Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Agenda software
Agenda software maakt gebruik van een digitale agenda en mogelijkheden voor het plannen van afspraken om gebruikers te ondersteunen bij het plannen van belangrijke gebeurtenissen en taken.
Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie Agenda software met de meeste reviews van onze gebruikers
Filterresultaten (184)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Australië
Brazilië
Canada
Duitsland
Frankrijk
Verenigd Koninkrijk
Mexico
Nieuw-Zeeland
Verenigde Staten
Prijsopties
Producttype
184 resultaten
We zijn een professionele agenda software die bedrijven en organisaties helpen hun online afspraken te beheren.
Meer informatie over Appoint
We zijn een professionele en op maat gemaakte online agenda oplossing.
Zijn afspraken een deel van jou werk, maar wil je geen tijd verliezen met het beheren en opvolgen van je afspraak verzoeken?
De appoint online agenda ondersteunt jou hierin zodat je kan focusses op wat echt belangrijk is. Jouw onderneming!
Meer informatie over Appoint
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Blijf georganiseerd en beheer je teamagenda efficiënt met monday.com Work OS, een aanpasbaar platform voor werk- en projectmanagement.
Meer informatie over monday.com
Blijf georganiseerd en beheer je werkagenda efficiënter met monday.com Work OS, een aanpasbaar platform voor werk- en projectmanagement. Verbeter de productiviteit en het teamwerk door moeiteloos de activiteiten, taken, deadlines en evenementen van iedereen in te plannen, toe te wijzen en te overzien in één gezamenlijke agenda. Automatisering en naadloze integraties zonder code zorgen voor snellere workflows, visuele borden zorgen voor realtime samenwerking en dashboards geven je een eenvoudig overzicht van de voortgang en resultaten.
Meer informatie over monday.com
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Gratis planningstool die een betrouwbare, zeer gebruiksvriendelijke en snelle oplossing biedt om vergaderingen te plannen.
Meer informatie over SimplyMeet.me
SimplyBook.me heeft Harmonizely in 2021 verworven en opnieuw gelanceerd onder het merk SimplyMeet.me. SimplyMeet.me synchroniseert met je online agenda (Google, Outlook, iCloud, FastMail, Nextcloud, Zoho of een kalender die compatibel is met CalDAV). De klanten kunnen controleren wanneer je beschikbaar bent en een vergadering met je plannen. De geplande vergadering wordt automatisch toegevoegd aan je online agenda. Het enige wat je hoeft te doen is je unieke planningspaginalink met je klanten te delen.
Meer informatie over SimplyMeet.me
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
De nieuwe en betere manier om afspraken te boeken. Begin met het automatiseren van je bedrijf met behulp van Bookafy. Gratis proefversie inbegrepen. Geen creditcard vereist!
Meer informatie over Bookafy
Bookafy heeft een van de meest robuuste functiesets op de markt ... De belangrijkste onderscheidende factor is het ontwerp: een mooie boekingspagina en/of een naadloze integratie van de lichtbak voor je website (deze kan gratis voor je worden geïnstalleerd!). Als je ontwerpbewust bent en je wilt software die je merk goed weerspiegelt ... Probeer Bookafy. Ja, er is een wederzijdse synchronisatie met Google, Ical, Outlook, Office 365 en Outlook Exchange, een Open API, betalingen, lessen, onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkt aantal afspraaktypen en meer.
Meer informatie over Bookafy
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Wijdverbreid platform voor agendamarketing om betrokkenheid, verkoop en waardevolle gegevens en inzichten van eerste partijen te stimuleren.
Meer informatie over ECAL
ECAL is het meest geavanceerde platform voor agendamarketing. Het is snelle, dynamische technologie voor synchronisatie met de agenda en levert rijke, gepersonaliseerde en bruikbare content in de persoonlijke digitale agenda van gebruikers.
ECAL genereert 5-20x hogere aandachtspercentages dan e-mail en 2-10x grotere betrokkenheid, en vormt een hoogwaardig marketingkanaal voor evenementen. Ontworpen om de betrokkenheid van fans te vergroten, de verkoop te stimuleren en waardevolle gegevens van eerste partijen en consumenteninzichten te verkrijgen.
Meer informatie over ECAL
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Teamplanning, projectplanning, urenregistratie, beschikbaarheidsbeheer en benutting, prognose in een enkele resourceplanning tool.
Meer informatie over teamdeck
>> Software voor resource- en agendaplanning
>> Personeelsplanning, projectplanning en functies voor budgettering, urenregistratie, urenstaten, werklast, prestaties, beschikbaarheidsbeheer, resource-prognose.
>> Teamdeck is ontwikkeld door een softwarebedrijf dat ook werkt met Spotify, Uber, Netflix en Viu.
>> Het product wordt gebruikt in de IT-, financiële, creatieve, detailhandel-, gaming-, onderwijs- en mediasector.
>> Live demopresentatie en hulp bij het gratis instellen. Meld je aan voor een demo.
Meer informatie over teamdeck
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Meer informatie over Google Workspace
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Het biedt krachtige services zoals zakelijke e-mail, online opslag en teamworkoplossingen waar je vanaf overal toegang toe hebt. Breng teams en middelen samen met oplossingen zoals Microsoft Teams en Skype voor Bedrijven, waardoor het samenwerken productiever en aangenamer wordt, ongeacht waar deelnemers zich bevinden.
Meer informatie over Microsoft 365
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Asana is de manier om werk op grote schaal te organiseren en te beheren. Bekijk waarom Asana een toppresteerder is op Capterra.
Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Meer dan 135.000 betalende klanten en miljoenen gratis organisaties in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen tot digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes.
Meer informatie over Asana
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor en Wix Code. Deze oplossing is geschikt voor iedereen, of je nu voor het eerst een site bouwt of al een echte pro bent.
Met Wix ADI bouw je een unieke site met professionele tekst, afbeeldingen en meer. Wix Editor geeft je ontwerpvrijheid met geavanceerde functionaliteit en eenvoudig slepen en neerzetten. En met Wix Code kun je een ultramoderne website en apps creëren.
Meer informatie over Wix
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadministratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop.
TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks.
Meer informatie over QuickBooks Time
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je klanten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware.
Maak kennis met de perfecte persoonlijke assistent voor jouw rooster (maar dan nog beter) die 24/7 achter de schermen werkt om je agenda te vullen en je werk uit handen te nemen. Vanaf het moment dat klanten bij je boeken, staat Acuity klaar om automatisch merkeigen en aangepaste boekingsbevestigingen te verzenden, sms-herinneringen te sturen, klanten zelfstandig hun afspraken te laten verzetten en betalingen te verwerken, zodat je dagelijkse taken soepeler verlopen, zelfs als het drukker wordt. Je hoeft alleen maar op het juiste moment aanwezig te zijn.
Meer informatie over Acuity Scheduling
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand.
Meer informatie over Vagaro
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Calendly helpt je vergaderingen te plannen zonder vele e-mails heen en weer te sturen.
Calendly, een krachtige maar eenvoudige geautomatiseerde planningstool, vereenvoudigt het creëren van contact met anderen, zodat je meer kunt bereiken... Miljoenen gebruikers profiteren van een plezierige planning, meer tijd om te besteden aan topprioriteiten en flexibiliteit om zowel individuele gebruikers als grote teams te ondersteunen. Calendly werkt met kalenders van Google, Office 365 en Outlook en met apps zoals Salesforce, Stripe, GoToMeeting en Zapier voor een naadloze gebruikerservaring.
Meer informatie over Calendly
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
De software voor het beheer van wellnessbedrijven van Mindbody houdt je agenda vol en georganiseerd, trekt nieuwe klanten aan en verhoogt je omzet.
MINDBODY-software voor salons is ontworpen om je te helpen je salon te beheren en te laten groeien, van de receptie tot de kappersstoel en overal daartussenin. Met een krachtige set hulpmiddelen kun je afspraken plannen, betalingen veilig verwerken, succes bijhouden, stylistenroosters beheren en no-shows voorkomen met automatische afspraakherinneringen. Bovendien zal een geavanceerd pakket met ingebouwde marketingfuncties nieuwe klanten aantrekken en bestaande klanten boeien. Geniet van meer tijd om je te concentreren op wat je leuk vindt. Plan vandaag nog een gratis demo.
Meer informatie over Mindbody
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Wrike is een platform voor projectmanagement met gedeelde teamagenda's, realtime updates, software voor Gantt-diagrammen, een mobiele app en meer.
Wrike is een online agendaplatform dat wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven over de hele wereld. Krijg 360° zicht op al je projecten met de krachtige functies voor taakbeheer van Wrike. Visualiseer teamprioriteiten op gedeelde agenda's om grote projecten voor te bereiden, en krijg een duidelijk inzicht in de voortgang dankzij kleurgecodeerde taken en verschillende weergavemodi. Breng je projecttijdlijnen in kaart en pas deadlines aan met intuïtieve software voor Gantt-diagrammen. Wil je op afstand je teamagenda's bijwerken? Probeer de mobiele app van Wrike.
Meer informatie over Wrike
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Met Doodle kunnen drukke professionals zich concentreren op hun echte werk doordat het uitvoeren van tijdrovende taken, zoals het plannen en organiseren van vergaderingen, snel en gemakkelijk wordt.
Met Doodle kunnen drukke professionals zich concentreren op hun echte werk doordat het uitvoeren van tijdrovende taken, zoals het plannen en organiseren van vergaderingen, snel en gemakkelijk wordt. doodle.com is een wereldleider in online planning, en het wordt elke maand gebruikt door meer dan 30 miljoen mensen. Doodle AG heeft zijn hoofdkantoor in Zürich.
Meer informatie over Doodle
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen.
Meer informatie over Float
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Cloudgebaseerd CMMS dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Het CMMS van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt.
Meer informatie over UpKeep
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Online boekingssysteem met herinneringen voor alle servicebedrijven! Laat klanten zelf online afspraken maken – Inclusief gratis versie.
SimplyBook.me biedt het meest uitgebreide online boekingssysteem op de markt, een systeem dat ervoor zorgt dat je professioneel overkomt en dat al je online zaken oplost. Je krijgt een volledige website waarop je je bedrijf kunt presenteren, afspraken kunt aannemen en producten, lidmaatschappen, pakketten en service-uitbreidingen kunt verkopen. Synchroniseer afspraken met populaire online agenda's en ontvang gedetailleerde statistieken over je bedrijf. Ga naar SimplyBook.me om alle functies te zien!
Meer informatie over SimplyBook.me
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt managers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door hun POS te integreren. Gebruik net als de meer dan 250.000 restaurantprofessionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
Meer informatie over 7shifts
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen.
Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen.
Meer informatie over When I Work
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie.
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS.
Meer informatie over Homebase
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je leven gemakkelijker te maken.
De geavanceerde salonsoftware van Booker helpt je je salon te runnen en te laten groeien met een alles-in-één platform dat begrijpt dat jij je liever op je klanten concentreert dan op je administratieve taken. Beheer je online boekingen, verkooppunten, lidmaatschaps- en loyaliteitsprogramma's, terwijl je tegelijkertijd nieuwe klanten aantrekt en ervoor zorgt dat ze terugkomen. Altijd en overal toegang tot je salonzaak met de veilige, kosteneffectieve, cloudgebaseerde software van Booker.
Meer informatie over Booker
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Laat je bedrijf groeien met deze gratis oplossing voor het plannen van afspraken die wordt geleverd via internet, desktop, Android en iOS.
Geef je bedrijf meer mogelijkheden met Setmore, een platform waarmee je het boeken van afspraken kunt automatiseren en je groei kunt versnellen. Voeg bedrijfsinformatie, servicegegevens en personeelsprofielen toe en begin met plannen in de kalender. Deel je boekingspagina op websites, Facebook of Instagram en laat klanten online boeken. Maak gebruik van de kracht van automatische e-mailmeldingen en herinneringen, synchronisaties met Google/Office-agenda, klassen, Android- en iOS-apps en meer. Meld je vandaag nog aan voor een GRATIS proefversie!
Meer informatie over Setmore
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke browser. De planner met slepen en neerzetten werkt net zo eenvoudig als een spreadsheet.
Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke webbrowser. De oplossing omvat planning met slepen en neerzetten, onbeperkt personeel, onbeperkte toegang, dienstherinneringen, sms-berichten en rapportage. Het is de eerste maand gratis, er is geen creditcard vereist en je hoeft er niets voor te installeren. Geen contracten en geen verborgen kosten wanneer je extra personeel toevoegt. Pay-as-you-go planningen met onbeperkt personeel.
Meer informatie over Findmyshift
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Met Goldie kun je moeiteloos afspraken plannen en het aantal no-shows verlagen door geautomatiseerde sms-herinneringen te gebruiken, en betalingen voor diensten ontvangen.
Goldie (vroeger Appointfix) is het moderne afsprakenboek dat synchroniseert op al je mobiele apparaten. Met Goldie kun je moeiteloos afspraken plannen en het aantal no-shows verlagen door geautomatiseerde sms-herinneringen te gebruiken, waardoor je leven net wat gemakkelijker wordt. De app is geschikt voor elk bedrijf met een herhalend klantenbestand. Vervang je papieren afsprakenboek vandaag nog en laat de app afspraakherinneringen verzenden, zodat je klanten nooit meer een boeking missen.
Meer informatie over Goldie
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren.
Meer informatie over Verizon Connect
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Oplossing voor personeelsplanning die organisaties helpt bij het beheren van ploegendiensten, loonadministratie, verlof, overurenberekeningen en meer.
Kronos Workforce Ready is een reeks tools voor het beheer van menselijk kapitaal op één uniform cloudplatform waarmee je de volledige levenscyclus van je werknemers kunt beheren, van de fase voorafgaand aan het inhuren tot aan hun pensioen. Oplossingen voor HR, werving, onboarding, tijdregistratie, payroll en meer zijn eenvoudig toegankelijk via één enkele intuïtieve interface. Geautomatiseerde en schaalbare tools bieden één enkele bron van waarheid met gemeenschappelijke rapportage, dashboards en robuuste workflows. Inbegrepen self-service en een mobiele app zorgen voor eenvoudige, altijd beschikbare toegang.
Meer informatie over UKG Ready
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.
Meer informatie over mHelpDesk
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer.
Bitrix24 is een online werkruimte voor kleine, middelgrote en grote bedrijven. Bitrix24 beschikt over meer dan 35 geïntegreerde tools, waaronder CRM, taken, Kanbanbord, Gantt-diagram, messenger, videogesprekken, bestandsopslag, workflowautomatisering en meer.
Door over te stappen op Bitrix24 hoef je niet meer geabonneerd te zijn op een heleboel verschillende SaaS-oplossingen. Je krijgt alles wat je nodig hebt in één pakket - allemaal tegen een vast tarief.
Met meer dan 12 miljoen gebruikers is Bitrix24 een van de meest gebruikte bedrijfssoftwareoplossingen ter wereld.
Meer informatie over Bitrix24
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Breng je bedrijf op volledige capaciteit met de planningssoftware van 10to8. Reken af met verspilde tijd en no-shows. Ga gratis aan de slag.
Krachtige software voor afspraakplanning en online boeken, vertrouwd door meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd.
Laat klanten je openstaande tijdstippen reserveren en neem online betalingen aan. Stuur automatisch sms- en e-mailherinneringen, en verminder no-shows met wel 90%. Volg klantactiviteit en aanwezigheidsgeschiedenis.
Voorkom dubbele boekingen door synchronisatie van agenda's in te stellen met Google, iCal en Outlook. Integreer met meer dan 1500 apps, werkt op elk apparaat en besturingssysteem.
Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Meer informatie over Sign In Scheduling
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.
Meer informatie over Jobber
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personeelsverlof beheren, tijd en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie.
Meer informatie over Deputy
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
De salonsoftware van Timely beheert je hele bedrijf vanaf elk apparaat. Beheer moeiteloos je agenda, klanten, personeel, voorraad, rapportage en meer!
Timely is 's werelds slimste boekingssoftware. Beheer moeiteloos je afspraken, klanten, verkoop, personeel, voorraad, rapportage en meer! Creëer de perfecte klantervaring met online boekingen, aanbetalingen, betalingen, Afterpay, cadeaubonnen, gerichte sms-campagnes en automatische sms- of e-mailberichten. Transparante prijzen, zonder installatiekosten, verborgen extra's of heimelijke contracten. Ontdek waarom meer dan 36.000 gebruikers over de hele wereld dol zijn op Timely. Probeer het 14 dagen gratis uit!
Meer informatie over Timely
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Eenvoudige, krachtige software voor het boeken van afspraken voor dienstverleners en hun klanten. Inclusief online kalender en downloadbare app.
Eenvoudig, krachtig hulpmiddel voor het boeken van afspraken waar jij en je klanten dol op zullen zijn! Gebruik de planner overal: via de app of elke browser. Klanten kunnen moeiteloos afspraken boeken met de app of online kalender van Visibook.
Eenvoudig boeken en volgen van klanten.
Verminder het aantal no-shows.
Individuele en lessenplanner.
Betalingstool.
Klantberichten en -notities.
Eenvoudig en gratis in te stellen.
Beheer je rooster.
Werk rond je persoonlijke agenda.
Minder e-mail en minder gedoe.
Beheer je personeel.
Tool voor meerdere platforms.
Meer informatie over Visibook
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform.
Meer informatie over EngageBay CRM
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
Meer informatie over HoneyBook
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
OpenSimSim is een gratis tool voor personeelsplanning, voor internet en mobiel. Stel het rooster binnen enkele minuten op en verstuur het met één klik naar je team.
OpenSimSim is een gratis planningsoplossing voor werknemers op uurbasis. Stel het schema in enkele minuten samen, breng er gemakkelijk wijzigingen in aan en stuur het met één klik naar je team. Dankzij de gratis iOS- en Android-apps kun je het rooster onderweg bekijken en bewerken en beschikken je medewerkers altijd over de meest bijgewerkte versie. Houd vrije tijd bij, voorspel verkoop voor meer kosteneffectieve schema's, integreer met je POS en vind snel vervanging. Functies zoals groepsberichten, ruilen van diensten en herinneringen maken het leven makkelijker.
Meer informatie over SocialSchedules
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Een cloudgebaseerd platform voor urenregistratie van projecten waarmee je direct inzicht krijgt in factureerbare uren, resources, klanten, projecten en facturering.
Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige factureringsworkflow van al je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optimaliseren van de dienstverlening door je bedrijf volledig inzicht te geven in de voortgang van het klantproject, het gebruik te maximaliseren met realtime overzichten van resources en je facturering te verbeteren door de controle te krijgen over al je klanten en informatie over de urenregistratie van je project.
Vertrouwd door meer dan 7800 klanten: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moody's
Meer informatie over Replicon
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Met software die mobiele telefoons, tablets en computers synchroniseert, kunnen loodgietersbedrijven personeel, dossiers en klanten efficiënt beheren.
Stroomlijn het beheer van je loodgietersbedrijf met RazorSync-software voor mobiele telefoon, tablet en computer. Plan, dispatch, factureer en beheer klantrecords vanuit het veld. Bekijk projecten en technici op een kaart, plan ze opnieuw in en dispatch ze om tijd en reiskosten te besparen. Gegevens worden opgeslagen in de cloud, voor eenvoudige toegang en klantendossiers werken je QuickBooks op kantoor automatisch bij. Gebruikers van RazorSync melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Begin vandaag nog met je gratis proefversie.
Meer informatie over RazorSync
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking.
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen.
Meer informatie over Resource Guru
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Transformeer je planningsproces met de meest algemeen gebruikte tool voor prognose, planning en communicatie in de sector.
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment kunnen eigenaars en exploitanten werknemers plannen op verschillende locaties, tijd en aanwezigheid bijhouden, bedrijfsprestaties bewaken en de dagelijkse activiteiten beheren. Met de systeemeigen mobiele app van HotSchedules kunnen werknemers hun roosters bekijken, ploegendiensten aannemen of annuleren en vrije tijd aanvragen, allemaal vanaf hun mobiele telefoon.
Meer informatie over HotSchedules
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Oplossing voor online boeken, resourceplanning, het genereren van leads en rapportage voor fitnessstudio's.
WellnessLiving is een alles-in-één oplossing voor je fitnessstudio. Het platform biedt onder andere afsprakenplanning, e-mailmarketing, robuuste rapportage, beloningsprogramma's, voortgangslogboeken van klanten, reputatiebeheer, handelsverwerking en loonadministratie. Er zijn geen extra hoge kosten om je planning in je site te integreren, beoordelingen te genereren, e-mails/sms-berichten te verzenden, een beloningsprogramma te gebruiken of marketing te automatiseren. WellnessLiving is ontworpen door klanten, voor klanten.
Meer informatie over WellnessLiving
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten:
- beheer van werkorders, opdrachten en voorraad;
- robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking;
- preventief onderhoud;
- leveranciersportaal.
Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan.
Meer informatie over eSPACE
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is.
Meer informatie over Weave
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Vereenvoudig je servicebedrijf. Compleet plannings- en projectbeheer. Beheer leads, schattingen, projecten, facturen, betalingen waar je ook bent.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers.
Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren.
Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven.
Meer informatie over Kickserv
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf.
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf en je te helpen tijd te besparen. Je kunt profiteren van vele functies die je professionele leven gemakkelijker maken.
Voordelen van de BooksyBiz App:
* Zelfbediening voor klanten
* Agendabeheer
* Klantbeheer
* Bedrijfsmanagement
* Verkooppunt
* Tools voor marketing en loyaliteit
Booksy werkt met een verlengbaar maandelijks abonnement afhankelijk van het aantal medewerkers.
Meer informatie over Booksy
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
Sage HR van Sage is een bekroonde oplossing voor HR-beheer die het HR-proces vereenvoudigt.
Sage HR stroomlijnt HR voor klanten in meer dan 1200 steden wereldwijd. Het modulaire platform van Sage HR omvat verlofbeheer, urenstaten, ploegendienstplanning, uitgaven, prestaties en werving.
De rapportage van Sage HR geeft je volledig inzicht in je personeel met één bron van waarheid, en met de Sage HR-app kunnen je medewerkers 24/7 zelf aan de slag.
Meer informatie over CakeHR
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek
De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt!
De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen.
Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt!
De software biedt een volledige internet-/bestemmingspagina die je trots kunt delen met je klanten.
Het integreert met je bestaande kalenders en met MailChimp, Zoom, Stripe, Square, Zapier en meer!
Ontdek waarom de software in de afgelopen 12 maanden is uitgegroeid tot meer dan 11.000 gebruikers in meer dan 100 landen.
Meer informatie over Book Like A Boss
...
Meer informatie
Functies
- Kalendersynchronisatie
- Kalender-/herinneringssysteem
- Taakbeheer
- Website-integratie
- Adresboek