50 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Enterprise enquêtesoftware. Inzichtelijke enquêtes geven je bruikbare feedback! Knappe rapporten, dashboards, meldingen & opvolgtools. Meer informatie over CheckMarket
Enterprise enquêtesoftware met gebruikers in 150 landen. Voer inzichtelijke enquêtes uit en verkrijg bruikbare feedback! Monitor customer experience (CX), werknemerservaring (EX) en betrokkenheid. Sluit de lus met deelbare rapporten, dashboards, automatische meldingen en opvolgtools. Integreer met Slack, Zendesk, API, CRM en meer. Onbeperkt aantal gebruikers inbegrepen en werkt in 47 talen. Klanten zijn onder meer L'Oreal, Toyota, Citibank, Q8, Heineken, Sony, Manpower, ... Meer informatie over CheckMarket
Enterprise enquêtesoftware met gebruikers in 150 landen. Voer inzichtelijke enquêtes uit en verkrijg bruikbare feedback! Monitor customer experience (CX), werknemerservaring (EX) en betrokkenheid. Slu...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Zonka Feedback CX Platform is meerkanaals-software voor enquêtes en feedback. Meet, verbeter en transformeer de klantervaringen van medewerkers. Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken, inclusief Net Promoter Score, score voor klantinspanningen en klanttevredenheidsscore. Verzamel feedback en voer enquêtes uit via meerdere kanalen, tablets, online, e-mail, en sms-berichten. Houd je team op één lijn, bekijk reacties en werk samen om de feedbacklus te sluiten. Bekijk inzichtelijke feedbackrapporten om je te richten op klanttevredenheid en groei. Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken, inclusi...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen feedback verzamelen. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. ...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Tool voor het maken van enquêtes, formulieren en quizzen om je klanten te bestuderen of werknemers te evalueren. Meer informatie over Startquestion
Tool voor het maken van enquêtes, formulieren en quizzen om je klanten te bestuderen of werknemers te evalueren. Meer informatie over Startquestion
Tool voor het maken van enquêtes, formulieren en quizzen om je klanten te bestuderen of werknemers te evalueren....
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Platform voor klantenbinding met sentimentmonitoring, feedback vastleggen, closed-loop follow-up, plaatsen van reviews en tekstanalyses. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je producten en diensten betekenisvoller te maken voor de klanten die je bedient. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je product...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren. Meer informatie over SightMill
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten of medewerkers (eNPS) te verbeteren. Met SightMill kun je moeiteloos NPS-enquêtes toevoegen aan je website, NPS-enquêtes verzenden per e-mail of NPS-enquêtes verzamelen tijdens een live evenement. Integreert met software van derden (Slack, Zapier, CRM's) en biedt hulpmiddelen om feedback naar je team te sturen. Meer informatie over SightMill
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten of medewerkers (eNPS) te verbeteren. ...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Refiner is een tool voor klantenonderzoek, gebouwd voor groeiende SaaS-, e-commerce- en lidmaatschapssites. Meer informatie over Refiner
Refiner is een tool voor gebruikersfeedback en klantonderzoek gebouwd voor groeiende SaaS-, e-commerce- en lidmaatschapssites. Verzamel op elk gewenst moment unieke gebruikersgegevens met aantrekkelijke micro-enquêtes binnen de app. Ontdek direct nieuwe inzichten, verhoog de conversies en verbeter het klantenbehoud. Waarschuw je team, verrijk CRM-profielen, activeer gepersonaliseerde campagnes of update je backend-API met webhooks. Laat je bedrijf groeien dankzij realtime klantinzichten. Meer informatie over Refiner
Refiner is een tool voor gebruikersfeedback en klantonderzoek gebouwd voor groeiende SaaS-, e-commerce- en lidmaatschapssites. Verzamel op elk gewenst moment unieke gebruikersgegevens met aantrekkeli...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Geavanceerd platform voor voorspellende analyses dat bedrijven helpt bij het vaststellen en meten van de belangrijkste drijfveren die van invloed zijn op Churn, ARPU, CLV en NPS. Meer informatie over Customer Happiness Index
Geavanceerd platform voor voorspellende analyses dat bedrijven helpt bij het vaststellen en meten van de belangrijkste drijfveren die van invloed zijn op Churn, ARPU, CLV en NPS. Meer informatie over Customer Happiness Index
Geavanceerd platform voor voorspellende analyses dat bedrijven helpt bij het vaststellen en meten van de belangrijkste drijfveren die van invloed zijn op Churn, ARPU, CLV en NPS....
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wer...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen....
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan!
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject ...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Maak elke klantervaring geweldig.
AskNicely is een populair platform voor ervaringsbeheer met meer dan 750 5-sterrenbeoordelingen. AskNicely wordt geleverd met een mobiele app voor je teams, tv-dashboards en meer dan 40 vooraf gebouwde integraties en maakt het gemakkelijk om feedback van klanten te verzamelen, NPS (Net Promoter Score) te meten, op klanten te reageren en je teams te motiveren om elke klantervaring geweldig te maken. Ontdek waarom duizenden mensen AskNicely graag gebruiken. Meer informatie is te vinden op de website.
AskNicely is een populair platform voor ervaringsbeheer met meer dan 750 5-sterrenbeoordelingen. AskNicely wordt geleverd met een mobiele app voor je teams, tv-dashboards en meer dan 40 vooraf gebouwd...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals.
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals.
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals....
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Professionele online enquêtesoftware. Enquêtes, vragenlijsten, formulieren en tests voor klantervaring, marktonderzoek, HR en meer.
MySurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing en er is behalve een webbrowser geen extra software vereist om het te gebruiken. Enkele van de servicefuncties zijn: geavanceerde logica en randomisatie, ondersteuning voor elke taal en meertalige enquêtes, teamwerk en het delen van enquêteresultaten, verbeterde beveiliging (SSL/HTTPS), export van enquêteresultaten (Excel, SPSS, PowerPoint), branding en whitelabel-enquêtes, API.
MySurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
SurveyMonkey Enterprise is het meest populaire enquêteplatform voor bedrijven.
SurveyMonkey Enterprise stelt bedrijven in staat om kritieke feedback vast te leggen en ernaar te handelen om groei en innovatie op schaal te stimuleren met geavanceerde beveiligings- en nalevingsfuncties. Integreer enquêtefeedback met je technologiestack om de besluitvorming te verrijken en workflows te automatiseren. De producten, ondernemingsoplossingen en integraties van SurveyMonkey stellen meer dan 335.000 organisaties in staat om betere klantervaringen te bieden, het behoud van werknemers te verhogen en groei en innovatie te mogelijk te maken.
SurveyMonkey Enterprise stelt bedrijven in staat om kritieke feedback vast te leggen en ernaar te handelen om groei en innovatie op schaal te stimuleren met geavanceerde beveiligings- en nalevingsfunct...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen.
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten en leidinggevenden te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen. Maak en implementeer elk type professionele enquête. Maak medewerkers en teams betrokken om hun suggesties te ontdekken en prestaties te verbeteren. Ontdek wat klanten zeggen en aanbevelen. Ontdek je Net promoter Score (NPS). Verken meningen en genereer ideeën. Voer onderzoek uit op markten en potentiële klanten. Ontvang 24/7 ondersteuning en advies van enquêtedeskundigen.
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten en leidinggevenden te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen. Maak en implementeer ...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Alles-in-één feedbackpakket met omnichannel distributie, visuele aanpassing en het maken van enquêtes tijdens het klantentraject.
Feedbackly is een alles-in-één feedbacktool die gedurende het gehele klantentraject feedback automatisch omzet in verkoop en groei. Maak aanpasbare enquêtes en publiceer ze tegelijkertijd op elk verkoop-/communicatiekanaal; analyseer vervolgens de reacties in dit toonaangevende dashboard en met een voor het klantentraject gespecialiseerde analysetool. Maak gebruik van het concept van het in kaart brengen van het klantentraject om de tevredenheidsniveaus nauwkeurig bij te houden. Gebruik dit inzicht vervolgens om goede zakelijke beslissingen te nemen.
Feedbackly is een alles-in-één feedbacktool die gedurende het gehele klantentraject feedback automatisch omzet in verkoop en groei. Maak aanpasbare enquêtes en publiceer ze tegelijkertijd op elk verkoo...
zenloop is een platform voor feedbackbeheer dat e-commercewinkels in staat stelt klantenbehoud te vergroten met behulp van het Net Promoter System®.
zenloop is een platform voor het beheer van NPS-feedback dat klantenbehoud verbetert door gebruik te maken van het Net Promoter System-raamwerk (NPS). - Verzamel bruikbare feedback met hoge responspercentages tot 25-30%. - Prikkel en activeer je organisatie met livestreams van feedback. - Stel onmiddellijke inzichten en trends vast met slimme labels (tekstanalyse). - Verras promotors en critici met gepersonaliseerde antwoorden om het verloop te verminderen. - Stimuleer verbeteringen - stuur feedbackmeldingen door naar collega's.
zenloop is een platform voor het beheer van NPS-feedback dat klantenbehoud verbetert door gebruik te maken van het Net Promoter System-raamwerk (NPS). - Verzamel bruikbare feedback met hoge responspe...
Registreer meer feedback van klanten en zorg voor een betere klantervaring. Gebruik 20 systeemeigen integraties om te reageren op feedback van klanten.
Survicate is krachtige software voor het beheer van enquêtes, NPS en feedback waarmee je meer klantfeedback kunt vastleggen en een betere klantervaring kunt bieden. Survicate biedt: website, web-app en in-product (in-app) enquêtes, e-mail- en linkenquêtes en mobiele app-enquêtes voor Android en iOS. Survicate biedt ook twee zelfstandige producten: Feedback Hub voor het beheren van klantfeedback uit meerdere bronnen op één plek en Feedback Button voor het verzamelen van snelle feedback van websites.
Survicate is krachtige software voor het beheer van enquêtes, NPS en feedback waarmee je meer klantfeedback kunt vastleggen en een betere klantervaring kunt bieden. Survicate biedt: website, web-app en...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Cloudgebaseerde tool voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van klanten kunnen vastleggen en analyseren om de merkwaarde te verbeteren.
Het bekroonde SaaS-platform van Medallia, de Medallia Experience Cloud, is toonaangevend op de markt in het begrijpen en beheren van ervaring voor klanten, werknemers en burgers. Medallia legt ervaringssignalen vast die zijn gecreëerd tijdens dagelijkse persoonlijke, digitale en IoT-interacties en past bedrijfseigen AI-technologie toe om gepersonaliseerde en voorspellende inzichten te onthullen die actie kunnen stimuleren met enorme bedrijfsresultaten.
Het bekroonde SaaS-platform van Medallia, de Medallia Experience Cloud, is toonaangevend op de markt in het begrijpen en beheren van ervaring voor klanten, werknemers en burgers. Medallia legt ervaring...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Helps you track your business Net Promoter Score, collect valuable customer feedback, and improve customer loyalty.
Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn, and turn Detractors into Promoters. Retently will send your customers a single question satisfaction survey. They'll give your business a score and provide additional feedback. Your Net Promoter Score will be calculated based on the survey responses.
Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn, and turn Detractors into Promoters. Retently will send your...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Keatext is an AI-powered text analytics platform for customer feedback and conversation data.
Keatext is an AI-powered text analytics platform for customer feedback and conversation data. With no manual setup, you can upload data like reviews, surveys, and support tickets. Keatext also integrates directly with Zendesk, Intercom, and 400+ other platforms. Get access to dashboards with top insights based on your KPIs, or dive into the sentiments, topics, and opinions in your data. Create powerful charts, filter data, and share analytics to guide business decisions.
Keatext is an AI-powered text analytics platform for customer feedback and conversation data. With no manual setup, you can upload data like reviews, surveys, and support tickets. Keatext also integra...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Trustmary is a tool for NPS, feedback, reviews (including video), and improved website conversions with social proof. All automated.
Trustmary is a tool for 1. measuring NPS and collecting feedback, 2. converting feedback into reviews and testimonials (including video), 3. improving website conversions with reviews and other social proof content with demonstrated results by a/b tests. The primary value comes from the seamless and automated flow starting from NPS and leading to improved website conversions. Trustmary was founded in 2015 in Jyvskyl, Finland having offices also in Stockholm, Sweden and Minneapolis, USA.
Trustmary is a tool for 1. measuring NPS and collecting feedback, 2. converting feedback into reviews and testimonials (including video), 3. improving website conversions with reviews and other social ...
Modern Customer Experience (CX) management software. NPS, CSAT & CES microsurveys help you improve your customer journey.
Wootric offers a modern approach to customer feedback management. Our consultative approach helps you develop a rigorous VoC program that will deliver impact fast, and that can expand as your needs evolve. - Net Promoter Score (NPS), CSAT and Customer Effort Score (CES) microsurveys - Text & Sentiment analysis - Executive dashboards and reporting. - Integrations with Salesforce, Zendesk, Slack, Intercom, Hubspot integrations to trigger surveys and/ or act on data.
Wootric offers a modern approach to customer feedback management. Our consultative approach helps you develop a rigorous VoC program that will deliver impact fast, and that can expand as your needs evo...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Tool voor klantfeedback voor bedrijven die bruikbare feedback van klanten nodig hebben om lacunes in de tevredenheid op te sporen en problemen op te lossen.
Qualaroo is een krachtige tool voor klantfeedback die je helpt om 10 keer meer waardevolle klantinzichten te verzamelen dan via e-mailenquêtes. De bedrijfseigen pop-upenquêtes, Nudges genaamd, stellen je in staat om je gebruikers op het juiste moment de juiste vragen te stellen. Kant-en-klare nudge-sjablonen helpen je tijd te besparen bij het maken van web-, in-app- en link-enquêtes. De AI-aangedreven functie voor sentimentanalyse, ondersteund door IBM Watson, ontcijfert moeiteloos de motieven en gevoelens van gebruikers uit hun antwoorden op open enquêtevragen.
Qualaroo is een krachtige tool voor klantfeedback die je helpt om 10 keer meer waardevolle klantinzichten te verzamelen dan via e-mailenquêtes. De bedrijfseigen pop-upenquêtes, Nudges genaamd, stellen ...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Drive intelligent decisions across your entire organization with actionable customer feedback & data-driven insights. Get a free trial.
Promoter.io is the most potent & comprehensive tool built to help small and medium businesses measure loyalty & customer sentiment using the Net Promoter Score (NPS). Our platform enables organic growth, customer insights, & understand customer drivers for CloudFlare, Gartner, Gusto, OutdoorVoices, and Lovepop Cards.
Promoter.io is the most potent & comprehensive tool built to help small and medium businesses measure loyalty & customer sentiment using the Net Promoter Score (NPS). Our platform enables organic growt...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Online Review Management Software.
Online Review Management Software.
Online Review Management Software....
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
A survey solution for VoE and VoC feedback. We offer advanced reporting, GDPR-compliance, in-house support, and real-time results.
Netigate is a feedback platform that allows you to collect and manage valuable business insights using online surveys. Specialising in Voice of the Customer and Voice of the Employee feedback, Netigate is the complete solution for companies that want to take positive action. We combine a user-friendly survey platform with in-house expertise to bring you advanced data analysis, numerous survey distribution methods, real-time reporting, expert-crafted templates, GDPR compliance, and much more.
Netigate is a feedback platform that allows you to collect and manage valuable business insights using online surveys. Specialising in Voice of the Customer and Voice of the Employee feedback, Netigate...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
ProProfs Survey Maker is an effective tool to capture respondents feedback & make smart business decisions based on reports & analysis
ProProfs Survey Maker is an effective tool for trainers, employers, and businesses to capture respondents feedback and learn more about them. The software is packed with many advanced features, like detailed survey stats, response grading, cross-device compatibility, multiple question types, and survey embedding. Marketers can easily post the survey to their website or blog using the survey embed code. The best thing about the tool is that it enables you to share the survey on social media.
ProProfs Survey Maker is an effective tool for trainers, employers, and businesses to capture respondents feedback and learn more about them. The software is packed with many advanced features, like de...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Net Promotor Score by FanExam is de beste manier om de klanttevredenheid consistent te meten en bruikbare feedback te verzamelen.
Net Promotor Score - NPS by FanExam is de beste manier om de klanttevredenheid consistent te meten en bruikbare feedback over je website te verzamelen. FanExam gebruikt NPS om je bezoekers de juiste vraag te stellen op het juiste moment – wanneer de bezoeker daadwerkelijk interactie heeft met je website. Dit is de beste manier om naar je klanten te luisteren. Zodra FanExam op je website is geïnstalleerd heb je een direct kanaal om 24/7 feedback van klanten te krijgen, op een systematische manier.
Net Promotor Score - NPS by FanExam is de beste manier om de klanttevredenheid consistent te meten en bruikbare feedback over je website te verzamelen. FanExam gebruikt NPS om je bezoekers de juiste vr...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
The cheapest and simplest Net Promoter Score email survey tool to track customer satisfaction. Multilanguage, code-free customization.
Promoter Ninja is the cheapest and simplest NPS email survey tool to monitor customer satisfaction. Upload your customer contact list, customize your NPS survey and send in just a few clicks. Net Promoter Score is "the one number you need to grow", according to Harvard Business Review. Use Promoter Ninja to send multilanguage NPS surveys, without IT supervision and with your own brand image. First 500 surveys are on us! Get the most valuable feedback from your customers, starting at 10USD/mo.
Promoter Ninja is the cheapest and simplest NPS email survey tool to monitor customer satisfaction. Upload your customer contact list, customize your NPS survey and send in just a few clicks. Net Prom...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Customer feedback made easy through one-click and NPS surveys.
YesInsights is an all in one customer feedback tool for companies to receive actionable feedback across all platforms. Create one-click or Net Promoter Score Surveys in less than a minute and embed them within any platform. YesInsights integrates with Intercom, Zapier, Infusionsoft, Mailchimp, Aweber, and many more. Capture your audience directly at your website with YesInsights website widget!
YesInsights is an all in one customer feedback tool for companies to receive actionable feedback across all platforms. Create one-click or Net Promoter Score Surveys in less than a minute and embed the...
SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps.
SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps. SatisMeter is een multichannel platform dat het klantenbehoud verbetert door binnen de app feedback te verzamelen met behulp van het NPS (Net Promoter System). Het is een onmisbare tool voor SaaS, gebruikersplatforms en e-commercebedrijven. Dankzij een onopvallende en lichtgewicht enquêtewidget is het gemiddelde responspercentage maar liefst 35%. Degenen die de voorkeur geven aan e-mail kunnen elke e-mailsoftware gebruiken.
SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps. SatisMeter is een multichannel platform dat het klantenbehoud verbetert door binnen de...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
eNPS is the easiest way to send Employee Net Promoter Score® Surveys. Send monthly or quarterly eNPS surveys via text message or email.
EMPLOYEE NPS SURVEYS eNPS is a purpose-built solution for collecting eNPS surveys. Filter eNPS scores by location, department, and manager. Send via text message or email. Schedule surveys to automatically send monthly or quarterly. Keep surveys strictly anonymous.
EMPLOYEE NPS SURVEYS eNPS is a purpose-built solution for collecting eNPS surveys. Filter eNPS scores by location, department, and manager. Send via text message or email. Schedule surveys to automat...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Improve your online reputation and generate more leads with GrowthScore's all-in-one customer advocacy software.
Improve your online reputation and generate more leads with GrowthScore's all-in-one customer advocacy software.
Improve your online reputation and generate more leads with GrowthScore's all-in-one customer advocacy software....
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Helps to boost staff engagement through onboarding, training, and retention.
Helps to boost staff engagement through onboarding, training, and retention.
Helps to boost staff engagement through onboarding, training, and retention....
Snel te implementeren API voor spraakanalyse voor sentimentanalyse in callcenters, native apps, robotica, enz. Dialect- en taal-agnostisch
OTO maakt gebruik van geavanceerde spraaktechnologie om belangrijke gedragingen en akoestische signalen in realtime te begrijpen. De lichtgewicht DeepToneTM-engine extraheert meer dan 100 metingen, meerdere keren per seconde, en biedt daarmee een breed scala aan inzichten. OTO is taal-agnostisch en geeft je outputparameters vanuit verschillende invalshoeken. Met de API kunnen bedrijven binnen een paar uur 100% van de in-call gesprekken analyseren. Meld je aan voor een gratis proefversie en begin met het analyseren van je gespreksgegevens.
OTO maakt gebruik van geavanceerde spraaktechnologie om belangrijke gedragingen en akoestische signalen in realtime te begrijpen. De lichtgewicht DeepToneTM-engine extraheert meer dan 100 metingen, mee...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Measure customer sentiment and feedback with Thermostat's specialized NPS and CSAT surveys.
Measure customer sentiment and feedback with Thermostat's specialized NPS and CSAT surveys.
Measure customer sentiment and feedback with Thermostat's specialized NPS and CSAT surveys....
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Helps online businesses grow their user base exponentially by using surveys to listen, measure, and act on feedback.
Helps online businesses grow their user base exponentially by using surveys to listen, measure, and act on feedback.
Helps online businesses grow their user base exponentially by using surveys to listen, measure, and act on feedback....
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
SoluCX

SoluCX

(0 reviews)
NPS (Net Promoter Score) software to measure consumer satisfaction levels from smart forms.
SoluCX is software that uses NPS (Net Promoter Score) metrics to measure consumer satisfaction with a company's products and services. This tool makes it is possible to keep all the evaluations in one place and organize them according to the time frame, the region, and the customer's journey, differentiating, for example, whether it occurred in the physical store or on the brand's e-commerce site, as well as offering updated performance reports in real-time.
SoluCX is software that uses NPS (Net Promoter Score) metrics to measure consumer satisfaction with a company's products and services. This tool makes it is possible to keep all the evaluations in one ...
NPS solution designed to help businesses collect feedback and measure client experiences using surveys.
NPS solution designed to help businesses collect feedback and measure client experiences using surveys.
NPS solution designed to help businesses collect feedback and measure client experiences using surveys....
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
NPS solution that helps businesses collect customers' feedback via surveys to track Net Promoter Scores for individual/team projects.
NPS solution that helps businesses collect customers' feedback via surveys to track Net Promoter Scores for individual/team projects.
NPS solution that helps businesses collect customers' feedback via surveys to track Net Promoter Scores for individual/team projects....
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Collect Voice of Customer data with flexible survey software, and close the loop on every customer interaction.
Understand the key drivers of customer satisfaction and dissatisfaction. Easily measure your Voice of Customer (VoC) data with our customizable survey builder, custom dashboards, built-in logic, and easy filters that help you drill-down on your data. Manage survey health and use fatigue protection. Keep all of your contact data in one place to simplify survey deployments and track responses over time. Go beyond data capture, set goals for improvement and compare performance over time.
Understand the key drivers of customer satisfaction and dissatisfaction. Easily measure your Voice of Customer (VoC) data with our customizable survey builder, custom dashboards, built-in logic, and ea...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Bulk SMS Messaging, Trigger Word Automation & Powerful eNPS surveys to ensure higher employee engagement, commitment & safety.
Provide opportunities for greater engagement and feedback with 3 powerful features which enable and empower your employees: 1) Broadcast - Send bulk text messages and emails to your employees to ensure higher engagement. 2) Pulse - Build an eNPS campaign as part of your people strategy to identify areas to improve employee experience and satisfaction. 3) Automate - In emergencies simply text your trigger word to a dedicated number to send your predefined message.
Provide opportunities for greater engagement and feedback with 3 powerful features which enable and empower your employees: 1) Broadcast - Send bulk text messages and emails to your employees to ensu...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Collect NPS feedback and let your happy customers spread the word online with FeedbackLink.
Collect NPS feedback and let your happy customers spread the word online with FeedbackLink.
Collect NPS feedback and let your happy customers spread the word online with FeedbackLink....
Intelligent software to measure satisfaction and identify how a company can improve customer experience.
binds.co is a flexible solution to measure the satisfaction levels of a company's customers, by sending customized surveys by email, widgets, and messages. With a control panel that can be customized with the colors and design of the brand, which can be configured, binds.co allows companies to choose what information to put into surveys, and to define the criteria for sending them, in addition to assisting satisfied and dissatisfied customers.
binds.co is a flexible solution to measure the satisfaction levels of a company's customers, by sending customized surveys by email, widgets, and messages. With a control panel that can be customized w...
Field marketing and in-store promotion platform that allows agencies to empower their activities with a web dashboard and mobile app.
Field marketing and in-store promotion platform that allows businesses to create custom surveys/polls and generate reports to analyze customers' experience, perform retail audits, monitor merchandisers activities and allow your clients to check everything in real time. Thanks to a powerful online dashboard and a complete mobile app you can empower your clients field marketing and logistics activities.
Field marketing and in-store promotion platform that allows businesses to create custom surveys/polls and generate reports to analyze customers' experience, perform retail audits, monitor merchandisers...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Doter

Doter

(0 reviews)
With Doter you can capture actionable insights from your customers via NPS to proactively reduce churn & drive growth. Start for FREE
Depending on the industry, acquiring a new customer is anywhere from 5 to 25 times more expensive than retaining an existing one. Our dashboard provides actionable insights and ways to improve your NPS Score. Unlike other solutions, we focus on key areas of improvement and increase online reputation by converting promoters to referrals. Optimize your customer acquisition cost by 150% by proactively reducing churn and drive growth. All this starting @ $49/month.
Depending on the industry, acquiring a new customer is anywhere from 5 to 25 times more expensive than retaining an existing one. Our dashboard provides actionable insights and ways to improve your NP...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
bten

bten

(0 reviews)
Bten is a CX platform for all businesses. Survey, Google My Business, and customer service chatbot tools in an all-in-one place.
Bten is a SaaS platform focused on improving SEO and Google Review, helping businesses of all sizes be found online. Organic engagement with your customers doesn’t have to be an expensive, time-consuming chore. Every step can be branded to fit your organization and customized to retrieve the information that you need while offering an experience that helps you become a growth-driver for your operation. Keep connected to your customers and delivers the best CX and customer service chatbot.
Bten is a SaaS platform focused on improving SEO and Google Review, helping businesses of all sizes be found online. Organic engagement with your customers doesn’t have to be an expensive, time-consumi...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen