Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

SMS-enquête software

SMS-enquête software helpt bedrijven elektronische enquêtes, vragenlijsten en peilingen te ontwerpen en te beheren. Met grootschalige sms-campagnes kan er worden gecommuniceerd met hun doelgroepen of de klanttevredenheid worden gemeten. Gebruik Capterra om de juiste SMS-enquête software voor jouw bedrijf in België te vinden.

24 resultaten
Enquêtesoftware voor het creëren, verspreiden en analyseren van enquêtes, opiniepeilingen en formulieren.
QuestionPro biedt krachtige online enquêtesoftware die is ontworpen om jou te helpen betere zakelijke beslissingen te nemen. De gebruiksvriendelijke software bevat tools voor het creëren, verspreiden en analyseren van online enquêtes, peilingen, formulieren en quizzen. Gebruik de geavanceerde functies om de enquête-ervaring volledig aan te passen en krachtige analyses te genereren. Bovendien staat ons klantenserviceteam 24/7 voor je klaar om te garanderen dat je project een succes wordt! Meer informatie over QuestionPro

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen. Meer informatie over Alchemer

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Software voor sms-marketing die automatische facturering, sms-planning, auto-responders en gratis inkomende berichten biedt.
Goedkope sms. Gratis proefperiode van 15 dagen - software voor sms-marketing en bulk-sms met sms-planning, auto-responders, inbox, contactimport, onbeperkte contacten en groepen, QR-codes en gratis inkomende berichten. TXT180 biedt een eenvoudige manier om groepsberichten te verzenden voor elk type bedrijf of organisatie, zoals restaurants, winkels, kerken, vastgoedbedrijven, fondsenwervers en meer. Meer informatie over TXT180

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Sms- en sms-marketingoplossing die bedrijven van elke omvang helpt met berichtenplanning, automatische responders en meer.
Sms- en sms-marketingoplossing die bedrijven van elke omvang helpt met berichtenplanning, automatische responders en meer. Meer informatie over SlickText

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Krachtig, gebruiksvriendelijk sms-marketingplatform. Stuur en ontvang sms-berichten met een korte code van 6-cijfers of schakel je huidige nummer in voor sms.
Verzend massa-sms-berichten. Bied klantenservice. Creëer geautomatiseerde campagnes. Met SimpleTexting kun je alles doen. Er is een reden waarom Fortune 500-bedrijven en kleine bedrijven SimpleTexting kiezen om hun doelgroepen te bereiken. Het werkt echt. De tariefplannen zijn flexibel en de functies zijn ontworpen om je groei te bevorderen. Of je nu duizenden sms-berichten tegelijk wilt verzenden of 1-op-1-gesprekken moet voeren, SimpleTexting maakt het heel simpel. En met de mobiele app kun je je activiteiten zelfs vanaf elke plek beheren. Meer informatie over SimpleTexting

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Volledig uitgerust platform voor zakelijke sms-berichten om sms-berichten in bulk te verzenden naar klanten, medewerkers en partners.
TextMagic is een volledig uitgerust platform voor zakelijke sms-berichten waarmee bedrijven van elke omvang sms-berichten in bulk kunnen verzenden naar hun klanten, medewerkers en partners. De service kan worden gebruikt om sms-meldingen, waarschuwingen en bevestigingen naar klanten te verzenden en om sms-marketingcampagnes uit te voeren. Meer informatie over Textmagic

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
EZ Texting biedt de slimste, snelste, gemakkelijkste en meest betrouwbare manieren om verbinding te maken met je mobiele publiek.
Sinds 2004 heeft EZ Texting meer dan 160.000 klanten bediend en daarmee de standaard gezet voor zakelijk sms'en in de VS en Canada. Het cloudgebaseerde platform omvat bulk-sms, mms, afleveringsrapporten, herinneringscampagnes, tekstpeilingen, trefwoorden, tekstnummers en tekst-naar-vaste-lijn-mogelijkheden. EZ Textings-berichtenoplossingen helpen je om een betere klantenservice te bieden, communicatie te stroomlijnen, je leads te laten groeien en te voeden en je bereik te verbeteren. Verzend slimmer met EZ Texting. Meer informatie over EZ Texting

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Bekroonde sms-, spraak- en callcenter-tool die door bedrijven wordt gebruikt en toch eenvoudig genoeg is voor jouw doel. Betaal naar gebruik, geen abonnementen.
Eenvoudig te gebruiken software voor uitgaande callcenters met geautomatiseerde belfuncties om aan je behoeften te voldoen. Ongelimiteerde agentaccounts en betalen naar gebruik. CallHub is geavanceerde outreach-software voor de grootste bedrijven, maar toch eenvoudig genoeg voor jouw organisatie. De enige oplossing die soepel integreert met je CRM. Gebruik voorspellende nummerselectie, power, preview of handmatige nummerselectie, afhankelijk van je behoefte. CallHub biedt ook spraak- en tekstuitzendingen. Meer informatie over CallHub

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Mobiele en cloudgebaseerde oplossing voor marktonderzoek voor bedrijven die helpt bij het verzamelen, delen en samenwerken via op onderzoek gebaseerde gegevens.
Ontvang realtime feedback op schaal met SurveyMonkey sms-enquêtes. Bereik je publiek op kritieke momenten – waar ze ook zijn, zelfs als je hun e-mail niet hebt. Verbeter de responspercentages met enquêtes die zijn geoptimaliseerd voor mobiel en eenvoudig in te vullen zijn. Pas je bericht aan om deelname aan te moedigen en volg moeiteloos de individuele responsstatus. Krijg snel de feedback die je nodig hebt zodat je betere klantervaringen kunt leveren, het behoud van werknemers kunt vergroten en groei en innovatie kunt ontsluiten. Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen. Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en. Meer informatie over Avochato

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers.
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Trumpia is een sms-dienst die basisfuncties biedt zoals zoekwoorden en herinneringen, evenals geavanceerde automatisering en targeting.
Trumpia biedt een complete oplossing voor sms-berichten die begint met basisfuncties zoals bulk-sms'en en trefwoorden. De software onderscheidt zich door baanbrekende ontwikkelingen zoals: Smart Targeting: stuur alleen relevante berichten, Automatische campagne: voer taken uit zonder menselijke tussenkomst, en Zakelijk: gegevens instellen en toegangsrechten voor functies. Dit alles vormt samen "Lifecycle Engagement", waarmee je automatisch relaties kunt opbouwen, van leadverzameling tot conversie tot feedbacklus. Meer informatie over Trumpia

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Verzend bulk-sms-waarschuwingen naar je groep met Mobile Text Alerts.
Verzend bulk-sms-waarschuwingen naar je groep met Mobile Text Alerts. Meer informatie over Mobile Text Alerts

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Zonka Feedback CX Platform is meerkanaals-software voor enquêtes en feedback. Meet, verbeter en transformeer de klantervaringen van medewerkers.
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken, inclusief Net Promoter Score, score voor klantinspanningen en klanttevredenheidsscore. Verzamel feedback en voer enquêtes uit via meerdere kanalen, tablets, online, e-mail, en sms-berichten. Houd je team op één lijn, bekijk reacties en werk samen om de feedbacklus te sluiten. Bekijk inzichtelijke feedbackrapporten om je te richten op klanttevredenheid en groei. Meer informatie over Zonka Feedback

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
GetFeedback is een populaire feedbackoplossing voor Salesforce. Sluit al je klantenenquêtes naadloos aan voor bruikbare inzichten.
Met GetFeedback voor Salesforce kun je automatisch feedback van klanten verzamelen op kritieke contactpunten in het klantentraject. Breng meer context in je enquêtes en stuur feedback naar Salesforce, zodat je waardevolle klantstatistieken zoals NPS, CSAT of CES kunt meten en intelligente actie kunt ondernemen om je klantervaring te verbeteren. Klanten van GetFeedback zien een toename van 240% in responspercentages en 7x snellere implementatie dan andere klantenenquêteplatforms. Meer informatie over GetFeedback

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Neem berichten op en stuur ze binnen enkele seconden naar een lijst met telefoonnummers. Gebruikt door scholen, kerken, non-profitorganisaties en vele andere groepen.
Met DialMyCalls kun je eenvoudig en onmiddellijk een telefoongesprek, sms-bericht en/of e-mail naar een groep mensen sturen. Met dit webgebaseerde systeem voeg je eenvoudig je contacten toe, neem je een bericht op en verstuur je het. Je krijgt een volledig, gedetailleerd rapport waarin staat wat er bij elk telefoontje of sms-bericht is gebeurd. Ze bieden ook geavanceerde functies zoals polling, Push To Connect, RSVPing, Push To Record en tal van andere functies. Probeer het vandaag gratis uit en ontdek waarom zoveel mensen hiervoor kiezen. Meer informatie over DialMyCalls

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Delighted is de gemakkelijkste en snelste manier om inzichten uit de ervaringen van klanten, werknemers, partners en leveranciers te verzamelen en ernaar te handelen.
Delighted is de snelste en gemakkelijkste manier om realtime, bruikbare feedback van je klanten, werknemers, partners en leveranciers te verzamelen. Vertrouwd door Uber, Cisco, Slack, Bonobos, Instacart, Target en duizenden andere merken om ervaringen te meten, begrijpen en verbeteren. Organisaties die Delighted gebruiken, kunnen onmiddellijk feedback van klanten verzamelen, analyseren en verspreiden, zodat ze de klantbehoeften kunnen afstemmen op de bedrijfsgroei, de stem van de klant in de loop van de tijd kunnen meten en verloop proactief kunnen verminderen. Meer informatie over Delighted

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Zakelijke sms-dienst voor ondersteuning, marketing, verkoop en operationele activiteiten. Contactpersonen hoeven nooit een app te installeren, je team krijgt functies op ondernemingsniveau.
Heymarket biedt zakelijke sms-berichten voor je team. Klanten hoeven nooit een app te installeren en kunnen normale sms- en Facebook-berichten ontvangen. Je team kan berichten van Heymarket Web verzenden, lezen en beantwoorden op hun computers, de systeemeigen iOS-app (aanbevolen door Apple) of een Android-app. Meer informatie over Heymarket

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Communiceer als nooit tevoren met je klanten en medewerkers via sms, spraak, e-mail, rich media en meer via het dashboard of de API.
ClickSend is B2B-communicatiesoftware waarmee bedrijven wereldwijd eenvoudig sms, e-mail, spraak en zelfs online post kunnen verzenden en ontvangen via een web-app of API. ClickSend heeft sms als kern en ondersteunt miljarden berichten over de hele wereld, maar is uitgebreid met een volledige reeks producten die keuze en context bieden voor je zakelijke communicatie. Of het nu gaat om transactionele sms-berichten op schaal via API of marketingcampagnes met meerdere kanalen via een web-app. ClickSend is zakelijke communicatie. Opgelost. Meer informatie over ClickSend

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
MessageMedia is werkzaam in zakelijke sms-diensten en biedt een sterk, uniform berichtenplatform voor zijn 50.000+ klanten.
MessageMedia is een mobiele berichtenoplossing waarmee bedrijven van elke omvang beter in contact kunnen komen met klanten. Met 90% van de berichten die binnen 90 seconden worden gelezen en meer dan 50.000 klanten wereldwijd, stimuleert MessageMedia zakelijk succes door boeiende mobiele ervaringen te creëren die klanten waarderen. Met kantoren in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Australië en Nieuw-Zeeland stelt MessageMedia bedrijven in staat om hun klanten op een persoonlijke maar schaalbare manier betrokken te maken in een verbonden, mobiele wereld. Meer informatie over Sinch MessageMedia

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Cloudcommunicatieplatform, biedt services via API-integratie en/of een webplatform.
Routee is een webgebaseerde en API-cloudoplossing die de digitale kosten verlaagt, de conversieratio's verhoogt, nieuwe leads genereert en zowel cross-selling als upselling ondersteunt. Dit platform bereikt al het bovenstaande door functies voor berichten (tekst/sms, tweedirectionele sms, spraak, e-mail, Viber), spraak (IVR, klikken-om-te-bellen), verificatie (tweefactorverificatie, nummer opzoeken, nummervalidatie), en telefoonnummers (virtuele nummers). Klanten van deze oplossing hebben een toename in het rendement en de omzet van respectievelijk 183% en 760% gezien. Meer informatie over ROUTEE

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Klantgegevensplatform dat helpt klantgegevens te combineren om inzichten te verschaffen.
Klantgegevensplatform dat helpt klantgegevens te combineren om inzichten te verschaffen. Meer informatie over Custobar

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden
Staffino is een platform voor ervaringsbeheer dat een breed scala aan modules biedt voor complex CX- en EX-beheer.
Staffino is een platform voor het beheer van klant- en werknemerservaringen met een sterke wereldwijde aanwezigheid, met klanten in meer dan 30 landen en in uiteenlopende sectoren. Het geavanceerde online platform is ontwikkeld om te concurreren met 's werelds toonaangevende CEM-platforms en biedt een gebruiksvriendelijke en visueel aantrekkelijke interface voor het verzamelen en beheren van feedback van klanten en werknemers. Meer informatie over Staffino

Functies

  • Massa-sms
  • Sjabloonbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trefwoorden bijhouden