Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Team management software

Team management software bevat geïntegreerde communicatiemogelijkheden en project-/taakbeheerfuncties die managers kunnen helpen bij het verbeteren van de samenwerking, communicatie en productiviteit binnen teams en bij teamgerelateerde projecten, zowel op afstand als op kantoor.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Team management software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

82 resultaten

Confluence helpt teams samen te werken en de productiviteit te verhogen. Meer informatie over Confluence
Of je team zich nu op kantoor of over de hele wereld bevindt, Confluence helpt je op één lijn te blijven. Gebruik Confluence als een softwaretool voor teambeheer om als team beter samen te werken. Je kunt projecten plannen, beter communiceren en de productiviteit verhogen, waarbij iedereen op één lijn zit. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Verbeter je teammanagement met Asana AI. Pak complexe workflows aan, krijg betere inzichten en verbeter teamwerk efficiënt. Meer informatie over Asana
Asana transformeert teammanagement met behulp van AI-aangedreven functies die inzichten opleveren, teamwork verbeteren en zorgen voor gestroomlijnde workflows. Beheer taken, houd prestaties bij en pas je snel aan veranderende prioriteiten aan. Met projectsjablonen, doelbeheer en geautomatiseerde voortgangscontrole zorgt Asana ervoor dat je team zijn doelen sneller bereikt. Gebruik AI-gestuurde inzichten om de toewijzing van middelen te optimaliseren. Of het nu gaat om campagnebeheer, onboarding of productlanceringen, Asana stelt jouw organisatie in staat om slimmer te werken. Meer informatie over Asana

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Eén modern systeem voor loonadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden, HR en IT Meer informatie over Rippling
Rippling is de eerste manier voor bedrijven om hun hele HR en IT te beheren, van salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden tot werknemerscomputers en apps, allemaal in één, modern systeem. In slechts 90 seconden kan een bedrijf de loonlijst, ziektekostenverzekering, werkcomputer en apps van derden (zoals Gmail, Microsoft Office en Slack) instellen (of uitschakelen). Meer informatie over Rippling

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
De technologie van UniFocus biedt een eersteklas tool voor personeelsbeheer, zodat managers slimmere en snellere beslissingen kunnen nemen. Meer informatie over Unifocus
UniFocus is een leider op het gebied van personele optimalisatie en combineert oplossingen voor arbeidsbeheer en systemen voor tijd en aanwezigheid met inzichten in de betrokkenheid van klanten en werknemers. De tools van UniFocus maken gebruik van een diepgewortelde expertise in de sector om arbeidsvoorspellingen, budgettering, planning en naleving in een handomdraai te realiseren. Dankzij de cloudgebaseerde tools kan de software integreren met je bestaande systemen en op elk moment vanaf elk apparaat krachtige bedrijfsinzichten bieden. Meer informatie over Unifocus

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Verbeter het teambeheer met de AI-gestuurde tools van Deel Engage en verhoog de productiviteit en samenwerking. Meer informatie over Deel
Deel Engage zorgt voor een revolutie in het beheer van teams met zijn AI-platform, dat is ontworpen om ontwikkelings-, prestatie- en trainingsprocessen te stroomlijnen. Het platform biedt uitgebreide mechanismen voor feedback door middel van 360°-beoordelingen en aangepaste processen, zodat beoordelingen zonder vooroordelen mogelijk zijn. De integratie van OKR's en andere hulpmiddelen voor het stellen van doelen bevordert een consistente vooruitgang van het team. Deel Engage verbetert de HR-productiviteit met ingebouwde AI, integreert verschillende stadia van het beheer van talent en bevat plugins voor Slack om de samenwerking te bevorderen en de bedrijfscultuur te versterken. Deze holistische aanpak verhoogt niet alleen de productiviteit, maar ondersteunt ook een bloeiende werkplekomgeving. Meer informatie over Deel

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Zoho Projects is een online tool voor projectmanagement waarmee teams taken moeiteloos kunnen plannen, bijhouden en eraan samenwerken. Meer informatie over Zoho Projects
Zoho Projects is cloudgebaseerde software voor projectmanagement die het projectmanagementproces stroomlijnt, van planning en uitvoering tot monitoring en rapportage. De software beschikt over een gebruiksvriendelijke interface waarmee teamleden projecten kunnen visualiseren, waardevolle projectinzichten kunnen verkrijgen en naadloos kunnen samenwerken. Bovendien integreert Zoho Projects met andere populaire zakelijke tools, zoals Google- en Microsoft-apps, waardoor het gemakkelijk is om met bestaande workflows te werken. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Meer informatie over Basecamp

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
ClickUp is een toonaangevende tool voor teambeheer, met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken.
ClickUp is een goed beoordeelde tool voor teambeheer. Gebruik taken, planning, toegewezen opmerkingen, aangepaste weergaven, automatiseringen, documenten, herinneringen, doelen, agenda's, chat en meer voor je behoeften op het gebied van teambeheer. Directe integratie met Zoom Het wordt vertrouwd door bedrijven zoals Google, Nike en Airbnb en brengt al je teamwerk samen in één app. ClickUp's volledig aanpasbare en bedrijfseigen functionaliteiten, ontworpen voor teams van elke omvang en uit elke sector, maken het onmisbaar voor alle teams. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Wrike is software voor teambeheer op ondernemingsniveau met kant-en-klare sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Wrike is bekroonde software voor teambeheer die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer. Meer informatie over Todoist

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een snel en eenvoudig te gebruiken digitaal whiteboard dat is ontworpen om je te helpen altijd en overal met anderen samen te werken. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Blijf altijd verbonden met je team. Probeer krachtige integraties met Slack, Box, Atlassian-producten, MS-ecosysteem en meer om je workflow te stroomlijnen, of bouw je eigen met behulp van API. Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt managers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door hun POS te integreren. Gebruik net als de meer dan 250.000 restaurantprofessionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over 7shifts

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen, kanbanborden en teamsamenwerking.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen. Meer informatie over ProjectManager.com

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Podio is de nieuwe manier voor teams om te communiceren, organiseren en werk gedaan te krijgen. Gratis voor maximaal 10 gebruikers.
Citrix Podio is de nieuwe manier om te organiseren, communiceren en werk gedaan te krijgen. Meer dan 500.000 organisaties gebruiken Podio om projecten en afdelingen van bedrijven te runnen. Dit omvat iedereen, van kleine groeiende bedrijven die Podio gebruiken om hun hele bedrijf te runnen tot innovatieve teams in ondernemingen. Podio versnelt de communicatie en biedt de transparantie en verantwoording die nodig is voor efficiënt teamwerk, door mensen in staat te stellen het werk op één gebruiksvriendelijke plek te organiseren en bij te houden. Meer informatie over Podio

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Werk samen met je team, klanten en aannemers en blijf op de hoogte van je werk.
ProWorkflow is een toonaangevende, uitgebreide projectmanagementtool voor teams van 5 tot 5000 personen. Met 17 jaar ervaring en meer dan 3 miljoen betrouwbare projecten, begrijpt het kleine details tot en met big data. Houd Gantt-diagramtaken, Kanbanborden, tijd, documenten, communicatie, offertes en facturen bij. Met de krachtige API en aanpasbare functies kun je ProWorkflow moeiteloos aanpassen. Klantenondersteuning van wereldklasse en gratis onboarding maken de beslissing om in te stappen eenvoudig. Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Gratis en gebruiksvriendelijke urenregistratiesoftware voor teams van elke omvang. Integreert met Basecamp, Asana, Trello en veel meer.
TMetric is een gratis en gebruiksvriendelijke online tool voor urenregistratie voor freelancers en teams van elke omvang. Met TMetric kun je: budgetten instellen voor je projecten; tarieven vaststellen voor elke taak, klant, project of teamlid; je klanten factureren; je werkdag bekijken op een tijdlijn; gedetailleerde tijd- en financiële rapporten ontvangen, en screenshots genereren. TMetric integreert met bijna alles, inclusief Asana, Basecamp, Bitbucket, Freshdesk, GitHub, GitLab, Jira, Redmine, Trello, Visual Studio Online, Wrike, Todoist, en Zendesk. Meer informatie over TMetric

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Optimaliseer teambeheer. AI-gestuurde urenregistratie, betrouwbare gegevens, naadloze activiteiten. Houd moeiteloos de teamtijd bij.
Stroomlijn je teambeheer met urenstaten van Tempo, de app voor urenregistratie in Jira. Maak gebruik van AI-gestuurde, geautomatiseerde urenregistratie om waardevolle inzichten te verkrijgen. Genereer betrouwbare gegevens voor rapportage, facturering en boekhouding, waardoor teambeheeractiviteiten worden geoptimaliseerd. Houd moeiteloos de tijd voor teamgerelateerde activiteiten bij, verbeter de acceptatie door gebruikers en verbeter de zichtbaarheid voor efficiënt teambeheer. Neem gegevensgestuurde beslissingen, meet de prestaties nauwkeurig en stimuleer succes in teamsamenwerking. Meer informatie over Tempo Timesheets

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Krachtig platform voor projectmanagement en samenwerking
Hive is het realtime samenwerkingsplatform dat het hoge tempo stimuleert bij bedrijven als Starbucks, Uber, Google en The Economist. Geef je team de flexibiliteit om hun projecten te beheren op de manier waarop ze het beste werken, volg moeiteloos hun voortgang en herken risico's met Hive Analytics. Hive integreert ook met duizenden toepassingen om het gemakkelijker dan ooit te maken om al je werk op één centrale plek aan te sluiten. Meer informatie over Hive

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
Pumble is een gratis chat- en samenwerkingsapp voor teams met onbeperkte mogelijkheden.
Pumble is een gratis app voor teamchat waarmee teams van elke omvang kunnen samenwerken. In tegenstelling tot andere teamchat-apps is Pumble gratis beschikbaar voor een onbeperkt aantal gebruikers. Pumble is een online web-app die in een browser werkt, maar je kunt het allemaal voor het gemak op je computer of mobiele telefoon installeren. Meer informatie over Pumble

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
E-mailclient voor desktop die ook teams helpt bij het beheren van taken, het organiseren van agenda's, bladeren door contacten, toevoegen van notities en meer.
eM Client is een e-mailapp voor desktop ontworpen om teams te helpen bij het afhandelen van e-mailcommunicatie, de dagelijkse agenda, aankomende (online) evenementen, samenwerken met collega's en meer, alles in een uniforme, overzichtelijke interface. Met de app kunnen beheerders een bedrijfsbreed beleid voor e-mailversleuteling (PGP, S/MIME) handhaven, e-mails archiveren of aanpasbare handtekeningen, e-mailsjablonen en QuickTexts maken en opslaan om communicatieprocessen te stroomlijnen. Internationale teams kunnen rekenen op onmiddellijke vertaling van alle e-mails. Meer informatie over eM Client

Functies

  • Messaging
  • Voortgang bijhouden
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden