Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Personeelsbeheer software voor call center

Met personeelsbeheer software voor callcenters kunnen organisaties personeelsroosters maken, de personeelsbehoefte voorspellen en de prestaties van callcentermedewerkers monitoren. Dit type software biedt meestal tools voor het stroomlijnen van intraday management, productiviteitsanalyses, coaching van medewerkers, opname van gesprekken en het bijhouden van compliance.

29 resultaten

Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer.
Bitrix24 is een online werkruimte voor kleine, middelgrote en grote bedrijven. Bitrix24 beschikt over meer dan 35 geïntegreerde tools, waaronder CRM, taken, Kanbanbord, Gantt-diagram, messenger, videogesprekken, bestandsopslag, workflowautomatisering en meer. Door over te stappen op Bitrix24 hoef je niet meer geabonneerd te zijn op een heleboel verschillende SaaS-oplossingen. Je krijgt alles wat je nodig hebt in één pakket - allemaal tegen een vast tarief. Met meer dan 12 miljoen gebruikers is Bitrix24 een van de meest gebruikte bedrijfssoftwareoplossingen ter wereld. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Krijg krachtig inzicht in je klantgesprekken. Win meer deals, verbeter je verkoopvaardigheden en verkrijg marktinformatie.
Gong geeft je een krachtig inzicht in je klantgesprekken. Het registreert en analyseert je verkoopgesprekken en vergaderingen automatisch. Met Gong kun je: 1) de verkoopeffectiviteit van je teams aanzienlijk verbeteren; 2) meer deals winnen en elke deal op het pad naar afsluiten houden; 3) de ongefilterde stem van je markt horen. Ontdek waarom verkoopteams bij Hubspot, LinkedIn en DiscoverOrg enthousiast zijn over Gong. Meer informatie over Gong.io

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Calabrio ONE is een geïntegreerde personeelsoptimalisatieoplossing voor een uitgebreide klantgerichtheidsstrategie.
Calabrio ONE is een uniform workforce optimization (WFO)-softwarepakket inclusief gespreksopname, kwaliteitsbeheer, personeelsbeheer en voice-of-the-customer (VoC)-analyses die het contactcenter transformeert in een klantgerichtheidscentrum en een waardevolle bron van klantinzicht. Eenvoudig te gebruiken, snel te installeren, eenvoudig te ondersteunen. Meer informatie over Calabrio ONE

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Toonaangevende oplossing voor personeelsbeheer volgens Pelorus Associates die lokaal, gehost of in de cloud voor meer dan 150 agenten kan worden ingezet.
Aspect Workforce Management is geschikt voor contactcenters met meer dan 150 agenten en voorspelt nauwkeurig oproepvolumes, plant agenten flexibel in op specifieke tijdstippen en volgt de naleving van agenten in realtime. Een moderne grafische gebruikersinterface maakt het eenvoudig te gebruiken voor agenten, leidinggevenden en WFM-medewerkers. Agenten hebben op afstand toegang tot hun planning met mobiele meldingen en een smartphone-app. Beheerders kunnen krachtige "wat als"-scenario's inzetten en ontvangen meldingen wanneer de prestaties buiten de tolerantie vallen. Lokaal, gehost of in de cloud te implementeren. Meer informatie over Alvaria Workforce

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chat, e-mail, sociaal en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken. Snelle innovatie zorgt ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. PureCloud is simpelweg krachtig en krachtig simpel. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering. Meer informatie over RingCentral Contact Center

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Zakelijke telefonie-oplossing met automatische telefoniste, lijnspiegeling, doorschakelen van oproepen, wachtrijen en opnamefuncties.
Nextiva biedt cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkingsoplossingen die zijn ontworpen om de manier waarop bedrijven communiceren te vereenvoudigen. Nextiva bedient meer dan 150.000 bedrijven in de VS vanuit het hoofdkantoor in Scottsdale, Arizona. Ontdek waarom iedereen overstapt naar Nextiva. Verbeter de implementatiesnelheid. Gebruik een flexibele personeelsstructuur. Ervaar enorme kostenbesparingen. Beheer je communicatie vanaf elke locatie. Geweldige service. | Meer informatie over Nextiva Contact Center

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Cloudgebaseerde contactcentersoftware die onmiddellijk wordt geïmplementeerd. Volledig API-gebaseerd. CRM-plug-ins. Verbind echte of virtuele medewerkers.
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het is het resultaat van 10 jaar ervaring in contactcenters, ontwikkeld door Aswat Telecom in nauwe samenwerking met zijn klanten. Het biedt API-gebaseerde CRM-integratie en geavanceerde functionaliteiten in een webgebaseerde, gebruiksvriendelijke interface, vereist geen software-installatie en is wereldwijd toegankelijk. Meer informatie over ZIWO

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Sprinklr is een softwareplatform voor grote ondernemingen dat is ontworpen om klantervaringen op schaal te beheren.
De missie van Sprinklr is om de favoriete merken ter wereld te helpen tevreden klanten te creëren. Dit wordt gedaan door middel van een uniek platform voor het beheer van de klantervaring (CXM), dat één-op-één, menselijke verbindingen op schaal mogelijk maakt over meer dan 25 verschillende communicatiekanalen zoals Twitter, Facebook en Instagram. Sprinklr heeft zijn hoofdkantoor in New York City met 1400 medewerkers in 22 kantoren en werkt met meer dan 1200 van zeer waardevolle merken wereldwijd, waaronder: McDonalds, Nike en Microsoft. Meer informatie over Sprinklr

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Begrijp wat er op schaal in het veld gebeurt met het platform voor conversatie-informatie en verhoog de prestaties van je team.
Stop met het willekeurig doorzoeken van duizenden klantinteracties om de juiste informatie te vinden. Krijg een overzicht van de realiteit van je team in het veld met dit platform voor conversatie-informatie. Geef je bedrijf een boost door een beter inzicht te krijgen in je markt, de prestaties van je team en de behoeften van je klanten. Sluit je aan bij meer dan 400 Europese bedrijven die op het platform vertrouwen. Meer informatie over Modjo

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Cloudgebaseerde callcentertechnologie; inkomend, uitgaand, omnichannel, IVR, gespreksopname, bedrijfs- en spraakanalyse.
TCN is een leverancier van cloudgebaseerde callcentertechnologie voor bedrijven, contactcenters, BPO's (Business Process Outsourcing) en incassobureaus wereldwijd. TCN combineert een diep inzicht in de behoeften van callcentergebruikers met een zeer betaalbaar leveringsmodel, waardoor onmiddellijke toegang tot robuuste callcentertechnologie wordt gegarandeerd; inkomend, uitgaand, omnichannel, IVR, gespreksopname, bedrijfs- en spraakanalyse vereist om operaties te optimaliseren en te voldoen aan de sectorvoorschriften. Schaal op met dit daadwerkelijke cloudplatform. Meer informatie over TCN

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Sharpen is het eerste contactcenter dat is gebouwd om je te helpen je werknemers prioriteit te geven en de klantervaringen strategisch te verbeteren.
Meer tevreden werknemers leidt tot meer tevreden klanten. Sharpen biedt je klantenserviceteam een manier om zijn wachtrij-interacties en workflows te vereenvoudigen om werknemers te ondersteunen en een positieve klantervaring te leveren. Rust werknemers uit met een platform om te communiceren met klanten op elk kanaal vanuit één interface. Activeer micro-learning en coachingmodules in wachtrijen van werknemers voor een betere groei en ontwikkeling. En krijg diepgaande klantinzichten uit één rapportagesysteem, gebaseerd op de klantrelaties die je team ontwikkelt. Meer informatie over Sharpen

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de conventionele systemen, is Call Center Studio de webgebaseerde oplossing met betaling op basis van gebruik die op Google draait. Dit is een goedkope, snelle, eenvoudige en schaalbare oplossing die overal ter wereld binnen enkele minuten kan worden ingesteld. Meer informatie over Call Center Studio

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Virtual Call Center is een uitgebreid contactcenter in de cloud dat een flexibele, betaalbare en efficiënte manier biedt om met klanten in contact te komen.
Virtual Call Center is een uitgebreid, self-service contactcenter in de cloud dat een flexibele, betaalbare en efficiënte manier biedt om met klanten in contact te komen door middel van krachtige inkomende en uitgaande oproepfuncties. Zorg dat je agenten binnen enkele minuten kunnen configureren en bellen. Verhoog je productiviteit door handmatig kiezen te vervangen door een voorspellende en progressieve uitgaande belfunctie. Maximaliseer de productiviteit van je agenten met de intelligente inkomende oproeproutering van VCC. Klanten kunnen elke keer met de juiste agent worden verbonden. Meer informatie over 8x8 Contact Center

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Cloudgebaseerd contactcenter- en communicatie API-oplossingen. Ideaal voor grootschalige campagnes met meerdere kanalen en klantenservice.
Cloudgebaseerde contactcentersoftware en API-oplossingen om campagnes en live contacten te beheren. Ideaal voor campagnes via meerdere kanalen en klantenservice. Gemakkelijk op te zetten, aanpasbaar en 24/7 ondersteund door de echte klantenservice van Ytel. Analytics en rapporten zijn standaard beschikbaar. Krachtige CRM-integratie, voicemail drop en sms inclusief weinig code, gratis en lokale nummers in het hele land. Hoogwaardige verbindingen en resultaten met Ytel. Meer informatie over Ytel

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Callcenteroplossing met ingebouwde realtime bedrijfsanalyse, geavanceerde wachtrijen, controlemodi en nog veel meer.
Sinds 2001 biedt PanTerra de meest geavanceerde functies voor callcenters voor inkomende oproepen in de sector. Het platform streeft ernaar om nieuwe functies uit te rollen naarmate de technologie verandert, om ervoor te zorgen dat je callcenter voor inkomende oproepen nooit verouderd raakt. Sluit je aan bij de duizenden klanten die hun callcenter hebben verplaatst naar de PanTerra Cloud. PanTerra biedt een callcenteroplossing voor inkomende oproepen met ingebouwde realtime bedrijfsanalyse, geavanceerde wachtrijen, controlemodi en nog veel meer. Meer informatie over PanTerra Networks

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Eén enkel platform om met klanten te communiceren en hen te volgen gedurende hun levenscyclus en om communicatie consistent te maken.
Dit is een uitstekende manier om al je zakelijke communicatie op één plek te beheren. De focus van OXON is: #1 Omnichannel-klantenondersteuning; #2 Verkoopteams en telemarketing; #3 Persoonlijke e-mailmarketing; #4 Vertegenwoordigersbeheer en inzichten in klantervaring. OXON is cloudgebaseerde beheersoftware voor contactcenters met zakelijke communicatiecapaciteiten die ondersteuning voor webchat, e-mail, spraakoproepen, sms en sociale media op één platform mogelijk maken. Meer informatie over OXON

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Klanten variëren van MKB's tot grote ondernemingen.
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Klanten variëren van MKB tot grote ondernemingen. Andere belangrijke klantsectoren omvatten; media, beveiligingsdiensten, energie, telecommunicatie, financiële diensten, marktonderzoek en fondsenwerving. Met de intelligente tools kun je de oproepefficiëntie maximaliseren en meer verkopen. Meer informatie over LeadDesk

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer
Alles-in-één telecommunicatie- en CRM-platform dat een omnichannel-oplossing biedt om communicatie en S&OP (Sales and Operations Planning) voor elk bedrijf te stroomlijnen.
Het alles-in-één platform geeft je de middelen om te communiceren op het kanaal naar keuze van je klant, agenten en klanten beter te beheren, en de concurrentie voor te blijven. Ook hier is NOLA gebouwd om een probleem binnen de eigen netwerken op te lossen. Het systeem is getest en bewezen, dus er is geen risico op overstappen. Blijf op één lijn met je klanten met één krachtig platform: alle kanalen zijn verenigd in plaats van geïsoleerd. Meer informatie over NOLA

Functies

  • Werkprognoses
  • Prestatiemeetwaarden
  • Voor callcenters
  • Personeelsplanning
  • Intradaybeheer