Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Knowledge Base Software

Knowledge base software, ook wel kennisbank software genoemd, is een online selfservice bibliotheek. Hiermee kunnen bedrijven hun klanten en teams gedetailleerde informatie geven over hun producten, diensten, onderwerpen of afdelingen. Gebruik Capterra om de juiste knowledge base tool voor jouw organisatie in België te vinden.

België Lokale producten weergeven

158 resultaten

Met Edflex hebben leerlingen toegang tot kwaliteit en samengestelde content, waardoor het voor hen gemakkelijker en efficiënter wordt om hun vaardigheden te vergroten. Meer informatie over Edflex
Edflex, het "Netflix voor leren", is een oplossing die de ontwikkeling van vaardigheden van werknemers ondersteunt met een complete trainingscatalogus, waarbij duizenden bronnen in verschillende formaten worden samengebracht, zoals MOOC's (Massive Open Online Courses), video's, podcasts of artikelen. De oplossing verbetert de professionele ontwikkeling van meer dan 500.000 gebruikers en werkt dagelijks voor grote bedrijfsgroepen die een nieuwe leerervaring willen opbouwen. De wereld verandert, gedrag evolueert en training ook. Meer informatie over Edflex

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Creëer een dynamische kennisbank waaraan je hele team kan bijdragen terwijl ze werken om ervoor te zorgen dat informatie altijd up-to-date is.
Creëer een dynamische kennisbank waaraan je hele team kan bijdragen terwijl ze werken. Op die manier gaat belangrijke informatie nooit verloren wanneer mensen naar een ander team verhuizen of een andere functie krijgen, en zijn je teamrichtlijnen en ondersteuningsmateriaal altijd up-to-date. Vervolgens kun je moeiteloos door je kennisdatabase navigeren met aangepaste statussen, hashtags en filters om binnen enkele seconden precies te vinden wat je nodig hebt. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk Suite is de oplossing voor klantenservice die gemakkelijk te gebruiken is en meegroeit met je bedrijf. Gemiddeld verhogen bedrijven die Zendesk gebruiken de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% - op elke schaal. Al je klant interacties leven in een enkele interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en meer. Snel ingesteld en operationeel. Zendesk Suite omvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore en Sunshine Conversations. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren.
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Zoho Desk is een klantenservice software waarmee u een SEO vriendelijke, meertalige en multi-brand kennisbank kunt creëren.
Zoho Desk is een web-based klantenservice software. Het helpt u een kennisbank van informatieve artikelen en FAQ's op uw website en app te embedden voor snellere antwoorden en minder klachtentickets. Met Zoho Desk kunt u voor elk van uw merken een SEO vriendelijke, meertalige en multi-brand kennisbank creëren. Dit bespaart uw team werk aan het beantwoorden van eenvoudige vragen, en laat meer tijd over om klanten met lastige problemen te helpen. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Begin gratis met LiveAgent en overbrug alle kennishiaten met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang.
Geef klanten meer mogelijkheden met kennisbanksoftware. Maak moeiteloos prachtige kennisopslagplaatsen en veelgestelde vragen. Geniet van integratie met sociale media, onbeperkte ticketgeschiedenis, gespreksopnames, hybride ticketstreams en meer. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange en Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer.
Bitrix24 is een online werkruimte voor kleine, middelgrote en grote bedrijven. Bitrix24 beschikt over meer dan 35 geïntegreerde tools, waaronder CRM, taken, Kanbanbord, Gantt-diagram, messenger, videogesprekken, bestandsopslag, workflowautomatisering en meer. Door over te stappen op Bitrix24 hoef je niet meer geabonneerd te zijn op een heleboel verschillende SaaS-oplossingen. Je krijgt alles wat je nodig hebt in één pakket - allemaal tegen een vast tarief. Met meer dan 12 miljoen gebruikers is Bitrix24 een van de meest gebruikte bedrijfssoftwareoplossingen ter wereld. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering.
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard.
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
360Learning is het leerplatform dat samenwerkingstools combineert met de kracht van een LMS. Met dit platform kunnen L&D-teams de gewenste cultuur stimuleren.
Meer dan 1200 wereldwijde ondernemingen op 6 continenten maken gebruik van het 360Learning-platform voor samenwerkend leren om aan de torenhoge vraag naar L&D te voldoen. Met de tools voor gezamenlijk schrijven, ingebouwde feedbackloops en leeranalyses kunnen teams bepalen welke cursussen het beste werken en welke moeten worden verbeterd. Gebouwd voor morgen. Vandaag al beschikbaar. 360Learning. Meer informatie over 360Learning

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Maximizer is niet zomaar een CRM-softwareprovider – het biedt bedrijven een bewezen concurrentievoordeel!
Met kantoren in Canada, Engeland en Australië, evenals zakenpartners in de Verenigde Staten en over de hele wereld, heeft Maximizer meer dan 120.000 bedrijven geholpen hun omzet te verhogen, relaties op te bouwen en hun winstgevendheid te verbeteren. Maximizer CRM wordt geleverd met talloze functies, allemaal tegen één duidelijke prijs. Het omvat modules voor verkoop, marketing en klantenondersteuning, evenals must-haves zoals personalisering en mobiele toegang. Gratis proefperiode van 30 dagen en een geldteruggarantie van 60 dagen! Meer informatie over Maximizer CRM

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Softwarepakket voor salarisadministratie dat wekelijkse, tweewekelijkse en maandelijkse loonlijsten ondersteunt.
Softwarepakket voor salarisadministratie dat wekelijkse, tweewekelijkse en maandelijkse loonlijsten ondersteunt. Meer informatie over Bright

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat.
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van alles wat er in je bedrijf speelt. De tools laten je weten wat je medewerkers doen en welke problemen ze ondervinden. Je kunt elk onderdeel van je bedrijf bijhouden, van de tijd die door je team wordt besteed en hun werklast tot de totale kosten en facturen voor klanten. Meer informatie over Flowlu

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer