58 resultaten
Optimaliseer tijdrovende processen met Precoro. Gestroomlijnde goedkeuringen, budgettering, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders binnen één platform. Meer informatie over Precoro
Precoro heeft sinds 2015 meer dan 1000 mkb-bedrijven en grote ondernemingen geholpen om hun inkoopactiviteiten te verbeteren door inkoopprocessen te beëindigen. Transparante goedkeuringsworkflow, realtime budgettering, onkostenregistratie, geautomatiseerde PR- (Purchase Requisition) en inkooporderverwerking - alles in één inkoopsoftware. Precoro biedt integraties met Xero, NetSuite, QuickBooks, Amazon Business Punch-in, Slack en een gratis API voor eenvoudige verbinding met andere boekhoud- en bedrijfstools. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is. Meer informatie over Procurify
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Beste oplossing in zijn klasse van inkoop tot betaling voor effectief uitgavenbeheer, volledige transparantie, inzichten en naleving. Meer informatie over Fraxion
Krachtige procure-to-pay-oplossingen voor proactief uitgavenbeheer. Vertrouwd door sectoroverschrijdende organisaties over de hele wereld om inkoopworkflows te automatiseren en aanvraag-tot-PO-process en en -uitgaven te beheren met goedkeuringen op meerdere niveaus, budgetcontrole, beleidsnaleving, en workflowbeheer van crediteuren en uitgavenanalyse. Fraxion maakt inkoop via PunchOut en Catalog met strategische leveranciers mogelijk. Effectief als zelfstandige oplossingen of als naadloze ERP-integraties. Meer informatie over Fraxion

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvra gen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling. Inkoopaanvragen, e-goedkeuringen, ontvangstbewijzen, facturering, onkostendeclaraties Meer informatie over WebReq
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling, waaronder inkoopaanvragen, elektronische goedkeuringen, ontvangstbewijzen en leveranciersfacturering. Functies zijn onder andere een breed scala aan eenmalig in te stellen goedkeuringsregels en -methoden, geautomatiseerde e-mailing van inkooporders naar leveranciers, naadloze integratie met meerdere financiële systemen, lezen van leveranciersfacturering en automatische toewijzing. WebReq is zowel als cloudgebaseerde oplossing en als lokale oplossing beschikbaar. Op mobiele apps gebaseerde onkostendeclaraties zijn nu ook beschikbaar. Meer informatie over WebReq

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
AvidXchange-softwareoplossingen en toegewijde serviceteams automatiseren je crediteuren- en betalingsprocessen volledig.
AvidXchange is marktleider in het automatiseren van factuur- en betalingsprocessen voor middelgrote bedrijven. AvidXchange werd opgericht in het jaar 2000 en verwerkte vorig jaar 9,5 miljoen betalingen via het netwerk van meer dan 500.000 leveranciers; het heeft daarmee de manier getransformeerd waarop 5500 klanten in Noord-Amerika hun rekeningen betalen. AvidXchange onderscheidt zich als een wereldwijde fintech-unicorn en een zeer snel groeiend technologiebedrijf in de VS met 1300 medewerkers op zeven kantoorlocaties. Meer informatie over AvidXchange

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Software voor de supply chain van de gezondheidszorg die is gemaakt om een cloudgebaseerd inkoop- en voorraadbeheersysteem beschikbaar te maken voor ASC's, ziekenhuizen en centra voor langetermijnzorg . Vraag vandaag nog een gratis demo aan. De software van Hybrent is een supply chain-oplossing voor gezondheidscentra voor elektronische inkoop, goedkeuringen, ordertracking en -bevestigingen, factuurafstemming, AP- en PMS-integraties, rapportage, preferentiekaarten en meer. Bespaar tijd en geld met de gebruiksvriendelijke portal van Hybrent voor transacties met alle leveranciers. Meer informatie over Hybrent

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Order (formerly Negotiatus) is a guided B2B marketplace with a mission to simplify buying for businesses.
Order (formerly Negotiatus) is a guided B2B marketplace with a mission to simplify buying for businesses. Order makes it easy for businesses to place and track purchases across all their vendors, control spend, and make all payments in a single, consolidated bill. Tailored insights and purchasing recommendations fuel smarter spending decisions so businesses can easily save time and money on what they need to grow. Meer informatie over Order

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken. Meer informatie over Tradogram

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
TYASuite Cloud ERP Solution is a Plug & Play platform within integrated modules to help you manage, monitor & execute your business.
TYASuite Software Solutions has been leading the change amongst cloud ERP software, making ERP affordable, scalable and flexible to help smaller businesses and start-ups automate and digitalize their business processes. Created by veterans with multiple decades of industry experience in finance, technology and management. The TYASuite Procurement to Pay software is one-stop solution for all your businesss procurement problems. With our cutting-edge e-procurement software with integrated module Meer informatie over TYASuite

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers. Meer informatie over Coupa Business Spend Management

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for companies by automating the cash conversion cycle.
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for finance and customer service professionals, and strengthen collaboration between companies by automating the cash conversion cycle. Esker’s mission is to build a foundation that promotes positive-sum growth: increased productivity, improved employee engagement, and greater trust between organizations. By developing AI-driven technologies and automating the order-to-cash and procure-to-pay cycles. Meer informatie over Esker

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
With PayEm, transcend P2P. Customize approval and reconciliation flows in a single PO. It's not P2P, it's request to reconciliation.
Go beyond traditional procure-to-pay (P2P) with PayEm. PayEm's platform offers P2P with custom approval flows that allow for the use of the payment method of your choice. PayEm also enables easy receipt collection, reconciliation, and PO creation, so procurement doesn’t just end with payments. You can do all this within the context of a single PO, making PayEm a one-stop-shop. Really, PayEm takes P2P to its logical next level - we call it R2R: request to reconciliation. Meer informatie over PayEm

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Web-based & mobile Procurement & AP Automation. Easy for users, effective for management, powerful for accounting. SaaS & On-Premise.
Robust Web-Based & Mobile Procurement that Automates Your Entire Procure-to-Pay. Requisition Mobile App, AP Automation, AI & OCR Invoice Capture, PunchOut, Catalog, Budget Compliance, PO Generation, Receiving, Unlimited Approval & Routing Rules, Vendor Portal & Contract Enforcement, Check Request, Multi-Company, RFQ. Standalone Software or Seamless Out-of-the-Box Integration with Microsoft Dynamics GP, AX, SL, Dynamics 365, Sage ERP, Sage Intacct, Blackbaud Financial Edge NXT, Acumatica and more Meer informatie over WorkPlace Requisition & Procurement

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Het procure-to-pay-platform van Transcepta helpt inkoop- en crediteurenteams de efficiëntie te verbeteren met slim beheer van crediteurenautomatisering en de toeleveringsketen.
Het intelligente procure-to-pay-platform van Transcepta helpt inkoop- en crediteurenteams de efficiëntie te verbeteren met slim beheer van e-inkoop, crediteurenautomatisering en de toeleveringsketen. Compleet met oplossingen voor e-facturering, verwerking en validatie, levering en matching van inkooporders, automatisering van crediteurenadministratie, dynamische korting, financiering van de toeleveringsketen en korting bij vroegtijdige betaling. Transcepta werkt "out-of-the-box" met elke ERP- of boekhoudoplossing om het crediteurenproces te stroomlijnen en de uitgaven overzichtelijk te maken voor inkoop. Meer informatie over Transcepta

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Intelligente e-inkoopoplossing en B2B-marktplaats die de inkoop van ondernemingen efficiënt en transparant maakt.
Op AI gebaseerde cloudoplossing voor e-inkoop met geïntegreerde B2B-marktplaats. Voer het hele inkoopproces naadloos uit via een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface. Krijg waardevolle prijsinformatie en uitgavenanalyses om te besparen op inkoopkosten en de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over Proqura

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Multi award winning global SaaS Supplier Onboarding and Purchase to Pay software
i2B provides award-winning SaaS Supplier onboarding and Purchase to Pay software that seamlessly helps you manage your suppliers within the cloud and also includes supplier self-service. Meer informatie over i2B Connect

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
SpendMap helps organizations automate and simplify their Purchasing processes. Free, Cloud and On-Premise versions available.
At SpendMap, we develop affordable yet remarkably capable software that helps you simplify your company’s Purchasing process and eliminate frustration while saving you time and money. While each module is optional, SpendMap automates things like Purchase Orders, requisitions and approvals, supplier invoice approval and inventory control. You need stuff to run your business. We make it simple. Meer informatie over SpendMap

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
ProcurePort's Cloud hosted e-Procurement software enables Procurement Process Automation. Easy to implement and affordable
ProcurePort's Cloud hosted Purchasing software enables Procurement Process Automation. An easy to implement and affordable cloud hosted software. If your business is looking for agility, spend visibility and control, cost take outs, e-invoicing and contract compliance, cash flow management, supplier risk reduction, efficiency gains, hard dollar savings or more, ProcurePort provides the necessary e-Procurement software to make your goals a reality. Meer informatie over ProcurePort

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Qvalia is a platform for finance teams to automate invoice management, line-item level accounting, and enable real-time spend insights.
Qvalia is a platform for finance teams to automate processes and have complete control of the financial data. We improve accounts payable, accounts receivable, and enable real-time spend analytics and line-item level accounting automation. Integration is easy, the pricing is transaction-based with 1-month cancellation. Full-suite features include free e-invoicing and automated invoice processing, PDF conversion, supplier management, monitoring, O2C, line-item accounting, and spend analytics. Meer informatie over Qvalia

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
MissingLink is a fully managed e-commerce solution that allows companies to automate B2B sales channels.
MissingLink is a service that automates the processing of procurement transactions between businesses, linking the buyers and sellers by leveraging industry best practices to bring transparency and efficiency to business processes. Meer informatie over Missing Link

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Inkooptoepassing (koop op zichzelf of als onderdeel van end-to-end crediteuren-automatisering) met geavanceerde werkstroom, rapportage en meer.
Aestiva Purchase Order geeft je de mogelijkheid om een verscheidenheid aan ontvangen verzoeken aan te maken, goed te keuren en te beheren, waaronder inkooporders en aanvragen. Dit webgebaseerde systeem omvat belangrijke beveiligingsinstellingen, e-mailmeldingen, SOX-compliance, beheer- en rapporteringsfuncties, zodat de processen van inkoopaanvragen en inkooporders effectief, efficiënt en correct worden beheerd. Dit systeem kan op zichzelf worden aangeschaft of als onderdeel van een end-to-end oplossing voor crediteuren-automatisering. Meer informatie over Aestiva Purchase Order

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Source-to-Pay management software that combines spend management and insightful data analysis for organizations.
Sourcing Force helps leading companies across the world automate and ease procurement processes. From Procure-to-Pay to Source-to-Pay, Sourcing Force is one of the most intuitive platform to solve specific spend management challenges. Deliver great insights to your purchasing department and drive an unprecedented value for your organization. Meer informatie over Sourcing Force

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Speed up innovation, quality and continuous improvement by humanizing your processes with Unifize.
Unifize is cloud platform that helps manufacturing companies accelerate innovation/PLM, quality/QMS and continuous improvement processes. Make it easy for internal users, customers and vendors to adopt new processes on a simple, chat-based interface that integrates with email and other existing systems. Set up in minutes using our pre-configured process templates or a drag-and-drop builder to create your own processes, formats and checklists. Meer informatie over Unifize

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Transforms your business operations by delivering: a single view for order, supply and fulfillment plans across the entire enterprise.
Transforms your business operations by delivering: a single view for order, supply and fulfillment plans across the entire enterprise. Meer informatie over Oracle Cloud SCM

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
De makers van BusinessBid begrijpen je doelen. Doordachte oplossingen voor transactionele inkoop en sourcing.
BusinessBid is een gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale inkoop en de toeleveringsketen die gebruikmaakt van datavisualisatie, intelligente automatisering en rapportage om het volledige source-to-pay-proces te optimaliseren, kosten te verlagen, efficiëntie te creëren en risico's te verkleinen. Optimaliseer het volledige source-to-pay-proces en maximaliseer kostenbesparingen. Krijg het inzicht dat je nodig hebt in je financiële activiteiten, zodat je ze zo effectief mogelijk kunt beheren. Just-in-time voorraadbeheer. Beheer ook je leveranciers met BusinessBid. Meer informatie over BusinessBid

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
SnapAP cloud-based application offers complete Procure-to-Pay digitized workflow, from requisition to strategic payment management.
SnapAP's innovative Purchase-To-Payment software platform can be adopted both on-premise, or remotely via the cloud. Over 50,000 companies using SnapAP worldwide. And within the past 2.5 years, we have successfully processed $2 Billion of invoice payment transactions for our clients located in Canada, USA, Africa, the Middle East and Australia. The SnapAP travel expense module has reimbursed $30MM of employee expense invoices via SnapAP's direct American Express integration. Meer informatie over SnapAP

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
iQuantum - AI/ML powered Global Corporate Procurement and Supplier Management Software.
iQuantum is Modern Procurement for Today’s Business. A modular discovery-to-pay supply chain platform, iQuantum provides customers access to the largest certified diverse supplier database, integrated AI/ML derived insights, as well as the agility to address current and future compliance requirements. Gain visibility into all spend, improve supplier relationships, simplify contract management, manage ESG compliance, and accomplish growth goals. Request for a demo to see iQuantum in action! Meer informatie over iQuantum

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Accrualify is a comprehensive spend management platform trusted by middle market and enterprise finance teams.
Accrualify is the customizable, cloud-based spend management platform that provides finance teams with end-to-end ownership over their accounts payable. Manage and automate complex accounts payable processes such as multi-layered workflows, GL coding, international and domestic payments, accrual estimates, 2 + 3 way matching, vendors, virtual cards, expense reimbursements, GL coding, and more. Available on Desktop and Mobile (iOS and Android) Meer informatie over Accrualify Spend Management Platform

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
With Vendor Management Software solution you could maintain a positive relationship, catch potential problems before they arise.
Vendora is an online web-based vendor connectivity portal that has everything you need to digitize processes and make better business decisions based on facts rather than assumptions. Our web-based Vendor management software has intuitive features like Manage Forecast, Purchase Order, Scheduling, ASN Advanced Shipment Notification, Quality check updates, GRN Goods Receipt Note, Invoice tracking, Two Way Messaging System (Ticketing), Auto Mailer, Vendor Review & Rating, Dashboard & Reports. Meer informatie over Vendora

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
mjPRO is a SaaS based eProcurement product, powered by AI/ML, that digitally connects all data and users across the procurement chain
mjPRO is a cloud based, unified and integrated eProcurement product that digitises the entire S2P Procurement value chain. It has 70000+ suppliers and AI/ML based features that augments convenience, profitability, efficiency, intelligence and governance in procurement. mjPRO has an integrated auction engine that supports multi type negotiations for improved bottom-line. mjPRO is offered as SaaS to ensure 100% adoption and client specific configurations. Meer informatie over mjPRO

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Cloud-based procurement solution that helps businesses manage sourcing operations, suppliers, reverse auctions, and more.
Workday Strategic Sourcing makes the enterprise buying process painless for both buyers and suppliers with its simple and intuitively designed cloud-based platform. This product is in use by customers from a wide range of markets, including technology, retail, restaurants, manufacturing, hospitals, universities, and more. Meer informatie over Workday Strategic Sourcing

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Cloud-based procurement software, providing enterprise solutions which focus on e-procurement, e-auction and contract management.
Team Procure is a cloud-based procurement software designed to help businesses manage electronic auctions, bid collection, request approvals, and order tracking, among other processes from within a unified platform. Supervisors can compare suppliers on an item basis, review monthly progress across procurement activities, and handle internal purchase requests. Using Team Procure, administrators can generate reports to gain insights into purchased items based on department, project, and category. Meer informatie over Team Procure

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Varis (formerly BuyerQuest) is consumer-like procurement technology with a marketplace of trusted suppliers , saving you time & money.
Varis (formerly BuyerQuest) is consumer-like procurement technology with a marketplace of trusted suppliers, driving hard cost-savings and employee productivity. Partners and customers can create curated marketplaces that include their existing contracts as well as pre-negotiated contracts across complementary categories that aren’t currently being managed. Varis connects public sector organizations with sharable contracts from lead public agencies and makes them available in the marketplace. Meer informatie over Varis

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
JAGGAER's eProcurement is a powerful marketplace that drives compliance, control, and efficiencies.
JAGGAER eProcurement combines comprehensive and highly configurable process management capabilities alongside a modern and extensive user-friendly shopping interface to drive compliance with procurement processes. This solution delivers a compelling ROI by enabling procurement organizations to influence buying decisions, significantly improve spend management across an organization's large supplier network, and offer a better purchasing experience for shoppers throughout the business. Meer informatie over JAGGAER eProcurement

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
A relevant Source-to-Pay software for product manufacturing companies.
Zumen is a Cloud-based Source-to-Pay software for product manufacturing companies. Zumen enables product manufacturing companies to digitize their direct sourcing and procurement, and manage every detail of the process in a transparent, collaborative platform. With Zumen’s part life cycle management, BOM interface, supplier base visibility and product cost management, companies can build an agile, resilient supply chain and get their products to market faster. Zumen is headquartered in Walnut Meer informatie over Zumen

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
discus procure is an end-to-end e-procurement solution that manages entire procurement cycle from requirement creation to final payment
discus procure equips buyers and vendors with their personalized dashboards to manage activities such as RFQs and quotation submissions. It offers fully configurable templates that make it easy for suppliers to manage activities and send customized quotations. Meer informatie over discus procure

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
SynerTrade is a complete Source to Pay suite of procurement technology, from eSourcing, Contract Management, SRM, Spend Analytics, P2P
Synertrade is a leading international provider of cloud-based procurement solutions for the digitalization of companies procurement processes. Since 2000, we have helped companies meet all their procurement challenges in a different way and is an industry leader in Source to Contract, Procure to Pay, Supplier Relationship Management, and Purchasing Intelligence technology. A part of the Econocom Group, Synertrade is extremely easy to implement as a single source, homegrown option Meer informatie over SynerTrade Accelerate

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Cloud procurement software streamlines procure-to-pay cycle and gives granular insight over the requisition to purchasing activities.
SutiProcure, an end-to-end procurement solution that helps companies achieve greater transparency, efficiency and effective control over their supply chain activities. The solution allows you manage requisitions, purchase orders, inventory, invoice and payments the easy way. This online procurement software helps improve costs while mitigating risks associated with supply chain. Meer informatie over SutiProcure

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Gain visibility and control over your entire procure-to-pay process.
SoftCo serves enterprise organizations who process over 20,000+ invoices per annum.SoftCo Procure-to-Pay connects and automates the finance process from procurement and requisitions to accounts payable and invoicing. SoftCo's Smart Automation solutions reduce inefficiencies and costs while freeing up the time of employees to focus on more value-added tasks, all through a smooth user experience across all devices - desktop, tablet, and mobile. Meer informatie over SoftCo Procure-to-Pay

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Software en diensten voor het beheer van telecomkosten om de levenscyclus van inkoop tot betaling te stroomlijnen, automatiseren en vereenvoudigen.
Volg de kosten en het gebruik van bekabelde en draadloze telecominventaris, beheer leveranciers en stroomlijn de inkoopvoorziening in je hele onderneming met één gecentraliseerde TEM-software (Telecommunications Expense Management). Met de optionele managed services van een ervaren team kun je op efficiënte wijze bestellingen en leveringen beheren, facturen en contracten verwerken en contractgeschillen afhandelen. Meer informatie over Cimpl

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Sakon is on a mission to help enterprises organize and understand their complete communications ecosystem.
Sakon is on a mission to help enterprises organize and understand their complete communications ecosystem. Sakon TEM drives significant cost savings and provides a single system of record a living inventory of every component in an enterprises communications network. We put it all together network and user-device inventory, invoices, and carrier contracts to help reduce global costs, ensure invoice & payment accuracy, and leverage data to drive operational performance. Meer informatie over Sakon

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
The first and largest networked supplier management software.
Linkana is the first and largest network supplier management software. Optimize sourcing, onboarding and supplier management processes with a live base of business, risk, quality and diversity data. All this in an automated and simple way. Here you have: Automatic checks Supplier portal Monitoring and alerts Performance evaluation Active supplier analysis Certified Supplier Profiles Meer informatie over Linkana

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Cloud-based Procure-To-Pay system with a robust E-Source tool that automates RFQs/RFPs, quotation gathering and maximize savings.
Cloud-based E-Source / Procure-To-Pay system that automates RFQs/RFPs, provide clear comparison and analysis. and push to maximizing savings. Penny. can be used to cover the procurement cycle partially or completely. From request > processing internal approvals > dispatching RFQs/RFPs > gathering quotations/proposals > sending POs > receiving materials (GRN) > billing > payment. All steps are automated in a clear storyline without a need to disconnect at any stage. Meer informatie over penny

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Qntrl's powerful, no-code workflow orchestrations bring visibility, control, and automation to all your business processes.
Created for people who orchestrate processes for their team, department, or organization, Qntrl is the easiest way to bring visibility, control, and automation to your work processes. Using powerful, no-code orchestrations, Qntrl lets you streamline your workflows in a matter of minutes. Our ever-growing community of orchestrators is already 1,000+ strong, with customers like County Broadband, Apollo Hospitals, Digital Forensics Corp, and ITC Limited using Qntrl to streamline their workflows. Meer informatie over Qntrl

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
The only platform you need to pay suppliers and charge customers. We have the lowest commission and tax deductible
The only platform you need to IMPROVE THE LIQUIDITY OF YOUR COMPANY WITHOUT DEBT, maximizing cash flow, with real-time visibility in an automated dashboard PAYS WELL: Download invoices automatically from the SAT Request approval and approve in a few clicks Pay with credit card to suppliers, we transform your payment into SPEI RECEIVE WELL: Synchronize invoices automatically Send collection links with different forms of payment Send reminders by mail and WhatsApp Meer informatie over Vendorplace

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Xepelin is a free payment and financing platform for all companies.
Xepelin offers a platform of financial solutions that helps companies take care of their liquidity through 100% digital financing, to pay their bills and advance the payment of their invoices. Use technology for the benefit of companies, setting fair rates and helping them make decisions for free Meer informatie over Xepelin

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Valproc is a procurement platform designed to help small and midsize enterprises (SMEs) streamline the end-to-end purchase process.
Valproc is a procurement platform designed to help small and midsize enterprises (SMEs) streamline the end-to-end purchase process. Meer informatie over Valproc

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Enables companies dealing with procurement to eliminate all procure-to-pay processes through use of intelligent hyperautomation.
Enables companies dealing with procurement to eliminate all procure-to-pay processes through use of intelligent hyperautomation. Meer informatie over Nipendo

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren