Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Procure-to-pay software (P2P)

Met procure to pay software (ook wel P2P-software genoemd) kunnen bedrijven hun inkoopprocessen beheren. Dat betekent inclusief automatisering van crediteurenbeheer, aanvragen, facturering en krachtige rapportage. Gebruik Capterra om de juiste P2P-software voor jouw bedrijf in België te vinden.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Procure-to-pay software (P2P) met de meeste reviews van onze gebruikers

34 resultaten

B2B end-to-end automatiseringsoplossing voor inkoop en crediteuren, van inkoop tot betaling en afstemming. Meer informatie over Tipalti
Tipalti biedt de end-to-end automatiseringsoplossing voor inkoop en crediteuren. Het platform elimineert 80% van je handmatige werklast. De cloudgebaseerde inkoopsoftware van Tipalti stroomlijnt de wereldwijde inkoop van meerdere dochterondernemingen, verbetert de controle over de bedrijfsuitgaven en vermindert de crediteurenwerklast. Door gebruiksvriendelijke inkoopaanvraagformulieren aan te bieden, goedkeuringsroutering aan te passen aan je bedrijfsbeleid en volledig te integreren met ERP-, HR- en SSO-systemen, wordt het gebruik in de hele organisatie vereenvoudigd. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Optimaliseer tijdrovende processen met Precoro. Gestroomlijnde goedkeuringen, budgettering, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders binnen één platform. Meer informatie over Precoro
Precoro heeft sinds 2015 meer dan 1000 mkb-bedrijven en grote ondernemingen geholpen om hun inkoopactiviteiten te verbeteren door inkoopprocessen te beëindigen. Transparante goedkeuringsworkflow, realtime budgettering, onkostenregistratie, geautomatiseerde PR- (Purchase Requisition) en inkooporderverwerking - alles in één inkoopsoftware. Precoro biedt integraties met Xero, NetSuite, QuickBooks, Amazon Business Punch-in, Slack en een gratis API voor eenvoudige verbinding met andere boekhoud- en bedrijfstools. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Flowie is het ultieme platform voor inkoop en financiën voor moderne bedrijven, waarbij P2P, O2C- en cashflowbeheer worden gecentraliseerd. Meer informatie over Flowie
Flowie is het ultieme platform voor inkoop en financiën voor moderne bedrijven. Flowie centraliseert Procure-to-Pay (P2P), Order-to-Cash (O2C) en cashflowbeheer, allemaal met een gebruikerservaring op consumentenniveau. Flowie heeft wereldwijde dekking: met het platform kun je facturen van en naar meer dan 60 landen beheren, terwijl je 100% belastingconform bent (e-facturering). Flowie synchroniseert binnen enkele minuten met alle tools van het bedrijf, zonder dat er een integrator nodig is. Meer informatie over Flowie

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Meer dan 360 beoordelingen van 4,7/5. Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Uitstekend beoordeelde inkoopsoftware. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Eenvoudige inkoopsoftware waarmee teamleden onderweg inkoopaanvragen kunnen maken die door vooraf gedefinieerde goedkeurders vanaf elk apparaat kunnen worden goedgekeurd. Alle relevante opmerkingen en documenten kunnen aan de inkooporder worden toegevoegd en beheerd voor rapportage en auditing. Voorkom bestedingsfouten en houd teamleden verantwoordelijk voor aankopen met bedrijfskaarten. Bekijk en beheer budgetten in realtime voor inzichtelijke besluitvorming bij elke aankoop. Maak met één klik op de knop nauwkeurige rapporten voor de boekhouder. Meer informatie over ProcurementExpress.com

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling. Inkoopaanvragen, e-goedkeuringen, ontvangstbewijzen, facturering, onkostendeclaraties Meer informatie over WebReq
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling, waaronder inkoopaanvragen, elektronische goedkeuringen, ontvangstbewijzen en leveranciersfacturering. Functies zijn onder andere een breed scala aan eenmalig in te stellen goedkeuringsregels en -methoden, geautomatiseerde e-mailing van inkooporders naar leveranciers, naadloze integratie met meerdere financiële systemen, lezen van leveranciersfacturering en automatische toewijzing. WebReq is zowel als cloudgebaseerde oplossing en als lokale oplossing beschikbaar. Op mobiele apps gebaseerde onkostendeclaraties zijn nu ook beschikbaar. Meer informatie over WebReq

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is een flexibel source-to-pay-platform waarmee je je inkoopprocessen kunt stroomlijnen. Het platform verhoogt de zichtbaarheid, controle en efficiëntie van uitgaven door papier- en handmatig werk te elimineren. Kissflow Procurement Cloud maakt gebruik van zijn low-code/no-code technologie om eindeloos maatwerk te bieden, snellere time-to-value te leveren en 10x kostenvoordeel te behalen. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Verfrissend eenvoudig inkoopbeheer. Gebruiksvriendelijke interface, enkele bron van waarheid, geen malafide uitgaven. Meer informatie over Procee
Stroomlijn je uitgaven van begin tot eind met inkoopsoftware waarmee je al je uitgaven kunt bijhouden, beheren en analyseren. Procee maakt het gemakkelijk en eenvoudig voor gebruikers om hun uitgaven te controleren en te beheren via een gebruiksvriendelijke interface. Bewaar al je inkoopproces op één plek als je enige bron van waarheid en voorkom ongeoorloofde uitgaven. Meer informatie over Procee

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Pipefy, het werkmanagementplatform, stelt managers van wereldklasse in staat om efficiënte workflows te creëren en uit te voeren.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoerenden beschikken over de benodigde tools om hun werk te verbeteren zonder op iemand anders te vertrouwen, is er geen limiet aan wat ze kunnen bereiken. Daarom verbetert Pipefy de flexibiliteit, verhoogt het de efficiëntie en levert het toegevoegde klantwaarde door optimalisatie van workflows, waardoor betere resultaten worden verkregen. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
De AI Procure to Pay-software 'van Yooz automatiseert processen, verbetert de nauwkeurigheid en controleert de uitgaven om strategisch inkoopvoordeel te behalen.
Yooz biedt een slimme, krachtige en eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde automatiseringsoplossing voor factuur- en betalingsverwerking. Yooz levert aan meer dan 5.000 klanten en 300.000 gebruikers wereldwijd besparingen, snelheid en veiligheid met betaalbare abonnementen zonder risico. Het integreert naadloos met meer dan 250 financiële managementsystemen. Yooz Noord-Amerika heeft zijn hoofdkantoor in Dallas, Texas, met wereldwijde kantoren in Europa. Meer informatie over Yooz

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
AvidXchange-softwareoplossingen en toegewijde serviceteams automatiseren je crediteuren- en betalingsprocessen volledig.
AvidXchange is marktleider in het automatiseren van factuur- en betalingsprocessen voor middelgrote bedrijven. AvidXchange werd opgericht in het jaar 2000 en verwerkte vorig jaar 9,5 miljoen betalingen via het netwerk van meer dan 500.000 leveranciers; het heeft daarmee de manier getransformeerd waarop 5500 klanten in Noord-Amerika hun rekeningen betalen. AvidXchange onderscheidt zich als een wereldwijde fintech-unicorn en een zeer snel groeiend technologiebedrijf in de VS met 1300 medewerkers op zeven kantoorlocaties. Meer informatie over AvidXchange

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers. Meer informatie over Coupa

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Voor bedrijven die 50-1000 PO's maand uitvoeren. "Iedereen die tijd, papier en arbeid wil besparen zou moeten investeren in Bellwether – "KW of TFCU"
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente…. GRATIS, eenvoudige en professionele software die past bij de wensen van jouw bedrijf, met de enige geldteruggarantie! Meer informatie over Bellwether Purchasing Software

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Software voor de supply chain van de gezondheidszorg die is gemaakt om een cloudgebaseerd inkoop- en voorraadbeheersysteem beschikbaar te maken voor ASC's, ziekenhuizen en centra voor langetermijnzorg. Vraag vandaag nog een gratis demo aan. De software van Hybrent is een supply chain-oplossing voor gezondheidscentra voor elektronische inkoop, goedkeuringen, ordertracking en -bevestigingen, factuurafstemming, AP- en PMS-integraties, rapportage, preferentiekaarten en meer. Bespaar tijd en geld met de gebruiksvriendelijke portal van Hybrent voor transacties met alle leveranciers. Meer informatie over Hybrent

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere oplossingen: online goedkeuringen, openbare RFP's, verzegelde biedingen door leveranciers, een ontvangstmodule, afstemming van facturen, volledige integratie van oude accounts, middelen- en inventarisbeheer, AVG-compliance, leveranciersportals, enzovoort. Alles in een gebruiksvriendelijke, eenvoudige interface. Lees de beoordelingen en neem contact op. Meer informatie over eBuyerAssist Platform

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase. Meer informatie over Airbase

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken. Meer informatie over Tradogram

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Beste oplossing in zijn klasse van inkoop tot betaling voor effectief uitgavenbeheer, volledige transparantie, inzichten en naleving.
Financiële teams kunnen hun inkoop beheren. Fraxion wordt vertrouwd door organisaties in verschillende sectoren over de hele wereld om hun procure-to-pay-processen te automatiseren en hun zakelijke uitgaven moeiteloos te volgen, beheren en analyseren. Creëer bedrijfsbreed verantwoording voor uitgaven, beheersing van het budget en beleidsnaleving met de procure-to-pay-software van Fraxion voor proactief uitgavenbeheer. Meer informatie over Fraxion

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Gebruik de toonaangevende procure-to-pay-oplossing die de inkoop- of leveranciersaanvraag voor werknemers stroomlijnt.
Toonaangevende procure-to-pay-oplossing die de inkoop- of leveranciersaanvraag voor werknemers stroomlijnt. Bouw een end-to-end inkoopwerkstroom door aanvragen, functieoverschrijdende goedkeuringen, documentgeneratie en inkoopkaders te vereenvoudigen – allemaal in één systeem. Creëer een gecentraliseerde inkoopfunctie en bereik organisatiebrede toegang, consistentie en begrip. Zie waarom het platform wordt gebruikt door bedrijven als Allianz, Coca-Cola en BMW, en door Gartner en G2 is bekroond als Market Leader en High Performer. Meer informatie over Checkbox

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
More4apps is je Excel-interface voor Oracle ERP. Veilig - Vertrouwd - Bewezen technologie.
More4apps is een gecertificeerde Oracle-partner die wereldwijd ruim 400 bedrijven en meer dan 34.000 eindgebruikers ondersteunt. De software biedt complementaire oplossingen voor Oracle E-Business Suite en Oracle Fusion Cloud ERP en streeft naar gebruiksvriendelijke, efficiënte en kosteneffectieve procesverbetering, zodat je bedrijfsgegevens betrouwbaar, nauwkeurig en actueel zijn. Met More4apps kunnen bedrijven hun gegevens beheren en kunnen teams gegevens creëren, bijwerken en massaal uploaden/downloaden binnen een Excel-interface. Meer informatie over EBS Toolbox

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Creëer inkoopverzoeken en beheer de inkoop door budgetten en goedkeuringsprocessen te gebruiken met factuurmatching en accountintegratie.
Zahara is een platform voor inkoopgoedkeuring en stroomlijnt inkoopaanvragen, inkooporders en factuurgoedkeuringen. Met Zahara kunnen organisaties leveranciers binnenhalen en beheren, budgetten instellen en controleren, goedkeuringen afdwingen en factuurverwerking automatiseren. Zahara is snel op te zetten, gemakkelijk te gebruiken en kan gemakkelijk worden geïntegreerd met Xero, Sage en QuickBooks. Met Zahara kunnen organisaties zichtbaarheid en controle krijgen over hun uitgaven, terwijl ze de kosten verlagen, het waterverbruik verminderen, fraude voorkomen en de productiviteit verbeteren. Meer informatie over Zahara

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Het procure-to-pay-platform van Transcepta helpt inkoop- en crediteurenteams de efficiëntie te verbeteren met slim beheer van crediteurenautomatisering en de toeleveringsketen.
Het intelligente procure-to-pay-platform van Transcepta helpt inkoop- en crediteurenteams de efficiëntie te verbeteren met slim beheer van e-inkoop, crediteurenautomatisering en de toeleveringsketen. Compleet met oplossingen voor e-facturering, verwerking en validatie, levering en matching van inkooporders, automatisering van crediteurenadministratie, dynamische korting, financiering van de toeleveringsketen en korting bij vroegtijdige betaling. Transcepta werkt "out-of-the-box" met elke ERP- of boekhoudoplossing om het crediteurenproces te stroomlijnen en de uitgaven overzichtelijk te maken voor inkoop. Meer informatie over Transcepta

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Intelligente e-inkoopoplossing en B2B-marktplaats die de inkoop van ondernemingen efficiënt en transparant maakt.
Op AI gebaseerde cloudoplossing voor e-inkoop met geïntegreerde B2B-marktplaats. Voer het hele inkoopproces naadloos uit via een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface. Krijg waardevolle prijsinformatie en uitgavenanalyses om te besparen op inkoopkosten en de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over Proqura

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
De makers van BusinessBid begrijpen je doelen. Doordachte oplossingen voor transactionele inkoop en sourcing.
BusinessBid is een gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale inkoop en de toeleveringsketen die gebruikmaakt van datavisualisatie, intelligente automatisering en rapportage om het volledige source-to-pay-proces te optimaliseren, kosten te verlagen, efficiëntie te creëren en risico's te verkleinen. Optimaliseer het volledige source-to-pay-proces en maximaliseer kostenbesparingen. Krijg het inzicht dat je nodig hebt in je financiële activiteiten, zodat je ze zo effectief mogelijk kunt beheren. Just-in-time voorraadbeheer. Beheer ook je leveranciers met BusinessBid. Meer informatie over BusinessBid

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren