Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor het beheer van woonwagenparken

Met software voor het beheer van woonwagenparken kunnen eigenaars de huurders, de huurovereenkomsten en het onderhoud beheren voor mobiele woningen zoals parken, woonwagens, recreatievoertuigen of boten. Met dit type software kan de verhuurder betalingen innen, accounts beheren en huurders screenen voordat een huurovereenkomst wordt aangegaan.

16 resultaten

Buildium is vooraanstaande webgebaseerde software voor vastgoedbeheer die met name geschikt is voor woningen en verenigingen.
Buildium is de enige oplossing voor vastgoedbeheer die makelaars helpt nieuwe zaken te werven van eigenaren van vastgoed en gemeenschapsorganisaties die op zoek zijn naar diensten. Met deskundig advies en niet-aflatende ondersteuning kun je met Buildium beter presteren in alle facetten van je bedrijf met behulp van intuïtieve software die zowel kracht, eenvoud en gebruiksgemak biedt. Buildium ondersteunt vastgoedbeheerders in meer dan 50 landen, in totaal meer dan 1,8 miljoen beheerde wooneenheden. Meer informatie over Buildium

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Financieel beheer
  • Huur bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Administratie
  • Leveranciersbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Huurdersportal
  • Onderhoudsplanning
  • Huurders screenen
  • Taakbeheer
De complete softwareoplossing voor vastgoedbeheer om je werkdag te stroomlijnen en te zorgen dat jij je kunt richten op je bedrijfsresultaten.
AppFolio biedt mobiele, alles-in-één vastgoedbeheersoftware voor vastgoedbeheerders van woningen, bedrijven, studentenhuizen, huiseigenaren, vereniging van eigenaars en gemengde portefeuilles, voor marketing, beheer en schaalbaarheid. AppFolio is ideaal voor groeiende, complexe bedrijven en bevat functies die de moderne manager ondersteunen: online toepassingen en leases, portals voor eigenaren en bewoners, online betalingen, ingebouwde screening, onderhoudsaanvragen, mobiele inspecties, bulkberichten en robuuste boekhouding en rapportage. Meer informatie over AppFolio Property Manager

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Financieel beheer
  • Huur bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Administratie
  • Leveranciersbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Huurdersportal
  • Onderhoudsplanning
  • Huurders screenen
  • Taakbeheer
DoorLoop is volledig aanpasbare software voor vastgoedbeheer die je helpt je panden vanaf één plek te beheren. Ontvang 1 jaar gratis.
DoorLoop is volledig aanpasbare software voor vastgoedbeheer die je helpt je panden vanaf één plek te beheren. Meer informatie over DoorLoop

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Financieel beheer
  • Huur bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Administratie
  • Leveranciersbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Huurdersportal
  • Onderhoudsplanning
  • Huurders screenen
  • Taakbeheer
Krachtige software voor vastgoedbeheer die in één geïntegreerde oplossing alle functies combineert die jij nodig hebt om je bedrijf te runnen.
Rent Manager is geavanceerde software voor vastgoedbeheer en is ontworpen om elk facet van je unieke bedrijfsactiviteiten te beheren. Van leasing tot boekhouding, onderhoud tot marketing, je gehele portefeuille wordt ondersteund door de in drie decennia bewezen technologie van Rent Manager. Biedt een krachtige database voor vastgoedbeheer; volledig geïntegreerd boekhoudsysteem; intuïtieve oplossingen voor contactbeheer, onderhoud, werkorders en marketing; een open API-portaal voor unieke aanpassingen en nog veel meer. Meer informatie over Rent Manager

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Financieel beheer
  • Huur bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Administratie
  • Leveranciersbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Huurdersportal
  • Onderhoudsplanning
  • Huurders screenen
  • Taakbeheer
Entrata® biedt een verscheidenheid aan online tools, waaronder websites, mobiele apps, betalingen, huurcontractondertekening, boekhouding en beheer van bewoners.
Entrata biedt software voor vastgoedbeheer met een single-login, open-access Platform as a Service-systeem (PaaS). Entrata biedt een verscheidenheid aan online tools, waaronder websites, mobiele apps, betalingen, huurcontractondertekening, boekhouding en beheer van bewoners, en het ondersteunt momenteel meer dan 20.000 appartementgemeenschappen in de VS. De open API en unieke selectie van externe integraties van Entrata bieden vastgoedbeheerbedrijven de vrijheid om de software te kiezen die het beste bij hun behoeften past. Meer informatie over Entrata

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Financieel beheer
  • Huur bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Administratie
  • Leveranciersbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Huurdersportal
  • Onderhoudsplanning
  • Huurders screenen
  • Taakbeheer
Yardi Breeze is intuïtieve en krachtige software voor vastgoedbeheer die verfrissend eenvoudig te gebruiken is, waardoor je zowel tijd als geld bespaart.
Yardi Breeze is software voor vastgoedbeheer die voor jou is ontworpen. Het verfrissend eenvoudige platform is een compleet pakket, met ingebouwde boekhouding, online marketing en leasing, geïntegreerde screening en verzekering, en online portals voor het eenvoudig innen van huur, serviceaanvragen, betalingen en rapportage voor eigenaren. Het is eenvoudig in te stellen en de prijzen beginnen vanaf slechts $ 1 per unit per maand voor woningen. Als je bedrijf extra functies en bedieningselementen nodig heeft, vraag dan naar Yardi Breeze Premier. Meer informatie over Yardi Breeze

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Financieel beheer
  • Huur bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Administratie
  • Leveranciersbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Huurdersportal
  • Onderhoudsplanning
  • Huurders screenen
  • Taakbeheer
Software voor vastgoedbeheer voor particuliere verhuurders en professionele beheerders met 10 - 5000 panden. Gratis proefperiode van 14 dagen.
Software voor vastgoedbeheer voor particuliere verhuurders en professionele beheerders met 10 - 5000 panden. Je vindt hier alle tools die je nodig hebt voor de complete boekhouding van onroerend goed, huurders en trusts. Incasseer huur online, publiceer accommodaties op je eigen website voor vastgoedbeheer, hou onderhoudsaanvragen bij, verwerk online huuraanvragen en bestel screeningsrapporten van huurders. De prijs is gebaseerd op de omvang van de unit, zodat je eenvoudig kunt schalen om aan je behoeften te voldoen. Je ontvang altijd gratis in de VS gevestigde klantenondersteuning. Meer informatie over Rentec Direct

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Financieel beheer
  • Huur bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Administratie
  • Leveranciersbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Huurdersportal
  • Onderhoudsplanning
  • Huurders screenen
  • Taakbeheer
AvidXchange-softwareoplossingen en toegewijde serviceteams automatiseren je crediteuren- en betalingsprocessen volledig.
AvidXchange is marktleider in het automatiseren van factuur- en betalingsprocessen voor middelgrote bedrijven. AvidXchange werd opgericht in het jaar 2000 en verwerkte vorig jaar 9,5 miljoen betalingen via het netwerk van meer dan 500.000 leveranciers; het heeft daarmee de manier getransformeerd waarop 5500 klanten in Noord-Amerika hun rekeningen betalen. AvidXchange onderscheidt zich als een wereldwijde fintech-unicorn en een zeer snel groeiend technologiebedrijf in de VS met 1300 medewerkers op zeven kantoorlocaties. Meer informatie over AvidXchange

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Financieel beheer
  • Huur bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Administratie
  • Leveranciersbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Huurdersportal
  • Onderhoudsplanning
  • Huurders screenen
  • Taakbeheer
Webgebaseerde softwareoplossing voor onroerendgoedbeheer die alle aspecten van onroerendgoedbeheer automatiseert voor appartementen, huizen en winkels.
De webgebaseerde software voor onroerendgoedbeheer voor woningen en commercieel onroerend goed automatiseert alle aspecten van onroerend goed voor appartementen, huizen en winkelcentra. Met de lease-, vacature- en werkorderbeheersystemen ben je efficiënter en productiever als property manager. Het volledig geïntegreerde en geautomatiseerde boekhoudpakket bespaart je veel tijd door gebruik te maken van geautomatiseerde huurinning, geautomatiseerde facturering en geautomatiseerde tools voor het bijhouden van late betalingen. Meer informatie over LandlordTracks

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Financieel beheer
  • Huur bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Administratie
  • Leveranciersbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Huurdersportal
  • Onderhoudsplanning
  • Huurders screenen
  • Taakbeheer
Gebruiksvriendelijk en mobielgericht systeem voor het afhandelen van online werkorders, preventief onderhoud en genereren van gedetailleerde rapporten. Eenvoudig in te stellen.
Gebruiksvriendelijk systeem voor het afhandelen van online werkorders, preventief onderhoud, goederen volgen en genereren van gedetailleerde rapporten. Snelle en eenvoudige installatie. Doe net als de duizenden tevreden bedrijven die hun vastgoed- en faciliteitenbeheer nu stroomlijnen met behulp van Landport. Meer informatie over Landport

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Financieel beheer
  • Huur bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Administratie
  • Leveranciersbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Huurdersportal
  • Onderhoudsplanning
  • Huurders screenen
  • Taakbeheer
Cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om aan de behoeften van vastgoedbedrijven voor geleasede, onderverhuurde en in eigendom zijnde middelen te voldoen en ze te overtreffen.
InfoSite is een SAAS-platform dat specifiek is ontworpen om vastgoedafdelingen van bedrijven te helpen in hun dagelijkse operationele activiteiten en is ontworpen om aan de behoeften voor geleasede, onderverhuurde en in eigendom zijnde middelen te voldoen en ze te overtreffen. Neem zelf de touwtjes in handen voor elk aspect van je vastgoedportefeuille - van gegevensinvoer tot dynamische rapportage en van het abstraheren van leases tot prescriptieve analyses maakt Infosite het je gemakkelijk. InfoSite is ontworpen met een volledige berekeningsmodule voor de nieuwe FASB ASC-842 en IFRS boekhoudnorm. Meer informatie over Nakisa Real Estate

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Financieel beheer
  • Huur bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Administratie
  • Leveranciersbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Huurdersportal
  • Onderhoudsplanning
  • Huurders screenen
  • Taakbeheer
Common Areas brengt je mensen, eigendommen en processen samen met een cloudgebaseerd platform. Start vandaag nog een gratis account.
Common Areas zet zich in om teams te helpen de productiviteit te verhogen. Het versnelt en vereenvoudigt activiteiten op het kruispunt van je mensen, eigendommen en processen. Met het cloudgebaseerde platform van Common Areas worden oplossingen afgestemd op het stroomlijnen van operationele gebieden zoals werkorders, preventief onderhoud, site-inspecties, interactief planbeheer, contracttracering, documentbeheer en meer. Meer informatie over Common Areas

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Financieel beheer
  • Huur bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Administratie
  • Leveranciersbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Huurdersportal
  • Onderhoudsplanning
  • Huurders screenen
  • Taakbeheer
Forsite biedt de complexe locatiematchingservices met naleving van gezondheids- en veiligheidsvoorschriften en aanwezigheid ter plaatse.
Forsite, ontworpen door de vastgoedsector voor de vastgoedsector, is een app-gebaseerde oplossing die eigenaren van onroerend goed het vertrouwen geeft dat hun aannemers ter plaatse veilig en compliant zijn. Software en systemen voor aannemersbeheer vereisen specifieke kenmerken, zoals meerdere in- en uitgangslocaties, automatische identificatie van zowel aankomst als veilig vertrek, de kenmerken om te controleren op inducties, vergunningen, SWMS (Safe Work Method Statement), JSA (Job Safety Analysis), SSSP (Site Specific Safety Plan), verzekeringen en andere vereiste informatie. Meer informatie over Forsite

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Financieel beheer
  • Huur bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Administratie
  • Leveranciersbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Huurdersportal
  • Onderhoudsplanning
  • Huurders screenen
  • Taakbeheer
SPS stroomlijnt de bewegende delen van het beheer van vastgoed, zodat vastgoedbeheerders zich kunnen concentreren op het maximaliseren van het inkomstenpotentieel van investeringen.
Smart Property Systems is SaaS voor vastgoedbeheer. De nieuwe tech-stack is aantrekkelijk, gemakkelijk te leren en te gebruiken, automatiseert het beheer voor de abonnee en biedt een portal waar huurders dol op zijn en die ze kunnen gebruiken om hun huur te betalen en indien nodig met de manager kunnen communiceren. Het is een boekhoudsysteem dat ook de volledige verhuurcyclus ondersteunt. Automatisering elimineert de rompslomp rond vastgoedbeheer. Er is nog veel meer te zien. Bezoek de website voor meer informatie. Winnaar top 10 technische bedrijven Meer informatie over Smart Property Systems

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Financieel beheer
  • Huur bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Administratie
  • Leveranciersbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Huurdersportal
  • Onderhoudsplanning
  • Huurders screenen
  • Taakbeheer
APRO CRM is een unieke MULTIFUNCTIONELE OPLOSSING OP MAAT voor kleine en middelgrote bedrijven die gespecialiseerd zijn in VASTGOED.
Database met eigenschappen geïntegreerd met alle populaire advertentieplatforms, aangepaste rapporten voor eigenaren van onroerend goed, automatisering van verzoek-eigendommen, bezoekersstatistieken van websites, ingebouwde IP-telefonie en e-mail, interne en externe online messenger-, e-mail- en sms-campagnes, automatiseringsalgoritmen voor bedrijfsprocessen van bedrijven, verkoop- en taakbeheer, documentsjablonen, verkooptrechters, interne bedrijfsportal, HR-hulpmiddelen, aanpasbare rapporten en veldinstellingen, opslag van cloudbestanden en nog veel meer. Meer informatie over APRO CRM

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Financieel beheer
  • Huur bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Administratie
  • Leveranciersbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Huurdersportal
  • Onderhoudsplanning
  • Huurders screenen
  • Taakbeheer
Software voor het administratief, juridisch en financieel beheer van de vastgoedportefeuille, uitermate geschikt voor gemeenten.
VBSonline is gebruiksvriendelijke vastgoed beheer software voor het administratief, juridisch en financieel vastgoedbeheer. Het biedt inzicht en overzicht en helpt u bij het op orde houden van uw vastgoedcontracten. VBSonline geeft transparantie over de inkomsten en uitgaven die gepaard gaan met het vastgoedbezit. De vastgoed beheer software is uitermate geschikt voor overheden als gemeenten en waterschappen, is eenvoudig te bedienen en kan vrijwel zonder begeleiding in gebruik worden genomen. Meer informatie over VBSonline

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Financieel beheer
  • Huur bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Administratie
  • Leveranciersbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Huurdersportal
  • Onderhoudsplanning
  • Huurders screenen
  • Taakbeheer