Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Boekhoudsoftware voor vastgoedsector

Boekhoudsoftware voor de vastgoedsector houdt de inkomsten en uitgaven voor vastgoedtransacties bij. Dit omvat commissiebeheer, contractbeheer en financiële rapportage aan makelaars, vastgoedinvesteerders, vastgoedbeheerders en andere vastgoedprofessionals. Gebruik Capterra om het juiste boekhoudprogramma voor jouw organisatie in België te vinden.

37 resultaten

Een cloud-native oplossing met ERP-integraties om de vastgoedactiviteiten van bedrijven te stroomlijnen en te blijven voldoen aan ASC 842 en IFRS 16. Meer informatie over Nakisa Real Estate
Met Nakisa Real Estate kun je alle leaseactiviteiten op één centrale plaats beheren door vastgoedportefeuilles, boekhouding en bedrijfsvoering samen te brengen. Nakisa Real Estate voldoet aan ASC 842, IFRS 16 en GASB 87. De innovatieve cloudoplossing heeft bidirectionele integraties met ERP-systemen (SAP, Oracle en meer). Met het platform kunnen Fortune 1000-bedrijven hun vastgoedboekhouding bijhouden met sectorspecifieke functies zoals batchbetalingen, % huurberekening, afstemmingen aan het einde van een periode en nog veel meer. Meer informatie over Nakisa Real Estate

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Krachtige leaseboekhouding en naleving voor IFRS 16 en ASC 842 met integratiemogelijkheden voor SAP en Oracle ERP-systemen. Meer informatie over Nakisa Lease Administration
Nakisa Lease Administration is een holistische oplossing voor leasebeheer, boekhouding en rapportage die is ontworpen om de naleving van de wettelijke voorschriften van IFRS 16 en ASC 842 te ondersteunen. Als een uitgebreide oplossing voor leaseboekhouding stelt Nakisa Lease Administration organisaties in staat om wereldwijde leasegegevens te centraliseren, inzicht te krijgen in leaseverplichtingen en -toezeggingen en de leaseboekhouding te stroomlijnen. Meer informatie over Nakisa Lease Administration

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen. Meer informatie over Quickbooks Online

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Buildium is vooraanstaande webgebaseerde software voor vastgoedbeheer die met name geschikt is voor woningen en verenigingen.
Buildium is de enige oplossing voor vastgoedbeheer die makelaars helpt nieuwe zaken te werven van eigenaren van vastgoed en gemeenschapsorganisaties die op zoek zijn naar diensten. Met deskundig advies en niet-aflatende ondersteuning kun je met Buildium beter presteren in alle facetten van je bedrijf met behulp van intuïtieve software die zowel kracht, eenvoud en gebruiksgemak biedt. Buildium ondersteunt vastgoedbeheerders in meer dan 50 landen, in totaal meer dan 1,8 miljoen beheerde wooneenheden. Meer informatie over Buildium

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst. Meer informatie over Wave Accounting

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één cloudoplossing voor bedrijfsmanagement die meer dan 32.000 organisaties helpt effectiever te werken door kernprocessen te automatiseren en realtime inzicht te bieden in operationele en financiële prestaties. NetSuite geeft bedrijven duidelijk inzicht in hun informatie en controle over hun bedrijf, dankzij één geïntegreerd pakket van toepassingen voor het beheer van boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain- en magazijnactiviteiten. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Met BrokerMint kunnen agenten en makelaars eenvoudig en naadloos alle aspecten van hun vastgoedvermeldingen, klanten, commissies en andere backoffice-details snel, gemakkelijk en efficiënt beheren. Met functies voor e-ondertekening, ingebouwde statusformulieren, makelaarsverklaringen, rapportsjablonen, onboarding van makelaars, het bijhouden van commissies en meer kunnen kantoormanagers taken moeiteloos organiseren en centraliseren, terwijl de productiviteit wordt gemaximaliseerd. Meer informatie over Brokermint

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren!
Zoho Books is een online boekhoudsoftware waarmee je moeiteloos de inkomende en uitgaande geldstromen van je bedrijf kunt beheren. Beheer je klanten en facturen en hou de onkosten onder controle. Registreer, controleer en vereffen je bankrekeningen en transacties en werk in realtime samen met je boekhouder. En het belangrijkste: Zoho Books helpt je om betere en beter onderbouwde beslissingen te nemen en de grip op je bedrijf te houden. Meer informatie over Zoho Books

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Oplossing voor bouw- en vastgoedbeheer die alles samenbrengt voor gestroomlijnde controle via één bron.
Biedt bouw- en vastgoedbedrijven de meest complete oplossing voor het met vertrouwen, precisie en efficiëntie beheren van de volledige project- of vastgoedlevenscyclus. Voorheen Sage Timberline Office. Meer informatie over Sage 300 Construction and Real Estate

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Eenvoudig boekhouden voor eigenaren van kleine bedrijven. Betaal een onbeperkt aantal leveranciers, maak facturen. Banktransacties importeren en meer.
Eenvoudig maar krachtig boekhouden voor Amerikaanse eigenaren van kleine bedrijven. Jij kiest je boekhoudmethode: op kasbasis, gewijzigde kasbasis of boekhouding op transactiebasis. Basisfuncties boekhouding ($ 15/mnd): betaal en print onbeperkt 1099's en 1096's, maak en verstuur facturen, registreer betalingen, volg onbetaalde facturen en importeer banktransacties (de meeste grote banken worden ondersteund). Premium Accounting ($ 22,50/mnd) bevat alles in Basic, plus facturering, schattingen, bankreconciliatie, terugkerende facturen en meer. Meer informatie over Patriot Accounting

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement. Meer informatie over Agiled

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Lone Wolf biedt technologische oplossingen voor volledig makelaardijbeheer, waaronder backoffice, frontoffice en digitale marketing.
Lone Wolf Technologies biedt Noord-Amerikaanse makelaars oplossingen voor het integreren en automatiseren van functies voor de boekhouding van makelaars en bedrijfsmanagement, waardoor de prestaties, operationele activiteiten en winstgevendheid door het hele bedrijf worden verbeterd. Meer informatie over Lone Wolf Back Office

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Sage | Accounting is een eenvoudige maar krachtige online boekhoudoplossing die is ontworpen voor eigenaren van kleine bedrijven.
Sage | Accounting (voorheen Sage One) online boekhoudsoftware geeft je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven. Toegang tot dagelijkse taken zoals facturering, urenregistratie en uitgaven - via de cloud of via de mobiele app. Sage | Accounting is meertalig en biedt ondersteuning voor meerdere valuta, bekijk voor jezelf waarom succesvolle ondernemers kiezen voor dit platform. Bezoek de website voor een complete lijst met functionaliteiten. Compatibel met Mac/pc, Apple/Android. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Sage Accounting

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing.
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing. Meer informatie over TallyPrime

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Accelo is het meest flexibele, krachtige en geautomatiseerde platform voor servicewerkzaamheden voor dienstverlenende bedrijven en helpt je om de controle te houden.
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden, en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Meer informatie over Accelo

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
FreeAgent is verkozen tot de beste boekhoudsoftware van het VK voor eigenaren van kleine bedrijven! (Accounting Excellence Awards 2018)
Sluit je aan bij meer dan 80.000 kleine bedrijven in het VK die FreeAgent gebruiken om hun financiën te beheren! De bekroonde cloud-accountingsoftware combineert facturering, urenregistratie, kosten, MTD-conforme btw, zelfbeoordeling en meer. De ingebouwde belastingtijdlijn biedt een kalender met al je belastingverplichtingen zodat je nooit meer een belastingdeadline mist. FreeAgent is HMRC-conform en beschermt je persoonlijke en financiële gegevens met behulp van meerdere beveiligingslagen. Meer informatie over FreeAgent

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren. Meer informatie over JD Edwards EnterpriseOne

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Boekhouden voor kleine bedrijven eenvoudig gemaakt. Je kunt facturen verzenden, betalingen innen, uitgaven bijhouden, rapporten creëren en betere financiële beslissingen nemen.
Kashoo is eenvoudige online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Beschikbaar via internet en de bekroonde app voor iPad en iPhone. Echte dubbele boekhouding en toch heerlijk eenvoudig in het gebruik. Je kunt facturen verzenden, online creditcardbetalingen verzamelen, uitgaven en de omzetbelasting bijhouden, banktransacties automatisch importeren en de rapporten genereren die je nodig hebt voor belastingtijd. Functionaliteiten omvatten ook meerdere valuta's, een onbeperkt aantal gebruikers en beveiligde toegang voor accountants en boekhouders. Meer informatie over Kashoo

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven om de salarisadministratie, het klantenbeheer, belastingen en al je boekhoudbehoeften te automatiseren.
MYOB Essentials is de snelle en gemakkelijke manier om je cashflow en ATO-compliancevereisten te beheren. Bevat tijdbesparende functies voor het dagelijkse boekingswerk. Zeg vaarwel tegen cashflow-zorgen. Accepteer creditcard- of BPAY-betalingen van klanten rechtstreeks vanuit een e-mailfactuur. Snelle en eenvoudige belastingupdates zorgen ervoor dat je altijd actueel bent. Super betalen en de vereisten van ATO Single Touch Payroll de baas blijven is een fluitje van een cent. Meer informatie over MYOB Business

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Uitgebreide cloudgebaseerde managementoplossing voor bedrijven. Inclusief boekhouding, CRM, projecten, HR, enz., op elk apparaat.
Je cloudgebaseerde alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement. Striven is direct klaar voor je bedrijf. Met volledig geïntegreerde boekhouding, CRM, inventaris, projectmanagement, personeelsfuncties is het de enige software die je ooit nodig zal hebben. Meer dan 20 jaar ervaring in het helpen van bedrijven is omgezet in een krachtig platform dat je kernbedrijfsprocessen verbindt en verbetert. Striven is de meest betaalbare complete tool voor bedrijfsmanagement die er is. Meer informatie over Striven

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
TopNotepad is online facturerings- en boekhoudsoftware voor freelancers en kleine bedrijven.
TopNotepad is online facturerings- en boekhoudsoftware voor freelancers en kleine bedrijven. Alle modules zijn keurig ondergebracht in één uitgebreid, maar toch eenvoudig en betaalbaar softwarepakket. Meer informatie over TopNotepad

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Moderne boekhoudsoftware voor kleine bedrijven en accountants inclusief urenregistratie, facturering en digitale betalingen.
ZipBooks is moderne software voor de boekhouding, facturering en urenregistratie voor kleine bedrijven, aannemers en accountants. ZipBooks maakt het beheren van je bedrijf eenvoudiger. Krijg moeiteloos betaald met creditcard of Paypal. Krachtige, gemakkelijk te gebruiken rapporten, beste praktijken in de branche en slimme aanbevelingen van ZipBooks helpen je om nog slimmere beslissingen te nemen. Meer informatie over ZipBooks

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Desktop-boekhoudsoftware voor Mac en Windows voor kleine bedrijven. AccountEdge is flexibel en kan door verschillende sectoren worden gebruikt.
AccountEdge Pro is krachtige, eenvoudig te gebruiken desktop-boekhoudsoftware voor de Mac en Windows voor kleine bedrijven. Met AccountEdge Pro kunnen bedrijfseigenaren hun financiële informatie organiseren, verwerken en rapporteren, zodat zij zich op hun bedrijf kunnen concentreren. De functies zijn ontworpen om gebruikers in staat te stellen elk aspect van hun bedrijf aan te pakken, inclusief boekhouding, geïntegreerde salarisadministratie, in- en verkopen, contactbeheer, voorraadbeheer, online bestellingen, tijdfacturering en meer. Meer informatie over AccountEdge

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Cloudgebaseerde oplossing die het beheer van vastgoedtransacties biedt via aangepaste checklists, het bijhouden van naleving en meer. Meer informatie over SkySlope
Automatiseer je makelaarskantoor en laat het groeien met een platform voor het beheer van vastgoedtransacties dat het bijhouden van naleving, aangepaste checklists, geïntegreerde digitale handtekeningen en formulieren biedt. Meer informatie over SkySlope

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Een enkele cloud based oplossing voor financiële planning, analyse en transacties.
Workday Financial Management is een enkele cloudbased oplossing voor financiële planning, analyse en transacties. Door het combineren van transacties, boekhouding, analyse en 'always-on'-controle in één systeem stelt Workday besluitvormers in staat om op elk device te beschikken over up-to-date informatie over finance en de business, om snel te reageren en te plannen voor de dag van morgen. Meer informatie over Workday Financial Management

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Klantregistratiesysteem gecombineerd met volledige geïntegreerde boekhouding, waaronder AR, AP, inventaris, GL, salarisadministratie, PO, OE en andere modules.
Volledig klantregistratiesysteem met ATF, salarisadministratie en bankafstemming. Integreert met het volledige boekhoudsysteem van dit platform, waaronder AR, AP, inventaris, GL, salarisadministratie, PO, OE Checkwriter en andere modules. Meer informatie over Accounting Xpert

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Slimme software voor boekhouding en consolidatie in de cloud met bedrijfsanalyse, cashflowprognoses en -beheer en budgettering.
AccountsIQ biedt slimmere boekhouding voor middelgrote organisaties en groepen. Met de technologie en prijsvoordelen van een cloudgebaseerde toepassing maakt AccountsIQ geavanceerde boekhouding en rapportage op maat betaalbaar met één maandelijks bedrag. Het unieke consolidatie-aspect maakt het een ideale oplossing voor ondernemingen met meerdere bedrijven. Omvat bedrijfsanalyse, cashflowprognoses en -beheer, budgettering voor verkoopadviseurs, accountants, franchisegevers. Integreert via de open API met een reeks apps. Meer informatie over AccountsIQ

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Voor kleinere bedrijven (5-100 werknemers $ 79/gebruiker/maand). Alles wordt uitgevoerd vanaf een enkele cloud-bedrijfssuite. Gevestigd in de VS.
Cloud-ERP van een gerenommeerd Amerikaans bedrijf voor het MKB (5-100 werknemers). Het is te vergelijken met NetSuite, Acumatica, SAP, Sage en Brightpearl, maar zonder het prijskaartje, de complexiteit of de eindeloze versies en verborgen upselling. Voor de groothandel, detailhandel en productieorganisaties. Volledige boekhouding volgens GAAP (Generally Accepted Accounting Principles), CRM, orderbeheer en -verwerking, inkoop, productie, voorraad, meerdere magazijnen (intern en 3PL) en e-commerce. Meerdere kanalen en klaar voor EDI. Meer informatie over Cloud ERP

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Je boekhoudsysteem aan het ontgroeien? Krijg de functies die je nodig hebt om je groeiende bedrijf te beheren, en die bij basissystemen ontbreken.
Je boekhoudsysteem aan het ontgroeien? Krijg de functies die je nodig hebt om je groeiende bedrijf te beheren, en die bij basissystemen ontbreken. Meerdere bedrijven, auditspoor, aanpasbare rapportage, meerdere magazijnen en onbeperkte gegevenscapaciteit zijn slechts enkele van de functies die zijn inbegrepen voor diegenen die een basisboekhoudsysteem ontgroeien. Uitgebreide functionaliteit omvat grootboek, crediteuren, debiteuren, vaste activa, voorraad, inkooporders, verkooporders en geïntegreerde salarisadministratie. Meer informatie over CenterPoint Accounting

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Met de software van AFAS automatiseer en optimaliseer je alle administratieve processen. Zo bespaar je geld, energie én tijd. En dat creëert ruimte voor meer kwaliteit.
AFAS Software is een softwareleverancier in België waarvan het hoofdkantoor in Nederland is gelegen. Wat typeert ons nu juist als bedrijf? We zijn een beetje gek, een tikkeltje eigenwijs, maar we inspireren vooral met veel passie ondernemers en onze klanten. We ontwikkelen innovatieve software voor de zakelijke markt. Daarbij nemen we graag onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Meer informatie over AFAS Software

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer
Slimme cloudgebaseerde boekhoudsoftware ontworpen voor kleine bedrijven.
Cloudboekhoudsoftware die is ontworpen om bedrijfseigenaren te helpen tijd te besparen en slimmere zakelijke beslissingen te nemen. Factureer en in betalingen, volg uitgaven, pas rapporten aan en werk samen met je accountant. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Crunched

Functies

  • Voor vastgoed
  • Administratie
  • Provisiebeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Onkostenbeheer
  • Belastingbeheer