België Lokale producten weergeven
741 resultaten
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, uniforme source-to-pay-platform dat door inkoopexperts is gebouwd voor inkoopprofessionals. Meer informatie over GEP SMART
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, source-to-pay-software die uitgebreide uitgaven, inkoop en inkoopfunctionaliteit levert in een enkel, verenigd platform. Van sourcing tot betalingen, uitgave-analyse tot het bijhouden van besparingen, SMART by GEP geeft je de mogelijkheid om inkoop voor de hele onderneming te stimuleren met een ongeëvenaarde gebruikerservaring. SMART by GEP is sectoronafhankelijk en is ontworpen voor bedrijven in alle belangrijke sectoren en industrieën. Meer informatie over GEP SMART

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Eenvoudig supply chain-beheer, voorraad, ordertracking, facturering en rapportage voor meerdere locaties - inclusief productie. Meer informatie over Megaventory
Online supply chain-beheer, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven. Profiteer van een gebruiksvriendelijke interface en uitgebreide ondersteuning. Bedrijven over de hele wereld beheren verkoop- en inkooporders, verkoopoffertes, backorders, dropshipping, consignatie, retourzendingen op meerdere locaties en talen. Werk nauwkeurig met serienummers, batchnummers en vervaldatums. Systeemeigen extensies voor Magento, WooCommerce, Shopify en QuickBooks. Zet Megaventory in voor succesvol supply chain-beheer. Meer informatie over Megaventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Tensoft SemiOps ondersteunt de unieke behoeften op het gebied van productie, supply chain en financiële boekhouding van halfgeleider- en IoT-sectoren. Meer informatie over Tensoft SemiOps
Deze cloudgebaseerde ERP-oplossing is speciaal gebouwd voor de halfgeleidersector en biedt out-of-the-box functionaliteit die snel kan worden geïmplementeerd en je helpt te schalen. Enkele van de sectorspecifieke functies in Tensoft SemiOps omvatten productieactiviteiten, leveranciersintegratie, voorraadgenealogie en -traceerbaarheid, voorraadwaardering en -kostenberekening en beheer van verkooporders. Meer informatie over Tensoft SemiOps

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Monstock is een innovatieve tool om activiteiten te digitaliseren en een wereldwijd beeld te krijgen van stromen en processen. Meer informatie over Monstock
Monstock is een Smart Supply oplossing die het mogelijk maakt om bedrijfsprocessen te digitaliseren en een globaal zicht te hebben op voorraden en stromen, waarbij end-to-end integratie van de gehele supply chain (opslag, voorraden, productie, levering op de laatste kilometer, omgekeerde logistiek, enz.) plaatsvindt, met name in het geval van overdracht van verantwoordelijkheid, om het proces van de uitgebreide supply chain te verbeteren, met een zichtbaarheid van 360 graden met behulp van de control tower. Meer informatie over Monstock

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Het Ocean TMS voor verladers om de efficiëntie te verhogen, de klantenservice te verbeteren en de verzendkosten te verlagen. Meer informatie over BuyCo
BuyCo is een toonaangevend containerverzendplatform voor zeetransport en is ontworpen voor exporteurs en importeurs die grote hoeveelheden containers beheren. BuyCo vereenvoudigt, beveiligt en automatiseert de dagelijkse verzendtaken. Het samenwerkingsplatform centraliseert de leden van de toeleveringsketen om de activiteiten te stroomlijnen, volledig inzicht te bieden aan alle partijen en de verzendkosten te verlagen. Meer informatie over BuyCo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Beheer je toeleveringsketen met de geïntegreerde app-suite (inkoop, boekhouding, inventaris, MPR, buitendienst en meer). Meer informatie over Odoo
Gebruik Odoo om activiteiten tussen verschillende bedrijven of magazijnen te synchroniseren. Creëer verkooporders, deel klanten, leveranciers en producten, en beheer facturen voor alle bedrijven tegelijkertijd. Je kunt nog meer tijd besparen door het facturatieproces in het hele bedrijf te automatiseren. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Platform van de volgende generatie voor het optimaliseren van de routing en slimme logistiek dat bedrijven van elke omvang helpt de laatste kilometers te winnen. Meer informatie over Route4Me
Met meer dan 10 jaar ervaring in de sector en meer dan 2 miljoen iOS- en Android-app-downloads blijft Route4Me de routeplanning en optimalisatie van de laatste kilometers in opkomende markten verbeteren. Doorgaans helpt Route4Me bedrijven om de productiviteit en efficiëntie van de meeste routing- en logistieke activiteiten met 300% te verhogen door hen te helpen niet alleen hun routes, maar ook toeleveringsketens, wagenparken, gedistribueerde teams en andere bedrijfsmiddelen te optimaliseren. Ontvang vandaag nog je gratis proefversie. Meer informatie over Route4Me

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Bespaar tijd en geld door handmatige werkzaamheden te beëindigen. Eenvoudig beheer van de toeleveringsketen, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: allemaal in één software. Meer informatie over Precoro
Geautomatiseerd beheer van de toeleveringsketen in Precoro. Budgetteren, aanvragen, goedkeuren, inkopen, inventaris bijhouden, leveranciers beheren en rapporteren - je doet het allemaal in één inkoopsoftware. Precoro is eenvoudig in het gebruik, snel te implementeren en biedt een breed scala aan functies, zoals integraties met NetSuite en QuickBooks en een gratis API. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Aanbieder van door AI gestuurde collaboratieve optimalisatie van de supply chain en geavanceerde oplossingen voor detailhandelsplanning. Meer informatie over Logility Platform
Logility versnelt de digitale supply chain van productconcept tot beschikbaarheid voor klanten en helpt bedrijven om nieuwe kansen te grijpen, de dynamiek van de markt aan te voelen en erop te reageren en hun complexe wereldwijde bedrijfsactiviteiten winstgevend te beheren. Het digitale Logility-platform voor de supply chain maakt gebruik van een mix van AI en geavanceerde analyses om planning te automatiseren, cyclustijden te versnellen, de precisie te verhogen, bedrijfsprestaties te verbeteren, bedrijfssilo's af te breken en meer zichtbaarheid te bieden. Meer informatie over Logility Platform

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Shippingbo is een logistieke oplossing die volledig is gericht op e-commerceprestaties. Meer informatie over Shippingbo
Shippingbo is een logistieke oplossing die volledig is gericht op e-commerceprestaties. Shippingbo is eenvoudig te verbinden met meer dan 70 verkoopbronnen en is de ultieme SaaS-software voor het verwerken van je e-commercebestellingen. De alles-in-één technologie combineert een orderbeheersysteem, magazijnbeheersysteem en transportbeheersysteem en optimaliseert je hele supply chain voor een geweldige winkelervaring voor je consumenten. Meer informatie over Shippingbo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Eén platform voor alle gegevensgestuurde beslissingen. Geïnspireerd door spreadsheets en flexibiliteit. Gebouwd met de kracht van BI-tools. Meer informatie over Ganacos
Ganacos is krachtige software die is gemaakt om gegevensgestuurde beslissingen te ondersteunen in bedrijven met een omzet van meer dan € 20 miljoen. Het maakt gegevensanalyse, planning en simulatie mogelijk in dezelfde webinterface. Ganacos is een flexibele app waarin gebruikers hun eigen modellen kunnen maken. Het is geïnspireerd op een combinatie van spreadsheet-tools, BI-tools en tools voor simulatieplanning. Elke wijziging in de gegevens activeert berekeningen, waardoor de impact van de wijziging kan worden begrepen en gemeten. Meer informatie over Ganacos

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Magnitude Process Runner is SAP-procesautomatiseringssoftware waarmee gebruikers eenvoudig supply chain-gegevens kunnen beheren vanuit Microsoft Excel. Meer informatie over Process Runner
Magnitude Process Runner biedt krachtige SAP-automatiseringstools om moeiteloos supply chain-gegevens te beheren en SAP-transacties en BAPI-aanpassingen uit te voeren zonder code of script te hoeven schrijven. Stroomlijn workflows en versnel supply chain-processen door zakelijke gebruikers gegevens van en naar SAP te laten uploaden met behulp van Microsoft Excel. Gebruikers kunnen de productiviteit drastisch verbeteren door vervelende en repetitieve gegevensbeheertaken te elimineren en tegelijkertijd de organisatie van gegevens te optimaliseren. Meer informatie over Process Runner

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Een online, eenvoudig, abonnementgebaseerd transportbeheersysteem voor kleine en middelgrote ondernemingen. Meer informatie over GoRamp
Een innovatief transportbeheersysteem dat is bedoeld om de logistieke processen te beheren en te optimaliseren. Van soepelere vrachtinkoop tot orderbeheer, geavanceerde analyses en het beheer van magazijntijdvakken (dokplanning), dit platform biedt alles wat je nodig hebt. Meer informatie over GoRamp

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven inkoopprocessen kunnen stroomlijnen, leveringen kunnen volgen, voortgang kunnen delen en rapporten kunnen genereren. Meer informatie over Matrak
Matrak biedt end-to-end zichtbaarheid van de toeleveringsketen voor productie-, constructie- en bouwteams. Matrak, een wereldwijd netwerk voor het volgen van constructie, is speciaal ontworpen om de complexiteit van het verplaatsen en volgen van materiaalstatus te ondersteunen en te vereenvoudigen, van productie tot installatie en overal daartussenin. Matrak verbindt belanghebbenden via een cloudgebaseerd netwerkplatform dat betere communicatie, zichtbaarheid en controle biedt. Bespaar je tijd en geld. Meer informatie over Matrak

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Suppeco leverages customer-supplier relationships driving service excellence for a sustainable ecosystem and supply chain. Meer informatie over Suppeco
Trusted by market leaders, Suppeco is a collaborative relationship platform, that enables organisations in any industry to drive an infinite array of targeted opportunity for value creation, innovation, and growth. Suppeco provides an unrivalled frictionless environment for collaboration at scale, across distributed multi-party teams. A cloud native SaaS platform, Suppeco enables companies to successfully manage and optimise relationships with their external ecosystems, and supply chains. Meer informatie over Suppeco

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Skyline Cargo is software voor logistiek die is ontworpen voor internationale vervoerders, NVOCC's en expediteurs. Meer informatie over Skyline Cargo
Skyline Cargo is software voor logistiek die is ontworpen voor internationale vervoerders, NVOCC's (Non-Vessel Operating Common Carriers) en expediteurs die een compleet, betrouwbaar en geïntegreerd beheersysteem nodig hebben. De gebruiksvriendelijke interface met dynamische schermen vermindert de hoeveelheid werk voor de gebruiker. Professionals met meer dan 10 jaar ervaring in het ontwikkelen van systemen voor expediteurs. Dit platform brengt uitmuntende praktijken en methoden op het gebied van expediteurbeheer op de markt. Meer informatie over Skyline Cargo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Geïntegreerd platform voor verkoop- en operationele planning waar bedrijven vraag, voorraad, middelen, levering en bestellingen kunnen beheren. Meer informatie over SedApta S&OP
Geïntegreerd platform voor verkoop- en operationele planning waar bedrijven vraag, voorraad, middelen, levering en bestellingen kunnen beheren. Meer informatie over SedApta S&OP

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Heractiveer leveranciers snel door hun gereedheid om veilig terug te keren naar de werkplek, te verifiëren. Beperk de risico's en voldoe aan de nalevingsvereisten. Meer informatie over Supplier Readiness
Bereid je leveranciers voor om veilig terug te keren naar de werkplek. Heractiveer leveranciers snel door te verifiëren dat hun leveranciers klaar zijn om veilig terug te keren naar de werkplek, inclusief het identificeren van de kritieke leveranciers, het beoordelen van hun gereedheid, het beperken van de risico's en het naleven van de vereisten. Beoordeel leveranciers, voer audits uit op afstand om de naleving te verifiëren, spoor tekortkomingen op en werk samen op een leveranciersportal met realtime communicatie. Meer informatie over Supplier Readiness

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
FUSE is een analysegestuurde oplossing voor voorraadplanning voor moderne merken. Meer informatie over Fuse Inventory
Fuse is een oplossing voor voorraadplanning die de volgende generatie van handel aandrijft. Het platform stelt topmerken in staat om hun supply chain efficiënt te beheren en op te schalen door gegevens te centraliseren, de vraag te voorspellen en aankoopaanbevelingen te doen. Merken zijn dol op Fuse omdat het platform end-to-end inzicht biedt in hun supply chain en een bewezen ROI biedt die het aantal voorraadtekorten minimaliseert. Meer informatie over Fuse Inventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Reduce supply chain risk to ensure product sustainability with robust supplier management software that unifies and empowers teams. Meer informatie over Benchmark Stewardship
The Benchmark Stewardship® Suite is a robust product compliance, product sustainability, and supplier risk management software platform you can use to address key priorities such as global product regulatory compliance (REACH, RoHS, TSCA), product design and sustainability, and supplier engagement. Effectively manage change that impacts your products and supply chain through automation and integration with key business IT systems including ERP, Procurement, Product Engineering, and more. Meer informatie over Benchmark Stewardship

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
FIT ONE BOX is een kant-en-klare bedrijfssuite die elk bedrijf kan automatiseren. PRODUCTIE | OPSLAG | DISTRIBUTIE | DETAILHANDEL Meer informatie over FitOneBox
FIT- Finish In Time is naadloos geïntegreerde ERP-applicatiesoftware exclusief ontworpen voor het automatiseren van jouw bedrijf in een mum van tijd. De software is volledig web-enabled en kan de volledige status van je fabriek en bestellingen overal en op elk moment traceren. Het product is volledig geïntegreerd in alle afdelingen van een bedrijf en richt zich op alle belangrijke gebieden van het productie-, opslag-, distributie- en verkoopproces. Het product is een kant-en-klare oplossing met een eenvoudige gebruikersinterface en web-enabled. Meer informatie over FitOneBox

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Neem met NetSuite de controle over je supply chain, van leveranciers en grondstoffen tot klanten en eindproducten.
Neem de controle over je supply chain met realtime zichtbaarheid van artikelen, van leverancier via productie tot eindklant. Met de NetSuite inkoopfunctionaliteit kunnen gebruikers leveranciersrelatie s beheren en aankopen automatiseren. Planning van vraag en aanbod zorgt ervoor dat het juiste materiaal, de juiste machines en het juiste personeel beschikbaar zijn, op de juiste plaats en op het juiste moment, zodat de productie soepel kan verlopen. Voorraadbeheer biedt volledige zichtbaarheid van artikelen gedurende de gehele productlevenscyclus. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Pirate Ship is gratis verzendsoftware die de laagste USPS-tarieven biedt zonder opslag. Een uitstekende keuze voor kleine bedrijven.
Profiteer van de goedkoopste USPS-verzendtarieven zonder kosten. (Echt waar.) Pirate Ship is de enige gratis webgebaseerde verzendsoftware die je de goedkoopste tarieven biedt voor USPS-goedgekeurde porto zonder enige opslag, kosten of maandelijkse verplichtingen. Snelle en betrouwbare verzendsoftware gebouwd voor moderne kleine bedrijven. Importeer je e-commercebestellingen om snel labels te kopen en af te drukken. Meld je aan voor een gratis account en begin binnen enkele minuten met verzenden. Meer informatie over Pirate Ship

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Webapp voor verzenden en bestellen die is verbonden met meer dan 150 vervoerders, marktplaatsen/winkelwagens en meer. Automatiseer taken en druk moeiteloos etiketten af.

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Vergelijk je contractuele LTL-prijzen, plan ophaalafspraken in, stel vrachtbrieven op, druk etiketten af, volg gegevens over je vrachtverzending.
Als je LTL-vracht verzendt, kun je Freightview gebruiken om al je onderhandelde LTL-tarieven op één plaats te brengen, zodat je moeiteloos je opties kunt vergelijken en de beste kunt kiezen. Vervolgens kun je ophaalafspraken plannen, vrachtbrieven opstellen, verzendetiketten afdrukken en je zendingen volgen van ophalen tot levering. Dankzij het uniforme adresboek hoef je een adres nooit twee keer in te voeren. Bovendien kun je al je verzendgegevens visualiseren als tabellen, grafieken, rapporten en spreadsheet-downloads. Meer informatie over Freightview

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks Commerce

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Voorraad- en orderbeheer voor groeiende bedrijven.
Zoho Inventory is een online toepassing waarmee je bestellingen en voorraad kunt beheren. Met multichannel verkopen, verzendintegraties en krachtig voorraadbeheer, kun je nu je voorraad- en orderbehee r optimaliseren, vanaf de aankoop tot verpakking en betalingen. Meer informatie over Zoho Inventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over DEAR Systems

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
The only NO Fee, NO Contract, NO Setup TMS. Over 47,833+ users. TRUE cloud TMS. The World's Most Popular TMS. Capterra's BEST RATING!
AscendTMS is the world's most popular TMS software (47,833+ active users), for Freight Brokers, 3PL's, Trucking Companies and Shippers. NO upfront fees, NO license fees, NO support fees, NO contracts. They are 100% independent and NOT affiliated with any broker, carrier, or other transportation entity. Get instant TMS access from ANY device with NO installs, NO hardware, NO setup. Compare to TMW, McLeod, Mercury Gate, Aljex and other old legacy systems. AscendTMS has Capterra's BEST RATING! Meer informatie over AscendTMS Logistics Software

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Betrouwbare, realtime uitgebreide ERP-software met lean en agile functionaliteit die speciaal is ontwikkeld voor middelgrote productiebedrijven
IQMS Manufacturing ERP-software biedt discrete en procesproducenten een enkele oplossing voor het beheren en bewaken van het volledige productieproces. De uitgebreide oplossing zorgt voor een modulaire en schaalbare aanpak en elimineert datasilo's. IQMS ERP verhoogt de zichtbaarheid en efficiëntie tussen afdelingen met een compleet realtime productie-, boekhoud- en supply chain-systeem dat kwaliteit, EDI, WMS, MRP (Material Resource Planning), productie-/procesbewaking en meer omvat. Meer informatie over DELMIAworks

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100cloud

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden. Meer informatie over Unleashed

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprin cipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Profiteer van interne services, waaronder een mondiaal implementatieteam dat klaar staat om je EDI snel te implementeren, onderhouden en schalen.
De flexibele EDI- en supply chain-oplossingen van DiCentral integreren met elke sector en meer dan 100 bedrijfssystemen (ERP, WMS, boekhouding en e-commerce). Zelfs op maat gemaakte backoffice-systeme n zijn geen probleem voor de experts. Profiteer van interne services, waaronder een mondiaal implementatieteam dat klaar staat om je EDI snel te implementeren, onderhouden en schalen, evenals live technische ondersteuning. Laat de EDI-integratie aan hen over zodat jij je kunt concentreren op de groei van je bedrijf. Neem contact op voor meer informatie. Meer informatie over DiCentral

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Software voor het beheer van bestellingen, verzenden en inventaris. Geschikt voor detailhandelaren, groothandels, dropshippers, distributeurs en fabrikanten.
Orderhive is software voor order-, verzend- en voorraadbeheer voor online detailhandelaren. Automatiseer je voorraadupdates voor verschillende kanalen zoals Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, WooCommerce, enz. Stroomlijn je fulfillment door integratie van Orderhive met Amazon FBA en Multichannel Fulfillment. Met slechts een paar klikken kun je labels printen en binnen Orderhive pakketten van USPS, UPS, FedEx, DHL, enz. traceren. Beheer je dropshipping, bestellingen, aankopen, betalingen, tracering van zendingen, en veel meer met gemak. Meer informatie over Orderhive

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen.
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen. Integreert naadloos met vele verkoopplatforms voor e-commerce om oververkoop te voorkomen. Verminder het giswerk rond inkooporders door gebruik te maken van Finale om herbestelpunten dynamisch te berekenen op basis van de verkoopsnelheid en de doorlooptijden van leveranciers. Combineer deze software met hardware voor het scannen van streepjescodes voor een complete oplossing voor magazijnbeheer. Gratis training/advies. Meer informatie over Finale Inventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Epicor ERP levert flexibele, branchespecifieke bedrijfssoftware die precies aansluit op de behoeften van productieklanten.
Epicor Software Corporation stimuleert bedrijfsgroei. Het levert flexibele, sectorspecifieke software die precies aansluit op de behoeften van productieklanten. Meer dan 45 jaar ervaring met de unieke bedrijfsprocessen en operationele vereisten van klanten is ingebouwd in elke oplossing, zowel in de cloud als on-premises. Dankzij dit diepgaande inzicht in jouw branche verbeteren Epicor-oplossingen de prestaties en winstgevendheid aanzienlijk, terwijl de complexiteit wordt vereenvoudigd, zodat jij je kunt concentreren op groei. Meer informatie over Kinetic

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten en is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding, rapportage en planning, magazijnbeheer, voorraadaanvulling en meer. Brightpearl is speciaal ontworpen voor detailhandelbedrijven en is ontworpen om op betrouwbare manier pieken in de handel te kunnen verwerken, en integreert met het volledige ecosysteem van de detailhandel. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Bespaar tijd en geld met de software voor afsprakenplanning van AppointmentPlus. Gebruikt door 50 bedrijven uit de Fortune 500. Boek vandaag nog je gratis demo!
Bespaar tijd en geld met de software voor afsprakenplanning van AppointmentPlus. AppointmentPlus heeft meer dan 10.000 locaties wereldwijd en voorziet zowel grote als kleine bedrijven, waaronder Coca-Cola, International Paper, GE, Anheuser-Busch, Campbell's Soup, Costco, Bank of America, H&R Block, Cargill en vele anderen. Klanten zijn enthousiast over de klantenservice en training. Dit platform streeft ernaar om elke klant die het bedrijf ondersteunt snelle en nauwkeurige antwoorden te bieden. Meld je aan om vandaag nog een demo te bekijken. Meer informatie over DaySmart Appointments

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mogelijk, wat leidt tot minder fouten en enorme tijd- en kostenbesparingen. Je kunt alle projectgegevens opslaan en beheren in één centraal en veilig archief. Adoddle is een op maat gemaakt platform waarmee klanten de structuur van hun content volledig kunnen configureren met zeer gecontroleerde toegang en rijke workflows. Meer informatie over Asite

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei.
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei. Jij concentreert je op marketing en verkoop van je producten, en het systeem regelt de rest. Via de aangepaste API-integraties wordt deze software rechtstreeks gesynchroniseerd met je online winkelwagentje om bestellingen automatisch te importeren. Van daaruit wordt elke bestelling zonder aarzeling of vertraging opgehaald, verpakt en verzonden. Het beste is dat het proces aanpasbaar en volledig schaalbaar is. Meer informatie over ShipMonk

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Een cloudgebaseerde WMS-oplossing die speciaal is ontworpen voor de 3PL-warenhuizen die willen groeien.
De flexibele, voor grote ondernemingen geschikte WMS van 3PL Central stelt 3PL's in staat om de winstgevendheid over hun gehele supply chain dramatisch te verhogen. Deze cloudgebaseerde software biedt kant-en-klare EDI-integraties, geautomatiseerde functionaliteiten voor het verpakken en verzenden van kleine pakjes, mobiel scannen van streepjescodes en een breed scala aan winkelwagenopties voor e-commerce en biedt wereldwijd 24/7 zichtbaarheid over de voorraad, orders en verzendingen. Meld je vandaag nog aan voor een risicovrije proefversie. Meer informatie over 3PL Warehouse Manager

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer

Kopersgids voor Supply chain management software

Wat is supply chain management software?

Supply chain management software helpt het proces van grondstoffen te automatiseren, van de inzameling tot de productie en de levering. Supply chain management toepassingen omvatten doorgaans organisatiebrede orderverwerking, transport en WMS-functionaliteit, samen met planning- en prognose-instrumenten. Supply chain management software verbetert de operationele efficiëntie, zowel upstream als downstream, door het distribueren en synchroniseren van belangrijke gegevens over meerdere locaties en in een bedrijf.

De voordelen van supply chain management software

  • Efficiënt onderdelenbeheer: supply chain management software maakt het eenvoudiger om onderdelen te traceren en te plannen voor just-in-time levering in de productiefaciliteit van je bedrijf.
  • Supply chain prognose: sommige supply chain management software bevat voorspellende AI die gebruikers kan waarschuwen voor mogelijke haperingen in de supply chain voordat ze zich voordoen.
  • Leveranciersbeheer: supply chain management software maakt gebruik van specifieke categorieën van leveranciersgegevens. Deze tools volgen en beoordelen de kosten, de waarde en de betrouwbaarheid van de leverancier. Bedrijven kunnen deze kwantificeerbare gegevens gebruiken om weloverwogen zakelijke beslissingen te nemen.

Algemene functies van supply chain management software

  • Leveranciersbeheer: het bewaken van de prestaties van leveranciers door middel van bijgehouden KPI's (Key Performance Indicators), en beoordeling van risico's en compliance.
  • Voorraadbeheer: het traceren, bestellen, opslaan en consumeren van voorraden, inclusief grondstoffen, componenten en eindproducten.
  • ​Warehouse management: het controleren en beheren van de magazijnwerkzaamheden gedurende de gehele levenscyclus van de opslag.
  • Order management: het invoeren, organiseren, volgen en voldoen aan koopverzoeken.
  • Verkoop- en bedrijfsplanning: het opstellen van een vraag- en aanbodplan.
  • Vraagplanning: het gebruiken van historische inzichten en simulaties om de vraag van klanten te voorspellen.

De supply chain management software directory filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan de zakelijke behoeften, wat kan helpen je software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van supply chain management software

  • Schaalbaarheid: zorg er bij het kiezen van de juiste supply chain management oplossing voor je bedrijf voor dat je software zich kan aanpassen. Houd rekening met het aantal gebruikers dat je nodig hebt, het aanpassingsvermogen, de inzetbaarheid van verschillende apparaten en andere factoren die van invloed zijn op de bruikbaarheid van de oplossing naarmate je bedrijf groeit.
  • Voorspellingen: sommige toepassingen voorspellen onder andere vraag en aanbod van onderdelen. Deze zich ontwikkelende technologie komt geleidelijk beschikbaar voor bedrijven van elke omvang. Prognoses bieden op dit moment een concurrentievoordeel en zullen op termijn een noodzaak zijn.
  • 3D printen: 3D printen, ook wel 'additive manufacturing' genoemd, creëert onderdelen door het samenvoegen van verschillende materialen zoals aangegeven door een computer. 3D printen genereert minder afval dan traditionele productieprocessen die objecten uit grote blokken grondstoffen snijden. Bedrijven die gebruikmaken van 3D printen kunnen besparen op de kosten van ongebruikte materialen, afvalinzameling, afvalverwijdering en recycling. Overschakelen op 3D-geprinte onderdelen bespaart geld en vermindert de impact op het milieu, en vereist vaak aanzienlijke veranderingen in een toeleveringsketen. Het is te verwachten dat veel bedrijven hun supply chain management software oplossingen de komende jaren opnieuw zullen evalueren; onderzoek suggereert dat 54% van het mkb van plan is om de komende jaren gebruik te maken van 3D printen.
  • Internet van de dingen: het IoT (Internet of Things) beschrijft een technologisch ecosysteem waarin objecten met het internet worden verbonden voor allerlei doeleinden op het gebied van tracking en automatisering. Uit een onderzoek van Capterra is gebleken dat 73% van het mkb van plan is de IoT-technologie in de komende één tot twee jaar in het bedrijf op te nemen. Eén manier waarop supply chain managers de technologie van het IoT aannemen is door het toevoegen van RFID-chips (Radio Frequency Identification) aan onderdelen en inventaris. Robots, riemen, scanners en andere IoT-apparaten gebruiken RFID om componenten te lokaliseren, te verplaatsen en te verwerken. RFID-systemen produceren ongelooflijke hoeveelheden gegevens die, wanneer ze worden geanalyseerd, bedrijven kunnen helpen hun activiteiten en klantengedrag beter te begrijpen dan ooit tevoren. Deze kennis kan leiden tot betere supply chain beslissingen, meer efficiëntie en een hogere winst.