Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Team management software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
68 resultaten
Confluence helpt teams samen te werken en de productiviteit te verhogen. Meer informatie over Confluence
Of je team zich nu op kantoor of over de hele wereld bevindt, Confluence helpt je op één lijn te blijven. Gebruik Confluence als een softwaretool voor teambeheer om als team beter samen te werken. Je kunt projecten plannen, beter communiceren en de productiviteit verhogen, waarbij iedereen op één lijn zit. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Loonadministratie en naleving ontworpen voor het wereldwijde personeel. Meer informatie over Deel
Deel is wereldwijde salarisadministratie en conforme werving ontworpen voor externe teams, waarbij iedereen, ongeacht hun locatie, in dienst kan worden genomen en betaald. Neem fulltime werknemers of onafhankelijke aannemers over de hele wereld binnen enkele minuten onmiddellijk legaal in dienst. Met Deel kunnen bedrijven de salarisadministratie regelen en gelokaliseerde juridische contracten opstellen in meer dan 150 landen met behulp van een technologisch ondersteund zelfbedieningsproces. Deel ondersteunt meer dan 3500 klanten, van het MKB tot beursgenoteerde bedrijven. Meer informatie over Deel

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
JetBrains Space is een geïntegreerd platform dat de pijplijn voor softwareontwikkeling, communicatie, project- en teambeheer met elkaar verbindt. Meer informatie over Space
JetBrains Space is een uniform platform voor de volledige softwareontwikkelingspijplijn met tools voor directe communicatie en het beheer van teams en projecten. Space biedt organisatorische en communicatietools om je teambeheer effectief te maken: een teamgids voor het beheer van de organisatiestructuur van het bedrijf, beheer van vakanties, afwezigheden en locaties, chats, сollaboratieve documenten en blogs, vergaderbeheer, persoonlijke agenda's en takenlijsten voor taakbeheer. Meer informatie over Space

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Plan de tijd van je werknemers beter in en maak tijd vrij voor jezelf. Probeer Skello vandaag nog. 6000 + bedrijven vertrouwen hun planningsbehoeften eraan toe. Meer informatie over Skello
Heb je genoeg van de lange uren die het kost om personeelsplanningen op te stellen? Stap over op Skello. Maak planningen in een oogwenk. Haal het meeste uit je tijd Het opstellen van planningen is nog nooit zo eenvoudig geweest. Skello houdt automatisch rekening met je specifieke regels en beperkingen (collectieve overeenkomsten, beschikbaarheid van werknemers, contractsoorten, enz.) en helpt je bij het maken van de best mogelijke planning voor je bedrijf. Blaas nieuw leven in het creëren van planningen. Meer informatie over Skello

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen. Meer informatie over Miro
Miro is een snel en eenvoudig te gebruiken digitaal whiteboard dat is ontworpen om je te helpen altijd en overal met anderen samen te werken. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Blijf altijd verbonden met je team. Probeer krachtige integraties met Slack, Box, Atlassian-producten, MS-ecosysteem en meer om je workflow te stroomlijnen, of bouw je eigen met behulp van API. Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Met Aster kun je per sessie gemiddeld 3 keer zoveel beslissingen nemen, waardoor vergaderingen minder tijd in beslag nemen. Meer informatie over Aster
Aster is de app voor je vergaderingen: Met Aster kun je per sessie gemiddeld 3 keer zoveel beslissingen nemen, waardoor vergaderingen minder belastend worden. In een alles-in-één ruimte vind je je notities, je ondersteunende documentatie en je vooraf ingevulde rapport, zodat je goed opgestelde actieplannen kunt bereiken. Beschikbare integraties: Office 365, Google Suite, Google Chrome en Trello Meer informatie over Aster

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Wrike is software voor teambeheer op ondernemingsniveau met kant-en-klare sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is bekroonde software voor teambeheer die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Zoho Projects is een online tool voor projectmanagement waarmee teams taken moeiteloos kunnen plannen, bijhouden en eraan samenwerken. Meer informatie over Zoho Projects
Zoho Projects is cloudgebaseerde software voor projectmanagement die het projectmanagementproces stroomlijnt, van planning en uitvoering tot monitoring en rapportage. De software beschikt over een gebruiksvriendelijke interface waarmee teamleden projecten kunnen visualiseren, waardevolle projectinzichten kunnen verkrijgen en naadloos kunnen samenwerken. Bovendien integreert Zoho Projects met andere populaire zakelijke tools, zoals Google- en Microsoft-apps, waardoor het gemakkelijk is om met bestaande workflows te werken. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Gratis en gebruiksvriendelijke urenregistratiesoftware voor teams van elke omvang. Integreert met Basecamp, Asana, Trello en veel meer. Meer informatie over TMetric
TMetric is een gratis en gebruiksvriendelijke online tool voor urenregistratie voor freelancers en teams van elke omvang. Met TMetric kun je: budgetten instellen voor je projecten; tarieven vaststellen voor elke taak, klant, project of teamlid; je klanten factureren; je werkdag bekijken op een tijdlijn; gedetailleerde tijd- en financiële rapporten ontvangen, en screenshots genereren. TMetric integreert met bijna alles, inclusief Asana, Basecamp, Bitbucket, Freshdesk, GitHub, GitLab, Jira, Redmine, Trello, Visual Studio Online, Wrike, Todoist, en Zendesk. Meer informatie over TMetric

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Lumeer plant, organiseert en volgt de taken van je hele team op een gemakkelijke, visuele en flexibele manier. Meer informatie over Lumeer
Gemakkelijk en snel om al je mijlpalen en taken te plannen, organiseren en volgen. Lumeer biedt je supereenvoudig visueel teambeheer. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige synchronisatievergaderingen, eindeloze e-mailthreads en verwarrende spreadsheets. Extreme flexibiliteit geeft iedereen de vrijheid om de perfecte workflow te creëren en je voortgang te beheren en bij te houden. Flexibiliteit om te passen bij de manier waarop je teams nu werken en om mee te groeien met je behoeften. Meer informatie over Lumeer

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Alobees is een web- en mobiele toepassing voor bouwprofessionals. Meer informatie over Alobees
Alobees biedt bouwprofessionals een eenvoudige en intuïtieve web- en mobiele toepassing om de monitoring van je werklocaties te vereenvoudigen. Als echt alternatief voor Excel kun je al je werknemers plannen en hun werkuren met één klik bijhouden. Met Alobees kun je ook de communicatie tussen teams bevorderen door het delen van documenten en de communicatie op sitespecifieke nieuwsfeeds te vereenvoudigen. Je kunt ook specifieke taken toewijzen en de voltooiing ervan volgen. Bespaar tijd met Alobees. Meer informatie over Alobees

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
België Lokaal product
Webgebaseerde tool waarmee bedrijven HR-activiteiten kunnen stroomlijnen, zoals het bijhouden van werkbladen, het evalueren van sollicitatiegesprekken en meer. Meer informatie over VitalTeam
VitalTeam is een HR-platform dat met name geschikt is voor de behoeften van het mkb, startups en verenigingen die zich richten op samenwerking en deelname. VitalTeam verduidelijkt en maakt de rollen, projecten, teams en hun leden zichtbaar, evenals hun bijdragen. Het stelt teams en hun leden in staat om feedback te verzamelen om zich aan te passen of te evolueren. Met VitalTeam ontwikkel je autonomie, verantwoordelijkheid en deelname. Meer informatie over VitalTeam

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Teambeheer voor ontwikkelaars. Vereenvoudigd en geautomatiseerd Meer informatie over Teamplify
Teamplify is een productiviteitspakket voor softwareontwikkelingsteams. Ken de polsslag van je team met Team Analytics. Bespaar kostbare vergadertijd met Smart Daily Standup. Weet altijd hoelang taken duren met Effortless Time Tracking. Plan vooruit met vrije tijd in gedachten, dankzij ingebouwd Time Off-beheer. Werkt met je bestaande teamtools - GitHub, Jira, Slack, Zoom, Google en andere - inclusief 12 integraties. Meer informatie over Teamplify

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Ayanza zorgt voor uitstekend teamwerk. Meer informatie over Ayanza
Ayanza's ambitie is om teamwerk op topniveau te brengen. Om de visie en het hart van elk succesvol team te worden. Een topkluster te zijn van gedeelde kennis en de toekomst van digitale samenwerking. Ayanza is als LEGO: het bouwt wat je team nodig heeft. Op jouw manier. Schrijf, denk, communiceer, coördineer en win samen. Heldere visie. Strategie en uitvoering. Een winnende cultuur. Een droom? Nee, Ayanza. Meer informatie over Ayanza

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Meer informatie over Basecamp

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Asana helpt om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom Asana een topper is op Capterra.
Asana is het perfecte platform om je te helpen bij het beheren en organiseren van al jouw teambijeenkomsten en -communicatie. Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Sluit je aan bij miljoenen gratis organisaties in 190 landen die op Asana vertrouwen om meer gedaan te krijgen met minder. Meer informatie over Asana

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
ClickUp is een toonaangevende tool voor teambeheer, met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken.
ClickUp is een goed beoordeelde tool voor teambeheer. Gebruik taken, planning, toegewezen opmerkingen, aangepaste weergaven, automatiseringen, documenten, herinneringen, doelen, agenda's, chat en meer voor je behoeften op het gebied van teambeheer. Directe integratie met Zoom Het wordt vertrouwd door bedrijven zoals Google, Nike en Airbnb en brengt al je teamwerk samen in één app. ClickUp's volledig aanpasbare en bedrijfseigen functionaliteiten, ontworpen voor teams van elke omvang en uit elke sector, maken het onmisbaar voor alle teams. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt managers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door hun POS te integreren. Gebruik net als de meer dan 250.000 restaurantprofessionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over 7shifts

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen, kanbanborden en teamsamenwerking.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen. Meer informatie over ProjectManager.com

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Podio is de nieuwe manier voor teams om te communiceren, organiseren en werk gedaan te krijgen. Gratis voor maximaal 10 gebruikers.
Citrix Podio is de nieuwe manier om te organiseren, communiceren en werk gedaan te krijgen. Meer dan 500.000 organisaties gebruiken Podio om projecten en afdelingen van bedrijven te runnen. Dit omvat iedereen, van kleine groeiende bedrijven die Podio gebruiken om hun hele bedrijf te runnen tot innovatieve teams in ondernemingen. Podio versnelt de communicatie en biedt de transparantie en verantwoording die nodig is voor efficiënt teamwerk, door mensen in staat te stellen het werk op één gebruiksvriendelijke plek te organiseren en bij te houden. Meer informatie over Podio

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Werk samen met je team, klanten en aannemers en blijf op de hoogte van je werk.
ProWorkflow is een toonaangevende, uitgebreide projectmanagementtool voor teams van 5 tot 5000 personen. Met 17 jaar ervaring en meer dan 3 miljoen betrouwbare projecten, begrijpt het kleine details tot en met big data. Houd Gantt-diagramtaken, Kanbanborden, tijd, documenten, communicatie, offertes en facturen bij. Met de krachtige API en aanpasbare functies kun je ProWorkflow moeiteloos aanpassen. Klantenondersteuning van wereldklasse en gratis onboarding maken de beslissing om in te stappen eenvoudig. Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Flexibele urenregistratiesoftware voor Jira. Ontworpen om de tijd bij te houden, betrouwbare gegevens te produceren voor rapportage, facturering en boekhouding en meer.
Tempo Timesheets is de toonaangevende urenregistratie-app in Jira en bedient teams van meer dan 13.000 bedrijven in meer dan 100 landen. Met Tempo kun je binnen enkele seconden gedetailleerde rapporten maken en inzoomen op gegevens om de gedetailleerde informatie te krijgen die je nodig hebt. Managers kunnen de urenstaten van hun team beoordelen en goedkeuren, evenals informatie op hoog niveau analyseren over het werk dat in je bedrijf is uitgevoerd om betere zakelijke beslissingen te nemen. Zet Google Agenda-evenementen om in werklogboeken voor toegevoegde waarde en productiviteit. Meer informatie over Tempo Timesheets

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Krachtig platform voor projectmanagement en samenwerking
Hive is het realtime samenwerkingsplatform dat het hoge tempo stimuleert bij bedrijven als Starbucks, Uber, Google en The Economist. Geef je team de flexibiliteit om hun projecten te beheren op de manier waarop ze het beste werken, volg moeiteloos hun voortgang en herken risico's met Hive Analytics. Hive integreert ook met duizenden toepassingen om het gemakkelijker dan ooit te maken om al je werk op één centrale plek aan te sluiten. Meer informatie over Hive

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Geef teams de mogelijkheid om het werk te leveren dat ertoe doet met Planview Clarizen-software voor het beheer van bedrijfsbrede werk- en projectportfolio's.
Planview Clarizen is een bekroonde oplossing voor werkmanagement voor ondernemingen en PPM waarmee programmamanagers realtime inzicht kunnen krijgen in lopende werkzaamheden, workflows kunnen automatiseren, risico's proactief kunnen beheren en een grotere zakelijke impact kunnen bereiken. Met Planview Clarizen kan je organisatie snel reageren op kansen en veranderende marktomstandigheden door ideeën om te zetten in strategieën, plannen en acties. Perfect voor middelgrote en grote ondernemingen. Meer informatie over Planview AdaptiveWork

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
E-mailclient voor desktop die ook teams helpt bij het beheren van taken, het organiseren van agenda's, bladeren door contacten, toevoegen van notities en meer.
eM Client is een e-mailapp voor desktop ontworpen om teams te helpen bij het afhandelen van e-mailcommunicatie, de dagelijkse agenda, aankomende (online) evenementen, samenwerken met collega's en meer, alles in een uniforme, overzichtelijke interface. Met de app kunnen beheerders een bedrijfsbreed beleid voor e-mailversleuteling (PGP, S/MIME) handhaven, e-mails archiveren of aanpasbare handtekeningen, e-mailsjablonen en QuickTexts maken en opslaan om communicatieprocessen te stroomlijnen. Internationale teams kunnen rekenen op onmiddellijke vertaling van alle e-mails. Meer informatie over eM Client

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Open source, private cloud Slack-alternatief met werkplekberichtenuitwisseling voor web, pc's en telefoons.
Mattermost biedt samenwerkingsoplossingen van ondernemingsniveau voor toonaangevende organisaties op een levendig open source-platform. De private, hybride en publieke cloud-oplossingen bieden veilige, configureerbare, zeer schaalbare berichten op internet, mobiel en pc met archivering, zoeken en diepe integratie tussen interne systemen. Meer informatie over Mattermost

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Een SaaS-platform voor de digitale werkplek waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen creëren en de veilige terugkeer van werknemers naar kantoor kunnen beheren.
WorkInSync is een cloudgebaseerd SaaS-platform waarmee organisaties hun kantoren kunnen omzetten in hybride werkplekken. De functies omvatten: personeelsplanning, bureauboeking, hot-desking, plannen voor zitplaatsen op afstand, boekingen van vergaderruimten, boekingen van conferentiezalen, beheer van contactloze toegang, bezoekersbeheer, boekingen voor kantoor- en woon-werkverkeer of -transport (shuttle, luchthaventransfers), aanwezigheidsbeheer, interactieve kaarten, ruimtebeheer en analyse van ruimtegebruik. Meer informatie over WorkInSync

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Pumble is een gratis chat- en samenwerkingsapp voor teams met onbeperkte mogelijkheden.
Pumble is een gratis app voor teamchat waarmee teams van elke omvang kunnen samenwerken. In tegenstelling tot andere teamchat-apps is Pumble gratis beschikbaar voor een onbeperkt aantal gebruikers. Pumble is een online web-app die in een browser werkt, maar je kunt het allemaal voor het gemak op je computer of mobiele telefoon installeren. Meer informatie over Pumble

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Holaspirit is een webplatform ontworpen voor zelfbeheerde organisaties, wat hun methodologie ook is (Holacratie, Sociocratie, Sociocratie 3.0)
Holaspirit is een webplatform ontworpen voor zelfbeheerde organisaties, wat hun methodologie ook is (Holacratie, Sociocratie, Sociocratie 3.0). Holaspirit vereenvoudigt de implementatie van een nieuw organisatieontwerp op basis van rollen en cirkels, nieuw bestuur op basis van een gedistribueerd besluitvormingsproces, en een nieuwe manier van werken. Meer informatie over Holaspirit

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app. Meer informatie over Blink

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Van het plannen van werk tot het leveren ervan, teams gebruiken Toggl Plan om duidelijkheid te creëren, zinvol werk gedaan te krijgen en factureerbare uren te maximaliseren.
Toggl Plan is eenvoudige, online werkmanagementsoftware voor kleine en middelgrote teams. Plan, volg en lever projecten op tijd zonder gehaast op het laatste moment. Met eenvoudige tijdlijnen en taakborden met slepen en neerzetten kun je stoppen met die onhandige spreadsheets en complexe projectmanagementtools. Begin binnen enkele minuten, krijg een duidelijk overzicht van het werk en hou alles met slechts een paar klikken up-to-date, zodat je team meer tijd overhoudt en zo meer zinvol werk gedaan krijgt. Meer informatie over Toggl Plan

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Een geavanceerde tool die is ontworpen waarmee bedrijven het volgen van bestellingen, het beheren van teams en het verpakken van toepassingen kunnen stroomlijnen.
PACE Packager Hub is een volwaardige oplossing voor het verpakken van toepassingen met UI-gestuurde architectuur en bestaat uit modules voor taakbeheer en opslagbeheer. De tool maakt ingebouwde klantenservice mogelijk en is speciaal ontworpen voor flexibel beheer van taken en operationele processen. Met deze tool kun je zakelijke (interne) en externe opslagplaatsen beheren, een soepele communicatie mogelijk maken tussen engineers en klanten en zorgen voor een sterk beheer van de hele levenscyclus van app-verpakkingen. Meer informatie over PACE Packager Hub

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Open source project management tools met een breed scala aan functies. Het ondersteunt teams gedurende de gehele levenscyclus van projectmanagement.
Open source project management tools met een breed scala aan functies. Het maakt het beheer van meerdere projecten, teamsamenwerking en communicatie mogelijk gedurende de hele levenscyclus van het project. OpenProject ondersteunt klassiek en flexibel projectmanagement: taakregistratie, Agile-borden, Gantt-diagrammen, wiki, vergaderbeheer, foutrapportage, urenregistratie en kostenrapportage, budgettering en nog veel meer. Er is een gratis Community-editie, een gehoste Cloud-editie en een lokale Enterprise-editie. Meer informatie over OpenProject

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Eenvoudige software voor het beheer van taken en projecten. Redbooth maakt het jou en je team gemakkelijk om je werk te plannen en bij te houden.
Projectmanagement voor moderne teams. Redbooth is een taak- en projectmanagementplatform dat één plek biedt voor teamsamenwerking: taken, discussies en het delen van bestanden. Redbooth is eenvoudig en flexibel in het gebruik, waardoor projectteams en afdelingen bij duizenden bedrijven hun werk kunnen doen. Ga aan de slag met een 14-daagse proefversie van het bedrijfsplan. Meer informatie over Redbooth

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
ProofHub is een online tool voor projectmanagement en samenwerking die het voor teams gemakkelijk maakt om samen te werken aan projecten en deze te beheren.
ProofHub is SaaS-gebaseerde software voor projectmanagement die wordt geleverd met geïntegreerde groepchat, snelle discussies over projecten, workflows en borden, projectrapporten en nog veel meer krachtige functies. Het stelt teams in staat om op een eenvoudige en flexibele manier vanaf één plek samen te werken en te communiceren over projecten en is ook beschikbaar voor zowel Android- als iOS-besturingssystemen; hierdoor is het zelfs voor externe teams gemakkelijk om verbonden te blijven. Bovendien krijg je ook een gratis proefversie voordat je voor de betaalde versie kiest. Meer informatie over ProofHub

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Help je team georganiseerd te blijven en prioriteiten te stellen, terwijl je precies te weten komt waar je tijd en energie naartoe gaat.
Intervals is aanpasbare software voor urenregistratie en teambeheer die is ontworpen voor de unieke behoeften van kleine teams. Bevat alles wat je nodig hebt om projecten van begin tot eind uit te voeren, met krachtige productiviteitsrapportage. Inclusief taakprioritering, een gedeelde agenda, Gantt-diagrammen, een mobiele app en meer. Ideaal voor kleine bedrijven zoals webontwikkelaars, creatieve bureaus, IT-servicebedrijven en communicatiebedrijven. Organiseer je team en bepaal prioriteiten met Intervals. Gratis proefversie. Meer informatie over Intervals

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Geo is cloudgebaseerde software voor buitendienstbeheer. Het plant personeel, produceert werkbladen en factureert in een handomdraai.
Geo maakt het buitendienstbeheer eenvoudig. Bedrijven kunnen mobiele werknemers eenvoudig in realtime beheren, taken plannen en bijhouden, ter plaatse offertes maken en op dezelfde dag factureren. Met Geo kunnen kantoormedewerkers en buitendienstmedewerkers samenwerken en realtime werkinformatie delen, dubbele invoer en kostbare fouten voorkomen, met behulp van slimme apparaten die ze al hebben. Dit betekent minder tijd die wordt besteed aan administratie, verhoogde winstgevendheid en meer tevreden klanten. Gratis proefperiode van 7 dagen beschikbaar. Meer informatie over GeoOp

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand.
Platform voor het intelligent beheer van bedrijfsactiviteiten met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze platformonafhankelijke apps kunnen worden gebruikt op een laptop, tablet of mobiel en kunnen gemakkelijk worden geschaald van 1 naar 10.000 werknemers. Voorkom dubbele boekingen met het systeem voor de beschikbaarheid van werknemers. Deel documenten en foto's in realtime, wereldwijd. ==> Twijfel je wie de beste medewerker is voor de klus? Vraag het aan je "digitale Sherpa": die weet het op basis van je aangepaste criteria. Meer informatie over AI Field Management

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Coördineer de werkstroom binnen en tussen verbonden teams om de levering van klantwaarde te verbeteren.
LeanKit ondersteunt de implementatie van Lean-principes, -praktijken en werkmethoden voor alle bedrijfsfuncties, om organisaties te helpen een omgeving van continue verbetering en innovatie te creëren waardoor ze sneller klantwaarde kunnen leveren. Door te visualiseren hoe je werk door je proces stroomt, biedt LeanKit inzicht in het grote plaatje van het werk, waardoor teams effectiever kunnen samenwerken. Meer informatie over Planview AgilePlace

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Eenvoudig project- en taakbeheer voor teams
Hitask is een unieke project- en taakmanager voor teams. Het helpt om je te concentreren op teamsamenwerking, het gedaan krijgen van taken en het beheren van een volledig project. Meer informatie over HiTask

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Teamplanning, projectplanning, urenregistratie, beschikbaarheidsbeheer en benutting, prognose in een enkele resourceplanning tool.
>> Software voor resource- en projectplanning >> Personeelsplanning, urenregistratie, urenstaten, projectplanning en functies voor budgettering, werklast, prestaties, beschikbaarheidsbeheer, resource-prognose. >> Teamdeck is ontwikkeld door een softwarebedrijf dat ook werkt met Spotify, Uber, Netflix en Viu. >> Het product wordt gebruikt in de IT-, financiële, creatieve, detailhandel-, gaming-, onderwijs- en mediasector. >> Live demopresentatie en hulp bij het gratis instellen. Meld je aan voor een demo. Meer informatie over teamdeck

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Met awork werkt jouw team beter en gelukkiger samen: Middelen beheren, projecten plannen, tijden bijhouden. 2000+ teams houden van awork. Probeer het nu.
awork is jouw teammanagementtool voor een gelukkige samenwerking: intuïtief, vriendelijk, uit Europa. Om je te helpen alle middelen en projecten te coördineren, combineert awork projectplanning met de persoonlijke agenda van je team. Je weet altijd hoe druk je team het heeft en herkent knelpunten onmiddellijk. Met visuele taakplanning weet iedereen wie wat doet en wanneer de volgende deadline is. En tijdregistratie is direct geïntegreerd met teamorganisatie. 2000+ teams houden van awork. Probeer het nu gratis. Meer informatie over awork

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Planview Projectplace is een geïntegreerde oplossing voor projectmanagement en collaboratief werkmanagement waarmee teams hun werk kunnen doen.
Planview Projectplace is een online oplossing voor projectmanagement en collaboratief werkmanagement waarmee teams de voortgang van hun werk moeiteloos kunnen beheren en volgen. Of je team zich nu op kantoor of een internationale locatie bevindt, het biedt alles wat je nodig hebt om projecten te plannen, taken te beheren, de voortgang visueel te volgen en doelen te bereiken. Capaciteiten omvatten geïntegreerde Kanbanborden en Gantt-diagrammen, collaboratief documentbeheer, taak- en workloadbeheer, communicatietools en meer. Meer informatie over Planview ProjectPlace

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Je essentiële projectmanagementfuncties aangedreven door automatisering. Zo intuïtief dat teams er direct mee aan de slag kunnen.
Een nieuwe manier om projecten en teams te beheren. Eenvoudig en visueel, waarbij iedereen in het team een plek heeft. Er is geen installatie of training nodig, daarom is het perfect voor het hele bedrijf en voor projecten van elke omvang. Mosaic combineert al je essentiële projectmanagementfuncties, aangedreven door een automatiseringsmotor. Transformeer de manier waarop je het werk en het team beheert. Eindelijk kun je plannen, volgen en beheren – allemaal op één plaats. Meer informatie over Mosaic

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Een pakket met meer dan 210 Mac-apps die de productiviteit van je bedrijf helpen te verbeteren.
Het is een Mac-platform dat meer dan 210 apps biedt voor bedrijven van elke omvang. Krijg meer taken sneller gedaan met één abonnement. Laat Setapp je team naar de juiste tools leiden. Concentreer je op de efficiëntie en haal alles uit je dromen. Het kan gebeuren. En het zal gebeuren met Setapp. Setapp for Teams biedt een volledige softwarecatalogus in één abonnement dat hetzelfde kost als je zou betalen voor vrijwel elke app uit de bibliotheek. Meer informatie over Setapp

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging