België Lokale producten weergeven
553 resultaten
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Laat monday sales CRM je helpen je gehele verkooppijplijn bij te houden, te beheren en te verbeteren met behulp van een no-code, aanpasbaar platform. Meer informatie over monday sales CRM
Laat monday sales CRM je helpen je gehele verkooppijplijn bij te houden, te beheren, te bewaken en te verbeteren. Centraliseer klant- en leadinformatie, maximaliseer leadgeneratie, maak gebruik van geavanceerde rapportagefuncties om je succespercentage te beoordelen en je verkoopstrategie aan te scherpen, en bespaar kostbare tijd door repetitief werk te automatiseren. Met monday sales CRM kun je ook aansluiten op de tools die je al gebruikt via naadloze integraties, en teamwork optimaliseren dankzij het collaboratieve karakter van het platform. Meer informatie over monday sales CRM

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
De enige keuze voor uitgebreide verkoopbevordering. Meer informatie over SalesRabbit
De baanbrekende methodiek van SalesRabbit is gebaseerd op onderzoek dat ze hebben uitgevoerd met verkoopprofessionals en de topteams in de sector. Het richt zich op de belangrijkste tractiepunten van elke succesvolle organisatie: motivatie van medewerkers, teamefficiëntie en meesterschap in de verkoop. De app is ontworpen om je bedrijf te helpen wijzigingen aan te brengen die voor elk aspect topprestaties mogelijk maken. De toegewijde CSM's en ondersteunend personeel van dit platform werken met je samen om deze strategieën te implementeren, zodat je de resultaten krijgt waar elk huis-aan-huisbedrijf op hoopt. Meer informatie over SalesRabbit

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM
Met Bigin, een pijplijngerichte CRM, kun je al je prospectinformatie verzamelen waardoor je je verkoopleads moeiteloos volgt en omzet. Bigin heeft als doel om eenvoudig te zijn en zit boordevol met de juiste functies en een gebruiksvriendelijke interface, tegen een budgetvriendelijke prijs die past bij je kleine bedrijf. Bigin biedt alles wat je nodig hebt: meerdere pijplijnen, geïntegreerde telefonie, workflows, naadloze integraties en nog veel meer, om ervoor te zorgen dat je je klantrelaties met gemak beheert. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
België Lokaal product
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt CRM-oplossingen die volledig aan te passen is waardoor uw medewerkers zich blijven ontwikkelen. Meer informatie over Efficy CRM
Eindelijk, een CRM-oplossing die zich aan uw behoeften aanpast. Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-systemen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten in 60 landen op ons. De CRM-oplossingen van Efficy zijn eenvoudig te gebruiken en worden aan iedere organisatie aangepast op basis van de grootte en specifieke behoeften. Hiermee hebt u de mogelijkheid om uw bedrijf te laten groeien en ontwikkelen. Verlies geen tijd met het organiseren van data en leidt uw medewerkers op zodat uw bedrijf kan groeien met de CRM van Efficy. Meer informatie over Efficy CRM

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Een eenvoudig systeem voor inkomstenbeheer voor alle hotels om de omzet van het hotel te verhogen. Meer informatie over happyhotel
Het systeem voor inkomsten- en opbrengstbeheer van happyhotel heeft een eenvoudig dashboard dat de hotelier ondersteunt bij de gegevensanalyse van de belangrijkste hotel-KPI's. happyhotel is cloudgebaseerde hotelsoftware die speciaal is ontworpen voor kleine en middelgrote hotels, maar die kan worden gebruikt door hotels van elke omvang. Hoteliers kunnen meer inkomsten behalen zonder veel voorkennis. De hotelier ontvangt verleden, huidige en toekomstige waarden van RevPar, Occupancy, ADR en Revenue. Meer informatie over happyhotel

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen. Meer informatie over Mailchimp

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn.
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt. Meer informatie over HubSpot CRM

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten.
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met meer dan 95.000 betalende klanten verspreid over 179 landen, worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
ActiveCampaign combineert de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM.
ActiveCampaign helpt kleine en middelgrote bedrijven de groei te versnellen door de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM te combineren. Hiermee kun je krachtige geautomatiseerde marketing- en verkoopprocessen creëren die zich aanpassen om te zorgen voor blijere, loyalere klanten. Stuur nieuwsbrieven, ontwerp prachtige e-mails en onderhoud het contact met je klanten. Automatiseer je marketing met behulp van klantgegevens. Prijzen beginnen bij $ 9 per maand, met een jaarlijkse factuur. Meer informatie over ActiveCampaign

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager. Meer informatie over Nimble

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Transformeer je bedrijf met Carsforsale.com en het krachtige pakket dealeroplossingen die door meer dan 21.000 dealers in heel Amerika worden vertrouwd.
Carsforsale.com, al meer dan 20 jaar een leider in de online automobielsector, biedt een innovatief pakket oplossingen voor automobielsoftware met meer dan 35 technologiegedreven tools en een krachtig voorraadsysteem dat is ontworpen om bekendheid, efficiëntie en resultaten te stimuleren. Dit toonaangevende winkelplatform genereert dagelijks bijna 1 miljoen paginabezoeken, wat leidt tot het meest efficiënte genereren van leads in de automobielsector. Dit alles tegen een marktleidende waarde van $ 99 per maand. Meer informatie over Carsforsale.com

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Uitgebreide DMS-software voor onafhankelijke autodealers met voorraadbeheer, klantendatabase, kredietrapportage en formulieren.
Met meer dan 11.000 dealers is DealerCenter een toonaangevende aanbieder van oplossingen voor dealerbeheer. DealerCenter geeft je de volledige controle over verkoop, klantenbeheer, inventaris, kredietrapporten, verzekeringen en financiering. Met beschikbare add-ons van dealerwebsites en "hier kopen, hier betalen" krijg je de functionaliteit die je nodig hebt. De geautoriseerde wederverkoper kan toegang bieden tot grote kredietbureaus en boekdiensten, voertuiggeschiedenisrapporten en andere diensten die populair zijn bij onafhankelijke dealers. Meer informatie over DealerCenter

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Clio biedt een krachtige reeks tools om moderne juridische professionals te helpen bij het runnen, uitbreiden en beheren van hun bedrijven, van intake tot factuur.
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroomlijnen van elke taak, van intake tot factuur. Met Clio Manage, de populairste juridische praktijkbeheersoftware ter wereld, en Clio Grow, een juridisch CRM-platform om je te helpen je klantenrelaties beter te beheren, biedt de Clio Suite alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor te runnen, uit te breiden en te beheren. Meer informatie over Clio

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand. Meer informatie over Keap

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
De leidende oplossing voor personeel en rekrutering waarmee meer dan 7000 agentschappen nu al tot 43% meer plaatsingen realiseren.
De leidende oplossing voor personeel en rekrutering waarmee meer dan 7000 agentschappen nu al tot 43% meer plaatsingen realiseren. Meer informatie over Bullhorn ATS & CRM

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
PandaDoc is het complete platform voor documentbeheer waarmee je je documenten op één plaats kunt opstellen, verzenden, elektronisch ondertekenen en volgen.
PandaDoc biedt de complete oplossing voor digitale documenten, ontworpen voor efficiëntie. Documenten maken, verzenden, volgen en elektronisch ondertekenen – allemaal vanaf één intuïtief en gebruiksvr iendelijk platform. Geef je CRM een boost met de PandaDoc-integraties. PandaDoc is een ideaal platform voor het beheren van organisatiedocumenten, waaronder voorstellen, offertes, contracten, HR-documenten en meer. Creëer media-rijke documenten met een enkele klik. Krijg op elk gewenst moment toegang tot voltooide documenten vanuit het platform. Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
SharpSpring biedt krachtige, flexibele marketing automation met volledig geïntegreerd CRM en management binnen social media voor bureaus en het MKB.
SharpSpring is een uitgebreid platform voor omzetgroei, met functies voor verkoop- en marketing automation. Het is een zeer flexibel platform en biedt krachtige, op gedrag gebaseerde e-mailmarketing, native of externe CRM-integratie, tools voor social management, bestemmingspagina- en blogbouwers, universele CMS-compatibiliteit en integratie met honderden apps. SharpSpring kost doorgaans minder dan 1/3 van de kosten van andere platforms en biedt marketingbureaus een speciaal partnerprogramma. Meer informatie over SharpSpring from Constant Contact

