België Lokale producten weergeven
71 resultaten
Meertalige conversationele AI om mensachtige klantenondersteuning te leveren. Neem contact op voor een gratis demo. Meer informatie over assist365 - AI-powered Virtual Assistant
assist365 is een door AI gestuurde conversationele spraakbot voor end-to-end automatisering van klantenondersteuning. Slim ontworpen NLU- (Natural Language Understanding) en NLP-engine (Natural Language Processing) levert een mensachtige ervaring aan je klanten in meer dan 20 talen. Implementeer de bots voor verschillende gebruikssituaties zoals klantenservice, veelgestelde vragen, enquêtes, afspraken, enz. en alles wordt geregeld door de bots. Dankzij het schaalbaarheidsniveau en de automatisering van assist365 kun je 24/7 klantenservice leveren tegen minder dan 30% van de werkelijke kosten. Meer informatie over assist365 - AI-powered Virtual Assistant

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Krijg krachtig inzicht in je klantgesprekken. Win meer deals, verbeter je verkoopvaardigheden en verkrijg marktinformatie.
Gong geeft je een krachtig inzicht in je klantgesprekken. Het registreert en analyseert je verkoopgesprekken en vergaderingen automatisch. Met Gong kun je: 1) de verkoopeffectiviteit van je teams aanzienlijk verbeteren; 2) meer deals winnen en elke deal op het pad naar afsluiten houden; 3) de ongefilterde stem van je markt horen. Ontdek waarom verkoopteams bij Hubspot, LinkedIn en DiscoverOrg enthousiast zijn over Gong. Meer informatie over Gong.io

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Drive documentation productivity - all by voice!
Put your voice to work to create reports, emails, forms and more with Dragon Professional Individual, v15. With a next-generation speech engine leveraging Deep Learning technology, dictate and transcribe faster and more accurately than ever before, and spend less time on documentation and more time on activities that boost the bottom line. Meer informatie over Dragon Professional Individual

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Leading Speech Recognition tool leveraging AI-enabled technology for the EdTech Industry, with 95%+ accuracy rate for non-native speech
Backed by Google, ELSA provides a proprietary Speech Recognition and AI-enabled technology to help learners speak English more fluently and effectively. Beyond transcription, ELSA provides feedback on pronunciation, fluency, intonation, grammar & vocabulary - even predicting scores for IELTS/TOEFL speaking tests. Technology with 95%+ accuracy, adapted to 100+ global accents (India, Japanese, Indonesia, Brazil, Mexico, etc) from 25M+ users regardless of adults and kids’ voices. Meer informatie over ELSA Speak

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Leg het volledige klanttraject tussen teams vast en volg al je gesprekken op één platform met CallTrackingMetrics.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampag nes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen. Meer informatie over CallTrackingMetrics

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Chorus is de toonaangevende gesprekscloud, ontworpen om de oproepen en vergaderingen van je team veilig vast te leggen, op te slaan en te analyseren.
Omdat elk verkoopgesprek en elke klantbijeenkomst wordt vastgelegd en geanalyseerd in de gesprekscloud, kan iedereen in de organisatie nauwer samenwerken, snel op één lijn blijven en klantgerichter en meer gegevensgestuurd worden. De installatie vraagt minder dan vijf minuten en het levert meteen inzichten op. Ongeacht welke combinatie van verkoop- en marketingtechnologie je team gebruikt, Chorus.ai is er om je omzetorganisatie te bevorderen. Meer informatie over Chorus

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Increase QA coverage by classifying and auto-scoring every call, email, and chat session for CX and regulatory compliance.
EvaluAgent's Quality Assurance software includes all the features you need to deliver performance improvement and demonstrate compliance. Backed by an experience customer success team, EvaluAgent helps you evaluate, coach and engage front-line agents. Access best-in-class cognitive services and machine learning that identifies your business-specific words and phrases to boost call-transcription accuracy. Meer informatie over EvaluAgent

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Op gamification gebaseerde SaaS-programma's voor betrokkenheid, incentives, erkenning en analyse, mogelijk gemaakt door Snowfly. Als je het kunt bijhouden, is gamification mogelijk.
Snowfly biedt toonaangevende betrokkenheidsprogramma's die gebruikmaken van gamification, incentives en spraakanalyse voor elke sector. Snowfly biedt maandelijkse contracten omdat de programma's werken, en het gemiddelde klantbehoud van meer dan 6 jaar en de toonaangevende betrokkenheidscijfers zijn hiervan het bewijs. De oplossingen helpen je bij het bereiken en verbeteren van je aangepaste bedrijfsdoelstellingen, waaronder: verbeterde cultuur, betere prestaties, tevredenheid van medewerkers, procesautomatisering of al het bovenstaande. Meer informatie over Snowfly

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Omnichannel software solution for contact centers, providing a seamless customer experience across voice, email, chat, & social media.
At ICR Evolution we help you connect with your customers in an agile, simple, effective and productive way. EVOLUTION allows you to be where your customers are, at the right time. Answer calls, emails, chats, chatbots, voicebots and social media messages from the same platform and offer a 100% omnichannel customer service experience. EVOLUTION features intelligent contact routing, IVR, predictive dialer, scripting and flow design tools, integrations with CRMs, ERPs and omnichannel communications Meer informatie over ICR Evolution

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Appen provides high-quality training data to confidently deploy world-class AI.
Appen provides reliable training data to give organizations in technology, automotive, financial services, retail, healthcare, and governments the confidence to deploy world-class AI products. Our expertise includes a global crowd of over 1 million skilled contractors who speak over 235 languages, in over 70,000 locations and 170 countries. Meer informatie over Appen

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
CallFinder® is een geautomatiseerde SaaS-oplossing voor kwaliteitsbewaking met aangepaste gegevensrapporten en inzichten over de prestaties en KPI van het contactcenter.
CallFinder is een toonaangevende leverancier van SaaS-spraakanalysesoftware, geautomatiseerde oproepscores en spraak-naar-tekst transcriptietechnologie met gespreksinzichten, zoals sentimentanalyse. De spraakanalyseoplossing van CallFinder doorzoekt je gespreksopnames op trefwoorden en zinnen om je te helpen bij het bereiken van zakelijke doelstellingen en het overwinnen van veelvoorkomende uitdagingen, zoals naleving van het script en lage klanttevredenheidsscores. De oplossing biedt ook analyse van de interactie tussen medewerker en klant bij elk inkomend gesprek, zodat je essentiële klantinformatie, gespreksredenen en patroonstatistieken kunt vastleggen. Meer informatie over CallFinder

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK based team.
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology, a fantastic 100% UK based team, we design and develop your solution based on your business requirement s, so as your needs change, so do we. It's the reason MaxContact now handles over 100Million interactions monthly, why 97% of our valued customers choose to stay with us, and why we're growing from strength to strength, alongside our customers. Meer informatie over MaxContact

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Artificial Intelligence Speech analytics software for call centers enabling 100% coverage with automated quality & compliance scoring.
Daisee transforms Customer Experience by utilizing Artificial Intelligence, speech, & text analytics to access deep insight into behavioural and emotional dynamics of your customer base. Daisee transcribes, analyses and automatically scores and ranks 100% of contact centre interactions enabling organisations to focus on the interactions that matter. Daisee's highly accurate insights enable full visibility into your customer service operations and streamline your quality assurance workflows. Meer informatie over daisee

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
België Lokaal product
Oplossing voor spraakanalyse die de prestaties, het kwaliteitsbeheer en de klanttevredenheid verbetert.
VoiceAnalytics is een oplossing voor spraakanalyse die de prestaties, het kwaliteitsbeheer en de klanttevredenheid in callcenters verbetert, zowel bij commerciële als klantenserviceactiviteiten. Deze op AI gebaseerde oplossing is gebouwd door een krachtige taalengine en algoritmen voor machine learning en kan spraak-naar-tekst met hoge nauwkeurigheid verwerken en trefwoorden herkennen, waardoor specifieke inhoud in 100% van de oproepen kan worden gedetecteerd. Meer informatie over VoiceAnalytics

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Omnichannel analytics and pervasive call center performance management solution for large and small contact centers.
Powered by artificial intelligence and machine learning, CallMiner Eureka delivers the industry’s most comprehensive platform to analyze omnichannel customer interactions at scale, allowing organizati ons to interpret sentiment and identify patterns to reveal deep understanding from every conversation. Automated performance scoring, emotion metrics, and AI-driven topic discovery compels action and improvement within and beyond the contact center. Meer informatie over Eureka

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Reach customers through any channel in one solution and transform the way you do business.
Transform the way you do business! inConcert makes it possible to reach customers through any channel in one solution with all the necessary tools for successful high-demand contact center operations. It’s engineered to deliver excellence in performance and customer experience, from traditional and robust dialing systems and IVRs to AI powered speech analytics, chatbos, voicebots and voice portals. Meer informatie over inConcert Omnichannel Contact Center

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Cloud-based solution that assists businesses with automating IT operations and customer service processes via AI technology.
Cloud-based solution that assists businesses with automating IT operations and customer service processes via AI technology. Meer informatie over Amelia

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform. Evaluate 100% of voice calls, analyze performance, and tailor agent coaching.
Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform for voice customer service. Leveraging the latest speech and natural language processing technologies, Observe.AI enables organizations to quickly analyze 100% of calls. With Observe.AI, support teams improve call quality, monitor compliance, and coach agents into top performers. Meer informatie over Observe.AI

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
End-to-end AI meeting assistant for customer-facing teams.
Avoma is an end-to-end AI meeting assistant for customer-facing teams. Its AI-powered technology help customer-facing teams capture important customer information, before, during, and after important meetings. Avoma analyzes conversation insights, and intelligence to help reps shorten sales cycles and delight more customers. With Avoma, you can automatically record all your meetings, get full transcripts and summarized notes, and actionable insights synced directly to your CRM. Review calls and Meer informatie over Avoma

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Perform highly accurate, automatic forensic voice comparisons using a cutting-edge, language-independent speaker recognition solution.
Phonexia Voice Inspector is an out-of-the-box solution that enables police forces and forensic experts with a highly accurate forensic voice comparison tool to support effective criminal investigation s and give evidence in court. It uses the cutting-edge Phonexia Voice Biometrics technology powered by deep neural networks, providing exceptional accuracy. You can automatically compare the subjects voice, use recordings of any language, and present the results quickly with predefined reports. Meer informatie over Phonexia Voice Inspector

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Met het Rev.ai-pakket van spraak-naar-tekst API's kunnen bedrijven krachtige downstream-toepassingen bouwen.
Met het Rev.ai-pakket van spraak-naar-tekst API's kunnen bedrijven krachtige downstream-toepassingen bouwen. Meer informatie over Rev.ai

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Contact center solution that helps businesses streamline customer service processes across multiple channels.
Amazon Connect - Provide superior customer service at a lower cost with an easy-to-use omnichannel cloud contact center. Save up to 80 percent compared to traditional contact center solutions with no minimum fees, long-term commitments, or upfront license charges. Easily scale up or down to meet demand, with the flexibility to onboard tens of thousands of agents working from anywhere. Download our free eBook on how Amazon Connect can save you contact center costs. Meer informatie over Amazon Connect

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Record, transcribe & analyze interactions for unmatched intelligence via Knowlarity’s Speech Analytics Platform Built with Google Cloud
With Knowlarity’s Speech Analytics Platform Build with Google Cloud, automate conversation analysis for unmatched business intelligence. Improve contact center performance with insights on operations & agents Find customer insights regarding satisfaction, service, intelligence and campaign effectiveness Minimize churn by discovering cause and predicting at-risk customers Enhance your compliance by reviewing large samples and specific call types Meer informatie over Knowlarity

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
MiaRec is a leading provider of enterprise-ready call recording and voice analytics solutions for contact centers and beyond.
MiaRec is a leading provider of award-winning, enterprise-ready call recording and voice analytics solutions for contact centers and beyond. MiaRec helps contact centers and businesses gain complete visibility and powerful insights into their customers with features include call recording, STT Transcription, Keyword Spotting, Agent Evaluation, Call Tagging, PCI Masking and more. MiaRec provides interoperability with leading vendors such as Cisco, Avaya, Microsoft, and more. Meer informatie over MiaRec

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Snel te implementeren API voor spraakanalyse voor sentimentanalyse in callcenters, native apps, robotica, enz. Dialect- en taal-agnostisch
OTO maakt gebruik van geavanceerde spraaktechnologie om belangrijke gedragingen en akoestische signalen in realtime te begrijpen. De lichtgewicht DeepToneTM-engine extraheert meer dan 100 metingen, meerdere keren per seconde, en biedt daarmee een breed scala aan inzichten. OTO is taal-agnostisch en geeft je outputparameters vanuit verschillende invalshoeken. Met de API kunnen bedrijven binnen een paar uur 100% van de in-call gesprekken analyseren. Meld je aan voor een gratis proefversie en begin met het analyseren van je gespreksgegevens. Meer informatie over OTO

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Deepening and enriching customer and employee insights
Call Journey’s mission is to use Interactive AI to deepen and enrich the way that organisations understand their customers and people. VoiceAI captures and analyses each and every interaction to produce nuanced insights in a simple, searchable and actionable format, helping organisations improve their customer experience, business performance, risk management and compliance. Call Journey’s passionate interaction experts have combined the best of Natural Language Processing and Artificial Intel Meer informatie over VoiceAI

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
SoapBox Labs biedt de beste spraakgestuurde ervaringen voor kinderen.
SoapBox Labs bouwt spraakherkenningstechnologie voor kinderen. Het biedt ASR-technologie (Automated Speech Recognition) met weinig code die een hoge nauwkeurigheid biedt voor kinderen van 2 tot 12 jaar oud met alle accenten en dialecten. De spraak engine van SoapBox is gebouwd volgens een privacy-by-design-aanpak om het fundamentele recht van kinderen op privacy van spraakgegevens te beschermen. SoapBox licentieert zijn technologie aan externe onderwijs- en entertainmentbedrijven en biedt twee kernoplossingspakketten: SoapBox Educate en SoapBox Play. Meer informatie over SoapBox

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
SaaS solution delivering Inbound, outbound, digital channels, advanced analytics, WFM all the world class support and consultation.
RapportCMS is an extensive and feature rich solution with world class support. The solution enables staff to work from any location with advanced agent and customer analytics. As differences between vendors become smaller, people make the difference. Unity4 provides exceptional staff and support to a cutting edge solution with: - Elegant inbound routing - Powerful outbound dialling - Analytics suite to support, management and develop - Omnichannel portal - Agent Telework space and consultation Meer informatie over RapportCMS

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions. Meer informatie over Stratifyd

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish
Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish Meer informatie over Contact Cubed

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls.
Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls. Meer informatie over Tethr

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
An advanced speech analytics solution for contact centers to improve performance, reduce operational costs & boost customer experience.
An advanced speech analytics solution for contact centers to improve performance, reduce operational costs & boost customer experience. Meer informatie over SmartSpeech

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
A business phone system for global enterprise communications
TeleCMI is a leading innovative business phone system for global enterprise communications. The smartest cloud contact center and hosted PBX product which was built to manage business communications with effective, easy-to-access and live monitoring features. A new-age communication platform which can be integrated with familiar CRM and helpdesk tools. TeleCMI - An intelligent business conversation platform which delivers high voice quality with low latency. Meer informatie over Telecmi

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
A Consumer Finance Intelligence solution that analyzes agent and customer conversations to enhance profits, experience, and compliance.
Prodigal is a Consumer Finance Intelligence solution for optimizing operations and quality assurance. Collection agencies, healthcare providers, and lenders rely on Prodigal to unlock insights that enhance profits, experience, and compliance by analyzing agents' conversations with borrowers and patients. ProAssist guides agents to say and do the right thing every time. ProNotes auto-writes call notes, creating hours of capacity. ProVoice analyzes 100% of calls to reduce risk and strengthen QA. Meer informatie over Prodigal

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
CX suite that helps businesses measure and improve customer experience by managing feedback, ratings and reviews on a unified platform.
CX suite that helps businesses measure and improve customer experience by managing feedback, ratings and reviews on a unified platform. Meer informatie over Verint Experience Management

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
As pioneers in cloud technology, ClearTouch has been in business for over 20+ years, worldwide presence, serving over 1500+ clients.
ClearTouch is a cloud-hosted contact center platform provider, which enhances the customer experience of organizations across Banking, Insurance, Healthcare, BPOs, ARM/Collections, eCommerce, and Automotive, among others. Our platform comes packaged with everything – dialer, telephony, team management, analytics & intelligence, data & digital services, and integrations — all of this at a per-minute pricing. You don’t have to depend on multiple providers to manage your contact center. Meer informatie over Cleartouch Cloud Contact Center Platform

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Solution to create notes automatically for meetings.
Solution to create notes automatically for meetings. Meer informatie over Marsview Notes

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Real-time compliance monitoring, conduct & fraud risk by analyzing customer & employee communication channels.
Real-time compliance monitoring, conduct & fraud risk by analyzing customer & employee communication channels. Meer informatie over Cognitive View

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Verint Speech Analytics is a cloud-based speech analytics solution that helps businesses extract valuable insights from phone calls.
Verint Speech Analytics is a cloud-based speech analytics solution that helps businesses extract valuable insights from phone calls. Users will be able to reduce repeat calls and agent handle times, gain real-time customer insights, reduce churn by finding root issues and more. It also helps businesses measure customer satisfaction levels, run marketing campaigns and analyze agents’ performances. Meer informatie over Verint Speech Analytics

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Alvaria Engagement Analytics surfaces valuable insights into quality, operational efficiency and customer sat across all channels.
Alvaria Engagement Analytics is a powerful speech and text analytics engine designed for quality analysts, business analysts and other advanced users to surface valuable insights into quality, operational efficiency and customer sat across all customer communication channels. Meer informatie over Alvaria Engagement Analytics

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Capturi helps teams identify valuable insights using speech analytics to e.g. increase sales numbers or NPS scores and much more.
Capturis customized solution helps you reach your full potential! Using speech analytics and machine learning, Capturi analyzes your customer facing call recordings and transforms them into insights on how to achieve higher NPS, increase sales numbers, reduce the number of non-valuable customer calls and save valuable time on documentation and quality assurance. Meer informatie over Capturi

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Speech analytics platform for monitoring customer interactions to improve conversion rates, revenue, and buying experiences.
Speech analytics platform for monitoring customer interactions to improve conversion rates, revenue, and buying experiences. Meer informatie over Signal AI

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Contexta360 is een online platform waarop, met behulp van AI en spraakherkenning, telefonische communicatie kan worden geanalyseerd.
Het platform van Contexta360 werkt met advanced speach analytics. Hiermee kunnen zeer grote aantallen telefoonconversaties worden geanalyseerd. Automatisch wordt de reden achterhaald waarom klanten contact opnemen. De gesprekken kunnen zowel live als van automatische beantwoordingssystemen zijn. Met de inzichten kunnen automatische workflows worden ingericht en kan de gebruikerservaring worden verbeterd. De analyse van de interacties met klanten is gebaseerd op natuurlijke taalverwerking en AI. Meer informatie over Contexta360

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market.
The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market, engineered to help you understand what each customer says and feels, right now. Traditional speech tools are complex, designed by analysts for analysts, requiring a technical skillset to get the most from their platforms. Fonetik puts the power into your hands through an intuitive point-and-click interface designed by behavioural scientists. Meer informatie over Fonetik

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
MeetRecord is a meeting intelligence for CS and sales teams working on Zoom and MS Teams.
Every customer meeting is filled with insights you could easily miss. MeetRecord is here to bridge that gap. MeetRecord helps sales teams to capture intelligence from video calls, do real-world coaching and close deals faster. With MR you can: - Get meeting insights to sell better - Coach on real calls, assign courses to improve performance - Capture and communicate product feedback with real Voice of Customer Meer informatie over MeetRecord

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Analyse the words, emotion and sentiment behind every call to gain a true understanding of your customers’ experience.
Analyse the words, emotion and sentiment behind every call to gain a true understanding of your customers’ experience. Meer informatie over Awaken Conversations

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
aingine is a platform, which offers access to countless AI providers supplemented by features for audio, video and text.
aingine is a platform, which offers access to countless AI providers supplemented by features for audio, video and text. Meer informatie over aingine

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Sonar is een intuïtief platform voor gebruikersonderzoek dat wordt aangedreven door AI. Het stelt je in staat op grote schaal op video gebaseerd onderzoek uit te voeren.
Krijg betere en snellere inzichten. Sonar is een intuïtief platform voor gebruikersonderzoek waarmee UX-specialisten en niet-specialisten via niet-gemodereerde kwalitatieve sollicitatiegesprekken videogebaseerd onderzoek kunnen doen. Meer informatie over Sonar

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen