Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Projectadministratie software

Gebruik Capterra in België om de beste Projectadministratie software voor je bedrijf te vinden.

62 resultaten
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow. Meer informatie over QuickBooks Desktop Pro

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één cloudoplossing voor bedrijfsmanagement die meer dan 32.000 organisaties helpt effectiever te werken door kernprocessen te automatiseren en realtime inzicht te bieden in operationele en financiële prestaties. NetSuite geeft bedrijven duidelijk inzicht in hun informatie en controle over hun bedrijf, dankzij één geïntegreerd pakket van toepassingen voor het beheer van boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain- en magazijnactiviteiten. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd. Meer informatie over BigTime

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Oplossing voor bouw- en vastgoedbeheer die alles samenbrengt voor gestroomlijnde controle via één bron.
Biedt bouw- en vastgoedbedrijven de meest complete oplossing voor het met vertrouwen, precisie en efficiëntie beheren van de volledige project- of vastgoedlevenscyclus. Voorheen Sage Timberline Office. Meer informatie over Sage 300 Construction and Real Estate

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren.
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps. Meer informatie over Paymo

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Een cloudgebaseerd platform voor urenregistratie van projecten waarmee je direct inzicht krijgt in factureerbare uren, resources, klanten, projecten en facturering.
Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige factureringsworkflow van al je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optimaliseren van de dienstverlening door je bedrijf volledig inzicht te geven in de voortgang van het klantproject, het gebruik te maximaliseren met realtime overzichten van resources en je facturering te verbeteren door de controle te krijgen over al je klanten en informatie over de urenregistratie van je project. Vertrouwd door meer dan 7800 klanten: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moody's Meer informatie over Replicon

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot end-to-end bedrijfs- en projectinformatie.
Sage 100 Contractor, voorheen bekend als Sage Master Builder, biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot kritieke, end-to-end bedrijfs- en projectinformatie, of ze nu hoofdaannemer, service- of specialistische aannemer of een woningbouwer zijn. Het pakket met toepassingen is geschikt voor bedrijven die generieke boekhoudsoftware zijn ontgroeid en omvat de gehele bouwcyclus, waaronder boekhouding, schattingen, projectplanning en -management, kostprijsberekening en servicebeheer. Meer informatie over Sage 100 Contractor

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer. Meer informatie over Everhour

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement. Meer informatie over Agiled

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve teams en bedrijven.
Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve bedrijven. Deze aanbieder gelooft in programma's die creatievelingen behandelen als mensen, niet als robots. Met Streamtime kun je taken en projecten creëren, tijd plannen en bijhouden en je team inplannen. Profiteer van offertes en facturering met één klik, rechtstreeks vanuit je taakplan, en sluit je financiën aan met de Quickbooks- en Xero-integraties. Ga gratis aan de slag en doe je voordeel met een gratis, live demo van 30 minuten, verzorgd door een van de teamleden. Meer informatie over Streamtime

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Verzamel moeiteloos klantgegevens en documenten, analyseer scenario's voor belastingafhandeling en vul automatisch de juiste IRS-formulieren in.
Canopy maakt belastingsoftwareproducten met één doel: het fiscale leven gemakkelijker te maken. Praktijkbeheer verhoogt je workflow-efficiëntie en verbetert tegelijkertijd de klantrelaties met behulp van een klantportaal en geavanceerd projectmanagement. Belastingresolutie bespaart je uren op elke zaak met automatisch ingevulde IRS-formulieren en assistenten voor zaakuitkomsten. Met de transcriptietool van Canopy kun je binnen twee minuten IRS-transcripties ophalen. Probeer het uit met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Canopy

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
ClickTime maakt het eenvoudig om de tijd en budgetten van werknemers bij te houden, te plannen en te beheren, inclusief vrije tijd, personeelsbeheer en meer.
De gebruiksvriendelijke software voor urenregistratie van ClickTime helpt je de tijd van werknemers te plannen en te beheren, de zichtbaarheid van projecten te vergroten en de prestaties daadwerkelijk te begrijpen. Met meer dan 20 jaar ondersteuning en service van wereldklasse, is het geen wonder dat ClickTime de favoriete software voor urenregistratie is van American Express, Ketchum, en duizenden non-profitorganisaties en professionele dienstenorganisaties. Hou de tijd bij op je telefoon of laptop, keur snel de werkuren van werknemers goed of bekijk meer dan 80 vooraf ontworpen rapporten. Meer informatie over ClickTime

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Meer informatie over Deltek Costpoint

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Goed rentmeesterschap begint met een goede boekhouding. Probeer deze online boekhoudsoftware die speciaal is ontworpen voor kerken.
Goed rentmeesterschap begint met een goede boekhouding. Daarom is fondsenboekhouding een essentieel onderdeel van het kerkbeheer. Aplos Accounting is eenvoudige online boekhoudsoftware waarbij je geen ervaring nodig hebt om je boeken bij te houden. En de ondersteuning is altijd gratis. Houd je bestemmingsfondsen bij, accepteer online schenkingen en bespaar tijd door automatisch schenkafschriften te genereren. Meer informatie over Aplos

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Sage 300cloud is een ideale oplossing voor bedrijfsmanagement voor groeiende service- en distributiebedrijven.
Sage 300cloud helpt bedrijven bij het beheer van hun financiële en boekhoudkundige behoeften. Het product maakt het beheer van bedrijfsfinanciën over de grenzen heen, in meerdere valuta's en op meerdere locaties minder ingewikkeld. Sage 300cloud is vooral populair bij bedrijven met complexe bedrijfsstructuren zoals multi-entiteiten, franchisenemers en bedrijven met een internationale dochteronderneming, omdat het sterke functies voor grootboekconsolidatie heeft en moeiteloos automatisch rekening kan houden met overdrachten tussen bedrijven. Meer informatie over Sage 300cloud

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Accelo is het meest flexibele, krachtige en geautomatiseerde platform voor servicewerkzaamheden voor dienstverlenende bedrijven en helpt je om de controle te houden.
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden, en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Meer informatie over Accelo

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
FreeAgent is verkozen tot de beste boekhoudsoftware van het VK voor eigenaren van kleine bedrijven! (Accounting Excellence Awards 2018)
Sluit je aan bij meer dan 80.000 kleine bedrijven in het VK die FreeAgent gebruiken om hun financiën te beheren! De bekroonde cloud-accountingsoftware combineert facturering, urenregistratie, kosten, MTD-conforme btw, zelfbeoordeling en meer. De ingebouwde belastingtijdlijn biedt een kalender met al je belastingverplichtingen zodat je nooit meer een belastingdeadline mist. FreeAgent is HMRC-conform en beschermt je persoonlijke en financiële gegevens met behulp van meerdere beveiligingslagen. Meer informatie over FreeAgent

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor financiële prognoses, supply chain-optimalisatie en projectplanning.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is een uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven. De software biedt functies voor financiële prognoses en rapportage, supply chain-optimalisatie en projectplanning en -volging. Meer informatie over Dynamics 365 Business Central

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven om de salarisadministratie, het klantenbeheer, belastingen en al je boekhoudbehoeften te automatiseren.
MYOB Essentials is de snelle en gemakkelijke manier om je cashflow en ATO-compliancevereisten te beheren. Bevat tijdbesparende functies voor het dagelijkse boekingswerk. Zeg vaarwel tegen cashflow-zorgen. Accepteer creditcard- of BPAY-betalingen van klanten rechtstreeks vanuit een e-mailfactuur. Snelle en eenvoudige belastingupdates zorgen ervoor dat je altijd actueel bent. Super betalen en de vereisten van ATO Single Touch Payroll de baas blijven is een fluitje van een cent. Meer informatie over MYOB Business

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Vereenvoudig, versnel en integreer planning in je hele bedrijf met Jedox Enterprise Performance Management and BI-software.
Met Jedox Enterprise Performance Management-software stroomlijn je budgettering, planning en forecasting in de hele organisatie. Verbeter de datakwaliteit en -analyse, verminder budgetteringscycli met de helft en versnel rapportage met de moderne, intuïtieve tool voor financiën, verkoop en andere afdelingen. Een unieke combinatie van flexibele BI- en planningsmogelijkheden, een voor Excel geoptimaliseerde interface en een krachtige modelleringsengine stellen niet-technische zakelijke gebruikers in staat om hun eigen apps te bouwen. Meer informatie over Jedox

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Uitgebreide cloudgebaseerde managementoplossing voor bedrijven. Inclusief boekhouding, CRM, projecten, HR, enz., op elk apparaat.
Je cloudgebaseerde alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement. Striven is direct klaar voor je bedrijf. Met volledig geïntegreerde boekhouding, CRM, inventaris, projectmanagement, personeelsfuncties is het de enige software die je ooit nodig zal hebben. Meer dan 20 jaar ervaring in het helpen van bedrijven is omgezet in een krachtig platform dat je kernbedrijfsprocessen verbindt en verbetert. Striven is de meest betaalbare complete tool voor bedrijfsmanagement die er is. Meer informatie over Striven

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Moderne boekhoudsoftware voor kleine bedrijven en accountants inclusief urenregistratie, facturering en digitale betalingen.
ZipBooks is moderne software voor de boekhouding, facturering en urenregistratie voor kleine bedrijven, aannemers en accountants. ZipBooks maakt het beheren van je bedrijf eenvoudiger. Krijg moeiteloos betaald met creditcard of Paypal. Krachtige, gemakkelijk te gebruiken rapporten, beste praktijken in de branche en slimme aanbevelingen van ZipBooks helpen je om nog slimmere beslissingen te nemen. Meer informatie over ZipBooks

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Voldoe aan de sectorspecifieke behoeften van je bedrijf.
QuickBooks is de toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Meer informatie over QuickBooks Desktop Premier

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Als je budgetteringsproces meestal pijnlijk is en veel middelen vergt, is het misschien tijd om een nieuwe aanpak te overwegen.
Prophix geeft je de controle over je budgetproces door tijd te besparen en frustratie te elimineren. Of je budgetteringscenario's nu eenvoudig, uiterst complex of ergens daartussenin zijn, Prophix helpt je de efficiëntie te verbeteren en consistent en nauwkeurig te begroten, waardoor je meer tijd krijgt voor een zinvolle analyse. Meer informatie over Prophix

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Desktop-boekhoudsoftware voor Mac en Windows voor kleine bedrijven. AccountEdge is flexibel en kan door verschillende sectoren worden gebruikt.
AccountEdge Pro is krachtige, eenvoudig te gebruiken desktop-boekhoudsoftware voor de Mac en Windows voor kleine bedrijven. Met AccountEdge Pro kunnen bedrijfseigenaren hun financiële informatie organiseren, verwerken en rapporteren, zodat zij zich op hun bedrijf kunnen concentreren. De functies zijn ontworpen om gebruikers in staat te stellen elk aspect van hun bedrijf aan te pakken, inclusief boekhouding, geïntegreerde salarisadministratie, in- en verkopen, contactbeheer, voorraadbeheer, online bestellingen, tijdfacturering en meer. Meer informatie over AccountEdge

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Botkeeper gebruikt machine learning en AI om boekhouding aan te bieden tegen een lage prijs.
Klaar voor de toekomst van boekhouding? Botkeeper biedt geautomatiseerde boekhoudondersteuning aan bedrijven door een krachtige combinatie van ervaren accountants te gebruiken naast machine learning en artificiële intelligentie (AI). Klanten ontvangen 24/7 boekhouding en ondersteuning, naast inzicht in hun financiële gegevens via prachtige dashboards en onbeperkte rapportage. Meer informatie over botkeeper

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Clearview InFocus is een projectgebaseerde ERP-oplossing die is ontworpen voor architecten en ingenieurs om hun bedrijven rendabeler te laten draaien.
Clearview InFocus is een krachtige projectgebaseerde ERP-oplossing die gebouwd is voor architecten en ingenieurs om hun bedrijf met meer gemak rendabeler te laten draaien. Beheer de gehele projectlevenscyclus van je bedrijf, van verkoopkans tot voltooiing van het project met realtime boekhouding, facturering en tijd en uitgaven. Deze functies, gecombineerd met de analytische dashboards van InFocus, API-managementlaag en database-analyse, geïntegreerd in realtime, onderscheiden het van alle andere ERP-oplossingen op de markt. Meer informatie over Unanet ERP AE

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Volledig pakket met boekhoud-, salarisadministratie-, fondsenwerving- en fondsenadministratietoepassingen voor non-profitorganisaties.
FastFund Raising is een uitgebreid, eenvoudig te gebruiken tool voor donateursbeheer. Volg persoonlijke en demografische informatie van kiezers. Leg contante en toegezegde donaties en donaties in natura vast. Donaties kunnen worden opgesplitst in meerdere geschenkaanduidingen, kredietgeschenken aan advocaten, geregistreerde herdenkingsgeschenken, verzenden van bevestigingsbrieven, cadeaubonnen afdrukken en afschriften van te ontvangen toezeggingen. FastFund Raising kan een op zichzelf staand pakket zijn of worden geïntegreerd met FastFund Accounting. 90 dagen gratis ondersteuning. Meer informatie over FastFund Software Suite

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Een enkele cloud based oplossing voor financiële planning, analyse en transacties.
Workday Financial Management is een enkele cloudbased oplossing voor financiële planning, analyse en transacties. Door het combineren van transacties, boekhouding, analyse en 'always-on'-controle in één systeem stelt Workday besluitvormers in staat om op elk device te beschikken over up-to-date informatie over finance en de business, om snel te reageren en te plannen voor de dag van morgen. Meer informatie over Workday Financial Management

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Restaurant365 is een cloudgebaseerde boekhoud- en backoffice-oplossing voor restaurants met meerdere locaties.
De software voor restaurantbeheer van Restaurant365 wordt gebruikt om belangrijke restaurantactiviteiten efficiënt te beheren. Ervaar meer controle over en zichtbaarheid van voedsel- en arbeidskosten, automatiseer moeizame boekhoudtaken en krijg toegang tot robuuste rapportage. Gegevens zijn in realtime toegankelijk op elk apparaat via de krachtige POS-integraties en uitstekende ondersteuning. Restaurant365 is cloudgebaseerd zodat je informatie altijd binnen handbereik is, waardoor de boekhouding, voorraad, planning en maandelijkse boekhouding moeiteloos verlopen. Meer informatie over Restaurant365

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Sage X3 is een krachtige ERP-softwareoplossing, ontworpen voor middelgrote tot grote nationale en wereldwijde fabrikanten, distributeurs en aftersales-providers, die een basis kan leggen voor je digitale transformatie. Sage X3 wordt geleverd met toonaangevende functionaliteit voor sectoren zoals chemie, distributie, apparatuur, voedingsmiddelen en dranken en industriële productie. Sage X3 biedt een uitzonderlijke gebruikerservaring en krachtige analytics in een multi-site ERP-oplossingsplatform. Meer informatie over Sage X3

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Software waarmee professionele dienstverleners hun projecten, mensen en financiën in één geïntegreerd systeem kunnen beheren.
Unanet software helpt organisaties bij het plannen, bijhouden en beheren van projecten, mensen en financiën. Unanet biedt resource management, projectmanagement, urenstaten, onkostenrapporten, samenwerking met werknemers en geïntegreerde financiën. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Unanet helpt je projectgebaseerde bedrijf om je projecten, producten en diensten beter te beheren. Meer informatie over Unanet ERP GovCon

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Ondersteunt alle fasen van de levenscyclus van het project; van voorverkoop over projectuitvoering tot rapportage en follow-up.
Maconomy ondersteunt alle fasen van de levenscyclus van het project; van voorverkoop over projectuitvoering tot rapportage en follow-up. Het maakt efficiënt projectmanagement van kortetermijnopdrachten mogelijk, en grote projecten waarbij elke fase een project op zich is. Maconomy helpt je het risico op budgetoverschrijdingen te reduceren door het mogelijk te maken om gedetailleerde schattingen, budgetten en prijzen al in de verkoopfase van het project in te stellen. Meer informatie over Deltek Ajera

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Oracle Fusion Cloud ERP is een cloudgebaseerde, end-to-end oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontworpen voor middelgrote tot grote ondernemingen.
Continue verandering vereist continue innovatie. De leiders van morgen zijn de leiders die zich vandaag het meest kunnen aanpassen aan veranderingen. Oracle Fusion Cloud ERP is een compleet, modern, cloudgebaseerd ERP-pakket dat je teams op midden- tot ondernemingsniveau voorziet van geavanceerde capaciteiten, zoals AI om de handmatige processen die hen vertragen te automatiseren, analyse om in realtime te reageren op marktverschuivingen en automatische updates om actueel te blijven en een concurrentievoordeel te behalen. Meer informatie over Oracle Fusion Cloud ERP

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
SBS Financials stroomlijnt boekhoudprocessen zodat je team efficiënt kan werken. Ze zijn gespecialiseerd in de boekhouding van meerdere entiteiten.
SBS Financials is voor bedrijven die behoefte hebben aan robuuste financiële rapportage en workflows afgestemd op de manier waarop ze zaken doen. Kernboekhouding omvat GL, AP, AR, bankafstemming, beeldverwerking, goedkeuringen, budgettering en geautomatiseerde transacties tussen bedrijven. Verplaats je eenvoudig tussen werkplaatsen, afdelingen, locaties en entiteiten. Met de beschikbare Payroll HR-module kan je transacties verwerken in één geïntegreerd systeem. API's maken het werken met andere software naadloos en efficiënt. Ondersteuning is live en deskundig. Meer informatie over SBS Financials

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Real Asset Management, een MRI-softwarebedrijf, is een toonaangevende leverancier van software voor het beheren en volgen van vaste activa, met meer dan 3000 implementaties in 70 landen. Als krachtig register voor vaste activa volgt en registreert Asset4000 alle wijzigingen die optreden tijdens de levensduur van een bezit. Afschrijving kan worden berekend voor een boek of meerdere boeken om te voldoen aan staats-, federaal en bedrijfsbeleid. Asset4000 is conform SOX, GAAP, de Amerikaanse belastingwetgeving en FASB. Meer informatie over Asset4000

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Pakket met producten en diensten ontworpen door accountants voor accountants om workflowprocessen in professionele accountantskantoren te beheren.
Pakket met producten en diensten ontworpen door accountants voor accountants om workflowprocessen in professionele accountantskantoren te beheren. Meer informatie over CS Professional Suite

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
100% cloudgebaseerde ERP, $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Verkoop, inkoop, voorraad, boekhouding en meer. Gratis mobiele app en berichtendienst.
100% cloudgebaseerd programma voor bedrijfsvoering. Biedt alles wat je nodig hebt voor het beheren van voorraad, productie, verkoop, inkoop, boekhouding en loonadministratie. Kies welke modules je wilt gebruiken en ontwerp je aangepaste werkstroom. Gebruik alle functies altijd en overal online. Betaalbare prijs - $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Geen extra kosten voor implementatie, upgrades of onderhoud. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over ECOUNT

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
SAP Business ByDesign is een complete en aanpasbare on-demand bedrijfsoplossing die is ontworpen om de kernactiviteiten van middelgrote bedrijven te integreren en te stroomlijnen. De oplossing ondersteunt financiële rapportage, CRM, human resources management, supply chain management, projectmanagement, leveranciersrelatiebeheer en nalevingsbeheer. Meer informatie over SAP Business ByDesign

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
BuildSmart integreert de boekhouding van kosten, projecten en ondernemingen voor realtime analyse en effectief bouwbeheer.
BuildSmart is een volledig geïntegreerd, web-based beheersysteem voor ondernemingen dat sectorgerichte informatie biedt aan bouwbedrijven. Het integreert de boekhouding van kosten, projecten en ondernemingen voor realtime analyse en effectief projectmanagement. BuildSmart bevat verschillende modules, waaronder inkoop, boekhouding, loonadministratie, beheer van fabriek, werf en winkel, onderaannemingsbeheer, business intelligence, HR, en tijd en aanwezigheid. Meer informatie over BuildSmart

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Cloudgebaseerde boekhoudoplossing die helpt met functies zoals HMRC, btw-belasting, verificatie en meer.
Clear Books Accounting is eenvoudige, intuïtieve en bekroonde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven en accountants. Bespaar tijd en werk slimmer door je accounts in de cloud te beheren, zodat jij en je accountant altijd en overal toegang hebben tot je boeken. Beheer facturering, bankieren en btw en dien retourzendingen rechtstreeks in bij HMRC (in het VK). Dit platform is zelfs geschikt voor multi-valutaboekhouding en verificatie en indieningen van regelingen in de bouwsector. Het platform is door HMRC erkend als leverancier van MTD VAT-software. Meer informatie over Clear Books

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Cloudgebaseerde oplossing die betaalbare, snelle, betrouwbare en altijd en overal beschikbare toegang biedt tot de financiële gegevens die je bedrijf genereert.
Aqilla ontwikkelt online financiële en boekhoudoplossingen die zijn ontworpen voor middelgrote tot grote bedrijven en organisaties. De cloudgebaseerde boekhoud- en bedrijfssoftware combineert alle functies en tools die je nodig hebt via een documentgerichte benadering van boekhouding en financiën, waaronder verkoopgrootboek, inkoopgrootboek, grootboek, kasmatching, verkoopfacturering, inkooporder/facturering, voorraadbeheer, meerdere valuta, urenstaten, onkostenverwerking en meer. Meer informatie over Aqilla

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Voor kleinere bedrijven (5-100 werknemers $ 79/gebruiker/maand). Alles wordt uitgevoerd vanaf een enkele cloud-bedrijfssuite. Gevestigd in de VS.
Cloud-ERP van een gerenommeerd Amerikaans bedrijf voor het MKB (5-100 werknemers). Het is te vergelijken met NetSuite, Acumatica, SAP, Sage en Brightpearl, maar zonder het prijskaartje, de complexiteit of de eindeloze versies en verborgen upselling. Voor de groothandel, detailhandel en productieorganisaties. Volledige boekhouding volgens GAAP (Generally Accepted Accounting Principles), CRM, orderbeheer en -verwerking, inkoop, productie, voorraad, meerdere magazijnen (intern en 3PL) en e-commerce. Meerdere kanalen en klaar voor EDI. Meer informatie over Cloud ERP

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
Een schaalbaar en zeer aanpasbaar ERP-systeem voor kleine en middelgrote bedrijven. Alles wat je nodig hebt om je bedrijf te runnen.
24SevenOffice is een zeer uitgebreid cloudgebaseerd ERP-systeem voor kleine en middelgrote bedrijven. Beheer en stroomlijn al je bedrijfsprocessen met door AI aangedreven boekhouding, CRM, projectmanagement, urenregistratie en meer. Alle modules zijn naadloos geïntegreerd en leggen de basis voor een efficiëntere, productievere en een werkomgeving waar goed samengewerkt wordt. 24SevenOffice is sinds 1997 ontwikkeld en wordt vertrouwd door meer dan 42.000 bedrijven wereldwijd. Meer informatie over 24SevenOffice

Functies

  • Administratie
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden