Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Chatbot software met de meeste reviews van onze gebruikers

47 resultaten
Met Kindly kunnen merken uitzonderlijke klantervaringen bouwen die de online verkoop stimuleren en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Kindly
Met Kindly kunnen merken uitzonderlijke klantervaringen bouwen die de online verkoop stimuleren en de klanttevredenheid verbeteren. Kindly combineert software voor chatbots, livechat, virtuele winkelassistenten, verlaten winkelwagen- en conversie-optimalisatie in één geïntegreerd platform en biedt gebruikers een eersteklas klantervaring die bezoekers omzet in kopers die terugkomen. Meer informatie over Kindly

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Gebruik Tidio om 24/7 voor je klanten te zorgen met door AI aangestuurde chatbots die zelfs wanneer je afwezig bent op vragen reageren. Meer informatie over Tidio
Met Tidio kun je 24/7 voor je klanten zorgen met behulp van door AI aangestuurde chatbots die op vragen reageren en problemen oplossen, zelfs wanneer je afwezig bent. Automatiseer klantenondersteuni ng, sla verlaten winkelwagentjes op, genereer nieuwe leads en doe nog veel meer met ingebouwde kant-en-klare chatbots die altijd beschikbaar zijn wanneer je klanten hulp nodig hebben. Je kunt je eigen chatbot helemaal vanaf nul bouwen met behulp van een intuïtieve editor op basis van slepen en neerzetten of een van de meer dan 35 gratis sjablonen kiezen. Het is snel, eenvoudig en er zijn geen codeervaardigheden vereist. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Werk niet harder, werk slimmer. Automatiseer je klantenservice, verhoog je verkopen en geef je conversie een boost met de chatbot. Meer informatie over Smartsupp
Werk niet harder, werk slimmer. Met de chatbot van Smartsupp kun je direct reageren op berichten van je websitebezoekers, producten voorstellen en upsellen, klantenservice bieden en nog veel meer, en dat alles zonder enige moeite. Automatiseer klantenserviceprocessen om je online bedrijf veel tijd, geld en middelen te besparen, terwijl je tegelijkertijd de verkoop en je conversiepercentages verhoogt. Weet je niet hoe je een chatbot moet opzetten? Geen probleem. Smartsupp biedt chatbot-sjablonen om je op weg te helpen. Meer informatie over Smartsupp

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren. Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een sprong vooruit ten opzichte van eerdere live-chat, en helpt bedrijven en hun teams zich te concentreren op een continue en contextgestuurde berichtenervaring. Met functies zoals campagnes, verkoopbot, geïntegreerde self-service en intelligente berichtenroutering worden aan gestelde verwachtingen voldaan, en antwoorden op vragen van bezoekers zijn slimmer en sneller. Meer informatie over Freshchat

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Communiceer 24/7 met de bezoekers van je website met de chatbot en livechat van Pipedrive. Verander je winkelpubliek in gekwalificeerde leads.
Verander het winkelpubliek van je website in gekwalificeerde leads met de chatbot en livechat van Pipedrive. Chatbot maakt 24/7 contact met je websitebezoekers. Pas het uiterlijk van je bot, de vragen die worden gesteld en de reacties eenvoudig aan. Laat beschikbare verkopers een menselijk tintje toevoegen met livechat vanaf hun telefoon of desktop. Als je team het druk heeft, komt chatbot in actie zodat leads niet wegglippen. Beide tools zijn beschikbaar in de add-on van LeadBooster, die aan elk CRM-plan van Pipedrive kan worden toegevoegd. Begin nu met je gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Maak gratis en binnen enkele minuten je eigen geweldige app!
App Builder Appy Pie is een doe-het-zelf (DIY) app-bouwer waarmee je je eigen app kunt maken zonder enkele codeervaardigheden. Maak simpelweg gebruik van slepen en neerzetten om binnen enkele minuten je app te creëren. Met Appy Pie, door klanten uitgeroepen tot de beste mobiele app-bouwer onder meer dan 10 miljoen apps, kun je verbluffende Android- of iPhone-apps maken met eenvoudig te integreren plug-ins en functies zoals pushmeldingen, hyperlocal-integratie, CRM-integratie, app-analytics, virtual en augmented reality, taxi bellen, chat en nog veel meer. Meer informatie over Appy Pie

