374 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Gehost telefoonsysteem dat als beste is beoordeeld en vereenvoudigde oproeproutering, desktopintegratie, externe toegang, online fax en nog veel meer biedt. Meer informatie over GoToConnect (formerly Jive)
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoToConnect (formerly Jive)
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
monday.com is flexibele software voor werken op afstand en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit op één plek. Meer informatie over monday.com
monday.com is flexibele software voor werken op afstand en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Bestanden, feedback en ideeën delen, @-meldingen creëren voor je teamgenoten, eigenaren toewijzen, realtime voortgangsupdates geven en weten wie wat doet en wanneer. Sluit je aan bij meer dan 100.000 teams die samenwerken op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is flexibele software voor werken op afstand en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom bijna 6000 klanten op Capterra Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor werken op afstand die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor werken op afstand die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinde...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Een kosteneffectieve cloud-VPN met één klik die zorgt voor vereenvoudigde veilige netwerktoegang en SaaS-resourcetoegang voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Perimeter 81
Perimeter 81 is de ultieme veilige netwerktoegangsdienst voor je organisatie. Zeg vaarwel tegen dure hardware, moeizame installaties en urenlange helpdeskondersteuning. Geef werknemers onmiddellijk veilige toegang tot essentiële bedrijfsmiddelen op basis van on-premise, op het web of in de cloud. Implementeer private VPN-servers met statische IP's binnen enkele seconden en verkrijg ongeëvenaarde netwerkzichtbaarheid met een complete beheerportal. Inclusief apps met één klik voor elk apparaat. Meer informatie over Perimeter 81
Perimeter 81 is de ultieme veilige netwerktoegangsdienst voor je organisatie. Zeg vaarwel tegen dure hardware, moeizame installaties en urenlange helpdeskondersteuning. Geef werknemers onmiddellijk vei...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Alles-in-één samenwerkingsplatform met alle benodigde toepassingen om jouw teams op een efficiënte manier dagelijks te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
Jamespot is een gemakkelijk te configureren digitale werkplek om je communicatie te vereenvoudigen. Deze zeer configureerbare digitale werkplek zal jouw potentieel voor samenwerking en communicatie optimaliseren. Geef je teamgenoten gemakkelijk toegang tot alle bedrijfstoepassingen die je gebruikt, alle informatie en kennis om hun projecten gemakkelijk te beheren, en nog veel meer. Eenvoudig, aantrekkelijk, efficiënt. Meer informatie over Jamespot
Jamespot is een gemakkelijk te configureren digitale werkplek om je communicatie te vereenvoudigen. Deze zeer configureerbare digitale werkplek zal jouw potentieel voor samenwerking en communicatie op...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt men...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren. Meer informatie over Paymo
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps. Meer informatie over Paymo
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en fac...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Werk overal met een zeer flexibel, krachtig platform voor servicewerkzaamheden voor bedrijven. Accelo helpt je de controle te behouden. Meer informatie over Accelo
Accelo helpt je team overal te werken, door de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking te combineren op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden, en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Meer informatie over Accelo
Accelo helpt je team overal te werken, door de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking te combineren op één platform voor kleine tot middelg...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR... Meer informatie over Axonaut
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR... Meer informatie over Axonaut
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR......
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Werk als een team, ongeacht waar je je bevindt. Meer informatie over Scoro
Scoro stelt je externe team in staat om productief te werken en biedt transparantie, van taakbeheer, CRM, offertes en financiën tot realtime rapportage. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro
Scoro stelt je externe team in staat om productief te werken en biedt transparantie, van taakbeheer, CRM, offertes en financiën tot realtime rapportage. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren. Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een sprong vooruit ten opzichte van eerdere live-chat, en helpt bedrijven en hun teams zich te concentreren op een continue en contextgestuurde berichtenervaring. Met functies zoals campagnes, verkoopbot, geïntegreerde self-service en intelligente berichtenroutering worden aan gestelde verwachtingen voldaan, en antwoorden op vragen van bezoekers zijn slimmer en sneller. Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Betaalbare software voor virtuele vergaderingen om de bestuurservaring te verbeteren door vergaderingsbeheer en communicatie van het bestuur te vereenvoudigen. Meer informatie over Boardable
Naar aanleiding van de COVID-19-pandemie biedt Boardable 90 dagen gratis toegang tot zijn software aan voor virtuele vergaderingen en bestuursmanagement. Geen creditcard, geen verplichtingen. De aanbieding is geschikt voor nieuwe accounts die proefversies starten. Gebruik de krachtige vergadersoftware van Boardable om onder andere virtuele vergaderingen te plannen, agenda's te maken en te delen, notulen vast te leggen, taken toe te wijzen en te beheren tussen vergaderingen, digitaal te stemmen, documenten op te slaan en discussies te voeren. Een mobiele app vereenvoudigt het voorbereiden van vergaderingen en bestuurscommunicatie. Meer informatie over Boardable
Naar aanleiding van de COVID-19-pandemie biedt Boardable 90 dagen gratis toegang tot zijn software aan voor virtuele vergaderingen en bestuursmanagement. Geen creditcard, geen verplichtingen. De aanbie...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Onmisbare wervingstool voor externe werknemers. Meer informatie over Shortlist
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van contractanten. Hiermee kunnen kleine en grote bedrijven gemakkelijk met slechts enkele klikken externe werknemers in meer dan 200 landen werven, beheren en betalen. Zorg in een fractie van de tijd voor compliance, rapportage en projectmanagement. Van kleine startups tot de grootste internationale merken, Shortlist is een complete oplossing met krachtige functies en flexibiliteit voor elke fase van bedrijfsgroei. Meer informatie over Shortlist
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van contractanten. Hiermee kunnen kleine en grote bedrijven gemakkelijk met slechts enkele klikken externe werknemers in meer dan 200...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Werkmanagement op afstand. Ontwerp online databasetoepassingen of gebruik vooraf gedefinieerde oplossingen om bedrijfsinformatie te verzamelen, te delen en te beheren. Meer informatie over TeamDesk
Online databaseplatform voor werkmanagement op afstand. Je kunt een unieke webgebaseerde databasetoepassing bouwen die is bedoeld om het werken met gegevens te vergemakkelijken, informatie die je in je routinewerk gebruikt te organiseren en op te slaan, en een gemakkelijk toegankelijke gegevensbron voor je team te creëren. Het systeem is volledig aanpasbaar: je kunt je gegevens beheren zoals jij dat wilt en de toepassing op elk gewenst moment aanpassen. TeamDesk biedt onbeperkte dossiers, onbeperkte opslag, onbeperkte ondersteuning, stabiele tarieven en een gratis proefversie. Meer informatie over TeamDesk
Online databaseplatform voor werkmanagement op afstand. Je kunt een unieke webgebaseerde databasetoepassing bouwen die is bedoeld om het werken met gegevens te vergemakkelijken, informatie die je in je...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Videosollicitaties, op AI gebaseerde analyse, vriendelijke interface, integreert met je ATS, je eigen merk vanaf het begin. Claim nu je gratis account. Meer informatie over myInterview
Video en AI zijn de volgende stap in HR-technologie en werving, waardoor het minder tijd kost om medewerkers in dienst te nemen en je tijd en geld bespaart. In een online wereld van sollicitaties en kandidaatprofielen is het moeilijk om een echt goed beeld van iemand te krijgen. myInterview is ontworpen om persoonlijkheid toe te voegen aan het wervingsproces via videosollicitaties en voorspellende analyse. Het is snel en gemakkelijk te gebruiken. Als je tienduizenden sollicitaties per week verwerkt, kun je vertrouwen op myInterview. Probeer het gratis. Geen contracten. Geen creditcard. Meer informatie over myInterview
Video en AI zijn de volgende stap in HR-technologie en werving, waardoor het minder tijd kost om medewerkers in dienst te nemen en je tijd en geld bespaart. In een online wereld van sollicitaties en ka...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Kissflow is een digitale werkplek-platform waarmee je op afstand kunt werken, waar je ook bent, met alle tools op één plek. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace
Kissflow is een digitale werkplek-platform waarmee je al je werk op één plek kunt beheren. Het is een gebruiksvriendelijk platform dat je helpt bij het samenwerken met teams, projecten en taken beheren, bedrijfsprocessen automatiseren, draaipunten en grafieken maken en integratie met je favoriete toepassingen. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace
Kissflow is een digitale werkplek-platform waarmee je al je werk op één plek kunt beheren. Het is een gebruiksvriendelijk platform dat je helpt bij het samenwerken met teams, projecten en taken beheren...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Webinar-oplossing die is ontworpen om je te helpen gekwalificeerde leads te genereren, klanten te behouden en effectieve presentaties te geven. Meer informatie over GoToWebinar
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWebinar zet het plezier terug in webinars met betrouwbare technologie die super eenvoudig te gebruiken is. Verkrijg de functies, integraties en analyses die u nodig hebt om uw doelgroep te betrekken en persoonlijke contacten te leggen die uw bedrijf stimuleren. Meer informatie over GoToWebinar
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWe...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Urenregistratiesoftware voor externe werkzaamheden die je helpt ontdekken of je team echt productief werkt. Meer informatie over Time Doctor
Time Doctor is urenregistratiesoftware voor externe werknemers waarmee jij en je team elke dag veel meer gedaan krijgen. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Time Doctor ondersteunt integratie met meer dan 35 verschillende projectmanagement- en productiviteitstools, wat het voor werknemers heel gemakkelijk maakt om de aan verschillende taken bestede uren vast te leggen. Meer informatie over Time Doctor
Time Doctor is urenregistratiesoftware voor externe werknemers waarmee jij en je team elke dag veel meer gedaan krijgen. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerkse...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Wrike is een online samenwerkingstool met beveiliging op bedrijfsniveau, meer dan 400 app-integraties, Gantt-diagrammen, kalenders, Kanban en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike wordt vertrouwd door meer dan 20.000+ bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Het is de perfecte online samenwerkingstool om op afstand te werken. Blijf op schema met Gantt-diagrammen, gesynchroniseerde agenda's, Kanbanborden, urenregistratie, realtime updates en automatische toewijzing – allemaal beschermd door beveiliging op ondernemingsniveau. Integreer Wrike met meer dan 400 applicaties en Adobe Creative Cloud, zodat je de tools kunt blijven gebruiken waar je elke dag op vertrouwt. Pas je workflow aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, check-ins en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike wordt vertrouwd door meer dan 20.000+ bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Het is de perfecte online samenwerkingstool om op afstand te werken. Blijf op schema met Gantt-diagrammen, ges...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Gebruik de team-inbox van Trengo om te communiceren met je team en klanten wanneer iedereen vanaf een andere locatie werkt. Meer informatie over Trengo
De team-inbox van Trengo is een uitstekende oplossing om te communiceren met je team en klanten wanneer iedereen vanaf een andere locatie werkt. Verbind al je klantcommunicatiekanalen met Trengo en werk samen met je team vanuit één inbox. En communiceer intern met je team via teamchat. Met Trengo hebben bedrijven geen andere oplossing nodig voor hun communicatie. Meer informatie over Trengo
De team-inbox van Trengo is een uitstekende oplossing om te communiceren met je team en klanten wanneer iedereen vanaf een andere locatie werkt. Verbind al je klantcommunicatiekanalen met Trengo en w...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Screeningtests die zijn ontworpen om wervingsbeslissingen op afstand sneller, gemakkelijker en zonder vooroordeel te nemen. Meer informatie over TestGorilla
TestGorilla biedt toonaangevende tools om je kandidaten te screenen, zodat je sneller betere wervingsbeslissingen op afstand kunt nemen. Het gebruik van meerdere testtypen in een assessment geeft een precieze voorspellende waarde, daarom is er een groeiende testbibliotheek, waaronder: cognitieve vaardigheidstests, programmeertests, softwarevaardigheidstests, persoonlijkheidstests, cultuurfit-tests, taaltests en nog veel meer. Begin vandaag nog met het voorspellen van echte werkprestaties met de bibliotheek van meer dan 90 wetenschappelijk gevalideerde tests. Meer informatie over TestGorilla
TestGorilla biedt toonaangevende tools om je kandidaten te screenen, zodat je sneller betere wervingsbeslissingen op afstand kunt nemen. Het gebruik van meerdere testtypen in een assessment geeft een...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. C...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor extern werken die wordt vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven en miljoenen eindgebruikers. Met meer dan 180 handige helpdeskfuncties is LiveAgent een one-stop-shop voor alle externe klantenondersteuningsteams. Ontdek krachtige functies zoals het ingebouwde callcenter, native live chat, integratie van sociale media, automatiseringsregels, urenregistratie en geavanceerde rapportagefuncties. Begin vandaag nog met het ondersteunen van zowel je klanten als collega's. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor extern werken die wordt vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven en miljoenen eindgebruikers. Met meer dan 180 handige helpdeskfuncties is LiveAgent een o...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
OnBoard is een virtuele vergaderoplossing van de volgende generatie voor raden van bestuur en managers. Bestuur overal met vertrouwen. Ontvang een demo. Gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard
OnBoard is virtuele vergadersoftware die de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je bestuur en management meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagement. Het biedt een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Nu meer dan ooit heb je vergaderbeheer nodig dat uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Start een gratis proefversie of ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard
OnBoard is virtuele vergadersoftware die de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je bestuur en management meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Onboard van Capterra ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM) en standaardprocedures (SOP's) van je team te beheren. Meer informatie over Process Street
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor business process management (BPM) kun je snel workflows, checklists en standaardprocedures (SOP's) creëren. Volg workflows en processen en werk samen met je team. Beheer machtigingen, gebruik formulieren, plan processen in en integreer met meer dan 400 andere toepassingen. Meer informatie over Process Street
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor bus...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers. Meer informatie over Zoho Assist
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde computers moeiteloos te beheren. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten in de sector. Geen installatie vooraf nodig. Ondersteuning beschikbaar voor meerdere platforms. Werkt op verschillende apparaten. Ondersteunt alle belangrijke webproxy's en firewalls. Meer informatie over Zoho Assist
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde co...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Met ISL Light software voor externe toegang kun je je kantoorcomputer configureren voor werken op afstand en er vanuit huis toegang toe krijgen. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
ISL Light is professionele software voor externe toegang, waarmee je veilig en overal vanaf je huis of waar dan ook onbeperkt toegang hebt tot computers zonder toezicht. Configureer je kantoorcomputer in slechts enkele minuten voor werken op afstand. Krijg veilig toegang tot je kantoorcomputer vanuit huis of vanaf een mobiel apparaat. Met de technologie voor schermdeling kun je op elk moment en overal ter wereld efficiënt op afstand werken. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
ISL Light is professionele software voor externe toegang, waarmee je veilig en overal vanaf je huis of waar dan ook onbeperkt toegang hebt tot computers zonder toezicht. Configureer je kantoorcomputer ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Oplossing voor werkmanagement, ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Verhoog de tijdige voltooiing van projecten met 97%. Meer informatie over Easy Projects
Easy Projects is de toonaangevende oplossing voor werkmanagement en is ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Krijg een duidelijk overzicht van alle voortgang, communiceer moeiteloos met teamgenoten via @-vermeldingen en produceer gedetailleerde rapportages voor het senior management, allemaal in één handige tool. Teams die Easy Projects gebruiken, rapporteren een afname van 30% in projectduur en 20% in stress bij werknemers. Probeer Easy Projects 90 dagen gratis uit en ontdek waarom het de voorkeursoplossing is voor externe teams. Meer informatie over Easy Projects
Easy Projects is de toonaangevende oplossing voor werkmanagement en is ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Krijg een duidelijk overzicht van alle voortgang, co...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Front is een gedeelde inbox die teams helpt samen te werken rond elke e-mail, met meer transparantie, verantwoording en efficiëntie. Meer informatie over Front
Externe teams doen het goed met Front. Beheer moeiteloos al je communicatie in één inbox. Werk naadloos samen met je team. Communiceer duidelijk zodat je team het best kan werken. Met Front blijven externe teams op elkaar afgestemd, verantwoordelijk en productief. Het is niet nodig om je team te trainen voor een nieuwe tool. Front ziet eruit en voelt aan als e-mail, dus het is snel te configureren en gemakkelijk om er meteen mee aan de slag te gaan. Meer informatie over Front
Externe teams doen het goed met Front. Beheer moeiteloos al je communicatie in één inbox. Werk naadloos samen met je team. Communiceer duidelijk zodat je team het best kan werken. Met Front blijven ext...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ... Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Het beste alles-in-één-platform voor communicatie en productiviteit om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden. Meer informatie over Beekeeper
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. Beekeeper biedt een intelligent analytics-dashboard, aanpasbare interface en HR-tools die volledig kunnen worden geautomatiseerd, zoals groepsberichten, peilingen en chatbots. Daarmee brengt Beekeeper frontlijnwerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktopapparaten. Meer informatie over Beekeeper
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Probeer de gratis proefversie om te zien waar iedereen zo enthousiast over is. Het volgen van gebruikersactiviteiten en preventie van gegevensdiefstal gemakkelijk gemaakt met Teramind. Meer informatie over Teramind
Teramind biedt een gebruikersgerichte beveiligingsaanpak om het pc-gedrag van werknemers te controleren. Deze software stroomlijnt het verzamelen van werknemersgegevens om verdachte activiteiten te identificeren, mogelijke dreigingen te detecteren, de efficiëntie van medewerkers te controleren en naleving van de regelgeving te waarborgen. Dit product helpt beveiligingsincidenten te verminderen door realtime toegang te bieden tot gebruikersactiviteiten met alarmmeldingen, waarschuwingen, omleidingen en blokkeringen van gebruikers, zodat jij je bedrijf zo efficiënt en veilig mogelijk kan laten draaien. Meer informatie over Teramind
Teramind biedt een gebruikersgerichte beveiligingsaanpak om het pc-gedrag van werknemers te controleren. Deze software stroomlijnt het verzamelen van werknemersgegevens om verdachte activiteiten te ide...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Sherpany is de toonaangevende software voor vergaderbeheer die succesvolle vergaderingen van de directie en de raad van bestuur mogelijk maakt. Meer informatie over Sherpany
Sherpany is de toonaangevende software voor vergaderbeheer die succesvolle vergaderingen van de directie en de raad van bestuur mogelijk maakt. Deze nextGen-software verandert vergaderingen van tijdverspillers naar waardescheppers. Hiermee kunnen gebruikers eenvoudig vergaderingen beheren, documenten veilig verspreiden en openen en zich richten op beslissingen. Het product is ontwikkeld in nauwe samenwerking met directieleden, bestuursleden en bedrijfssecretarissen en zorgt voor een intuïtieve en aangename gebruikerservaring. Meer informatie over Sherpany
Sherpany is de toonaangevende software voor vergaderbeheer die succesvolle vergaderingen van de directie en de raad van bestuur mogelijk maakt. Deze nextGen-software verandert vergaderingen van tijdver...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Weekdone helpt je op de hoogte te blijven van je externe medewerkers. Stel doelen, houd de voortgang bij en beweeg iedereen in één richting. Meer informatie over Weekdone
Heb je software nodig om externe teams en mensen die thuis werken te leiden, en externe betrokkenheid en communicatie op te bouwen? Weekdone helpt je op de hoogte te blijven van je externe medewerkers door middel van up-to-date digitale statusrapportage, check-ins, wekelijkse planning en het stellen van teamdoelen. Met live voortgangsupdates kunnen medewerkers elkaar aanmoedigen, en leiders kunnen teamleden ondersteunen met 1:1-discussies en gepersonaliseerde feedback. Meer informatie over Weekdone
Heb je software nodig om externe teams en mensen die thuis werken te leiden, en externe betrokkenheid en communicatie op te bouwen? Weekdone helpt je op de hoogte te blijven van je externe medewerkers ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Cloudgebaseerde contactcentersoftware die onmiddellijk wordt geïmplementeerd. Volledig API-gebaseerd. CRM-plug-ins. Verbind echte of virtuele medewerkers. Meer informatie over ZIWO
Inkomende en uitgaande gesprekken Mobiele medewerkers Eenvoudig. Thuiswerken Schakel deze functie eenvoudig in voor mobiele medewerkers en bereik je klanten als nooit tevoren. Meer informatie over ZIWO
Inkomende en uitgaande gesprekken Mobiele medewerkers Eenvoudig. Thuiswerken Schakel deze functie eenvoudig in voor mobiele medewerkers en bereik je klanten als nooit tevoren....
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Cloudgebaseerd patchbeheer implementeert de vereiste patches automatisch naar eindpunten. Creëer rapporten voor management die de patchdekking laten zien. Meer informatie over Syxsense Secure
Patch alles! Met Cloud Management Suite kun je desktops, laptops, servers en externe gebruikers automatisch up-to-date houden met de nieuwste beveiligingspatches en software-updates van Microsoft, MacOS, Linux en externe leveranciers zoals Adobe, Java en Chrome. Patch ook virtuele machines, verouderde besturingssystemen en IoT-apparaten! Automatische en vooraf ontworpen patchcommando's, zoals Critical, Top 10 Windows en Third-Party zullen ervoor zorgen dat het lijkt alsof jij bent gepromoveerd in patchbeheer. Meer informatie over Syxsense Secure
Patch alles! Met Cloud Management Suite kun je desktops, laptops, servers en externe gebruikers automatisch up-to-date houden met de nieuwste beveiligingspatches en software-updates van Microsoft, MacO...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen. Meer informatie over User.com
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. Bereik klanten via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer - allemaal beschikbaar op één plek. Geïnteresseerd in een platform voor werken op afstand? Neem een kijkje en ontvang een gratis proefperiode van 14 dagen zonder vooruitbetaling en krijg vandaag toegang tot alle tools. Meer informatie over User.com
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Toonaangevend video-wervingsplatform en je wereldwijde partner voor geautomatiseerde sollicitatiegesprekken, livegesprekken, videosollicitaties en nog veel meer. Meer informatie over Talentcube
Talentcube is een holistisch video-wervingsplatform waarmee bedrijven authentieke sollicitaties kunnen krijgen die al de eerste indruk van een echt sollicitatiegesprek geven. Talentcube is een vooraanstaande Europese oplossing voor video-rekrutering en biedt de meest persoonlijke en efficiënte wervingsaanpak voor HR-afdelingen van elke omvang: geautomatiseerde videogesprekken, livegesprekken, een mobile first sollicitatieproces, 24/7 uitstekende kandidatenondersteuning en een diepgaande AI-gebaseerde communicatie-analyse. Meer informatie over Talentcube
Talentcube is een holistisch video-wervingsplatform waarmee bedrijven authentieke sollicitaties kunnen krijgen die al de eerste indruk van een echt sollicitatiegesprek geven. Talentcube is een vooraans...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Solarwinds® Take Control (voorheen SolarWinds® MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen – tegen een betaalbare prijs. SolarWinds Take Control is ontworpen om IT-serviceproviders van elke omvang te helpen meer klanten te ondersteunen via intuïtieve, snelle ondersteuning op afstand. Take Control biedt toegang tot diepgaande diagnoseapparatuur vanaf één dashboard en maakt binnen enkele seconden verbinding met apparaten. Het is ontworpen om aan te sluiten op de werkstromen van je technici en het budget van je bedrijf. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen – tegen een betaalbare prijs. SolarWinds Take Control is ontwor...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Samenwerkingssoftware die taakbeheer en communicatiefuncties combineert. Upgrade je teamcommunicatie naar het volgende niveau. Meer informatie over HeySpace
HeySpace is een taakbeheertool met chat. Dit is de plek waar je het werk uitvoert. Je kunt alles op één plek doen: chatten met collega's, rich text-documenten schrijven, taggen, voortgang markeren, start- en einddatums instellen en andere nuttige dingen. Stuur een bericht en kijk of ze het lezen, maak taken van berichten - als iemand iets belangrijks zegt, maak je er een kaart van die naar de kaartenlijst wordt verplaatst. Zo eenvoudig is het. Maak je tema-epos met HeySpace. Meer informatie over HeySpace
HeySpace is een taakbeheertool met chat. Dit is de plek waar je het werk uitvoert. Je kunt alles op één plek doen: chatten met collega's, rich text-documenten schrijven, taggen, voortgang markeren, sta...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Loop Email helpt teams te verbinden, samen te werken en te communiceren, en dat alles op één plek. Hierdoor kunnen teams efficiënt zijn terwijl ze op afstand werken. Meer informatie over Loop Email
Op afstand werken kent zijn uitdagingen. Dit hoeft echter geen betrekking te hebben op communicatie. Stop met schakelen tussen apps om werk gedaan te krijgen. Nu kan je chatten met je collega's en je klanten e-mailen via dezelfde app. Met Loop Email kun je klanten samen met je team beheren, samenwerken aan e-mails en e-mails toewijzen als taken. Meer informatie over Loop Email
Op afstand werken kent zijn uitdagingen. Dit hoeft echter geen betrekking te hebben op communicatie. Stop met schakelen tussen apps om werk gedaan te krijgen. Nu kan je chatten met je collega's en je k...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Atolia is een alles-in-één werkplek voor teamorganisatie en -communicatie. Meer informatie over Atolia
Atolia is een alles-in-één werkplek voor teamorganisatie en -communicatie. Teams werken in Atolia samen via berichten, het delen van bestanden, videogesprekken, agenda's en taken. Ze kunnen het werk organiseren op projecten, afdelingen, kantoren of iets anders. Dit maakt het voor gebruikers eenvoudiger om de onderwerpen te volgen die voor hen belangrijk zijn. Openbare groepen zijn open voor iedereen in het team, terwijl privégroepen een uitnodiging vereisen. Met Atolia wordt je werk sneller en efficiënter gedaan. Meer informatie over Atolia
Atolia is een alles-in-één werkplek voor teamorganisatie en -communicatie. Teams werken in Atolia samen via berichten, het delen van bestanden, videogesprekken, agenda's en taken. Ze kunnen het werk o...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde interface. Bedrijven die Halp gebruiken, profiteren van snellere responstijden, productievere operationele ondersteuningsteams en meer tevreden werknemers. Halp functioneert als een op zichzelf staand ticketingsysteem of kan rechtstreeks worden geïntegreerd met Zendesk, Jira, ServiceNow en andere oudere ticketingsystemen. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde i...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Alles-in-één callcenteroplossing die is ontworpen om het beste uit elke interactie met de klant te halen. Meer informatie over Voiso
Geavanceerde gehoste callcenteroplossing. Voiso zet zich in om je call- en contactcenter zo goed mogelijk te maken. Medewerkers profiteren van intuïtieve dashboards. Supervisors profiteren van inzicht in de prestaties via meer dan 50 statistieken. De implementatie vergt slechts 2 minuten. Houd je telefoonnummers. Importeer al je medewerkers met één klik. Niets te kopen, geen kosten vooraf. Meer informatie over Voiso
Geavanceerde gehoste callcenteroplossing. Voiso zet zich in om je call- en contactcenter zo goed mogelijk te maken. Medewerkers profiteren van intuïtieve dashboards. Supervisors profiteren van inzicht ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Eén cloudgebaseerd uniform besturingssysteem dat werken op afstand mogelijk maakt. Meer informatie over Proteus
Proteus is een cloudgebaseerd besturingssysteem dat de manier verandert waarop wordt gewerkt door geïntegreerde tools voor werkbeheer te combineren met een freelancermarkt, een softwaregateway en een professioneel kennisforum. Proteus biedt toegang tot bekwaam talent en maakt werken op afstand mogelijk via een online omgeving. Proteus beweegt bedrijven van een vast kostenmodel naar een on-demand model, wat cruciaal is om concurrerend te blijven in een omgeving met lage marges. Meer informatie over Proteus
Proteus is een cloudgebaseerd besturingssysteem dat de manier verandert waarop wordt gewerkt door geïntegreerde tools voor werkbeheer te combineren met een freelancermarkt, een softwaregateway en een p...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen....
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijk...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Goog...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien.
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kun...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang