Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Contactcenter software

Contactcenter software automatiseert en standaardiseert het proces van het ontvangen van en reageren op verzoeken van klanten via verschillende communicatiekanalen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Contactcenter software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

137 resultaten

België Lokaal product
Oplossing voor spraakanalyse die de prestaties, het kwaliteitsbeheer en de klanttevredenheid verbetert. Meer informatie over VoiceAnalytics
VoiceAnalytics is een oplossing voor spraakanalyse die de prestaties, het kwaliteitsbeheer en de klanttevredenheid in callcenters verbetert, zowel bij commerciële als klantenserviceactiviteiten. Deze op AI gebaseerde oplossing is gebouwd door een krachtige taalengine en algoritmen voor machine learning en kan spraak-naar-tekst met hoge nauwkeurigheid verwerken en trefwoorden herkennen, waardoor specifieke inhoud in 100% van de oproepen kan worden gedetecteerd. Meer informatie over VoiceAnalytics

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Begin gratis met LiveAgent en bied uitstekende klantenservice met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is cloudgebaseerde software voor contactcenters met meer dan 200 compatibele integraties. Stroomlijn alle contactcenterkanalen en beheer ze vanuit één gedeelde bedrijfsinbox. Geniet van integratie met sociale media, onbeperkte ticketgeschiedenis, gespreksopnames, hybride ticketstreams en meer. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange en Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken. Meer informatie over Squaretalk
Squaretalk is een veelzijdig en veilig cloudgebaseerd contactcenterplatform met eenvoudige automatiseringen en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf. Het betaalbare, schaalbare en gebruiksvriendelijke CPaaS biedt je verkoop- en ondersteuningsteams krachtige tools om effectief te werken, vanaf elke locatie en via de kanalen die je klanten verkiezen. Verkrijg toegang tot lokale, mobiele en gratis nummers in meer dan 100 landen en 3400 netnummers. Meer informatie over Squaretalk

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Gebruiksvriendelijke, volledig uitgeruste software voor outbound callcenters via de cloud met veel geavanceerde functies, maar geen installatiekosten of maandelijkse kosten per medewerker. Meer informatie over Dialfire
Gebruiksvriendelijke software voor outbound callcenters met presterende voorspellende nummerselectie vanuit de cloud. Zeer betrouwbaar en veilig. Verhoogt de productiviteit via aanpasbare formulieren, meerstapscampagnes met geautomatiseerde workflows, gecombineerde inbound informatie, realtime personaliseerbare analyses, en de controle en opname van telefoongesprekken. Integreert met je bestaande software via REST API. Ondersteunt outsourcing naar gecontracteerde callcenters. Ideaal voor gedistribueerde kantoren. Betaal per gebruik. Geen installatiekosten, geen stoeltoeslag per medewerker. Meer informatie over Dialfire

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Beheers de kunst van sms-marketing met TextPeak: Verbeter je sms-strategie Meer informatie over TextPeak
Het sms-platform van TextPeak vereenvoudigt sms-marketing voor contactcenters. Het gebruiksvriendelijke dashboard maakt het eenvoudig om campagnes te maken, controleren en analyseren. Contactcenters kunnen moeiteloos gerichte campagnes opzetten en toegang krijgen tot gedetailleerde prestatiegegevens voor inzichtelijke analyse. De volledige functionaliteit van het platform omvat A/B-testen voor geoptimaliseerde berichten, planning op basis van de tijdzones van de klant en automatische contentvariatie. Met TextPeak kan je contactcenter effectieve sms-marketingstrategieën concurrerend en efficiënt uitvoeren, waardoor de klantenbinding en -tevredenheid worden geoptimaliseerd. Meer informatie over TextPeak

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
HaloCRM is een op de cloud gebaseerde oplossing voor contactcenters van bedrijven van elke omvang. Meer informatie over HaloCRM
HaloCRM is een krachtige oplossing voor contactcenters, die is ontworpen voor groeiende teams die behoefte hebben aan een allesomvattende tool die onbeperkt kan worden geschaald. Het omnichannel-platform van HaloCRM heeft geen verborgen kosten of vergrendelde functies en biedt oproepbeheer, automatisering, website-integratie, virtuele medewerkers en veel meer met een medewerkersinterface. HaloCRM is snel te lanceren, te beheersen en te schalen en kan je klantcommunicatie flexibel centraliseren met krachtige, maar intuïtieve functionaliteit om uitzonderlijke klanttevredenheid te stimuleren. Meer informatie over HaloCRM

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Meer informatie over Webex Suite

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk Suite is de oplossing voor klantenservice die gemakkelijk te gebruiken is en meegroeit met je bedrijf. Gemiddeld verhogen bedrijven die Zendesk gebruiken de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% - op elke schaal. Al je klant interacties leven in een enkele interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en meer. Snel ingesteld en operationeel. Zendesk Suite omvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore en Sunshine Conversations. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Zoho Desk helpt bedrijven om de communicatie met klanten via telefoon, e-mail, live chat, SMS, social media en instant messaging te verenigen.
Zoho Desk is een cloud-based contact center software waarmee u de communicatie met uw klanten overal kunt beheren, op elk apparaat en via elk kanaal via het internet. Het helpt bedrijven om klantcommunicatie via telefoon, SMS, e-mail, live chat, social media en instant messaging te verenigen op één platform. Door klantinteracties te consolideren, kunnen bedrijven duurzame klantrelaties opbouwen en hun overheadkosten aanzienlijk verlagen. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Eenvoudig opnemen van gesprekken op je mobiele app, desktop-app of bureautelefoon. Kies voor automatische of handmatige opnames. Maakt het eenvoudig om je inkomende en uitgaande gesprekken op te nemen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild. Meer informatie over RingEX

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Meer informatie over Nextiva

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer.
Bitrix24 is een online werkruimte voor kleine, middelgrote en grote bedrijven. Bitrix24 beschikt over meer dan 35 geïntegreerde tools, waaronder CRM, taken, Kanbanbord, Gantt-diagram, messenger, videogesprekken, bestandsopslag, workflowautomatisering en meer. Door over te stappen op Bitrix24 hoef je niet meer geabonneerd te zijn op een heleboel verschillende SaaS-oplossingen. Je krijgt alles wat je nodig hebt in één pakket - allemaal tegen een vast tarief. Met meer dan 12 miljoen gebruikers is Bitrix24 een van de meest gebruikte bedrijfssoftwareoplossingen ter wereld. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Dit klantenserviceplatform geeft elke servicemedewerker innovatieve tools en gebundelde gegevens.
Lever goede service en een flexibele medewerkerservaring vanaf elke locatie. Geef medewerkers een holistisch beeld van elke klant, of ze nu in het contactcenter zijn of op afstand werken. Optimaliseer en breid je service uit door gebruik te maken van AI en door populaire ondersteuningskanalen, zoals telefoon, berichten en chat, rechtstreeks te integreren in de werkruimte van de medewerker. Los zaken sneller op door geautomatiseerde processen te combineren met eenvoudige toegang tot de volledige details, context en geschiedenis van elke zaak en klantinteractie. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde contactcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo, een krachtige en gemakkelijk te gebruiken VoIP-gebaseerd virtueel telefoonsysteem, dat je zakelijke productiviteit verhoogt en verkoopbetrokkenheid naar het volgende niveau tilt. Ontvang lokale of gratis nummers van meer dan 40 landen over de hele wereld in slechts een paar klikken. De CallHippo-app biedt realtime informatie en analyses over de gebruikers. Het stelt teams in staat samen te werken aan telefoongesprekken en informatie met elkaar te delen, waardoor managers datagestuurde strategieën kunnen maken. Meer informatie over CallHippo

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
Twilio is het toonaangevende cloudcommunicatieplatform waarmee je klanten via verschillende kanalen kunt betrekken: sms, spraak, video, e-mail, WhatsApp en meer. Met betalen op basis van gebruik API's (Application Programming Interfaces) kunnen bedrijven communicatie betrouwbaar schalen. Meer informatie over Twilio

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot
Aircall is het meest intuïtieve cloudgebaseerde telefoonsysteem. Ervaar een eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Aircall is het cloudgebaseerde telefoonsysteem bij uitstek voor moderne bedrijven van meer dan 3 gebruikers. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en klantern serviceteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensgebonden behoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 12,000 bedrijven over de hele wereld. Begin vandaag nog met je risicoloze proefversie! Meer informatie over Aircall

Functies

  • Agent-interface
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Chatbot