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Meer informatie over Birdeye

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Bill.com is het intelligente, zakelijke betalingsplatform dat zorgt voor efficiëntie in financiële processen, tijdsbesparing en volledige controle.
Bill.com levert bedrijven financiële efficiëntie door gestroomlijnd AP- en AR-beheer. Het slimme platform vermindert gegevensinvoer en menselijke fouten door gebruik te maken van AI en machine learning. Bill.com haalt automatisch gegevens op uit facturen om in real time rekeningen op te stellen, en waarschuwt je wanneer er actie nodig is. Met flexibele betalingsopties, zoals binnenlandse ACH, internationale overschrijvingen en virtuele kaarten, is het gemakkelijker dan ooit om leveranciers te betalen op de manier die hun voorkeur heeft. Meer informatie over Bill.com

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Het enige platform voor gespreksintelligentie gebouwd voor coaching.
ExecVision is de enige software voor gespreksintelligentie die is gebouwd voor coaching. Het platform maakt gebruik van AI en machine learning om gespreksopnamen om te zetten in bruikbare inzichten, coachbare momenten aan de oppervlakte te brengen en inzicht te bieden in wat daadwerkelijk wordt gezegd tijdens telefoongesprekken. Gebruik je gespreksopnamen om bibliotheken met goede praktijken op te bouwen, de specifieke vaardigheden en gedragingen te identificeren die succes in je organisatie stimuleren en de ongefilterde stem van de klant te horen. Meer informatie over ExecVision

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus aanzienlij k te versnellen. In tegenstelling tot traditionele marketing- en verkoopsoftware die afhankelijk is van formulieren, koude prospectie en talloze vervolg-e-mails verbindt Drift bedrijven in realtime met websitebezoekers met behulp van bots en artificiële intelligentie. Ga vandaag nog gratis aan de slag via de website. Meer informatie over Drift

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Gratis, open source systeem voor teamsamenwerking en communicatie, alternatief voor Slack. Lokaal of in de cloud gehost. Totale privacy.
Rocket.Chat is een sociaal netwerkplatform voor ondernemingen en teamsamenwerking dat een veilige chatomgeving biedt voor realtime communicatie op internet, desktop of mobiel. Het platform is een open source teamchat die alle organisaties de vrijheid geeft om hun communicatie met interne of externe cliënten te beheren en te centraliseren door de plek te kiezen waarop hun gegevens veilig gehost worden, en door te kiezen voor een volledig aanpasbare interface met een reeks plug-ins, thema's en onbeperkte integraties. Meer informatie over Rocket.Chat

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Comm100 biedt omnichannel-oplossingen voor de klantervaring om bedrijven te helpen vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en klanten tevreden te houden.
Het Comm100 omnichannel klantbelevingsplatform stimuleert realtime interacties via internet, mobiel en chatberichten. Dit platform maakt het voor organisaties eenvoudig om vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en klanten tevreden te houden. Van eerstelijnsmarketing en verkoop tot doorlopende service en ondersteuning, Comm100 maakt geweldige digitale ervaringen mogelijk die inkomsten genereren zonder de kosten te verhogen. Meer informatie over Comm100 Live Chat

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Een alles-in-één tool voor klantbetrokkenheid met livechat, tracking van websitebezoekers en analysemogelijkheden.
Zoho SalesIQ is een alles-in-één platform voor klantbetrokkenheid, livechat en analyse om uw inspanningen op het gebied van marketing, verkoop en klantenondersteuning te verenigen, uw klanten een geweldige ervaring te bieden en de bedrijfsgroei te stimuleren. Leer je prospects beter kennen en ga precies op het juiste moment het juiste gesprek met ze aan. Meer informatie over Zoho SalesIQ

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Sprinklr helpt merken klantenservice van wereldklasse te bieden op ondernemingsniveau, aangedreven door een zeer geavanceerd AI-systeem.
Met name geschikt voor: grote bedrijven met meer dan 200 medewerkers Sprinklr Modern Care Lite is een out-of-the-box enterprise-oplossing voor contactcenters die je binnen enkele minuten kunt uitrollen, zodat je je kunt concentreren op het voldoen aan de verwachtingen van je klanten, in plaats van rapporten te doorzoeken of je teams te trainen. Meer informatie over Sprinklr

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
Leider en innovator in helpdeskruimte. Acht jaar op rij door Business.com bekroonde livechat-software. LiveHelpNow is een berichten- en betrokkenheidsplatform voor klanten met een grote verscheidenhei d aan functies: livechat met sms-tekstintegratie, supportticket e-mailbeheer, kennisbank, gespreksbeheer en Facebook Messenger-integratie om je bedrijf in realtime met klanten te verbinden. Meer informatie over LiveHelpNow

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Landbot is een oplossing voor het genereren van leads die een hoge conversie heeft en geen AI vereist; het kan zonder coderingvaardigheden moeiteloos worden ingebed.
Landbot is een tool voor het maken van conversationele websites waar bezoekers dol op zijn. Maak contact met mensen en stimuleer conversies met behulp van menselijke gesprekken, op schaal. Deze krachtige codeerloze oplossing stelt iedereen in staat om op elke website een chatbot met een hoge conversie te maken en in te bedden zonder dat er codeervaardigheden nodig zijn. Meer informatie over Landbot

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer.
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer. Meer informatie over Oracle Cloud HCM

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback.
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback. De perfecte livechat volledig geïntegreerd met je platform. Videogesprek geïntegreerd met Schermdeling. Screenshots. Meer informatie over Customerly

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
ChatBot biedt bedrijven een eenvoudige manier om zonder codering interactieve conversatiechatbots te ontwerpen, schrijven en implementeren.
ChatBot biedt het beste botplatform voor het ontwerpen, creëren en inzetten van conversatie-chatbots om met klanten te praten en informatie aan gebruikers te verstrekken. Met ondersteuning voor een integratieproces via één klik met Facebook Messenger en een reeks andere diensten kun je in een mum van tijd krachtige en intelligente bots uitvoeren. Met ChatBot kunnen entiteiten worden gebruikt en conversatiescenario's worden gecreëerd, en het gebruikt natuurlijke leerprocessen en machine learning om voor klanten een mensachtige ervaring te ontwikkelen. Meer informatie over Chatbot

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Multi-channel live chat-oplossing met chatbots, kennisbank, automatische uitnodigingen, groepschats en nog veel meer.
Chaport is een moderne livechat-oplossing met chatbots, automatische uitnodigingen, kennisbank, integraties met Facebook, Viber, Telegram, offline berichtenuitwisseling, mogelijkheden voor groepschats en nog veel meer. Het is ontworpen als een moderne messenger om communicatie met klanten net zo gemakkelijk en plezierig te maken als chatten met vrienden. Bovendien biedt het web-, desktop- en mobiele apps, zodat u vanaf elk apparaat en elke locatie met klanten kunt chatten. Meer informatie over Chaport

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform.
Als je op zoek bent naar een tool om je onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Gratis proefversie voor 7 dagen Meer informatie over Froged

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machine learning-platform en meer. Krijg alles wat je nodig hebt om eenvoudig services voor IT en meer te bouwen, configureren, automatiseren en implementeren, zoals incidentbeheer, probleem, verandering, zelfbediening, HR Onboarding, voorzieningen en meer. Ga snel aan de slag met out-of-the-box essentials. Meer informatie over ChangeGear

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Een zeer menselijke receptieassistent.
Met name geschikt voor fitness, beauty, wellness en tandheelkunde. Of je nu reageert op gemiste oproepen of marketing naar je klanten uitvoert, de virtuele receptieassistent van True Lark (voorheen FrontdeskAI) kan worden gebruikt om consistentie in je communicatie te creëren, betere klantervaringen te bieden, omzet te verhogen, retentie te verbeteren en je meer tijd te geven. Met True Lark kunnen consumenten 24/7 sms'en, bellen of live chatten met je bedrijf. Meer informatie over TrueLark

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
INSIDE van Powerfront is omnichannel klantenservice software die online naadloos een persoonlijke beleving reproduceert.
Maak het online winkelen net zo persoonlijk als in een fysieke winkel met INSIDE, omnichannel klantenservice software die medewerkers de tools en gegevens biedt om online een persoonlijke winkelbelevi ng te reproduceren die naadloos tussen kanalen schakelt. Enkele van 's werelds toonaangevende merken gebruiken INSIDE om gemiddeld een conversiepercentage van 25-35%, en soms wel 48%, te bereiken met behulp van de livechat, chatbots, video-ondersteunde oplossingen voor personal shopping en livestreaming van de onderneming. Meer informatie over INSIDE

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
LivePerson maakt het leven gemakkelijker door de manier te wijzigen waarop mensen met merken communiceren via chat en berichten ondersteund door bots en AI.
Het door AI aangedreven berichtenplatform maakt het gemakkelijk voor bedrijven om vragen te beantwoorden en transacties uit te voeren via sms, Facebook Messenger, Apple Business Chat en WhatsApp samen met de website of mobiele app van je merk. Meer informatie over Conversational Cloud

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden. Kustomer is gebouwd met intelligente automatisering en kan worden geschaald om te voldoen aan de behoeften van elk contactcenter en bedrijf door gegevens uit meerdere bronnen te verenigen en bedrijven in staat te stellen moeiteloze, consistente en persoonlijke service en ondersteuning te leveren via één tijdlijnweergave. Kustomer is het kernplatform van enkele van de toonaangevende klantenservicemerken, zoals Ring, Glovo en Glossier. Meer informatie over Kustomer

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Quiq verkoopt oplossingen voor berichtendiensten en livechat om bedrijven en consumenten te helpen communiceren via digitale kanalen.
Quiq helpt merken hun klanten een consequent indrukwekkende klantervaring te bieden via sms/chatberichten, rich messaging, webchat en sociale kanalen. Met het platform van Quiq voor conversationele betrokkenheid kunnen bedrijven moeiteloos commerciële en dienstverlenende gesprekken organiseren met behulp van zowel bots als mensen. Ga voor meer informatie over Quiq naar de website van het bedrijf. Meer informatie over Quiq Messaging

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Haptik drijft intelligente virtuele assistenten aan die de klantervaring transformeren, terwijl ze de verkoop verhogen en de kosten verlagen.
Haptik is een van de grootste AI-bedrijven voor conversatie, die tot nu toe meer dan 100 miljoen apparaten hebben bereikt en meer dan 3 miljard conversaties hebben verwerkt. De intelligente virtuele assistentoplossingen van het bedrijf stellen Fortune 500-merken wereldwijd in staat om de klantervaring te verbeteren, terwijl ze tegelijkertijd kosten besparen en de verkoop verhogen. Haptik maakt deel uit van de Reliance-bedrijvengroep, die in april 2019 een meerderheidsbelang in het bedrijf verwierf via een deal van 100 miljoen dollar. Meer informatie over Haptik

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Aco, de AI-chatbot, leert van je website, spreekt gebruikers aan en verandert ze in verkoopleads, helemaal vanzelf!
Acobot verhoogt je online verkopen met behulp van conversationele AI. Acobot wordt aangedreven door geavanceerde machine learning technologie en leert van je website om gebruikers op autonome wijze aan te spreken. Het begroet gebruikers, beantwoordt hun vragen en stimuleert hen om te handelen zoals je verwacht. De uitkomsten zijn toegenomen leads, verbeterde conversies en verbeterde resultaten. Acobot maakt gebruik van AI om AI te bouwen. Het is volledig geautomatiseerd. Jij hoeft je alleen maar aan te melden en de URL van je startpagina te verstrekken. Vervolgens doet AI al het werk voor je. Meer informatie over Acobot

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Formilla.com is een toonaangevende leverancier van klantberichtensoftware voor verkoop, marketing en ondersteuning. Livechat, e-mail en in-app-pakket.
Formilla.com is een toonaangevende leverancier van klantberichtensoftware voor verkoop, marketing en ondersteuning. Deze software met een combinatie van tools voor livechat, e-mail en berichten binnen de app in één krachtig platform wordt door meer dan 12.000 bedrijven wereldwijd gebruikt voor het genereren van leads, marketing automation en het verbeteren van klantenondersteuning. Meer informatie over Formilla.com

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Leadoo, het door leads gestuurde marketingplatform, verandert je passieve websitebezoekers op interactieve en vriendelijke manieren naar gekwalificeerde leads.
Leadoo is gebouwd voor één doel: resultaten. Het heeft alles wat je nodig hebt om je marketingprestaties naar een hoger niveau te brengen en de verkoopdoelstellingen te overtreffen. Dit bedrijf biedt een eenvoudige toolkit: Leadoo, een door leads gestuurd marketingplatform dat je passieve websitebezoekers op interactieve en vriendelijke manieren omzet naar gekwalificeerde leads. Hiermee helpt het platform bedrijven om meer leads te genereren, meer gekwalificeerde sollicitanten te converteren en de klantenservice te verbeteren met behulp van bots en mensen. Meer informatie over Leadoo

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Conversationeel, op AI gebaseerd platform zonder code voor ondernemingen om klantenservice, interne ondersteuning, verkoop en zelfservice te automatiseren.
Conversationele, op AI gebaseerde software om virtuele agenten te creëren die de klantenservice en interne ondersteuningskanalen automatiseren, de efficiëntie van menselijke agenten verbeteren en inkomsten genereren via online gesprekken. Implementeer een transformerende klantervaring binnen dagen en niet weken, gebouwd op een basis van het hoogste niveau van NLU (Natural Language Understanding). De verfijning van het NLU zorgt ervoor dat virtuele agenten van boost.ai duizenden gebruikersintenties aankunnen zonder dat de resolutie daalt. Meer informatie over Boost.AI

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Web en in-app realtime klantcommunicatiesoftware voor ondersteuning. Co-browse, live chat, chatbot, video en spraak.
Acquire rust ondernemingsteams uit met de digitale tools die ze nodig hebben om de beste klantervaringen te creëren. Met functies zoals veilig co-browsing, AI-chatbots, livechat en videogesprekken. De flexibele en schaalbare softwaresuite van Acquire voldoet aan de behoeften aan klantenservice en ondersteuning van elk bedrijf op elk apparaat. Meer informatie over Acquire

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
REVE Chat is een multi-channel live chat-software die klanten directe hulp biedt voor betere verkoop en ondersteuning.
REVE Chat is een multi-channel cloudgebaseerde live chat-software die directe hulp biedt aan je websitebezoekers voor betere klantenservice en verhoogde verkoopconversies. Bedrijven kunnen via één enkel platform direct met hun klanten communiceren op verschillende kanalen, zoals live chat via de website, spraak-/videochat, Facebook Messenger, Viber, mobiele apps (Android, iOS). REVE Chat heeft ook geavanceerde functies zoals schermdeling en co-browsen, afdelingsbeheer en automatische triggers. Meer informatie over REVE Chat

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Beheer al je digitale kanalen voor klantenservice via één enkel platform.
RingCentral Engage Digital is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. RingCentral Engage Digital, een bedrijf van RingCentral, stelt bedrijven in staat om al hun digitale kanalen voor klantenservice via één enkel platform te beheren. Als gevolg hiervan kunnen agenten meerdere kanalen beheren via een unieke interface, waardoor hun responssnelheid wordt verhoogd, de toewijzing van resources wordt gestroomlijnd en de flow gelijk wordt gemaakt. Meer dan 14,5 miljoen berichten afkomstig van verschillende bronnen (e-mail, chat, berichten ...) zijn gecategoriseerd en worden verzonden naar klantenservicemedewerkers. Meer informatie over RingCentral Engage Digital

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Het platform biedt een kosteneffectieve, door AI aangestuurde chatbotoplossing die in slechts 4 weken in meerdere verticale markten kan worden geïmplementeerd.
De door AI aangestuurde chatbots maken gebruik van contextuele analyse en natuurlijke taalverwerking om de intenties en emoties van gebruikers te meten. Hierdoor kan de chatbot de vragen van klanten zorgvuldig analyseren en antwoorden formuleren die zowel nauwkeurig als empathisch zijn. Inzetbaar op meerdere platforms en toepassingen, zodat je nu een uniform beeld krijgt van al je klantgerelateerde gesprekken. Meer informatie over Enterprise Bot

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Cyara versnelt de levering van foutloze klanttrajecten via digitale kanalen en spraakkanalen en vermindert het risico op defecten.
Met het bekroonde Automated CX Assurance-platform van Cyara kunnen bedrijven vlekkeloze klantervaringen leveren met minder inspanning, kosten en risico's. Cyara ondersteunt de volledige levenscyclus van CX-softwareontwikkeling, van ontwerp tot functionele en regressietests, belastingstests, chatbottests en productiebewaking, waarmee ondernemingen optimale klanttrajecten op schaal kunnen ontwerpen, bouwen en onderhouden via digitale kanalen en spraakkanalen, en het risico op klantgerichte defecten wordt verminderd. Meer informatie over Cyara

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Automatiseer tot 70% van je klantenservice in minder dan een maand, bied uitstekende service en bespaar 30% van je kosten.
Ada is een KI-gestuurd platform waarmee klantenserviceteams een chatbot kunnen bouwen die tijd bespaart, de kosten met 30% verlaagt en de klantervaring verbetert. Het Ada-platform is ontworpen voor niet-technische teams, dus er zijn geen dure technische vaardigheden of lange tijdlijnen nodig voor het bouwen en beheren van de bot. Geef alle teams de mogelijkheid om content te maken naarmate de wensen van klanten veranderen. Automatiseer 70% van alle vragen met afbeeldingen, video's en GIF's, allemaal beschikbaar in meer dan 100 talen. Meer informatie over Ada

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Begin vandaag nog met het ontvangen van boekingen, donaties of leads van je website door naar Serviceform.com te gaan. Eenvoudig en snel te installeren, onbeperkt aantal formulieren.
Serviceform.com maakt het gemakkelijk om formulieren, boekingsoplossingen en donatietools te bouwen voor complexe servicebedrijven en eenvoudig diensten van je eigen website te verkopen. Maak simpelweg je formulier, integreer het in je website en je bent klaar om te gaan. Klanten hebben hun leads met maximaal 500% verhoogd door deze oplossing te gebruiken. Begin vandaag nog met het ontvangen van boekingen, donaties of leads van je website door naar Serviceform.com te gaan. Meer informatie over Serviceform

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Met BOTNATION.AI verbeter jij je zakelijke werkzaamheden en klantbetrokkenheid met chatbot en gespreksmarketing.
Marketinggericht en zelfbediening. Maak binnen enkele minuten je eerste Chatbot: ergonomische interface, zonder coderegel, slepen en neerzetten, kopiëren/plakken, native A-/B-testen, collaboratieve modus, real-time testen, etc. BOTNATION HELPT JE MET +300 HELPTUTORIALS ONLINE, interactieve gidsen, video's, voorbeelden, contextuele hulp en online experts. Een ergonomisch platform, interactieve tutorials, sjablonen, online help, verklarende video's, etc. Alles wordt gedaan om het maken van je chatbot te vereenvoudigen. Meer informatie over BOTNATION AI

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
De all-in Automotive Messaging Software die autodealers met hun klanten verbindt.
De #1 Automotive Messaging Software die autodealers en topmerken met haar klanten verbindt. Door messaging kanalen die je klanten het liefst gebruiken te integreren met de bedrijfssoftware die je nu al gebruikt, kunnen wij alle digitale communicatie met jouw klanten overnemen. Het resultaat is frictieloze gesprekken, leadgeneratie (met hoge conversieratio's), service-communicatie management en een verbeterde klantervaring. Het werkt met Live Chat, WhatsApp, Video meet, Chatbots en meer. Meer informatie over Web1on1

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Werk slimmer en automatiseer terugkomende klantvragen met een chatbot. Het werkt 24/7 en is gemakkelijk te bouwen en beheren – geen programmering vereist.
Mobile Service Cloud is een klantenservice-oplossing waarmee werknemers in verschillende sectoren persoonlijke klantenservice kunnen bieden. Maak interacties zo eenvoudig mogelijk voor zowel klanten als werknemers. Gebruik de medewerkersinbox om met je klanten te communiceren via hun favoriete kanalen zoals WhatsApp, Live Chat, Instagram Messaging, Apple Business Messaging of Voice. Mobile Service Cloud bevat ook een chatbot waarmee je je gesprekken kunt automatiseren en naadloos kan overgedragen aan een medewerker. Meer informatie over Mobile Service Cloud

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Titan Chatbot - AI voor zelfstudie ontworpen om je klantprobleem bij de eerste poging volledig op te lossen.
Automatiseer je klantenservice met een AI-chatbot met een geavanceerd zelflerend en bedrijfsspecifiek NLP-model (Natural Language Processing) dat de taak als een menselijke medewerker kan uitvoeren en het probleem van de klant bij de eerste poging volledig kan oplossen. Het unieke van de Titan Chatbot is dat het de producteigenaren de controle geeft over de klantenservice via uniek oplossingsstroombeheer, de kennisbank voor het oplossen van klantverzoeken. Meer informatie over Titan Chatbot

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
Automatiseer interacties met Conversational AI Cloud. Bied 24/7 een geavanceerde chatbot, voicebot of virtuele assistent.
Kies voor nieuwe klantenservice-technologieën met Conversational AI Cloud. Met dit geavanceerde platform kun je elke virtuele assistent bouwen: chatbots, voicebots, dynamische FAQ's, kennisbanken en meer. Deze assistent is 24/7 beschikbaar voor je klanten, altijd en overal. Je hoeft iets te programmeren. Met het drag-and-drop interface maak je makkelijk persoonlijke gesprekken. Maak je klantenservice productiever en efficiënter door te automatiseren wat geautomatiseerd kan worden. Meer informatie over Conversational AI Cloud

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing
De eersteklas chatbotsoftware van Zowie is ontworpen voor bedrijven die online verkopen.
De eersteklas chatbotsoftware van Zowie is ontworpen voor bedrijven die online verkopen. Bedrijven zoals L'Oréal, UMZU en Avon gebruiken Zowie om te: 1. Deflecteren: automatiseer tot 70% van de repetitieve vragen in 4 weken en verkort de oplossingstijden met 67%. 2. Zorgen: medewerkers kunnen complexe gevallen oplossen en de klanttevredenheid met 12% verhogen. 3. Verkopen: detecteer koopintentie en converteer tot 40% meer klanten. Zowie kan fungeren als je zelfstandige chatbot of je huidige tools zoals Zendesk, Intercom en vele anderen verbeteren. Meer informatie over Zowie

Functies

  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Virtuele assistent
  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Query-suggesties
  • Klantenondersteuning
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Codevrije ontwikkeling
  • For Sales/Marketing