Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Procure-to-pay software (P2P)

Met procure to pay software (ook wel P2P-software genoemd) kunnen bedrijven hun inkoopprocessen beheren. Dat betekent inclusief automatisering van crediteurenbeheer, aanvragen, facturering en krachtige rapportage. Gebruik Capterra om de juiste P2P-software voor jouw bedrijf in België te vinden.

37 resultaten

B2B end-to-end automatiseringsoplossing voor inkoop en crediteuren, van inkoop tot betaling en afstemming. Meer informatie over Tipalti
Tipalti biedt de end-to-end automatiseringsoplossing voor inkoop en crediteuren. Het platform elimineert 80% van je handmatige werklast. De cloudgebaseerde inkoopsoftware van Tipalti stroomlijnt de wereldwijde inkoop van meerdere dochterondernemingen, verbetert de controle over de bedrijfsuitgaven en vermindert de crediteurenwerklast. Door gebruiksvriendelijke inkoopaanvraagformulieren aan te bieden, goedkeuringsroutering aan te passen aan je bedrijfsbeleid en volledig te integreren met ERP-, HR- en SSO-systemen, wordt het gebruik in de hele organisatie vereenvoudigd. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
Optimaliseer tijdrovende processen met Precoro. Gestroomlijnde goedkeuringen, budgettering, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders binnen één platform. Meer informatie over Precoro
Precoro heeft sinds 2015 meer dan 1000 mkb-bedrijven en grote ondernemingen geholpen om hun inkoopactiviteiten te verbeteren door inkoopprocessen te beëindigen. Transparante goedkeuringsworkflow, realtime budgettering, onkostenregistratie, geautomatiseerde PR- (Purchase Requisition) en inkooporderverwerking - alles in één inkoopsoftware. Precoro biedt integraties met Xero, NetSuite, QuickBooks, Amazon Business Punch-in, Slack en een gratis API voor eenvoudige verbinding met andere boekhoud- en bedrijfstools. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
Meer dan 360 beoordelingen van 4,7/5. Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Uitstekend beoordeelde inkoopsoftware.
Eenvoudige inkoopsoftware waarmee teamleden onderweg inkoopaanvragen kunnen maken die door vooraf gedefinieerde goedkeurders vanaf elk apparaat kunnen worden goedgekeurd. Alle relevante opmerkingen en documenten kunnen aan de inkooporder worden toegevoegd en beheerd voor rapportage en auditing. Voorkom bestedingsfouten en houd teamleden verantwoordelijk voor aankopen met bedrijfskaarten. Bekijk en beheer budgetten in realtime voor inzichtelijke besluitvorming bij elke aankoop. Maak met één klik op de knop nauwkeurige rapporten voor de boekhouder. Meer informatie over ProcurementExpress.com

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
Pipefy, het werkmanagementplatform, stelt managers van wereldklasse in staat om efficiënte workflows te creëren en uit te voeren.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoerenden beschikken over de benodigde tools om hun werk te verbeteren zonder op iemand anders te vertrouwen, is er geen limiet aan wat ze kunnen bereiken. Daarom verbetert Pipefy de flexibiliteit, verhoogt het de efficiëntie en levert het toegevoegde klantwaarde door optimalisatie van workflows, waardoor betere resultaten worden verkregen. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
De AI Procure to Pay-software 'van Yooz automatiseert processen, verbetert de nauwkeurigheid en controleert de uitgaven om strategisch inkoopvoordeel te behalen.
Yooz biedt een slimme, krachtige en eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde automatiseringsoplossing voor factuur- en betalingsverwerking. Yooz levert aan meer dan 5.000 klanten en 300.000 gebruikers wereldwijd besparingen, snelheid en veiligheid met betaalbare abonnementen zonder risico. Het integreert naadloos met meer dan 250 financiële managementsystemen. Yooz Noord-Amerika heeft zijn hoofdkantoor in Dallas, Texas, met wereldwijde kantoren in Europa. Meer informatie over Yooz

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
AvidXchange-softwareoplossingen en toegewijde serviceteams automatiseren je crediteuren- en betalingsprocessen volledig.
AvidXchange is marktleider in het automatiseren van factuur- en betalingsprocessen voor middelgrote bedrijven. AvidXchange werd opgericht in het jaar 2000 en verwerkte vorig jaar 9,5 miljoen betalingen via het netwerk van meer dan 500.000 leveranciers; het heeft daarmee de manier getransformeerd waarop 5500 klanten in Noord-Amerika hun rekeningen betalen. AvidXchange onderscheidt zich als een wereldwijde fintech-unicorn en een zeer snel groeiend technologiebedrijf in de VS met 1300 medewerkers op zeven kantoorlocaties. Meer informatie over AvidXchange

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
Payhawk combineert zakelijke betaalkaarten, uitgaven en crediteuren, zodat bedrijven volledige controle en inzicht hebben in hun uitgaven.
Payhawk is de toonaangevende oplossing voor wereldwijd uitgavenbeheer voor grote en groeiende bedrijven. Het hoofdkantoor is gevestigd in Londen en combineert zakelijke betaalkaarten, vergoedbare uitgaven en crediteuren in één product. De toekomstgerichte technologie stelt je financiële teams in staat om wereldwijd en op grote schaal je bedrijfsuitgaven te controleren en te automatiseren. Met kantoren in New York, Londen, Berlijn, Barcelona, Parijs, Amsterdam en Sofia heeft Payhawk een breed en wereldwijd klantenbestand, waaronder LuxAir, Parkos en TravelPerk Meer informatie over Payhawk

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers. Meer informatie over Coupa

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken. Meer informatie over Tradogram

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
Voor bedrijven die 50-1000 PO's maand uitvoeren. "Iedereen die tijd, papier en arbeid wil besparen zou moeten investeren in Bellwether – "KW of TFCU"
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente…. GRATIS, eenvoudige en professionele software die past bij de wensen van jouw bedrijf, met de enige geldteruggarantie! Meer informatie over Bellwether Purchasing Software

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Software voor de supply chain van de gezondheidszorg die is gemaakt om een cloudgebaseerd inkoop- en voorraadbeheersysteem beschikbaar te maken voor ASC's, ziekenhuizen en centra voor langetermijnzorg. Vraag vandaag nog een gratis demo aan. De software van Hybrent is een supply chain-oplossing voor gezondheidscentra voor elektronische inkoop, goedkeuringen, ordertracking en -bevestigingen, factuurafstemming, AP- en PMS-integraties, rapportage, preferentiekaarten en meer. Bespaar tijd en geld met de gebruiksvriendelijke portal van Hybrent voor transacties met alle leveranciers. Meer informatie over Hybrent

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere oplossingen: online goedkeuringen, openbare RFP's, verzegelde biedingen door leveranciers, een ontvangstmodule, afstemming van facturen, volledige integratie van oude accounts, middelen- en inventarisbeheer, AVG-compliance, leveranciersportals, enzovoort. Alles in een gebruiksvriendelijke, eenvoudige interface. Lees de beoordelingen en neem contact op. Meer informatie over eBuyerAssist Platform

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase. Meer informatie over Airbase

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
Beste oplossing in zijn klasse van inkoop tot betaling voor effectief uitgavenbeheer, volledige transparantie, inzichten en naleving.
Financiële teams kunnen hun inkoop beheren. Fraxion wordt vertrouwd door organisaties in verschillende sectoren over de hele wereld om hun procure-to-pay-processen te automatiseren en hun zakelijke uitgaven moeiteloos te volgen, beheren en analyseren. Creëer bedrijfsbreed verantwoording voor uitgaven, beheersing van het budget en beleidsnaleving met de procure-to-pay-software van Fraxion voor proactief uitgavenbeheer. Meer informatie over Fraxion

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
Gebruik de toonaangevende procure-to-pay-oplossing die de inkoop- of leveranciersaanvraag voor werknemers stroomlijnt.
Toonaangevende procure-to-pay-oplossing die de inkoop- of leveranciersaanvraag voor werknemers stroomlijnt. Bouw een end-to-end inkoopwerkstroom door aanvragen, functieoverschrijdende goedkeuringen, documentgeneratie en inkoopkaders te vereenvoudigen – allemaal in één systeem. Creëer een gecentraliseerde inkoopfunctie en bereik organisatiebrede toegang, consistentie en begrip. Zie waarom het platform wordt gebruikt door bedrijven als Allianz, Coca-Cola en BMW, en door Gartner en G2 is bekroond als Market Leader en High Performer. Meer informatie over Checkbox

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
Het door AI aangedreven orkestratieplatform voor intake en inkoop
Zip is een orkestratieplatform voor intake en inkoop. Door één voordeur te bieden voor elke zakelijke aankoop, verenigt Zip de teams, taken en tools die betrokken zijn bij de inkoop. Bedrijven van elke omvang maken gebruik van het door AI aangedreven intake-tot-betaling-pakket van Zip om de toepassing van inkoopbeleid te stimuleren en de end-to-end-inkooplevenscyclus te stroomlijnen. Elke aankoop is belangrijk. Praat vandaag nog met een inkoopspecialist. Meer informatie over Zip

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
More4apps is je Excel-interface voor Oracle ERP. Veilig - Vertrouwd - Bewezen technologie.
More4apps is een gecertificeerde Oracle-partner die wereldwijd ruim 400 bedrijven en meer dan 34.000 eindgebruikers ondersteunt. De software biedt complementaire oplossingen voor Oracle E-Business Suite en Oracle Fusion Cloud ERP en streeft naar gebruiksvriendelijke, efficiënte en kosteneffectieve procesverbetering, zodat je bedrijfsgegevens betrouwbaar, nauwkeurig en actueel zijn. Met More4apps kunnen bedrijven hun gegevens beheren en kunnen teams gegevens creëren, bijwerken en massaal uploaden/downloaden binnen een Excel-interface. Meer informatie over EBS Toolbox

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
Creëer inkoopverzoeken en beheer de inkoop door budgetten en goedkeuringsprocessen te gebruiken met factuurmatching en accountintegratie.
Zahara is een platform voor inkoopgoedkeuring en stroomlijnt inkoopaanvragen, inkooporders en factuurgoedkeuringen. Met Zahara kunnen organisaties leveranciers binnenhalen en beheren, budgetten instellen en controleren, goedkeuringen afdwingen en factuurverwerking automatiseren. Zahara is snel op te zetten, gemakkelijk te gebruiken en kan gemakkelijk worden geïntegreerd met Xero, Sage en QuickBooks. Met Zahara kunnen organisaties zichtbaarheid en controle krijgen over hun uitgaven, terwijl ze de kosten verlagen, het waterverbruik verminderen, fraude voorkomen en de productiviteit verbeteren. Meer informatie over Zahara

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
Het procure-to-pay-platform van Transcepta helpt inkoop- en crediteurenteams de efficiëntie te verbeteren met slim beheer van crediteurenautomatisering en de toeleveringsketen.
Het intelligente procure-to-pay-platform van Transcepta helpt inkoop- en crediteurenteams de efficiëntie te verbeteren met slim beheer van e-inkoop, crediteurenautomatisering en de toeleveringsketen. Compleet met oplossingen voor e-facturering, verwerking en validatie, levering en matching van inkooporders, automatisering van crediteurenadministratie, dynamische korting, financiering van de toeleveringsketen en korting bij vroegtijdige betaling. Transcepta werkt "out-of-the-box" met elke ERP- of boekhoudoplossing om het crediteurenproces te stroomlijnen en de uitgaven overzichtelijk te maken voor inkoop. Meer informatie over Transcepta

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
Intelligente e-inkoopoplossing en B2B-marktplaats die de inkoop van ondernemingen efficiënt en transparant maakt.
Op AI gebaseerde cloudoplossing voor e-inkoop met geïntegreerde B2B-marktplaats. Voer het hele inkoopproces naadloos uit via een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface. Krijg waardevolle prijsinformatie en uitgavenanalyses om te besparen op inkoopkosten en de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over Proqura

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
De makers van BusinessBid begrijpen je doelen. Doordachte oplossingen voor transactionele inkoop en sourcing.
BusinessBid is een gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale inkoop en de toeleveringsketen die gebruikmaakt van datavisualisatie, intelligente automatisering en rapportage om het volledige source-to-pay-proces te optimaliseren, kosten te verlagen, efficiëntie te creëren en risico's te verkleinen. Optimaliseer het volledige source-to-pay-proces en maximaliseer kostenbesparingen. Krijg het inzicht dat je nodig hebt in je financiële activiteiten, zodat je ze zo effectief mogelijk kunt beheren. Just-in-time voorraadbeheer. Beheer ook je leveranciers met BusinessBid. Meer informatie over BusinessBid

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
De oplossingen van Proactis Business Spend Management helpen organisaties grote kostenbesparingen, volledige controle over de uitgaven en procesefficiëntie te realiseren.
Proactis oplossingen voor Spend Management helpen middelgrote organisaties om grote kostenbesparingen, volledige controle over de uitgaven en procesefficiëntie te realiseren op manieren die de grootste meerwaarde behalen en behouden. De oplossingen van Proactis worden gebruikt door meer dan 3 miljoen mensen en ondersteunen 1000 ondernemingen. De geïntegreerde oplossingen voor uitgavenbeheer stroomlijnen en controleren alle aankopen en uitgaven, van het beheren van sourcing, contracten en inkooptransacties tot samenwerking met leveranciers en geautomatiseerde factuurverwerking. Meer informatie over PROACTIS

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging
Inkooptoepassing (koop op zichzelf of als onderdeel van end-to-end crediteuren-automatisering) met geavanceerde werkstroom, rapportage en meer.
Aestiva Purchase Order geeft je de mogelijkheid om een verscheidenheid aan ontvangen verzoeken aan te maken, goed te keuren en te beheren, waaronder inkooporders en aanvragen. Dit webgebaseerde systeem omvat belangrijke beveiligingsinstellingen, e-mailmeldingen, SOX-compliance, beheer- en rapporteringsfuncties, zodat de processen van inkoopaanvragen en inkooporders effectief, efficiënt en correct worden beheerd. Dit systeem kan op zichzelf worden aangeschaft of als onderdeel van een end-to-end oplossing voor crediteuren-automatisering. Meer informatie over Aestiva Purchase Order

Functies

  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Financiële verslaglegging