Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Juridische boekhoudsoftware

Juridische boekhoudsoftware automatiseert financiële workflows voor organisaties die op juridisch gebied werkzaam zijn. Deze software biedt gebruikers financiële tools voor facturatie, payroll, balans en debiteuren- en crediteurenbeheer.

33 resultaten

Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren! Meer informatie over Zoho Books
Zoho Books is een online boekhoudsoftware waarmee je moeiteloos de inkomende en uitgaande geldstromen van je bedrijf kunt beheren. Beheer je klanten en facturen en hou de onkosten onder controle. Registreer, controleer en vereffen je bankrekeningen en transacties en werk in realtime samen met je boekhouder. En het belangrijkste: Zoho Books helpt je om betere en beter onderbouwde beslissingen te nemen en de grip op je bedrijf te houden. Meer informatie over Zoho Books

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
Clio biedt een krachtige reeks tools om moderne juridische professionals te helpen bij het runnen, uitbreiden en beheren van hun bedrijven, van intake tot factuur. Meer informatie over Clio
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroomlijnen van elke taak, van intake tot factuur. Met Clio Manage, de populairste juridische praktijkbeheersoftware ter wereld, en Clio Grow, een juridisch CRM-platform om je te helpen je klantenrelaties beter te beheren, biedt de Clio Suite alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor te runnen, uit te breiden en te beheren. Meer informatie over Clio

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Enterprise

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen. Meer informatie over QuickBooks Online

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst. Meer informatie over Wave

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
NetSuite is een top cloud-ERP en biedt de zichtbaarheid en controle om slimme beslissingen te nemen en vol vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één bedrijfsbeheersoftware voor de cloud, waarmee ruim 37.000 organisaties hun bedrijf effectiever kunnen runnen. NetSuite automatiseert kernprocessen en biedt realtime inzicht in operationele en financiële prestaties. Met één geïntegreerd pakket aan applicaties voor o.a. boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain geeft NetSuite bedrijven duidelijk inzicht in hun data en de volledige controle over hun bedrijf. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer - beheer documenten, contactpersonen, agenda's, e-mails, taken en facturen op een centrale locatie.
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer voor je advocatenkantoor dat de tools biedt die je nodig hebt om de organisatie te verbeteren, de efficiëntie te vergroten en je bedrijfsactiviteiten te schalen. Met MyCase zijn al je belangrijke casusdetails - documenten, contacten, agenda's, e-mails, taken, facturen - beschikbaar op één georganiseerde locatie. Probeer een gratis proefversie (geen creditcard vereist) op de website. Meer informatie over MyCase

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). CosmoLex elimineert het probleem van het bijhouden van afzonderlijke systemen voor het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenkantoren. LawPay-creditcardverwerking is ook ingebouwd zonder vaste maandelijkse kosten. Log altijd en overal in bij CosmoLex Cloud om alles te krijgen wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over CosmoLex

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
Bench doet de boekhouding van je kleine bedrijf voor jou. Het synchroniseert rechtstreeks met je rekeningen om een overzichtelijke, nauwkeurige en voor het belastingkantoor geschikte boekhouding te bieden.
Bench is voor eigenaren van kleine bedrijven die zich willen concentreren op hun bedrijf en niet op hun boekhouding. Elke maand zet Bench je gegevens om in voor het belastingkantoor geschikte financiële overzichten. Je kunt via de Bench-app de financiële gezondheid van je bedrijf volgen, je jaarrekening downloaden en op elk gewenst moment met je team chatten. En aan het einde van het jaar biedt Bench je alles wat jij (of je CPA) nodig hebt om je belastingaangifte in te dienen. Meer informatie over Bench

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
Supereenvoudige, gratis software voor facturering en tijdregistratie voor het MKB en freelancers die de volledige controle over hun bedrijf willen hebben.
Online factureren en tijdregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met Elorus kun je je bedrijf op één plek organiseren met behulp van krachtige functies. Hou de tijd bij, beheer je projecten en zet je daadwerkelijke werk om in facturen. Krijg online betaald door middel van betalingsverwerkers via je eigen klantenportal. Hou je uitgaven bij en neem solide beslissingen door de aangepaste rapportagefunctionaliteit van de toepassing te gebruiken. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
Cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven om de salarisadministratie, het klantenbeheer, belastingen en al je boekhoudbehoeften te automatiseren.
MYOB Essentials is de snelle en gemakkelijke manier om je cashflow en ATO-compliancevereisten te beheren. Bevat tijdbesparende functies voor het dagelijkse boekingswerk. Zeg vaarwel tegen cashflow-zorgen. Accepteer creditcard- of BPAY-betalingen van klanten rechtstreeks vanuit een e-mailfactuur. Snelle en eenvoudige belastingupdates zorgen ervoor dat je altijd actueel bent. Super betalen en de vereisten van ATO Single Touch Payroll de baas blijven is een fluitje van een cent. Meer informatie over MYOB Business

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
Modern, robuust praktijkbeheer met geïntegreerde e-mail en boekhouding. Aatrekkelijke, intuïtieve interface en apps voor iOS en Android.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor praktijkbeheer is. Ingebouwde CRM, e-mail en robuuste trust- en zakelijke boekhouding. Zola Suite biedt via een moderne en intuïtieve interface eersteklas functionaliteiten voor casemanagement, geavanceerde bulkfacturering, documentbeheer, taakbeheer en nog veel meer. Zola is cloudgebaseerd en is toegankelijk via elke browser, evenals systeemeigen iOS- en Android-apps. Er zijn integraties beschikbaar met LawPay, Quickbooks en DropBox. Meer informatie over CARET Legal

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
TopNotepad is online facturerings- en boekhoudsoftware voor freelancers en kleine bedrijven.
TopNotepad is online facturerings- en boekhoudsoftware voor freelancers en kleine bedrijven. Alle modules zijn keurig ondergebracht in één uitgebreid, maar toch eenvoudig en betaalbaar softwarepakket. Meer informatie over TopNotepad

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
Moderne boekhoudsoftware voor kleine bedrijven en accountants inclusief urenregistratie, facturering en digitale betalingen.
ZipBooks is moderne software voor de boekhouding, facturering en urenregistratie voor kleine bedrijven, aannemers en accountants. ZipBooks maakt het beheren van je bedrijf eenvoudiger. Krijg moeiteloos betaald met creditcard of Paypal. Krachtige, gemakkelijk te gebruiken rapporten, beste praktijken in de branche en slimme aanbevelingen van ZipBooks helpen je om nog slimmere beslissingen te nemen. Meer informatie over ZipBooks

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. Trust-compliant en buitengewoon krachtig.
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. De reeks geïntegreerde functies van Soluno brengt al je backend-functies op één plek - het platform is volledig trust-compliant, zonder dat er extra boekhoudpakketten nodig zijn. Soluno is flexibel, schaalbaar en wordt altijd ondersteund door het 5-sterren supportteam. Host in de cloud of op je eigen server; bespaar geld met het op gebruik gebaseerde tariefmodel; en ontvang een gratis conversie van de volledige materiegeschiedenis van je huidige database. Meer informatie over Soluno

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
Software voor afsluitingsbeheer, ontwikkeld door accountants voor accountants om de boeken sneller en nauwkeuriger af te sluiten.
FloQast is software voor afsluitingsbeheer, ontwikkeld door accountants voor accountants om boekhoudteams te helpen sneller en nauwkeuriger af te sluiten. Het biedt één enkele plek om de afsluiting te beheren en iedereen inzicht te geven. FloQast werkt samen met je bestaande checklists en Excel om het afsluiten te beheren. Gemiddeld voltooien FloQast-klanten het afsluiten 3 dagen sneller. De bekroonde oplossing wordt vertrouwd door honderden boekhoudafdelingen, waaronder die van Twilio, Nutanix, Zillow en The Golden State Warriors. Meer informatie over FloQast

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
Desktop-boekhoudsoftware voor Mac en Windows voor kleine bedrijven. AccountEdge is flexibel en kan door verschillende sectoren worden gebruikt.
AccountEdge Pro is krachtige, eenvoudig te gebruiken desktop-boekhoudsoftware voor de Mac en Windows voor kleine bedrijven. Met AccountEdge Pro kunnen bedrijfseigenaren hun financiële informatie organiseren, verwerken en rapporteren, zodat zij zich op hun bedrijf kunnen concentreren. De functies zijn ontworpen om gebruikers in staat te stellen elk aspect van hun bedrijf aan te pakken, inclusief boekhouding, geïntegreerde salarisadministratie, in- en verkopen, contactbeheer, voorraadbeheer, online bestellingen, tijdfacturering en meer. Meer informatie over AccountEdge

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
Een enkele cloud based oplossing voor financiële planning, analyse en transacties.
Workday Financial Management is een enkele cloudbased oplossing voor financiële planning, analyse en transacties. Door het combineren van transacties, boekhouding, analyse en 'always-on'-controle in één systeem stelt Workday besluitvormers in staat om op elk device te beschikken over up-to-date informatie over finance en de business, om snel te reageren en te plannen voor de dag van morgen. Meer informatie over Workday Financial Management

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
Oracle Fusion Cloud ERP is een cloudgebaseerde, end-to-end oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontworpen voor middelgrote tot grote ondernemingen.
Continue verandering vereist continue innovatie. De leiders van morgen zijn de leiders die zich vandaag het meest kunnen aanpassen aan veranderingen. Oracle Fusion Cloud ERP is een compleet, modern, cloudgebaseerd ERP-pakket dat je teams op midden- tot ondernemingsniveau voorziet van geavanceerde capaciteiten, zoals AI om de handmatige processen die hen vertragen te automatiseren, analyse om in realtime te reageren op marktverschuivingen en automatische updates om actueel te blijven en een concurrentievoordeel te behalen. Meer informatie over Oracle Fusion Cloud ERP

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
Klantregistratiesysteem gecombineerd met volledige geïntegreerde boekhouding, waaronder AR, AP, inventaris, GL, salarisadministratie, PO, OE en andere modules.
Volledig klantregistratiesysteem met ATF, salarisadministratie en bankafstemming. Integreert met het volledige boekhoudsysteem van dit platform, waaronder AR, AP, inventaris, GL, salarisadministratie, PO, OE Checkwriter en andere modules. Meer informatie over Accounting Xpert

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
Cloudgebaseerde boekhoudoplossing die helpt met functies zoals HMRC, btw-belasting, verificatie en meer.
Clear Books Accounting is eenvoudige, intuïtieve en bekroonde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven en accountants. Bespaar tijd en werk slimmer door je accounts in de cloud te beheren, zodat jij en je accountant altijd en overal toegang hebben tot je boeken. Beheer facturering, bankieren en btw en dien retourzendingen rechtstreeks in bij HMRC (in het VK). Dit platform is zelfs geschikt voor multi-valutaboekhouding en verificatie en indieningen van regelingen in de bouwsector. Het platform is door HMRC erkend als leverancier van MTD VAT-software. Meer informatie over Clear Books

Functies

  • Belastingbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Meerdere valuta's
  • Activiteitendashboard
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening