Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Content collaboration software

Met content collaboration software kunnen medewerkers documenten en content van de onderneming in een centrale werkruimte openen, delen, synchroniseren, beheren en hieraan samenwerken. Gebruik Capterra om de juiste content collaboration tool voor jouw organisatie in België te vinden.

55 resultaten

Online samenwerkingssoftware voor proofing met een intuïtieve interface om projecten met video's, afbeeldingen, pdf's en webinhoud te markeren en goed te keuren. Meer informatie over ReviewStudio
ReviewStudio is proefdruksoftware waarmee je eenvoudiger feedback en goedkeuringen over je inhoud kunt krijgen. Verzamel al je creatieve feedback in één gecentraliseerde en collaboratieve ruimte. Markeer en reageer rechtstreeks op afbeeldingen, video's, pdf's en HTML-inhoud. Vergelijk versies en revisies door ze naast elkaar te zetten. Beoordeel je projecten onafhankelijk of gezamenlijk in live beoordelingssessies. Volg de status, taken en goedkeuringen van je beoordelingen in individuele dashboards. Meer informatie over ReviewStudio

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Online XML-editor, ontworpen voor mensen zonder kennis van XML of enige andere technologie die bij gestructureerde inhoudsontwikkeling komt kijken. Meer informatie over Fonto
Online XML-editor, ontworpen voor mensen zonder kennis van XML of enige andere technologie die bij gestructureerde inhoudsontwikkeling komt kijken. De toekomst van documenten. Met Fonto wordt gestructureerde inhoudbewerking eenvoudig gemaakt: hiermee kunnen materiedeskundigen missiekritieke documenten creëren, bewerken en beoordelen. Onberispelijk, snel en efficiënt. Meer informatie over Fonto

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen. Meer informatie over Google Drive

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS. Meer informatie over OneDrive

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Box is een modern platform voor contentbeheer dat transformeert hoe organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht welk apparaat je kiest, je krijgt snelle, gemakkelijke toegang tot documenten, projectplannen, presentaties en video's. Altijd de nieuwste pitch voor je klanten, zowel online als offline. Box maakt het gemakkelijk voor beheerders om een centraal overzicht van alle content en gebruikers in hun account te behouden via een krachtige beheerdersconsole. Meer informatie over Box

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards. Meer informatie over Microsoft SharePoint

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowautomatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt. Meer informatie over Revver

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer.
Bitrix24 is een online werkruimte voor kleine, middelgrote en grote bedrijven. Bitrix24 beschikt over meer dan 35 geïntegreerde tools, waaronder CRM, taken, Kanbanbord, Gantt-diagram, messenger, videogesprekken, bestandsopslag, workflowautomatisering en meer. Door over te stappen op Bitrix24 hoef je niet meer geabonneerd te zijn op een heleboel verschillende SaaS-oplossingen. Je krijgt alles wat je nodig hebt in één pakket - allemaal tegen een vast tarief. Met meer dan 12 miljoen gebruikers is Bitrix24 een van de meest gebruikte bedrijfssoftwareoplossingen ter wereld. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Bouw klantenrelaties voor het leven op met gegevensgerichte digitale marketing.
Maak kennis met Salesforce Marketing Cloud, de toonaangevende marketingoplossing om de betrokkenheid van elke consument te vergroten. Gebruik krachtig gegevensbeheer om zowel gegevens van de eerste, tweede en derde partij als offline gegevens te verzamelen, te organiseren en veilig op te slaan om volledige gegevensprofielen voor consumenten te creëren. Geef elke interactie tijdens het traject je eigen merkstijl met behulp van de ingebouwde AI. Betrek vervolgens elke individuele consument op schaal met toonaangevende oplossingen voor e-mail-, mobiel, reclame en sociale media. Meer informatie over Salesforce Marketing Cloud

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Krachtige software voor contentbeheer waarmee je moeiteloos al je documenten en informatie kunt organiseren en beheren.
M-Files is hét platform voor documentbeheer voor automatisering van kenniswerk. Het zorgt voor een revolutie in de manier waarop kenniswerkers met hun processen omgaan, van het maken en beheren van documenten tot het automatiseren van workflows, extern samenwerken, het uitvoeren van bedrijfszoekopdrachten en het waarborgen van de beveiligingM-Files beschikt over een innovatieve metadata-gestuurde architectuur, een ingebouwde workflow engine en geavanceerde kunstmatige intelligentie. Hierdoor kunnen klanten een einde maken aan de chaos op het gebied van informatie, de efficiëntie van processen te verbeteren en beveiliging en compliance te automatiseren. Ga naar de website voor meer informatie of om een demo te plannen. Voordelen van het gebruik van M-Files zijn: - 70% verbetering in procesefficiëntie en nauwkeurigheid door de automatisering van documentgerichte workflows. - 65% efficiëntie in het opslaan van documenten door automatisering van de organisatie en classificatie van documenten. - 50% sneller ophalen van informatie met behulp van zoeken, weergaven en relaties van ondernemingen. Kom vandaag nog meer te weten over M-Files-integraties. Meer informatie over M-Files

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
App voor lezen, notities maken en documentanalyse die de Editor's Choice van Apple en Microsoft heeft gewonnen, 'PDF-editor met superkrachten, FastCompany'
De eerste app voor lezen, notities maken en documentanalyse die de Editor's Choice van zowel Apple als Microsoft heeft gewonnen. "PDF-editor met superkracht" FastCompany. Voor professionals die in hun werk complexe sets documenten moeten analyseren; om te bestuderen, te analyseren en tot conclusies te komen. LiquidText is een actieve lees- en notitietool waarbij al je documenten, markeringen, annotaties en onderstrepingen zich in dezelfde werkruimte bevinden als je notities en waarmee je dynamische visuele verbindingen kunt maken tussen inhoud en notities. Meer informatie over LiquidText

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Een samenwerkingstool waarmee je je werk met teams en klanten kunt beheren en organiseren.
Een alles-in-één, AI-aangedreven tool die is ontworpen om de samenwerking met klanten te stroomlijnen met geavanceerde maar intuïtieve functies voor realtime samenwerking en projectmanagement. Bied diensten aan onder je eigen merk en lever gepersonaliseerde klantervaringen met whitelabel klantportals die de communicatie, projectgegevens en andere belangrijke informatie centraliseren. Gebruik de ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten om interactieve documenten te creëren met insluitingen van meer dan 2000 ondersteunde integraties. Optimaliseer de dagelijkse activiteiten met de geavanceerde FuseBase. Meer informatie over Fusebase (Formerly Nimbus)

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ...
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Citrix Workspace is een uniforme, veilige en digitale werkruimte die de ervaring van medewerkers organiseert, begeleidt en transformeert.
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen te werken met anderen organiseert, begeleidt en automatiseert. Een aangepaste interface organiseert essentiële gegevens, taken en tools in een gepersonaliseerde stroom, zodat gebruikers zich op hun werk kunnen concentreren en de productiviteit en betrokkenheid van werknemers kunnen worden verhoogd. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps of irrelevante informatie en activiteiten uitziften. Meer informatie over Citrix Workspace

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
In Bluescape vinden het creëren van inhoud en het beoordelen van inhoud plaats waar de inhoud is - niet via screenshare of het heen en weer verzenden van bestanden.
Als je team samenwerkt aan inhoud via eindeloze schermdeling, staren naar kleine afbeeldingen of bestanden één voor één bekijken zonder context, dan is er een betere manier. Bluescape is een digitale werkruimte met ingebouwde webconferenties. Het creëren van inhoud en vergaderingen voor het beoordelen van inhoud vinden plaats waar de inhoud is - niet via screenshare of het heen en weer verzenden van bestanden. Probeer Bluescape, het visuele platform dat alles ondersteunt, van filmproductie en productontwerp tot hybride leren en crisisrespons. Meer informatie over Bluescape

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Automatiseer het proces van het verzamelen van informatie en documenten van je klanten met de eenvoudige en veilige interface.
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is een FileInvite aan te maken en verzenden met de informatie die je nodig hebt. De klant uploadt de bestanden vervolgens naar een beveiligd portal waar je de ingediende informatie kunt goedkeuren of afwijzen. Met FileInvite kun je herinneringen en sjablonen instellen en synchroniseren met je favoriete cloudopslag zoals Google Drive. Stuur vandaag nog een FileInvite! Meer informatie over FileInvite

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Paperflite stelt marketing- en verkoopteams in staat om verkoopcontent te ontdekken, te delen en te volgen en realtime betrokkenheidsanalyses te krijgen.
Paperflite is een platform voor het beheren van marketingmateriaal en verkoopcontent. Met Paperflite kunnen marketingteams hun inhoud beheren, organiseren en distribueren naar verkoopteams, teams van klantensucces en kanaalpartners. Paperflite biedt realtime betrokkenheidsanalyses voor interne en externe gebruikersinteractie met je inhoud, zodat verkoopmedewerkers leads kunnen prioriteren en weten wanneer follow-up moet plaatsvinden. Paperflite kan worden geïntegreerd in toonaangevende CRM's en marketingtools en is beschikbaar op verschillende apparaten. Meer informatie over Paperflite

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
CELUM is cloudgebaseerde software voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen en contentsamenwerking die wordt vertrouwd door meer dan 900 merken.
CELUM is een wereldleider in software voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen en contentsamenwerking. Met CELUM kunnen marketingteams enorme hoeveelheden productcontent creëren, beheren en routeren voor elk publiek en kanaal. Breng taken, bestanden en teams samen en maak naadloze samenwerking mogelijk met flexibel taakbeheer en bestandsverwerking op één plek. Stel werkruimten in voor al je projecten en til teamwerk naar een geheel nieuw niveau. Synchroniseer moeiteloos met je computer en krijg overal en altijd lokaal toegang. Meer informatie over CELUM

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Feedbacksamenwerking met geïntegreerde foutopsporing voor websites, e-learning cursussen, webapps, video's en afbeeldingen.
zipBoard is een tool voor feedbacksamenwerking, waarmee je belanghebbenden snel gemarkeerde video's en schermopnamen kunnen maken terwijl ze webpagina's, websites, e-learningcursussen, video's en PDF-bestanden bekijken. Deze feedback kan vervolgens worden geïntegreerd met de ingebouwde foutopsporing of worden doorgestuurd naar je favoriete foutopsporingstool. Meer informatie over zipBoard

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
LogicalDOC is een intuïtieve en goed presterende oplossing die de kracht van documentbeheer voor grote ondernemingen biedt aan middelgrote bedrijven.
LogicalDOC helpt elk type organisatie over de hele wereld om controle te krijgen over documentbeheer, met speciale aandacht voor het snel ophalen van content en automatisering van bedrijfsprocessen. Met de oplossing kan je team elk gewenst aantal documenten maken, schrijven en coördineren. Met LogicalDOC verhoog je de samenwerking en productiviteit via de volgende generatie webinterface, integratie met Microsoft Office en Outlook en automatische import vanuit je gedeelde mappen. Meer informatie over LogicalDOC

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Een app die met één druk op de knop blogberichten overbrengt van Google Documenten naar WordPress.
Wordable.io is een app die met één klik blogberichten overbrengt van Google Documenten naar WordPress. Hiermee kun je documenten opstellen en samenwerken in Google-documenten zoals je normaal zou doen, en vervolgens je berichten naadloos importeren in een WordPress-account - alle opmaak komt mee met schone code en afbeeldingen worden toegevoegd aan je mediabibliotheek. Je kunt ook berichten exporteren naar meerdere WordPress-sites. Voor contentmarketeers, blog-editors en solo-bloggers is het een enorme tijdsbesparing. Meer informatie over Wordable

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen
Cloudservice die realtime SEO-auditing en verandermanagement biedt om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en te behouden.
Cloudservice die realtime SEO-auditing en verandermanagement biedt om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en te behouden. Meer informatie over ContentKing

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
  • Bestanden delen