Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

België Lokale producten weergeven
109 resultaten
Ga van klantfeedback naar actie zonder maar wat te raden. Lumoa analyseert feedback in meer dan 60 talen en in real time. Meer informatie over Lumoa
De meeste bedrijven gebruiken tegenwoordig NPS (Net Promoter Score), CSAT (Customer Satisfaction Score), online beoordelingen en andere meetinstrumenten om te beoordelen hoe tevreden hun klanten zijn. Maar wat ze missen is een manier om te weten te komen welke acties de cijfers naar boven of naar beneden halen. Lumoa is een oplossing voor feedbackanalyse die elke interactie met je klanten bekijkt en je vertelt wat je vervolgens moet doen om je bedrijf te laten groeien. Meer informatie over Lumoa

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie NPS-enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen inzichten verzamelen. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige NPS-enquêtes (Net Promoter Score) maken. Wil je zeker weten dat je klanten tevreden zijn? Wil je weten hoe loyaal je klanten zijn? Ben je benieuwd of je patiënten je bij anderen aanbevelen? Al deze vragen en nog veel meer worden beantwoord met de NPS. Meer informatie over SurveyLegend

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren. Meer informatie over SightMill
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten of medewerkers (eNPS) te verbeteren. Met SightMill kun je moeiteloos NPS-enquêtes toevoegen aan je website, NPS-enquêtes verzenden per e-mail of NPS-enquêtes verzamelen tijdens een live evenement. Integreert met software van derden (Slack, Zapier, CRM's) en biedt hulpmiddelen om feedback naar je team te sturen. Meer informatie over SightMill

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Wonderflow is een eenvoudige AI-gebaseerde oplossing om de meningen van klanten te analyseren en inzichten te krijgen in scores en beoordelingen. Meer informatie over Wonderflow
Elke dag worden er miljoenen productbeoordelingen geschreven. Wonderflow is een eenvoudige AI-gebaseerde oplossing om ze te analyseren en deze enorme stroom van klantfeedback om te zetten in impactvolle acties. Wonderflow is eenvoudig, nauwkeurig, geïntegreerd en voorspellend. Daarom hebben Fortune 500-bedrijven het gekozen als toonaangevende tool om klantgericht te worden en de concurrentie voor te blijven. **Wonderflow is op maat gemaakt voor ondernemingen in consumentenelektronica, verzekeringen, logistiek, banden en cosmetica.** Meer informatie over Wonderflow

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Une plateforme SaaS pour améliorer l'expérience client en analysant les émotions des clients dans les commentaires et en extrayant des Meer informatie over Qemotion
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une solution sémantique et émotionnelle pour analyser les avis de vos clients et collaborateurs à partir d'enquêtes, d'avis en ligne, etc. Notre outil d'analyse sémantique et émotionnelle vous permet d'identifier en un clic les étapes les plus commentées et critiques de votre parcours client. Meer informatie over Qemotion

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Geavanceerd platform voor voorspellende analyses dat bedrijven helpt bij het vaststellen en meten van de belangrijkste drijfveren die van invloed zijn op Churn, ARPU, CLV en NPS. Meer informatie over Customer Happiness Index
Geavanceerd platform voor voorspellende analyses dat bedrijven helpt bij het vaststellen en meten van de belangrijkste drijfveren die van invloed zijn op Churn, ARPU, CLV en NPS. Meer informatie over Customer Happiness Index

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie over SurveyMonkey

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen.
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervari ng te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer. Meer informatie over Trustpilot

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor vragen beantwoorden eenvoudig en leuk is.
Online formulieren en enquêtes zijn vaak saai en voorspelbaar. Mensen verdienen een betere ervaring. Maak kennis met Typeform, de tool voor het verzamelen van gegevens die het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk maakt, zodat je meer en betere gegevens krijgt. Creëer enquêtes, quizzen, formulieren of iets geheel nieuws. Pas het ontwerp aan op de taal van je merk. En voor je publiek werkt het op elk apparaat. Haal het maximale uit je gegevens met honderden integraties, waaronder met MailChimp, Google Spreadsheets en Salesforce. Meer informatie over Typeform

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen. Meer informatie over Alchemer

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief CSAT, Net Promotor Score (NPS) en klantinspanningsscore (CES 2.0).
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of in het hele bedrijf. Verhoog je responspercentage voor enquêtes met 200%. Bekijk je gegevens in je ondersteuningssoftware en stel op basis daarvan triggers in. Ontvang driemaal zoveel feedback terwijl je minder e-mails verstuurt. Pas zowel het uiterlijk als de inhoud van je enquêtes aan. Stel doelen op, volg KPI's, genereer rapporten en nog veel meer. Meer informatie over Nicereply

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Meer informatie over Qualtrics CustomerXM

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Het platform heeft een zeer goede ondersteuning voor NPS-vragen. Goede rapportage, automatisering en integratie met je bedrijfssoftware.
Ben je op zoek naar NPS-software die je kunt integreren met je andere software? Dit platform is gericht op het verbinden van tools en het klantensuccesteam van wereldklasse staat klaar om je te helpen. Meer informatie over Startquestion

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
België Lokaal product
NPS-enquêtesoftware voor ondernemingen, met inzichtelijke rapportage en bruikbare feedback. Sluit de cirkel met vervolgacties en waarschuwingen.
NPS-enquêtesoftware. Voer inzichtelijke NPS-enquêtes uit en krijg inzichtelijke rapportage en bruikbare feedback. Maak het overzicht compleet met deelbare rapporten, dashboards, waarschuwingen en tools voor vervolgacties. Ingebouwde tekst- en sentimentanalyse. Voeg je operationele gegevens samen en integreer ze met Slack, Zendesk, API, CRM en meer. Omvat onbeperkte gebruikers en werkt in 47 talen. Meer informatie over CheckMarket

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Maak elke klantervaring geweldig.
AskNicely is een populair platform voor ervaringsbeheer met meer dan 750 5-sterrenbeoordelingen. AskNicely is de enige NPS-software met een mobiele app voor personeel, tv-dashboards en meer dan 40 vooraf gebouwde integraties. Het verzamelt automatisch feedback van klanten, houdt de Net Promoter Score bij op individueel personeelsniveau en stelt je frontlijnteams in staat om op klanten te reageren. Ontdek waarom meer dan 15.000 mensen met plezier AskNicely gebruiken om elke klantervaring geweldig te maken. Boek een demo op de website. Meer informatie over AskNicely

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Mobiele en cloudgebaseerde oplossing voor marktonderzoek voor bedrijven die helpt bij het verzamelen, delen en samenwerken via op onderzoek gebaseerde gegevens.
SurveyMonkey Enterprise stelt bedrijven in staat om kritieke feedback vast te leggen en ernaar te handelen om groei en innovatie op schaal te stimuleren met geavanceerde beveiligings- en nalevingsfunc ties. Integreer enquêtefeedback met je technologiestack om de besluitvorming te verrijken en workflows te automatiseren. De producten, ondernemingsoplossingen en integraties van SurveyMonkey stellen meer dan 335.000 organisaties in staat om betere klantervaringen te bieden, het behoud van werknemers te verhogen en groei en innovatie mogelijk te maken. Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Het is een enquêtetool waarmee bedrijven aangepaste enquêtes voor werknemerstevredenheid, patiëntbetrokkenheid, productprijzen en meer kunnen creëren.
Het is een enquêtetool waarmee bedrijven aangepaste enquêtes voor werknemerstevredenheid, patiëntbetrokkenheid, productprijzen en meer kunnen creëren. Meer informatie over Qwary

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Voer een eNPS-enquête uit om te identificeren wat je medewerkers wel of niet waarderen en wat medewerkers overhalen tot actie.
Employee Net Promoter Score is een statistiek die de loyaliteit van medewerkers meet door hen te vragen hoe waarschijnlijk het is dat ze hun werkplek aanbevelen aan vrienden en kennissen op een schaal van 1-10. Dit helpt organisaties het huidige niveau van medewerkersbetrokkenheid op de werkplek te begrijpen. Meer informatie over Empuls

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Zonka Feedback NPS Platform is meerkanaals-software voor enquêtes en feedback. Meet, verbeter en transformeer de klantervaringen van medewerkers.
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert transformeert. Meet de juiste CX-statistieken, inclusief Net Promoter Score, score voor klantinspanningen en CSAT-score. Verzamel feedback en voer enquêtes uit via meerdere kanalen: iPads, tablets, smartphones, online, e-mail, en sms. Houd je team op één lijn, bekijk reacties en werk samen om de feedbacklus te sluiten. Bekijk inzichtelijke NPS-rapporten (Net Promoter Score) om je te richten op klanttevredenheid en groei. Meer informatie over Zonka Feedback

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals.
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Meer informatie over Simplesat

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers.
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Professionele online enquêtesoftware. Enquêtes, vragenlijsten, formulieren en tests voor klantervaring, marktonderzoek, HR en meer.
SurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing en er is behalve een webbrowser geen extra software vereist om het te gebruiken. Enkele van de servicefuncties zijn: geavanceerde logica en randomisatie, ondersteuning voor elke taal en meertalige enquêtes, teamwerk en het delen van enquêteresultaten, verbeterde beveiliging (SSL/HTTPS), export van enquêteresultaten (Excel, SPSS, PowerPoint), branding en whitelabel-enquêtes, API. Meer informatie over SurveyLab

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback.
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback. De perfecte livechat volledig geïntegreerd met je platform. Videogesprek geïntegreerd met Schermdeling. Screenshots. Meer informatie over Customerly

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Blue is software voor ervaringsbeheer die je centrale enquêtes, 360-graden feedbackbeoordeling en cursusevaluaties automatiseert.
Blue is de software voor ervaringsbeheer die naadloos kan worden geïntegreerd in de IT-infrastructuur van je organisatie (HRIS, SIS, CRM, LMS, Portal en SSO). Of je nu je centrale en grote enquête, 360-graden feedbackreview of cursusevaluaties wilt automatiseren, Blue is de juiste oplossing voor jou. Met de krachtigste automatisering die beschikbaar is op de markt, is het werk klaar zodra je de software hebt ingesteld. Meer informatie over Blue

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
GetFeedback is een populaire feedbackoplossing voor Salesforce. Sluit al je klantenenquêtes naadloos aan voor bruikbare inzichten.
Met GetFeedback voor Salesforce kun je automatisch feedback van klanten verzamelen op kritieke contactpunten in het klantentraject. Breng meer context in je enquêtes en stuur feedback naar Salesforce, zodat je waardevolle klantstatistieken zoals NPS, CSAT of CES kunt meten en intelligente actie kunt ondernemen om je klantervaring te verbeteren. Klanten van GetFeedback zien een toename van 240% in responspercentages en 7x snellere implementatie dan andere klantenenquêteplatforms. Meer informatie over GetFeedback

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Platform voor klantenbinding met sentimentmonitoring, feedback vastleggen, closed-loop follow-up, plaatsen van reviews en tekstanalyses.
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je producten en diensten betekenisvoller te maken voor de klanten die je bedient. Meer informatie over Listen360

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
De technologie van UniFocus biedt een eersteklas tool voor personeelsbeheer, zodat managers slimmere en snellere beslissingen kunnen nemen.
UniFocus is een leider op het gebied van personele optimalisatie en combineert oplossingen voor arbeidsbeheer en systemen voor tijd en aanwezigheid met inzichten in de betrokkenheid van klanten en werknemers. De tools van UniFocus maken gebruik van een diepgewortelde expertise in de sector om arbeidsvoorspellingen, budgettering, planning en naleving in een handomdraai te realiseren. Dankzij de cloudgebaseerde tools kan de software integreren met je bestaande systemen en op elk moment vanaf elk apparaat krachtige bedrijfsinzichten bieden. Meer informatie over UniFocus

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Delighted is de gemakkelijkste en snelste manier om inzichten uit de ervaringen van klanten, werknemers, partners en leveranciers te verzamelen en ernaar te handelen.
Delighted is de snelste en gemakkelijkste manier om realtime, bruikbare feedback van je klanten, werknemers, partners en leveranciers te verzamelen. Vertrouwd door Uber, Cisco, Slack, Bonobos, Instacart, Target en duizenden andere merken om ervaringen te meten, begrijpen en verbeteren. Organisaties die Delighted gebruiken, kunnen onmiddellijk feedback van klanten verzamelen, analyseren en verspreiden, zodat ze de klantbehoeften kunnen afstemmen op de bedrijfsgroei, de stem van de klant in de loop van de tijd kunnen meten en verloop proactief kunnen verminderen. Meer informatie over Delighted

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Alles-in-één feedbackpakket met omnichannel distributie, visuele aanpassing en het maken van enquêtes tijdens het klantentraject.
Met Feedbackly kun je aanpasbare enquêtes maken en deze tegelijk op elk verkoop-/communicatiekanaal publiceren; analyseer vervolgens de reacties in het toonaangevende dashboard. Gebruik de populaire enquêtesjablonen (NPS, EVI en meer). Publiceer enquêtes binnen enkele minuten. Ontspan je terwijl de feedback automatisch wordt verzameld. Volg de voortgang in realtime op de gespecialiseerde analysetool voor klantentrajecten. PS. Feedbackly is CXM-software (Customer Experience Management) die het meten van emoties van klanten mogelijk maakt. Meer informatie over Feedbackly

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen.
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten en leidinggevenden te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen. Maak en implementeer elk type professionele enquête. Maak medewerkers en teams betrokken om hun suggesties te ontdekken en prestaties te verbeteren. Ontdek wat klanten zeggen en aanbevelen. Ontdek je Net promoter Score (NPS). Verken meningen en genereer ideeën. Voer onderzoek uit op markten en potentiële klanten. Ontvang 24/7 ondersteuning en advies van enquêtedeskundigen. Meer informatie over Spark Chart

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
zenloop is een platform voor feedbackbeheer dat e-commercewinkels in staat stelt klantenbehoud te vergroten met behulp van het Net Promoter System®.
zenloop is een platform voor het beheer van NPS-feedback dat klantenbehoud verbetert door gebruik te maken van het Net Promoter System-raamwerk (NPS). - Verzamel bruikbare feedback met hoge responspercentages tot 25-30%. - Prikkel en activeer je organisatie met livestreams van feedback. - Stel onmiddellijke inzichten en trends vast met slimme labels (tekstanalyse). - Verras promotors en critici met gepersonaliseerde antwoorden om het verloop te verminderen. - Stimuleer verbeteringen - stuur feedbackmeldingen door naar collega's. Meer informatie over zenloop

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Met Sitejabber Business Suite kun je zakelijke en productbeoordelingen verzamelen, beheren en delen om je bedrijf te laten groeien en vertrouwen op te bouwen.
Sitejabber stelt je bedrijf in staat om te groeien en op te schalen door het verzamelen van product- en zakelijke klantbeoordelingen. Dit platform geeft je de mogelijkheid om sociaal bewijs te gebruiken om het verkeer en de verkoop te verhogen, klantloyaliteit en -retentie te verbeteren, vertrouwen op te bouwen en te delen op sociale media om je online aanwezigheid onmiddellijk te vergroten. Dit platform is een officiële Google Review Partner, waardoor je Google-sterren kunt verdienen en je SEO direct kunt verbeteren. Meer dan 20.000 bedrijven gebruiken oplossingen van Sitejabber om hun groei te versnellen. Meer informatie over Sitejabber

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Cloudgebaseerde tool voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van klanten kunnen vastleggen en analyseren om de merkwaarde te verbeteren.
Het bekroonde SaaS-platform van Medallia, de Medallia Experience Cloud, is toonaangevend op de markt in het begrijpen en beheren van ervaring voor klanten, werknemers en burgers. Medallia legt ervaringssignalen vast die zijn gecreëerd tijdens dagelijkse persoonlijke, digitale en IoT-interacties en past bedrijfseigen AI-technologie toe om gepersonaliseerde en voorspellende inzichten te onthullen die actie kunnen stimuleren met enorme bedrijfsresultaten. Meer informatie over Medallia Experience Cloud

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Lever NPS-enquêtes via apps, websites, e-mail en chatbots. Krijg bruikbare inzichten die het verloop verminderen en de groei stimuleren.
Maak binnen enkele seconden NPS-enquêtes en ontdek wat je klanten van je bedrijf vinden. Lever NPS-enquêtes via apps, websites, e-mail en chatbots met Survicate. Krijg bruikbare inzichten die het verloop verminderen en de groei stimuleren. ✅ Eenvoudige integratie met Intercom, HubSpot en meer (native, codevrij) ✅ Kant-en-klare sjablonen inbegrepen Meer informatie over Survicate

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn, and turn Detractors into Promoters. Meer informatie over Retently

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Be sure to measure your NPS progress with our automated NPS software.
Take advantage of our NPS software to measure metrics that matter to you. As a result of a service rendered or a lived experience, question your clients to obtain relevant feedback that will translate into performance indicators. This will allow you to continuously improve your customer experience. Be proactive in managing your business: benefit from InputKit, the NPS survey software used by more than 520 satisfied customers around the world! Meer informatie over InputKit

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Trustmary verbindt klantfeedback, klantbeoordelingen en website om meer conversies (leads, verkoop) te verkrijgen. Volledig geautomatiseerd.
Met Trustmary kun je: 1. NPS meten en feedback verzamelen; 2. feedback omzetten in authentieke beoordelingen en getuigenissen (inclusief video); 3. sociaal bewijs tonen op de website en meten hoe ze je conversies verbeteren. Volledig geautomatiseerd. De primaire waarde komt voort uit een continue stroom van authentieke en effectieve door de klant gegenereerde inhoud uit de feedbackstroom en eenvoudige manieren om ze op de website te tonen, wat leidt tot hogere conversiepercentages. Meer informatie over Trustmary

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Customer engagement solution to help generate leads, engage users, and get feedback using quizzes, surveys, polls, live Q&A, and more.
Using youengage you can easily create beautiful interactive experiences that convert. Engage and get feedback at every step of the customer journey. Create and share interactive content such as quizzes, surveys, polls, calculators, assessments, product recommendations, and live Q&A on your virtual events. You can generate leads and drive more revenues while capturing data. Meer informatie over youengage

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Gebruik de enquêtebeheertool van Qualaroo om NPS-enquêtes te creëren en ze automatisch te scoren. Volg de NPS-scores in de loop van de tijd met behulp van grafieken.
Qualaroo is enquête- en geavanceerde rapportagesoftware waarmee je allerlei soorten enquêtes kunt maken, waaronder NPS (Net Promoter Score). Probeer kant-en-klare NPS-enquêtesjablonen of maak er zelf een met gepersonaliseerde branding. Het uitgebreide dashboard toont je NPS-score, zodat je de kwaliteit van de klantervaring kunt meten. Krijg toegang tot de mening van je klanten door enquêtes uit te voeren met niet-opdringerige pop-up-Nudges. Maak enquêtes in 21 talen en deel ze op meerdere kanalen zoals mobiele apps, websites, webapps en links. Meer informatie over Qualaroo

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Keatext helps you easily analyze and build a 360-degree view of your customer feedback to understand what drives customer satisfaction.
Understanding how customers feel and what drives behavior at each step of the customer journey is difficult. With Keatext, you can easily build a 360-degree view of your customer feedback to understand what drives NPS in surveys, star ratings in reviews, or problems in support tickets - all in one platform. Reduce your analysis time by 98% and improve CX with our innovative AI, seamless integration with apps like Zendesk and Surveymonkey, interactive dashboards, and shareable reports! Meer informatie over Keatext

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
A survey solution for Voice of the Customer feedback. We offer NPS tracking, advanced reporting, GDPR-compliance and real-time results.
Netigate is a feedback platform that allows you to collect and manage valuable VoC and VoE business insights using online surveys. Our Voice of the Customer solutions help you to measure and improve NPS, customer satisfaction, engagement, loyalty, and reduce churn. We combine a user-friendly survey platform with in-house expertise to bring you advanced data analysis, numerous survey distribution methods, real-time reporting, expert-crafted templates, GDPR compliance, and much more. Meer informatie over Netigate

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Survey2Connect is a cloud-based CX platform that offers features for data collection, benchmarking, customer recovery.
Survey2Connect is a cloud-based CX platform that offers features for data collection, benchmarking, customer recovery, and data integration. S2C can provide detailed insights in real-time through its features of interactive analytics, Text analytics, and Push Reporting. It is well suited for most sectors from financial services, retail, public sector, and telecom to B2B companies. It allows you to collect feedback Meer informatie over Survey2Connnect

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Feedbacktool met één klik waarmee je klanten direct feedback kunnen geven. Creëer je eigen knoppen en integreer ze overal.
Ongeëvenaarde tool voor het beheer van klantfeedback, met een bekroond klantenserviceteam, uitgebreide rapportagecapaciteiten, een uitgebreide lijst met app-integraties en meer. Krijg realtime, bruikbare feedback binnen handbereik. Een out-of-the-box rapportagepakket, met zowel een duidelijk overzicht van de missiecontrole als een breed scala aan diepgaande rapportage-opties. De installatie is eenvoudig en snel. Meer informatie over Customer Thermometer

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Apply artificial intelligence to your customer feedback that learns from your data and helps you make better decisions.
Get real time insights to drive customer loyalty and growth. Chattermill automatically analyses customer feedback and detects sentiment across multiple channels to identify trends in customer behaviour and helps teams answer questions faster. Listen to customers, uncover what drives behaviour and Meer informatie over Chattermill

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
The MedBridge Healthcare Net Promoter Score Index allows you to boost patient satisfaction by capturing patient feedback.
The MedBridge Healthcare Net Promoter Score Index helps you build a patient-inspired culture and grow your brand awareness by capturing patient feedback, identify key insights and trends, and assign targeted content to address performance gaps. With our effective NPS® surveys, NPS® Booster Shots, and intuitive dashboards, you can better understand your patients' experience of care, manage their experience on one platform, and take immediate action to improve patient satisfaction. Meer informatie over MedBridge

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Modern Customer Experience (CX) management software. NPS, CSAT & CES microsurveys help you improve your customer journey.
Wootric offers a modern approach to customer feedback management. Our consultative approach helps you develop a rigorous VoC program that will deliver impact fast, and that can expand as your needs evolve. - Net Promoter Score (NPS), CSAT and Customer Effort Score (CES) microsurveys - Text & Sentiment analysis - Executive dashboards and reporting. - Integrations with Salesforce, Zendesk, Slack, Intercom, Hubspot integrations to trigger surveys and/ or act on data. Meer informatie over Wootric

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Create brilliant surveys with zero fuss. Impress your audience, and wow your colleagues with doopoll's easy-to-use platform.
Have you wasted hours creating surveys? Then asked for help and got no response? doopoll lets you create, share, and analyse the data from simple but effective surveys and offers superb support from people, not bots. With an autosave editor, which allows you to create surveys as quickly as you can type, you could have your first survey live in minutes. Share a doopoll however you like... In a tweet or an email, via text or QR code, even embedded on your website. Meer informatie over doopoll

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
ProProfs Survey Maker is an effective tool to capture respondents feedback & make smart business decisions based on reports & analysis
ProProfs Survey Maker is an effective tool for trainers, employers, and businesses to capture respondents feedback and learn more about them. The software is packed with many advanced features, like detailed survey stats, response grading, cross-device compatibility, multiple question types, and survey embedding. Marketers can easily post the survey to their website or blog using the survey embed code. The best thing about the tool is that it enables you to share the survey on social media. Meer informatie over ProProfs Survey Maker

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
AirVote QR smileys help business owners monitor service levels thru customers' eyes. Self-service. Free forever for moderate use.
AirVote is a self-service customer feedback tool. Designed to post specific questions in multiple locations without high implementations or usage costs. AirVote QR smileys are posted on the inside of the restroom units. Supports real-time alerts and trend reports. Free forever for moderate use of <50 responses per month Meer informatie over AirVote

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen