Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Boekhoudsoftware voor de distributiesector

Boekhoudsoftware voor de distributiesector ondersteunt de financiële administratie van distributiebedrijven. Deze softwaresystemen zijn ontworpen voor de specifieke boekhoudkundige vereisten van bedrijven die actief zijn op het gebied van groothandelsdistributie, zoals het beheer van financiële transacties, voorraadbeheer, inkomstenbeheer en orderbeheer.

36 resultaten

De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Enterprise

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
NetSuite is een top cloud-ERP en biedt de zichtbaarheid en controle om slimme beslissingen te nemen en vol vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één bedrijfsbeheersoftware voor de cloud, waarmee ruim 37.000 organisaties hun bedrijf effectiever kunnen runnen. NetSuite automatiseert kernprocessen en biedt realtime inzicht in operationele en financiële prestaties. Met één geïntegreerd pakket aan applicaties voor o.a. boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain geeft NetSuite bedrijven duidelijk inzicht in hun data en de volledige controle over hun bedrijf. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Epicor ERP levert flexibele, branchespecifieke bedrijfssoftware die precies aansluit op de behoeften van productieklanten.
Epicor Software Corporation stimuleert bedrijfsgroei. Het levert flexibele, sectorspecifieke software die precies aansluit op de behoeften van productieklanten. Meer dan 45 jaar ervaring met de unieke bedrijfsprocessen en operationele vereisten van klanten is ingebouwd in elke oplossing, zowel in de cloud als on-premises. Dankzij dit diepgaande inzicht in jouw branche verbeteren Epicor-oplossingen de prestaties en winstgevendheid aanzienlijk, terwijl de complexiteit wordt vereenvoudigd, zodat jij je kunt concentreren op groei. Meer informatie over Kinetic

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor financiële prognoses, supply chain-optimalisatie en projectplanning.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is een uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven. De software biedt functies voor financiële prognoses en rapportage, supply chain-optimalisatie en projectplanning en -volging. Meer informatie over Dynamics 365 Business Central

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren. Meer informatie over JD Edwards EnterpriseOne

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten en is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding, rapportage en planning, magazijnbeheer, voorraadaanvulling en meer. Brightpearl is speciaal ontworpen voor detailhandelbedrijven en is ontworpen om op betrouwbare manier pieken in de handel te kunnen verwerken, en integreert met het volledige ecosysteem van de detailhandel. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Acumatica is een toonaangevende leverancier van cloud-ERP en cloud-boekhoudsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven en non-profitorganisaties.
Technologisch leiderschap, gebouwd op een aanpasbaar, toekomstbestendig cloudplatform met open API's voor eenvoudige integraties. Alle bedrijfsprocessen delen dezelfde gegevens, informatie is altijd en overal beschikbaar, evenals flexibele implementatie-opties en volledige gegevenstransparantie. Acumatica biedt uitstekende zakelijke en industriële functionaliteit voor kleine en middelgrote groeibedrijven om hun hele bedrijf onder een enkel glaspaneel te runnen. Het licentiemodel, gegevensbeleid en de ondersteuning zijn ongeëvenaard. Meer informatie over Acumatica Cloud ERP

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Sage X3 is een krachtige ERP-softwareoplossing, ontworpen voor middelgrote tot grote nationale en wereldwijde fabrikanten, distributeurs en aftersales-providers, die een basis kan leggen voor je digitale transformatie. Sage X3 wordt geleverd met toonaangevende functionaliteit voor sectoren zoals chemie, distributie, apparatuur, voedingsmiddelen en dranken en industriële productie. Sage X3 biedt een uitzonderlijke gebruikerservaring en krachtige analytics in een multi-site ERP-oplossingsplatform. Meer informatie over Sage X3

