Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Knowledge Base Software

Knowledge base software, ook wel kennisbank software genoemd, is een online selfservice bibliotheek. Hiermee kunnen bedrijven hun klanten en teams gedetailleerde informatie geven over hun producten, diensten, onderwerpen of afdelingen. Gebruik Capterra om de juiste knowledge base tool voor jouw organisatie in België te vinden.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Knowledge Base Software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

155 resultaten

Kennisbanksoftware ontworpen om ondersteuning te verminderen. Volledig aan te passen aan je merk, inclusief analytics, Instant Intelligent Search, meerdere talen. Meer informatie over Helpjuice
Helpjuice is HET kennisbankplatform dat door duizenden bedrijven wordt gebruikt om ondersteuning te verminderen en kennis intern te delen. - Volledig aan te passen aan je merk, en je wordt zelfs geholpen met het aanpassen van de kennisbank zodat hij tot in de puntjes perfect is. Zeg vaarwel tegen KB's die niet echt voelen alsof ze van jou zijn. - Instant Intelligent Search levert de JUISTE resultaten op bij de eerste keer typen. - Geavanceerde analyses geven je het juiste inzicht in je KB en hoe je dit kunt verbeteren. - Andere functies zijn bijvoorbeeld meertalig, SSO, aangepast domein, API. Meer informatie over Helpjuice

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
België Lokaal product
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over Elium

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Begin gratis met LiveAgent en overbrug alle kennishiaten met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over LiveAgent
Geef klanten meer mogelijkheden met kennisbanksoftware. Maak moeiteloos prachtige kennisopslagplaatsen en veelgestelde vragen. Geniet van integratie met sociale media, onbeperkte ticketgeschiedenis, gespreksopnames, hybride ticketstreams en meer. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange en Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Flexibele en configureerbare out-of-the-box kennismanagementsoftware voor kennisuitwisseling van interne medewerkers of klantenondersteuning. Meer informatie over Universal Knowledge
Universal Knowledge van KPS biedt uitgebreide functionaliteiten voor contentverzameling, zoekopdrachten, samenwerking en inzichten, zodat interne medewerkers en klantgerichte organisaties de productiviteit aanzienlijk kunnen verhogen. Zoeken in natuurlijke taal, geavanceerde contentcreatie en moderatieprocessen worden gecombineerd met een hoog niveau van inzicht om ervoor te zorgen dat je kennis op een centrale plaats beheerd kan worden met minimale administratiekosten. Beschikbaar in een SaaS- of lokaal model. Meer informatie over Universal Knowledge

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Verbeter de first-time-right in de productie- en buitendiensttechniek met digitale werkinstructies, checklists en SOP's. Meer informatie over SwipeGuide
Bevorder uitmuntendheid van het personeel door middel van digitaal standaardwerk. Met het SwipeGuide-platform en de apps kunnen fabrikanten van voedingsmiddelen en dranken de operationele kennis en prestaties van sites, lijnen en teams verbeteren. Klanten, waaronder Heineken, PepsiCo, Orkla en Coca-Cola, verbeteren de First-Time-Right (+26%) en het kennisbehoud verbetert met 25%. Digitaal standaardwerk stimuleert operationele uitmuntendheid. SwipeGuide levert het op een logische manier. Meer informatie over SwipeGuide

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Met Edflex hebben leerlingen toegang tot kwaliteit en samengestelde content, waardoor het voor hen gemakkelijker en efficiënter wordt om hun vaardigheden te vergroten. Meer informatie over Edflex
Edflex, het "Netflix voor leren", is een oplossing die de ontwikkeling van vaardigheden van werknemers ondersteunt met een complete trainingscatalogus, waarbij duizenden bronnen in verschillende formaten worden samengebracht, zoals MOOC's (Massive Open Online Courses), video's, podcasts of artikelen. De oplossing verbetert de professionele ontwikkeling van meer dan 500.000 gebruikers en werkt dagelijks voor grote bedrijfsgroepen die een nieuwe leerervaring willen opbouwen. De wereld verandert, gedrag evolueert en training ook. Meer informatie over Edflex

