Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Procure-to-pay software (P2P) met de meeste reviews van onze gebruikers

72 resultaten
Cloudgebaseerd procure-to-pay-systeem met een robuuste e-source-tool die offerteaanvragen automatiseert, offertes verzamelt en besparingen maximaliseert. Meer informatie over penny
Cloudgebaseerd e-source/procure-to-pay-systeem dat offerteaanvragen automatiseert, duidelijke vergelijkingen en analyses biedt en aanzet tot maximale besparingen. Penny kan worden gebruikt om de inkoopcyclus gedeeltelijk of volledig te dekken. Vanaf het verzoek > verwerking van interne goedkeuringen > dispatch van offerteaanvragen > verzameling van offertes/voorstellen > verzending van inkooporders > ontvangst van materialen > facturering > betaling. Alle stappen worden geautomatiseerd in een duidelijke verhaallijn zonder dat je in elk stadium de verbinding hoeft te verbreken. Meer informatie over penny

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Optimaliseer tijdrovende processen met Precoro. Gestroomlijnde goedkeuringen, budgettering, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders binnen één platform. Meer informatie over Precoro
Precoro heeft sinds 2015 meer dan 1000 mkb-bedrijven en grote ondernemingen geholpen om hun inkoopactiviteiten te verbeteren door inkoopprocessen te beëindigen. Transparante goedkeuringsworkflow, realtime budgettering, onkostenregistratie, geautomatiseerde PR- (Purchase Requisition) en inkooporderverwerking - alles in één inkoopsoftware. Precoro biedt integraties met Xero, NetSuite, QuickBooks, Amazon Business Punch-in, Slack en een gratis API voor eenvoudige verbinding met andere boekhoud- en bedrijfstools. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is. Meer informatie over Procurify
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Beste oplossing in zijn klasse van inkoop tot betaling voor effectief uitgavenbeheer, volledige transparantie, inzichten en naleving. Meer informatie over Fraxion
Financiële teams kunnen hun inkoop beheren. Fraxion wordt vertrouwd door organisaties in verschillende sectoren over de hele wereld om hun procure-to-pay-processen te automatiseren en hun zakelijke uitgaven moeiteloos te volgen, beheren en analyseren. Creëer bedrijfsbreed verantwoording voor uitgaven, beheersing van het budget en beleidsnaleving met de procure-to-pay-software van Fraxion voor proactief uitgavenbeheer. Meer informatie over Fraxion

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvra gen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
More4apps is je Excel-interface voor Oracle ERP. Veilig - Vertrouwd - Bewezen technologie. Meer informatie over EBS Toolbox
More4apps is een gecertificeerde Oracle-partner die wereldwijd ruim 400 bedrijven en meer dan 34.000 eindgebruikers ondersteunt. De software biedt complementaire oplossingen voor Oracle E-Business Suite en Oracle Fusion Cloud ERP en streeft naar gebruiksvriendelijke, efficiënte en kosteneffectieve procesverbetering, zodat je bedrijfsgegevens betrouwbaar, nauwkeurig en actueel zijn. Met More4apps kunnen bedrijven hun gegevens beheren en kunnen teams gegevens creëren, bijwerken en massaal uploaden/downloaden binnen een Excel-interface. Meer informatie over EBS Toolbox

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Stroomlijn je taken in Oracle Cloud ERP met op Excel gebaseerde oplossingen, waardoor je veel tijd en kosten bespaart. Meer informatie over ERP Cloud Toolbox
De ERP Cloud Toolbox van More4apps is een gegevensoplossing die inkoop, financiën en projectactiviteiten overziet voor Oracle ERP Cloud binnen Excel. Meer informatie over ERP Cloud Toolbox

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Meermaals bekroonde, intelligente oplossing voor AP-automatisering die leiders in staat stelt hun financiële workflows te stroomlijnen.
Yooz biedt een slimme, krachtige en eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde automatiseringsoplossing voor factuur- en betalingsverwerking. Yooz levert aan meer dan 3.000 klanten en 100.000 gebruikers wereldwijd besparingen, snelheid en veiligheid met betaalbare abonnementen zonder risico. Het integreert naadloos met meer dan 200 financiële managementsystemen. Yooz Noord-Amerika heeft zijn hoofdkantoor in Dallas, Texas, met wereldwijde kantoren in Europa. Meer informatie over Yooz

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
AvidXchange-softwareoplossingen en toegewijde serviceteams automatiseren je crediteuren- en betalingsprocessen volledig.
AvidXchange is marktleider in het automatiseren van factuur- en betalingsprocessen voor middelgrote bedrijven. AvidXchange werd opgericht in het jaar 2000 en verwerkte vorig jaar 9,5 miljoen betalingen via het netwerk van meer dan 500.000 leveranciers; het heeft daarmee de manier getransformeerd waarop 5500 klanten in Noord-Amerika hun rekeningen betalen. AvidXchange onderscheidt zich als een wereldwijde fintech-unicorn en een zeer snel groeiend technologiebedrijf in de VS met 1300 medewerkers op zeven kantoorlocaties. Meer informatie over AvidXchange

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers. Meer informatie over Coupa

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere oplossingen: online goedkeuringen, openbare RFP's, verzegelde biedingen door leveranciers, een ontvangstmodule, afstemming van facturen, volledige integratie van oude accounts, middelen- en inventarisbeheer, AVG-compliance, leveranciersportals, enzovoort. Alles in een gebruiksvriendelijke, eenvoudige interface. Lees de beoordelingen en neem contact op. Meer informatie over eBuyerAssist Platform

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Voor bedrijven die 50-1000 PO's maand uitvoeren. "Iedereen die tijd, papier en arbeid wil besparen zou moeten investeren in Bellwether – "KW of TFCU"
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente…. GRATIS, eenvoudige en professionele software die past bij de wensen van jouw bedrijf, met de enige geldteruggarantie! Meer informatie over Bellwether Purchasing Software

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Software voor de supply chain van de gezondheidszorg die is gemaakt om een cloudgebaseerd inkoop- en voorraadbeheersysteem beschikbaar te maken voor ASC's, ziekenhuizen en centra voor langetermijnzorg . Vraag vandaag nog een gratis demo aan. De software van Hybrent is een supply chain-oplossing voor gezondheidscentra voor elektronische inkoop, goedkeuringen, ordertracking en -bevestigingen, factuurafstemming, AP- en PMS-integraties, rapportage, preferentiekaarten en meer. Bespaar tijd en geld met de gebruiksvriendelijke portal van Hybrent voor transacties met alle leveranciers. Meer informatie over Hybrent

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken. Meer informatie over Tradogram

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Order (formerly Negotiatus) is a guided B2B marketplace with a mission to simplify buying for businesses.
Order (formerly Negotiatus) is a guided B2B marketplace with a mission to simplify buying for businesses. Order makes it easy for businesses to place and track purchases across all their vendors, control spend, and make all payments in a single, consolidated bill. Tailored insights and purchasing recommendations fuel smarter spending decisions so businesses can easily save time and money on what they need to grow. Meer informatie over Order

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
TYASuite Cloud ERP Solution is a Plug & Play platform within integrated modules to help you manage, monitor & execute your business.
TYASuite Software Solutions has been leading the change amongst cloud ERP software, making ERP affordable, scalable and flexible to help smaller businesses and start-ups automate and digitalize their business processes. Created by veterans with multiple decades of industry experience in finance, technology and management. The TYASuite Procurement to Pay software is one-stop solution for all your businesss procurement problems. With our cutting-edge e-procurement software with integrated module Meer informatie over TYASuite

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for companies by automating the cash conversion cycle.
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for finance and customer service professionals, and strengthen collaboration between companies by automating the cash conversion cycle. Esker’s mission is to build a foundation that promotes positive-sum growth: increased productivity, improved employee engagement, and greater trust between organizations. By developing AI-driven technologies and automating the order-to-cash and procure-to-pay cycles. Meer informatie over Esker

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Transcend P2P with PayEm. Customize approval and reconciliation flows in a single PO. It's not P2P, it's request to reconciliation.
Go beyond traditional procure-to-pay (P2P) with PayEm. PayEm's platform offers P2P with custom approval flows that allow for the use of the payment method of your choice. PayEm also enables easy receipt collection, reconciliation, and PO creation, so procurement doesn’t just end with payments. You can do all this within the context of a single PO, making PayEm a one-stop-shop. PayEm takes P2P to the next level. We call it R2R: request to reconciliation and it's the future of procurement. Meer informatie over PayEm

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Web-based & mobile Procurement & AP Automation. Easy for users, effective for management, powerful for accounting. SaaS & On-Premise.
Robust Web-Based & Mobile Procurement that Automates Your Entire Procure-to-Pay. Requisition Mobile App, AP Automation, AI & OCR Invoice Capture, PunchOut, Catalog, Budget Compliance, PO Generation, Receiving, Unlimited Approval & Routing Rules, Vendor Portal & Contract Enforcement, Check Request, Multi-Company, RFQ. Standalone Software or Seamless Out-of-the-Box Integration with Microsoft Dynamics GP, AX, SL, Dynamics 365, Sage ERP, Sage Intacct, Blackbaud Financial Edge NXT, Acumatica and more Meer informatie over WorkPlace Requisition & Procurement

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Het procure-to-pay-platform van Transcepta helpt inkoop- en crediteurenteams de efficiëntie te verbeteren met slim beheer van crediteurenautomatisering en de toeleveringsketen.
Het intelligente procure-to-pay-platform van Transcepta helpt inkoop- en crediteurenteams de efficiëntie te verbeteren met slim beheer van e-inkoop, crediteurenautomatisering en de toeleveringsketen. Compleet met oplossingen voor e-facturering, verwerking en validatie, levering en matching van inkooporders, automatisering van crediteurenadministratie, dynamische korting, financiering van de toeleveringsketen en korting bij vroegtijdige betaling. Transcepta werkt "out-of-the-box" met elke ERP- of boekhoudoplossing om het crediteurenproces te stroomlijnen en de uitgaven overzichtelijk te maken voor inkoop. Meer informatie over Transcepta

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Creëer inkoopverzoeken en beheer de inkoop door budgetten en goedkeuringsprocessen te gebruiken met factuurmatching en accountintegratie.
Zahara is een platform voor inkoopgoedkeuring en stroomlijnt inkoopaanvragen, inkooporders en factuurgoedkeuringen. Met Zahara kunnen organisaties leveranciers binnenhalen en beheren, budgetten instellen en controleren, goedkeuringen afdwingen en factuurverwerking automatiseren. Zahara is snel op te zetten, gemakkelijk te gebruiken en kan gemakkelijk worden geïntegreerd met Xero, Sage en QuickBooks. Met Zahara kunnen organisaties zichtbaarheid en controle krijgen over hun uitgaven, terwijl ze de kosten verlagen, het waterverbruik verminderen, fraude voorkomen en de productiviteit verbeteren. Meer informatie over Zahara

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Intelligente e-inkoopoplossing en B2B-marktplaats die de inkoop van ondernemingen efficiënt en transparant maakt.
Op AI gebaseerde cloudoplossing voor e-inkoop met geïntegreerde B2B-marktplaats. Voer het hele inkoopproces naadloos uit via een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface. Krijg waardevolle prijsinformatie en uitgavenanalyses om te besparen op inkoopkosten en de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over Proqura

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Zip is the new concierge for procurement and intake-to-procure. Increase employee adoption and get spend and risk under control.
Zip provides a seamless experience for any employee to request a business-related purchase and automatically orchestrates that purchase through complex, cross-functional approval workflows. The platform provides complete end-to-end visibility for all stakeholders, from employees who request spend to finance, procurement, legal, to IT and Zip integrates into all major ERP and P2P solutions to create a PR or draft PO. Integrations include Coupe, SAP, NetSuite, Oracle, Workday and more more. Meer informatie over Zip

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Multi award winning global SaaS Supplier Onboarding and Purchase to Pay software
i2B provides award-winning SaaS Supplier onboarding and Purchase to Pay software that seamlessly helps you manage your suppliers within the cloud and also includes supplier self-service. Meer informatie over i2B Connect

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
SpendMap helps organizations automate and simplify their Purchasing processes. Free, Cloud and On-Premise versions available.
At SpendMap, we develop affordable yet remarkably capable software that helps you simplify your company’s Purchasing process and eliminate frustration while saving you time and money. While each module is optional, SpendMap automates things like Purchase Orders, requisitions and approvals, supplier invoice approval and inventory control. You need stuff to run your business. We make it simple. Meer informatie over SpendMap

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
De oplossingen van Proactis Business Spend Management helpen organisaties grote kostenbesparingen, volledige controle over de uitgaven en procesefficiëntie te realiseren.
Proactis oplossingen voor Spend Management helpen middelgrote organisaties om grote kostenbesparingen, volledige controle over de uitgaven en procesefficiëntie te realiseren op manieren die de grootste meerwaarde behalen en behouden. De oplossingen van Proactis worden gebruikt door meer dan 3 miljoen mensen en ondersteunen 1000 ondernemingen. De geïntegreerde oplossingen voor uitgavenbeheer stroomlijnen en controleren alle aankopen en uitgaven, van het beheren van sourcing, contracten en inkooptransacties tot samenwerking met leveranciers en geautomatiseerde factuurverwerking. Meer informatie over PROACTIS

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
ProcurePort's Cloud hosted e-Procurement software enables Procurement Process Automation. Easy to implement and affordable.
ProcurePort's Cloud hosted Purchasing software enables Procurement Process Automation. An easy to implement and affordable cloud hosted software. If your business is looking for agility, spend visibility and control, cost take outs, e-invoicing and contract compliance, cash flow management, supplier risk reduction, efficiency gains, hard dollar savings or more, ProcurePort provides the necessary e-Procurement software to make your goals a reality. Meer informatie over ProcurePort

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Inkooptoepassing (koop op zichzelf of als onderdeel van end-to-end crediteuren-automatisering) met geavanceerde werkstroom, rapportage en meer.
Aestiva Purchase Order geeft je de mogelijkheid om een verscheidenheid aan ontvangen verzoeken aan te maken, goed te keuren en te beheren, waaronder inkooporders en aanvragen. Dit webgebaseerde systeem omvat belangrijke beveiligingsinstellingen, e-mailmeldingen, SOX-compliance, beheer- en rapporteringsfuncties, zodat de processen van inkoopaanvragen en inkooporders effectief, efficiënt en correct worden beheerd. Dit systeem kan op zichzelf worden aangeschaft of als onderdeel van een end-to-end oplossing voor crediteuren-automatisering. Meer informatie over Aestiva Purchase Order

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Qvalia is a platform for finance teams to automate invoice management, line-item level accounting, and enable real-time spend insights.
Qvalia is a platform for finance teams to automate processes and have complete control of the financial data. We improve accounts payable, accounts receivable, and enable real-time spend analytics and line-item level accounting automation. Integration is easy, the pricing is transaction-based with 1-month cancellation. Full-suite features include free e-invoicing and automated invoice processing, PDF conversion, supplier management, monitoring, O2C, line-item accounting, and spend analytics. Meer informatie over Qvalia

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Missing Link is a fully managed B2B eCommerce solution that streamlines and automates all procurement channels and transactions.
Missing Link is an end-to-end eCommerce solution that streamlines, automates, and facilitates the processing of B2B procurement transactions. We offer a tailored, integrated solution that leverages industry best practices to bring transparency, efficiencies, actionable insights and growth. From sales to order tracking, reconciliation and approval, we provide a seamless procure to pay process for you and your trading partners. Meer informatie over Missing Link

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Source-to-Pay management software that combines spend management and insightful data analysis for organizations.
Sourcing Force helps leading companies across the world automate and ease procurement processes. From Procure-to-Pay to Source-to-Pay, Sourcing Force is one of the most intuitive platform to solve specific spend management challenges. Deliver great insights to your purchasing department and drive an unprecedented value for your organization. Meer informatie over Sourcing Force

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
A Core business software designed to help you run your business faster. Automate your departments and boost your business productivity!
A unique Business operating system to automate core business processes. HAL Business Success helps businesses get better business clarity, understand revenue and expense with immaculate ease. Through customisable dashboards, easy to build reports and individual workflows for different departments. Streamline all your functions like procurement, Sales, manufacturing, Human resources, Quality, Inventory, Payroll, Self service and run your business faster! Meer informatie over Hal Business Success

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Make QMS work painlessly with universal standards compliant document and training management in one integrated collaborative space.
Unifize is a unique QMS with integral seamless collaboration at the heart to unblock and accelerate any workflow from NCs to CAPAs, audits and beyond while maintaining your compliance with ISO, SQF, ITAR and other standards. Easily configured and scalable, powered by an intuitive no-code platform, multi-level approvals, document control & versioning, and integrated training management ensuring your team delivers and leverages effortless internal or external (e.g. vendor/customer) collaboration. Meer informatie over Unifize

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Transforms your business operations by delivering: a single view for order, supply and fulfillment plans across the entire enterprise.
With Oracle Supply Chain Management (SCM) & Manufacturing, organizations can respond quickly to changing demand, supply, and market conditions. Seamlessly connect your supply chain to create a resilient network and process built to outpace change. Cloud supply chain drives resilience and growth, unify SCM and HR on one cloud. innovate for resilience and growth, and respond to everyday change. Meer informatie over Oracle Fusion Cloud SCM

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
De makers van BusinessBid begrijpen je doelen. Doordachte oplossingen voor transactionele inkoop en sourcing.
BusinessBid is een gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale inkoop en de toeleveringsketen die gebruikmaakt van datavisualisatie, intelligente automatisering en rapportage om het volledige source-to-pay-proces te optimaliseren, kosten te verlagen, efficiëntie te creëren en risico's te verkleinen. Optimaliseer het volledige source-to-pay-proces en maximaliseer kostenbesparingen. Krijg het inzicht dat je nodig hebt in je financiële activiteiten, zodat je ze zo effectief mogelijk kunt beheren. Just-in-time voorraadbeheer. Beheer ook je leveranciers met BusinessBid. Meer informatie over BusinessBid

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
SnapAP cloud-based application offers complete Procure-to-Pay digitized workflow, from requisition to strategic payment management.
SnapAP's innovative Purchase-To-Payment software platform can be adopted both on-premise, or remotely via the cloud. Over 50,000 companies using SnapAP worldwide. And within the past 2.5 years, we have successfully processed $2 Billion of invoice payment transactions for our clients located in Canada, USA, Africa, the Middle East and Australia. The SnapAP travel expense module has reimbursed $30MM of employee expense invoices via SnapAP's direct American Express integration. Meer informatie over SnapAP

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
iQuantum - AI/ML powered Global Corporate Procurement and Supplier Management Software.
iQuantum is Modern Procurement for Today’s Business. A modular discovery-to-pay supply chain platform, iQuantum provides customers access to the largest certified diverse supplier database, integrated AI/ML derived insights, as well as the agility to address current and future compliance requirements. Gain visibility into all spend, improve supplier relationships, simplify contract management, manage ESG compliance, and accomplish growth goals. Request for a demo to see iQuantum in action! Meer informatie over iQuantum

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Cloudgebaseerd goedkeuringssysteem voor inkooporders dat kan worden geïntegreerd met jouw QuickBooks, ontworpen om je aankoopproces te stroomlijnen.
eRequisition is een krachtig, cloudgebaseerd goedkeuringssysteem voor inkooporders dat kan worden geïntegreerd met QuickBooks Online en Desktop (Pro, Premier, Enterprise). Meer informatie over eRequisition

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Accrualify is a comprehensive spend management platform trusted by middle market and enterprise finance teams.
Accrualify is the customizable, cloud-based spend management platform that provides finance teams with end-to-end ownership over their accounts payable. Manage and automate complex accounts payable processes such as multi-layered workflows, GL coding, international and domestic payments, accrual estimates, 2 + 3 way matching, vendors, virtual cards, expense reimbursements, GL coding, and more. Available on Desktop and Mobile (iOS and Android) Meer informatie over Accrualify Spend Management Platform

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Procurement management software from Workday allows you to automate and control indirect spend.
Workday addresses the unique requirements of both goods and services spend and doesn’t require you to deploy multiple systems to manage it. From requisition to payment, Workday Procurement provides a single system for the procure-to-pay process and is built for today’s global businesses. Meer informatie over Workday Strategic Sourcing

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
With Vendor Management Software solution you could maintain a positive relationship, catch potential problems before they arise.
Vendora is an online web-based vendor connectivity portal that has everything you need to digitize processes and make better business decisions based on facts rather than assumptions. Our web-based Vendor management software has intuitive features like Manage Forecast, Purchase Order, Scheduling, ASN Advanced Shipment Notification, Quality check updates, GRN Goods Receipt Note, Invoice tracking, Two Way Messaging System (Ticketing), Auto Mailer, Vendor Review & Rating, Dashboard & Reports. Meer informatie over Vendora

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
mjPRO is a SaaS based eProcurement product, powered by AI/ML, that digitally connects all data and users across the procurement chain
mjPRO is a cloud based, unified and integrated eProcurement product that digitises the entire S2P Procurement value chain. It has 70000+ suppliers and AI/ML based features that augments convenience, profitability, efficiency, intelligence and governance in procurement. mjPRO has an integrated auction engine that supports multi type negotiations for improved bottom-line. mjPRO is offered as SaaS to ensure 100% adoption and client specific configurations. Meer informatie over mjPRO

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling. Inkoopaanvragen, e-goedkeuringen, ontvangstbewijzen, facturering, onkostendeclaraties
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling, waaronder inkoopaanvragen, elektronische goedkeuringen, ontvangstbewijzen en leveranciersfacturering. Functies zijn onder andere een breed scala aan eenmalig in te stellen goedkeuringsregels en -methoden, geautomatiseerde e-mailing van inkooporders naar leveranciers, naadloze integratie met meerdere financiële systemen, lezen van leveranciersfacturering en automatische toewijzing. WebReq is zowel als cloudgebaseerde oplossing en als lokale oplossing beschikbaar. Op mobiele apps gebaseerde onkostendeclaraties zijn nu ook beschikbaar. Meer informatie over WebReq

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Cloud-based procurement software for managing purchase requests, purchase orders, RFQs, and inventory/warehouse operations.
Team Procure is a cloud-based procurement software designed to help businesses manage purchase requests, purchase orders, RFQs, and inventory/warehouse operations. You can easily compare suppliers on an item basis, review monthly progress across procurement activities, and keep track of critical stock levels in your warehouses. Using Team Procure, administrators can generate reports to gain insights into purchased items based on department, project, and category. Meer informatie over Team Procure

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Varis (formerly BuyerQuest) is consumer-like procurement technology with a marketplace of trusted suppliers , saving you time & money.
Varis (formerly BuyerQuest) is consumer-like procurement technology with a marketplace of trusted suppliers, driving hard cost-savings and employee productivity. Partners and customers can create curated marketplaces that include their existing contracts as well as pre-negotiated contracts across complementary categories that aren’t currently being managed. Varis connects public sector organizations with sharable contracts from lead public agencies and makes them available in the marketplace. Meer informatie over Varis

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
JAGGAER's eProcurement is a powerful marketplace that drives compliance, control, and efficiencies.
JAGGAER eProcurement combines comprehensive and highly configurable process management capabilities alongside a modern and extensive user-friendly shopping interface to drive compliance with procurement processes. This solution delivers a compelling ROI by enabling procurement organizations to influence buying decisions, significantly improve spend management across an organization's large supplier network, and offer a better purchasing experience for shoppers throughout the business. Meer informatie over JAGGAER eProcurement

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
A relevant Source-to-Pay software for product manufacturing companies.
Zumen is a Cloud-based Source-to-Pay software for product manufacturing companies. Zumen enables product manufacturing companies to digitize their direct sourcing and procurement, and manage every detail of the process in a transparent, collaborative platform. With Zumen’s part life cycle management, BOM interface, supplier base visibility and product cost management, companies can build an agile, resilient supply chain and get their products to market faster. Zumen is headquartered in Walnut Meer informatie over Zumen

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
discus procure is an end-to-end e-procurement solution that manages entire procurement cycle from requirement creation to final payment
discus procure equips buyers and vendors with their personalized dashboards to manage activities such as RFQs and quotation submissions. It offers fully configurable templates that make it easy for suppliers to manage activities and send customized quotations. Meer informatie over discus procure

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
C1 is a digital platform that includes purchase2pay, source2pay, e-invoicing, vendor management and more for all spend & Purchase.
C1 is one of the world's leading providers of Source to Pay solutions. With over two decades of experience developing and implementing cutting-edge e-Procurement solutions such as invoice management, supplier management, e-marketplace, tender management, e-Auctions, contract management and warehouse management. We were the first company in India to rollout a statewide e-procurement project, as well as the first in the Middle East to provide country-wide procurement. Meer informatie over e-Procurement Suite

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren