66 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie NPS-enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen inzichten verzamelen. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige NPS-enquêtes (Net Promoter Score) maken. Wil je zeker weten dat je klanten tevreden zijn? Wil je weten hoe loyaal je klanten zijn? Ben je benieuwd of je patiënten je bij anderen aanbevelen? Al deze vragen en nog veel meer worden beantwoord met de NPS. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige NPS-enquêtes...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Zonka Feedback CX Platform is meerkanaals-software voor enquêtes en feedback. Meet, verbeter en transformeer de klantervaringen van medewerkers. Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken, inclusief Net Promoter Score, score voor klantinspanningen en klanttevredenheidsscore. Verzamel feedback en voer enquêtes uit via meerdere kanalen, tablets, online, e-mail, en sms-berichten. Houd je team op één lijn, bekijk reacties en werk samen om de feedbacklus te sluiten. Bekijk inzichtelijke feedbackrapporten om je te richten op klanttevredenheid en groei. Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken,...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
De Refiner tool is een oplossing voor NPS die speciaal is ontwikkeld voor gegevensgestuurde SaaS-bedrijven. Meer informatie over Refiner
Refiner is een oplossing voor NPS (Net Promoter Score) die speciaal is ontwikkeld voor gegevensgestuurde SaaS-bedrijven. Genereer een constante stroom NPS-feedback van hoge kwaliteit dankzij perfect getimede enquêtewidgets binnen de app. Identificeer je grootste fans en gebruikers die een vertrekrisico vormen. Ontdek hoe je NPS-feedback kunt verbeteren en kunt omzetten naar realtime acties. Waarschuw je team, verrijk CRM-profielen, activeer gepersonaliseerde campagnes of update je backend-API met webhooks. Laat je SaaS groeien dankzij realtime klantinzichten. Meer informatie over Refiner
Refiner is een oplossing voor NPS (Net Promoter Score) die speciaal is ontwikkeld voor gegevensgestuurde SaaS-bedrijven. Genereer een constante stroom NPS-feedback van hoge kwaliteit dankzij...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Het platform heeft een zeer goede ondersteuning voor NPS-vragen. Goede rapportage, automatisering en integratie met je bedrijfssoftware. Meer informatie over Startquestion
Ben je op zoek naar NPS-software die je kunt integreren met je andere software? Dit platform is gericht op het verbinden van tools en het klantensuccesteam van wereldklasse staat klaar om je te helpen. Meer informatie over Startquestion
Ben je op zoek naar NPS-software die je kunt integreren met je andere software? Dit platform is gericht op het verbinden van tools en het klantensuccesteam van wereldklasse staat klaar om je te...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Platform voor klantenbinding met sentimentmonitoring, feedback vastleggen, closed-loop follow-up, plaatsen van reviews en tekstanalyses. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je producten en diensten betekenisvoller te maken voor de klanten die je bedient. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Une plateforme SaaS pour améliorer l'expérience client en analysant les émotions des clients dans les commentaires et en extrayant des Meer informatie over Qemotion
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une solution sémantique et émotionnelle pour analyser les avis de vos clients et collaborateurs à partir d'enquêtes, d'avis en ligne, etc. Notre outil d'analyse sémantique et émotionnelle vous permet d'identifier en un clic les étapes les plus commentées et critiques de votre parcours client. Meer informatie over Qemotion
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Geavanceerd platform voor voorspellende analyses dat bedrijven helpt bij het vaststellen en meten van de belangrijkste drijfveren die van invloed zijn op Churn, ARPU, CLV en NPS. Meer informatie over Customer Happiness Index
Geavanceerd platform voor voorspellende analyses dat bedrijven helpt bij het vaststellen en meten van de belangrijkste drijfveren die van invloed zijn op Churn, ARPU, CLV en NPS. Meer informatie over Customer Happiness Index
Geavanceerd platform voor voorspellende analyses dat bedrijven helpt bij het vaststellen en meten van de belangrijkste drijfveren die van invloed zijn op Churn, ARPU, CLV en NPS.

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan!
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
België Lokaal product
NPS-enquêtesoftware voor ondernemingen, met inzichtelijke rapportage en bruikbare feedback. Sluit de cirkel met vervolgacties en waarschuwingen.
NPS-enquêtesoftware. Voer inzichtelijke NPS-enquêtes uit en krijg inzichtelijke rapportage en bruikbare feedback. Maak het overzicht compleet met deelbare rapporten, dashboards, waarschuwingen en tools voor vervolgacties. Ingebouwde tekst- en sentimentanalyse. Voeg je operationele gegevens samen en integreer ze met Slack, Zendesk, API, CRM en meer. Omvat onbeperkte gebruikers en werkt in 47 talen.
NPS-enquêtesoftware. Voer inzichtelijke NPS-enquêtes uit en krijg inzichtelijke rapportage en bruikbare feedback. Maak het overzicht compleet met deelbare rapporten, dashboards, waarschuwingen en...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Maak elke klantervaring geweldig.
AskNicely is een populair platform voor ervaringsbeheer met meer dan 750 5-sterrenbeoordelingen. AskNicely is de enige NPS-software met een mobiele app voor personeel, tv-dashboards en meer dan 40 vooraf gebouwde integraties. Het verzamelt automatisch feedback van klanten, houdt de Net Promoter Score bij op individueel personeelsniveau en stelt je frontlijnteams in staat om op klanten te reageren. Ontdek waarom meer dan 15.000 mensen met plezier AskNicely gebruiken om elke klantervaring geweldig te maken. Boek een demo op de website.
AskNicely is een populair platform voor ervaringsbeheer met meer dan 750 5-sterrenbeoordelingen. AskNicely is de enige NPS-software met een mobiele app voor personeel, tv-dashboards en meer dan 40...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Het is een enquêtetool waarmee bedrijven aangepaste enquêtes voor werknemerstevredenheid, patiëntbetrokkenheid, productprijzen en meer kunnen creëren.
Het is een enquêtetool waarmee bedrijven aangepaste enquêtes voor werknemerstevredenheid, patiëntbetrokkenheid, productprijzen en meer kunnen creëren.
Het is een enquêtetool waarmee bedrijven aangepaste enquêtes voor werknemerstevredenheid, patiëntbetrokkenheid, productprijzen en meer kunnen creëren.

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals.
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals.
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals.

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
SurveyMonkey Enterprise is het meest populaire enquêteplatform voor bedrijven.
SurveyMonkey Enterprise stelt bedrijven in staat om kritieke feedback vast te leggen en ernaar te handelen om groei en innovatie op schaal te stimuleren met geavanceerde beveiligings- en nalevingsfuncties. Integreer enquêtefeedback met je technologiestack om de besluitvorming te verrijken en workflows te automatiseren. De producten, ondernemingsoplossingen en integraties van SurveyMonkey stellen meer dan 335.000 organisaties in staat om betere klantervaringen te bieden, het behoud van werknemers te verhogen en groei en innovatie mogelijk te maken.
SurveyMonkey Enterprise stelt bedrijven in staat om kritieke feedback vast te leggen en ernaar te handelen om groei en innovatie op schaal te stimuleren met geavanceerde beveiligings- en nalevingsfunc...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Professionele online enquêtesoftware. Enquêtes, vragenlijsten, formulieren en tests voor klantervaring, marktonderzoek, HR en meer.
SurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing en er is behalve een webbrowser geen extra software vereist om het te gebruiken. Enkele van de servicefuncties zijn: geavanceerde logica en randomisatie, ondersteuning voor elke taal en meertalige enquêtes, teamwerk en het delen van enquêteresultaten, verbeterde beveiliging (SSL/HTTPS), export van enquêteresultaten (Excel, SPSS, PowerPoint), branding en whitelabel-enquêtes, API.
SurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions.
UniFocus is a leader in workforce optimization, combining labor-management solutions and time and attendance systems with customer and employee engagement insights. UniFocus's tools leverage a deep well of industry expertise to make labor forecasting, budgeting, scheduling, and compliance a breeze. Our cloud-based tools allow our software to integrate with your existing systems and provide powerful business insights from any device at any time.
UniFocus is a leader in workforce optimization, combining labor-management solutions and time and attendance systems with customer and employee engagement insights. UniFocus's tools leverage a deep...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Blue is software voor ervaringsbeheer die je centrale enquêtes, 360-graden feedbackbeoordeling en cursusevaluaties automatiseert.
Blue is de software voor ervaringsbeheer die naadloos kan worden geïntegreerd in de IT-infrastructuur van je organisatie (HRIS, SIS, CRM, LMS, Portal en SSO). Of je nu je centrale en grote enquête, 360-graden feedbackreview of cursusevaluaties wilt automatiseren, Blue is de juiste oplossing voor jou. Met de krachtigste automatisering die beschikbaar is op de markt, is het werk klaar zodra je de software hebt ingesteld.
Blue is de software voor ervaringsbeheer die naadloos kan worden geïntegreerd in de IT-infrastructuur van je organisatie (HRIS, SIS, CRM, LMS, Portal en SSO). Of je nu je centrale en grote enquête,...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen.
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten en leidinggevenden te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen. Maak en implementeer elk type professionele enquête. Maak medewerkers en teams betrokken om hun suggesties te ontdekken en prestaties te verbeteren. Ontdek wat klanten zeggen en aanbevelen. Ontdek je Net promoter Score (NPS). Verken meningen en genereer ideeën. Voer onderzoek uit op markten en potentiële klanten. Ontvang 24/7 ondersteuning en advies van enquêtedeskundigen.
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten en leidinggevenden te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen. Maak en implementeer...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Alles-in-één feedbackpakket met omnichannel distributie, visuele aanpassing en het maken van enquêtes tijdens het klantentraject.
Feedbackly is een alles-in-één feedbacktool die gedurende het gehele klantentraject feedback automatisch omzet in verkoop en groei. Maak aanpasbare enquêtes en publiceer ze tegelijkertijd op elk verkoop-/communicatiekanaal; analyseer vervolgens de reacties in dit toonaangevende dashboard en met een voor het klantentraject gespecialiseerde analysetool. Maak gebruik van het concept van het in kaart brengen van het klantentraject om de tevredenheidsniveaus nauwkeurig bij te houden. Gebruik dit inzicht vervolgens om goede zakelijke beslissingen te nemen.
Feedbackly is een alles-in-één feedbacktool die gedurende het gehele klantentraject feedback automatisch omzet in verkoop en groei. Maak aanpasbare enquêtes en publiceer ze tegelijkertijd op elk...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
zenloop is een platform voor feedbackbeheer dat e-commercewinkels in staat stelt klantenbehoud te vergroten met behulp van het Net Promoter System®.
zenloop is een platform voor het beheer van NPS-feedback dat klantenbehoud verbetert door gebruik te maken van het Net Promoter System-raamwerk (NPS). - Verzamel bruikbare feedback met hoge responspercentages tot 25-30%. - Prikkel en activeer je organisatie met livestreams van feedback. - Stel onmiddellijke inzichten en trends vast met slimme labels (tekstanalyse). - Verras promotors en critici met gepersonaliseerde antwoorden om het verloop te verminderen. - Stimuleer verbeteringen - stuur feedbackmeldingen door naar collega's.
zenloop is een platform voor het beheer van NPS-feedback dat klantenbehoud verbetert door gebruik te maken van het Net Promoter System-raamwerk (NPS). - Verzamel bruikbare feedback met hoge...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Cloudgebaseerde tool voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van klanten kunnen vastleggen en analyseren om de merkwaarde te verbeteren.
Het bekroonde SaaS-platform van Medallia, de Medallia Experience Cloud, is toonaangevend op de markt in het begrijpen en beheren van ervaring voor klanten, werknemers en burgers. Medallia legt ervaringssignalen vast die zijn gecreëerd tijdens dagelijkse persoonlijke, digitale en IoT-interacties en past bedrijfseigen AI-technologie toe om gepersonaliseerde en voorspellende inzichten te onthullen die actie kunnen stimuleren met enorme bedrijfsresultaten.
Het bekroonde SaaS-platform van Medallia, de Medallia Experience Cloud, is toonaangevend op de markt in het begrijpen en beheren van ervaring voor klanten, werknemers en burgers. Medallia legt...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Lever NPS-enquêtes via apps, websites, e-mail en chatbots. Krijg bruikbare inzichten die het verloop verminderen en de groei stimuleren.
De gemakkelijkste manier om de Net Promoter Score® te meten. Meet de NPS op elk contactpunt via meerdere kanalen en bereik klanten waar ze het meest betrokken zijn. Stel moeiteloos NPS-enquêtes op met een intuïtieve enquête-ontwerpfunctie en pas enquêtes aan om merkeigen NPS-enquêtes te leveren. Analyseer je NPS met krachtige ingebouwde analyses om waardevolle inzichten te ontdekken.
De gemakkelijkste manier om de Net Promoter Score® te meten. Meet de NPS op elk contactpunt via meerdere kanalen en bereik klanten waar ze het meest betrokken zijn. Stel moeiteloos NPS-enquêtes op...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn, and turn Detractors into Promoters.
Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn, and turn Detractors into Promoters.

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Trustmary verbindt klantfeedback, klantbeoordelingen en website om meer conversies (leads, verkoop) te verkrijgen. Volledig geautomatiseerd.
Met Trustmary kun je: 1. NPS meten en feedback verzamelen; 2. feedback omzetten in authentieke beoordelingen en getuigenissen (inclusief video); 3. sociaal bewijs tonen op de website en meten hoe ze je conversies verbeteren. Volledig geautomatiseerd. De primaire waarde komt voort uit een continue stroom van authentieke en effectieve door de klant gegenereerde inhoud uit de feedbackstroom en eenvoudige manieren om ze op de website te tonen, wat leidt tot hogere conversiepercentages.
Met Trustmary kun je: 1. NPS meten en feedback verzamelen; 2. feedback omzetten in authentieke beoordelingen en getuigenissen (inclusief video); 3. sociaal bewijs tonen op de website en meten hoe ze...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Keatext is an AI-powered text analytics platform for customer feedback and conversation data.
Keatext is an AI-powered text analytics platform for customer feedback and conversation data. With no manual setup, you can upload data like reviews, surveys, and support tickets. Keatext also integrates directly with Zendesk, Intercom, and 400+ other platforms. Get access to dashboards with top insights based on your KPIs, or dive into the sentiments, topics, and opinions in your data. Create powerful charts, filter data, and share analytics to guide business decisions.
Keatext is an AI-powered text analytics platform for customer feedback and conversation data. With no manual setup, you can upload data like reviews, surveys, and support tickets. Keatext also...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
A survey solution for Voice of the Customer feedback. We offer NPS tracking, advanced reporting, GDPR-compliance and real-time results.
Netigate is a feedback platform that allows you to collect and manage valuable VoC and VoE business insights using online surveys. Our Voice of the Customer solutions help you to measure and improve NPS, customer satisfaction, engagement, loyalty, and reduce churn. We combine a user-friendly survey platform with in-house expertise to bring you advanced data analysis, numerous survey distribution methods, real-time reporting, expert-crafted templates, GDPR compliance, and much more.
Netigate is a feedback platform that allows you to collect and manage valuable VoC and VoE business insights using online surveys. Our Voice of the Customer solutions help you to measure and improve...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Gebruik de enquêtebeheertool van Qualaroo om NPS-enquêtes te creëren en ze automatisch te scoren. Volg de NPS-scores in de loop van de tijd met behulp van grafieken.
Qualaroo is enquête- en geavanceerde rapportagesoftware waarmee je allerlei soorten enquêtes kunt maken, waaronder NPS (Net Promoter Score). Probeer kant-en-klare NPS-enquêtesjablonen of maak er zelf een met gepersonaliseerde branding. Het uitgebreide dashboard toont je NPS-score, zodat je de kwaliteit van de klantervaring kunt meten. Krijg toegang tot de mening van je klanten door enquêtes uit te voeren met niet-opdringerige pop-up-Nudges. Maak enquêtes in 21 talen en deel ze op meerdere kanalen zoals mobiele apps, websites, webapps en links.
Qualaroo is enquête- en geavanceerde rapportagesoftware waarmee je allerlei soorten enquêtes kunt maken, waaronder NPS (Net Promoter Score). Probeer kant-en-klare NPS-enquêtesjablonen of maak er zelf...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Feedbacktool met één klik waarmee je klanten direct feedback kunnen geven. Creëer je eigen knoppen en integreer ze overal.
Ongeëvenaarde tool voor het beheer van klantfeedback, met een bekroond klantenserviceteam, uitgebreide rapportagecapaciteiten, een uitgebreide lijst met app-integraties en meer. Krijg realtime, bruikbare feedback binnen handbereik. Een out-of-the-box rapportagepakket, met zowel een duidelijk overzicht van de missiecontrole als een breed scala aan diepgaande rapportage-opties. De installatie is eenvoudig en snel.
Ongeëvenaarde tool voor het beheer van klantfeedback, met een bekroond klantenserviceteam, uitgebreide rapportagecapaciteiten, een uitgebreide lijst met app-integraties en meer. Krijg realtime,...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Modern Customer Experience (CX) management software. NPS, CSAT & CES microsurveys help you improve your customer journey.
Wootric offers a modern approach to customer feedback management. Our consultative approach helps you develop a rigorous VoC program that will deliver impact fast, and that can expand as your needs evolve. - Net Promoter Score (NPS), CSAT and Customer Effort Score (CES) microsurveys - Text & Sentiment analysis - Executive dashboards and reporting. - Integrations with Salesforce, Zendesk, Slack, Intercom, Hubspot integrations to trigger surveys and/ or act on data.
Wootric offers a modern approach to customer feedback management. Our consultative approach helps you develop a rigorous VoC program that will deliver impact fast, and that can expand as your needs...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Apply artificial intelligence to your customer feedback that learns from your data and helps you make better decisions.
Get real time insights to drive customer loyalty and growth. Chattermill automatically analyses customer feedback and detects sentiment across multiple channels to identify trends in customer behaviour and helps teams answer questions faster. Listen to customers, uncover what drives behaviour and
Get real time insights to drive customer loyalty and growth. Chattermill automatically analyses customer feedback and detects sentiment across multiple channels to identify trends in customer...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Create brilliant surveys with zero fuss. Impress your audience, and wow your colleagues with doopoll's easy-to-use platform.
Have you wasted hours creating surveys? Then asked for help and got no response? doopoll lets you create, share, and analyse the data from simple but effective surveys and offers superb support from people, not bots. With an autosave editor, which allows you to create surveys as quickly as you can type, you could have your first survey live in minutes. Share a doopoll however you like... In a tweet or an email, via text or QR code, even embedded on your website.
Have you wasted hours creating surveys? Then asked for help and got no response? doopoll lets you create, share, and analyse the data from simple but effective surveys and offers superb support from...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
ProProfs Survey Maker is an effective tool to capture respondents feedback & make smart business decisions based on reports & analysis
ProProfs Survey Maker is an effective tool for trainers, employers, and businesses to capture respondents feedback and learn more about them. The software is packed with many advanced features, like detailed survey stats, response grading, cross-device compatibility, multiple question types, and survey embedding. Marketers can easily post the survey to their website or blog using the survey embed code. The best thing about the tool is that it enables you to share the survey on social media.
ProProfs Survey Maker is an effective tool for trainers, employers, and businesses to capture respondents feedback and learn more about them. The software is packed with many advanced features, like...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Retamo is an online review management software designed to help businesses generate, monitor, and analyze customer ratings or feedback.
Retamo is an online review and reputation management software designed to help businesses generate, monitor, and analyze customer ratings or feedback. Using Retamo, supervisors can create a profile page or search engine optimization (SEO) website displaying company reviews. The system also helps managers respond to negative feedback and create campaigns and distribute them among clients via email or QR codes.
Retamo is an online review and reputation management software designed to help businesses generate, monitor, and analyze customer ratings or feedback. Using Retamo, supervisors can create a profile...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Professionele online enquêtesoftware voor individuen, teams en ondernemingen. Beschikbaar als gehoste of lokale versie.
Checkbox is een professionele enquêtetool voor individuen, teams en ondernemingen en is beschikbaar als gehost abonnement of als lokale (installeerbare) software. Maak enquêtes met jouw prachtige merk, bezorg en volg uitnodigingen en analyseer de resultaten vanaf elke standaard-PC of mobiele browser. Pas Checkbox verder aan met geavanceerde ontwikkelaarfuncties, API-toegang en optionele broncode. Sinds 2002 vertrouwd door toonaangevende bedrijven, overheidsorganisaties en academische instellingen.
Checkbox is een professionele enquêtetool voor individuen, teams en ondernemingen en is beschikbaar als gehost abonnement of als lokale (installeerbare) software. Maak enquêtes met jouw prachtige...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Build surveys in minutes, identify trends, connect with consumers and drive your online growth with Promoter.io. Start your free trial.
Promoter.io is the ecommerce feedback solution your small business needs to grow revenue using the Net Promoter Score (NPS). The most potent & comprehensive tool built to help small and medium-sized ecommerce businesses measure loyalty & customer sentiment using NPS, our platform enables organic growth, customer insights, & understand customer drivers for CloudFlare, Gartner, Gusto, OutdoorVoices, and Lovepop Cards.
Promoter.io is the ecommerce feedback solution your small business needs to grow revenue using the Net Promoter Score (NPS). The most potent & comprehensive tool built to help small and medium-sized...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Surveyol is a Fast, Affordable, and Easy survey tool for any small to medium size business.
Surveyol is an easy to use, full featured survey creator and a robust set of analytics -- at an affordable price. Gain better understanding of your customers, products, employees and market demands. Perfect for small to medium size businesses. No limits for number of questions, responses, etc. Real time analytics.
Surveyol is an easy to use, full featured survey creator and a robust set of analytics -- at an affordable price. Gain better understanding of your customers, products, employees and market demands....

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
eNPS is the easiest way to send Employee Net Promoter Score® Surveys. Send monthly or quarterly eNPS surveys via text message or email.
EMPLOYEE NPS SURVEYS eNPS is a purpose-built solution for collecting eNPS surveys. Filter eNPS scores by location, department, and manager. Send via text message or email. Schedule surveys to automatically send monthly or quarterly. Keep surveys strictly anonymous.
EMPLOYEE NPS SURVEYS eNPS is a purpose-built solution for collecting eNPS surveys. Filter eNPS scores by location, department, and manager. Send via text message or email. Schedule surveys to...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Net Promotor Score by FanExam is de beste manier om de klanttevredenheid consistent te meten en bruikbare feedback te verzamelen.
Net Promotor Score - NPS by FanExam is de beste manier om de klanttevredenheid consistent te meten en bruikbare feedback over je website te verzamelen. FanExam gebruikt NPS om je bezoekers de juiste vraag te stellen op het juiste moment – wanneer de bezoeker daadwerkelijk interactie heeft met je website. Dit is de beste manier om naar je klanten te luisteren. Zodra FanExam op je website is geïnstalleerd heb je een direct kanaal om 24/7 feedback van klanten te krijgen, op een systematische manier.
Net Promotor Score - NPS by FanExam is de beste manier om de klanttevredenheid consistent te meten en bruikbare feedback over je website te verzamelen. FanExam gebruikt NPS om je bezoekers de juiste...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren.
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten of medewerkers (eNPS) te verbeteren. Met SightMill kun je moeiteloos NPS-enquêtes toevoegen aan je website, NPS-enquêtes verzenden per e-mail of NPS-enquêtes verzamelen tijdens een live evenement. Integreert met software van derden (Slack, Zapier, CRM's) en biedt hulpmiddelen om feedback naar je team te sturen.
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten of medewerkers (eNPS) te verbeteren....

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
The cheapest and simplest Net Promoter Score email survey tool to track customer satisfaction. Multilanguage, code-free customization.
Promoter Ninja is the cheapest and simplest NPS email survey tool to monitor customer satisfaction. Upload your customer contact list, customize your NPS survey and send in just a few clicks. Net Promoter Score is "the one number you need to grow", according to Harvard Business Review. Use Promoter Ninja to send multilanguage NPS surveys, without IT supervision and with your own brand image. First 500 surveys are on us! Get the most valuable feedback from your customers, starting at 10USD/mo.
Promoter Ninja is the cheapest and simplest NPS email survey tool to monitor customer satisfaction. Upload your customer contact list, customize your NPS survey and send in just a few clicks. Net...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
With Doter you can capture actionable insights from your customers via NPS to proactively reduce churn & drive growth. Start for FREE
Depending on the industry, acquiring a new customer is anywhere from 5 to 25 times more expensive than retaining an existing one. Our dashboard provides actionable insights and ways to improve your NPS Score. Unlike other solutions, we focus on key areas of improvement and increase online reputation by converting promoters to referrals. Optimize your customer acquisition cost by 150% by proactively reducing churn and drive growth. All this starting @ $49/month.
Depending on the industry, acquiring a new customer is anywhere from 5 to 25 times more expensive than retaining an existing one. Our dashboard provides actionable insights and ways to improve your...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Customer feedback made easy through one-click and NPS surveys.
YesInsights is an all in one customer feedback tool for companies to receive actionable feedback across all platforms. Create one-click or Net Promoter Score Surveys in less than a minute and embed them within any platform. YesInsights integrates with Intercom, Zapier, Infusionsoft, Mailchimp, Aweber, and many more. Capture your audience directly at your website with YesInsights website widget!
YesInsights is an all in one customer feedback tool for companies to receive actionable feedback across all platforms. Create one-click or Net Promoter Score Surveys in less than a minute and embed...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps.
SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps. SatisMeter is een multichannel platform dat het klantenbehoud verbetert door binnen de app feedback te verzamelen met behulp van het NPS (Net Promoter System). Het is een onmisbare tool voor SaaS, gebruikersplatforms en e-commercebedrijven. Dankzij een onopvallende en lichtgewicht enquêtewidget is het gemiddelde responspercentage maar liefst 35%. Degenen die de voorkeur geven aan e-mail kunnen elke e-mailsoftware gebruiken.
SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps. SatisMeter is een multichannel platform dat het klantenbehoud verbetert door binnen...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Helps to boost staff engagement through onboarding, training, and retention.
Helps to boost staff engagement through onboarding, training, and retention.
Helps to boost staff engagement through onboarding, training, and retention.

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Improve your online reputation and generate more leads with GrowthScore's all-in-one customer advocacy software.
Improve your online reputation and generate more leads with GrowthScore's all-in-one customer advocacy software.
Improve your online reputation and generate more leads with GrowthScore's all-in-one customer advocacy software.

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Collect Voice of Customer data with flexible survey software, and close the loop on every customer interaction.
Understand the key drivers of customer satisfaction and dissatisfaction. Easily measure your Voice of Customer (VoC) data with our customizable survey builder, custom dashboards, built-in logic, and easy filters that help you drill-down on your data. Manage survey health and use fatigue protection. Keep all of your contact data in one place to simplify survey deployments and track responses over time. Go beyond data capture, set goals for improvement and compare performance over time.
Understand the key drivers of customer satisfaction and dissatisfaction. Easily measure your Voice of Customer (VoC) data with our customizable survey builder, custom dashboards, built-in logic, and...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
OTO biedt callcenters binnen 20 uur ontwikkelingstijd 100% inzicht in wat er tijdens klantgesprekken wordt gezegd.
Met OTO kunnen callcenters binnen 20 uur 100% inzicht krijgen in wat er tijdens klantgesprekken wordt gezegd. Vul je NPS-score aan met in-call intonatie-analyse. Identificeer de betrokkenheid van medewerkers en stel proactief je WFM-plan in. Verzamel sneller vraag- en antwoordoproepen. OTO is taal-agnostisch en geeft je outputparameters vanuit verschillende invalshoeken. Met de API kunnen bedrijven binnen een paar uur 100% van de in-call gesprekken analyseren. Meld je aan voor een gratis proefversie en begin met het analyseren van je gespreksgegevens.
Met OTO kunnen callcenters binnen 20 uur 100% inzicht krijgen in wat er tijdens klantgesprekken wordt gezegd. Vul je NPS-score aan met in-call intonatie-analyse. Identificeer de betrokkenheid van...

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Generate surveys that provide insights into customer and employee loyalty, and measure quality processes
Generate surveys that provide insights into customer and employee loyalty, and measure quality processes
Generate surveys that provide insights into customer and employee loyalty, and measure quality processes

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen