België Lokale producten weergeven
609 resultaten
Met al je communicatie en tools op één plek blijven externe teams productief, waar ze ook werken. Meer informatie over Slack
Slack brengt het team samen, waar je ook bent. Met al je communicatie en tools op één plek blijven externe teams productief, waar ze ook werken. Probeer Slack gratis uit. Meer informatie over Slack

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
België Lokaal product
Krachtige cloudwerkstations voor grafische samenwerking Meer informatie over Cloudalize
Cloudalize is het cloudplatform voor softwareaanbieders die game-engines gebruiken voor B2B-bedrijfstoepassingen zoals architectonische visualisaties en 3D-productconfigurators. Cloudalize ondersteunt de distributie van elke app op elk apparaat, waardoor een traditioneel duur werkstation overbodig wordt. Cloudalize ontwikkelt ook toonaangevende MyGDaaS (GPU-versnelde Desktop-as-a-Service) voor GPU-intensieve toepassingen zoals CAE, CAD, CFD, GIS, 3D, enz. Meer informatie over Cloudalize

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor extern werken die wordt vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven en miljoenen eindgebruikers. Met meer dan 180 handige helpdeskfuncties is LiveAgent een one-stop-shop voor alle externe klantenondersteuningsteams. Ontdek krachtige functies zoals het ingebouwde callcenter, native live chat, integratie van sociale media, automatiseringsregels, urenregistratie en geavanceerde rapportagefuncties. Begin vandaag nog met het ondersteunen van zowel je klanten als collega's. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Voer veilige en collaboratieve vergaderingen op afstand uit met de tekentools, collaboratieve bewerking en naadloze besturingswisseling van Surfly. Meer informatie over Surfly
Voer veilige en collaboratieve vergaderingen op afstand uit met tekentools, collaboratieve bewerking en naadloze besturingswisseling. De vergaderingen op afstand zijn volledig webgebaseerd en vereisen geen downloads of installaties van derde partijen. Maak simpelweg een vergaderingslink aan en deel hem. Meer informatie over Surfly

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Alles-in-één samenwerkingsplatform met alle benodigde toepassingen om jouw teams op een efficiënte manier dagelijks te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
Jamespot is een gemakkelijk te configureren digitale werkplek om je communicatie te vereenvoudigen. Deze zeer configureerbare digitale werkplek zal jouw potentieel voor samenwerking en communicatie optimaliseren. Geef je teamgenoten gemakkelijk toegang tot alle bedrijfstoepassingen die je gebruikt, alle informatie en kennis om hun projecten gemakkelijk te beheren, en nog veel meer. Eenvoudig, aantrekkelijk, efficiënt. Meer informatie over Jamespot

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Beveilig de externe toegang van je team tot bedrijfssystemen, cloud-apps, bedrijfsmiddelen en bronnen binnen 10 minuten. Gratis volledige proefversie van 14 dagen. Meer informatie over GoodAccess
GoodAccess verbindt je externe werknemers, toepassingen, datacenters, clouds en kantoren in minder dan 10 minuten met elkaar in één beveiligd virtueel netwerk. Stel je werknemers in staat om op afstand te werken vanuit onbeveiligde wifi-hotspots zonder zich zorgen te hoeven maken dat een externe partij hun verkeer gemakkelijk kan volgen. GoodAccess creëert een Secure Network Perimeter, gescheiden van het internet. Dit verbergt de bedrijfssystemen en beschermt ze tegen bedreigingen die inherent zijn aan het openbare internet. Meer informatie over GoodAccess

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
België Lokaal product
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over Elium

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Loonadministratie en naleving ontworpen voor het wereldwijde personeel. Het platform ondersteunt de digitale transformatie voor werken op afstand. Meer informatie over Deel
Deel is wereldwijde salarisadministratie en conforme werving ontworpen voor externe teams, waarbij iedereen, ongeacht hun locatie, in dienst kan worden genomen en betaald. Neem fulltime werknemers of onafhankelijke aannemers over de hele wereld binnen enkele minuten onmiddellijk legaal in dienst. Met Deel kunnen bedrijven de loonadministratie regelen en gelokaliseerde juridische contracten opstellen in meer dan 150 landen met behulp van een technologisch ondersteund zelfbedieningsproces. Deel ondersteunt meer dan 4000 klanten, van het MKB tot beursgenoteerde bedrijven. Meer informatie over Deel

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Ontworpen om aan te passen: veilige oplossingen voor netwerktoegang op maat gemaakt voor veranderende zakelijke behoeften. Meer informatie over NordLayer
Steeds meer bedrijven implementeren een hybride werkbeleid, zodat teams vanaf elke locatie kunnen werken. Ondanks de voordelen van werken op afstand brengt het ook uitdagingen met zich mee voor de beveiliging van de organisatie: datalek, externe toegang en risico's voor de beveiliging van apparaten. Met NordLayer-functionaliteiten van op vertrouwen gebaseerde identiteitsbevestiging, Smart Remote Access en beveiligde site-to-site en bestandsuitwisseling kunnen bedrijven vanaf elke locatie werken. Tegelijkertijd hebben IT-beheerders tools om de gezondheid van netwerkactiviteiten te controleren en te waarborgen. Meer informatie over NordLayer

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee gedistribueerde teams hun werk gedaan krijgen. Meer informatie over Miro
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Miro stelt teams op afstand in staat om samen te werken en creëert een centrale plek die projecten georganiseerd houdt. Miro heeft meer dan 250 kant-en-klare sjablonen voor brainstormen, workshops, het in kaart brengen van gebruikerstrajecten en meer. Meld je aan en begin snel samen te werken met je team. Meer informatie over Miro

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
monday.com verbindt je team, zodat je op één gebruiksvriendelijk platform, waar je ook bent, kunt blijven samenwerken, beheren en werk bijhouden. Meer informatie over monday.com
Wanneer het onverwachte gebeurt, kun je monday.com gebruiken om al je werk op één plek te houden en je bedrijf naadloos in beweging te houden. Met monday.com kun je alle communicatie centraliseren binnen de context van workflows en projecten, zodat je de synchronisatie van vergaderingen en e-mailketens kunt verminderen en de productiviteit kunt verhogen. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen, en pas deze dan aan je wensen aan. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Splashtop Business Access is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en teams die op afstand werken. Meer informatie over Splashtop Business Access
Splashtop Business Access is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en kleine teams die op afstand werken. Krijg toegang tot je werkcomputers vanaf een andere computer of mobiele apparaat. Bevat gratis apps voor iOS en Android. Functionaliteiten van Splashtop voor zakelijke toegang zijn: + ongeëvenaarde prijs (bespaar tot 90% in vergelijking met andere vergelijkbare externe desktopoplossingen); + hoge prestaties; + externe bestandsoverdracht; + afdrukken op afstand; + externe activering; + robuuste beveiliging. Ga aan de slag met een gratis proefversie. Meer informatie over Splashtop Business Access

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Wrike is software voor werken op afstand met beveiliging op bedrijfsniveau, meer dan 400 integraties, Gantt-diagrammen, agenda's, Kanbanborden en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is bekroonde software voor werken op afstand die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Blijf op schema met Gantt-diagrammen, gesynchroniseerde agenda's, Kanbanborden, urenregistratie, realtime updates en automatische toewijzing, en dit allemaal beschermd door beveiliging op ondernemingsniveau. Je integreert Wrike met meer dan 400 toepassingen en Adobe Creative Cloud, zodat je de tools kunt blijven gebruiken waarop je elke dag vertrouwt. Pas je workflow aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren. Meer informatie over Freshdesk Messaging
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een sprong vooruit ten opzichte van eerdere live-chat, en helpt bedrijven en hun teams zich te concentreren op een continue en contextgestuurde berichtenervaring. Met functies zoals campagnes, verkoopbot, geïntegreerde self-service en intelligente berichtenroutering worden aan gestelde verwachtingen voldaan, en antwoorden op vragen van bezoekers zijn slimmer en sneller. Meer informatie over Freshdesk Messaging

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Onmisbare wervingstool voor externe werknemers. Meer informatie over Worksuite
Worksuite is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van freelancers. Kleine en grote bedrijven kunnen met slechts een paar klikken moeiteloos onboarden en grensoverschrijdende betalingen aan al hun freelancers over de hele wereld beheren. Zorg in een fractie van de tijd voor compliance, rapportage en projectmanagement. Van kleine startups tot de grootste organisaties, Worksuite is een complete oplossing met krachtige functies en flexibiliteit voor elke fase van bedrijfsgroei. Meer informatie over Worksuite

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Probeer de gratis proefversie om te zien waar iedereen zo enthousiast over is. Het volgen van gebruikersactiviteiten en preventie van gegevensdiefstal gemakkelijk gemaakt met Teramind. Meer informatie over Teramind
Teramind biedt een gebruikersgerichte beveiligingsaanpak om het pc-gedrag van werknemers te controleren. Deze software stroomlijnt het verzamelen van werknemersgegevens om verdachte activiteiten te identificeren, mogelijke dreigingen te detecteren, de efficiëntie van medewerkers te controleren en naleving van de regelgeving te waarborgen. Dit product helpt beveiligingsincidenten te verminderen door realtime toegang te bieden tot gebruikersactiviteiten met alarmmeldingen, waarschuwingen, omleidingen en blokkeringen van gebruikers, zodat jij je bedrijf zo efficiënt en veilig mogelijk kan laten draaien. Meer informatie over Teramind

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Urenregistratiesoftware voor externe werkzaamheden die je helpt ontdekken of je team echt productief werkt. Meer informatie over Time Doctor
Time Doctor is urenregistratiesoftware voor externe werknemers waarmee jij en je team elke dag veel meer gedaan krijgen. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Time Doctor ondersteunt integratie met meer dan 35 verschillende projectmanagement- en productiviteitstools, wat het voor werknemers heel gemakkelijk maakt om de aan verschillende taken bestede uren vast te leggen. Meer informatie over Time Doctor

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor werken op afstand die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
De enige 100% gratis software voor urenregistratie voor teams. Meer informatie over Clockify
Werken op afstand is eenvoudig met Clockify. Organiseer je planning, bekijk waar andere mensen aan werken, en wijs hen taken toe, controleer de projectstatus en de beschikbaarheid van mensen om eenvoudig de planningen en de projectbudgetten te beheren. Met Clockify kun je uurtarieven per project of taak instellen, evenals een dagelijks tijdsdoel om het risico van overwerken te minimaliseren. Lees meer over alle functies van Clockify en controleer meer dan 80 app-integraties om verbinding te maken met je favoriete apps. Meer informatie over Clockify

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Resource planning op afstand voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen. Volg wie aan wat werkt. Meer informatie over Float
Plan je projecten en deel de tijd van je teams in vanaf elke plek. Float is resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationale topteams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Bekijk in één oogopslag wie aan wat, wanneer en vanaf waar werkt. Float maakt resource planning op afstand visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda Outlook, Teamwork en Zapier. Meer informatie over Float

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
OnBoard is een virtuele vergaderoplossing van de volgende generatie voor raden van bestuur en managers. Bestuur overal met vertrouwen. Ontvang een demo. Gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard
OnBoard is virtuele vergadersoftware die de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je bestuur en management meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagement. Het biedt een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Nu meer dan ooit heb je vergaderbeheer nodig dat uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Start een gratis proefversie of ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Een oplossing voor webconferenties waarmee je interactieve webvergaderingen kunt hosten en boeiende webinars kunt organiseren voor een breder publiek. Meer informatie over Zoho Meeting
Zoho Meeting is een krachtige oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld voor jouw behoeften op het gebied van online vergaderingen en webinars. Het is volledig browsergebaseerd en deelnemers hoeven geen enkele toepassing te downloaden om een vergadering of webinar bij te wonen. Hou je vergaderingen bij de hand met de desktop-plug-in voor Windows en Mac, iOS-app, android-app, Google Chrome-extensie, Firefox-extensie, met widget- en agenda-integratie. Integreer webinarregistratie, peilingen, Q&A, laten praten, opnemen, diepgaande analyses, enz. Meer informatie over Zoho Meeting

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Met ISL Light software voor externe toegang kun je je kantoorcomputer configureren voor werken op afstand en er vanuit huis toegang toe krijgen. Meer informatie over ISL Light
ISL Light is professionele software voor externe toegang, waarmee je veilig en overal vanaf je huis of waar dan ook onbeperkt toegang hebt tot computers zonder toezicht. Configureer je kantoorcomputer in slechts enkele minuten voor werken op afstand. Krijg veilig toegang tot je kantoorcomputer vanuit huis of vanaf een mobiel apparaat. Met de technologie voor schermdeling kun je op elk moment en overal ter wereld efficiënt op afstand werken. Meer informatie over ISL Light

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Maak werknemers verantwoordelijk voor hun tijd zonder ze te bespioneren. Wanneer je inklokt, is het alsof je je kantoor bent binnengekomen om aan het werk te gaan. Meer informatie over Jibble
Jibble stelt je team in staat om de realtime aanwezigheid naadloos bij te houden via mobiel, desktop, Slack of MS Teams. Je klokt in via Jibble wanneer je begint met werken, en je klokt weer uit wanneer je klaar bent. Nadat het personeel is ingeklokt, zijn ze verantwoordelijk voor hun tijd, werk en reactie op dringende problemen. Hierdoor kunnen werknemers ook hun persoonlijke en werkleven van elkaar scheiden. Ontvang een rapport over de activiteiten, projecten of klanten waar het team aan werkt voor productiviteitsanalyse en om te begrijpen waar je middelen aan besteed worden. Meer informatie over Jibble

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Oplossing voor werkmanagement, ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Verhoog de tijdige voltooiing van projecten met 97%. Meer informatie over Easy Projects
Easy Projects is de toonaangevende oplossing voor werkmanagement en is ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Krijg een duidelijk overzicht van alle voortgang, communiceer moeiteloos met teamgenoten via @-vermeldingen en produceer gedetailleerde rapportages voor het senior management, allemaal in één handige tool. Teams die Easy Projects gebruiken, rapporteren een afname van 30% in projectduur en 20% in stress bij werknemers. Probeer Easy Projects 90 dagen gratis uit en ontdek waarom het de voorkeursoplossing is voor externe teams. Meer informatie over Easy Projects

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Front is een gedeelde inbox die teams helpt samen te werken rond elke e-mail, met meer transparantie, verantwoording en efficiëntie. Meer informatie over Front
Externe teams doen het goed met Front. Beheer moeiteloos al je communicatie in één inbox. Werk naadloos samen met je team. Communiceer duidelijk zodat je team het best kan werken. Met Front blijven externe teams op elkaar afgestemd, verantwoordelijk en productief. Het is niet nodig om je team te trainen voor een nieuwe tool. Front ziet eruit en werkt als e-mail, dus het is snel te configureren en gemakkelijk om er meteen mee aan de slag te gaan. Meer informatie over Front

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Maak het in dienst nemen op afstand gemakkelijker met TestGorilla. De software biedt toonaangevende tools om je kandidaten te screenen, zodat je beter op afstand mensen in dienst kunt nemen. Meer informatie over TestGorilla
TestGorilla biedt toonaangevende tools om je kandidaten te screenen, zodat je sneller betere wervingsbeslissingen op afstand kunt nemen. Het gebruik van meerdere testtypen in een assessment geeft een precieze voorspellende waarde, daarom is er een groeiende testbibliotheek, waaronder: cognitieve vaardigheidstests, programmeertests, softwarevaardigheidstests, persoonlijkheidstests, cultuurfit-tests, taaltests en nog veel meer. Begin vandaag nog met het voorspellen van echte werkprestaties met de bibliotheek van meer dan 90 wetenschappelijk gevalideerde tests. Meer informatie over TestGorilla

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten. Meer informatie over Kontentino
Kontentino stelt reclamebureaus en hun klanten in staat om naadloos samen te werken bij het maken en goedkeuren van sociale media-content/advertenties. Een belangrijk resultaat is dat de kwaliteit van de inhoud verbetert en dat fouten of mislukkingen worden voorkomen bij het publiceren van sociale content/advertenties; ook bespaart het 30% van de tijd op operationele taken. Bovendien plaatst de analysesectie gegevens in een context, zodat managers van sociale media de prestaties van de berichten/advertenties beter kunnen begrijpen bij het rapporteren aan klanten. Meer informatie over Kontentino

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ... Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Pumble is een gratis chat- en samenwerkingsapp voor teams met onbeperkte mogelijkheden. Meer informatie over Pumble
Blijf verbonden terwijl je op afstand werkt met Pumble, een gratis app voor teamcommunicatie. Stuur je collega's rechtstreeks een bericht of maak openbare of privékanalen voor groepsdiscussies. Voer een snel 1-op-1 spraak- of videogesprek en deel een scherm met je ideeën. Pumble heeft een gratis opslagruimte en een onbeperkte berichtengeschiedenis, zodat er nooit een gesprek verloren gaat. Geef externe leden beperkte toegang met een gasttoegangsfunctie. Meer weten over Pumble. Meer informatie over Pumble

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Sherpany is de toonaangevende software voor vergaderbeheer die succesvolle vergaderingen van de directie en de raad van bestuur mogelijk maakt. Meer informatie over Sherpany
Sherpany is de toonaangevende software voor vergaderbeheer die succesvolle vergaderingen van de directie en de raad van bestuur mogelijk maakt. Deze nextGen-software verandert vergaderingen van tijdverspillers naar waardescheppers. Hiermee kunnen gebruikers eenvoudig vergaderingen beheren, documenten veilig verspreiden en openen en zich richten op beslissingen. Het product is ontwikkeld in nauwe samenwerking met directieleden, bestuursleden en bedrijfssecretarissen en zorgt voor een intuïtieve en aangename gebruikerservaring. Meer informatie over Sherpany

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
EasyHire.me is een alles-in-één platform om interviews te plannen, opnames te delen, samen te werken aan feedback en slimme wervingsbeslissingen te nemen. Meer informatie over EasyHire
EasyHire.me is een cloudgebaseerde interviewsoftware die de kracht van on-demand en live video-interviews, realtime vaardigheidsbeoordeling, interviewanalyses en samenwerking combineert om het selectieproces van kandidaten te versnellen. Het maakt het mogelijk om meer kandidaten efficiënter te screenen om op een gestandaardiseerde manier een dieper inzicht te krijgen in persoonlijkheden. Meer informatie over EasyHire

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Met het bekroonde beveiligde platform kun je 30% meer uitwisselen met je 250+ medewerkers die niet aan een bureau werken. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met aangepaste integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Geavanceerde professional services automation - projectmanagement, facturering, rapportage gebaseerd op uitstekende uren- en onkostenregistratie. Meer informatie over TimeLog
Ben je op zoek naar een oplossing die je bedrijfsprocessen naar een hoger niveau tilt, van contract tot factuur? TimeLog is de toonaangevende PSA-software voor adviesgerichte bedrijven. Combineert de meest gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie met ultramodern projectmanagement, facturering, resource management, waterdichte rapportage en meer. TimeLog is een krachtige oplossing voor adviesbureaus die op zoek zijn naar geweldige software die integraties heeft met toonaangevende salaris- en financiële systemen. Meer informatie over TimeLog

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Lumeer plant, organiseert en volgt de taken van je externe team op een gemakkelijke, visuele en flexibele manier. Meer informatie over Lumeer
Gemakkelijk en snel om alle taken van je externe team te plannen, organiseren en volgen. Lumeer biedt je supereenvoudig visueel beheer van externe teams. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige synchronisatievergaderingen, eindeloze e-mailthreads en verwarrende spreadsheets. Extreme flexibiliteit geeft iedereen de vrijheid om de perfecte workflow te creëren en je voortgang te beheren en bij te houden. Flexibiliteit om te passen bij de manier waarop je teams nu werken en om mee te groeien met je behoeften. Meer informatie over Lumeer

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Understand the digital experience of your distributed workforce. Meer informatie over SysTrack
Understand the digital experience of your distributed workforce. SysTrack is designed to provide visibility into remote workers’ needs, work habits, and experience with their technology. See how remote workers connect to the corporate network, and assesses how this connection impacts productivity, user experience, and security risk. Meer informatie over SysTrack

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Toonaangevend video-wervingsplatform en je wereldwijde partner voor geautomatiseerde sollicitatiegesprekken, livegesprekken, videosollicitaties en nog veel meer. Meer informatie over Talentcube
Talentcube is een holistisch video-wervingsplatform waarmee bedrijven authentieke sollicitaties kunnen krijgen die al de eerste indruk van een echt sollicitatiegesprek geven. Talentcube is een vooraanstaande Europese oplossing voor video-rekrutering en biedt de meest persoonlijke en efficiënte wervingsaanpak voor HR-afdelingen van elke omvang: geautomatiseerde videogesprekken, livegesprekken, een mobile first sollicitatieproces, 24/7 uitstekende kandidatenondersteuning en een diepgaande AI-gebaseerde communicatie-analyse. Meer informatie over Talentcube

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Samenwerkingssoftware die taakbeheer en communicatiefuncties combineert. Upgrade je teamcommunicatie naar het volgende niveau. Meer informatie over HeySpace
HeySpace is een taakbeheertool met chat. Dit is de plek waar je het werk uitvoert. Je kunt alles op één plek doen: chatten met collega's, rich text-documenten schrijven, taggen, voortgang markeren, start- en einddatums instellen en andere nuttige dingen. Stuur een bericht en kijk of ze het lezen, maak taken van berichten - als iemand iets belangrijks zegt, maak je er een kaart van die naar de kaartenlijst wordt verplaatst. Zo eenvoudig is het. Maak je tema-epos met HeySpace. Meer informatie over HeySpace

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Kasm Server is een beveiligde gevirtualiseerde werkruimte die browsergebaseerde toegang biedt tot desktops, toepassingen en webdiensten. Meer informatie over Kasm Workspaces
Kasm verandert de manier waarop bedrijven digitale werkruimten leveren met behulp van CDI-technologie om snelheid, responsiviteit en flexibiliteit drastisch te verhogen. Het platform maakt gebruik van een moderne DevSecOps-aanpak voor programmatische levering van oplossingen voor werken op afstand, waaronder VDI, streaming van toepassingen en browserisolatie in een oplossing die zeer schaalbaar, aanpasbaar en eenvoudig te onderhouden is. Meer informatie over Kasm Workspaces

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Dit platform biedt een volledig geïntegreerde DaaS (Desktop-as-a-Service-oplossing) en is gericht op snelheid en eenvoud, zodat je overal sneller kunt werken. Meer informatie over V2 Cloud WorkSpaces
Desktopvirtualisatie hoeft niet ingewikkeld te zijn. V2 Cloud is de IT-nerd die je nodig hebt. Dit platform werkt nauw samen met onafhankelijke softwareaanbieders, bedrijfseigenaren, managed services providers, IT-beheerders en vele anderen om hun bedrijf te laten groeien met de cloud. Dit platform biedt een volledig geïntegreerde DaaS (Desktop-as-a-Service-oplossing) en is gericht op snelheid en eenvoud, zodat je overal sneller kunt werken. Laat het ondersteuningsteam je zorgen wegnemen en gebruik je cloudcomputer veilig, snel en voordelig. Meer informatie over V2 Cloud WorkSpaces

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Yodel is het telefoonsysteem dat al je communicatie op een plek verenigt waar je team al dol op is: Slack. Meer informatie over Yodel
Yodel.io is het toonaangevende zakelijke telefoonsysteem in de cloud. Profiteer van de functies, flexibiliteit en betrouwbaarheid die worden geleverd met een virtueel telefoonsysteem, zonder de rompslomp. Met eenvoudige integraties in tools die je team al graag gebruikt, zoals Slack, en de mogelijkheid om verbinding te maken met hardware SIP-telefoons, is Yodel.io een uitstekende oplossing voor je team. Ga vandaag nog aan de slag met een gratis proefversie. Meer informatie over Yodel

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Met Aster kun je per sessie gemiddeld 3 keer zoveel beslissingen nemen, waardoor vergaderingen minder tijd in beslag nemen. Meer informatie over Aster
Aster is de app voor je vergaderingen: Met Aster kun je per sessie gemiddeld 3 keer zoveel beslissingen nemen, waardoor vergaderingen minder belastend worden. In een alles-in-één ruimte vind je je notities, je ondersteunende documentatie en je vooraf ingevulde rapport, zodat je goed opgestelde actieplannen kunt bereiken. Beschikbare integraties: Office 365, Google Suite, Google Chrome en Trello Meer informatie over Aster

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Kissflow is software voor de digitale werkplek die procesbeheer, casemanagement, samenwerking en projectmanagement omvat. Meer informatie over Kissflow Digital Workplace
Mensen die zich het dichtst bij het werk bevinden, weten het beste hoe ze problemen kunnen beheren en oplossen, en ze verdienen slimme en eenvoudige hulpmiddelen om dat te kunnen doen. Kissflow kan daarbij helpen. Kissflow is een digitale werkplek zonder codering waar iedereen een geautomatiseerd proces kan creëren, een projectboard kan ontwerpen, een caseflow kan afhandelen en kan samenwerken aan werkonderwerpen, en dit alles binnen één intelligent en gemakkelijk te integreren platform. Meer informatie over Kissflow Digital Workplace

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Atolia is een alles-in-één werkplek voor teamorganisatie en -communicatie. Meer informatie over Atolia
Atolia is een alles-in-één werkplek voor teamorganisatie en -communicatie. Teams werken in Atolia samen via berichten, het delen van bestanden, videogesprekken, agenda's en taken. Ze kunnen het werk organiseren op projecten, afdelingen, kantoren of iets anders. Dit maakt het voor gebruikers eenvoudiger om de onderwerpen te volgen die voor hen belangrijk zijn. Openbare groepen zijn open voor iedereen in het team, terwijl privégroepen een uitnodiging vereisen. Met Atolia wordt je werk sneller en efficiënter gedaan. Meer informatie over Atolia

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Een door AR aangestuurd platform voor eerstelijnswerkers om processen te digitaliseren en fabrikanten in staat te stellen hun beste werk te leveren. Meer informatie over Atheer
Met het door AR aangestuurde frontlijnwerkersplatform van Atheer kunnen toonaangevende industriële en productiebedrijven hun frontlijnteams veiliger, beter en sneller laten werken. Atheer is een end-to-end platform voor verbonden medewerkers met weinig of geen code dat training naar een hoger niveau tilt, de uitvoering van werkorders standaardiseert en verhoogt en de status van de hulp op afstand biedt om de probleemoplossingstijd te verkorten. Het platform zet zich in voor het verbeteren van OEE (Overall Equipment Effectiveness) en het mogelijk maken van lean productieprincipes. Meer informatie over Atheer

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Addon voor Salesforce met agile projectmanagement met Kanban op macrotaken, gesynchroniseerd met je Office365- of Gmail-agenda. Meer informatie over Flexiproj
Addon voor Salesforce met agile projectmanagement met Kanban op macrotaken, gesynchroniseerd met je Office365- of Gmail-agenda. Meer informatie over Flexiproj

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen. Meer informatie over Google Drive

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand