maar ook toeleveringsketens, wagenparken, gedistribueerde teams en andere bedrijfsmiddelen te optimaliseren. Ontvang vandaag nog je gratis proefversie. Meer informatie over Route4Me

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Voorraad- en orderbeheer voor groeiende bedrijven.
Zoho Inventory is een online toepassing waarmee je bestellingen en voorraad kunt beheren. Met multichannel verkopen, verzendintegraties en krachtig voorraadbeheer, kun je nu je voorraad- en orderbeheer optimaliseren, vanaf de aankoop tot verpakking en betalingen. Meer informatie over Zoho Inventory

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Betrouwbare, realtime uitgebreide ERP-software met lean en agile functionaliteit die speciaal is ontwikkeld voor middelgrote productiebedrijven
IQMS Manufacturing ERP-software biedt discrete en procesproducenten een enkele oplossing voor het beheren en bewaken van het volledige productieproces. De uitgebreide oplossing zorgt voor een modulaire en schaalbare aanpak en elimineert datasilo's. IQMS ERP verhoogt de zichtbaarheid en efficiëntie tussen afdelingen met een compleet realtime productie-, boekhoud- en supply chain-systeem dat kwaliteit, EDI, WMS, MRP (Material Resource Planning), productie-/procesbewaking en meer omvat. Meer informatie over DELMIAworks

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden. Meer informatie over Unleashed

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Software voor het beheer van bestellingen, verzenden en inventaris. Geschikt voor detailhandelaren, groothandels, dropshippers, distributeurs en fabrikanten.
Orderhive is software voor order-, verzend- en voorraadbeheer voor online detailhandelaren. Automatiseer je voorraadupdates voor verschillende kanalen zoals Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, WooCommerce, enz. Stroomlijn je fulfillment door integratie van Orderhive met Amazon FBA en Multichannel Fulfillment. Met slechts een paar klikken kun je labels printen en binnen Orderhive pakketten van USPS, UPS, FedEx, DHL, enz. traceren. Beheer je dropshipping, bestellingen, aankopen, betalingen, tracering van zendingen, en veel meer met gemak. Meer informatie over Orderhive

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen.
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen. Integreert naadloos met vele verkoopplatforms voor e-commerce om oververkoop te voorkomen. Verminder het giswerk rond inkooporders door gebruik te maken van Finale om herbestelpunten dynamisch te berekenen op basis van de verkoopsnelheid en de doorlooptijden van leveranciers. Combineer deze software met hardware voor het scannen van streepjescodes voor een complete oplossing voor magazijnbeheer. Gratis training/advies. Meer informatie over Finale Inventory

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Epicor ERP levert flexibele, branchespecifieke bedrijfssoftware die precies aansluit op de behoeften van productieklanten.
Epicor Software Corporation stimuleert bedrijfsgroei. Het levert flexibele, sectorspecifieke software die precies aansluit op de behoeften van productieklanten. Meer dan 45 jaar ervaring met de unieke bedrijfsprocessen en operationele vereisten van klanten is ingebouwd in elke oplossing, zowel in de cloud als on-premises. Dankzij dit diepgaande inzicht in jouw branche verbeteren Epicor-oplossingen de prestaties en winstgevendheid aanzienlijk, terwijl de complexiteit wordt vereenvoudigd, zodat jij je kunt concentreren op groei. Meer informatie over Kinetic

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van grondstoffen en productvoorraad. Functies omvatten het bijhouden van inkomsten en facturering.
Cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van grondstoffen en productvoorraad. Functies omvatten het bijhouden van inkomsten en facturering. Meer informatie over Craftybase

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Bespaar tijd en geld met de software voor afsprakenplanning van AppointmentPlus. Gebruikt door 50 bedrijven uit de Fortune 500. Boek vandaag nog je gratis demo!
Bespaar tijd en geld met de software voor afsprakenplanning van AppointmentPlus. AppointmentPlus heeft meer dan 10.000 locaties wereldwijd en voorziet zowel grote als kleine bedrijven, waaronder Coca-Cola, International Paper, GE, Anheuser-Busch, Campbell's Soup, Costco, Bank of America, H&R Block, Cargill en vele anderen. Klanten zijn enthousiast over de klantenservice en training. Dit platform streeft ernaar om elke klant die het bedrijf ondersteunt snelle en nauwkeurige antwoorden te bieden. Meld je aan om vandaag nog een demo te bekijken. Meer informatie over DaySmart Appointments

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Q-Pulse biedt een risicogebaseerde benadering van kwaliteits- en documentbeheer die helpt te voldoen aan normen en voorschriften.
Q-Pulse biedt een risicogebaseerde benadering van kwaliteits- en documentbeheer die organisaties kan helpen te voldoen aan sectorspecifieke normen en voorschriften. De gebruiksvriendelijke software biedt een centraal punt van inzicht voor alle relevante documentatie, gegevens, materialen en activiteiten die verband houden met het kwaliteitsproces. Modules zijn onder meer: documentbeheer, risicobeheer, CAPA-beheer, audit en bevindingen, rapportage, competentie en ontwikkeling van personeel, en leveranciersbeheer. Meer informatie over Ideagen Quality Management

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten en is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding, rapportage en planning, magazijnbeheer, voorraadaanvulling en meer. Brightpearl is speciaal ontworpen voor detailhandelbedrijven en is ontworpen om op betrouwbare manier pieken in de handel te kunnen verwerken, en integreert met het volledige ecosysteem van de detailhandel. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei.
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei. Jij concentreert je op marketing en verkoop van je producten, en het systeem regelt de rest. Via de aangepaste API-integraties wordt deze software rechtstreeks gesynchroniseerd met je online winkelwagentje om bestellingen automatisch te importeren. Van daaruit wordt elke bestelling zonder aarzeling of vertraging opgehaald, verpakt en verzonden. Het beste is dat het proces aanpasbaar en volledig schaalbaar is. Meer informatie over ShipMonk

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Eenvoudig supply chain-beheer, voorraad, ordertracking, facturering en rapportage voor meerdere locaties - inclusief productie.
Online supply chain-beheer, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven. Profiteer van een gebruiksvriendelijke interface en uitgebreide ondersteuning. Bedrijven over de hele wereld beheren verkoop- en inkooporders, verkoopoffertes, backorders, dropshipping, consignatie, retourzendingen op meerdere locaties en talen. Werk nauwkeurig met serienummers, batchnummers en vervaldatums. Systeemeigen extensies voor Magento, WooCommerce, Shopify en QuickBooks. Zet Megaventory in voor succesvol supply chain-beheer. Meer informatie over Megaventory

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mogelijk, wat leidt tot minder fouten en enorme tijd- en kostenbesparingen. Je kunt alle projectgegevens opslaan en beheren in één centraal en veilig archief. Adoddle is een op maat gemaakt platform waarmee klanten de structuur van hun content volledig kunnen configureren met zeer gecontroleerde toegang en rijke workflows. Meer informatie over Asite

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Een cloudgebaseerde WMS-oplossing die speciaal is ontworpen voor de 3PL-warenhuizen die willen groeien.
De flexibele, voor grote ondernemingen geschikte WMS van 3PL Central stelt 3PL's in staat om de winstgevendheid over hun gehele supply chain dramatisch te verhogen. Deze cloudgebaseerde software biedt kant-en-klare EDI-integraties, geautomatiseerde functionaliteiten voor het verpakken en verzenden van kleine pakjes, mobiel scannen van streepjescodes en een breed scala aan winkelwagenopties voor e-commerce en biedt wereldwijd 24/7 zichtbaarheid over de voorraad, orders en verzendingen. Meld je vandaag nog aan voor een risicovrije proefversie. Meer informatie over 3PL Warehouse Manager

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Er is iets magisch aan het iedere dag waarmaken van activiteiten. Deskundige mensen en krachtige software. Ga binnen zes weken of minder live.
Infoplus is krachtige en tegelijk eenvoudige supply chain-software voor magazijn- en voorraadbeheer en verzending voor e-commerce- en 3PL-magazijnen. Als het gaat om het succes van je bedrijf, heb je meer nodig dan alleen de juiste tools. Je hebt een partner nodig die helpt bij het creëren van een geautomatiseerd, eenvoudig en herhaalbaar proces om je bedrijfsgroei mogelijk te maken. De juiste software gaat veel verder dan alleen het ondersteunen van je groei, het wordt de katalysator van die groei. Voor multi-channel e-commerce en multi-client 3PL's. Meer informatie over Infoplus

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Met MapYourTag kunnen bedrijven hun bedrijfsmiddelen en -activiteiten, zoals schoonmaakdiensten, onderhoud, patrouille enz. gemakkelijk volgen.
MapYourTag ziet je bedrijfsmiddelen op een kaart met bijgewerkte informatie uit de ID-tag, streepjescode, QR-code of NFC-tag van het bedrijfsmiddel. Belangrijkste functies -Locatie en statusgeschiedenis -Vanaf een smartphone -Eenvoudig te gebruiken -Meerdere gebruikers -Tariefplan begint vanaf $ 17/maand -Instellen is binnen een minuut klaar -API -Gratis proefversie Ga binnen een minuut aan de slag, klaar om alles zoals Roll-off te volgen. Uitrusting Tool Toestel Product Onderhoud Patrouille Beschrijving van de reiniging Meer informatie over MapYourTag

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld.
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je bedrijfsactiviteiten in realtime binnen je gehele bedrijf met krachtige, gebruiksvriendelijke functionaliteiten voor voorraadbeheer, inkoop, klanten, opslag, streepjescodering, totale kosten inclusief invoer, traceerbaarheid van partij- en serienummers en meer. Tevens integratie met toonaangevende e-commerceplatforms, EDI-providers en andere optimale oplossingen. Meer informatie over Acctivate Inventory Management

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Transportation Management System (TMS) op basis van de nieuwste cloudtechnologie die kan worden geschaald om te voldoen aan de unieke behoeften van elke toeleveringsketen.
Kuebix biedt een transportbeheersysteem (transportation management system of TMS) met freight intelligence waarmee bedrijven kansen in de supply chain kunnen benutten via zichtbaarheid, controle en het gebruik van voorspellende analyse. Kuebix TMS is een modulaire oplossing die kan worden geschaald om te voldoen aan de unieke behoeften van elke toeleveringsketen met een breed scala aan hoogwaardige toepassingen, integraties en managed service-programma's. Kuebix is gebaseerd op de nieuwste cloudtechnologie en levert snelle implementaties en een lage TCO. Meer informatie over Kuebix TMS

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
Acumatica is een toonaangevende leverancier van cloud-ERP en cloud-boekhoudsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven en non-profitorganisaties.
Technologisch leiderschap, gebouwd op een aanpasbaar, toekomstbestendig cloudplatform met open API's voor eenvoudige integraties. Alle bedrijfsprocessen delen dezelfde gegevens, informatie is altijd en overal beschikbaar, evenals flexibele implementatie-opties en volledige gegevenstransparantie. Acumatica biedt uitstekende zakelijke en industriële functionaliteit voor kleine en middelgrote groeibedrijven om hun hele bedrijf onder een enkel glaspaneel te runnen. Het licentiemodel, gegevensbeleid en de ondersteuning zijn ongeëvenaard. Meer informatie over Acumatica Cloud ERP

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse
ShipBob levert volgendedags- en tweedaagse verzending en logistiek naar snelgroeiende e-commercemerken via software en gedistribueerde orderverwerkingscentra.

Functies

  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Transportbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Sales- en operationsplanning
  • Import- en exportbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Rapportage en analyse

Kopersgids voor Supply chain management software

Wat is supply chain management software?

Supply chain management software helpt het proces van grondstoffen te automatiseren, van de inzameling tot de productie en de levering. Supply chain management toepassingen omvatten doorgaans organisatiebrede orderverwerking, transport en WMS-functionaliteit, samen met planning- en prognose-instrumenten. Supply chain management software verbetert de operationele efficiëntie, zowel upstream als downstream, door het distribueren en synchroniseren van belangrijke gegevens over meerdere locaties en in een bedrijf.

De voordelen van supply chain management software

  • Efficiënt onderdelenbeheer: supply chain management software maakt het eenvoudiger om onderdelen te traceren en te plannen voor just-in-time levering in de productiefaciliteit van je bedrijf.
  • Supply chain prognose: sommige supply chain management software bevat voorspellende AI die gebruikers kan waarschuwen voor mogelijke haperingen in de supply chain voordat ze zich voordoen.
  • Leveranciersbeheer: supply chain management software maakt gebruik van specifieke categorieën van leveranciersgegevens. Deze tools volgen en beoordelen de kosten, de waarde en de betrouwbaarheid van de leverancier. Bedrijven kunnen deze kwantificeerbare gegevens gebruiken om weloverwogen zakelijke beslissingen te nemen.

Algemene functies van supply chain management software

  • Leveranciersbeheer: het bewaken van de prestaties van leveranciers door middel van bijgehouden KPI's (Key Performance Indicators), en beoordeling van risico's en compliance.
  • Voorraadbeheer: het traceren, bestellen, opslaan en consumeren van voorraden, inclusief grondstoffen, componenten en eindproducten.
  • ​Warehouse management: het controleren en beheren van de magazijnwerkzaamheden gedurende de gehele levenscyclus van de opslag.
  • Order management: het invoeren, organiseren, volgen en voldoen aan koopverzoeken.
  • Verkoop- en bedrijfsplanning: het opstellen van een vraag- en aanbodplan.
  • Vraagplanning: het gebruiken van historische inzichten en simulaties om de vraag van klanten te voorspellen.

De supply chain management software directory filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan de zakelijke behoeften, wat kan helpen je software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van supply chain management software

  • Schaalbaarheid: zorg er bij het kiezen van de juiste supply chain management oplossing voor je bedrijf voor dat je software zich kan aanpassen. Houd rekening met het aantal gebruikers dat je nodig hebt, het aanpassingsvermogen, de inzetbaarheid van verschillende apparaten en andere factoren die van invloed zijn op de bruikbaarheid van de oplossing naarmate je bedrijf groeit.
  • Voorspellingen: sommige toepassingen voorspellen onder andere vraag en aanbod van onderdelen. Deze zich ontwikkelende technologie komt geleidelijk beschikbaar voor bedrijven van elke omvang. Prognoses bieden op dit moment een concurrentievoordeel en zullen op termijn een noodzaak zijn.
  • 3D printen: 3D printen, ook wel 'additive manufacturing' genoemd, creëert onderdelen door het samenvoegen van verschillende materialen zoals aangegeven door een computer. 3D printen genereert minder afval dan traditionele productieprocessen die objecten uit grote blokken grondstoffen snijden. Bedrijven die gebruikmaken van 3D printen kunnen besparen op de kosten van ongebruikte materialen, afvalinzameling, afvalverwijdering en recycling. Overschakelen op 3D-geprinte onderdelen bespaart geld en vermindert de impact op het milieu, en vereist vaak aanzienlijke veranderingen in een toeleveringsketen. Het is te verwachten dat veel bedrijven hun supply chain management software oplossingen de komende jaren opnieuw zullen evalueren; onderzoek suggereert dat 54% van het mkb van plan is om de komende jaren gebruik te maken van 3D printen.
  • Internet van de dingen: het IoT (Internet of Things) beschrijft een technologisch ecosysteem waarin objecten met het internet worden verbonden voor allerlei doeleinden op het gebied van tracking en automatisering. Uit een onderzoek van Capterra is gebleken dat 73% van het mkb van plan is de IoT-technologie in de komende één tot twee jaar in het bedrijf op te nemen. Eén manier waarop supply chain managers de technologie van het IoT aannemen is door het toevoegen van RFID-chips (Radio Frequency Identification) aan onderdelen en inventaris. Robots, riemen, scanners en andere IoT-apparaten gebruiken RFID om componenten te lokaliseren, te verplaatsen en te verwerken. RFID-systemen produceren ongelooflijke hoeveelheden gegevens die, wanneer ze worden geanalyseerd, bedrijven kunnen helpen hun activiteiten en klantengedrag beter te begrijpen dan ooit tevoren. Deze kennis kan leiden tot betere supply chain beslissingen, meer efficiëntie en een hogere winst.