45 resultaten
Calamari wordt geïntegreerd met Slack, JIRA, G Suite en Office365, waardoor je je HR-dossiers, vakantie en vrije tijd gemakkelijker kunt volgen. Meer informatie over Calamari
Calamari is software voor HR-beheer die personeelsbeheer eenvoudiger maakt. Het maakt het plannen en volgen van alle soorten afwezigheid mogelijk. Je kunt meldingen ontvangen over aankomende afwezigheden en verlofaanvragen. Calamari ondersteunt bedrijven met kantoren in meerdere landen/locaties, en het ondersteunt rollengebaseerde beveiliging. De app is geïntegreerd met tools voor projectmanagement zoals JIRA, Slack, Office365, Google Workspace, Microsoft Teams, Basecamp en Asana. Meer informatie over Calamari

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
e-days biedt software voor het plannen van vakanties en het beheren van verzuim. De online app omvat vakantieplanning, ziekteverlof en overuren. Meer informatie over e-days
e-days is een bekroond verzuimbeheersysteem voor elk bedrijf van elke omvang, waar ook ter wereld. Meer dan 1500 klanten met 250.000 gebruikers in meer dan 100 landen blijven verzuim de baas met behulp van deze cloudgebaseerde self-serviceoplossing. e-days kan direct worden gebruikt op elk apparaat met een internetverbinding. Integreert in je bestaande e-mail en HR-systemen. Enkele voorbeelden van klanten die al tijd en geld besparen en het welzijn van medewerkers verbeteren met e-days zijn Sony, Continental, Barclays, Canon, ASOS en Fender. Meer informatie over e-days

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
WebHR wordt goed beoordeeld en is leider in Cloud HR. Het helpt je bij het beheren van de belangrijkste activa in je bedrijf - je personeel.
WebHR zorgt voor een revolutie in de manier waarop HR werkt. WebHR is sociale alles-in-één cloudgebaseerde HR-software voor kleine en middelgrote ondernemingen die alles afhandelt, van werving tot pensionering, op de meest innovatieve manier. WebHR bespaart bedrijven niet alleen geld, maar verhoogt ook de productiviteit, bespaart ruimte en maakt communicatie tussen en op kantoren snel, betrouwbaar en efficiënter. WebHR helpt bij het beheer van de belangrijkste activa van een bedrijf - het personeel. Meer informatie over WebHR

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Maak meerdere verlofbeleidsregels, aangepaste goedkeuringsworkflows en vakantiekalenders die je voor verschillende teams kunt gebruiken.
Met Freshteam kun je de verlofaanvragen van je werknemers registreren, controleren en bijhouden. Maak meerdere verlofbeleidslijnen met verschillende beleidsregels en koppel deze aan specifieke afdelingen, locaties of ploegendiensten. Teamagenda's om de beschikbaarheid van alle teamleden vanaf één plek te checken en goedkeuringen voor verlof te vereenvoudigen. Krachtig verlofdashboard waarmee HR-partners of managers een goed overzicht krijgen van verloftrends binnen het hele bedrijf. Meer informatie over Freshteam

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Software voor het vereenvoudigen van personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Krachtige software voor kleine en middelgrote bedrijven gericht op het vereenvoudigen van de saaiste personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties. Het is gelukt om de persoonlijke, praktische behandeling van een arbeidsadviseur te combineren met de veilige en snelle technologie van een startup om bedrijven een krachtige service te bieden als geen ander. Meer informatie over Factorial

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Gebruiksvriendelijke online Verlofregistratie tool inclusief het maken van personeelsplanningen, urenregistratie en HRM.
Gebruiksvriendelijke online tool voor het maken van personeelsplanningen, tijdregistratie en HRM. Registreer uren op schema, mobiele app of hardware op locatie. Houd de personeelskosten, bezettingsgr aad, afwezigheid en overuren bij in één gebruiksvriendelijke applicatie. Altijd en overal toegang tot uw gegevens. Meer informatie over Shiftbase

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Employment Hero is een cloudgebaseerd platform dat de tools biedt om personeel te werven en te beheren door intensieve administratietaken van beheerders te stroomlijnen.
Dit platform is het eerste alles-in-één platform in Australië voor HR, salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werkgevers en werknemers. Dankzij systeemeigen integratie voor XERO, MYOB en Keypay kun je intensieve administratieve taken stroomlijnen en meer tijd besteden aan de dingen die belangrijk voor je zijn. Meer dan 4500 Australische bedrijven gebruiken Employment Hero en gezamenlijk beheert het platform meer dan 125.000 werknemers. Bezoek de website voor meer informatie. Meer informatie over Employment Hero

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Software voor verlofregistratie om kleine Amerikaanse, Britse, Australische, Canadese en Nieuw-Zeelandse bedrijven te helpen bij het beheren van boekingen, goedkeuringen, saldi, enz.
Houd eenvoudig verlof bij voor je medewerkers. Bindle biedt verlofbeheer op de juiste manier. Verlofboekingen, goedkeuringen, saldi en meer. Specifiek ontwikkeld voor kleine bedrijven in de VS, het VK, Australië, Canada en NZ. Aanpasbare verlofsoorten. Maakt verbinding met je agenda en Slack. Met name geschikt voor bedrijven van 2-200+ werknemers. Geen urenstaten. Werkt prachtig op desktop, mobiel en tablet. Meer informatie over Bindle

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Eenvoudig systeem voor het beheren van tijdregistratie, aanwezigheid en verlof dat speciaal is ontworpen voor teams op Slack, MS Teams en Google Chat.
Eenvoudig systeem voor het beheren van tijdregistratie, aanwezigheid en verlof voor Slack, MS Teams en Hangouts Chat. Registreer de tijd voor projecten en hoeveel je aan klanten moet factureren. Dien moeiteloos aanvragen in voor verlof, werken op afstand, thuiswerken en tal van andere soorten verlof. Stel goedkeuringen, verlofquota's en vakantiedagen in volgens je bedrijfsbeleid. Meer informatie over AttendanceBot

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Flexibele, webgebaseerde DCAA-conforme software voor tijd- en aanwezigheid, met functionaliteiten voor verlofbeheer, overuren, rapportage en het bijhouden van projecten.
Clockwise biedt aangepaste DCAA-conforme tijd- en aanwezigheidsregistratie voor je medewerkers en een moeiteloze naleving voor je organisatie. Het platform biedt betaalbare prijzen, gratis aangepaste installatie, en uitstekende, onbeperkte productondersteuning. Clockwise is flexibel genoeg om te voldoen aan je unieke behoeften voor urenregistratie, waaronder het bijhouden van projecten, overwerk- en verlofbeheer, integratie met QuickBooks en andere salarisadministratiesystemen, klokken, mobiele apps, en nog veel meer. Neem contact op met dit bedrijf voor een gratis installatie- en trainingssessie op maat. Meer informatie over Clockwise

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer.
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer. Meer informatie over Oracle Cloud HCM

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Met het cloudgebaseerde beheersysteem van Appogee Leave kun je eenvoudig en snel verlof aanvragen, goedkeuren en registreren.
Beheer alle soorten verlof en ziekte van werknemers via Appogee Leave. Appogee Leave beschikt over configureerbare verlofsoorten en profielen zodat je de software kunt instellen op basis van je bedrijfsbeleid. Geschikt voor bedrijven met meerdere landen of kantoren. Dankzij eenmalige aanmelding kunnen werknemers en managers de leiding nemen over aanvragen en goedkeuringen. De rapportagemogelijkheid geeft HR een duidelijk beeld van verlof en vergoedingen. Meer informatie over Appogee Leave

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Teamplanning, projectplanning, urenregistratie, beschikbaarheidsbeheer en benutting, prognose in een enkele resourceplanning tool.
>> Software voor resource- en projectplanning >> Verlof- en beschikbaarheidsbeheer, personeelsplanning, projectplanning en functies voor budgettering, urenregistratie, urenstaten, werklast, prestaties, resource-prognose. >> Teamdeck is ontwikkeld door een softwarebedrijf dat ook werkt met Spotify, Uber, Netflix en Viu. >> Het product wordt gebruikt in de IT-, financiële, creatieve, detailhandel-, gaming-, onderwijs- en mediasector. >> Live demopresentatie en hulp bij het gratis instellen. Meld je aan voor een demo. Meer informatie over teamdeck

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Improve departmental efficiency, enhance communication and elevate the student experience by managing the entire clinical process
Improve departmental efficiency, enhance communication & elevate the student experience by managing the entire clinical process within one comprehensive & purpose-built application. Easily track, manage & report on clinical evaluation data Communicate directly with Preceptors, Supervisors & Students through one central communication hub. Provide students with a mobile app experience allowing them to easily submit or review clinical evaluations, enter & maintain clinical experiences & encounters Meer informatie over CORE ELMS

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Planery is a smart solution for duty scheduling, time recording and absence management.
With Planery duty schedules are created intuitively and quickly, which employees can call up immediately on their smartphones. The clock can be started via the employee's cell phone or a hardware terminal. All legal regulations are complied with and the working hours are always available for payroll accounting. The vacations and absences are requested and approved online. As a result the planning time can be reduced and the employee satisfaction can be increased with Planery. Meer informatie over Planery

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Digitale oplossing om je team te beheren – van verlofverzoeken tot teamcoördinatie en HR-bestandsbeheer.
Een gebruiksvriendelijke oplossing waarmee HR-professionals hun dagelijkse werk kunnen vereenvoudigen: afwezigheidsbeheer, urenregistratie en mobiele terminals, digitaal persoonlijk bestand - allemaal gecombineerd in één tool. Met absence.io hoeven gebruikers niet langer handmatig gegevens in te voeren, omdat zowel HR-personeel als alle werknemers de agenda kunnen zien. Dit betekent dat ze verlofaanvragen kunnen indienen door op specifieke datums te klikken. Het systeem voorkomt overboekingen of verlofconflicten, en het configureren van het werkrooster kan eenvoudig worden geregeld. Meer informatie over absence.io

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Vacation Tracker is an easy-to-use tool that helps teams accurately track, report & self-manage their PTO without using spreadsheets.
Put an end to the hassle Excel brings with Vacation Tracker -- an all-in-one leave management solution designed to help your team get real-time visibility, accurately track, report, and self-manage their PTO. Seamlessly integrate our tool with your existing workflow to keep everyone informed of all things leave-related at their fingertips. Our powerful, easy-to-use features and a fully-customizable interface make Vacation Tracker a highly efficient tool for managing leaves in just a few clicks. Meer informatie over Vacation Tracker

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Een cloudgebaseerd HR-pakket gemaakt van 11 softwares die de cyclus van werknemers omvat: aantrekking, identificatie, ontwikkeling en betrokkenheid.
Bizneo HR is een cloudgebaseerd HR-pakket gemaakt van 11 krachtige softwares. Een oplossing met maximale flexibiliteit die de hele werknemerscyclus omvat: aantrekking, identificatie, ontwikkeling en betrokkenheid. Alles in één platform voor talentbeheer. Verbeter je HR-positie met software die wordt gebruikt door hoogwaardige bedrijven zoals Adecco, Burger King, Schindler, Cortefiel, AirEuropa, UST Global en meer. Meer informatie over Bizneo HR

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Employee Leave Manager Software: Employee can apply leave through the app and Admin can approve or reject the leave through the App.
ubiAttendance App offers the surest way to track Employee Attendance with selfies, time, and location. 4-way secure. Trusted by companies in 82+ countries! Now Touchless Attendance manager with Face Recognition. Enjoy 15 day's Free Trial. Top Finalists of Digital India App Innovation Challenge, 2020 Meer informatie over ubiAttendance

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Track holiday balances, absence trends and avoid scheduling mistakes. Cloud-based solution. Built for retail and hospitality.
When, why and for how long are your staff off work? Holidays, sick days, parental leave – manage it all in tamigo’s intuitive absence calendar. Track holiday balances, dig into absence trends over time and avoid scheduling mistakes! Perfect for multi-site retail and hospitality workforces. Part of tamigo’s cloud-based, all-in-one workforce management solution. We help mid-size and enterprise companies streamline operations, reduce costs and boost employee engagement. Meer informatie over tamigo

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Manage employee attendance quickly and affordably with this web-based app. Easily track sick, personal, and vacation days.
Spot troubling attendance patterns at a glance from any computer, anywhere! This web-based app designed for small businesses allows you to quickly track and manage employee attendance. Using a simple coding system, you track missed days and tardies with the reason the employee is out of the office. Plus, there are designated sections for tracking sick time and vacation days, as well as notes. Best of all, the price is only $90 a year. Its the easiest, most affordable solution available. Meer informatie over Attendance Calendar Smart App

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Automatiseer verlofregistratie en opgebouwde uren met een zelfservicesysteem dat precies op je behoeften is afgestemd. Toegang via web en mobiele app.
Vereenvoudig het bijhouden van betaald verlof in elke organisatie met webgebaseerd, volledig configureerbaar verzuimbeheer. TimeOut-vakantietracking automatiseert processen en elimineert fouten van het aanvragen, goedkeuren en volgen van afwezigheid op kantoor tot het automatisch bijwerken van opgebouwde uren. Toegang via web en mobiele app. Klanten variëren van kleine bedrijven (minder dan 20 werknemers) tot ondernemingen (meer dan 10.000 werknemers). Meer informatie over TimeOut

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
TeamSense is a best-in-class absence management and employee communication platform built for hourly teams.
Employees without a company email are disconnected from the organization. TeamSense is a mobile-first solution that connects employers and hourly workers through text. This intelligently designed platform replaces obsolete absence tracking tools and outdated communication methods. TeamSense also enhances engagement with features like pulse surveys, text recruiting, mobile ESS portal, and more. TeamSense does not require an app so everyone can use it. Multiple languages are supported. Meer informatie over TeamSense

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Slim en enorm flexibel HR-systeem. Eenvoudige implementatie, grote flexibiliteit en aanpasbaarheid zijn dingen die het mkb zeer waardeert.
Sloneek is een slim en enorm flexibel HR-systeem. Hier vind je alles wat je nodig hebt voor eenvoudige en effectieve HR in je bedrijf. Werknemersmap, slim aanwezigheidssysteem, afwezigheidsbeheer, eIDAS-klare ondertekening en beheer van documenten, planning en urenstaten, activabeheer, onboarding, kandidaatvolgsysteem, beheer van vaardigheden en prestaties. Sloneek is een modulaire oplossing. Je gebruikt alleen wat je nodig hebt. Eenvoudige implementatie, grote flexibiliteit en aanpasbaarheid zijn dingen die het mkb zeer waardeert. Meer informatie over Sloneek

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
actiPLANS is flexibele software voor afwezigheidsbeheer met inzichtelijke rapporten en ingebouwde automatisering.
actiPLANS is een verlofbeheersysteem dat het gehele verlofbeheerproces eenvoudig en moeiteloos maakt. Het geeft een duidelijk beeld van het bedrijfswerkschema en laat zien wie er wanneer verlof neemt. Met actiPLANS-gegevens kunnen managers hulpmiddelen plannen en een realistisch werkplan maken. Er is een volledig GRATIS versie voor kleine teams. Meer informatie over actiPLANS

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Centralize the management of absences and validate them with a single click. Manage a wide range of absences, always with expert consul
Centralize the management of absences and validate them with a single click. Thanks to an intuitive and simple platform, the HR manager visualizes all employee absences and has access to a history of absences for the current and previous years. The validation system is automatic, so the HR manager instantly accepts or rejects the notification received from the employee, it's that easy! The manager enjoys quality consulting with the use of the software. Meer informatie over tugesto

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Journyx time & attendance solutions offer an easy-to-use employee experience, flexible time entry options, reporting, and scheduling.
Journyx time & attendance solutions offer an easy-to-use experience and flexible time entry options for employees to clock in/out from a web browser, mobile device, or on-site hardware. Time clocks support ID badges, PIN entry, biometric fingerprint scanning, facial recognition, and GPS-based rules. Features include PTO, labor and job tracking. Fully integrates with your payroll system. Generate custom reports and streamline approvals with real-time alerts and built-in communication tools. Meer informatie over Acumen

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Profiler Cloud is the SaaS platform that helps companies, of all types and sizes, to digitize their internal and external processes
Profiler Cloud, with its smart interface, offers a powerful tool to connect employees with the company. The platform also facilitates the work of HR by automating all the most repetitive processes: - fully automatic payroll distribution (zero click) - digital signature of downloaded documents - record input and output with GPS location - Headquarters and team digital bulletin board - tracing of the goods supplied - requests for leave, leave and sickness - survey of requirements and distribution Meer informatie over Profiler Cloud

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Workforce management tool for organizations that helps address time & attendance, scheduling, and absence management and much more.
Integrated Time & Attendance, Scheduling, and Absence Management solution. SumTotal Workforce Management is designed to protect your bottom line by ensuring that your organization deploys the right number of people at the right time and place, and at the right cost. SumTotal makes access to critical time and payroll data insights simple, reliable, flexible, and more actionable than you ever thought possible. Meer informatie over SumTotal Workforce Management

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
ZEP is the time tracking solution for successful project management and expandable with various modules - used by over 1,300 companies!
ZEP is the time tracking solution for successful project management and can be expanded with various modules - already used by over 1,300 companies. Different versions meet your individual requirement s like: • Professional project time recording, • Administration of employees, customers and projects, • Travel expense management, • Associated reporting functionalities and many more. We offer web-based, mobile (iOS & Android) and terminal solutions to track your time - anytime and anywhere! Meer informatie over ZEP

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
In order to communicate absence easily, Pepito helps you via an app on your phone or in the browser to avoid staff shortages.
Staff absences are inevitable due to vacation, sick leave or further education. To prevent staff shortages it is important to receive adequate advance notice. Use pepito to efficiently manage your staff. The built-in vacation management system clearly shows available vacation days in a table. Your workforce can now propose their off-days which you can easily approve with one click. The approved vacation requests automatically end up on the duty roster. Meer informatie over pepito

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
niikiis is alles-in-één HR-cloudsoftware waarmee je de afwezigheid van medewerkers en uren intuïtief en eenvoudig kunt bijhouden. Probeer het gratis uit.
niikiis is cloudgebaseerde software voor aanwezigheidsbeheer waarmee je de aanwezigheid van medewerkers en uren intuïtief en eenvoudig kunt volgen. Met de mobielvriendelijke tool kunnen werknemers onderweg in- en uitklokken en pauzes nemen wanneer dat nodig is. Beheer overuren op projecten en krijg een beter inzicht in de uren en productiviteit van werknemers door aangepaste afwezigheids- en tijdrapporten te genereren. De software is geïntegreerd met de rest van het pakket en bevat een configuratie voor afwezigheidsbeheer, zodat je de aanwezigheid nooit uit het oog verliest. Meer informatie over niikiis

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Het gratis cloudgebaseerde HR-softwareplatform van WorkSmarter biedt een HRIS en een reeks online HR-tools, speciaal ontworpen voor Britse bedrijven.
WorkSmarter is een gratis cloudgebaseerd HR-softwareplatform dat een reeks online HR-tools biedt die specifiek zijn ontworpen voor MKB's in het VK. De HRIS van WorkSmarter is gemaakt door en voor HR-professionals en biedt een breed scala aan functies die zijn ontworpen om eenvoudig en gebruiksvriendelijk te zijn, terwijl ze alles bieden wat een groeiend bedrijf nodig heeft. WorkSmarter maakt het voor vooruitstrevende Britse werkgevers gemakkelijk om hun werknemers te managen met een gratis proefperiode van 14 dagen en zonder lange contracten. Het is gemakkelijk om de voordelen te ontdekken. Meer informatie over WorkSmarter

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Workday Payroll and Workforce Management manages employee payroll, including financials, workforce planning, and analytics.
Workday Payroll and Workforce Management can be used for businesses that require an employee payroll management system. It manages all aspects of a company's employee payroll, including financials, workforce planning, and analytics. Its capabilities are comprehensive and include bill pay, check printing, and payday administration. Meer informatie over Workday Payroll and Workforce Management

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
AbsenceSoft is a leave and accommodation management solutions provider, delivering scalable, easy-to-use, and configurable software to
AbsenceSoft is a leave and accommodation management solutions provider, delivering scalable, easy-to-use, and configurable software to manage FMLA, ADA, disability, and many other forms of leave easily and efficiently. Our software streamlines and automates leave and accommodations processes, ensuring compliance with federal and state regulations. Built by leave professionals, for leave professionals, AbsenceSoft now covers over 5 million lives. Meer informatie over AbsenceSoft

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Cloud-based platform that enables businesses to manage payroll, time and attendance and other HR operations.
Cloud-based platform that enables businesses to manage their payroll, time and attendance and other HR operations in secured, self-service portal. TULIP eliminates the burden of paper work, offline processes and the risks involved, over full data digitization and smart workflow automation. Manage your absences in just 3 clicks in TULIP platform on a global level in each location your company operates in. Meer informatie over TULIP platform

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
With OnLearned, training and qualification measures can be conveniently created, managed, planned.
With OnLearned, training and qualification measures can be conveniently created, managed, planned. Meer informatie over OnLearned

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Smartplan helps small and midsize firms optimizing their shift planning, attendence tracking & internal communication operations.
Smartplan is a universal tool for a variety of operations in the Workforce Management field. It is designed with an intuitive and user-friendly interface to support small to midsize firms with their shift planning processes as well as attendance tracking and absence management. The system is built upon the interactions between the employees and their designated supervisors by offering extensive Employee Self Service options and an internal communication channel. Meer informatie over Smartplan

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Keeple is a custom HRIS created for SMBs: - Leave and absences - Expense reports - Staff management
Keeple is a custom HRIS created for SMBs: - Leave and absences - Expense reports - Staff management Meer informatie over Keeple

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
iQ.Suite aaS is a unified enterprise email management solution that provides powerful email security capabilities.
Centralized and flexible enterprise-wide Absence Management iQ.Suite eliminates the need to set up out-of-office notifications manually and expands the options for absence management using centrally defined rules and procedures. Your benefits: Manage absences centrally and according to the company’s needs Ensure that time-critical e-mails are processed during absences Handle unplanned absences quickly and efficiently without workflow disruptions Ensure higher process security Meer informatie over iQ.Suite aaS

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Absence management platform providing a 24/7 bilingual self-service portal, real-time status updates, configurable workflows, and more.
Absence management platform providing a 24/7 bilingual self-service portal, real-time status updates, configurable workflows, and more. Meer informatie over AbsenceConnect

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
ACTIN TIME is a cloud-based workforce management solution offering attendance, roster system, job costing, asset management and more.
ACTIN TIME is a cloud-based workforce management solution offering attendance, roster system, job costing, asset management and more. Meer informatie over ACTIN TIME

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer
Cloud-based tool that enables businesses to manage employee passwords, monitor absence requests, assign tasks, and more.
REI3 is an open (free to use and open source) business application platform. Anyone can deploy applications or create new ones with REI3 to fulfill their software requirements. Application authors can choose to keep applications internal or publish them for others to use. Applications can also be built on to extend them or to re-use existing data structures, user interfaces and so on. Meer informatie over REI3

Functies

  • Beheer van verlofuren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Werknemersdatabase
  • Kalenderbeheer