Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor juridisch bedrijfsbeheer

Met software voor juridisch bedrijfsbeheer kunnen juridische afdelingen van bedrijven of advocatenkantoren juridische uitgaven beheren. Ook kunnen alle juridische dossiers centraal in één systeem ondergebracht worden en de levenscyclus van juridische dossiers van begin tot eind effectief beheerd worden. Gebruik Capterra om de juiste software voor juridisch bedrijfsbeheer voor jouw organisatie in België te vinden.

20 resultaten

App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken. Het is een volledig geïntegreerde oplossing met een gebruiksvriendelijke interface. Meer informatie over Lexzur
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken waarmee jij je kunt concentreren op de creatieve, probleemoplossende aspecten van je werk. Het is ontworpen door advocaten voor advocaten en heeft een gebruiksvriendelijke interface met een gegarandeerd snelle leercurve in de markt! App4Legal is een online oplossing die op de server of in de cloud beschikbaar is en wordt ondersteund met een mobiele toepassing voor iOS en Android. Of je nu in een solopraktijk werkt, in een advocatenkantoor of op een interne juridische afdeling, App4Legal is geschikt voor jou! Meer informatie over Lexzur

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
Clio biedt een krachtige reeks tools om moderne juridische professionals te helpen bij het runnen, uitbreiden en beheren van hun bedrijven, van intake tot factuur. Meer informatie over Clio
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroomlijnen van elke taak, van intake tot factuur. Met Clio Manage, de populairste juridische praktijkbeheersoftware ter wereld, en Clio Grow, een juridisch CRM-platform om je te helpen je klantenrelaties beter te beheren, biedt de Clio Suite alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor te runnen, uit te breiden en te beheren. Meer informatie over Clio

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
Dossiersmanagement en projectmanagement speciaal ontworpen voor advocaten. Gebruiksgemak maakt Filevine perfect voor agile bedrijven.
Software voor juridisch dossierbeheer en projectmanagement, speciaal ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, feedback, facturering en tijdregistraties op één plek. Houd je team gesynchroniseerd en je cases op schema. Met baanbrekende functies zoals integratie van sms-berichten, ingebouwde afrekeningsberekeningen, agenda's voor dossiers, robuuste analyses, rapporten, volledig aanpasbare bestanden en faxen. Filevine loopt lichtjaren voor op de concurrentie. Meer informatie over Filevine

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
Modern, robuust praktijkbeheer met geïntegreerde e-mail en boekhouding. Aatrekkelijke, intuïtieve interface en apps voor iOS en Android.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor praktijkbeheer is. Ingebouwde CRM, e-mail en robuuste trust- en zakelijke boekhouding. Zola Suite biedt via een moderne en intuïtieve interface eersteklas functionaliteiten voor casemanagement, geavanceerde bulkfacturering, documentbeheer, taakbeheer en nog veel meer. Zola is cloudgebaseerd en is toegankelijk via elke browser, evenals systeemeigen iOS- en Android-apps. Er zijn integraties beschikbaar met LawPay, Quickbooks en DropBox. Meer informatie over CARET Legal

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
Een vertrouwde oplossing voor casusbeheer die je casus van intake tot oplossing beheert met behulp van een aanpasbare checklist en uitgebreide functies.
Needles, een vertrouwde naam in casusbeheer, biedt nu een geheel nieuwe webgebaseerde oplossing. De meer dan 35.000 gebruikers en meer dan 2600 advocatenkantoren bieden decennia aan juridische informatie, gecombineerd en opnieuw ontworpen in de cloud. Needles biedt de meest robuuste werkstroomautomatisering, documentbeheer- en configuratieopties die op de markt zijn. Klanten krijgen eersteklas oplossingen tegen betaalbare prijzen en eersteklas klantenondersteuning. Meer informatie over Neos

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
Cloudgebaseerde software voor juridische urenregistratie, facturering, trustfondsbeheer, casemanagement, klantenbeheer, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering, trustfondsbeheer, dossierbeheer, klantbeheer, registratie factureerbare uren, onkosten, betalingen, enz. Meer informatie over CaseFox

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
Litify is een eersteklas oplossing die je advocatenkantoor transformeert naar een modern en goed presterend bedrijf.
Litify is een eersteklas oplossing die je advocatenkantoor transformeert naar een modern en goed presterend bedrijf. De toepassing van Litify is gebouwd op een zeer veilig en flexibel platform en stelt je in staat om marketing, CRM, intake, zaken, documenten, verwijzingen, rapportage, en financiering uit te voeren en te automatiseren. Meer informatie over Litify