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Creëer een dynamische kennisbank waaraan je hele team kan bijdragen terwijl ze werken om ervoor te zorgen dat informatie altijd up-to-date is.
Creëer een dynamische kennisbank waaraan je hele team kan bijdragen terwijl ze werken. Op die manier gaat belangrijke informatie nooit verloren wanneer mensen naar een ander team verhuizen of een andere functie krijgen, en zijn je teamrichtlijnen en ondersteuningsmateriaal altijd up-to-date. Vervolgens kun je moeiteloos door je kennisdatabase navigeren met aangepaste statussen, hashtags en filters om binnen enkele seconden precies te vinden wat je nodig hebt. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk Suite is de oplossing voor klantenservice die gemakkelijk te gebruiken is en meegroeit met je bedrijf. Gemiddeld verhogen bedrijven die Zendesk gebruiken de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% - op elke schaal. Al je klant interacties leven in een enkele interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en meer. Snel ingesteld en operationeel. Zendesk Suite omvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore en Sunshine Conversations. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren.
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Zoho Desk is een klantenservice software waarmee u een SEO vriendelijke, meertalige en multi-brand kennisbank kunt creëren.
Zoho Desk is een web-based klantenservice software. Het helpt u een kennisbank van informatieve artikelen en FAQ's op uw website en app te embedden voor snellere antwoorden en minder klachtentickets. Met Zoho Desk kunt u voor elk van uw merken een SEO vriendelijke, meertalige en multi-brand kennisbank creëren. Dit bespaart uw team werk aan het beantwoorden van eenvoudige vragen, en laat meer tijd over om klanten met lastige problemen te helpen. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Uitgebreide DMS-software voor onafhankelijke autodealers met voorraadbeheer, klantendatabase, kredietrapportage en formulieren.
Met meer dan 11.000 dealers is DealerCenter een toonaangevende aanbieder van oplossingen voor dealerbeheer. DealerCenter geeft je de volledige controle over verkoop, klantenbeheer, inventaris, kredietrapporten, verzekeringen en financiering. Met beschikbare add-ons van dealerwebsites en "hier kopen, hier betalen" krijg je de functionaliteit die je nodig hebt. De geautoriseerde wederverkoper kan toegang bieden tot grote kredietbureaus en boekdiensten, voertuiggeschiedenisrapporten en andere diensten die populair zijn bij onafhankelijke dealers. Meer informatie over DealerCenter

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer.
Bitrix24 is een online werkruimte voor kleine, middelgrote en grote bedrijven. Bitrix24 beschikt over meer dan 35 geïntegreerde tools, waaronder CRM, taken, Kanbanbord, Gantt-diagram, messenger, videogesprekken, bestandsopslag, workflowautomatisering en meer. Door over te stappen op Bitrix24 hoef je niet meer geabonneerd te zijn op een heleboel verschillende SaaS-oplossingen. Je krijgt alles wat je nodig hebt in één pakket - allemaal tegen een vast tarief. Met meer dan 12 miljoen gebruikers is Bitrix24 een van de meest gebruikte bedrijfssoftwareoplossingen ter wereld. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Act! omvat dynamisch verkooppijplijnbeheer en krachtige marketing automation, waardoor Act! wordt getransformeerd in de ultieme toolset voor het MKB.
Act! maakt het gemakkelijk voor bedrijven om te groeien, met bewezen CRM en krachtige marketing automation voor de ultieme toolset. De Act! portfolio bevat ook Act! 365, speciaal ontworpen voor Microsoft Office 365-gebruikers die op zoek zijn naar een eenvoudige CRM met geïntegreerde e-mailmarketing. Act! is al meer dan 30 jaar een pionier in de kleine en middelgrote zakelijke softwaremarkt en biedt tegenwoordig de rijke functionaliteit, ongeëvenaarde flexibiliteit en uitzonderlijke waarde die een perfecte match voor elke klant mogelijk maakt. Meer informatie over Act!

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering.
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard.
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Maximizer is niet zomaar een CRM-softwareprovider – het biedt bedrijven een bewezen concurrentievoordeel!
Met kantoren in Canada, Engeland en Australië, evenals zakenpartners in de Verenigde Staten en over de hele wereld, heeft Maximizer meer dan 120.000 bedrijven geholpen hun omzet te verhogen, relaties op te bouwen en hun winstgevendheid te verbeteren. Maximizer CRM wordt geleverd met talloze functies, allemaal tegen één duidelijke prijs. Het omvat modules voor verkoop, marketing en klantenondersteuning, evenals must-haves zoals personalisering en mobiele toegang. Gratis proefperiode van 30 dagen en een geldteruggarantie van 60 dagen! Meer informatie over Maximizer CRM

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
360Learning is het leerplatform dat samenwerkingstools combineert met de kracht van een LMS. Met dit platform kunnen L&D-teams de gewenste cultuur stimuleren.
Meer dan 1200 wereldwijde ondernemingen op 6 continenten maken gebruik van het 360Learning-platform voor samenwerkend leren om aan de torenhoge vraag naar L&D te voldoen. Met de tools voor gezamenlijk schrijven, ingebouwde feedbackloops en leeranalyses kunnen teams bepalen welke cursussen het beste werken en welke moeten worden verbeterd. Gebouwd voor morgen. Vandaag al beschikbaar. 360Learning. Meer informatie over 360Learning

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Wingman is een tool voor gespreksinformatie die verkoopteams helpt met zichtbaarheid van de pijplijn en realtime coaching.
Wingman is een realtime tool voor verkoopcoaching die verkopers op het juiste moment de juiste informatie geeft, terwijl ze aan het bellen zijn. Wingman neemt automatisch deel aan verkoopgesprekken en op basis van het gesprek verschijnen er suggestiekaarten om verkopers te helpen met bezwaren of vragen van klanten en gedragssuggesties. Het helpt vertegenwoordigers ook bij het maken van betere notities en het samenvatten van oproepen door hen in staat te stellen om tijdens het gesprek belangrijke momenten in realtime te markeren. Meer informatie over Clari Copilot

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat.
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van alles wat er in je bedrijf speelt. De tools laten je weten wat je medewerkers doen en welke problemen ze ondervinden. Je kunt elk onderdeel van je bedrijf bijhouden, van de tijd die door je team wordt besteed en hun werklast tot de totale kosten en facturen voor klanten. Meer informatie over Flowlu

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Software voor kennisbetrokkenheid waarmee teams toegang krijgen tot de collectieve intelligentie van hun organisatie en deze kunnen gebruiken om samen te werken.
Bloomfire is een leider in kennisbetrokkenheid en levert een ervaring die teams en individuele personen verbindt met de informatie die ze nodig hebben om uit te blinken in hun werk. Het cloudgebaseerde platform voor kennisbetrokkenheid biedt mensen één gecentraliseerde, doorzoekbare plek om gedeelde kennis te gebruiken en de collectieve intelligentie van hun organisatie te vergroten. Ga voor meer informatie of om een demo te plannen naar de website. Meer informatie over Bloomfire

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Profiteer van klantinzicht, verbeter de front-line efficiëntie en effectiviteit, stroomlijn kritieke bedrijfsprocessen.
Haal het beste uit relaties met klanten door te profiteren van klantinzicht, de front-line efficiëntie en effectiviteit te verbeteren, kritieke bedrijfsprocessen over verschillende klantcontactpunten te stroomlijnen en je snel aan te passen aan veranderende bedrijfs- en klantbehoeften. Meer informatie over SAP Customer Experience

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie. Meer informatie over Yonyx

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
KnowledgeOwl is gebruiksvriendelijk en eenvoudig bij te werken en haalt de complicaties uit het opbouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en personeel.
KnowledgeOwl is overzichtelijk, eenvoudig en intuïtief, en zorgt voor het ongecompliceerd bouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en medewerkers. Geen afleiding of omslachtige instellingen - simpelweg no-nonsense op kennis gebaseerde software die erop is gericht kennisbehoud en klanttevredenheid te verbeteren. En indien nodig is het ondersteuningsteam beschikbaar om optimaal gebruik te kunnen maken van het KnowledgeOwl-abonnement. Meer informatie over KnowledgeOwl

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Verbeter de betrokkenheid via Salesforce en blijf gefocust op wat de pijplijn aandrijft, terwijl een op AI gebaseerde virtuele assistent alles regelt.
Met behulp van AI (artificial intelligence) laat Veloxy verkoopteams contact leggen via Salesforce, hun activiteiten registreren en ondertussen hun pijplijn bijwerken. Verkoopbeheer krijgt betere voorspellingen en inzicht in waardoor de verkoop wordt gestimuleerd (oproepen, e-mails, activiteiten, enz.). Je kunt je Salesforce en Outlook/Office365 of Gmail aan Veloxy koppelen en vervolgens e-mails (enkele of bulk), activiteiten, leads en contacten bijhouden, en dit allemaal op één plek. Terwijl jij focust op productieve verkoopactiviteiten, regelt een op AI gebaseerde virtuele assistent alles achter de schermen. Meer informatie over Veloxy

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
SalesLoft is het meest populaire platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten.
SalesLoft is het toonaangevende platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten. Meer dan 2000 klanten, waaronder Square, MuleSoft, Alteryx en Dell, gebruiken dit toonaangevende verkoopbetrokkenheidsplatform om op een meer relevante, authentieke en oprechte manier contact te leggen. Meer informatie over SalesLoft

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven met meer dan 500 gebruikers. Dankzij de overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout kun je teams van elke omvang op elkaar afgestemd houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, robuuste API, heel veel integraties en een gratis iPhone-app om klanten onderweg te ondersteunen, laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten. Meer informatie over Help Scout

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt. Grote bedrijven gebruiken Seismic om de verkoopproductiviteit te verhogen door middel van automatische verspreiding van relevante informatie en gepersonaliseerde content naar vertegenwoordigers voor kopersinteractie. Meer informatie over Seismic

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt. Meer informatie over Salesforce Essentials

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Webgebaseerd platform voor kennisuitwisseling met geverifieerde informatie van experts in je team: waar je werkt, wanneer je het het meest nodig hebt.
De kennis van je team verandert elke dag. Traditionele kennisbankoplossingen zoals Wiki zijn niet geoptimaliseerd voor deze voortdurende veranderingen, wat onvermijdelijk leidt tot verouderde kennis en lage inzetgraad. Wantrouwen in je kennisbank dwingt de experts in je team om meer individuele vragen te beantwoorden, waardoor ze minder tijd hebben om zich op hun werk te concentreren. Guru is de nieuwe manier om kennis vast te leggen en te delen met je team. Meer informatie over Guru

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Door AI aangedreven kennisbankplatform. Vertrouwd door wereldwijde merken. Profiteer van tot 50% korting met de Black Friday-deal, geldig tot 8 december.
Bespaar tot 45% tijdens deze halfjaarlijkse verkoop, geldig tot 30 juni 2023. Document360 is hoog beoordeelde kennisbank- en documentatiesoftware. Met het platform kun je op schaal een kennisbank, wiki's, handleidingen, API-documenten en softwaredocumentatie creëren. Creëer, werk samen en publiceer een self-service kennisbank met de gebruiksvriendelijke editor. In tegenstelling tot andere tools kun je niet alleen een privé- of openbare KB creëren, maar ook een gemengde KB. Meld je aan of boek vandaag nog een demo. Meer informatie over Document360

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Gratis livechat software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + e-mails + ticketverkoop voor grotere bedrijven.
Gratis live software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + gerichte berichten (chat/e-mails) + ticketing voor middelgrote en grote ondernemingen. HelpCrunch is ontworpen voor teams in klantenondersteuning, verkoop en marketing bij SaaS-, e-commerce- en andere online bedrijven. Met HelpCrunch kun je meer leads verkrijgen en converteren en je klanten beter ondersteunen. Meer informatie over HelpCrunch

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Verlaag het uitgavenpakket voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico met Cherwell Asset Management.
Cherwell Asset Management is ontworpen voor organisaties die flink willen besparen op hun uitgaven voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico. Door alle gegevens met betrekking tot hardware- en software-inventaris, toepassingsgebruik, licentierechten en IT-aankopen te integreren, kun je IT-investeringen van aankoop tot einde naadloos volgen en beheren, en kun je Excel-spreadsheets achterwege laten. Meer informatie over Cherwell Service Management

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen