Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Family Law Software

Met Family Law Software kunnen advocatenkantoren en juristen civiele rechtzaken bekijken en volgen die betrekking hebben op huiselijke kwesties met echtgenoten, ouders en kinderen. Deze software biedt functies voor het beheren van de volledige levenscyclus van een civiele zaak, waaronder taakmanagement, urenregistratie, facturatie en documentbeheer.

15 resultaten

Clio biedt een krachtige reeks tools om moderne juridische professionals te helpen bij het runnen, uitbreiden en beheren van hun bedrijven, van intake tot factuur.
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroomlijnen van elke taak, van intake tot factuur. Met Clio Manage, de populairste juridische praktijkbeheersoftware ter wereld, en Clio Grow, een juridisch CRM-platform om je te helpen je klantenrelaties beter te beheren, biedt de Clio Suite alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor te runnen, uit te breiden en te beheren. Meer informatie over Clio

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Conflictbeheer
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Dossierbeheer
  • Communicatiebeheer
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer - beheer documenten, contactpersonen, agenda's, e-mails, taken en facturen op een centrale locatie.
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer voor je advocatenkantoor dat de tools biedt die je nodig hebt om de organisatie te verbeteren, de efficiëntie te vergroten en je bedrijfsactiviteiten te schalen. Met MyCase zijn al je belangrijke casusdetails - documenten, contacten, agenda's, e-mails, taken, facturen - beschikbaar op één georganiseerde locatie. Probeer een gratis proefversie (geen creditcard vereist) op de website. Meer informatie over MyCase

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Conflictbeheer
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Dossierbeheer
  • Communicatiebeheer
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over PracticePanther Legal Software

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Conflictbeheer
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Dossierbeheer
  • Communicatiebeheer
AbacusLaw is een kant-en-klare, volledig geïntegreerde oplossing voor zaakbeheer voor bedrijven van elke omvang, in alle praktijk- en rechtsgebieden.
AbacusLaw is de leider in casemanagementsoftware. AbacusLaw is opgericht in 1983 en bevat alles wat je nodig hebt om een geweldige praktijk te leiden. Kenmerken omvatten op regels gebaseerde agenda's, automatisering van documenten en formulieren, zaakbeheer, conflictcontrole, contactbeheer, document- en e-mailbeheer, urenregistratie, facturering, balansopmaak, boekhouding, trust accounting en meer. AbacusLaw is ook beschikbaar in een eigen cloud voor een complete rampbestendige oplossing. Meer informatie over AbacusLaw

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Conflictbeheer
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Dossierbeheer
  • Communicatiebeheer
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). CosmoLex elimineert het probleem van het bijhouden van afzonderlijke systemen voor het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenkantoren. LawPay-creditcardverwerking is ook ingebouwd zonder vaste maandelijkse kosten. Log altijd en overal in bij CosmoLex Cloud om alles te krijgen wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over CosmoLex

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Conflictbeheer
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Dossierbeheer
  • Communicatiebeheer
LEAP is geïntegreerde software voor juridische praktijken en beheer van juridische dossiers voor individuele en kleine advocatenkantoren die efficiënter, flexibeler en winstgevender willen worden. Het stelt iedereen in een klein advocatenkantoor in staat om samen te werken met behulp van één geïntegreerd systeem waarmee je meer kunt doen met hetzelfde aantal mensen. Tools zijn onder andere, maar zijn niet beperkt tot geautomatiseerde documentproductie, tijdregistratie, facturering en juridische en trustboekhouding. Meer informatie over LEAP

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Conflictbeheer
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Dossierbeheer
  • Communicatiebeheer
Dossiersmanagement en projectmanagement speciaal ontworpen voor advocaten. Gebruiksgemak maakt Filevine perfect voor agile bedrijven.
Software voor juridisch dossierbeheer en projectmanagement, speciaal ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, feedback, facturering en tijdregistraties op één plek. Houd je team gesynchroniseerd en je cases op schema. Met baanbrekende functies zoals integratie van sms-berichten, ingebouwde afrekeningsberekeningen, agenda's voor dossiers, robuuste analyses, rapporten, volledig aanpasbare bestanden en faxen. Filevine loopt lichtjaren voor op de concurrentie. Meer informatie over Filevine

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Conflictbeheer
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Dossierbeheer
  • Communicatiebeheer
Smokeball biedt complete cloudgebaseerde productiviteitssoftware voor juristen, gebouwd voor pc's. Beheer je personeel en je hele bedrijf op één plek.
De cloudgebaseerde productiviteitssoftware van Smokeball is bedoeld voor juristen, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmogelijkheden, een toonaangevende bibliotheek voor documentautomatisering met meer dan 14.000 juridische formulieren, Daily Digest, gedeelde agenda's, krachtige integraties en een robuuste mobiele app. Of je nu per uur factureert, op basis van een vast tarief of met een voorwaardelijk percentage, Smokeball biedt de inzichten die je nodig hebt voor een succesvol advocatenbureau. Meer informatie over Smokeball

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Conflictbeheer
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Dossierbeheer
  • Communicatiebeheer
Rocket Matter is toonaangevende cloudgebaseerde software voor praktijkbeheer en uren- en factureringssoftware voor advocatenkantoren, toegankelijk op alle apparaten.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, biedt een alles-in-één praktijkbeheerplatform met de krachtigste uren- en factureringssoftware in de sector. Wanneer advocatenkantoren meer geld willen verdienen of papierloos willen gaan, helpt Rocket Matter hen om die doelen te bereiken. Rocket Matter heeft duizenden firma's als klant en een in de VS gevestigde bekroonde klantenservice. Meer informatie over Rocket Matter

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Conflictbeheer
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Dossierbeheer
  • Communicatiebeheer
Amicus, de toonaangevende software voor praktijkbeheer, integreert je informatie in een enkel systeem voor het verbeteren van de efficiëntie en het rendement.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt verbeteren. Amicus-softwareoplossingen zijn beschikbaar als desktop-, cloud- of gecombineerde desktop/cloudoplossing en bieden klant-/materiebeheer, juridische agenda's en taken, contacten en bedrijfsontwikkeling, documentbeheer, documentautomatisering, tijd- en onkostenregistratie, conflictcontrole en meer. Meer informatie over Amicus Attorney

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Conflictbeheer
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Dossierbeheer
  • Communicatiebeheer
Modern, robuust praktijkbeheer met geïntegreerde e-mail en boekhouding. Aatrekkelijke, intuïtieve interface en apps voor iOS en Android.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor praktijkbeheer is. Ingebouwde CRM, e-mail en robuuste trust- en zakelijke boekhouding. Zola Suite biedt via een moderne en intuïtieve interface eersteklas functionaliteiten voor casemanagement, geavanceerde bulkfacturering, documentbeheer, taakbeheer en nog veel meer. Zola is cloudgebaseerd en is toegankelijk via elke browser, evenals systeemeigen iOS- en Android-apps. Er zijn integraties beschikbaar met LawPay, Quickbooks en DropBox. Meer informatie over CARET Legal

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Conflictbeheer
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Dossierbeheer
  • Communicatiebeheer
Beheer van juridische praktijken | Juridische facturering | Alles-in-één oplossing | Eenvoudig te gebruiken | Haal meer zaken binnen | Behaal meer winst | Mis nooit een nieuwe klant
Populaire software voor het beheer van juridische praktijken, juridische facturering, juridische CRM en intake: beheer alles, van intake tot factuur/afrekening. Populaire functies: zaakbeheer, facturering/uitgavenbeheer, versturen van e-handtekeningen via sms, 1-klik verzenden van verwijzingen, klikken om te bellen, drip-marketing, formuliereditor met slepen en neerzetten en een onbeperkt aantal aangepaste velden, gebruiksvriendelijke rapporten, bestellen van medische dossiers, facturering, integratie met LawPay, vertrouwd door grote, nationale advocatenkantoren. Kan door elk kantoor worden gebruikt. Meer informatie over Law Ruler Software

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Conflictbeheer
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Dossierbeheer
  • Communicatiebeheer
Je kunt deze zeer flexibele CRM 14 dagen gratis uitproberen.
Met Shape CRM kun je je hele bedrijf op één gebruiksvriendelijk platform beheren. De cloudgebaseerde software van Shape biedt tientallen tools waarmee je je online marketing en promoties via e-mail en sms kunt beheren en automatiseren, leads uit online bronnen registreren en onderhouden, verkooppijplijnen organiseren, prospects en klanten ontwikkelen, professionele online documenten creëren en verzenden, online betalingen accepteren, aangepaste rapportage uitvoeren en dagelijkse administratieve taken automatiseren. Shape is een zeer flexibele CRM. Meer informatie over Shape

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Conflictbeheer
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Dossierbeheer
  • Communicatiebeheer
BaseNet digitaliseert advocatenpraktijken, inclusief ondertekening, documentbeheer en betaling. Het biedt ook een CRM en urenregistratie.
BaseNet digitaliseert advocatenpraktijken, inclusief ondertekening, documentbeheer en betaling. Het biedt ook een CRM en urenregistratie. Meer informatie over BaseNet

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Conflictbeheer
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Dossierbeheer
  • Communicatiebeheer
Uitgebreid trustboekhoudsysteem dat de hoofdsom van het inkomen scheidt en belastingpartijen in meerdere portefeuilles volgt.
Uitgebreide software die het volledige scala aan goed georganiseerde rapporten produceert, inclusief standaardfuncties zoals uitgebreide tickler-bestanden, berekeningen van trustkosten, zelfcontrolerende invoerschermen en dagelijkse afstemming, jaarlijks bijgewerkte 1099's, 5498's en elektronische rapportage aan de belastingdienst, investeringsbeoordeling met toekomstige inkomstenprognoses, consolidatie van masteraccounts, eenmalig invoeren van dividend en rente, gegevensexport naar Excel-bestanden en nog veel meer. Vraag ook naar de andere software. Meer informatie over TNET Front Office

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Conflictbeheer
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Dossierbeheer
  • Communicatiebeheer