Helpt Belgische bedrijven al 18 jaar
bij het vinden van de juiste software

Onboardingsoftware voor klanten

Met onboardingsoftware voor klanten (ook wel client onboarding software genoemd) kunnen klanten en of cliënten leren hoe ze een product of dienst dat/die ze onlangs hebben aangeschaft, moeten gebruiken of implementeren. Gebruik Capterra om de juiste client onboarding tool voor jouw bedrijf of organisatie in België te vinden.

33 resultaten
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen en standaardprocedures van je team te beheren.
Process Street biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om het beheer van terugkerende workflows snel, leuk en gemakkelijk te maken voor teams overal ter wereld. Sterke bedrijfsprocessen zijn de ruggengraat van elk succesvol bedrijf. Zonder die processen zal een bedrijf het zeker moeilijk vinden om op te schalen. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica, automatisering en integraties. Meer informatie over Process Street

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Bigin is een betaalbare, gebruiksvriendelijke CRM waarmee je je klanten een succesvolle en probleemloze onboarding-ervaring kunt bieden.
Bigin is een gebruiksvriendelijke en zeer aanpasbare CRM waarmee je klanten kennis kunnen maken met je producten. Het zit boordevol geavanceerde functies voor een betaalbare prijs en is ontworpen om als een maatpak bij je bedrijf te passen. Dit krijg je met Bigin: *Een 360°-beeld van je klanten - krijg toegang tot alle klantgegevens, variërend van hun specifieke behoeften tot hun contactgegevens, en dat allemaal vanaf één plek. *Naadloze communicatie - bereik je contacten via telefoon, e-mail, sociale media, WhatsApp en online vergaderingen. *Gespecialiseerde pijplijnen - beheer nieuwe verzoeken voor onboarding van klanten. *Automatisering - automatiseer alledaagse maar belangrijke taken, zoals het plannen van demosessies, het versturen van betalingsherinneringen en nog veel meer. *Een eenvoudig te navigeren agendaweergave - plan en beheer taken, oproepen en evenementen. *Analytics - bekijk uitgebreide dashboards om belangrijke statistieken te meten en bij te houden, zoals het totale aantal onboarden klanten en gegenereerde inkomsten. *Krachtige integraties - integreer met Zoho- en niet-Zoho-apps Meer informatie over Bigin by Zoho CRM

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
De veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging.
ShareFile is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging en bewezen veilige infrastructuur biedt het een op maat gemaakt, met een wachtwoord beveiligd online portaal met onbeperkte bestandsopslag in de cloud en de mogelijkheid om bestanden tot 100 GB te verzenden naar klanten en collega's, vanaf elke computer of elk mobiel apparaat. ShareFile is de keuze voor bedrijven die behoefte hebben aan het stroomlijnen van workflows en betere gegevensbeveiliging. Meer informatie over ShareFile

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Pipefy, het werkmanagementplatform, stelt managers van wereldklasse in staat om efficiënte workflows te creëren en uit te voeren.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoerenden beschikken over de benodigde tools om hun werk te verbeteren zonder op iemand anders te vertrouwen, is er geen limiet aan wat ze kunnen bereiken. Daarom verbetert Pipefy de flexibiliteit, verhoogt het de efficiëntie en levert het toegevoegde klantwaarde door optimalisatie van workflows, waardoor betere resultaten worden verkregen. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Cloudgebaseerde software voor huisdierenoppas diw wordt vertrouwd door meer dan 2000 zeer succesvolle dierenverzorgingsbedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
Time To Pet is moderne software voor huisdierenoppassers en wordt vertrouwd door meer dan 2000 van de meest succesvolle bedrijven voor dierenverzorging en duizenden van hun huisdieroppassers en hondenuitlaters. Naast de basisfunctionaliteiten zoals het klantenportaal, geïntegreerde planning en facturering, online betalingen en meer bevat Time To Pet ook geavanceerde functionaliteiten zoals speciale mobiele toepassingen voor zowel je klanten als je team, GPS-tracking, sms-berichten en integratie met Quickbooks. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie! Meer informatie over Time To Pet

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
CRM voor bouwbedrijven van $ 5 miljoen - $ 100 miljoen. De software meet, registreert en stroomlijnt het verkoopproces.
De populaire CRM-software voor de bouwsector. Deze software helpt aannemers eraan te herinneren leads, biedingen en klanten op te volgen. Dit systeem helpt het verkoopteam om essentiële elementen van de verkoop te implementeren, zoals opvolging, het beheren van leads, biedingen en andere verkoopgerelateerde activiteiten. Dit stelt leidinggevenden in staat om hun verkoopteam verantwoordelijk te houden en bedrijfskritische analyses te ontvangen die slimme besluitvorming stimuleren. Meer informatie over FollowUp CRM

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Een samenwerkingstool waarmee je je werk met teams en klanten kunt beheren en organiseren.
Een alles-in-één, AI-aangedreven tool die is ontworpen om de samenwerking met klanten te stroomlijnen met geavanceerde maar intuïtieve functies voor realtime samenwerking en projectmanagement. Bied diensten aan onder je eigen merk en lever gepersonaliseerde klantervaringen met whitelabel klantportals die de communicatie, projectgegevens en andere belangrijke informatie centraliseren. Gebruik de ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten om interactieve documenten te creëren met insluitingen van meer dan 2000 ondersteunde integraties. Optimaliseer de dagelijkse activiteiten met de geavanceerde FuseBase. Meer informatie over Fusebase (Formerly Nimbus)

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
ClientPoint voorheen Paperless Proposal. Profiteer van hogere succespercentages, kortere verkoopcycli en de bliksemsnelle creatie van voorstellen.
ClientPoint voorheen Paperless Proposal. Deze software helpt je aan meer omzet. Profiteer van hogere succespercentages, kortere verkoopcycli en bliksemsnelle creatie van voorstellen met deze positief beoordeelde oplossing voor verkoopbevordering. Creëer, verzend, beheer en volg snel boeiende multimedia e-brochures, voorstellen, prijs- en productoffertes, contracten, presentaties en meer. Integreert met Salesforce, Microsoft Dynamics, NetSuite, Hubspot, Zoho, Base, DocuSign, Sertifi en Right Signature. Meer informatie over ClientPoint

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Deze BPM-oplossing (voor bedrijfsprocesbeheer) is ideaal voor bedrijven in de productie, detailhandel en andere sectoren, en helpt bij het beheren van naleving, procesverandering en meer.
Deze BPM-oplossing (voor bedrijfsprocesbeheer) is ideaal voor bedrijven in de productie, detailhandel en andere sectoren, en helpt bij het beheren van naleving, procesverandering en meer. Meer informatie over Bizagi

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer.
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content. Meer informatie over ChurnZero

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
WorkRamp is een modern trainingsplatform voor ondernemingen. Dit platform helpt bedrijven bij het onboarden, trainen en certificeren van hun werknemers.
WorkRamp is een modern trainingsplatform waarmee bedrijven hun werknemers effectief kunnen onboarden, trainen en volgen. WorkRamp stelt bedrijven in staat, door middel van zelfgeleide activiteiten, gepersonaliseerde tests en interactieve certificeringsoefeningen, om aangepaste training te creëren die voldoet aan de behoeften van elk team en elke afdeling. WorkRamp is ideaal voor bedrijven met 50-500 werknemers die op zoek zijn naar een nieuwe kijk op werknemerstraining. Klik op de bovenstaande gratis proefversielink om je aan te sluiten bij bedrijven als Square, Intercom en PayPal. Meer informatie over WorkRamp

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Onboarding van klanten met GuideCX
Onboardingtool voor klanten die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het automatiseren van een stap-voor-stapproces om producten/diensten de eerste keer goed te lanceren. Meer informatie over GUIDEcx

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Voor mensen die op zoek zijn naar een slim online portal om online inzendingen en aanvragen te ontvangen (van klanten, huurders, nieuwe medewerkers, partners, enz).
Clust is alles-in-één onboardingsoftware voor moderne bedrijven. Het stelt professionals en teams in staat om zonder moeite online inzendingen te verzamelen, te beoordelen, goed te keuren en te delen. Clust wordt vertrouwd door duizenden bedrijfseigenaren vanwege zijn unieke reeks functies die variëren van slimme documentverzameling, een online formulierontwerpfunctie en geautomatiseerde herinneringen of juridisch bindende e-handtekeningen, en is een zeer eenvoudige tool voor een betere onboarding. Probeer het 15 dagen gratis, geen creditcard vereist, geen verplichting. Meer informatie over Clustdoc

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Plaid is een technologieplatform waarmee toepassingen verbinding kunnen maken met bankrekeningen van gebruikers.
Plaid is een technologieplatform waarmee toepassingen verbinding kunnen maken met bankrekeningen van gebruikers. Plaid richt zich op het verlagen van de toetredingsdrempels voor financiële diensten door het gemakkelijker en veiliger te maken om financiële gegevens te gebruiken. Meer informatie over Plaid

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Vereenvoudig het leren op het werk. Creëer, wijs toe en zorg ervoor dat iedereen aan het werk is. Meer dan 250 uitstekend beoordeelde cursussen inbegrepen.
Travitor heeft een toonaangevend videoleerplatform. Met meer dan 250 topcursussen inbegrepen. Travitor brengt al je lessen samen op één plek en maakt het allemaal direct doorzoekbaar en beschikbaar, waar je ook bent. Wanneer je nieuwe werknemers of klanten moet onboarden, leerplannen moet maken, live training productiever moet maken, ervoor moet zorgen dat iedereen aan het werk is en meer. Iedereen kan moeiteloos cursussen maken door video-, dia-, document-, quiz-, huiswerk- en SCORM-lessen toe te voegen. Meer informatie over Travitor

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Onboarding voor gebruikers automatiseren en optimaliseren voor een uitstekende UX die leidt tot een hogere conversie, betrokkenheid en retentie.
Voeg aan elke software een informatieve begeleidingslaag toe. Met Userlane kun je stapsgewijze, interactieve handleidingen maken om browsergebaseerde software aan elke gebruiker afzonderlijk uit te leggen. Userlane leidt elke gebruiker in realtime door processen en laat hen zien wat ze vervolgens moeten doen om hun doelen in softwaretoepassingen te bereiken. Automatiseer en schaal gebruikersintroductie en -training om software-acceptatie te maximaliseren met het meest flexibele en effectieve digitale acceptatieplatform. Meer informatie over Userlane

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Intelligent groeiplatform voor teams voor klantensucces en accountbeheer, gericht op uitbreiding.
1. SmartKarrot is gebouwd op een fundament van augmented intelligence en verwerkt proactief complexe gebruiksscenario's rond uitbreiding en retentie. Voor meerdere producten, servicelijnen en regio's. 2. Dankzij de intense focus op automatisering en draaiboeken van het platform kunnen klanten efficiënt schalen. 3. Het New Age-ontwerp met een PLG-mindset (Product-Led Growth) zorgt voor een geweldige ervaring voor gebruikers. 4. Dankzij de onbeperkte gebruikerspakketten kunnen klanten zich echt op de klant richten en is een goede afstemming binnen de teams mogelijk. Meer informatie over SmartKarrot

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Planhat is een klantensuccesplatform dat erop is gericht om klantensucces eenvoudig te maken.
Planhat is een klantensuccesplatform dat erop is gericht om klantensucces eenvoudig te maken. Planhat is aantrekkelijk en gemakkelijk te gebruiken. Het brengt al je klantgegevens samen op één plek, waardoor je het gebruikersgedrag kunt begrijpen, workflows met beste praktijken kunt creëren en tijdrovende taken kunt automatiseren. Planhat is gemaakt voor iedereen, van de klantenservicevertegenwoordiger tot de directieleden. Het heeft alle functionaliteit en kenmerken die je zou verwachten in een modern klantensuccesplatform. Het verschil zit in het ontwerp, de bruikbaarheid en implementatiesnelheid. Meer informatie over Planhat

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Gebruik je OneStop-klantenportal onder je eigen merk om de continue verbindingen die van cruciaal belang zijn voor je bedrijf aan te sturen en te beheren.
Houd je klanten betrokken door een totaaloplossing voor de digitale ervaring te bieden. Moxtra gebruikt een one-stop klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne gebruikers - onder jouw merk. Het levert een continu verbonden ervaring met een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten. Het Moxtra-platform kan je merkeigen OneStop-portal aansturen als een zelfstandige web- en mobiele app, of als een soepele uitbreiding van je bestaande website, web of mobiele app. Meer informatie over Moxo

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Met Bites kunnen organisaties snel en effectief professionele content creëren en delen met hun frontlijnmedewerkers.
Moderne, authentieke en gemakkelijke zakelijke communicatie en training Drie belangrijke componenten van de Bites-oplossing omvatten: 1. Maak een korte "verhaal-achtige" video met de Bites-app en maak deze professioneel met behulp van Bites AI. 2. Deel de content met je frontlijnmedewerkers via bestaande instant chatkanalen (SMS, WhatsApp, MS Teams, enz.) en bereik hen waar ze het meest oplettend zijn. 3. Volg en controleer medewerkersbetrokkenheid, opmerkingen en voortgang. Meer informatie over Bites

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Intellum helpt grote merken en snelgroeiende bedrijven bij het verhogen van de omzet en het verlagen van de ondersteuningskosten door middel van onderwijs.
Het Intellum platform biedt alle tools die een bedrijf nodig heeft om zeer gepersonaliseerde leerervaringen te creëren, beheren, volgen, verbeteren en schalen voor een groot publiek van klanten, partners en werknemers. Combineer moeiteloos leer-, kennisbank-, klantensucces-, support-, sales- en marketinginitiatieven op één locatie. Gebruik betrokkenheidstactieken zoals meldingen, aanbevelingen, certificering, mobiel, chatten en gamification om de ultieme leerervaring voor je gebruikers te creëren. Meer informatie over Intellum Platform

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Voeg met slechts één integratie universele zoekopdrachten, slimme nudges en tijdige helpcontent aan je product toe.
CommandBar is een intelligente laag die zich om je product wikkelt om de productacceptatie te helpen verbeteren - van testende prospects tot net beginnende gebruikers of dagelijkse powergebruikers van je tool. Dit wordt gedaan door je in staat te stellen met slechts één integratie universele zoekopdrachten, slimme nudges en tijdige helpcontent aan je product toe te voegen. Vertrouwd door gebruikersgerichte teams bij Netlify, Freshworks, Gusto, Yotpo, AngelList en andere. Ga gratis aan de slag op de website. Meer informatie over CommandBar

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
Oplossing voor productadoptie die binnen zakelijke toepassingen realtime begeleiding en ondersteuning biedt voor je klanten en werknemers.
letzNav is een platform voor productacceptatie en gebruikersbetrokkenheid voor webgebaseerde toepassingen. De letzNav-tools laten gebruikers zien hoe ze een taak moeten voltooien, vragen hen om fouten te corrigeren en stroomlijnen hoe ze zoeken naar ondersteuningsinhoud. letzNav is de ideale oplossing voor een snellere productacceptatie, vereenvoudigde ingebruikname door gebruikers en een naadloos verandermanagement. letzNav biedt het volgende: - 60% korting op opleidings- en activeringskosten - 30% korting op doorlopende ondersteuningskosten - 3 x snellere productadoptie Meer informatie over Apty

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
HelpHero is een eenvoudige en betaalbare softwaretool die wordt gebruikt om zonder code betere onboarding- en helpervaringen voor app-gebruikers te creëren.
HelpHero is een eenvoudige en betaalbare softwaretool die wordt gebruikt om betere onboarding- en helpervaringen voor app-gebruikers te creëren. Met HelpHero kun je binnen enkele minuten interactieve en eenvoudig te volgen productrondleidingen creëren, zodat gebruikers sneller dan ooit aan de slag kunnen en nieuwe functies kunnen gebruiken. Bovendien zijn er geen codering of grote budgetten vereist. Ook bevatten alle abonnementen geavanceerde functies waaronder aangepast CSS, doelgroeptargeting, rondleidingen met meerdere pagina's en meer. Snelle en eenvoudige installatie. Ga naar de website van HelpHero om de oplossing gratis uit te proberen. Meer informatie over HelpHero

Functies

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Chatten/messaging
  • Klantenbeheer
  • Aanstellen (van personeel)