Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software
Chatbot software
Met chatbot software kunnen vragen van klanten, leads of andere gebruikers automatisch worden beantwoord.
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Filterresultaten (62)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Prijsopties
62 resultaten
Sorteren op
Een snellere, nauwkeurigere, kostenefficiënte en veilige AI-gepatenteerde oplossing die is ontworpen voor klantenondersteuning en business intelligence.
Meer informatie over CoSupport AI
CoSupport AI is een innovatief bedrijf op het gebied van kunstmatige intelligentie dat met zijn gepatenteerde technologie voor het genereren van berichten de manier verandert waarop bedrijven klantondersteuningsprocessen benaderen. Door AI-oplossingen te ontwikkelen en te leveren, richt CoSupport AI zich op het stroomlijnen en automatiseren van klantenondersteuning en dagelijkse activiteiten.
De oplossingen van het bedrijf verhogen de ondersteuningsproductiviteit, automatiseren klantverzoeken en bieden bedrijfsinzichten met behulp van generatieve AI:
CoSupport Agent, een AI-assistent voor supportteams die kant-en-klare antwoordsuggesties genereert.
CoSupport Customer is een zelfvoorzienende AI-oplossing die de communicatie met klanten onafhankelijk afhandelt door zeer nauwkeurige en mensachtige reacties te leveren.
CoSupport BI is een AI-bedrijfsanalist die bedrijven waardevolle inzichten biedt, waaronder aanbevelingen, analytische conclusies en nieuwe content, op basis van de gegevensbronnen van een bedrijf.
Meer informatie over CoSupport AI
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren.
Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een sprong vooruit ten opzichte van eerdere live-chat, en helpt bedrijven en hun teams zich te concentreren op een continue en contextgestuurde berichtenervaring. Met functies zoals campagnes, verkoopbot, geïntegreerde self-service en intelligente berichtenroutering worden aan gestelde verwachtingen voldaan, en antwoorden op vragen van bezoekers zijn slimmer en sneller.
Meer informatie over Freshchat
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Communiceer 24/7 met de bezoekers van je website met de chatbot en livechat van Pipedrive. Verander je winkelpubliek in gekwalificeerde leads.
Meer informatie over Pipedrive
Verander het winkelpubliek van je website in gekwalificeerde leads met de chatbot en livechat van Pipedrive. Chatbot maakt 24/7 contact met je websitebezoekers. Pas het uiterlijk van je bot, de vragen die worden gesteld en de reacties eenvoudig aan. Laat beschikbare verkopers een menselijk tintje toevoegen met livechat vanaf hun telefoon of desktop. Als je team het druk heeft, komt chatbot in actie zodat leads niet wegglippen. Beide tools zijn beschikbaar in de add-on van LeadBooster, die aan elk CRM-plan van Pipedrive kan worden toegevoegd. Begin nu met je gratis proefversie van 14 dagen.
Meer informatie over Pipedrive
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Maak gratis en binnen enkele minuten je eigen geweldige app!
App Builder Appy Pie is een doe-het-zelf (DIY) app-bouwer waarmee je je eigen app kunt maken zonder enkele codeervaardigheden. Maak simpelweg gebruik van slepen en neerzetten om binnen enkele minuten je app te creëren. Met Appy Pie, door klanten uitgeroepen tot de beste mobiele app-bouwer onder meer dan 10 miljoen apps, kun je verbluffende Android- of iPhone-apps maken met eenvoudig te integreren plug-ins en functies zoals pushmeldingen, hyperlocal-integratie, CRM-integratie, app-analytics, virtual en augmented reality, taxi bellen, chat en nog veel meer.
Meer informatie over Appy Pie
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie.
Meer informatie over Intercom
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking.
Meer informatie over Birdeye
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten.
Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers.
Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten.
Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing.
Meer informatie over Userlike
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Gebruik Tidio om 24/7 voor je klanten te zorgen met door AI aangestuurde chatbots die zelfs wanneer je afwezig bent op vragen reageren.
Met Tidio kun je 24/7 voor je klanten zorgen met behulp van door AI aangestuurde chatbots die op vragen reageren en problemen oplossen, zelfs wanneer je afwezig bent.
Automatiseer klantenondersteuning, sla verlaten winkelwagentjes op, genereer nieuwe leads en doe nog veel meer met ingebouwde kant-en-klare chatbots die altijd beschikbaar zijn wanneer je klanten hulp nodig hebben.
Je kunt je eigen chatbot helemaal vanaf nul bouwen met behulp van een intuïtieve editor op basis van slepen en neerzetten of een van de meer dan 35 gratis sjablonen kiezen. Het is snel, eenvoudig en er zijn geen codeervaardigheden vereist.
Meer informatie over Tidio
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Het enige platform voor gespreksintelligentie gebouwd voor coaching.
ExecVision is de enige software voor gespreksintelligentie die is gebouwd voor coaching. Het platform maakt gebruik van AI en machine learning om gespreksopnamen om te zetten in bruikbare inzichten, coachbare momenten aan de oppervlakte te brengen en inzicht te bieden in wat daadwerkelijk wordt gezegd tijdens telefoongesprekken. Gebruik je gespreksopnamen om bibliotheken met goede praktijken op te bouwen, de specifieke vaardigheden en gedragingen te identificeren die succes in je organisatie stimuleren en de ongefilterde stem van de klant te horen.
Meer informatie over ExecVision
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Werk niet harder, werk slimmer. Automatiseer je klantenservice, verhoog je verkopen en geef je conversie een boost met de chatbot.
Werk niet harder, werk slimmer. Met de chatbot van Smartsupp kun je direct reageren op berichten van je websitebezoekers, producten voorstellen en upsellen, klantenservice bieden en nog veel meer, en dat alles zonder enige moeite. Automatiseer klantenserviceprocessen om je online bedrijf veel tijd, geld en middelen te besparen, terwijl je tegelijkertijd de verkoop en je conversiepercentages verhoogt. Weet je niet hoe je een chatbot moet opzetten? Geen probleem. Smartsupp biedt chatbot-sjablonen om je op weg te helpen.
Meer informatie over Smartsupp
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus aanzienlijk te versnellen. In tegenstelling tot traditionele marketing- en verkoopsoftware die afhankelijk is van formulieren, koude prospectie en talloze vervolg-e-mails verbindt Drift bedrijven in realtime met websitebezoekers met behulp van bots en artificiële intelligentie.
Ga vandaag nog gratis aan de slag via de website.
Meer informatie over Drift
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Gratis, open source systeem voor teamsamenwerking en communicatie, alternatief voor Slack. Lokaal of in de cloud gehost. Totale privacy.
Rocket.Chat is een sociaal netwerkplatform voor ondernemingen en teamsamenwerking dat een veilige chatomgeving biedt voor realtime communicatie op internet, desktop of mobiel. Het platform is een open source teamchat die alle organisaties de vrijheid geeft om hun communicatie met interne of externe cliënten te beheren en te centraliseren door de plek te kiezen waarop hun gegevens veilig gehost worden, en door te kiezen voor een volledig aanpasbare interface met een reeks plug-ins, thema's en onbeperkte integraties.
Meer informatie over Rocket.Chat
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
ScheduleOnce is een end-to-end planningsoplossing waarmee bedrijven gemakkelijker verbinding kunnen maken met prospects en klanten.
ScheduleOnce is een end-to-end planningsoplossing waarmee bedrijven gemakkelijker verbinding kunnen maken met prospects en klanten in alle fasen van de levenscyclus van de klant. ScheduleOnce maakt verbinding met alle belangrijke kalenderplatforms, CRM's, hulpmiddelen voor webconferenties en andere online kanalen.
Meer informatie over OnceHub
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Comm100 biedt omnichannel-oplossingen voor de klantervaring om bedrijven te helpen vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en klanten tevreden te houden.
Het Comm100 omnichannel klantbelevingsplatform stimuleert realtime interacties via internet, mobiel en chatberichten. Dit platform maakt het voor organisaties eenvoudig om vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en klanten tevreden te houden. Van eerstelijnsmarketing en verkoop tot doorlopende service en ondersteuning, Comm100 maakt geweldige digitale ervaringen mogelijk die inkomsten genereren zonder de kosten te verhogen.
Meer informatie over Comm100 Live Chat
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Een alles-in-één tool voor klantbetrokkenheid met livechat, tracking van websitebezoekers en analysemogelijkheden.
Zoho SalesIQ is een alles-in-één platform voor klantbetrokkenheid, livechat en analyse om uw inspanningen op het gebied van marketing, verkoop en klantenondersteuning te verenigen, uw klanten een geweldige ervaring te bieden en de bedrijfsgroei te stimuleren. Leer je prospects beter kennen en ga precies op het juiste moment het juiste gesprek met ze aan.
Meer informatie over Zoho SalesIQ
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Sprinklr helpt merken klantenservice van wereldklasse te bieden op ondernemingsniveau, aangedreven door een zeer geavanceerd AI-systeem.
Met name geschikt voor: grote bedrijven met meer dan 200 medewerkers
Sprinklr Modern Care Lite is een out-of-the-box enterprise-oplossing voor contactcenters die je binnen enkele minuten kunt uitrollen, zodat je je kunt concentreren op het voldoen aan de verwachtingen van je klanten, in plaats van rapporten te doorzoeken of je teams te trainen.
Meer informatie over Sprinklr
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
Leider en innovator in helpdeskruimte. Acht jaar op rij door Business.com bekroonde livechat-software. LiveHelpNow is een berichten- en betrokkenheidsplatform voor klanten met een grote verscheidenheid aan functies: livechat met sms-tekstintegratie, supportticket e-mailbeheer, kennisbank, gespreksbeheer en Facebook Messenger-integratie om je bedrijf in realtime met klanten te verbinden.
Meer informatie over LiveHelpNow
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
SmatBot, een intelligente bot, versnelt het genereren van leads met verhoogde betrokkenheid en converteert ze rechtstreeks naar MQL's.
SmatBot, een intelligente bot, versnelt het genereren van leads met verhoogde betrokkenheid en converteert ze rechtstreeks naar MQL's.
Meer informatie over SmatBot
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Landbot is een oplossing voor het genereren van leads die een hoge conversie heeft en geen AI vereist; het kan zonder coderingvaardigheden moeiteloos worden ingebed.
Landbot is een tool voor het maken van conversationele websites waar bezoekers dol op zijn. Maak contact met mensen en stimuleer conversies met behulp van menselijke gesprekken, op schaal.
Deze krachtige codeerloze oplossing stelt iedereen in staat om op elke website een chatbot met een hoge conversie te maken en in te bedden zonder dat er codeervaardigheden nodig zijn.
Meer informatie over Landbot
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer.
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer.
Meer informatie over Oracle Cloud HCM
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback.
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback.
De perfecte livechat volledig geïntegreerd met je platform. Videogesprek geïntegreerd met Schermdeling. Screenshots.
Meer informatie over Customerly
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Multi-channel live chat-oplossing met chatbots, kennisbank, automatische uitnodigingen, groepschats en nog veel meer.
Chaport is een moderne livechat-oplossing met chatbots, automatische uitnodigingen, kennisbank, integraties met Facebook, Viber, Telegram, offline berichtenuitwisseling, mogelijkheden voor groepschats en nog veel meer. Het is ontworpen als een moderne messenger om communicatie met klanten net zo gemakkelijk en plezierig te maken als chatten met vrienden. Bovendien biedt het web-, desktop- en mobiele apps, zodat u vanaf elk apparaat en elke locatie met klanten kunt chatten.
Meer informatie over Chaport
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden. Kustomer is gebouwd met intelligente automatisering en kan worden geschaald om te voldoen aan de behoeften van elk contactcenter en bedrijf door gegevens uit meerdere bronnen te verenigen en bedrijven in staat te stellen moeiteloze, consistente en persoonlijke service en ondersteuning te leveren via één tijdlijnweergave. Kustomer is het kernplatform van enkele van de toonaangevende klantenservicemerken, zoals Ring, Glovo en Glossier.
Meer informatie over Kustomer
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
ChatBot biedt bedrijven een eenvoudige manier om zonder codering interactieve conversatiechatbots te ontwerpen, schrijven en implementeren.
ChatBot biedt het beste botplatform voor het ontwerpen, creëren en inzetten van conversatie-chatbots om met klanten te praten en informatie aan gebruikers te verstrekken. Met ondersteuning voor een integratieproces via één klik met Facebook Messenger en een reeks andere diensten kun je in een mum van tijd krachtige en intelligente bots uitvoeren. Met ChatBot kunnen entiteiten worden gebruikt en conversatiescenario's worden gecreëerd, en het gebruikt natuurlijke leerprocessen en machine learning om voor klanten een mensachtige ervaring te ontwikkelen.
Meer informatie over ChatBot
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform.
Als je op zoek bent naar een tool om je onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen.
De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden.
Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten.
Gratis proefversie voor 7 dagen
Meer informatie over Froged
...
Meer informatie
Functies
- Geautomatiseerde antwoorden
- Codevrije ontwikkeling
- Voor verkoop/marketing
- Query-suggesties
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Klantenondersteuning
- AI/machine learning
- Chatbot
- Vooraf geconfigureerde bot
- Virtuele assistent