242 resultaten
Waarom Capterra gratis is
België Lokaal product
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing,...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen.
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren.
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace.
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document-...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Uitgebreide DMS-software voor onafhankelijke autodealers met voorraadbeheer, klantendatabase, kredietrapportage en formulieren.
Met meer dan 11.000 dealers is DealerCenter een toonaangevende aanbieder van oplossingen voor dealerbeheer. DealerCenter geeft je de volledige controle over verkoop, klantenbeheer, inventaris, kredietrapporten, verzekeringen en financiering. Met beschikbare add-ons van dealerwebsites en "hier kopen, hier betalen" krijg je de functionaliteit die je nodig hebt. De geautoriseerde wederverkoper kan toegang bieden tot grote kredietbureaus en boekdiensten, voertuiggeschiedenisrapporten en andere diensten die populair zijn bij onafhankelijke dealers.
Met meer dan 11.000 dealers is DealerCenter een toonaangevende aanbieder van oplossingen voor dealerbeheer. DealerCenter geeft je de volledige controle over verkoop, klantenbeheer, inventaris,...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent.
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API.
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruiker...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-onde...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Act! omvat dynamisch verkooppijplijnbeheer en krachtige marketing automation, waardoor Act! wordt getransformeerd in de ultieme toolset voor het MKB.
Act! maakt het gemakkelijk voor bedrijven om te groeien, met bewezen CRM en krachtige marketing automation voor de ultieme toolset. De Act! portfolio bevat ook Act! 365, speciaal ontworpen voor Microsoft Office 365-gebruikers die op zoek zijn naar een eenvoudige CRM met geïntegreerde e-mailmarketing. Act! is al meer dan 30 jaar een pionier in de kleine en middelgrote zakelijke softwaremarkt en biedt tegenwoordig de rijke functionaliteit, ongeëvenaarde flexibiliteit en uitzonderlijke waarde die een perfecte match voor elke klant mogelijk maakt.
Act! maakt het gemakkelijk voor bedrijven om te groeien, met bewezen CRM en krachtige marketing automation voor de ultieme toolset. De Act! portfolio bevat ook Act! 365, speciaal ontworpen voor...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportal...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes.
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden,...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer.
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk.
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer....

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering.
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten.
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM,...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer.
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanni...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard.
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen.
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer,...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Maximizer is niet zomaar een CRM-softwareprovider – het biedt bedrijven een bewezen concurrentievoordeel!
Met kantoren in Canada, Engeland en Australië, evenals zakenpartners in de Verenigde Staten en over de hele wereld, heeft Maximizer meer dan 120.000 bedrijven geholpen hun omzet te verhogen, relaties op te bouwen en hun winstgevendheid te verbeteren. Maximizer CRM wordt geleverd met talloze functies, allemaal tegen één duidelijke prijs. Het omvat modules voor verkoop, marketing en klantenondersteuning, evenals must-haves zoals personalisering en mobiele toegang. Gratis proefperiode van 30 dagen en een geldteruggarantie van 60 dagen!
Met kantoren in Canada, Engeland en Australië, evenals zakenpartners in de Verenigde Staten en over de hele wereld, heeft Maximizer meer dan 120.000 bedrijven geholpen hun omzet te verhogen, relaties...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten.
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat.
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van alles wat er in je bedrijf speelt. De tools laten je weten wat je medewerkers doen en welke problemen ze ondervinden. Je kunt elk onderdeel van je bedrijf bijhouden, van de tijd die door je team wordt besteed en hun werklast tot de totale kosten en facturen voor klanten.
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Verbeter de betrokkenheid via Salesforce en blijf gefocust op wat de pijplijn aandrijft, terwijl een op AI gebaseerde virtuele assistent alles regelt.
Met behulp van AI (artificial intelligence) laat Veloxy verkoopteams contact leggen via Salesforce, hun activiteiten registreren en ondertussen hun pijplijn bijwerken. Verkoopbeheer krijgt betere voorspellingen en inzicht in waardoor de verkoop wordt gestimuleerd (oproepen, e-mails, activiteiten, enz.). Je kunt je Salesforce en Outlook/Office365 of Gmail aan Veloxy koppelen en vervolgens e-mails (enkele of bulk), activiteiten, leads en contacten bijhouden, en dit allemaal op één plek. Terwijl jij focust op productieve verkoopactiviteiten, regelt een op AI gebaseerde virtuele assistent alles achter de schermen.
Met behulp van AI (artificial intelligence) laat Veloxy verkoopteams contact leggen via Salesforce, hun activiteiten registreren en ondertussen hun pijplijn bijwerken. Verkoopbeheer krijgt betere...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
KnowledgeOwl is gebruiksvriendelijk en eenvoudig bij te werken en haalt de complicaties uit het opbouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en personeel.
KnowledgeOwl is overzichtelijk, eenvoudig en intuïtief, en zorgt voor het ongecompliceerd bouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en medewerkers. Geen afleiding of omslachtige instellingen - simpelweg no-nonsense op kennis gebaseerde software die erop is gericht kennisbehoud en klanttevredenheid te verbeteren. En indien nodig is het ondersteuningsteam beschikbaar om optimaal gebruik te kunnen maken van het KnowledgeOwl-abonnement.
KnowledgeOwl is overzichtelijk, eenvoudig en intuïtief, en zorgt voor het ongecompliceerd bouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en medewerkers. Geen afleiding of omslachtige...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Profiteer van klantinzicht, verbeter de front-line efficiëntie en effectiviteit, stroomlijn kritieke bedrijfsprocessen.
Haal het beste uit relaties met klanten door te profiteren van klantinzicht, de front-line efficiëntie en effectiviteit te verbeteren, kritieke bedrijfsprocessen over verschillende klantcontactpunten te stroomlijnen en je snel aan te passen aan veranderende bedrijfs- en klantbehoeften.
Haal het beste uit relaties met klanten door te profiteren van klantinzicht, de front-line efficiëntie en effectiviteit te verbeteren, kritieke bedrijfsprocessen over verschillende klantcontactpunten...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Veilige software voor kennisbeheer waarmee teams van elke omvang inhoud kunnen maken, delen, uploaden en er samen aan kunnen werken.
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle soorten media (waaronder video), zodat teams informatie sneller kunnen vinden en erop kunnen reageren. Bloomfire wordt gebruikt door honderdduizenden werknemers bij toonaangevende bedrijven zoals Capital One, Southwest Airlines, FedEx en HomeAway om de productiviteit van het team te verhogen, weloverwogen beslissingen te nemen en goede resultaten te behalen.
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Maak en verzend snel cursussen voor een naadloze onboarding, training en bijscholing van je hele onderneming, allemaal op één plek.
Meer dan 1200 wereldwijde ondernemingen op 6 continenten maken gebruik van het 360Learning-platform voor samenwerkend leren om aan de torenhoge vraag naar L&D te voldoen. Met de tools voor gezamenlijk schrijven, ingebouwde feedbackloops en leeranalyses kunnen teams bepalen welke cursussen het beste werken en welke moeten worden verbeterd. Gebouwd voor morgen. Vandaag al beschikbaar. 360Learning.
Meer dan 1200 wereldwijde ondernemingen op 6 continenten maken gebruik van het 360Learning-platform voor samenwerkend leren om aan de torenhoge vraag naar L&D te voldoen. Met de tools voor gezamenlijk...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt. Grote bedrijven gebruiken Seismic om de verkoopproductiviteit te verhogen door middel van automatische verspreiding van relevante informatie en gepersonaliseerde content naar vertegenwoordigers voor kopersinteractie.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt....

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Gratis livechat software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + e-mails + ticketverkoop voor grotere bedrijven.
Gratis live software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + gerichte berichten (chat/e-mails) + ticketing voor middelgrote en grote ondernemingen. HelpCrunch is ontworpen voor teams in klantenondersteuning, verkoop en marketing bij SaaS-, e-commerce- en andere online bedrijven. Met HelpCrunch kun je meer leads verkrijgen en converteren en je klanten beter ondersteunen.
Gratis live software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + gerichte berichten (chat/e-mails) + ticketing voor middelgrote en grote ondernemingen. HelpCrunch is...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven met meer dan 500 gebruikers. Dankzij de overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout kun je teams van elke omvang op elkaar afgestemd houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, robuuste API, heel veel integraties en een gratis iPhone-app om klanten onderweg te ondersteunen, laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
SalesLoft is het meest populaire platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten.
SalesLoft is het toonaangevende platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten. Meer dan 2000 klanten, waaronder Square, MuleSoft, Alteryx en Dell, gebruiken dit toonaangevende verkoopbetrokkenheidsplatform om op een meer relevante, authentieke en oprechte manier contact te leggen.
SalesLoft is het toonaangevende platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten. Meer dan 2000 klanten, waaronder Square,...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Verlaag het uitgavenpakket voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico met Cherwell Asset Management.
Cherwell Asset Management is ontworpen voor organisaties die flink willen besparen op hun uitgaven voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico. Door alle gegevens met betrekking tot hardware- en software-inventaris, toepassingsgebruik, licentierechten en IT-aankopen te integreren, kun je IT-investeringen van aankoop tot einde naadloos volgen en beheren, en kun je Excel-spreadsheets achterwege laten.
Cherwell Asset Management is ontworpen voor organisaties die flink willen besparen op hun uitgaven voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico. Door alle gegevens met betrekking tot...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Oplossing voor het ontwikkelen van marketing-datamarts en het beheren van direct marketing campagnes via meerdere kanalen.
Adobe Campaign biedt de enige bedrijfssoftware voor marketing die specifiek is ontworpen voor het beheren, automatiseren en optimaliseren van programma's via traditionele en opkomende kanalen, waaronder direct mail, e-mail en mobiel. Met de cross-channel oplossingen van Neolane voor direct marketing en leadbeheer kunnen marketeers vanuit één enkel platform campagnes, resources, klantgegevens en analyse beheren om de effectiviteit en het rendement aanzienlijk te verbeteren.
Adobe Campaign biedt de enige bedrijfssoftware voor marketing die specifiek is ontworpen voor het beheren, automatiseren en optimaliseren van programma's via traditionele en opkomende kanalen,...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Wingman is een tool voor gespreksinformatie die verkoopteams helpt met zichtbaarheid van de pijplijn en realtime coaching.
Wingman is een realtime tool voor verkoopcoaching die verkopers op het juiste moment de juiste informatie geeft, terwijl ze aan het bellen zijn. Wingman neemt automatisch deel aan verkoopgesprekken en op basis van het gesprek verschijnen er suggestiekaarten om verkopers te helpen met bezwaren of vragen van klanten en gedragssuggesties. Het helpt vertegenwoordigers ook bij het maken van betere notities en het samenvatten van oproepen door hen in staat te stellen om tijdens het gesprek belangrijke momenten in realtime te markeren.
Wingman is een realtime tool voor verkoopcoaching die verkopers op het juiste moment de juiste informatie geeft, terwijl ze aan het bellen zijn. Wingman neemt automatisch deel aan verkoopgesprekken...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Digitale werkplekoplossing die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert voor je bedrijf.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Zendesk Sell is CRM-verkoopsoftware die is ontworpen om de productiviteit, processen en voorspelbaarheid van de verkoop te verbeteren.
Zendesk Sell, voorheen Base CRM, is een CRM-systeem voor de verkoop waarmee je meer deals kunt sluiten. Zendesk Sell is een krachtig alles-in-één verkoopplatform dat de acceptatie en gegevensverzameling onder vertegenwoordigers verhoogt. Hierdoor krijgen verkoopleiders de bruikbare, kwantificeerbare inzichten die ze nodig hebben om de prestaties te versnellen en de omzet te verhogen op een manier die meetbaar, herhaalbaar en schaalbaar is. Het Zendesk-team zorgt ervoor dat je meteen aan de slag kunt: 70% van de klanten van Zendesk Sell zijn binnen een week aan de slag.
Zendesk Sell, voorheen Base CRM, is een CRM-systeem voor de verkoop waarmee je meer deals kunt sluiten. Zendesk Sell is een krachtig alles-in-één verkoopplatform dat de acceptatie en gegevensverzameli...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Gebruikersvriendelijke CRM software die je verkoop, marketing- en service processen optimaliseert.
SuperOffice is één van Europa's succesvolste CRM leveranciers voor de business-to-business markt. De software van SuperOffice helpt bedrijven en medewerkers bij het realiseren van hogere omzet, sterkere marketing en een hoogwaardige klantenservice. SuperOffice CRM is al meerdere keren bekroond als meest gebruiksvriendelijke CRM-software, integreert met alle Office-toepassingen en ondersteunt alle toonaangevende technologieplatforms.
SuperOffice is één van Europa's succesvolste CRM leveranciers voor de business-to-business markt. De software van SuperOffice helpt bedrijven en medewerkers bij het realiseren van hogere omzet,...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Teamgate vertegenwoordigt het eenvoudigste, slimste en krachtigste CRM-systeem voor het volledige verkoopproces. Gebruiksvriendelijk, eenvoudig voor het beheer van je bedrijfsgroei.
Teamgate is een eenvoudig en transparant webgebaseerd CRM-systeem voor het volledige verkoopproces en biedt functionaliteit die jou van begin tot eind door het volledige verkoopproces kan begeleiden. Je kunt je leads koppelen, organiseren, onderzoeken en analyseren vanuit een superslim, volledig geïntegreerd systeem; hierdoor worden je deals sneller en op een meer geavanceerde en gebruikersvriendelijke manier gesloten. De geïntegreerde verkoopstack van de Teamgate-software omvat toegang tot Zendesk, Mailchimp, Zapier en andere krachtige functies waarmee je je verkoopdoelen elke dag kunt overtreffen!
Teamgate is een eenvoudig en transparant webgebaseerd CRM-systeem voor het volledige verkoopproces en biedt functionaliteit die jou van begin tot eind door het volledige verkoopproces kan begeleiden....

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub.
De klantenservicesoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je het volgende: een helpdesk die is ontworpen om te zorgen dat jij goed georganiseerd blijft en je klanten succesvol zijn; een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten.
De klantenservicesoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je het volgende: een helpdesk die is ontworpen om te zorgen dat...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen....

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Deskero is cloudgebaseerde software die eenvoudige maar effectieve tools biedt om verzoeken van verschillende kanalen te integreren.
Deskero is robuuste helpdesksoftware, met functies zoals multichannel ondersteuning, kennisbank, socialenetwerkintegratie, geïntegreerde livechat, standaardantwoorden en beheer van voorkeursklanten. De software is bedoeld om sociale betrokkenheid te integreren in de klantenzorg, met een innovatieve sociale monitor waarmee bedrijven alle zinvolle sociale gesprekken in de gaten kunnen houden die hun merken kunnen betreffen.
Deskero is robuuste helpdesksoftware, met functies zoals multichannel ondersteuning, kennisbank, socialenetwerkintegratie, geïntegreerde livechat, standaardantwoorden en beheer van voorkeursklanten....

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen
Online, gebruiksvriendelijke software ter ondersteuning van de zakelijke levenscyclus, inclusief verkoop, marketing, klantenondersteuning en verwerking van verkooporders.
De webgebaseerde CRM- en zakelijke oplossingen van Workbooks bieden je de tools die je nodig hebt om je groei te versnellen, bedrijfsprocessen te automatiseren, operationele kosten te verlagen en klantenondersteuning te verbeteren. Deze technologie omvat naast verkoop, marketing en klantenondersteuning ook orderbeheer, orderverwerking en facturering. Het is cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk en scherp geprijsd. Ontdek waarom dit platform is bekroond als top CRM-product van het jaar.
De webgebaseerde CRM- en zakelijke oplossingen van Workbooks bieden je de tools die je nodig hebt om je groei te versnellen, bedrijfsprocessen te automatiseren, operationele kosten te verlagen en...

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Feedbackbeheer
  • Rich Text Editor
  • Voor meerdere talen