Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software
Notitie-apps
Met notitie-apps kun je informatie en aantekeningen in een korte document- of tekstindeling vastleggen, organiseren en opslaan. Gebruik Capterra om de juiste notitiesoftware voor jouw bedrijf in België te vinden. Meer informatie Minder informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Filterresultaten (20)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Australië
Canada
China
Duitsland
Verenigd Koninkrijk
India
Nieuw-Zeeland
Verenigde Staten
Zuid-Afrika
Prijsopties
20 resultaten
Sorteren op
Breng je teams samen en verenig je workflow. Creëer, werk samen en sla informatie op, allemaal op één plek.
Evernote Business brengt je teams samen. Creëer documenten, werk samen aan projecten en sla informatie op, allemaal op één plek. Teamleden kunnen notities en bestanden openen, bewerken, uploaden en delen vanaf elk apparaat – zelfs als ze offline zijn. Vind snel de informatie die je nodig hebt met krachtige zoekmogelijkheden en integraties met tools die je al gebruikt. Verenig je workflow met Evernote Business.
Meer informatie over Evernote Teams
...
Meer informatie
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
Met monday.com Work OS kun je notities, formulieren en documentatie gemakkelijk maken, beheren en delen op één samenwerkingsplatform.
Met monday.com Work OS kun je de interne documentatie en communicatie van je bedrijf gemakkelijk organiseren en beheren op één samenwerkingsplatform. Gebruik aanpasbare sjablonen om alles te creëren en te beheren, van vergadernotities en takenlijsten tot formulieren en documenten. Deel en werk in realtime samen met je teamleden, gebruik automatiseringen om goedkeuringen te versnellen en standaardiseer documentprocessen om je hele team op één lijn te houden.
Meer informatie over monday.com
...
Meer informatie
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Meer informatie over Notion
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
Gebruik Aha! Notebooks om documenten te maken, whiteboards te ontwerpen en samen te werken met het team, zodat de beste productconcepten tot leven worden gebracht.
Gebruik de krachtige functionaliteit voor het maken van notities in Aha!-software om productinformatie te documenteren. Stel snel content op met behulp van een AI-gestuurde schrijfassistent en pas uitgebreide opmaak toe. Met begeleide sjablonen kun je consistent informatie vastleggen en met anderen delen. Deze functionaliteit is beschikbaar in Aha! Notebooks is de nieuwe manier om aantrekkelijke documenten en whiteboards te maken. Als je geïnteresseerd bent in het integreren van je brainstorming en gestructureerde planningsworkflows, kies dan voor Aha! stappenplannen.
Meer informatie over Aha!
...
Meer informatie
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
Notejoy biedt samenwerkingsnotities voor je hele team. Het is een snelle en gerichte werkruimte zonder de verstoringen van e-mail en chat.
Notejoy biedt samenwerkingsnotities voor je hele team. Het is een snelle en gerichte werkruimte om werk vast te leggen, te delen en met anderen te bespreken.
Meer informatie over Notejoy
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
eM Client is een complete e-mailclient met een moderne en eenvoudig te gebruiken interface. eM Client biedt agenda, taken, contacten en chat.
eM Client is een complete e-mailclient met een moderne en eenvoudig te gebruiken interface. eM Client biedt ook agenda, taken, contacten en chat. Het is volledig geoptimaliseerd om soepel te werken op Windows XP, Vista, 7, 8 en 10. Ondersteunt alle belangrijke services, waaronder Gmail, Exchange, iCloud en Outlook.com. Je kunt je gegevens gemakkelijk importeren vanuit de meeste andere e-mailclients. Touchscreen-ondersteuning, supersnel zoeken. Ondersteunt ook een zeer eenvoudige manier om gecodeerde en ondertekende e-mails te verzenden met behulp van PGP.
Meer informatie over eM Client
...
Meer informatie
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
App voor lezen, notities maken en documentanalyse die de Editor's Choice van Apple en Microsoft heeft gewonnen, 'PDF-editor met superkrachten, FastCompany'
De eerste app voor lezen, notities maken en documentanalyse die de Editor's Choice van zowel Apple als Microsoft heeft gewonnen. "PDF-editor met superkracht" FastCompany. Voor professionals die in hun werk complexe sets documenten moeten analyseren; om te bestuderen, te analyseren en tot conclusies te komen. LiquidText is een actieve lees- en notitietool waarbij al je documenten, markeringen, annotaties en onderstrepingen zich in dezelfde werkruimte bevinden als je notities en waarmee je dynamische visuele verbindingen kunt maken tussen inhoud en notities.
Meer informatie over LiquidText
...
Meer informatie
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
Een samenwerkingstool waarmee je je werk met teams en klanten kunt beheren en organiseren.
Een alles-in-één, AI-aangedreven tool die is ontworpen om de samenwerking met klanten te stroomlijnen met geavanceerde maar intuïtieve functies voor realtime samenwerking en projectmanagement. Bied diensten aan onder je eigen merk en lever gepersonaliseerde klantervaringen met whitelabel klantportals die de communicatie, projectgegevens en andere belangrijke informatie centraliseren. Gebruik de ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten om interactieve documenten te creëren met insluitingen van meer dan 2000 ondersteunde integraties. Optimaliseer de dagelijkse activiteiten met de geavanceerde FuseBase.
Meer informatie over Fusebase (Formerly Nimbus)
...
Meer informatie
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
Relatiebeheersoftware voor iedereen die aantekeningen maakt over mensen vanaf $ 5/maand.
Of je nu een maatschappelijk werker, begeleidingsadviseur, advocaat of HR-manager bent, met Notehouse kun je de mensen bijhouden waarmee je werkt. Notehouse is ontwikkeld door een ervaren advocaat, uitvoerend directeur en ondernemer en biedt aantekeningen met tijdstempels, traceerbare tags om je zaken en klanten te sorteren, en het duurt minder dan vijf minuten om het hele systeem te begrijpen. Ongeacht je beroep, als je de mensen waarvoor je werkt of waarmee je werkt beter wilt ondersteunen, is Notehouse perfect voor je.
Meer informatie over Notehouse
...
Meer informatie
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
Maak verschillende soorten inhoud.
Maak inhoud van tekst, afbeelding, audio, video, enz.
Notebook is een aantrekkelijk ontworpen notitie-app die beschikbaar is op iOS, Android, Mac, Web, Windows en Linux. Maak notities, voeg bestanden toe, maak checklists, schetsen, neem audio op en leg momenten vast en al je notities worden onmiddellijk gesynchroniseerd op al je apparaten en in de cloud.
Meer informatie over Zoho Notebook
...
Meer informatie
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
Toepassing voor het maken van notities waarmee gebruikers handgeschreven notities kunnen maken, opslaan en beheren met behulp van Mac- en iOS-apparaten.
Toepassing voor het maken van notities waarmee gebruikers handgeschreven notities kunnen maken, opslaan en beheren met behulp van Mac- en iOS-apparaten.
Meer informatie over Goodnotes
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
Spike brengt je hele werkruimte naar je inbox: je e-mail, chat, agenda, oproepen, teamsamenwerking en taken - allemaal op één plek.
Spike verstrekt de kracht van je e-mail. E-mail, chat, agenda, oproepen, collaboratieve documenten en takenlijsten bevinden zich allemaal in één krachtige inbox, waardoor jij je kunt concentreren op het sneller gedaan krijgen van je werk.
Spike combineert traditionele e-mails met chatberichten, biedt een betere context voor elk gesprek en vermindert de chaos, wat zorgt voor een betere interactie en een menselijkere (en moderne) manier van communiceren.
Spike werkt bovenop je bestaande e-mail en is beschikbaar op iOS, Android, Mac, Windows en Web.
Meer informatie over Spike
...
Meer informatie
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
Toepassing waarmee je notities kunt maken, ideeën voor projecten kunt verzamelen, aantekeningen kunt maken bij documenten en meer.
Toepassing waarmee je notities kunt maken, ideeën voor projecten kunt verzamelen, aantekeningen kunt maken bij documenten en meer.
Meer informatie over Notability
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
Slite biedt een strakke samenwerkingsruimte voor je team om hun werk op te schrijven en te organiseren: van vergadernotities tot wiki's en brainstormdocumenten.
Slite is een ruimte voor teams om hun kennis op te schrijven en te organiseren. Het gaat om schrijven voor moderne teams: een light editor, een op kanalen gebaseerde interface en samenwerkingsfuncties. Met Slite wordt de informatie van je team georganiseerd en opvraagbaar.
Meer informatie over Slite
...
Meer informatie
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
Plaknotitie-app voor Windows en mobiele telefoons. Stel herinneringen in, voeg plaknotities toe aan websites/documenten, orden in mappen en synchroniseer tussen apparaten.
Plaknotitie-app voor Windows en mobiele telefoons. Stel herinneringen in, voeg plaknotities toe aan websites/documenten, orden in mappen en synchroniseer tussen apparaten.
Meer informatie over Notezilla
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
Obsidian is krachtige software voor kennisbeheer.
Een extra brein voor op maat gemaakte oplossingen.
Obsidian is krachtige software voor kennisbeheer.
Dankzij een lokale map met opmaakbestanden met platte tekst en publicatiemogelijkheden voor notities biedt Obsidian kennisbouwstenen.
Meer informatie over Obsidian
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren.
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren.
EQUP is ontworpen om de kloof te overbruggen tussen de momenteel beschikbare oplossingen en de vereisten van eigenaren van kleine bedrijven.
Unieke functies:
- inventarispooling;
- gratis versie heeft geen functiebeperkingen;
- speciale resources om je account te beheren;
- sectorspecifieke oplossingen.
Meer informatie over EQUP
...
Meer informatie
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
Een door AI aangedreven dienst voor het automatisch maken van notities en het voorbereiden van samenvattingen voor persoonlijke zakelijke en scrum-vergaderingen.
Reason8 is een door AI aangedreven dienst voor het automatisch maken van notities en het voorbereiden van samenvattingen voor persoonlijke zakelijke en scrum-vergaderingen.
Het platform biedt hoogwaardige kwaliteit voor het maken van notities op de markt, omdat het meerdere smartphones en een AI-benadering gebruikt waarop patent is aangevraagd om de kwaliteit van de sprekerscheiding en het opstellen van samenvattingen van vergaderingen te verbeteren. Het platform werkt actief aan geavanceerde samenvattingen, samenwerkingsfuncties voor teamwerk en integraties met projectmanagementdiensten en communicatietools.
Meer informatie over Reason8
...
Meer informatie
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer
Emotioneel bewuste videogespreksassistent voor verkoopteams om de omzet te versnellen met een beter inzicht in het sentiment van de koper.
Sybill is een emotioneel bewuste videogespreksassistent voor verkoopteams. Het legt de expressies en lichaamstaal van je koper tijdens het gesprek vast in de context van wat er werd gezegd om inzichten te genereren over wie een voorvechter zou kunnen zijn en wat hen enthousiast maakte.
Met Sybill kunnen verkopers de deal vooruit helpen met diepgaande prospectinformatie. Het stelt verkoopleiders in staat hun boodschap en presentatie te veranderen op basis van wat bij hun prospects weerklank vindt, en hun teams te coachen op winnend gedrag.
Meer informatie over Sybill
...
Meer informatie
Functies
- Notulen
- Offline toegang
- Handschriftherkenning
- Taakbeheer