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
Digitaliseer en schaal de servicelevering van je bedrijfsfunctie door workflows en documenten te automatiseren zonder code.
Checkbox is een bekroond platform voor serviceautomatisering waarmee bedrijfsfuncties hun handmatige processen kunnen automatiseren en hun servicelevering kunnen schalen. Oplossingen worden gemaakt en geïmplementeerd in uren, niet in jaren, en stroomlijnen intake en triage, het genereren van documenten, advies/veelgestelde vragen en goedkeuringsworkflows. Omdat Checkbox echt geen code bevat, kunnen workflows worden gebouwd en onderhouden zonder afhankelijk te zijn van IT, consultants of Checkbox als leverancier, waardoor je meer controle en flexibiliteit hebt en tijd bespaart. Meer informatie over Checkbox

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
Eenvoudig te starten, gebruiksvriendelijke software voor content- en procesbeheer. Altijd en overal veilig toegang tot je bestanden.
Contentverse is eenvoudig te gebruiken bestandsbeheersoftware die voldoet aan de normen van de sector en naadloos integreert met je bestaande hardware en software. Dankzij de veelzijdigheid van Contentverse kunnen de oplossingen worden geïmplementeerd in verschillende verticale markten, zoals boekhouding, bouw, onderwijs, financiële dienstverlening, gezondheidszorg, productie, juridische zaken, overheid en nog veel meer. Als je organisatie veel papierwerk heeft, digitaal wil gaan en processen te beheren heeft, past Contentverse goed bij jou. Meer informatie over Contentverse

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
Cloudgebaseerde software voor het beheer van juridische zaken voor advocaten die zich bezighouden met letselschade. Met ingebouwde workflows, ticklers en prijzen gebaseerd op juridische zaken.
CasePacer is cloudgebaseerde software voor het beheer van juridische zaken voor advocatenkantoren op het gebied van letselschade. Met beveiligde toegang op elk moment en vanaf elke plek, helpt CasePacer bedrijven hun activiteiten te stroomlijnen, te communiceren en samen te werken met de juiste mensen op het juiste moment, en belangrijke invoer, datums, contacten, uitgaven en documenten van juridische zaken vast te leggen, te organiseren en bij te houden. Met ingebouwde workflows en ticklers, een intuïtieve interface, een team voor klantsucces en prijzen gebaseerd op juridische zaken. Meer informatie over CasePacer

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
ContractPodAi® biedt één juridisch platform dat het volledige spectrum van interne juridische behoeften van bedrijven ondersteunt.
ContractPodAi® biedt één juridisch platform dat het volledige spectrum van interne juridische teambehoeften van bedrijven ondersteunt. ContractPodAi Cloud, het end-to-end juridisch beheersysteem, bevat een slimme opslagplaats, eenvoudig te gebruiken sjablonen, begeleide workflows, automatisch genereren van documenten, samenwerkingstools, e-handtekeningen, beoordeling van documenten van derden, AI-analyse, rapporten en waarschuwingen en herinneringen voor belangrijke datums. Het systeem is ook beschikbaar met all-inclusive prijzen en eersteklas implementatie. Meer informatie over ContractPodAi

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
Een modulaire, cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om kanaalleiders te helpen bij het beheren van de verkooppunten die door 60.000 locaties worden gebruikt.
Synergee, uitgever van een SaaS-softwareoplossing, helpt bij het beheren van de levenscyclus van de verkooppunten van 301 merken, voor meer dan 60.000 locaties in 120 landen. De oplossing integreert in en past zich aan verschillende bedrijfsonderdelen aan (ontwikkeling, financiën, verkoop, technisch, juridisch en inkoop), waardoor informatie beter kan worden gedeeld en processen zoals vastgoedleases, onderhoud van panden, KPI's (Key Performance Indicators), financiën, enz. kunnen worden geoptimaliseerd. Meer informatie over Synergee

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis.
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn: Beheer van juridische zaken (materie) Document-/e-mailbeheer Kennisbeheer/zoeken Volg automatisch de ontwikkelingen van zaken. Bewaar documenten en e-mails veilig binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist. Meer informatie over Knowliah

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
AI powered CLM. Robuust beheer van contracten, entiteiten en claims. Workflows automatiseren repetitieve taken. Vlotte samenwerking met de business (legal ticketing).
Legisway is een all-in-one oplossing voor juridische professionals. Het biedt een ruime waaier aan modules en functionaliteiten, waaronder Contract Lifecycle Management powered met AI, een intuïtieve interface en integraties met toonaangevende CRM's. Robuust beheer van juridische entiteiten, rechtszaken, claims, IP en onroerend goed maken het pakket compleet. Legisway stelt CLD's in staat om eenvoudig samen te werken met de business, repetitieve taken te automatiseren en risico's te beheren. Als globale leverancier met +1000 klanten wereldwijd geven wij absolute prioriteit aan lokale expertise, talen en lokale implementatie. Meer informatie over Legisway

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
Onit CLM-software (Contract Lifecycle Management) biedt juridische en zakelijke teams end-to-end automatisering van hun gehele contractbeheerproces.
Onit CLM is een cloudgebaseerde contractopslagplaats met geautomatiseerde functionaliteit die alle fasen van de contractlevenscyclus ondersteunt, van vastlegging en creatie, via onderhandelingen en goedkeuringen, tot uitvoering en beheer na uitvoering. Onit CLM stroomlijnt de volledige levenscyclus van contracten, biedt gebruiksgemak voor alle betrokken partijen en vermindert daarbij de risico's. Meer informatie over OnitX CLM

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
Met het platform van Betty Blocks kan iedereen juridische technische toepassingen creëren. Dit platform helpt toonaangevende juridische bedrijven bij het creëren van op maat gemaakte apps.
Toonaangevende ondernemingen gebruiken Betty Blocks om sneller te bouwen en slimmer te innoveren. Dit platform voorziet toonaangevende juridische bedrijven van een goede oplossing op de markt om toepassingen te creëren en processen te automatiseren. Het platform geeft hen het raamwerk om te creëren, automatiseren en schalen, evenals de vaardigheden en het vertrouwen om het zelf te doen. Met behulp van het platform zonder code reageren ze sneller dan ooit tevoren op de eisen van klanten. Meer informatie over Betty Blocks

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
Moderne, gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheer van juridische uitgaven met krachtige analyses voor juridische afdelingen van bedrijven en juridische activiteiten.
BusyLamp, een Onit-bedrijf, zet zich in om juridische afdelingen te helpen een strategische rol te spelen binnen hun organisatie. De missie van dit bedrijf is om interne adviseurs te ondersteunen met de informatie, de gegevens, het vertrouwen en de tools die ze nodig hebben, zodat ze zich kunnen concentreren op de strategische taken die er het meest toe doen. Deze bekroonde oplossing voor het beheer van juridische uitgaven voldoet niet alleen aan de hoogste normen van bruikbaarheid, gegevensintegriteit, cyberbeveiliging en klantenservice, maar helpt de juridische afdeling ook om hun ambitieuze doel te bereiken. Meer informatie over BusyLamp eBilling.Space

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
Met de tools voor het beheer van juridische uitgaven kunnen de juridische afdelingen van je bedrijf de uitgaven verlagen, de productiviteit verhogen en de transparantie verbeteren.
Acuity is een SaaS-provider van juridische e-facturering, matter management, rapportage, analyse en samenwerkingstechnologie. Met het volgen van rechtszaken en claims via geavanceerde automatisering, biedt Acuity een gids voor best practices met geavanceerde rapportagedashboards om je door de juridische processen te leiden. Meer informatie over Acuity ELM

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
Platform voor digitale transformatie met weinig code voor end-to-end automatisering om je complexe, contentgestuurde zakelijke behoeften te vereenvoudigen.
Vereenvoudig je complexe, contentgestuurde zakelijke behoeften met één uitgebreid digitaal transformatieplatform met weinig code. Een uniform, cloudgebaseerd platform met weinig code voor het automatiseren van end-to-end processen en het uitgebreid beheren van content en communicatie, ondersteund door op AI gebaseerde cognitieve capaciteiten en een robuust integratie-ecosysteem. Meer informatie over NewgenONE Digital Transformation Platform

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken
Onit ELM is een uitgebreide softwareoplossing voor juridisch beheer die workflows voor juridische activiteiten samenbrengt.
Onit ELM is een uitgebreide softwareoplossing voor juridisch beheer die workflows voor juridische activiteiten samenbrengt. Meer informatie over OnitX ELM

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Beheer van juridische zaken