Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Sales engagement software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
60 resultaten
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
België Lokaal product
Salesflare is een intelligent platform voor CRM en verkoopactiviteiten, gebruikt door duizenden kleine en middelgrote B2B-bedrijven die meer verkopen. Meer informatie over Salesflare
Salesflare is een intelligent platform voor CRM en verkoopactiviteiten waarvan duizenden kleine en middelgrote B2B-bedrijven gebruikmaken die meer verkopen met minder werk. Het verzendt geautomatiseerde e-mailsequenties, zodat je op persoonlijke wijze en op schaal contact kunt opnemen met jouw leads. Het vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties bij met de leads met wie je contact hebt. En het herinnert je er netjes aan wanneer je moet opvolgen. Jij hoeft alleen nog maar de e-mails te schrijven, de telefoontjes te plegen en koffie te drinken. Meer informatie over Salesflare

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
België Lokaal product
Audience Advantage™ is een geavanceerd platform voor verkoopbetrokkenheid waarmee je je verkoopprocessen kunt revolutioneren en meer deals kunt winnen. Meer informatie over Audience Advantage
Geavanceerde presentatiesoftware en oplossing voor verkoopondersteuning. Meer informatie over Audience Advantage

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Effectieve Sales CRM om je pijplijn te beheren. Integreert met je e-mail en agenda! Ideaal voor verkoopteams en online leadgeneratie. Meer informatie over Onpipeline
Sales CRM om je verkooppipeline visueel te beheren, leads van derden te verkrijgen en te organiseren via webformulieren en API, en nog veel meer. Gericht op het je helpen volgen van aanbiedingen zonder urenlang formulieren in te vullen. Je kunt de controle over je verkoopproces overnemen, evenementen instellen voor je volgende acties die worden gesynchroniseerd met je Gmail of Outlook-agenda, enz. Onpipeline elimineert de noodzaak voor trainingssessies die vereist zijn door andere CRM-systemen. Meer informatie over Onpipeline

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Voeg marketeer vriendelijk workflows toe aan Marketing Cloud met Activation Studio. Inclusief verbeterde segmentatie, lead scoring en gedrag op de website. Meer informatie over Activation Studio
Activation Studio: Verbeter effectiviteit SFMC (Segment Designer) >Verbeterde workflow Marketing Cloud >Drag & drop segmentatie >Geen SQL kennis nodig Effectieve lead management (Score Designer) >Lead scoring oplossing voor SFMC >Identify the interests, needs and intent of your leads >Identificeer interesse, behoefte en intentie van leads >Inkomende lead kwalificatie Real time loggen gedrag (Interaction Designer) >Inclusief website tracking in SFMC >Zet digitale interactie om in actie >Gebruiksvriendelijke instap CDP Meer informatie over Activation Studio

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten.
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met meer dan 95.000 betalende klanten verspreid over 179 landen, worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand. Meer informatie over Keap

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Krijg krachtig inzicht in je klantgesprekken. Win meer deals, verbeter je verkoopvaardigheden en verkrijg marktinformatie.
Gong geeft je een krachtig inzicht in je klantgesprekken. Het registreert en analyseert je verkoopgesprekken en vergaderingen automatisch. Met Gong kun je: 1) de verkoopeffectiviteit van je teams aanzienlijk verbeteren; 2) meer deals winnen en elke deal op het pad naar afsluiten houden; 3) de ongefilterde stem van je markt horen. Ontdek waarom verkoopteams bij Hubspot, LinkedIn en DiscoverOrg enthousiast zijn over Gong. Meer informatie over Gong.io

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Meer informatie over Really Simple Systems CRM

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
E-mail outreach, personalisatie en verkoopautomatisering – op één plek.
lemlist is het eerste e-mail outreachplatform waarmee je automatisch gepersonaliseerde afbeeldingen en video's kunt genereren. Begin klantrelaties door je 'koude' e-mails vanaf dag één uiterst persoonlijk en menselijk te maken. Stroomlijn en automatiseer je follow-ups, automatiseer repetitieve taken en mis nooit meer iets. Moet je e-mails snel en op schaal verzenden zonder kwaliteit te verliezen? Wil je elke e-mail uniek en persoonlijk maken? De tool is er voor alles wat je nodig hebt. Meer informatie over lemlist

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Vereenvoudigt de WhatsApp-communicatie tussen klanten en bedrijven, waardoor ze de groei in het berichtentijdperk kunnen stimuleren.
Sirena is de oplossing die bedrijven helpt ontdekt te worden, te communiceren en groei te stimuleren in het berichtentijdperk. Geef elke afdeling van je bedrijf een unieke WhatsApp-lijn om de communicatie te centraliseren en hun interacties met je bedrijf te volgen. Nooit meer een persoonlijke WhatsApp gebruiken om met klanten te chatten. Gebruik goedgekeurde sjablonen om onmiddellijk te reageren op alle vragen van klanten van elk kanaal via WhatsApp. Meer informatie over Zenvia Conversion

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Het platform maakt het bereik van je verkoopteam effectiever om meer afspraken te realiseren.
Outreach is een platform voor verkoopbetrokkenheid dat de communicatieworkflows van je team versnelt en prestatie-inzichten onthult die je team effectiever maken in de verkoop. Verkoopteams kunnen draaiboeken implementeren die e-mail, spraak en sociale media combineren voor duizenden potentiële klanten per maand. Meer informatie over Outreach

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt bij het verbeteren van marketingactiviteiten met databasebeheer, taaktoewijzing en meer.
ZoomInfo aangedreven door DiscoverOrg combineert de meest uitgebreide zakelijke database met toonaangevende technologie om je go-to-market strategie van begin tot eind te voeden en een nauwkeurig, 360-graden beeld te bieden van klanten, prospects en kansen. Meer informatie over ZoomInfo SalesOS

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Mixmax-imaliseer de productiviteit van je verkoopteam met krachtige verbetering, tracking en automatisering van je uitgaande communicatie.
Wil je openingspercentages tot wel 70% en antwoordpercentages van meer dan 50% voor je uitgaande verkoop-e-mails realiseren? Probeer dan Mixmax - een op Gmail gebaseerde toepassing voor verkoopproductiviteit die prospects omzet in klanten met boeiende 1 op 1 communicatie, gepersonaliseerde e-mail op schaal en workflowautomatisering om je dag te automatiseren. Functies zoals planning met één klik, e-mailtracking, sjablonen, sequenties, CRM-synchronisatie, direct dial vanuit Gmail, helpen je om met minder inspanningen meer gedaan te krijgen. Mixmax-imaliseer de impact van je team. Meer informatie over Mixmax

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Registreer gegevens over gebruikersgedrag, segmenteer gebruikers en onderneem vervolgens actie via berichten, enquêtes en peilingen binnen de toepassing.
Pendo werd opgericht toen alumni van Rally, Google, Cisco en Red Hat hun gezamenlijke inzet combineerden om iets te creëren dat ze als productmanagers zelf graag hadden willen hebben: een eenvoudige manier om te begrijpen en te profiteren van wat echt de drijvende kracht achter het succes van een product is. Pendo heeft de missie om de ervaringen van de maatschappij met software te verbeteren, en doet dit door middel van krachtige analyses, gebruikersfeedback binnen de toepassing en contextuele begeleiding die is ontworpen om bedrijven te helpen de klantervaring binnen hun toepassingen te meten en te verbeteren. Meer informatie over Pendo

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
SalesLoft is het meest populaire platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten.
SalesLoft is het toonaangevende platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten. Meer dan 2000 klanten, waaronder Square, MuleSoft, Alteryx en Dell, gebruiken dit toonaangevende verkoopbetrokkenheidsplatform om op een meer relevante, authentieke en oprechte manier contact te leggen. Meer informatie over SalesLoft

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Club OS is software voor ledenbeheer voor studio's en sportscholen. Het platform regelt alles van de verkooptrechter tot diepgaande rapportage.
Club OS biedt verkoop- en marketingoplossingen voor de fitnesssector. Sportscholen en studio's gebruiken Club OS om verkoopactiviteiten te stroomlijnen en te automatiseren, en tegelijkertijd de klantrelaties te versterken. Functies omvatten geautomatiseerde opvolging van prospects/leden, interne e-mailmarketing, sms'en, rapportage en meer. Club OS integreert met de grootste namen in de fitnesssector waardoor het eenvoudig is om de software aan je bestaande proces toe te voegen. Gebruikt door meer dan 3000 fitnessclubs. Meer informatie over Club OS

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Yesware is een inbox-productiviteitsplatform dat authentieke e-mailcommunicatie mogelijk maakt op de schaal die vereist is voor de moderne zakelijke gebruikers.
Met de Yesware add-in voor e-mailtracking kunnen gebruikers gepersonaliseerde e-mailcommunicatie opstellen, verzenden, beheren en verbeteren voor de mensen buiten hun organisatie. Om dit te doen, biedt Yesware krachtige functies, waaronder e-mailtracking, aanpasbare e-mailsjablonen, CRM-integratie en geautomatiseerde e-mailcampagnes voor gebruikers. Meer informatie over Yesware

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Textline is een zakelijk sms-platform dat tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk sms-platform dat de beste tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering. Dit platform voegt sms-mogelijkheden toe aan je bestaande vaste lijn of geeft je een nieuw telefoonnummer met je lokale netnummer dat te bereiken is via sms. Meer informatie over Textline

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren. Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt: minder verlies van leads; intelligente prioritering van leads; geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen; gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse. Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren. Meer informatie over LeadSquared

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
VanillaSoft stelt verkoopteams in staat sneller te reageren op leads, consistenter contact te maken en betere kansen te ontwikkelen.
VanillaSoft, een toonaangevend platform voor verkoopbetrokkenheid, stelt verkoopteams in staat sneller te reageren op leads, consistenter te communiceren en betere verkoopkansen te genereren. Duizenden gebruikers profiteren van de VanillaSoft-automatisering van de verkoopcadans om de snelheid-tot-lead, persistentie, productiviteit en omzet per medewerker te verhogen. Meer informatie over VanillaSoft

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Vertrouwd door meer dan 40.000 verkopers van toonaangevende bedrijven zoals Google en Prezi.
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Deze oplossing stelt de gehele verkooporganisatie in staat om gepersonaliseerde outreach op schaal te plannen en uit te voeren met gerichte campagnes, om topaccounts aan te trekken met slimme accountgebaseerde verkoopfunctionaliteiten en om de productiviteit te verhogen met behulp van bruikbare analyses. Dit platform ondersteunt toonaangevende verkoopteams over de hele wereld, waaronder Google, Prezi, GoodData, HotSchedules en nog veel meer. Meer informatie over Groove

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Maak rechtstreeks contact met de juiste besluitvormers met behulp van een enorme en nauwkeurige database van e-mailsadressen en directe telefoonnummers.
Meer dan 7,5 miljoen bedrijven over de hele wereld vertrouwen op RocketReach. Daaronder bevinden zich enkele van de grootste, zoals Apple, Google, Amazon, Facebook en 95% van de S&P 500. De machine learning van RocketReach distilleert duizenden openbare gegevenspunten en ontdekt geverifieerde e-mailadressen, telefoonnummers en sociale mediaprofielen voor meer dan 450 miljoen professionals, bij 17 miljoen bedrijven wereldwijd. Meer informatie over RocketReach

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
SalesHandy is een tool voor verkoopbevordering die je voorziet van betrokkenheidsgegevens van e-mailontvangers en je helpt meer gedaan te krijgen door middel van geavanceerde functies voor e-mailproductiviteit.
SalesHandy is een tool voor verkoopbevordering die je voorziet van betrokkenheidsgegevens van e-mailontvangers en je helpt meer gedaan te krijgen door middel van geavanceerde e-mailproductiviteitsfuncties. Je kunt gratis onbeperkt e-mails volgen, e-mails plannen, slimme sjablonen bijvoegen en verzenden, follow-up-e-mails automatiseren en gedragsinzichten krijgen uit e-mailcommunicatie om de meest betrokken ontvangers sneller te leren kennen. Het is compatibel met alle e-mailserviceproviders, waaronder Gmail/Gsuite, Outlook, Yahoo en meer. Meer informatie over Saleshandy

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Online, gebruiksvriendelijke software ter ondersteuning van de zakelijke levenscyclus, inclusief verkoop, marketing, klantenondersteuning en verwerking van verkooporders.
De webgebaseerde CRM- en zakelijke oplossingen van Workbooks bieden je de tools die je nodig hebt om je groei te versnellen, bedrijfsprocessen te automatiseren, operationele kosten te verlagen en klantenondersteuning te verbeteren. Deze technologie omvat naast verkoop, marketing en klantenondersteuning ook orderbeheer, orderverwerking en facturering. Het is cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk en scherp geprijsd. Ontdek waarom dit platform is bekroond als top CRM-product van het jaar. Meer informatie over Workbooks

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Maak het verkopen net zo simpel als e-mailen. Je kunt je agenda en e-mails synchroniseren met Salesforce, e-mails bijhouden, afspraken plannen, vervolgacties instellen en nog veel meer.
Je werkt in je inbox, niet in Salesforce. Niemand hoeft je te dwingen om je e-mail te gebruiken. Het is gebruiksvriendelijk en effectief. Dit platform vindt dat Salesforce net zo nuttig en net zo eenvoudig zou moeten zijn. Daarom brengt het Salesforce naar jouw inbox. Zodat je tijd kunt besparen en productiever kunt worden. Nu kun je tijdens je werk Salesforce zien en bijwerken. Je kunt e-mails synchroniseren met Salesforce, bijhouden hoeveel e-mails er worden geopend, Salesforce-dossiers maken en bijwerken, gesprekken plannen en nog veel meer. Probeer Cirrus Insight 14 dagen lang gratis. Meer informatie over Cirrus Insight

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Met Ebsta's Customer Intelligence Platform en Chrome-extensie kunnen bedrijven klantenbinding stimuleren op grote schaal.
Ebsta stelt duizenden bedrijven in staat om klantenbinding op grote schaal te stimuleren. Ebsta's Customer Intelligence Platform integreert naadloos met Salesforce, e-mails en agenda's om automatisch je bedrijfsnetwerk te ontgrendelen, gepersonaliseerde ritmes te creëren, betrokkenheid in real time te volgen, klantenbinding te scoren en teamprestaties te meten. De Chrome-extensie van Ebsta zit boordevol functies om de productiviteit te verhogen – inclusief Salesforce-integratie, e-mailtracking, later verzenden en vergaderplanning. Meer informatie over Ebsta

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Verkoopbetrokkenheidssoftware voor moderne verkopers. Bouw omni-channel verkoopcadansen met e-mail, telefoon en sociale media, allemaal op één dashboard.
Mailshake is verkoopbetrokkenheid voor moderne verkoopteams. Stuur gepersonaliseerde koude e-mails op schaal en stel taken in om via telefoon en sociale media in contact te komen met prospects, alles-in-één reeksen, op één dashboard. Dankzij native integraties om Salesforce en Pipedrive de baas te zijn en integraties van derden met duizenden apps, past Mailshake perfect in je verkooptechnologiestack. Meer informatie over Mailshake

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
België Lokaal product
Betere online klantvergaderingen. Vectera is de eenvoudige manier om afspraken te plannen en beveiligde videovergaderingen te houden.
Vectera is de eenvoudige manier om klanten online te ontmoeten. Plan afspraken en voer beveiligde videovergaderingen voor maximaal 4 personen. Creëer communicatiehubs voor al je klanten. Wees creatief met whiteboards, co-browsing en annotatie van documenten, starten met 1 klik, geen downloads, geen frustraties. Meer informatie over Vectera

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Het verkoopbetrokkenheidsplatform dat persoonlijk e-mailcontact, oproepen en taken automatiseert, terwijl de verkoop zich kan richten op het sluiten van deals.
Reply is het multichannel verkoopbetrokkenheidsplatform dat persoonlijk e-mailcontact, oproepen en taken automatiseert, terwijl de verkoop zich kan concentreren op wat echt belangrijk is: het sluiten van deals. Reply helpt verkoopteams een mix van geautomatiseerde en handmatige communicatie-contactpunten te orkestreren over meerdere kanalen en gepersonaliseerde verkooptrajecten te creëren op basis van hun verkoopdraaiboeken. Meer informatie over Reply

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Paperflite stelt marketing- en verkoopteams in staat om verkoopcontent te ontdekken, te delen en te volgen en realtime betrokkenheidsanalyses te krijgen.
Paperflite is een platform voor het beheren van marketingmateriaal en verkoopcontent. Met Paperflite kunnen marketingteams hun inhoud beheren, organiseren en distribueren naar verkoopteams, teams van klantensucces en kanaalpartners. Paperflite biedt realtime betrokkenheidsanalyses voor interne en externe gebruikersinteractie met je inhoud, zodat verkoopmedewerkers leads kunnen prioriteren en weten wanneer follow-up moet plaatsvinden. Paperflite kan worden geïntegreerd in toonaangevende CRM's en marketingtools en is beschikbaar op verschillende apparaten. Meer informatie over Paperflite

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Een alles-in-één tool voor klantbetrokkenheid met livechat, tracking van websitebezoekers en analysemogelijkheden.
Zoho SalesIQ is een alles-in-één platform voor klantbetrokkenheid, livechat en analyse om uw inspanningen op het gebied van marketing, verkoop en klantenondersteuning te verenigen, uw klanten een geweldige ervaring te bieden en de bedrijfsgroei te stimuleren. Leer je prospects beter kennen en ga precies op het juiste moment het juiste gesprek met ze aan. Meer informatie over Zoho SalesIQ

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Verbeter je bedrijf door je mensen in staat te stellen informatie in het veld vast te leggen die je zal helpen om te groeien en waarmee je tijd kunt besparen.
De oplossing bestaat uit een mobiele app voor mensen in het veld en een dashboard voor leadbeheer (webgebaseerde CRM) dat toegankelijk is voor mensen die op kantoor zijn. Nu kun je de verkoop stimuleren en tijd besparen door de ogen en oren van iedereen om je heen maximaal in te zetten. Wingmate motiveert gebruikers om leads binnen enkele seconden vast te leggen (nieuw bedrijf, up-selling, servicegebreken, enz). Informatie komt warm binnen en wordt meteen georganiseerd, zodat je team binnen enkele seconden aan het werk kan. Uiteindelijk leidt dit tot meer inkomsten en een hechter team. Meer informatie over Wingmate

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
SPOTIO is een versnellingsplatform voor de buitendienstverkoop om de pijplijn op te bouwen, productiviteit te verhogen en verkoopprestaties te verbeteren.
SPOTIO is uitgebreide buitendienstverkoopsoftware voor buitendienstmanagers en vertegenwoordigers. SPOTIO wordt geleverd via een intuïtieve mobiele toepassing voor vertegenwoordigers in het veld en een ongekende desktoptoepassing voor managers. Het centraliseert de activiteit van het verkoopteam om meer productiviteit mogelijk te maken, de omzet te verhogen en verkoopcycli te verkorten. SPOTIO is specifiek ontworpen voor buitendienstverkoopteams en heeft bewezen de productiviteit van de buitendienstverkoop met 46% te verhogen. Bekijk vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over SPOTIO

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en betrokkenheid te verbeteren door middel van contextuele content binnen de app.
Whatfix is een toonaangevend platform voor digitale acceptatie, waarmee bedrijven hun gebruikers moderne en eenvoudige on-boarding, effectieve training en betere ondersteuning kunnen bieden door middel van contextuele content die op het vereiste moment wordt weergegeven. Whatfix activeert softwareoplossingen door ongelooflijke eenvoud, intuïtiviteit en personalisatie te bieden. Verschillende Fortune 500-bedrijven over de hele wereld vertrouwen op Whatfix om een snel rendement op hun technologische investeringen te garanderen en de betrokkenheid en productiviteit van gebruikers te stimuleren. Meer informatie over Whatfix

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Neem deel aan echte gesprekken op schaal, krijg inzichten om omzetgroei te stimuleren met Outplay.
Outplay is een modern platform voor verkoopbetrokkenheid dat door verkoopteams wordt gebruikt om hun quota te overtreffen. Top 6 redenen om voor Outplay te kiezen - Gebruiksvriendelijke, intuïtieve interface. Eersteklas klantenondersteuning Gratis onboarding en ondersteuning voor succes Multi-channel bereik (e-mail, bellen, sms'en, LinkedIn) Ingebouwde automatisering om tijd te besparen Oorspronkelijke integraties met Salesforce, Pipedrive, Hubspot, Zapier, Gmail, Office 365 Meer informatie over Outplay

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Cloudgebaseerde oplossing voor verkoopbetrokkenheid en gedragsanalyse die klantinteracties volgt via e-mailinhoud en presentaties.
Cloudgebaseerde oplossing voor verkoopbetrokkenheid en gedragsanalyse die klantinteracties volgt via e-mailinhoud en presentaties. Meer informatie over ClearSlide

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Software gericht op prospects in de verkoop die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het identificeren van en communiceren met gekwalificeerde prospects.
Sopro helpt bedrijven om gekwalificeerde prospects te identificeren en met hen in contact te komen. De experts benaderen, onderzoeken en activeren prospects namens je verkoopteam. Prospects worden op één-op-één-basis met gepersonaliseerde, gespreksintroducties benaderd. Die zijn zo ontworpen dat prospects heel natuurlijk je verkooppijplijn instromen. Het platform is betrouwbaar, budgetvriendelijk en schaalbaar. Welkom bij de toekomst van B2B-verkoop. Meer informatie over Sopro

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Stuur een samenwerkingsvoorstel dat prospects door het kopersproces leidt. Wijs de volgende stappen toe, deel inhoud en chat in realtime.
Werk in realtime samen met prospects via dynamische voorstellen. Wijs de volgende stappen toe aan potentiële klanten (met deadlines), breng meerdere beslissers samen, deel verkoopinhoud en chat in realtime. Tijdens elke stap. Elimineer onnauwkeurige prognoses door precies te weten wie je inhoud heeft bekeken, met wie ze deze hebben gedeeld en de vereiste volgende stappen. Meer informatie over Recapped

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Intelligente persoonlijke assistent voor verkoopteams.
Vymo is een intelligente persoonlijke verkoopassistent; het registreert verkoopactiviteiten automatisch en voorspelt op intelligente wijze de volgende goede acties. Vymo heeft 100.000 gebruikers in meer dan 40 grote ondernemingen zoals AXA, Allianz, FE Credit, Generali, HDFC Bank en Sumitomo. Vymo is een Gartner Cool Vendor en wordt gefinancierd door Emergence Capital en Sequoia Capital. Meer informatie over Vymo

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Klenty is een verkoopbetrokkenheidsplatform dat verkoopteams kan helpen gepersonaliseerde e-mails en geautomatiseerde follow-ups op schaal te versturen.
Klenty is een verkoopbetrokkenheidsplatform dat verkoopteams kan helpen potentiële klanten te bereiken door gepersonaliseerde e-mails en geautomatiseerde follow-ups op schaal te versturen. Met Klenty kun je alle repetitieve activiteiten in je verkoopproces automatiseren, zoals het verzenden van koude e-mails, follow-ups, het volgen van engagement-statistieken enz. - zodat je je meer kunt concentreren op activiteiten zoals het opbouwen van relaties en het sluiten van deals. Meer informatie over Klenty

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Compass is een gamification-oplossing waarmee bedrijven doelen, prestaties, commissies en incentive-programma's voor verkoopteams kunnen beheren.
Compass is een gamification-oplossing waarmee bedrijven doelen, prestaties, commissies en incentive-programma's voor verkoopteams kunnen beheren. Meer informatie over Compass

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
D3M stelt gebruikers in staat om in realtime samen te werken tijdens het ontwerpen van netwerkdiagrammen en automatisch je offertes en voorstellen te genereren.
D3M is een oplossing voor het maken van diagrammen die is ontworpen om je te helpen bij het ontwerpen van netwerktopologie- en rackdiagrammen, terwijl het ook automatisch je projectinventaris, offerte, voorstel en documentatie genereert. Werk moeiteloos samen met je team vanaf elke locatie en deel projecten met klanten in realtime. D3M vermindert je repetitieve taken en je projecten en je team blijven voortdurend op elkaar afgestemd. Meer informatie over D3M

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Vereenvoudig je dagelijkse agenda, hou alles bij wat er gaande is en stimuleer je bedrijf met deze gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde CRM-oplossing.
Probeer RAYNET CRM - een gratis CRM. Al je klantgegevens op één plek. Je hebt dat oude adresboek nooit meer nodig. Als je echt inzicht wilt krijgen in je klanten en wat ze nodig hebben, moet je je relatiegeschiedenis kennen. Met deze CRM duurt het slechts enkele seconden om alles te weten te komen over al je klanten. Je krijgt vanaf het begin volledige ondersteuning en een gratis webinar. Blijf op de hoogte met RAYNET. Meer informatie over RAYNET CRM

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Helpwise is een gedeelde inbox voor je team-e-mail, sms, livechat, WhatsApp, socialmedia-accounts en vele andere kanalen.
Met Helpwise kunnen klantgerichte teams klantvragen omzetten naar klanttevredenheid. Het dient als een totaaloplossing voor klantenondersteuning en verkopers die met behulp van één platform de klantcommunicatie via meerdere kanalen willen afhandelen. Met Helpwise kunnen bedrijven ook team-e-mails, socialmediaberichten, WhatsApp-berichten, sms-berichten en livechatgesprekken beheren. Met Helpwise kunnen bedrijven kennisbanken en chatbots creëren en snellere en betere klantenondersteuning bieden. Meer informatie over Helpwise

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Pexip Engage helpt bij het beschikbaar maken van klantgerichte adviseurs, door een probleemloze planning en video-ervaring te bieden.
Pexip Engage is een video-oplossing om de klantenbinding te personaliseren. Maak contact met je prospects, gebruikers en klanten via een gebruiksvriendelijke en intuïtieve planningsinterface, met geïntegreerde Pexip-videovergaderingen van hoge kwaliteit. De omnichannel-oplossing faciliteert zowel fysieke (binnen de vestiging of op locatie) als virtuele (telefonische of video)vergaderingen. Deze afspraken kunnen worden gepland vanaf de website van de klant of door interne medewerkers van de klant. Meer informatie over Pexip Engage

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Collaboratieve schermdeling en videoconferenties voor verkoop- en klantenondersteuningsteams. Geen downloads, geautomatiseerde planning en CRM-integratie.
Demodesk biedt 100% webgebaseerde schermdeling en videoconferenties voor verkoop- en ondersteuningsteams. Geen downloads of extensies vereist. Start een vergadering vanuit je browser en deel de link. Deelnemers kunnen deelnemen met elke browser en elk apparaat. Samen browsen en bewerken zonder vertraging met meerdere muiscursors. Demodesk is geoptimaliseerd voor softwaredemo's, verkoopdemo's, onboarding op afstand en ondersteuning. Het wordt geleverd met geautomatiseerde vergaderplanning, vooraf ontworpen presentatiestromen en agenda- en CRM-integratie. Meer informatie over Demodesk

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
Introhive is een door AI aangedreven SaaS-platform waarmee bedrijven hun omzet, relaties en retentie kunnen laten groeien.
Introhive is ontstaan uit de frustratie van het proberen - en falen - om CRM te gebruiken om te ontdekken wie wie kent; het is een AI-aangedreven platform voor inkomstenversnelling waarmee organisaties van elke omvang de omzet, relaties en retentie kunnen laten groeien. Met de geautomatiseerde gegevensverzameling en AI-aangedreven relatie-intelligence van Introhive kunnen verkoop-, marketing- en bedrijfsontwikkelingsteams alledaagse gegevensinvoer elimineren en zich concentreren op wat het belangrijkst is: het opbouwen van verbindingen en het sneller sluiten van meer deals. Meer informatie over Introhive

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren.
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren. EQUP is ontworpen om de kloof te overbruggen tussen de momenteel beschikbare oplossingen en de vereisten van eigenaren van kleine bedrijven. Unieke functies: - inventarispooling; - gratis versie heeft geen functiebeperkingen; - speciale resources om je account te beheren; - sectorspecifieke oplossingen. Meer informatie over EQUP

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Prestatiebeheer
  • Campagnebeheer