234 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Software waarmee ontwikkelingsteams kunnen samenwerken en code kunnen beoordelen en beheren. Werkt op Windows, Mac en mobiele apparaten. Meer informatie over GitHub
Software waarmee ontwikkelingsteams kunnen samenwerken en code kunnen beoordelen en beheren. Werkt op Windows, Mac en mobiele apparaten. Meer informatie over GitHub
Software waarmee ontwikkelingsteams kunnen samenwerken en code kunnen beoordelen en beheren. Werkt op Windows, Mac en mobiele apparaten.

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer....

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid.
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Breng je teams samen en verenig je workflow. Creëer, werk samen en sla informatie op, allemaal op één plek.
Evernote Business brengt je teams samen. Creëer documenten, werk samen aan projecten en sla informatie op, allemaal op één plek. Teamleden kunnen notities en bestanden openen, bewerken, uploaden en delen vanaf elk apparaat – zelfs als ze offline zijn. Vind snel de informatie die je nodig hebt met krachtige zoekmogelijkheden en integraties met tools die je al gebruikt. Verenig je workflow met Evernote Business.
Evernote Business brengt je teams samen. Creëer documenten, werk samen aan projecten en sla informatie op, allemaal op één plek. Teamleden kunnen notities en bestanden openen, bewerken, uploaden en...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Box is een modern platform voor contentbeheer dat transformeert hoe organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht welk apparaat je kiest, je krijgt snelle, gemakkelijke toegang tot documenten, projectplannen, presentaties en video's. Altijd de nieuwste pitch voor je klanten, zowel online als offline. Box maakt het gemakkelijk voor beheerders om een centraal overzicht van alle content en gebruikers in hun account te behouden via een krachtige beheerdersconsole.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten....

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten,...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox....

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Wunderlist is een samenwerkingssoftware waarmee gebruikers takenlijsten met elkaar kunnen delen, herinneringen kunnen instellen en notities kunnen toevoegen.
Wunderlist is een samenwerkingssoftware waarmee gebruikers takenlijsten met elkaar kunnen delen, herinneringen kunnen instellen en notities kunnen toevoegen.
Wunderlist is een samenwerkingssoftware waarmee gebruikers takenlijsten met elkaar kunnen delen, herinneringen kunnen instellen en notities kunnen toevoegen.

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren.
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace.
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document-...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Wrike is een softwareoplossing voor projectmanagement in non-profitorganisaties met Gantt-diagrammen, aanpasbare rapporten en planningssjablonen.
Wrike is project management tools voor non-profitorganisaties die door meer dan 20.000 bedrijven over de hele wereld wordt gebruikt. Met de krachtige software van Wrike wordt elk project beheersbaar, dankzij aanpasbare dashboards voor elk teamlid, automatisering die herhaalde taken en verzoeken stroomlijnt en sjablonen die de planning vereenvoudigen. Wijzig met één klik de mijlpalen in Gantt-diagrammen om je aan te passen aan nieuwe prioriteiten en krijg een overzicht van je projectportfolio via op maat gemaakte rapporten.
Wrike is project management tools voor non-profitorganisaties die door meer dan 20.000 bedrijven over de hele wereld wordt gebruikt. Met de krachtige software van Wrike wordt elk project beheersbaar,...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
De enige 100% gratis software voor urenregistratie voor teams.
Volledig gratis en onbeperkte tool voor urenregistratie voor teams en freelancers. Hou urenstaten en factureerbare uren van werknemers bij, evenals projectvoortgang, rapporten, planningen en meer. Registreer de uren met behulp van een timer of hou ze handmatig bij. Perfect om bij te houden waar je aan werkt, evenals aanwezigheid en vrijgenomen uren, en om je logboeken toe te wijzen aan relevante projecten en klanten. Genereer wekelijkse, maandelijkse en jaarlijkse verslagen. Beschikbaar op web, mobiel (iOS en Android) en desktop (Windows en Mac).
Volledig gratis en onbeperkte tool voor urenregistratie voor teams en freelancers. Hou urenstaten en factureerbare uren van werknemers bij, evenals projectvoortgang, rapporten, planningen en meer....

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Deze online diagramtoepassing maakt het eenvoudig om professionele diagrammen te creëren en te delen.
Deze online diagramtoepassing maakt het eenvoudig om professionele diagrammen te creëren en te delen. Van systeemontwerp tot brainstorming tot projectmanagement, dit platform ondersteunt al je communicatie- en samenwerkingsbehoeften. Daarom kiezen miljoenen gebruikers voor Lucidchart.
Deze online diagramtoepassing maakt het eenvoudig om professionele diagrammen te creëren en te delen. Van systeemontwerp tot brainstorming tot projectmanagement, dit platform ondersteunt al je...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Microsoft Project is een eenvoudige maar krachtige tool om werk te beheren, van snelle projecten tot complexere initiatieven.
Met Microsoft Project kun je alles bijhouden wat je nodig hebt om succesvolle projecten uit te voeren, zelfs wanneer je op afstand werkt. Werk overal samen met externe teams, stroomlijn processen, optimaliseer taken en middelen, werk samen met verschillende functionele teams, houd alle bijbehorende kosten bij en pas visuele rapporten aan voor bruikbare inzichten. Met vertrouwde Office-tools en vooraf gebouwde sjablonen kun je projecten snel starten om meer gedaan te krijgen terwijl je je bedrijf tijd en geld bespaart.
Met Microsoft Project kun je alles bijhouden wat je nodig hebt om succesvolle projecten uit te voeren, zelfs wanneer je op afstand werkt. Werk overal samen met externe teams, stroomlijn processen,...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Zie het werk in realtime gebeuren en vind productiviteitstrends met de projectsoftware voor non-profitorganisaties van Hubstaff. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen.
Voorkom inefficiëntie voor projectmanagement in non-profitorganisaties en werk beter met gestroomlijnde urenregistratiesoftware van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Jira, Trello, Asana, Github, Slack en Paypal. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS.
Voorkom inefficiëntie voor projectmanagement in non-profitorganisaties en werk beter met gestroomlijnde urenregistratiesoftware van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage,...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen.
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
Workfront is het eerste moderne platform voor werkmanagement dat op één plek zowel de obstakels om werk gedaan te krijgen weghaalt als het werk organiseert en versnelt. Workfront beheert projecten en integreert tools, teams en hele ondernemingen zodat teams kunnen samenwerken, bedrijfsmiddelen beheren en zicht krijgen op elk aspect van hun workflow. Workfront is ontworpen met mensen in het achterhoofd en helpt hen hun beste werk te leveren, zodat ondernemingen kunnen gedijen.
Workfront is het eerste moderne platform voor werkmanagement dat op één plek zowel de obstakels om werk gedaan te krijgen weghaalt als het werk organiseert en versnelt. Workfront beheert projecten en...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen,...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
It is a creative project management solution that helps businesses create notes, add annotations, share ideas, and more.
It is a creative project management solution that helps businesses create notes, add annotations, share ideas, and more.
It is a creative project management solution that helps businesses create notes, add annotations, share ideas, and more.

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
"Gebruiksvriendelijke urenregistratie" is de meest voorkomende zin waarmee klanten sinds 2002 My Hours beschrijven. Start gratis!
Cloudgebaseerde software voor urenregistratie ontworpen voor kleine teams en freelancers. Registreer de uren voor projecten met taken, genereer inzichtelijke rapporten en verzend facturen naar klanten. Gratis mobiele apps voor iOS en Android. "Gebruiksvriendelijke urenregistratie" is de meest voorkomende zin waarmee klanten sinds 2002 My Hours beschrijven. Start gratis en upgrade naar PRO wanneer je maar wilt.
Cloudgebaseerde software voor urenregistratie ontworpen voor kleine teams en freelancers. Registreer de uren voor projecten met taken, genereer inzichtelijke rapporten en verzend facturen naar...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Teamwork heeft alle functies die je nodig hebt om effectief samen te werken, communicatie te vereenvoudigen en projectinformatie te centraliseren, om projectmanagement sneller en efficiënter te maken. Gebruik Teamwork om alles te beheren, van het leveren van klantprojecten en het uitvoeren van marketingcampagnes tot sprintplanning en nieuwe website-ontwerpen.
Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Teamwork heeft alle...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Vind, beheer, betaal en behoud uitzonderlijk talent met de gebruiksvriendelijke software voor HR en de loonadministratie van Paycom, allemaal binnen één toepassing.
Ben je het zat om eindeloze payroll-taken en stapels papierwerk te moeten doorlopen? De alles-in-één software voor de loonadministratie en HCM (Human Capital Management) van Paycom biedt toegang tot robuuste tools voor werving, loonadministratie, talent- en HR-beheer en meer, in één enkele toepassing. Werknemersinformatie wordt veilig opgeslagen en blijft gemakkelijk toegankelijk voor belangrijke HR-procedures. Dit bespaart tijd en stress voor het opnieuw invoeren van informatie, het navigeren tussen HCM-toepassingen, het zoeken naar formulieren of het beheren van complexe payroll-taken.
Ben je het zat om eindeloze payroll-taken en stapels papierwerk te moeten doorlopen? De alles-in-één software voor de loonadministratie en HCM (Human Capital Management) van Paycom biedt toegang tot...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Blijf op de hoogte van de voortgang en activiteit van je projecten. Coderen, testen en implementeren.
Blijf op de hoogte van de voortgang en activiteit van je projecten. Coderen, testen en implementeren.
Blijf op de hoogte van de voortgang en activiteit van je projecten. Coderen, testen en implementeren.

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personeelsverlof beheren, tijd en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 12 miljoen gebruikers wereldwijd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren. Verken meer dan 120 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 12 miljoen gebruikers wereldwijd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Volg de tijd op jouw favoriete manier: op je computer, met behulp van een desktop-app, Google Chrome-invoegtoepassing of -webapp, of met de mobiele TimeCamp-app.
TimeCamp is urenregistratiesoftware voor grote en kleine teams met een grote verscheidenheid aan opties voor urenregistratie: kies de beste voor je team! Volg de tijd met behulp van de desktop-app op je computer met MacOS, Windows of Linux Ubuntu. Heb je geen zin om te downloaden? Geen probleem. Je kunt je factureerbare en niet-factureerbare uren ook bijhouden met de Google Chrome-invoegtoepassing of de TimeCamp-webapp.
TimeCamp is urenregistratiesoftware voor grote en kleine teams met een grote verscheidenheid aan opties voor urenregistratie: kies de beste voor je team! Volg de tijd met behulp van de desktop-app op...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Mobile and desktop time tracking built for businesses with GPS, overtime alerts, real-time messaging, advanced reporting and more!
All-In-One Employee Time Tracking & Workforce Solutions for Businesses of All Types and Sizes. Easily track your employees work hours in real-time across any device, get overtime alerts, automate timesheet payroll reports, and save thousands yearly on inefficiencies. Mobile and desktop time tracking built for businesses with GPS, overtime alerts, real-time messaging, advanced reporting and more. Learn why over 30,000 businesses trust Justworks Hours to manage their employee time.
All-In-One Employee Time Tracking & Workforce Solutions for Businesses of All Types and Sizes. Easily track your employees work hours in real-time across any device, get overtime alerts, automate...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Insightly heeft meer dan 1,5 miljoen gebruikers in een verscheidenheid aan sectoren, en kleine tot middelgrote bedrijven gebruiken Insightly om kansen te beheren in elke fase van het verkoopproces, klantrelaties te koppelen, projecten op te leveren, offertes op te stellen en meer.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Insightly heeft meer dan 1,5 miljoen gebruikers in...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer.
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk.
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer....

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Online tijdregistratiesoftware, ideaal voor iedereen die op zoek is naar een flexibele oplossing om tijd bij te houden, het bedrijf te analyseren of facturen te verzenden aan klanten.
Met Harvest kun je eenvoudig de tijd bijhouden vanaf je desktop, telefoon en favoriete hulpprogramma's zoals Asana, Trello en Basecamp. Vervolgens worden deze tijdgegevens samengevoegd tot intuïtieve, visuele rapporten zodat je makkelijk kunt zien waar je team aan werkt, projecten in de gaten krijgt voordat ze het budget overschrijden en intelligentere beslissingen kunt nemen over je bedrijf. En als je klanten een rekening wilt sturen kun je simpelweg een factuur opstellen uit je factureerbare tijd, deze per e-mail verzenden aan je klant en online betaald krijgen.
Met Harvest kun je eenvoudig de tijd bijhouden vanaf je desktop, telefoon en favoriete hulpprogramma's zoals Asana, Trello en Basecamp. Vervolgens worden deze tijdgegevens samengevoegd tot intuïtieve,...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Een cloudgebaseerd platform voor urenregistratie van projecten waarmee je direct inzicht krijgt in factureerbare uren, resources, klanten, projecten en facturering.
Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige factureringsworkflow van al je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optimaliseren van de dienstverlening door je bedrijf volledig inzicht te geven in de voortgang van het klantproject, het gebruik te maximaliseren met realtime overzichten van resources en je facturering te verbeteren door de controle te krijgen over al je klanten en informatie over de urenregistratie van je project. Vertrouwd door meer dan 7800 klanten: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moody's
Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige factureringsworkflow van al je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren.
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps.
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren.
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven.
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
ActiveCollab is dé projectbeheersoftware die je de volledige controle over je werk geeft. Krijg eindelijk het echte werk gedaan!
Met ActiveCollab hoef je minder ballen hoog te houden en kun je meer tijd besteden aan je echte werk! ActiveCollab is uitgerust met exact de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houden op je werk: tijdregistratie, taakafhankelijkheden en automatisch opnieuw inplannen, facturering, samenwerkingsopties, integraties met derden. ActiveCollab wordt gebruikt door teams en bedrijven van alle achtergronden en groottes – van grote teams in internationale bedrijven tot kleine startups en alles daartussenin.
Met ActiveCollab hoef je minder ballen hoog te houden en kun je meer tijd besteden aan je echte werk! ActiveCollab is uitgerust met exact de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Time Doctor biedt nauwkeurige software voor tijdregistratie en tijdmanagement die je helpt te weten of je team echt productief te werk gaat.
Time Doctor - Medewerkertracking en geavanceerde tijdregistratie. Tijdmanagementsoftware die je helpt te ontdekken of je team echt productief is. Het is met name geschikt voor teams van 20 tot 500 werknemers. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer.
Time Doctor - Medewerkertracking en geavanceerde tijdregistratie. Tijdmanagementsoftware die je helpt te ontdekken of je team echt productief is. Het is met name geschikt voor teams van 20 tot 500...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Fundraising system that helps you communicate with your constituents and make better decisions.
Raisers Edge NXT is a smart, cloud fundraising solution built to help nonprofits achieve sustainable growth. It's a total solution that includes all the tools needed to be successful on one platform and one simple subscription price. This includes data enrichment services, event management, and social and email marketing tools, online donations, flexible reporting and actionable analytics. Raisers Edge NXT pulls together your processes and people to move your entire mission forward.
Raisers Edge NXT is a smart, cloud fundraising solution built to help nonprofits achieve sustainable growth. It's a total solution that includes all the tools needed to be successful on one platform...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately,...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
ONLYOFFICE is een veilig online kantoorpakket dat teams kan helpen met beheer en samenwerking, met een sterke focus op documenten.
ONLYOFFICE is een collaboratief zakelijk kantoorpakket, beschikbaar als cloudservice en lokale oplossing. Het beschikt over een collaboratief 3-in-1 bewerkingspakket dat volledig compatibel is met MS-formaten, tools voor het beheren van documenten en projecten, CRM, agenda, mail, communicatie-instrumenten en geavanceerde beveiligingsinstellingen. ONLYOFFICE biedt ook gratis desktop- en mobiele apps die kunnen worden verbonden met de cloud.
ONLYOFFICE is een collaboratief zakelijk kantoorpakket, beschikbaar als cloudservice en lokale oplossing. Het beschikt over een collaboratief 3-in-1 bewerkingspakket dat volledig compatibel is met...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Flock is een samenwerkingstool voor teams die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Wereldwijd vertrouwd door meer dan 25.000 bedrijven.
Wanneer gebruikers melden dat ze elkaar minder e-mailen en vaker Flock-berichten heen en weer sturen om werk gedaan te krijgen, dan weet dit platform dat het iets goed doet. Van een chatfunctie tot het creëren van kanalen tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google Drive, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello - je kunt al je samenwerkingsactiviteiten organiseren met behulp van Flock. Flock is een krachtige werktool die wordt geleverd met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en nog veel meer.
Wanneer gebruikers melden dat ze elkaar minder e-mailen en vaker Flock-berichten heen en weer sturen om werk gedaan te krijgen, dan weet dit platform dat het iets goed doet. Van een chatfunctie tot...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat.
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van alles wat er in je bedrijf speelt. De tools laten je weten wat je medewerkers doen en welke problemen ze ondervinden. Je kunt elk onderdeel van je bedrijf bijhouden, van de tijd die door je team wordt besteed en hun werklast tot de totale kosten en facturen voor klanten.
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Online software voor Gantt-grafieken voor projectmanagement. Intuïtieve interface, aantrekkelijk UX-/UI-ontwerp, krachtige functies tegen betaalbare prijzen.
GanttPRO is online software voor Gantt-grafieken die wereldwijd wordt vertrouwd door 350.000 gebruikers. Project-/productmanagers, teamleiders, CEO's en andere managers uit verschillende sferen gebruiken deze software om te zorgen dat hun planning eenvoudig blijft, teamleden betrokken blijven en klanten/partners steeds op de hoogte worden gehouden. Dankzij de korte leercurve en het aantrekkelijke UX-/UI-ontwerp kunnen managers en teamleden meteen aan de slag. Beheer van taken, bedrijfsmiddelen, kosten en deadlines, teamsamenwerking, werklast, sjablonen, export en meer: ontvang deze functies GRATIS in een proefversie!
GanttPRO is online software voor Gantt-grafieken die wereldwijd wordt vertrouwd door 350.000 gebruikers. Project-/productmanagers, teamleiders, CEO's en andere managers uit verschillende sferen...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking voor teams van alle groottes.
Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking. Beheer projecten, taken, bronnen, roosters, uitgaven, problemen, risico's en nog veel meer vanaf één plek, zodat je team kan besparen op licentiekosten en geen meerdere tools meer hoeft te gebruiken. De rapportagesystemen en dashboards zijn de beste in de sector en met de ingebouwde werkstroomtool kun je dingen automatiseren die je nog nooit voor mogelijk hebt gehouden. Met succes gebruikt door kleine teams, populaire merken en Fortune 500-bedrijven. Probeer het zelf!
Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking. Beheer projecten, taken, bronnen, roosters, uitgaven, problemen, risico's en nog veel meer vanaf...

Functies

  • Taakbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Toewijzing en planning van resources