Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Project management software voor de non-profitsector

Non-profitorganisaties kunnen met project management software voor de non-profitsector projecten plannen, tijdlijnen opstellen, budgetten bijhouden en middelen beheren. Deze software beschikt meestal over visuele functies waarmee teams kunnen samenwerken aan taken en de projectstatus kunnen bijhouden. Gebruik Capterra om de juiste project management software voor jouw non-profitorganisatie in België te vinden.

België Lokale producten weergeven

160 resultaten

Blijf op de hoogte van de voortgang en activiteit van je projecten. Coderen, testen en implementeren. Meer informatie over GitLab
Blijf op de hoogte van de voortgang en activiteit van je projecten. Coderen, testen en implementeren. Meer informatie over GitLab

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Meer informatie over Basecamp

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Breng je teams samen en verenig je workflow. Creëer, werk samen en sla informatie op, allemaal op één plek.
Evernote Business brengt je teams samen. Creëer documenten, werk samen aan projecten en sla informatie op, allemaal op één plek. Teamleden kunnen notities en bestanden openen, bewerken, uploaden en delen vanaf elk apparaat – zelfs als ze offline zijn. Vind snel de informatie die je nodig hebt met krachtige zoekmogelijkheden en integraties met tools die je al gebruikt. Verenig je workflow met Evernote Business. Meer informatie over Evernote Teams

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Houd functieverzoeken, fouten en meer georganiseerd met GitHub Issues – ontworpen voor softwareteams.
GitHub maakt projectmanagement eenvoudig. Begin met een probleem: maak een probleem aan om een nieuw idee voor te stellen of een fout bij te houden. Organiseer en wijs vervolgens taken toe aan je team. Koppel problemen en pull-verzoeken: volg updates voor je project zonder je workflow ingewikkeld te maken door overal in je GitHub-organisatie kruiskoppelingen te maken tussen problemen en pull-verzoeken. Meer informatie over GitHub

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Van het ondersteunen van rampenbestrijding tot het helpen van gemeenschappen in nood, dit platform helpt non-profitorganisaties hun missies te vervullen. Bezoek de website voor meer informatie.
Box stimuleert hoe de wereld samen meer goed doet. Van het ondersteunen van rampenbestrijding tot het verhogen van gemarginaliseerde populaties, met dit platform kunnen non-profitorganisaties innoveren en hun missies vervullen met krachtige tools voor contentbeheer. Het gedeelde doel is immers om een betere, meer verbonden wereld te creëren. Bezoek de website voor meer informatie. Meer informatie over Box

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Managementsoftware voor non-profit projecten voor het bijhouden van de tijd die vrijwilligers besteden aan activiteiten en optie voor gedetailleerde aangepaste rapportage.
Projectmanagement tools die worden vertrouwd door meer dan 50.000 bedrijven. Blijf op de hoogte van lopende taken en beheer complexe projecten in Clockify - er is geen limiet op het aantal gebruikers, projecten of urenregistratieperioden. Maak een tijdinvoer door simpelweg een stopwatch te starten en te stoppen en exporteer aangepaste rapporten voor elk project. Taaklogboek is beschikbaar op verschillende apparaten, op het web, mobiel of desktop en alle gegevens worden online gesynchroniseerd. Meer informatie over Clockify

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Wrike is een softwareoplossing voor projectmanagement in non-profitorganisaties met Gantt-diagrammen, aanpasbare rapporten en planningssjablonen.
Wrike is project management tools voor non-profitorganisaties die door meer dan 20.000 bedrijven over de hele wereld wordt gebruikt. Met de krachtige software van Wrike wordt elk project beheersbaar, dankzij aanpasbare dashboards voor elk teamlid, automatisering die herhaalde taken en verzoeken stroomlijnt en sjablonen die de planning vereenvoudigen. Wijzig met één klik de mijlpalen in Gantt-diagrammen om je aan te passen aan nieuwe prioriteiten en krijg een overzicht van je projectportfolio via op maat gemaakte rapporten. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer. Meer informatie over Todoist

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Deze online diagramtoepassing maakt het eenvoudig om professionele diagrammen te creëren en te delen.
Deze online diagramtoepassing maakt het eenvoudig om professionele diagrammen te creëren en te delen. Van systeemontwerp tot brainstorming tot projectmanagement, dit platform ondersteunt al je communicatie- en samenwerkingsbehoeften. Daarom kiezen miljoenen gebruikers voor Lucidchart. Meer informatie over Lucidchart

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Microsoft Project is een eenvoudige maar krachtige tool om werk te beheren, van snelle projecten tot complexere initiatieven.
Met Microsoft Project kun je alles bijhouden wat je nodig hebt om succesvolle projecten uit te voeren, zelfs wanneer je op afstand werkt. Werk overal samen met externe teams, stroomlijn processen, optimaliseer taken en middelen, werk samen met verschillende functionele teams, houd alle bijbehorende kosten bij en pas visuele rapporten aan voor bruikbare inzichten. Met vertrouwde Office-tools en vooraf gebouwde sjablonen kun je projecten snel starten om meer gedaan te krijgen terwijl je je bedrijf tijd en geld bespaart. Meer informatie over Microsoft Project

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
NetSuite is een top cloud-ERP en biedt de zichtbaarheid en controle om slimme beslissingen te nemen en vol vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één bedrijfsbeheersoftware voor de cloud, waarmee ruim 37.000 organisaties hun bedrijf effectiever kunnen runnen. NetSuite automatiseert kernprocessen en biedt realtime inzicht in operationele en financiële prestaties. Met één geïntegreerd pakket aan applicaties voor o.a. boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain geeft NetSuite bedrijven duidelijk inzicht in hun data en de volledige controle over hun bedrijf. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 25 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren. Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Zie het werk in realtime gebeuren en vind productiviteitstrends met de projectsoftware voor non-profitorganisaties van Hubstaff. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen.
Voorkom inefficiëntie voor projectmanagement in non-profitorganisaties en werk beter met gestroomlijnde urenregistratiesoftware van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Jira, Trello, Asana, Github, Slack en Paypal. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
Workfront is het eerste moderne platform voor werkmanagement dat op één plek zowel de obstakels om werk gedaan te krijgen weghaalt als het werk organiseert en versnelt. Workfront beheert projecten en integreert tools, teams en hele ondernemingen zodat teams kunnen samenwerken, bedrijfsmiddelen beheren en zicht krijgen op elk aspect van hun workflow. Workfront is ontworpen met mensen in het achterhoofd en helpt hen hun beste werk te leveren, zodat ondernemingen kunnen gedijen. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
"Gebruiksvriendelijke urenregistratie" is de meest voorkomende zin waarmee klanten sinds 2002 My Hours beschrijven. Start gratis!
Cloudgebaseerde software voor urenregistratie ontworpen voor kleine teams en freelancers. Registreer de uren voor projecten met taken, genereer inzichtelijke rapporten en verzend facturen naar klanten. Gratis mobiele apps voor iOS en Android. "Gebruiksvriendelijke urenregistratie" is de meest voorkomende zin waarmee klanten sinds 2002 My Hours beschrijven. Start gratis en upgrade naar PRO wanneer je maar wilt. Meer informatie over My Hours

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Vind, beheer, betaal en behoud uitzonderlijk talent met de gebruiksvriendelijke software voor HR en de loonadministratie van Paycom, allemaal binnen één toepassing.
Ben je het zat om eindeloze payroll-taken en stapels papierwerk te moeten doorlopen? De alles-in-één software voor de loonadministratie en HCM (Human Capital Management) van Paycom biedt toegang tot robuuste tools voor werving, loonadministratie, talent- en HR-beheer en meer, in één enkele toepassing. Werknemersinformatie wordt veilig opgeslagen en blijft gemakkelijk toegankelijk voor belangrijke HR-procedures. Dit bespaart tijd en stress voor het opnieuw invoeren van informatie, het navigeren tussen HCM-toepassingen, het zoeken naar formulieren of het beheren van complexe payroll-taken. Meer informatie over Paycom

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Teamwork heeft alle functies die je nodig hebt om effectief samen te werken, communicatie te vereenvoudigen en projectinformatie te centraliseren, om projectmanagement sneller en efficiënter te maken. Gebruik Teamwork om alles te beheren, van het leveren van klantprojecten en het uitvoeren van marketingcampagnes tot sprintplanning en nieuwe website-ontwerpen. Meer informatie over Teamwork.com

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer.
Bitrix24 is een online werkruimte voor kleine, middelgrote en grote bedrijven. Bitrix24 beschikt over meer dan 35 geïntegreerde tools, waaronder CRM, taken, Kanbanbord, Gantt-diagram, messenger, videogesprekken, bestandsopslag, workflowautomatisering en meer. Door over te stappen op Bitrix24 hoef je niet meer geabonneerd te zijn op een heleboel verschillende SaaS-oplossingen. Je krijgt alles wat je nodig hebt in één pakket - allemaal tegen een vast tarief. Met meer dan 12 miljoen gebruikers is Bitrix24 een van de meest gebruikte bedrijfssoftwareoplossingen ter wereld. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Toewijzing en planning van resources
  • Taakbeheer