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Complete bedrijfssoftware voor groothandelsdistributeurs die de dagelijkse activiteiten integreert met CRM, e-commerce, magazijnbeheer, enz.
Inform ERP van DDI System is distributiebeheertechnologie die in één systeem dagelijkse activiteiten combineert met klantrelatiebeheer (CRM), e-commerce en rapportagefuncties. Inform is geschikt voor distributeurs met één locatie en organisaties met meerdere divisies, zowel met lokale als gehoste systemen. Inform helpt gebruikers bij het beheren van de klantenbinding door CRM te combineren met dagelijkse activiteiten zoals orderinvoer, offertes, leveringsaanvragen en klantenservice. Meer informatie over Inform ERP

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
AIMS 360 biedt de meest robuuste en volledig geïntegreerde business management software voor fabrikanten, kledingimporteurs en meer.
AIMS 360 biedt de meest robuuste en volledig geïntegreerde business management software voor fabrikanten, groothandelaren en importeurs van kleding, schoenen, accessoires en andere modegerelateerde goederen. Het helpt bedrijven te laten groeien en zorgt voor efficiëntie via compleet voorraadbeheer, tijd en actie, meerdere vensters, dashboards op hoog niveau, enterprise bedrijfsinformatie, rapportage en nog veel meer. De cloudsoftware verlaagt de kosten en maakt gebruik van de nieuwste .NET- en Microsoft SQL-platforms. Meer informatie over AIMS360

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Priority Software is een geïntegreerde ERP-software voor planning en beheer van bedrijfsmiddelen. Priority omvat een cloudplatform.
Priority Software is een enkele geïntegreerde ERP-software (enterprise resource planning, resourceplanning voor ondernemingen) voor planning en beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine, middelgrote en grote ondernemingen. Priority Software voor bedrijfsmanagement en de verschillende modules bieden oplossingen voor alle operationele ERP-behoeften van de organisatie. Priority's gerichte oplossingen voor commerciële en productiebedrijven in een breed spectrum van sectoren maken ERP aanzienlijk eenvoudiger en kosteneffectiever dan complexe, omslachtige marktalternatieven. Meer informatie over Priority Software

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Complete ERP-oplossing speciaal geschreven en ontwikkeld voor de procesproductiesector en chemische distributie.
Datacor ERP (voorheen Chempax) is een complete ERP-oplossing die speciaal is geschreven en ontwikkeld voor de procesproductiesector en chemische distributie. Het integreert je volledige bedrijfsomgeving door mensen, procedures en afdelingen binnen je gehele bedrijf met elkaar te verbinden. Datacor ERP verbetert de informatiestroom tussen je verkoopteam, klantenservice, management, magazijn, verzending, boekhouding, planning, kwaliteitscontrole, inkoop, naleving van regelgeving en productie. Meer informatie over Datacor ERP

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
De EDI Power Reader en EDI Power Tools Suite bieden eenvoudige EDI-conversie naar Excel voor Revenue Cycle Management.
Converteer HIPAA EDI-bestanden (electronic data interchange, elektronische gegevensuitwisseling) naar Excel-compatibele spreadsheets of door tabs gescheiden tekstbestanden. Filter, sorteer, rangschik, formatteer en exporteer records. Verhoog succesvolle claims, inkomsten en winst. Ideaal voor 835 bestanden, 837 bestanden, 277, 271, 834 bestanden en meer. Meer informatie over EDI Power Reader

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Geïntegreerde bedrijfssoftware voor boekhouding, distributie en productie in één betaalbaar pakket, met lokaal geïnstalleerde, gehoste of cloudgebaseerde opties.
De geïntegreerde bedrijfssoftware (ERP) van Aquilon is geschikt voor bedrijven met 5-100 medewerkers en biedt controle en inzicht in een betaalbare, uitgebreide en gebruiksvriendelijke toepassing. Aquilon is flexibel en snel en voldoet aan al je behoeften voor distributie, CRM, financiën en supply chain. Met krachtige tools voor gegevensanalyse, rapporten en realtime zoekopdrachten kun je je groeiende bedrijf efficiënt beheren. Dankzij de snelle implementatietools stelt dit platform gebruikers in staat om snel aan de slag te gaan met lagere opstartkosten. Meer informatie over Aquilon ERP

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Een geïntegreerd systeem met realtime transactierapportage en een volledig spectrum van modules die op elk moment kunnen worden ingeschakeld.
Een geïntegreerd systeem met realtime transactierapportage en een volledig spectrum van modules die op elk moment kunnen worden ingeschakeld. Meer informatie over TrueERP

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Agiliron is een alles-in-één detailhandelbeheersysteem waarmee je al je bestellingen, inventaris en CRM-records op één plek kunt beheren.
Agiliron is een alles-in-één detailhandelbeheersysteem waarmee je alle bestellingen, voorraad en CRM-records bij alle kanalen op één plek kunt beheren. Je kunt je omzet laten groeien door eenvoudig nieuwe verkoopkanalen toe te voegen, zoals retail POS, mobiele e-commercewinkels, Amazon en eBay. Agiliron kan ook worden geïntegreerd met veel van je bestaande zakelijke tools zoals QuickBooks, ShipStation, Mercury Payments, Magento, Shopify en meer. Bezoek de website voor meer informatie. Meer informatie over Agiliron

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Gespecialiseerd voor kleine/middelgrote distributie en groothandel. Robuuste en flexibele software voor voorraad, boekhouding en bedrijfsmanagement ERP
Blue Link ERP is een geïntegreerde softwareoplossing voor accounting, voorraadbeheer en bedrijfsmanagement ERP compleet met contactbeheer en integratie voor e-commerce. De software is ideaal voor middelgrote bedrijven in de distributie-/groothandelsector met 5 - 100 medewerkers. Elite is vanaf de grond ontworpen voor de groothandel en distributie en biedt een uitgebreide oplossing voor bedrijven van dit soort. Alleen beschikbaar in Noord-Amerika en het Caribisch gebied. Meer informatie over Blue Link ERP

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Infor M3 is een krachtige Cloud ERP-software die is ontworpen voor middelgrote tot grote wereldwijde fabrikanten en distributeurs.
Leg een basis voor digitale transformatie met Infor M3 - een krachtige Cloud ERP-softwareoplossing die de nieuwste technologieën gebruikt om een ​​uitzonderlijke gebruikerservaring en krachtige analyse te bieden in een multi-company, multi-country en multi-site ERP cloud-oplossingsplatform. Infor M3 en gerelateerde branchespecifieke CloudSuite-oplossingen worden geleverd met toonaangevende functionaliteit voor chemicaliën, distributie, apparatuur, mode, eten en drinken en meer. Meer informatie over Infor M3

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Voor kleinere bedrijven (5-100 werknemers $ 79/gebruiker/maand). Alles wordt uitgevoerd vanaf een enkele cloud-bedrijfssuite. Gevestigd in de VS.
Cloud-ERP van een gerenommeerd Amerikaans bedrijf voor het MKB (5-100 werknemers). Het is te vergelijken met NetSuite, Acumatica, SAP, Sage en Brightpearl, maar zonder het prijskaartje, de complexiteit of de eindeloze versies en verborgen upselling. Voor de groothandel, detailhandel en productieorganisaties. Volledige boekhouding volgens GAAP (Generally Accepted Accounting Principles), CRM, orderbeheer en -verwerking, inkoop, productie, voorraad, meerdere magazijnen (intern en 3PL) en e-commerce. Meerdere kanalen en klaar voor EDI. Meer informatie over Cloud ERP

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
Het BlueCherry-pakket bestaat uit ERP, PLM, omnichannel planning, magazijnbeheer, controle op de winkelvloer, B2B e-commerce, EDI, BI en meer.
Het ondernemingspakket BlueCherry van CGS biedt klanten uitgebreide oplossingen voor het beheer van de digitale toeleveringsketen, zowel beschikbaar in de cloud als lokaal, om hun fundamentele bedrijfsprocessen te stimuleren. BlueCherry is gericht op de behoeften van snelgroeiende organisaties die actief zijn in lifestyleproducten voor consumenten, de detailhandel en kleding, en is een uniform platform dat zichtbaarheid in de toeleveringsketen biedt met de nieuwste digitale technologieën. Meer informatie over BlueCherry

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • API
  • Grootboek
  • Financieel beheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Kasstroombeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
  • Dashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer