Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
NPS-software
NPS-software helpt organisaties bij het implementeren van campagnes om netto promoter scores te meten. NPS is een maatstaf voor klant- en medewerkerstevredenheid, die berekend wordt via enquêtes. De eindscore kan worden gebruikt om de loyaliteit aan het merk of de organisatie te meten. Meer informatie Minder informatie
Filterresultaten (50)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Australië
Canada
Zwitserland
Duitsland
Frankrijk
Verenigd Koninkrijk
Ierland
Nederland
Verenigde Staten
Prijsopties
Producttype
50 resultaten
Zonka Feedback NPS Platform is meerkanaals-software voor enquêtes en feedback. Meet, verbeter en transformeer de klantervaringen van medewerkers.
Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert transformeert. Meet de juiste CX-statistieken, inclusief Net Promoter Score, score voor klantinspanningen en CSAT-score. Verzamel feedback en voer enquêtes uit via meerdere kanalen: iPads, tablets, smartphones, online, e-mail, en sms. Houd je team op één lijn, bekijk reacties en werk samen om de feedbacklus te sluiten. Bekijk inzichtelijke NPS-rapporten (Net Promoter Score) om je te richten op klanttevredenheid en groei.
Meer informatie over Zonka Feedback
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie NPS-enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen inzichten verzamelen.
Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige NPS-enquêtes (Net Promoter Score) maken.
Wil je zeker weten dat je klanten tevreden zijn? Wil je weten hoe loyaal je klanten zijn? Ben je benieuwd of je patiënten je bij anderen aanbevelen? Al deze vragen en nog veel meer worden beantwoord met de NPS.
Meer informatie over SurveyLegend
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Ga van klantfeedback naar actie zonder maar wat te raden. Lumoa analyseert feedback in meer dan 60 talen en in real time.
Meer informatie over Lumoa
De meeste bedrijven gebruiken tegenwoordig NPS (Net Promoter Score), CSAT (Customer Satisfaction Score), online beoordelingen en andere meetinstrumenten om te beoordelen hoe tevreden hun klanten zijn. Maar wat ze missen is een manier om te weten te komen welke acties de cijfers naar boven of naar beneden halen.
Lumoa is een oplossing voor feedbackanalyse die elke interactie met je klanten bekijkt en je vertelt wat je vervolgens moet doen om je bedrijf te laten groeien.
Meer informatie over Lumoa
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert.
Meer informatie over SurveyMonkey
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Verbeter je klantervaring door je NPS (New Promotor Score) te berekenen met kant-en-klare NPS-enquêtes van Jotform Enterprise.
Jotform Enterprise biedt alles-in-één software voor het verzamelen en organiseren van klantfeedback en NPS (Net Promoter Score) voor bedrijven die een ongeëvenaarde klantervaring willen bieden. Van het berekenen van NPS tot het ontwerpen van e-mails met autoresponders, met Jotform Enterprise verbeter je de klantervaring. Boek vandaag nog een gratis demo.
Meer informatie over Jotform
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer.
Meer informatie over Trustpilot
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor vragen beantwoorden eenvoudig en leuk is.
Online formulieren en enquêtes zijn vaak saai en voorspelbaar. Mensen verdienen een betere ervaring.
Maak kennis met Typeform, de tool voor het verzamelen van gegevens die het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk maakt, zodat je meer en betere gegevens krijgt.
Creëer enquêtes, quizzen, formulieren of iets geheel nieuws. Pas het ontwerp aan op de taal van je merk. En voor je publiek werkt het op elk apparaat.
Haal het maximale uit je gegevens met honderden integraties, waaronder met MailChimp, Google Spreadsheets en Salesforce.
Meer informatie over Typeform
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
Meer informatie over Alchemer
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief CSAT, Net Promotor Score (NPS) en klantinspanningsscore (CES 2.0).
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren.
Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of in het hele bedrijf. Verhoog je responspercentage voor enquêtes met 200%. Bekijk je gegevens in je ondersteuningssoftware en stel op basis daarvan triggers in. Ontvang driemaal zoveel feedback terwijl je minder e-mails verstuurt. Pas zowel het uiterlijk als de inhoud van je enquêtes aan. Stel doelen op, volg KPI's, genereer rapporten en nog veel meer.
Meer informatie over Nicereply
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan!
Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Het platform heeft een zeer goede ondersteuning voor NPS-vragen. Goede rapportage, automatisering en integratie met je bedrijfssoftware.
Ben je op zoek naar NPS-software die je kunt integreren met je andere software? Dit platform is gericht op het verbinden van tools en het klantensuccesteam van wereldklasse staat klaar om je te helpen.
Meer informatie over Startquestion
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen

CheckMarket
4,5
(147)
Lokaal product
NPS-enquêtesoftware voor ondernemingen, met inzichtelijke rapportage en bruikbare feedback. Sluit de cirkel met vervolgacties en waarschuwingen.
NPS-enquêtesoftware. Voer inzichtelijke NPS-enquêtes uit en krijg inzichtelijke rapportage en bruikbare feedback. Maak het overzicht compleet met deelbare rapporten, dashboards, waarschuwingen en tools voor vervolgacties. Ingebouwde tekst- en sentimentanalyse. Voeg je operationele gegevens samen en integreer ze met Slack, Zendesk, API, CRM en meer. Omvat onbeperkte gebruikers en werkt in 47 talen.
Meer informatie over CheckMarket
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Mobiele en cloudgebaseerde oplossing voor marktonderzoek voor bedrijven die helpt bij het verzamelen, delen en samenwerken via op onderzoek gebaseerde gegevens.
SurveyMonkey Enterprise stelt bedrijven in staat om kritieke feedback vast te leggen en ernaar te handelen om groei en innovatie op schaal te stimuleren met geavanceerde beveiligings- en nalevingsfuncties. Integreer enquêtefeedback met je technologiestack om de besluitvorming te verrijken en workflows te automatiseren. De producten, ondernemingsoplossingen en integraties van SurveyMonkey stellen meer dan 335.000 organisaties in staat om betere klantervaringen te bieden, het behoud van werknemers te verhogen en groei en innovatie mogelijk te maken.
Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Maak elke klantervaring geweldig.
AskNicely is een populair platform voor ervaringsbeheer met meer dan 750 5-sterrenbeoordelingen.
AskNicely is de enige NPS-software met een mobiele app voor personeel, tv-dashboards en meer dan 40 vooraf gebouwde integraties. Het verzamelt automatisch feedback van klanten, houdt de Net Promoter Score bij op individueel personeelsniveau en stelt je frontlijnteams in staat om op klanten te reageren. Ontdek waarom meer dan 15.000 mensen met plezier AskNicely gebruiken om elke klantervaring geweldig te maken. Boek een demo op de website.
Meer informatie over AskNicely
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers.
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring.
Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten.
Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen.
Meer informatie over SurveySparrow
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Voer een eNPS-enquête uit om te identificeren wat je medewerkers wel of niet waarderen en wat medewerkers overhalen tot actie.
Employee Net Promoter Score is een statistiek die de loyaliteit van medewerkers meet door hen te vragen hoe waarschijnlijk het is dat ze hun werkplek aanbevelen aan vrienden en kennissen op een schaal van 1-10. Dit helpt organisaties het huidige niveau van medewerkersbetrokkenheid op de werkplek te begrijpen.
Meer informatie over Empuls
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Het is een enquêtetool waarmee bedrijven aangepaste enquêtes voor werknemerstevredenheid, patiëntbetrokkenheid, productprijzen en meer kunnen creëren.
Het is een enquêtetool waarmee bedrijven aangepaste enquêtes voor werknemerstevredenheid, patiëntbetrokkenheid, productprijzen en meer kunnen creëren.
Meer informatie over Qwary
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Met Sitejabber Business Suite kun je zakelijke en productbeoordelingen verzamelen, beheren en delen om je bedrijf te laten groeien en vertrouwen op te bouwen.
Sitejabber stelt je bedrijf in staat om te groeien en op te schalen door het verzamelen van product- en zakelijke klantbeoordelingen. Dit platform geeft je de mogelijkheid om sociaal bewijs te gebruiken om het verkeer en de verkoop te verhogen, klantloyaliteit en -retentie te verbeteren, vertrouwen op te bouwen en te delen op sociale media om je online aanwezigheid onmiddellijk te vergroten.
Dit platform is een officiële Google Review Partner, waardoor je Google-sterren kunt verdienen en je SEO direct kunt verbeteren.
Meer dan 20.000 bedrijven gebruiken oplossingen van Sitejabber om hun groei te versnellen.
Meer informatie over Sitejabber
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals.
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals.
Meer informatie over Simplesat
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback.
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback.
De perfecte livechat volledig geïntegreerd met je platform. Videogesprek geïntegreerd met Schermdeling. Screenshots.
Meer informatie over Customerly
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Professionele online enquêtesoftware. Enquêtes, vragenlijsten, formulieren en tests voor klantervaring, marktonderzoek, HR en meer.
SurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert.
Het systeem is een webtoepassing en er is behalve een webbrowser geen extra software vereist om het te gebruiken. Enkele van de servicefuncties zijn: geavanceerde logica en randomisatie, ondersteuning voor elke taal en meertalige enquêtes, teamwerk en het delen van enquêteresultaten, verbeterde beveiliging (SSL/HTTPS), export van enquêteresultaten (Excel, SPSS, PowerPoint), branding en whitelabel-enquêtes, API.
Meer informatie over SurveyLab
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen.
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten en leidinggevenden te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen. Maak en implementeer elk type professionele enquête. Maak medewerkers en teams betrokken om hun suggesties te ontdekken en prestaties te verbeteren. Ontdek wat klanten zeggen en aanbevelen. Ontdek je Net promoter Score (NPS). Verken meningen en genereer ideeën. Voer onderzoek uit op markten en potentiële klanten. Ontvang 24/7 ondersteuning en advies van enquêtedeskundigen.
Meer informatie over Spark Chart
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
GetFeedback is een populaire feedbackoplossing voor Salesforce. Sluit al je klantenenquêtes naadloos aan voor bruikbare inzichten.
Met GetFeedback voor Salesforce kun je automatisch feedback van klanten verzamelen op kritieke contactpunten in het klantentraject. Breng meer context in je enquêtes en stuur feedback naar Salesforce, zodat je waardevolle klantstatistieken zoals NPS, CSAT of CES kunt meten en intelligente actie kunt ondernemen om je klantervaring te verbeteren. Klanten van GetFeedback zien een toename van 240% in responspercentages en 7x snellere implementatie dan andere klantenenquêteplatforms.
Meer informatie over GetFeedback
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Blue is software voor ervaringsbeheer die je centrale enquêtes, 360-graden feedbackbeoordeling en cursusevaluaties automatiseert.
Blue is de software voor ervaringsbeheer die naadloos kan worden geïntegreerd in de IT-infrastructuur van je organisatie (HRIS, SIS, CRM, LMS, Portal en SSO). Of je nu je centrale en grote enquête, 360-graden feedbackreview of cursusevaluaties wilt automatiseren, Blue is de juiste oplossing voor jou. Met de krachtigste automatisering die beschikbaar is op de markt, is het werk klaar zodra je de software hebt ingesteld.
Meer informatie over Blue
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Platform voor klantenbinding met sentimentmonitoring, feedback vastleggen, closed-loop follow-up, plaatsen van reviews en tekstanalyses.
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je producten en diensten betekenisvoller te maken voor de klanten die je bedient.
Meer informatie over Listen360
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
De technologie van UniFocus biedt een eersteklas tool voor personeelsbeheer, zodat managers slimmere en snellere beslissingen kunnen nemen.
UniFocus is een leider op het gebied van personele optimalisatie en combineert oplossingen voor arbeidsbeheer en systemen voor tijd en aanwezigheid met inzichten in de betrokkenheid van klanten en werknemers. De tools van UniFocus maken gebruik van een diepgewortelde expertise in de sector om arbeidsvoorspellingen, budgettering, planning en naleving in een handomdraai te realiseren. Dankzij de cloudgebaseerde tools kan de software integreren met je bestaande systemen en op elk moment vanaf elk apparaat krachtige bedrijfsinzichten bieden.
Meer informatie over UniFocus
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
De NPS-software van Delighted wordt vertrouwd door duizenden merken en combineert alles wat je nodig hebt om een enquêteprogramma van wereldklasse uit te voeren.
Met Delighted NPS kun je in 3 eenvoudige stappen feedback van klanten verzamelen, analyseren en ernaar handelen; er zijn geen ontwikkelings- of ontwerpmiddelen nodig.
De NPS-software van Delighted wordt vertrouwd door duizenden merken en combineert alles wat je nodig hebt om een enquêteprogramma van wereldklasse uit te voeren, zonder de rompslomp van oudere systemen en meerdere tools.
Meld je nu aan en krijg toegang tot gratis NPS-enquêtesoftware. Verzamel binnen enkele minuten feedback.
Meer informatie over Delighted
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Alles-in-één feedbackpakket met omnichannel distributie, visuele aanpassing en het maken van enquêtes tijdens het klantentraject.
Met Feedbackly kun je aanpasbare enquêtes maken en deze tegelijk op elk verkoop-/communicatiekanaal publiceren; analyseer vervolgens de reacties in het toonaangevende dashboard. Gebruik de populaire enquêtesjablonen (NPS, EVI en meer). Publiceer enquêtes binnen enkele minuten. Ontspan je terwijl de feedback automatisch wordt verzameld. Volg de voortgang in realtime op de gespecialiseerde analysetool voor klantentrajecten. PS. Feedbackly is CXM-software (Customer Experience Management) die het meten van emoties van klanten mogelijk maakt.
Meer informatie over Feedbackly
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Cloudgebaseerde tool voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van klanten kunnen vastleggen en analyseren om de merkwaarde te verbeteren.
Het bekroonde SaaS-platform van Medallia, de Medallia Experience Cloud, is toonaangevend op de markt in het begrijpen en beheren van ervaring voor klanten, werknemers en burgers. Medallia legt ervaringssignalen vast die zijn gecreëerd tijdens dagelijkse persoonlijke, digitale en IoT-interacties en past bedrijfseigen AI-technologie toe om gepersonaliseerde en voorspellende inzichten te onthullen die actie kunnen stimuleren met enorme bedrijfsresultaten.
Meer informatie over Medallia Experience Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
zenloop is een platform voor feedbackbeheer dat e-commercewinkels in staat stelt klantenbehoud te vergroten met behulp van het Net Promoter System®.
zenloop is een platform voor het beheer van NPS-feedback dat klantenbehoud verbetert door gebruik te maken van het Net Promoter System-raamwerk (NPS).
- Verzamel bruikbare feedback met hoge responspercentages tot 25-30%.
- Prikkel en activeer je organisatie met livestreams van feedback.
- Stel onmiddellijke inzichten en trends vast met slimme labels (tekstanalyse).
- Verras promotors en critici met gepersonaliseerde antwoorden om het verloop te verminderen.
- Stimuleer verbeteringen - stuur feedbackmeldingen door naar collega's.
Meer informatie over zenloop
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Lever NPS-enquêtes via apps, websites, e-mail en chatbots. Krijg bruikbare inzichten die het verloop verminderen en de groei stimuleren.
Maak binnen enkele seconden NPS-enquêtes en ontdek wat je klanten van je bedrijf vinden.
Lever NPS-enquêtes via apps, websites, e-mail en chatbots met Survicate. Krijg bruikbare inzichten die het verloop verminderen en de groei stimuleren.
✅ Eenvoudige integratie met Intercom, HubSpot en meer (native, codevrij)
✅ Kant-en-klare sjablonen inbegrepen
Meer informatie over Survicate
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Chattermill verenigt klantfeedback, klantenondersteuning en productfeedback in één platform om klantgegevens op schaal te analyseren.
Chattermill verenigt klantfeedback, NPS, CSAT, klantenondersteuning en productfeedback in één platform en maakt gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) om klantgegevens op schaal te analyseren en trends bloot te leggen. Chattermill geeft je de bruikbare intelligentie die je nodig hebt om retentieverhogende klantervaringen te leveren.
's Werelds toonaangevende merken zoals Amazon, Uber, Virgin Mobile, Zendesk, Tesco, JustEat en H&M gebruiken Chattermill om hun CX te transformeren en groei voor hun bedrijf te stimuleren.
Meer informatie over Chattermill
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Gebruik de enquêtebeheertool van Qualaroo om NPS-enquêtes te creëren en ze automatisch te scoren. Volg de NPS-scores in de loop van de tijd met behulp van grafieken.
Qualaroo is enquête- en geavanceerde rapportagesoftware waarmee je allerlei soorten enquêtes kunt maken, waaronder NPS (Net Promoter Score). Probeer kant-en-klare NPS-enquêtesjablonen of maak er zelf een met gepersonaliseerde branding. Het uitgebreide dashboard toont je NPS-score, zodat je de kwaliteit van de klantervaring kunt meten. Krijg toegang tot de mening van je klanten door enquêtes uit te voeren met niet-opdringerige pop-up-Nudges. Maak enquêtes in 21 talen en deel ze op meerdere kanalen zoals mobiele apps, websites, webapps en links.
Meer informatie over Qualaroo
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Trustmary verbindt klantfeedback, klantbeoordelingen en website om meer conversies (leads, verkoop) te verkrijgen. Volledig geautomatiseerd.
Met Trustmary kun je: 1. NPS meten en feedback verzamelen; 2. feedback omzetten in authentieke beoordelingen en getuigenissen (inclusief video); 3. sociaal bewijs tonen op de website en meten hoe ze je conversies verbeteren. Volledig geautomatiseerd.
De primaire waarde komt voort uit een continue stroom van authentieke en effectieve door de klant gegenereerde inhoud uit de feedbackstroom en eenvoudige manieren om ze op de website te tonen, wat leidt tot hogere conversiepercentages.
Meer informatie over Trustmary
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Questback is an Experience Management platform
Questback is an Experience Management platform solving customer experience and employee experience.
Our mission to make organizations smarter by acting on feedback from their key stakeholders! As a Nordic leader in experience management solutions we serve customers in the Nordics and the rest of the world.
At our offices works a bunch of different nationalities and backgrounds, but all with the same drive and belief that smart organizations outrun their competition by providing more engaging.
Meer informatie over Questback
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Feedbacktool met één klik waarmee je klanten direct feedback kunnen geven. Creëer je eigen knoppen en integreer ze overal.
Ongeëvenaarde tool voor het beheer van klantfeedback, met een bekroond klantenserviceteam, uitgebreide rapportagecapaciteiten, een uitgebreide lijst met app-integraties en meer. Krijg realtime, bruikbare feedback binnen handbereik. Een out-of-the-box rapportagepakket, met zowel een duidelijk overzicht van de missiecontrole als een breed scala aan diepgaande rapportage-opties. De installatie is eenvoudig en snel.
Meer informatie over Customer Thermometer
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Professionele online enquêtesoftware voor individuen, teams en ondernemingen. Beschikbaar als gehoste of lokale versie.
Checkbox is een professionele enquêtetool voor individuen, teams en ondernemingen en is beschikbaar als gehost abonnement of als lokale (installeerbare) software.
Maak enquêtes met jouw prachtige merk, bezorg en volg uitnodigingen en analyseer de resultaten vanaf elke standaard-PC of mobiele browser.
Pas Checkbox verder aan met geavanceerde ontwikkelaarfuncties, API-toegang en optionele broncode.
Sinds 2002 vertrouwd door toonaangevende bedrijven, overheidsorganisaties en academische instellingen.
Meer informatie over Checkbox Survey
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Net Promotor Score by FanExam is de beste manier om de klanttevredenheid consistent te meten en bruikbare feedback te verzamelen.
Net Promotor Score - NPS by FanExam is de beste manier om de klanttevredenheid consistent te meten en bruikbare feedback over je website te verzamelen.
FanExam gebruikt NPS om je bezoekers de juiste vraag te stellen op het juiste moment – wanneer de bezoeker daadwerkelijk interactie heeft met je website. Dit is de beste manier om naar je klanten te luisteren.
Zodra FanExam op je website is geïnstalleerd heb je een direct kanaal om 24/7 feedback van klanten te krijgen, op een systematische manier.
Meer informatie over FanExam
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen

Hello Customer
4,3
(7)
Lokaal product
Klantgerichte bedrijven van elke omvang en in alle sectoren gebruiken Hello Customer om inkomsten te genereren door de wrijving in de klantervaring te verminderen.
Hello Customer is het end-to-end feedbackplatform voor klanten waarmee organisaties aan de verwachtingen van klanten kunnen voldoen. Door precies te weten welke producten, prestaties of processen geoptimaliseerd moeten worden, helpt het platform je kosten te besparen, problemen efficiënt op te lossen en inkomsten te genereren. Met het platform centraliseer je je klantenfeedback, detecteer je negatieve klantervaringen en spoor je op efficiënte wijze de hoofdoorzaak op, zodat je in een mum van tijd actie kunt ondernemen.
Meer informatie over Hello Customer
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Met Refiner kun je elk aspect van je NPS-enquêtes personaliseren om hoge responspercentages en bruikbare feedback te krijgen.
Refiner is een oplossing voor NPS (Net Promoter Score) die speciaal is ontwikkeld voor SaaS-bedrijven. Met Refiner kun je elk aspect van je NPS-enquêtecampagne personaliseren om hoge responspercentages en bruikbare feedback te krijgen. Genereer een constante stroom NPS-feedback dankzij perfect getimede enquêtewidgets binnen de app. Gebruik daarna integraties om je team te waarschuwen, CRM-profielen te verrijken, gepersonaliseerde campagnes te activeren of je backend-API te updaten met webhooks.
Meer informatie over Refiner
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Alterna CX is een toonaangevend, op AI gebaseerd softwarebedrijf voor ervaringsbeheer en behoort tot de top 3% van leveranciers die wereldwijd worden erkend door Gartner.
De AI-gestuurde oplossing voor ervaringsbeheer van Alterna CX verzamelt, stroomlijnt, vereenvoudigt en organiseert alle complexe CX-signalen (Customer Experience) die worden gegenereerd via beoordelingswebsites, sociale media, enquêtes, helpdesk of andere klantinteracties. Dit CX-automatiseringssysteem, dat wordt aangedreven door machine learning, vestigt de aandacht op problemen, kansen en kwesties die in real time moeten worden gecontroleerd en markeert de factoren die het meest bijdragen aan CX-kwaliteit en klantentrouw.
Meer informatie over Alterna CX
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps.
SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps.
SatisMeter is een multichannel platform dat het klantenbehoud verbetert door binnen de app feedback te verzamelen met behulp van het NPS (Net Promoter System). Het is een onmisbare tool voor SaaS, gebruikersplatforms en e-commercebedrijven.
Dankzij een onopvallende en lichtgewicht enquêtewidget is het gemiddelde responspercentage maar liefst 35%. Degenen die de voorkeur geven aan e-mail kunnen elke e-mailsoftware gebruiken.
Meer informatie over SatisMeter
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren.
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten of medewerkers (eNPS) te verbeteren.
Met SightMill kun je moeiteloos NPS-enquêtes toevoegen aan je website, NPS-enquêtes verzenden per e-mail of NPS-enquêtes verzamelen tijdens een live evenement.
Integreert met software van derden (Slack, Zapier, CRM's) en biedt hulpmiddelen om feedback naar je team te sturen.
Meer informatie over SightMill
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Met Upzelo kunnen abonnementsbedrijven het verloop verminderen en de retentie verhogen, door middel van realtime gegevens, aangepaste aanbiedingen en feedback.
Upzelo is een webgebaseerd platform waarmee abonnementenbedrijven hun verloop kunnen verminderen en hun abonnementsbehoud kunnen verbeteren.
Upzelo grijpt in vóór de opzegging en door aangepaste aanbiedingen, realtime gegevens en betere klantenfeedback werkt het om je verloop te verminderen. Hierdoor kun je stoppen met het verspillen van je tijd en geld aan pogingen om afgevallen klanten terug te winnen.
Het is tijd om behoud meer aandacht te geven.
Meer informatie over Upzelo
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Wonderflow is een eenvoudige AI-gebaseerde oplossing om de meningen van klanten te analyseren en inzichten te krijgen in scores en beoordelingen.
Elke dag worden er miljoenen productbeoordelingen geschreven. Wonderflow is een eenvoudige AI-gebaseerde oplossing om ze te analyseren en deze enorme stroom van klantfeedback om te zetten in impactvolle acties.
Wonderflow is eenvoudig, nauwkeurig, geïntegreerd en voorspellend.
Daarom hebben Fortune 500-bedrijven het gekozen als toonaangevende tool om klantgericht te worden en de concurrentie voor te blijven.
**Wonderflow is op maat gemaakt voor ondernemingen in consumentenelektronica, verzekeringen, logistiek, banden en cosmetica.**
Meer informatie over Wonderflow
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Drag'n Survey biedt bedrijven een tool voor het creëren van professionele enquêtes, marktonderzoek, het maken van statistieken en het delen van resultaten.
Drag'n Survey biedt bedrijven een tool voor het creëren van professionele enquêtes, marktonderzoek, het maken van statistieken en het delen van resultaten.
Meer informatie over Drag'n Survey
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
OTO biedt callcenters binnen 20 uur ontwikkelingstijd 100% inzicht in wat er tijdens klantgesprekken wordt gezegd.
Met OTO kunnen callcenters binnen 20 uur 100% inzicht krijgen in wat er tijdens klantgesprekken wordt gezegd. Vul je NPS-score aan met in-call intonatie-analyse. Identificeer de betrokkenheid van medewerkers en stel proactief je WFM-plan in. Verzamel sneller vraag- en antwoordoproepen. OTO is taal-agnostisch en geeft je outputparameters vanuit verschillende invalshoeken. Met de API kunnen bedrijven binnen een paar uur 100% van de in-call gesprekken analyseren. Meld je aan voor een gratis proefversie en begin met het analyseren van je gespreksgegevens.
Meer informatie over OTO
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Een SaaS-platform om de klantervaring te verbeteren door de emoties van klanten in schriftelijke beoordelingen te analyseren.
Geef prioriteit aan de irriterende factoren in je klantentraject, verhoog je NPS (Net Promoter Score) en bespaar tijd op verwerking van je verbale presentatie dankzij het platform voor kunstmatige intelligentie.
Q°emotion is een semantische en emotionele oplossing voor het analyseren van de meningen van je klanten en werknemers uit enquêtes, online beoordelingen, enz.
Met de tool voor semantische en emotionele analyse kun je met één klik de meest becommentarieerde en kritieke stappen van je klantentraject ontdekken.
Meer informatie over Qemotion
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Geavanceerd platform voor voorspellende analyses dat bedrijven helpt bij het vaststellen en meten van de belangrijkste drijfveren die van invloed zijn op Churn, ARPU, CLV en NPS.
Geavanceerd platform voor voorspellende analyses dat bedrijven helpt bij het vaststellen en meten van de belangrijkste drijfveren die van invloed zijn op Churn, ARPU, CLV en NPS.
Meer informatie over Customer Happiness Index
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen
Kimola Cognitive is een machine learning-platform voor het analyseren van feedback van klanten.
Kimola Cognitive is een ijzersterk machine learning-platform waarmee gebruikers beoordelingen van meer dan 20 kanalen kunnen verzamelen en de feedback van klanten of andere tekstgegevens automatisch kunnen analyseren en classificeren. Dit zijn de belangrijkste vaardigheden van Kimola Cognitive:
- web scrapen en beoordelingen verzamelen;
- tekstanalyse met entiteitserkenning;
- gebruik van gratis vooraf gebouwde modellen;
- maken en bewaren van aangepaste modellen voor machine learning;
- klantbeoordelingen omzetten in SWOT-analyse, productbeschrijvingen, veelgestelde vragen en samenvattingen generen met GPT.
Meer informatie over Kimola Cognitive
...
Meer informatie
Functies
- Segmentering
- Mobiele enquête
- Pulse surveys
- Anonieme feedback
- Voor meerdere talen