Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Content collaboration software met de meeste reviews van onze gebruikers

46 resultaten
Filerobot is collaboratieve, schaalbare en goed presterende software voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen. Meer informatie over Filerobot
Met Filerobot kunnen je teams afbeeldingen, video's en statische content opslaan, verwerken, delen en versnellen op alle web- en mobiele toepassingen over de hele wereld. Je kunt verschillende digitale middelen uploaden en opslaan in je Filerobot-bibliotheek en toegang verlenen en verschillende machtigingsniveaus toewijzen aan je teamgenoten. Je kunt essentiële wijzigingen bewerken en aanbrengen om jou en je team tijd te besparen en vervolgens auto-tags gebruiken of je eigen tags maken om je metagegevens te verrijken. Versnel en optimaliseer media met het CDN (Content Delivery Network). Meer informatie over Filerobot

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
CELUM is cloudgebaseerde software voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen en contentsamenwerking die wordt vertrouwd door meer dan 900 merken. Meer informatie over Celum
CELUM is een wereldleider in software voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen en contentsamenwerking. Met CELUM kunnen marketingteams enorme hoeveelheden productcontent creëren, beheren en routeren voor elk publiek en kanaal. Breng taken, bestanden en teams samen en maak naadloze samenwerking mogelijk met flexibel taakbeheer en bestandsverwerking op één plek. Stel werkruimten in voor al je projecten en til teamwerk naar een geheel nieuw niveau. Synchroniseer moeiteloos met je computer en krijg overal en altijd lokaal toegang. Meer informatie over Celum

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Online samenwerkingssoftware voor proofing met een intuïtieve interface om projecten met video's, afbeeldingen, pdf's en webinhoud te markeren en goed te keuren. Meer informatie over ReviewStudio
ReviewStudio is proefdruksoftware waarmee je eenvoudiger feedback en goedkeuringen over je inhoud kunt krijgen. Verzamel al je creatieve feedback in één gecentraliseerde en collaboratieve ruimte. Markeer en reageer rechtstreeks op afbeeldingen, video's, pdf's en HTML-inhoud. Vergelijk versies en revisies door ze naast elkaar te zetten. Beoordeel je projecten onafhankelijk of gezamenlijk in live beoordelingssessies. Volg de status, taken en goedkeuringen van je beoordelingen in individuele dashboards. Meer informatie over ReviewStudio

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Integreer Windward in je toepassing om snel en gemakkelijk de aantrekkelijke documenten te leveren waar je gebruikers om vragen. Meer informatie over Fluent
Voeg indrukwekkende documentautomatisering (en rapportage) toe aan je toepassing door Windward te integreren in je toepassing. Met slimme documentlogica en een ongelooflijk intuïtieve interface bespaart Windward je tijd en geld. Meer informatie over Fluent

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Een wereldleider in samenwerking, het delen van bestanden en alles daartussenin voor je onderneming. Meer informatie over Syncplicity
Een wereldleider in samenwerking, het delen van bestanden en alles daartussenin voor je onderneming. Meer informatie over Syncplicity

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Online XML-editor, ontworpen voor mensen zonder kennis van XML of enige andere technologie die bij gestructureerde inhoudsontwikkeling komt kijken. Meer informatie over Fonto
Online XML-editor, ontworpen voor mensen zonder kennis van XML of enige andere technologie die bij gestructureerde inhoudsontwikkeling komt kijken. De toekomst van documenten. Met Fonto wordt gestructureerde inhoudbewerking eenvoudig gemaakt: hiermee kunnen materiedeskundigen missiekritieke documenten creëren, bewerken en beoordelen. Onberispelijk, snel en efficiënt. Meer informatie over Fonto

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
JetBrains Space is een uniform platform voor de volledige pijplijn voor softwareontwikkeling en team- en contentsamenwerking. Meer informatie over Space
JetBrains Space is een uniform platform voor de volledige pijplijn voor softwareontwikkeling en teamsamenwerking. Space maakt samenwerking leuker – ontvang gepersonaliseerde meldingen, beantwoord en reageer, voer coderecensies uit, volg problemen, deel artikelen en profiteer van de slimme groepering van kanalen en feeds. Gebruik documenten en de interne blog om kennis binnen je organisatie te delen. Meer informatie over Space

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen. Meer informatie over Google Drive

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS. Meer informatie over OneDrive

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Box is een modern platform voor contentbeheer dat transformeert hoe organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht welk apparaat je kiest, je krijgt snelle, gemakkelijke toegang tot documenten, projectplannen, presentaties en video's. Altijd de nieuwste pitch voor je klanten, zowel online als offline. Box maakt het gemakkelijk voor beheerders om een centraal overzicht van alle content en gebruikers in hun account te behouden via een krachtige beheerdersconsole. Meer informatie over Box

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards. Meer informatie over Microsoft SharePoint

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowautomatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt. Meer informatie over Revver

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer.
Bitrix24 is een online werkruimte voor kleine, middelgrote en grote bedrijven. Bitrix24 beschikt over meer dan 35 geïntegreerde tools, waaronder CRM, taken, Kanbanbord, Gantt-diagram, messenger, videogesprekken, bestandsopslag, workflowautomatisering en meer. Door over te stappen op Bitrix24 hoef je niet meer geabonneerd te zijn op een heleboel verschillende SaaS-oplossingen. Je krijgt alles wat je nodig hebt in één pakket - allemaal tegen een vast tarief. Met meer dan 12 miljoen gebruikers is Bitrix24 een van de meest gebruikte bedrijfssoftwareoplossingen ter wereld. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ...
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
App voor lezen, notities maken en documentanalyse die de Editor's Choice van Apple en Microsoft heeft gewonnen, 'PDF-editor met superkrachten, FastCompany'
De eerste app voor lezen, notities maken en documentanalyse die de Editor's Choice van zowel Apple als Microsoft heeft gewonnen. "PDF-editor met superkracht" FastCompany. Voor professionals die in hun werk complexe sets documenten moeten analyseren; om te bestuderen, te analyseren en tot conclusies te komen. LiquidText is een actieve lees- en notitietool waarbij al je documenten, markeringen, annotaties en onderstrepingen zich in dezelfde werkruimte bevinden als je notities en waarmee je dynamische visuele verbindingen kunt maken tussen inhoud en notities. Meer informatie over LiquidText

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
In Bluescape vinden het creëren van inhoud en het beoordelen van inhoud plaats waar de inhoud is - niet via screenshare of het heen en weer verzenden van bestanden.
Als je team samenwerkt aan inhoud via eindeloze schermdeling, staren naar kleine afbeeldingen of bestanden één voor één bekijken zonder context, dan is er een betere manier. Bluescape is een digitale werkruimte met ingebouwde webconferenties. Het creëren van inhoud en vergaderingen voor het beoordelen van inhoud vinden plaats waar de inhoud is - niet via screenshare of het heen en weer verzenden van bestanden. Probeer Bluescape, het visuele platform dat alles ondersteunt, van filmproductie en productontwerp tot hybride leren en crisisrespons. Meer informatie over Bluescape

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Automatiseer het proces van het verzamelen van informatie en documenten van je klanten met de eenvoudige en veilige interface.
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is een FileInvite aan te maken en verzenden met de informatie die je nodig hebt. De klant uploadt de bestanden vervolgens naar een beveiligd portal waar je de ingediende informatie kunt goedkeuren of afwijzen. Met FileInvite kun je herinneringen en sjablonen instellen en synchroniseren met je favoriete cloudopslag zoals Google Drive. Stuur vandaag nog een FileInvite! Meer informatie over FileInvite

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Citrix Workspace is een uniforme, veilige en digitale werkruimte die de ervaring van medewerkers organiseert, begeleidt en transformeert.
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen te werken met anderen organiseert, begeleidt en automatiseert. Een aangepaste interface organiseert essentiële gegevens, taken en tools in een gepersonaliseerde stroom, zodat gebruikers zich op hun werk kunnen concentreren en de productiviteit en betrokkenheid van werknemers kunnen worden verhoogd. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps of irrelevante informatie en activiteiten uitziften. Meer informatie over Citrix Workspace

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Feedbacksamenwerking met geïntegreerde foutopsporing voor websites, e-learning cursussen, webapps, video's en afbeeldingen.
zipBoard is een tool voor feedbacksamenwerking, waarmee je belanghebbenden snel gemarkeerde video's en schermopnamen kunnen maken terwijl ze webpagina's, websites, e-learningcursussen, video's en PDF-bestanden bekijken. Deze feedback kan vervolgens worden geïntegreerd met de ingebouwde foutopsporing of worden doorgestuurd naar je favoriete foutopsporingstool. Meer informatie over zipBoard

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Een app die met één druk op de knop blogberichten overbrengt van Google Documenten naar WordPress.
Wordable.io is een app die met één klik blogberichten overbrengt van Google Documenten naar WordPress. Hiermee kun je documenten opstellen en samenwerken in Google-documenten zoals je normaal zou doen, en vervolgens je berichten naadloos importeren in een WordPress-account - alle opmaak komt mee met schone code en afbeeldingen worden toegevoegd aan je mediabibliotheek. Je kunt ook berichten exporteren naar meerdere WordPress-sites. Voor contentmarketeers, blog-editors en solo-bloggers is het een enorme tijdsbesparing. Meer informatie over Wordable

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Cloudservice die realtime SEO-auditing en verandermanagement biedt om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en te behouden.
Cloudservice die realtime SEO-auditing en verandermanagement biedt om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en te behouden. Meer informatie over ContentKing

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Automatiseer de samenwerkings- en goedkeuringsworkflow van je team en stop voor altijd met het gebruik van spreadsheets en e-mails.
Gain helpt marketingbureaus en iedereen die in teams werkt bij het organiseren, beoordelen, goedkeuren en op tijd leveren van hoogwaardige content, zonder overmatig e-mailen of rommelige spreadsheets. Gain heeft aanpasbare gebruikersrollen, machtigingen en goedkeuringsstromen en helpt zowel kleine teams als grote gedistribueerde teams de volledige contentworkflow te automatiseren, van het maken van content en revisies tot goedkeuringsherinneringen, het verzamelen van goedkeuringen van klanten en het uiteindelijke publiceren. Meer informatie over Gain

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
DocSend is een beveiligd uitwisselingsplatform waarmee je kunt uitvinden wie er geïnteresseerd is om zaken met je te doen en waarmee je je documenten kunt beschermen.
DocSend is een beveiligd uitwisselingsplatform waarmee je kunt uitvinden wie er geïnteresseerd is om zaken met je te doen en waarmee je kunt voorkomen dat gevoelige documenten in verkeerde handen terechtkomen. Bescherm je documenten met beveiligingsfuncties zoals whitelisting en e-mailverificatie en deel meerdere documenten met één link met behulp van Spaces, de virtuele dealroom. Meer dan 12.000 bedrijven gebruiken DocSend al om hun bedrijfskritische documenten te beschermen en te delen. Meer informatie over DocSend

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Betere documentsamenwerking voor teams: werk samen aan projecten, bouw klantportalen en beheer je documenten.
Klanten delen dat ze door het gebruik van Huddle efficiënter en veiliger werken en dat hun teams meer betrokken zijn. Huddle biedt een van de meest veilige oplossingen binnen de sector voor documentsamenwerking voor overheidsinstanties en ondernemingen. Met Huddle kun je eenvoudiger samenwerken en documenten gezamenlijk bewerken, bestandsversies beheren en teamtaken organiseren. De ingebouwde goedkeuringswerkstroom betekent dat je nooit meer een deadline zult missen, en de gratis mobiele app houdt je verbonden, zelfs als je onderweg bent. Meer informatie over Ideagen Huddle

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Zoho WorkDrive is een online platform voor bestandsopslag, synchronisatie en samenwerking waarmee moderne teams kunnen samenwerken.
Zoho WorkDrive is een online platform voor bestandsopslag, synchronisatie en samenwerking voor moderne teams, kleine bedrijven en grote ondernemingen. Het introduceert Team Folders, waarmee teams van elke omvang veilig kunnen samenwerken alsof ze vlak naast je staan. Bovendien krijg je de Zoho Office Suite Editors en complete toegangsstatistieken op teamniveau en op het niveau van de teammappen. TeamDrive regelt al jouw mobiliteitsbehoeften met mobiele apps voor Android en iOS en een app voor synchronisatie met je desktop. Meer informatie over Zoho WorkDrive

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
SugarSync is een veilige cloudopslagoplossing waarmee je bestanden kunt delen, er back-ups van kunt maken en ze kunt openen op verschillende apparaten.
SugarSync is een veilige oplossing voor cloudopslag die door miljoenen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Maak moeiteloos een back-up, open, synchroniseer en deel documenten, foto's, muziek, video's en meer op elk apparaat. Is het je wel eens overkomen dat je van huis of van kantoor weg was en je je realiseerde dat je een bestand op je computer nodig had? SugarSync brengt al je bestanden binnen handbereik vanaf elke andere computer of mobiel apparaat, zodat je onderweg meer met je bestanden kunt doen. Meer informatie over SugarSync

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
ThoughtFarmer is een toonaangevend werknemersintranet dat bedrijven helpt een gepersonaliseerde centrale hub te creëren om betrokkenheid en retentie te stimuleren.
ThoughtFarmer is een toonaangevend werknemersintranet dat interne communicatie stroomlijnt, kennisuitwisseling vergemakkelijkt en samenwerking mogelijk maakt – allemaal binnen een veilige omgeving. De mobiele app, enquêtes, geautomatiseerde workflows en inhoudbeheer van ThoughtFarmer, en de integraties met Slack, Microsoft 365, Google en Okta, helpen bedrijven bij het creëren van een gepersonaliseerde centrale hub die de medewerkersbetrokkenheid en -retentie stimuleert. Meer informatie over ThoughtFarmer

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend. Meer informatie over Jive

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Scannen. Classificeren. Automatiseren. Verdelen. Archiveren. Ademero-software helpt je de controle over je documenten te krijgen.
Content Central geeft organisaties zoals die van jou snel en gemakkelijk toegang tot je informatie. Het alles-in-één, browsergebaseerde documentbeheersysteem biedt wat je het belangrijkst vindt: toegang, snelheid, procesautomatisering en beveiliging. Hier zijn enkele korte hoogtepunten van de oplossing: ingebouwde 24-uurs ondersteuning - integreert met Microsoft Office en andere zakelijke toepassingen - duidelijke tarieven - geen modules. Meer informatie over Content Central

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
dotCMS is een open source content management system (CMS) voor het beheer van content en contentgestuurde sites en applicaties.
Content is het middelpunt van je merk en daarom is er dotCMS. Onder begeleiding van een Content as Infrastructure-filosofie, kun je met dotCMS al je content in één gecentraliseerd systeem bouwen, beheren en schalen. Bovendien geeft het je de levering, integratie en API's die nodig zijn om aan je behoeften te voldoen in een steeds veranderende digitale wereld. Lever content aan websites, intranetten, apps voor één pagina en elke webgebaseerde toepassing. dotCMS kan moeiteloos worden geïntegreerd met systemen van derden. Beschikbaar voor gratis download. Meer informatie over dotCMS

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Slickplan is alles wat je nodig hebt om een website te plannen. Sitemapping, diagrammen, inhoudplanning en het delen van modellen, allemaal in één tool.
Slickplan is de perfecte app om je te helpen bij het plannen van een website of app. Bouw sitemaps, ontwerp gebruikersstromen, plan inhoud en deel ontwerpmodellen, allemaal vanuit één eenvoudig te gebruiken webtoepassing. Ontworpen door ontwerpers voor ontwerpprofessionals, -teams en -bureaus. Ga aan de slag door je sitemap te bouwen op basis van een leeg canvas of door de structuur van een huidige website in te voeren door de sitecrawler te gebruiken of een Google XML-bestand te importeren. Meer informatie over Slickplan

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
De firewall voor zakelijke inhoud van Accellion blokkeert de uitwisseling van vertrouwelijke informatie van ondernemingen.
De firewall voor zakelijke inhoud van Accellion helpt IT-managers de uitwisseling van vertrouwelijke informatie van ondernemingen met klanten, leveranciers en partners te blokkeren door zichtbaarheid en beveiliging te combineren via geïsoleerde communicatiekanalen van derden, waaronder beveiligde e-mail, beveiligd delen van bestanden, beveiligde mobiele apparaten, beveiligde webformulieren, beheerde bestandsoverdracht en beheerde SFTP-servers. Duizenden wereldwijde hoofden informatie en automatisering, en hoofden informatiebeveiliging vertrouwen op Accellion om hun organisaties bescherming, privacy en gemoedsrust te geven. Meer informatie over Kiteworks

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Biedt een cloud-first wereldwijd bestandssysteem voor cross-site bestandssynchronisatie en -vergrendeling, geconsolideerde NAS-bestandsopslag in de cloud, eenvoudige back-up en herstel.
Morro Data gelooft in eenvoudige IT en dat als het op gegevens aankomt, alle bedrijven snelle en efficiënte voorzieningen op bedrijfsniveau moeten hebben. Dankzij het Global File System van Morro Data Cloud NAS kunnen bedrijven snel en efficiënt over onbeperkte bestandsopslag beschikken, samenwerken met meerdere kantoren met bestandssynchronisatie en -vergrendeling, en onmiddellijk rampherstel krijgen. Cloud NAS combineert de lokale netwerkprestaties van een NAS met de betrouwbaarheid, schaalbaarheid en toegankelijkheid van de cloud voor een cloudgerichte oplossing. Meer informatie over Morro Data CloudNAS

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Signavio stelt zakenmensen in staat om hun bedrijfsprocessen vast te leggen, te ontwerpen en continu te verbeteren.
Signavio is een intuïtieve oplossing voor professionele proces- en besluitvormingsmodellering. Of je nu documentatie over de huidige stand van zaken of doelconcepten wilt creëren, het is je beste keuze om transparantie binnen je organisatie te realiseren en de wijsheid van de menigte te benutten. Met ondersteuning voor modellering voor processen, besluiten, de organisatie, de waardeketen en trajecten, deze uitgebreide tool ondersteunt volledig de behoeften van zowel je bedrijf als de IT-gemeenschap. Meer informatie over SAP Signavio

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Produceer winnende biedingen en voorstellen tot 70% sneller met XaitPorter, een alles-in-één oplossing voor de automatisering van voorstellen en co-auteurschap.
Produceer sneller winnende biedingen en voorstellen met XaitPorter, een toonaangevende alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Met XaitPorter kun je documenten creëren en bewerken met veel secties en subsecties, elk met hun eigen auteur, recensent en goedkeurder, die elk hun individuele deadlines hebben. XaitPorter biedt je ook de vrijheid om toegangsrechten te beheren en informatie te delen, en je hele team kan tegelijkertijd aan hetzelfde document werken. Win meer zakelijke opdrachten met XaitPorter. Meer informatie over XaitPorter

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
ClearVoice is software voor contentmarketing met een ingebouwd talentnetwerk voor het op grote schaal creëren van hoogwaardige inhoud.
ClearVoice is een platform voor contentmarketing dat interne en freelanceteams met elkaar verbindt. Het is geschikt voor elk marketingteam en concentreert je inspanningen op het maken van inhoud die leidt tot meer betrokkenheid en een hoger rendement. Het platform is een totaaloplossing voor het maken en beheren van inhoud met gebruiksvriendelijke functies, waaronder een dynamische redactionele kalender, pitching voor schrijvers, tools voor samenwerking en een geautomatiseerde toewijzingswerkstroom. Merken en bureaus vertrouwen op het platform voor het maken van blogposts, e-boeken, case studies en meer. Meer informatie over ClearVoice

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
GatherContent is een platform voor contentactiviteiten dat teams helpt om op grote schaal effectieve inhoud te produceren.
GatherContent is een platform voor contentactiviteiten dat teams helpt om op grote schaal effectieve inhoud te produceren. Het plannen, organiseren en beheren van inhoud op meerdere systemen met honderden belanghebbenden is chaotisch. GatherContent temt de chaos met een enkel platform om de mensen en het proces te beheren voor het produceren van effectieve inhoud die voldoet aan de gebruikersbehoeften en bedrijfsdoelen. Neem de controle over je contentactiviteiten met GatherContent en lever consistent effectieve inhoud. Meer informatie over GatherContent

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Een end-to-end platform voor influencermarketing voor merken, agentschappen en e-winkels, met krachtige tools voor ontdekking, analyse en rapportage.
IMAI is een uitgebreid platform voor influencermarketing voor merken, agentschappen, online winkels en meer. Ontdek, analyseer en meet meer dan 300 miljoen influencers met krachtige zoekfilters. IMAI biedt ook een speciaal dashboard voor campagnerapportage. Met IMAI kun je je hele workflow stroomlijnen, van het ontdekken van influencers tot en met de campagne. IMAI is gebruiksvriendelijk, kan worden geïntegreerd met populaire e-commerceplatforms en biedt een transparante en veelzijdige API. Meer informatie over IMAI

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Howspace is een digitaal facilitatieplatform aangedreven door KI (Kunstmatige Intelligentie). Hiermee kunnen gebruikers samenwerken aan organisatie- en leerprogramma's.
Howspace is een digitaal facilitatieplatform aangedreven door kunstmatige intelligentie. Hiermee kunnen gebruikers samenwerken aan organisatie- en leerprogramma's. Meer informatie over Howspace

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
De snelste manier om gegevens te verplaatsen.
Resilio Connect is een schaalbare P2P-oplossing voor het verplaatsen en synchroniseren van gegevens, vertrouwd door toonaangevende bedrijven op het gebied van technologie, logistiek, engineering en detailhandel. Het maakt gebruik van peer-to-peer, smart data routing-protocol, compressie en WAN-optimalisatie om gegevens zo snel mogelijk te leveren. Daarnaast biedt het automatisering en scripting-hooks om een volledige workflow te bouwen rondom gegevensverplaatsing. Meer informatie over Resilio Connect

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Infragistics SharePlus Enterprise verandert hoe mobiele teams werken via directe content-discovery, met of zonder connectiviteit.
Infragistics SharePlus Enterprise is een mobiele oplossing voor samenwerking die de manier waarop teams werken verandert door directe content-discovery, contentsharing en datavisualisatie met of zonder connectiviteit. Mobiele werkruimten bieden geoptimaliseerde ervaringen om mobiele teams en organisaties in staat te stellen samen te werken en meer te bereiken door de meest populaire lokale en cloudgebaseerde content- en gegevensbronnen te integreren in één naadloze ervaring. Meer informatie over SharePlus Enterprise

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
PleaseReview vereenvoudigt het proces voor het maken van voorstellen, waardoor documenten snel en veilig worden geproduceerd.
PleaseReview Proposal Management Software biedt een eenvoudige, gebruiksvriendelijke en zeer krachtige oplossing voor je organisatie, doordat het je team helpt efficiënt samen te werken en de focus weer te richten op het produceren van content die omzet oplevert. Meer informatie over Ideagen PleaseReview

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
WoodWing Studio (voorheen Enterprise) is een workflow voor inhoudproductie en een oplossing voor publicatie via meerdere kanalen.
WoodWing Studio (Enterprise) is een oplossing voor inhoudproductie en publicatie via meerdere kanalen waarmee uitgevers en merken hun inhoudproductie kunnen versnellen en stroomlijnen. Bedrijven die deze oplossing met haar kanaalneutrale aanpak gebruiken, verbeteren hun workflow voor inhoudproductie, met een duidelijke efficiëntie in samenwerking en het creëren van foutloze inhoud. Inhoudmakers kunnen de inhoud die ze produceren eenvoudig aanpassen of verfijnen en publiceren op elk kanaal voor drukwerk of digitaal materiaal. Meer informatie over WoodWing Studio

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Readiris 17, de geavanceerde OCR-oplossing voor Windows & Mac
IRIS S.A., een CANON Europe bedrijf, sinds 1987, IRIS (een Canon bedrijf) is wereldleider in draagbare software voor scannen, PDF, OCR, beheer van visitekaartjes en documentclassificatie. Sinds 1987 ondersteunen IRIS-experts met succes klanten over de hele wereld bij het aanpakken van hun meest kritieke zakelijke uitdagingen door middel van oplossingen voor scannen, vastleggen en digitale transformatie. De complete PDF- en OCR-oplossing! Readiris™ Corporate 17 is de bedrijfsgerichte versie van I.R.I.S.'s vlaggenschip OCR software. Meer informatie over Readiris PDF

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang