Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
3PL software (Derde partij logistiek)
Gebruik Capterra in België om de beste 3PL software (Derde partij logistiek) voor je bedrijf te vinden.
Filterresultaten (30)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Prijsopties
30 resultaten
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één cloudoplossing voor bedrijfsmanagement die meer dan 32.000 organisaties helpt effectiever te werken door kernprocessen te automatiseren en realtime inzicht te bieden in operationele en financiële prestaties. NetSuite geeft bedrijven duidelijk inzicht in hun informatie en controle over hun bedrijf, dankzij één geïntegreerd pakket van toepassingen voor het beheer van boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain- en magazijnactiviteiten.
Meer informatie over NetSuite
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395.
Meer informatie over Fishbowl
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget.
Meer informatie over Odoo
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren.
Meer informatie over Cin7 Core
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Voorraad- en orderbeheer voor groeiende bedrijven.
Zoho Inventory is een online toepassing waarmee je bestellingen en voorraad kunt beheren. Met multichannel verkopen, verzendintegraties en krachtig voorraadbeheer, kun je nu je voorraad- en orderbeheer optimaliseren, vanaf de aankoop tot verpakking en betalingen.
Meer informatie over Zoho Inventory
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer.
Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen.
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen. Integreert naadloos met vele verkoopplatforms voor e-commerce om oververkoop te voorkomen. Verminder het giswerk rond inkooporders door gebruik te maken van Finale om herbestelpunten dynamisch te berekenen op basis van de verkoopsnelheid en de doorlooptijden van leveranciers. Combineer deze software met hardware voor het scannen van streepjescodes voor een complete oplossing voor magazijnbeheer. Gratis training/advies.
Meer informatie over Finale Inventory
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen.
De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen.
Meer informatie over GoFrugal
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei.
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei.
Jij concentreert je op marketing en verkoop van je producten, en het systeem regelt de rest. Via de aangepaste API-integraties wordt deze software rechtstreeks gesynchroniseerd met je online winkelwagentje om bestellingen automatisch te importeren. Van daaruit wordt elke bestelling zonder aarzeling of vertraging opgehaald, verpakt en verzonden. Het beste is dat het proces aanpasbaar en volledig schaalbaar is.
Meer informatie over ShipMonk
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
3PL Central helpt klanten hun bedrijf te ontwikkelen zodat ze hun klanten beter kunnen ondersteunen, efficiënter kunnen werken en sneller kunnen groeien.
3PL Central biedt cloudgebaseerde WMS-oplossingen voor 3PL's waarmee op papier gebaseerde, foutgevoelige bedrijven zich snel kunnen omvormen naar serviceleiders en zich kunnen richten op klanttevredenheid, efficiënter kunnen werken en sneller kunnen groeien. Dit platform vormt de ruggengraat van de bedrijfsactiviteiten van zijn klanten en maakt het gemakkelijk om de inventaris te beheren, routinetaken te automatiseren en klanten volledige zichtbaarheid te bieden. Vraag vandaag nog een demo aan voor meer informatie.
Meer informatie over 3PL Warehouse Manager
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Er is iets magisch aan het iedere dag waarmaken van activiteiten. Deskundige mensen en krachtige software. Ga binnen zes weken of minder live.
Infoplus is krachtige en tegelijk eenvoudige software voor magazijn- en voorraadbeheer en verzending voor e-commerce en 3PL-magazijnen. Als het gaat om het succes van je bedrijf, heb je meer nodig dan alleen de juiste tools. Je hebt een partner nodig die helpt bij het creëren van een geautomatiseerd, eenvoudig en herhaalbaar proces om je bedrijfsgroei mogelijk te maken. De juiste software gaat veel verder dan alleen het ondersteunen van je groei, het wordt de katalysator van die groei. Voor multi-channel e-commerce en multi-client 3PL's.
Meer informatie over Infoplus
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Toonaangevende cloudgebaseerde magazijn-/inventarissoftware op maat gemaakt voor online e-commerce-, groothandels- en 3PL-bedrijven.
Logiwa WMS beheert de opslag en orderverwerking in de detailhandel, e-commerce, groothandel en 3PL-sectoren. Logiwa stelt klanten in staat om het meeste te bereiken door de kosten te optimaliseren, de klantenservice te verbeteren en de tijd tot waardecreatie te verkorten. Met Logiwa kunnen detailhandelaren meer verkopen door voorraad en bestellingen over meerdere verkoopkanalen te synchroniseren, operationele kosten besparen en marges verhogen.
Meer informatie over Logiwa WMS
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Integreert de toonaangevende e-commercekanalen met de grootste Britse vervoerders, waardoor het verzendproces wordt geautomatiseerd.
Integreert de toonaangevende e-commercekanalen met de grootste Britse vervoerders, waardoor het verzendproces wordt geautomatiseerd.
Meer informatie over Shiptheory
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
CartonCloud is een gebruiksvriendelijk magazijnbeheersysteem en transportbeheersysteem dat gecompliceerde logistiek eenvoudig maakt.
CartonCloud is een gebruiksvriendelijk magazijnbeheersysteem en transportbeheersysteem met als missie gecompliceerde logistiek eenvoudig te maken.
CartonCloud is speciaal ontworpen voor kleine tot middelgrote 3PL-bedrijven en is perfect voor bedrijven die goederen opslaan, ophalen, verpakken en bezorgen namens hun klanten. Bestellingen kunnen automatisch worden geïmporteerd, zichtbaarheid wordt geboden aan je klanten en facturering is 100% geautomatiseerd. Het is zoals Xero voor logistiek.
Meer informatie over CartonCloud
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Eén oplossing voor nauwkeurige inventaris, slimmere verzending, snellere batchselectie, eenvoudigere retourzendingen en alles wat je nodig hebt om bestellingen te verzenden.
Eén oplossing voor nauwkeurige inventaris, slimmere verzending, snellere batchselectie en eenvoudigere retourzendingen. Krijg alle functionaliteit van een ultramodern magazijnbeheersysteem, met geavanceerd orderbeheer, automatisering en mobiliteit, allemaal in de cloud zonder dure hardware en hoge kosten vooraf. ShipHero wordt gebruikt en vertrouwd door grote en kleine bedrijven, met functies die kunnen meegroeien naarmate je bedrijf groeit.
Meer informatie over ShipHero
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Een geïntegreerd systeem met realtime transactierapportage en een volledig spectrum van modules die op elk moment kunnen worden ingeschakeld.
Een geïntegreerd systeem met realtime transactierapportage en een volledig spectrum van modules die op elk moment kunnen worden ingeschakeld.
Meer informatie over TrueERP
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Bekroonde software voor vrachtvervoerders.
Het Magaya Cargo System is ontworpen voor vrachtvervoerders, NVOCC's, expediteurs, koeriers en magazijnleveranciers die een compleet en nauwkeurig magazijnbeheersysteem nodig hebben, gecombineerd met een volledig geïntegreerd boekhoudsysteem. De gebruikersvriendelijke interface vermindert de hoeveelheid werk voor de gebruiker door dubbele gegevensinvoer te elimineren. Zendinggegevens worden beheerd met eenvoudige workflows. Verzend belangrijke informatie naar de douaneautoriteiten en genereer vereiste documenten zoals de vrachtbrief.
Meer informatie over Magaya Supply Chain
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Een softwarepakket dat opslag en distributie automatiseert om realtime online informatie over alle voorraden te bieden.
Latitude is het magazijnbeheersysteem van PathGuide. Latitude WMS is geavanceerde software die magazijnvoorraadtransacties automatiseert, waaronder de ontvangst, zoneselectie, plaatsing, planning van cyclustellingen, verzending via vrachtwagenroutes en het creëren van ladingsbrieven. Latitude WMS biedt flexibele, realtime controle en efficiëntie voor vrijwel elke magazijnactiviteit. Dit helpt je bedrijf de omzet, cashflow en winstgevendheid te verhogen door middel van nauwkeurige, directe informatie over de voorraadstatus. Vraag naar de geavanceerde VMI.
Meer informatie over Latitude WMS
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Volledig geïntegreerd systeem voor magazijnbeheer, 3PL-servicefacturering en boekhouding voor de sector van logistieke dienstverleners.
Volledig geautomatiseerd WMS (Warehouse Management System) speciaal ontworpen voor de sector van logistieke dienstverleners. Excalibur WMS verhoogt de productiviteit, betrouwbaarheid, nauwkeurigheid en responsiviteit, wat leidt tot eersteklas vermogen met een snel rendement. Verhoog de klanttevredenheid door je klanten 24/7 veilige webzichtbaarheid, geautomatiseerde rapportage, EDI of draadloos scannen te bieden. Als schaalbare software-oplossing koop je alleen wat je vandaag nodig hebt en voeg je nieuwe technologie toe op basis van wat je klanten nodig hebben.
Meer informatie over Excalibur WMS
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Sellercloud is het groeiplatform voor e-commerce dat de tools samenbrengt die nodig zijn om je bedrijf te ondersteunen.
Sellercloud is een e-commerceplatform dat online verkopers helpt de uitdagingen van omnichannel-verkoop aan te gaan. Van voorraadbeheer tot het publiceren van productfiches en orderverwerking, dit platform biedt je een eenvoudigere manier om aan de eisen van je bedrijf te voldoen en je bereik uit te breiden naar meer kanalen dan ooit. Met de meer dan 120 integraties kun je eindelijk je activiteiten stroomlijnen en je maximale groeipotentieel bereiken.
Meer informatie over Sellercloud
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Centraliseer het beheer van ongeplande uitzonderingen in de toeleveringsketen, zorg voor een snelle oplossing en geef iedereen in je team elke dag 3-4 uur de tijd.
Met het Elementum-platform kunnen bedrijven snel ongeplande uitzonderingen ontdekken, beoordelen en oplossen voordat ze van invloed zijn op klanten en bestellingen. Het platform vormt een aanvulling op de bestaande transactiesystemen van bedrijven door een gecentraliseerd systeem te bieden om elke uitzondering in een uniforme werkruimte vast te leggen en een workflow eraan te koppelen om de status, ernst en ondernomen actie goed te volgen en samenwerking tussen functies en ondernemingen mogelijk te maken.
Meer informatie over Elementum
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Carrier TMS van Trimble is gericht op efficiëntie, kostenbesparingen, behoud van chauffeurs en klantenservice en is ontworpen met jouw succes in gedachten.
Trimble TMS voor vervoerders, Innovative, TL2000, TMW.Suite en TruckMate hebben kritieke operationele functionaliteiten zoals laadplanning, route-optimalisatie, dispatch, tracking, chauffeurs- en apparatuurbeheer en administratieve functies zoals facturering, loonadministratie, schikkingen, documentbeheer en boekhouding, en kritieke integraties zoals ELD (Electronic Logging Device), onderhoud, EDI, tankkaarten en zichtbaarheid.
Meer informatie over Trimble TMS
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Het platform transformeert je bedrijfsactiviteiten door één overzicht te leveren voor order-, leverings- en verwerkingsplannen in de hele onderneming.
Met Oracle SCM (Supply Chain Management) en Productie kunnen organisaties snel reageren op veranderende vraag-, aanbod- en marktomstandigheden. Verbind naadloos je supply chain en creëer een veerkrachtig netwerk en proces dat gebouwd is om verandering voor te zijn. Cloudgebaseerde supply chain stimuleert veerkracht en groei, verenigt SCM en HR in één cloud, innoveert voor veerkracht en groei en speelt in op de dagelijkse verandering.
Meer informatie over Oracle Fusion Cloud SCM
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Vereenvoudig het inkoopproces en verlaag de totale kosten.
Het iBuyer-systeem is een betaalbare digitale inkoopoplossing voor kostenbesparingen voor kleine tot grote bedrijven.
- geen hardware of software nodig;
- stroomlijnt processen om de tijd en kosten van het koopproces te verminderen;
- neemt de controle over buitensporige uitgaven;
- mogelijkheid om aankopen tijdens het hele proces te volgen;
- mogelijkheid om directe inkooporders te creëren;
- automatiseert inkoopprocessen en elimineert papier.
Bel vandaag nog naar SicommNet voor een gratis demo - Begin met het besparen van geld en tijd met SicommNet.
Meer informatie over iBuyer
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Softeon WMS is een functierijk, zeer veelzijdig en eenvoudig te gebruiken systeem om DC-operaties op een hoger efficiëntieniveau te beheren.
Softeon WMS geeft je realtime controle over inkomende, uitgaande en voorraadbeheerprocessen. Of je doelen nu zijn: snelle introductie, superieure klantenservice of maximale winstgevendheid, Softeon WMS past zich met optimale flexibiliteit aan je unieke vereisten aan. Een magazijnconfiguratiewizard versnelt de installatie, terwijl de op regels gebaseerde oplossing dynamische acceptatie van wijzigingen in de processen of vereisten mogelijk maakt. Naarmate je bedrijf groeit, kan Softeon WMS gemakkelijk worden geschaald om aan je behoeften te voldoen.
Meer informatie over Softeon Warehouse Management System (WMS)
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Online software voor logistiek en expeditie om je zakelijke verkopen, activiteiten, boekhouding en documentatie te beheren.
Online cloudsoftware voor vracht- en logistieke bedrijven. Inclusief: Customer relationship management, prijs- en offertesysteem, vervoer over zee, door de lucht en over land, FCL, LCL, douane-inklaring, ladingstracering, facturering en je kunt alle documenten extraheren die je nodig hebt.
Meer informatie over CloudWadi Freight Forwarding Software
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
On-premises software voor grote LSP's (100+ medewerkers, meer dan 26 miljoen omzet). Modules voor 3PL Magazijn, Werf, Trucking, Transload, Import/Export.
Voor bedrijven met 50+ gebruikers, een omzet van meer dan 26 miljoen of minimaal 100 werknemers. On-premises software voor grote logistieke dienstverleners. Beheer meerdere logistieke operaties met softwaremodules voor 3PL Magazijn, Expeditie, Werf, Trucking, Transload, Import/Export en meer. Neem vandaag een licentie voor 1 module en breid het later uit. Modules kunnen naadloos worden geïntegreerd in 1 database met elke Tier 1 ERP. Zeer aanpasbare, intuïtieve en diepgaande functionaliteit ondersteund door een uitstekende klantenservice.
Meer informatie over Silver Bullet Suite
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Ongoing WMS is bedoeld voor logistiek-intensieve e-commercebedrijven. De service helpt je sneller en nauwkeuriger te automatiseren en picken.
Ongoing is een snelgroeiend softwarebedrijf dat gespecialiseerd is in een web-based Warehouse Management System (WMS) voor logistiek-intensieve bedrijven. Ze hebben een sterke internationale aanwezigheid met klanten in meer dan dertig landen.
Ongoing WMS is gemakkelijk te leren en implementeren en heeft een breed ecosysteem van integraties. De service is hardware onafhankelijk en kan worden geïntegreerd met elke automatiseringshardware vanwege hun gestandaardiseerde automatiserings-API.
Meer informatie over Ongoing Warehouse
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Multi-channel detailhandelaren kunnen operationele efficiëntie bereiken met alles-in-één beheer van ondersteuning, bestellingen en logistiek.
Commerce Studio van 1440 helpt multi-channel detailhandelaren om datasilo's te doorbreken en de productiviteit achter één enkele Salesforce-login te maximaliseren.
Schaal je bedrijf door efficiëntie te creëren met de tools die je al gebruikt om bestellingen, retourzendingen, uitwisselingen, klantenondersteuning, voorraad, leveranciers, PIM, dropship, 3PL en nog veel meer te beheren.
Met krachtige rapportage en analyse zul je snel de tijdbesparende voordelen beseffen van het transformeren van je backoffice met Commerce Studio.
Meer informatie over Commerce Studio
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer
Assure is een webgebaseerd multichannel verwerkingsplatform dat een enkel overzicht van de voorraad biedt aan zowel offline als online kanalen.
Assure is een webgebaseerd multichannel verwerkingsplatform dat een enkel overzicht van de voorraad biedt aan zowel offline als online kanalen tegelijk, met 100% voorraadnauwkeurigheid en orderverwerking. Het is een uitgebreide oplossing met capaciteiten voor magazijnbeheer, voorraadbeheer, orderbeheer en kanaalbeheer.
De belangrijkste functies omvatten voorraad- en ordersynchronisatie in minder dan 30 seconden via meerdere kanalen, en unieke stukcodering voor serialisatie van elk item.
Meer informatie over Increff WMS
...
Meer informatie
Functies
- Vervoersbeheer
- Orders afhandelen
- Transportbeheer
- Factureren
- Voorraadbeheer
- Dokbeheer
- Voorspellen van de vraag
- Kwaliteitscontrole
- Tariefbeheer
- Klantenbeheer
- Wagenparkbeheer