Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Klantbehoud software
Met klantbehoud software kunnen bedrijven de klantreis analyseren en gegevens over de klantinteractie en -tevredenheid bijhouden om hun klantbehoud te verbeteren.
Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie Klantbehoud software met de meeste reviews van onze gebruikers
Filterresultaten (10)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Prijsopties
10 resultaten
Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de klantlevensduur te verhogen.
Meer informatie over Custify
Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in het gebruik van het product, verzamelt het ook gegevens van verschillende systemen, zoals CRM, ondersteuning of facturering en presenteert het alle relevante KPI's voor succesverhalen van klanten en klantinteracties in een gemakkelijk te begrijpen dashboard. Voor low-touch workflows is er ook een geavanceerde automatiseringsmotor ingebouwd.
Meer informatie over Custify
...
Meer informatie
Functies
- Engagement bijhouden
- Retenties bijhouden
- Klantensegmenten
- Klantgegevensbeheer
Met het platform kunnen bedrijven (opnieuw) contact leggen met hun klanten
om de digitale ervaring te verbeteren.
Meer informatie over Screeb
Screeb geeft een nieuwe definitie aan de manier waarop bedrijven feedback verzamelen en beheren om de behoeften van hun klanten beter te begrijpen:
- Zie hoe mensen je app gebruiken.
- Stel vragen om hun gedrag beter te begrijpen.
- Krijg kwalitatieve inzichten om je product te verbeteren.
Met Screeb kom je te weten wie je app gebruikt en ontdek je verbeterpunten voor je product. Krijg een duidelijk inzicht in waarom je gebruikers zo handelen, wat ze willen en wat je nu moet doen.
Meer informatie over Screeb
...
Meer informatie
Functies
- Engagement bijhouden
- Retenties bijhouden
- Klantensegmenten
- Klantgegevensbeheer
Een cloudgebaseerd kanaal en automatiseringsapp voor klantloyaliteit, marketing en incentive ontwikkeld op Salesforce.com, voor het creëren van merkambassadeurs.
Meer informatie over Apex Loyalty
Apex Loyalty is een cloudgebaseerde automatiseringsapp voor loyaliteit, marketing en incentives die native is gebouwd op het platform van Salesforce.com. Met Apex Loyalty blijven middelgrote tot grote ondernemingen betrokken en in contact met channelpartners en B2B-klanten om meer omzet te genereren en merkambassadeurs te ontwikkelen. Wat Apex Loyalty onderscheidt is het gepersonaliseerde partnerplatform, gamification-hulpprogramma's, klant- en campagnesegmentering, marketing automation tools voor sms en e-mail en de ingebouwde beloningencatalogus.
Meer informatie over Apex Loyalty
...
Meer informatie
Functies
- Engagement bijhouden
- Retenties bijhouden
- Klantensegmenten
- Klantgegevensbeheer
Platform voor het beheer van klantensucces waarmee bedrijven het verloop kunnen verminderen en hun opbrengsten van het bestaande klantenbestand kunnen verhogen.
Meer informatie over Akita
Akita maakt verbinding met meer dan 100 van wijdverbreide SaaS-tools die één uniform overzicht van je klantgegevens creëren. Zorg ervoor dat klanten niet over het hoofd worden gezien met het aanpasbare vitaliteitsscoresysteem van Akita. Definieer taken en doelen voor elke stap op het klantentraject. Houd klanten op schema voor succes met geplande zakelijke beoordelingen en "draaiboeken", geactiveerd door gebruikersgedrag (goed of slecht). Met slack-meldingen en een tweerichtingssynchronisatie met Salesforce houd je de hele organisatie op de hoogte.
Meer informatie over Akita
...
Meer informatie
Functies
- Engagement bijhouden
- Retenties bijhouden
- Klantensegmenten
- Klantgegevensbeheer
Feedback- en analysetools die zijn ontworpen om de ervaring van je websitebezoeker te verbeteren. Levert heatmaps, feedbackvragen, enquêtes en nog veel meer.
Feedback- en analysetools die zijn ontworpen om de ervaring van je websitebezoeker te verbeteren. Levert heatmaps, feedbackvragen, enquêtes en nog veel meer.
Meer informatie over Hotjar
Functies
- Engagement bijhouden
- Retenties bijhouden
- Klantensegmenten
- Klantgegevensbeheer
Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer.
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content.
Meer informatie over ChurnZero
...
Meer informatie
Functies
- Engagement bijhouden
- Retenties bijhouden
- Klantensegmenten
- Klantgegevensbeheer
Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en betrokkenheid te verbeteren door middel van contextuele content binnen de app.
Whatfix is een toonaangevend platform voor digitale acceptatie, waarmee bedrijven hun gebruikers moderne en eenvoudige on-boarding, effectieve training en betere ondersteuning kunnen bieden door middel van contextuele content die op het vereiste moment wordt weergegeven. Whatfix activeert softwareoplossingen door ongelooflijke eenvoud, intuïtiviteit en personalisatie te bieden. Verschillende Fortune 500-bedrijven over de hele wereld vertrouwen op Whatfix om een snel rendement op hun technologische investeringen te garanderen en de betrokkenheid en productiviteit van gebruikers te stimuleren.
Meer informatie over Whatfix
...
Meer informatie
Functies
- Engagement bijhouden
- Retenties bijhouden
- Klantensegmenten
- Klantgegevensbeheer
Onboarding van klanten met GuideCX
Onboardingtool voor klanten die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het automatiseren van een stap-voor-stapproces om producten/diensten de eerste keer goed te lanceren.
Meer informatie over GUIDEcx
Functies
- Engagement bijhouden
- Retenties bijhouden
- Klantensegmenten
- Klantgegevensbeheer
Een intelligent platform voor klantenbinding dat klantanalyses, door AI aangedreven optimalisatie- en personalisatie-opties op één plek samenbrengt.
MoEngage is een intelligent platform voor klantenbinding voor de klantgerichte marketeer. Dit platform helpt je je klanten blij te maken en ze langer te behouden. Met MoEngage kun je klantgedrag analyseren en hen betrokken maken met gepersonaliseerde communicatie via het web, mobiel en e-mail. MoEngage is een full-stack oplossing die bestaat uit krachtige klantanalyses, door AI aangedreven organisatie van het klanttraject en personalisatie in één dashboard.
Meer informatie over MoEngage
...
Meer informatie
Functies
- Engagement bijhouden
- Retenties bijhouden
- Klantensegmenten
- Klantgegevensbeheer
Gegevensgestuurd platform voor klantensuccesbeheer voor B2B SaaS.
Natero helpt beheerders van klantensucces om verloop te voorkomen, uitbreiding van accounts te vergroten en meer klanten met minder moeite te beheren. Natero is de enige oplossing voor klantensucces die voorspellende analyses, klantintelligentie en workflowbeheer combineert in een uniform platform. Deze unieke gegevensgestuurde benadering stelt B2B-softwareleveranciers in staat om klantensucces proactief te beheren en de levensduurwaarde van klanten te maximaliseren.
Meer informatie over Freshdesk Success
...
Meer informatie
Functies
- Engagement bijhouden
- Retenties bijhouden
- Klantensegmenten
- Klantgegevensbeheer