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Act! omvat dynamisch verkooppijplijnbeheer en krachtige marketing automation, waardoor Act! wordt getransformeerd in de ultieme toolset voor het MKB.
Act! maakt het gemakkelijk voor bedrijven om te groeien, met bewezen CRM en krachtige marketing automation voor de ultieme toolset. De Act! portfolio bevat ook Act! 365, speciaal ontworpen voor Microsoft Office 365-gebruikers die op zoek zijn naar een eenvoudige CRM met geïntegreerde e-mailmarketing. Act! is al meer dan 30 jaar een pionier in de kleine en middelgrote zakelijke softwaremarkt en biedt tegenwoordig de rijke functionaliteit, ongeëvenaarde flexibiliteit en uitzonderlijke waarde die een perfecte match voor elke klant mogelijk maakt. Meer informatie over Act!

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
PipelineDeals is de meest geadopteerde CRM voor kleine en middelgrote bedrijven. 100% aanpasbaar. Beheer van de verkooppijplijn.
PipelineDeals is de meest geadopteerde CRM voor kleine en middelgrote bedrijven en geeft verkoopteams in een breed scala aan sectoren de mogelijkheid om baanbrekende relaties te ontwikkelen. PipelineDeals is ontworpen rond een gebruiksvriendelijke en aanpasbare gebruikerservaring, verkoopgerichte functies en toonaangevende klantenservice en service. Momenteel gebruiken meer dan 18.000 gebruikers in 60 landen PipelineDeals om zicht te krijgen op hun verkooppijplijn, waardoor ze zakelijke kansen kunnen versnellen en meer deals kunnen sluiten. Meer informatie over Pipeline

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Google Contacts is een online adresboek waarmee gebruikers contacten op alle apparaten kunnen beheren, opslaan, synchroniseren en organiseren.
Google Contacts is een online adresboek waarmee gebruikers contacten op alle apparaten kunnen beheren, opslaan, synchroniseren en organiseren. Meer informatie over Google Contacts

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google.
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Meer informatie over Copper

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer.
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Wise Agent helpt REALTORS® efficiënter te worden, waardoor ze tijd kunnen besparen en meer geld kunnen verdienen met minder stress.
Wise Agent is een zeer krachtig alles-in-één CRM-platform voor makelaars dat contactbeheer, leadautomatisering, transactiebeheer en software voor vastgoedmarketing combineert. Dit platform is geïntegreerd met andere toonaangevende bedrijven op het gebied van vastgoedtechnologie, waardoor vastgoedprofessionals de mogelijkheid hebben om hun hele bedrijf op één systeem te runnen. Het resultaat is dat Wise Agent REALTORS® helpt efficiënter te worden, waardoor ze tijd kunnen besparen en meer zaken kunnen doen. Meer informatie over Wise Agent

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
Less Annoying CRM is een eenvoudige contactmanager die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail voor vragen van gebruikers. Meer informatie over Less Annoying CRM

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Insightly heeft meer dan 1,5 miljoen gebruikers in een verscheidenheid aan sectoren, en kleine tot middelgrote bedrijven gebruiken Insightly om kansen te beheren in elke fase van het verkoopproces, klantrelaties te koppelen, projecten op te leveren, offertes op te stellen en meer. Meer informatie over Insightly

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over PracticePanther Legal Software

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android. Meer informatie over JobNimbus

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen.
Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen. Het kan worden gebruikt om een groot aantal bedrijfsprocessen bij te houden, waaronder verkoop, partnerschappen, ondersteuning, in dienst nemen, dealflow en nog veel meer. Streak bevat ook een krachtige set e-mailtools, zoals e-mailtracering, waarmee je kunt bijhouden wanneer een e-mail wordt geopend. Meer informatie over Streak

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanni ng, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Geavanceerde e-mailmarketingtools voor medium en grote ondernemingen om krachtige persoonlijke verbindingen met hun klanten op te bouwen.
Campaigner is een krachtige oplossing voor e-mailmarketing automation waarmee middelgrote bedrijven en ondernemingen hogere ROI kunnen genereren, meer leads kunnen converteren en meer verkopen kunnen genereren. Met toonaangevende inboxleveringspercentages, geavanceerde personalisatie en realtime rapportage, is Campaigner de voorkeur van meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Campaigner

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Fundraising solution that helps you communicate with your constituents and make better decisions.
Raisers Edge NXT is a smart, cloud fundraising solution built to help nonprofits achieve sustainable growth. It's a total solution that includes all the tools needed to be successful on one platform and one simple subscription price. This includes data enrichment services, event management, and social and email marketing tools, online donations, flexible reporting and actionable analytics. Raisers Edge NXT pulls together your processes and people to move your entire mission forward. Meer informatie over Blackbaud Raiser's Edge NXT

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Een van de eerste schaalbare, allesomvattende platforms voor de moderne makelaardij. kvCORE is ontworpen om je hele bedrijf te ondersteunen vanuit één platform.
kvCORE is een allesomvattend vastgoedplatform voor de moderne makelaardij. Het leadsysteem helpt je om leads van hoge kwaliteit te krijgen en de slimme CRM ontwikkelt die leads totdat ze klaar zijn om te kopen. De bedrijfsanalyses laten je weten welke inspanningen je de beste resultaten opleveren. Rapporten geven inzicht in verkeer, marketing, het genereren van leads, gedrag, verantwoordelijkheid van medewerkers, winstgevendheid en meer. kvCORE is ontworpen om je hele bedrijf te ondersteunen vanuit één platform. Meer informatie over kvCORE

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Maximaliseer automatisch de openingspercentages voor nieuwsbrieven met het SendPulse AI-platform.
SendPulse is een geïntegreerd berichtenplatform met het "kunstmatige intelligentie"-systeem en personalisatie om klantenservicemedewerkers bovenmenselijk te maken, waardoor gebruikers met alle apparaten kunnen communiceren via e-mail, sms, webpush, SMTP enz. Klanten die SendPulse Al gebruiken, zien regelmatig een toename van 50% tot 100% in de betrokkenheidsstatistieken, inclusief klikfrequenties, paginaweergaven, tijd doorgebracht op de site en conversies. Meer informatie over SendPulse

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
Het wordt ingezet door 2 miljoen personen in meer dan 120 landen, is voor het vierde jaar op een rij bekroond met de PC Mag Business Choice-award voor uitstekende CRM-software en is CRM-software die lezers hun collega's sterk zouden aanbevelen. Sugar is voor de ontregelaars, de vernieuwers en de visionairs. Sugar biedt een toonaangevende klantervaring, een eenvoudige interface en een intuïtief maatwerkplatform. Meer informatie over SugarCRM

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Nutshell is geavanceerd genoeg voor elk bedrijf, eenvoudig genoeg voor elke gebruiker en is de onverwacht krachtige CRM waar verkoopteams dol op zijn.
Nutshell is de essentiële CRM van het verkoopteam. Reageer sneller, werk slimmer en sluit meer deals met eersteklas tools, tijdbesparende integraties, verkoopautomatisering en live support van wereldklasse. Dit platform houdt van verkoopteams, en verkoopteams houden van Nutshell. Neem het niet zomaar aan van dit bedrijf, maar van de duizenden bedrijven die elke dag groeien met behulp van Nutshell. Dit bedrijf heeft gewoon een CRM nodig die goed werkt, en dat is Nutshell. - Kristen Hay, Bloomerang. Meer informatie over Nutshell

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Meer informatie over Really Simple Systems CRM

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard
Het enige platform voor gespreksintelligentie gebouwd voor coaching.
ExecVision is de enige software voor gespreksintelligentie die is gebouwd voor coaching. Het platform maakt gebruik van AI en machine learning om gespreksopnamen om te zetten in bruikbare inzichten, coachbare momenten aan de oppervlakte te brengen en inzicht te bieden in wat daadwerkelijk wordt gezegd tijdens telefoongesprekken. Gebruik je gespreksopnamen om bibliotheken met goede praktijken op te bouwen, de specifieke vaardigheden en gedragingen te identificeren die succes in je organisatie stimuleren en de ongefilterde stem van de klant te horen. Meer informatie over ExecVision

Functies

  • Afspraakplanning
  • Taakbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Activiteitendashboard