16 resultaten
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer.
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer. Meer informatie over Oracle Cloud HCM

Functies

  • Personalisatie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • AI/machine learning
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
The world's leading chatbots and voice bots are built by yellow.ai. We deliver 60% automation in the first 30 days of a bot going live.
Yellow.ai is the worlds leading CX automation platform, enabling 700+ enterprises to deliver real-time support on web, mobile, and messaging services such as WhatsApp, FB. Enterprises can now self-serve 80% of queries and improve CSAT by 20%, by deploying an omnichannel chatbot in 100+ languages. For critical queries, seamlessly transfer to a human agent. Integrate a chatbot atop your CRM or solve customer queries in real-time. Switch to the future of live chat software. Meer informatie over yellow.ai

Functies

  • Personalisatie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • AI/machine learning
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
Conversationeel, op AI gebaseerd platform zonder code voor ondernemingen om klantenservice, interne ondersteuning, verkoop en zelfservice te automatiseren.
Conversationele, op AI gebaseerde software om virtuele agenten te creëren die de klantenservice en interne ondersteuningskanalen automatiseren, de efficiëntie van menselijke agenten verbeteren en inkomsten genereren via online gesprekken. Implementeer een transformerende klantervaring binnen dagen en niet weken, gebouwd op een basis van het hoogste niveau van NLU (Natural Language Understanding). De verfijning van het NLU zorgt ervoor dat virtuele agenten van boost.ai duizenden gebruikersintenties aankunnen zonder dat de resolutie daalt. Meer informatie over Boost.AI

Functies

  • Personalisatie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • AI/machine learning
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
Haptik drijft intelligente virtuele assistenten aan die de klantervaring transformeren, terwijl ze de verkoop verhogen en de kosten verlagen.
Haptik is een van de grootste AI-bedrijven voor conversatie, die tot nu toe meer dan 100 miljoen apparaten hebben bereikt en meer dan 3 miljard conversaties hebben verwerkt. De intelligente virtuele assistentoplossingen van het bedrijf stellen Fortune 500-merken wereldwijd in staat om de klantervaring te verbeteren, terwijl ze tegelijkertijd kosten besparen en de verkoop verhogen. Haptik maakt deel uit van de Reliance-bedrijvengroep, die in april 2019 een meerderheidsbelang in het bedrijf verwierf via een deal van 100 miljoen dollar. Meer informatie over Haptik

Functies

  • Personalisatie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • AI/machine learning
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
Conversica is toonaangevend in door AI aangedreven intelligente virtuele assistenten voor bedrijven.
Conversica is toonaangevend in intelligente virtuele assistenten voor klantenbinding. Door routinematige bedrijfsgesprekken te automatiseren en grootschalige interacties te personaliseren, verbetert Conversica je personeelsbestand waardoor zakelijke professionals en AI-assistenten harmonieus kunnen samenwerken. Met een grote bibliotheek aan speciaal ontworpen en gebruiksklare gespreksvaardigheden zijn de AI-assistenten snel inzetbaar, mensachtig en persoonlijk en bieden ze superieure gespreksnauwkeurigheid en autonomie. Meer informatie over Conversica

Functies

  • Personalisatie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • AI/machine learning
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
Kore.ai is a globally recognized leading provider of Conversational AI and Digital UX Virtual Assistant Platform and Solutions.
Kore.ai is a market-leading conversational AI and digital UX technology partner for Global 2000 companies. It provides conversational AI and digital UX-rich virtual assistants, designed specifically for enterprises, for a diverse range of use cases across industries for engaging customers, employees, and partners. Its end-to-end, comprehensive Virtual Assistant Platform serves as a secure foundation for enterprises to design, build, test, host, and deploy AI-rich virtual assistants Meer informatie over Kore

Functies

  • Personalisatie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • AI/machine learning
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
AI Assistant die samen met je team werkt om ervoor te zorgen dat elke lead wordt opgevolgd, gekwalificeerd en ondersteund, en gekwalificeerde afspraken plant.
Het Exceed.ai-platform helpt marketing- en verkoopteams om meer pijplijn uit e-mail en websitebezoekers te halen. Exceed AI Assistant werkt 24/7/365 samen met mensen om ervoor te zorgen dat elke lead wordt opgevolgd, ondersteund en gekwalificeerd met behulp van tweerichtingsmail en chatgesprekken. Wanneer een lead gekwalificeerd is en klaar is om met een persoon te praten, zal de assistent een afspraak rechtstreeks in de agenda van je vertegenwoordiger plannen. Het werkt ook automatisch je CRM- en marketing automation-platform bij met de nieuwste lead. Meer informatie over Exceed.ai

Functies

  • Personalisatie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • AI/machine learning
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
Auto-answer employee queries, and instantly resolve employee tickets and requests with Leena AI HR helpdesk.
Leena AI HR helpdesk is an AI-powered conversational platform that helps enterprises automatically answer employee queries, streamline day-to-day HR operations, quickly resolve employee tickets, and manage employee requests on the go.It automates the entire HR helpdesk and brings it on a single interface by seamlessly integrating with the existing HRIS and internal systems. Leena AI acts as a virtual HR assistant that helps you achieve excellent HR efficiency & boost overall employee experience Meer informatie over Leena AI

Functies

  • Personalisatie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • AI/machine learning
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
Het platform biedt ondernemingen kosteneffectieve conversationele AI-oplossingen via chat, e-mail en spraak om de interactie met klanten te transformeren.
Geavanceerde AI-chatbots om klantenservice en verkoopinteracties op te schalen. AI-gestuurde automatisering van e-mailrespons om e-mails van klanten sneller en effectiever te beheren. End-to-end spraakautomatiseringsbots voor naadloze klantenondersteuning. Het platform biedt geavanceerde en kosteneffectieve conversationele AI-tools, via chat, e-mail en spraak, om de interactie met klanten voor ondernemingen over de hele wereld te transformeren. Meer informatie over Enterprise Bot

Functies

  • Personalisatie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • AI/machine learning
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
Automatiseer tot 70% van je klantenservice in minder dan een maand, bied uitstekende service en bespaar 30% van je kosten.
Ada is een KI-gestuurd platform waarmee klantenserviceteams een chatbot kunnen bouwen die tijd bespaart, de kosten met 30% verlaagt en de klantervaring verbetert. Het Ada-platform is ontworpen voor niet-technische teams, dus er zijn geen dure technische vaardigheden of lange tijdlijnen nodig voor het bouwen en beheren van de bot. Geef alle teams de mogelijkheid om content te maken naarmate de wensen van klanten veranderen. Automatiseer 70% van alle vragen met afbeeldingen, video's en GIF's, allemaal beschikbaar in meer dan 100 talen. Meer informatie over Ada

Functies

  • Personalisatie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • AI/machine learning
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
Automatiseer klantgerichte processen.
Mindsay is vooraanstaand op het gebied van automatisering van klantervaringen voor de reissector. Met de volledig opgeleide AI-chatbots kunnen merken geweldige klantervaringen bieden en de kosten onder controle houden. Tot de klanten behoren Iberia Airlines, CWT, Vueling, Accor, Disneyland, SNCF, RATP en meer. Meer informatie over Mindsay

Functies

  • Personalisatie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • AI/machine learning
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
AI-powered virtual assistant that helps with automating customer support, sales and marketing, and answering FAQs.
Conversational AI platform designed to help businesses across all industries with automated sales, marketing, and customer support. Features of the platform include a visual bot builder to allow for customization and AI training, natural language processing, automated responses, query suggestions, and intent recognition. Meer informatie over IBM Watson Assistant

Functies

  • Personalisatie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • AI/machine learning
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
Meertalige conversationele AI om mensachtige klantenondersteuning te leveren. Neem contact op voor een gratis demo.
assist365 is een door AI gestuurde conversationele spraakbot voor end-to-end automatisering van klantenondersteuning. Slim ontworpen NLU- (Natural Language Understanding) en NLP-engine (Natural Language Processing) levert een mensachtige ervaring aan je klanten in meer dan 20 talen. Implementeer de bots voor verschillende gebruikssituaties zoals klantenservice, veelgestelde vragen, enquêtes, afspraken, enz. en alles wordt geregeld door de bots. Dankzij het schaalbaarheidsniveau en de automatisering van assist365 kun je 24/7 klantenservice leveren tegen minder dan 30% van de werkelijke kosten. Meer informatie over assist365 - AI-powered Virtual Assistant

Functies

  • Personalisatie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • AI/machine learning
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
KLoBot: A DIY voice+text Chatbot & Virtual Assistant builder platform that can be used to build, configure, and deploy no-code chatbots
KLoBot - An AI Chatbot-builder with Machine Learning Advancements. KLoBot platform is robust, secure, and incredibly intelligent designed for business users to create chatbots and deploy on any of your favorite channels along with pre-built connectors SharePoint, iManage, NetDocuments, Elite, SQL Server, ServiceNow, Salesforce, and many more. Chatbots designed with KLoBot can be accessed via popular channels like Slack, Microsoft Teams, SharePoint, Fb, Twilio, Skype, Email, etc. Meer informatie over KLoBot

Functies

  • Personalisatie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • AI/machine learning
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
AI Rudder is a software company that harnesses the power of AI voice automation to supercharge customer experiences.
AI Rudder is a software company that harnesses the power of AI voice automation to supercharge customer experiences. Using schedule automation, automatic customer intention labelling on each call, data visualization, and APIs, users can schedule automation campaigns in advance, reduce human error and automatically transcribe conversations in order to process the data. Meer informatie over AI-Powered Voice Assistants

Functies

  • Personalisatie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • AI/machine learning
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
Conversational AI Platform and creation of conversational bots without coding required, deployable across channels and languages.
With Power Virtual Agents, users can build AI-powered bots for varying requests, ranging from simple responses to complex issue resolution requiring conversation. Power Virtual Agents is available inmultiple langauges across websites, apps, social media, and other channels which are supported by Azure Bot Framework. The software is secure and can scale securely with features such as built-in security roles, compliance and governance management across environments, use of central administration and more. Bots can track critical KPIs and detect bot topics for the future, using AI and natural language processing for progressive improvement. Meer informatie over Microsoft Power Virtual Agents

Functies

  • Personalisatie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • AI/machine learning
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering