Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Spraakanalyse software

Met spraakanalyse software kunnen organisaties lopende of opgenomen gesprekken vastleggen, volgen en analyseren. Deze tools bieden de mogelijkheid tot gevoels- en emotieanalyse, taalherkenning, automatische transcriptie en andere functies om de klantervaring te peilen.

België Lokale producten weergeven

24 resultaten

België Lokaal product
Oplossing voor spraakanalyse die de prestaties, het kwaliteitsbeheer en de klanttevredenheid verbetert. Meer informatie over VoiceAnalytics
VoiceAnalytics is een oplossing voor spraakanalyse die de prestaties, het kwaliteitsbeheer en de klanttevredenheid in callcenters verbetert, zowel bij commerciële als klantenserviceactiviteiten. Deze op AI gebaseerde oplossing is gebouwd door een krachtige taalengine en algoritmen voor machine learning en kan spraak-naar-tekst met hoge nauwkeurigheid verwerken en trefwoorden herkennen, waardoor specifieke inhoud in 100% van de oproepen kan worden gedetecteerd. Meer informatie over VoiceAnalytics

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
België Lokaal product
AgentAssist

AgentAssist

(0) België Lokaal product
Realtime spraakanalysetechnologie voor contactcenters die de klantervaring, regelnaleving en kwaliteit van de service verbetert. Meer informatie over AgentAssist
Met Agent Assist kan je je klanten beter van dienst zijn door middel van realtime spraakanalyse en digitale interacties. De oplossing verbetert de gesprekken tussen klantenservicemedewerkers en klanten door analyse om te zetten in unieke inzichten, door aan te zetten tot acties, en acties aan te bevelen waarmee callcenters aan bellers gepersonaliseerde, zinvolle begeleiding kunnen geven. Geef medewerkers de mogelijkheid om productiever en efficiënter te zijn, stress te verminderen en de werktevredenheid te verhogen. Meer informatie over AgentAssist

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
Krijg krachtig inzicht in je klantgesprekken. Win meer deals, verbeter je verkoopvaardigheden en verkrijg marktinformatie.
Gong geeft je een krachtig inzicht in je klantgesprekken. Het registreert en analyseert je verkoopgesprekken en vergaderingen automatisch. Met Gong kun je: 1) de verkoopeffectiviteit van je teams aanzienlijk verbeteren; 2) meer deals winnen en elke deal op het pad naar afsluiten houden; 3) de ongefilterde stem van je markt horen. Ontdek waarom verkoopteams bij Hubspot, LinkedIn en DiscoverOrg enthousiast zijn over Gong. Meer informatie over Gong.io

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
Calabrio ONE is een geïntegreerde personeelsoptimalisatieoplossing voor een uitgebreide klantgerichtheidsstrategie.
Calabrio ONE is een uniform workforce optimization (WFO)-softwarepakket inclusief gespreksopname, kwaliteitsbeheer, personeelsbeheer en voice-of-the-customer (VoC)-analyses die het contactcenter transformeert in een klantgerichtheidscentrum en een waardevolle bron van klantinzicht. Eenvoudig te gebruiken, snel te installeren, eenvoudig te ondersteunen. Meer informatie over Calabrio ONE

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Meer informatie over XM for Customer Experience

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
SalesLoft is het meest populaire platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten.
SalesLoft is het toonaangevende platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten. Meer dan 2000 klanten, waaronder Square, MuleSoft, Alteryx en Dell, gebruiken dit toonaangevende verkoopbetrokkenheidsplatform om op een meer relevante, authentieke en oprechte manier contact te leggen. Meer informatie over SalesLoft

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
Onafhankelijk beoordeeld als de meest nauwkeurige geautomatiseerde transcriptiedienst. $ 5/uur audio/video. Transcripties binnen 5 minuten.
Sonix is geen typische transcriptiedienst. Sonix is een online platform. Upload een bestand naar Sonix en je krijgt binnen 5 minuten een online transcript. Op de browser gebaseerde transcripties koppelen audio/video aan tekst. Eenvoudig doorzoeken en analyseren van al je transcripties voor kwalitatieve analyse en decodering. Machtigingen voor meerdere gebruikers maken het eenvoudig om transcripties te delen tussen teamleden. Maak binnen enkele minuten video-ondertitels en bijschriften. Tientallen exportopties, integraties en API. Meer informatie over Sonix

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
Leg het volledige klanttraject tussen teams vast en volg al je gesprekken op één platform met CallTrackingMetrics.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen. Meer informatie over CallTrackingMetrics

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
Sprinklr is een softwareplatform voor grote ondernemingen dat is ontworpen om klantervaringen op schaal te beheren.
De missie van Sprinklr is om de favoriete merken ter wereld te helpen tevreden klanten te creëren. Dit wordt gedaan door middel van een uniek platform voor het beheer van de klantervaring (CXM), dat één-op-één, menselijke verbindingen op schaal mogelijk maakt over meer dan 25 verschillende communicatiekanalen zoals Twitter, Facebook en Instagram. Sprinklr heeft zijn hoofdkantoor in New York City met 1400 medewerkers in 22 kantoren en werkt met meer dan 1200 van zeer waardevolle merken wereldwijd, waaronder: McDonalds, Nike en Microsoft. Meer informatie over Sprinklr

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
De spraak-naar-tekst-software voor veterinaire professionals. Verwerkt tot vijf keer de gemiddelde typsnelheid. Werkt overal.
Talkatoo is spraak-naar-tekst-software. Talkatoo is speciaal ontworpen voor veterinaire professionals en heeft een ingebouwde dierenartsvocabulaire. Talkatoo is op abonnementen gebaseerde software en begint vanaf $ 70/maand. Er zijn geen verplichtingen en geen extra kosten of hardware. Talkatoo begrijpt accenten en vereist geen trainingsperiode. Vul je medische dossiers twee keer zo snel in. Talkatoo werkt in elk veld, dicteert in alle praktijkbeheersoftware, MS Word, Google Docs, e-mail, enz. Meer informatie over Talkatoo

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
Chorus is de toonaangevende gesprekscloud, ontworpen om de oproepen en vergaderingen van je team veilig vast te leggen, op te slaan en te analyseren.
Omdat elk verkoopgesprek en elke klantbijeenkomst wordt vastgelegd en geanalyseerd in de gesprekscloud, kan iedereen in de organisatie nauwer samenwerken, snel op één lijn blijven en klantgerichter en meer gegevensgestuurd worden. De installatie vraagt minder dan vijf minuten en het levert meteen inzichten op. Ongeacht welke combinatie van verkoop- en marketingtechnologie je team gebruikt, Chorus.ai is er om je omzetorganisatie te bevorderen. Meer informatie over Chorus

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
Begrijp wat er op schaal in het veld gebeurt met het platform voor conversatie-informatie en verhoog de prestaties van je team.
Stop met het willekeurig doorzoeken van duizenden klantinteracties om de juiste informatie te vinden. Krijg een overzicht van de realiteit van je team in het veld met dit platform voor conversatie-informatie. Geef je bedrijf een boost door een beter inzicht te krijgen in je markt, de prestaties van je team en de behoeften van je klanten. Sluit je aan bij meer dan 400 Europese bedrijven die op het platform vertrouwen. Meer informatie over Modjo

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
Spraakherkenningssoftware voor het automatisch dicteren van medische rapporten.
Spraakherkenningssoftware voor het automatisch dicteren van medische rapporten. Meer informatie over INVOX Medical

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
Op gamification gebaseerde SaaS-programma's voor betrokkenheid, incentives, erkenning en analyse, mogelijk gemaakt door Snowfly. Als je het kunt bijhouden, is gamification mogelijk.
Snowfly biedt toonaangevende betrokkenheidsprogramma's die gebruikmaken van gamification, incentives en spraakanalyse voor elke sector. Snowfly biedt maandelijkse contracten omdat de programma's werken, en het gemiddelde klantbehoud van meer dan 6 jaar en de toonaangevende betrokkenheidscijfers zijn hiervan het bewijs. De oplossingen helpen je bij het bereiken en verbeteren van je aangepaste bedrijfsdoelstellingen, waaronder: verbeterde cultuur, betere prestaties, tevredenheid van medewerkers, procesautomatisering of al het bovenstaande. Meer informatie over Snowfly

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
CallFinder® is een geautomatiseerde SaaS-oplossing voor kwaliteitsbewaking met aangepaste gegevensrapporten en inzichten over de prestaties en KPI van het contactcenter.
CallFinder is een toonaangevende leverancier van SaaS-spraakanalysesoftware, geautomatiseerde oproepscores en spraak-naar-tekst transcriptietechnologie met gespreksinzichten, zoals sentimentanalyse. De spraakanalyseoplossing van CallFinder doorzoekt je gespreksopnames op trefwoorden en zinnen om je te helpen bij het bereiken van zakelijke doelstellingen en het overwinnen van veelvoorkomende uitdagingen, zoals naleving van het script en lage klanttevredenheidsscores. De oplossing biedt ook analyse van de interactie tussen medewerker en klant bij elk inkomend gesprek, zodat je essentiële klantinformatie, gespreksredenen en patroonstatistieken kunt vastleggen. Meer informatie over CallFinder

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
Met het Rev.ai-pakket van spraak-naar-tekst API's kunnen bedrijven krachtige downstream-toepassingen bouwen.
Met het Rev.ai-pakket van spraak-naar-tekst API's kunnen bedrijven krachtige downstream-toepassingen bouwen. Meer informatie over Rev.ai

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
SoapBox Labs biedt de beste spraakgestuurde ervaringen voor kinderen.
SoapBox Labs bouwt spraakherkenningstechnologie voor kinderen. Het biedt ASR-technologie (Automated Speech Recognition) met weinig code die een hoge nauwkeurigheid biedt voor kinderen van 2 tot 12 jaar oud met alle accenten en dialecten. De spraak engine van SoapBox is gebouwd volgens een privacy-by-design-aanpak om het fundamentele recht van kinderen op privacy van spraakgegevens te beschermen. SoapBox licentieert zijn technologie aan externe onderwijs- en entertainmentbedrijven en biedt twee kernoplossingspakketten: SoapBox Educate en SoapBox Play. Meer informatie over SoapBox

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
Meertalige conversationele AI om mensachtige klantenondersteuning te leveren. Neem contact op voor een gratis demo.
assist365 is een door AI gestuurde conversationele spraakbot voor end-to-end automatisering van klantenondersteuning. Slim ontworpen NLU- (Natural Language Understanding) en NLP-engine (Natural Language Processing) levert een mensachtige ervaring aan je klanten in meer dan 20 talen. Implementeer de bots voor verschillende gebruikssituaties zoals klantenservice, veelgestelde vragen, enquêtes, afspraken, enz. en alles wordt geregeld door de bots. Dankzij het schaalbaarheidsniveau en de automatisering van assist365 kun je 24/7 klantenservice leveren tegen minder dan 30% van de werkelijke kosten. Meer informatie over assist365 - AI-powered Virtual Assistant

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
Gesproken woorden omzetten in tekst in meer dan 40 talen, waaronder alle Europese. Gratis proefversie beschikbaar.
VoiceToScript is niet zoals alle andere transcriptiesoftware. Het werkt met Google, MicroSoft en AWS cognitieve diensten en biedt u de best mogelijke kwaliteit tegen een zeer betaalbare prijs. Ondersteunt meer dan 40 talen, waaronder alle Europese. Gratis proefversie beschikbaar. Meer informatie over VoiceToScript

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
Contexta360 is een online platform waarop, met behulp van AI en spraakherkenning, telefonische communicatie kan worden geanalyseerd.
Het platform van Contexta360 werkt met advanced speach analytics. Hiermee kunnen zeer grote aantallen telefoonconversaties worden geanalyseerd. Automatisch wordt de reden achterhaald waarom klanten contact opnemen. De gesprekken kunnen zowel live als van automatische beantwoordingssystemen zijn. Met de inzichten kunnen automatische workflows worden ingericht en kan de gebruikerservaring worden verbeterd. De analyse van de interacties met klanten is gebaseerd op natuurlijke taalverwerking en AI. Meer informatie over Contexta360

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
Sonar is een intuïtief platform voor gebruikersonderzoek dat wordt aangedreven door AI. Het stelt je in staat op grote schaal op video gebaseerd onderzoek uit te voeren.
Krijg betere en snellere inzichten. Sonar is een intuïtief platform voor gebruikersonderzoek waarmee UX-specialisten en niet-specialisten via niet-gemodereerde kwalitatieve sollicitatiegesprekken videogebaseerd onderzoek kunnen doen. Meer informatie over GetWhy

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie
Emotioneel bewuste videogespreksassistent voor verkoopteams om de omzet te versnellen met een beter inzicht in het sentiment van de koper.
Sybill is een emotioneel bewuste videogespreksassistent voor verkoopteams. Het legt de expressies en lichaamstaal van je koper tijdens het gesprek vast in de context van wat er werd gezegd om inzichten te genereren over wie een voorvechter zou kunnen zijn en wat hen enthousiast maakte. Met Sybill kunnen verkopers de deal vooruit helpen met diepgaande prospectinformatie. Het stelt verkoopleiders in staat hun boodschap en presentatie te veranderen op basis van wat bij hun prospects weerklank vindt, en hun teams te coachen op winnend gedrag. Meer informatie over Sybill

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
  • Automatische transcriptie