410 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom bijna 6000 klanten op Capterra Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor werken op afstand die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor werken op afstand die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinde...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
monday.com is flexibele software voor werken op afstand en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit op één plek. Meer informatie over monday.com
monday.com is flexibele software voor werken op afstand en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën, @mention teamgenoten, wijs eigenaren toe, geef realtime voortgangsupdates en zie wie wat doet en wanneer. Sluit je aan bij meer dan 100.000 teams die samenwerken op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is flexibele software voor werken op afstand en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Een kosteneffectieve cloud-VPN met één klik die zorgt voor vereenvoudigde veilige netwerktoegang en SaaS-resourcetoegang voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Perimeter 81
Perimeter 81 is de ultieme veilige netwerktoegangsdienst voor je organisatie. Zeg vaarwel tegen dure hardware, moeizame installaties en urenlange helpdeskondersteuning. Geef werknemers onmiddellijk veilige toegang tot essentiële bedrijfsmiddelen op basis van on-premise, op het web of in de cloud. Implementeer private VPN-servers met statische IP's binnen enkele seconden en verkrijg ongeëvenaarde netwerkzichtbaarheid met een complete beheerportal. Inclusief apps met één klik voor elk apparaat. Meer informatie over Perimeter 81
Perimeter 81 is de ultieme veilige netwerktoegangsdienst voor je organisatie. Zeg vaarwel tegen dure hardware, moeizame installaties en urenlange helpdeskondersteuning. Geef werknemers onmiddellijk vei...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Alles-in-één samenwerkingsplatform met alle benodigde toepassingen om jouw teams op een efficiënte manier dagelijks te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
Jamespot is een gemakkelijk te configureren digitale werkplek om je communicatie te vereenvoudigen. Deze zeer configureerbare digitale werkplek zal jouw potentieel voor samenwerking en communicatie optimaliseren. Geef je teamgenoten gemakkelijk toegang tot alle bedrijfstoepassingen die je gebruikt, alle informatie en kennis om hun projecten gemakkelijk te beheren, en nog veel meer. Eenvoudig, aantrekkelijk, efficiënt. Meer informatie over Jamespot
Jamespot is een gemakkelijk te configureren digitale werkplek om je communicatie te vereenvoudigen. Deze zeer configureerbare digitale werkplek zal jouw potentieel voor samenwerking en communicatie op...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt men...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Freshcaller is een virtueel telefoonsysteem voor op afstand werkende teams van elke omvang. Het biedt ook telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshcaller
Freshcaller is een virtueel telefoonsysteem voor op afstand werkende teams van elke omvang - van MKB tot ondernemingen. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller het beste van externe callcenterbeheerfuncties zoals een live dashboard en aanpasbare rapportage van prestaties samen. Het biedt ook functies voor werken op afstand, zoals mobiele app en doorschakelen. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen, vereist geen telefoonhardware en is uiterst gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Freshcaller
Freshcaller is een virtueel telefoonsysteem voor op afstand werkende teams van elke omvang - van MKB tot ondernemingen. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller het beste van extern...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Webinar-oplossing die is ontworpen om je te helpen gekwalificeerde leads te genereren, klanten te behouden en effectieve presentaties te geven. Meer informatie over GoToWebinar
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWebinar zet het plezier terug in webinars met betrouwbare technologie die super eenvoudig te gebruiken is. Verkrijg de functies, integraties en analyses die u nodig hebt om uw doelgroep te betrekken en persoonlijke contacten te leggen die uw bedrijf stimuleren. Meer informatie over GoToWebinar
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWe...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Probeer de gratis proefversie om te zien waar iedereen zo enthousiast over is. Het volgen van gebruikersactiviteiten en preventie van gegevensdiefstal gemakkelijk gemaakt met Teramind. Meer informatie over Teramind
Teramind biedt een gebruikersgerichte beveiligingsaanpak om het pc-gedrag van werknemers te controleren. Deze software stroomlijnt het verzamelen van werknemersgegevens om verdachte activiteiten te identificeren, mogelijke dreigingen te detecteren, de efficiëntie van medewerkers te controleren en naleving van de regelgeving te waarborgen. Dit product helpt beveiligingsincidenten te verminderen door realtime toegang te bieden tot gebruikersactiviteiten met alarmmeldingen, waarschuwingen, omleidingen en blokkeringen van gebruikers, zodat jij je bedrijf zo efficiënt en veilig mogelijk kan laten draaien. Meer informatie over Teramind
Teramind biedt een gebruikersgerichte beveiligingsaanpak om het pc-gedrag van werknemers te controleren. Deze software stroomlijnt het verzamelen van werknemersgegevens om verdachte activiteiten te ide...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar. Meer informatie over Widen Collective
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service. Meer informatie over Widen Collective
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoe...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Splashtop Business Access is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en teams die op afstand werken. Meer informatie over Splashtop Business Access
Splashtop Business Access is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en kleine teams die op afstand werken. Krijg toegang tot je werkcomputers vanaf een andere computer of mobiele apparaat. Bevat gratis apps voor iOS en Android. Functionaliteiten van Splashtop voor zakelijke toegang zijn: + ongeëvenaarde prijs (bespaar tot 90% in vergelijking met andere vergelijkbare externe desktopoplossingen); + hoge prestaties; + externe bestandsoverdracht; + afdrukken op afstand; + externe activering; + robuuste beveiliging. Ga aan de slag met een gratis proefversie. Meer informatie over Splashtop Business Access
Splashtop Business Access is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en kleine teams die op afstand werken. Krijg toegang tot je werkcomputers vanaf een andere computer of mobiele app...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Word deelnemer aan een aangepaste ruimte en voer live webinars uit zonder installatie of download. Werkt op alle browsers. Meer informatie over LiveWebinar
LiveWebinar heeft alleen maar een browser nodig om met mensen te kunnen communiceren. Dit platform werkt op alle browsers en apparaten (computers, mobiele telefoons, zelfs tv's). De modulaire structuur maakt een onbeperkte aanpassing mogelijk - je kunt de platformweergave bewerken en aanpassen aan je eigen behoeften. Profiteer van functies zoals: HD-kwaliteit, FB Live-streaming, gemodereerde chat, HQ-recorder, CTA-optie, online whiteboard, schermen delen, online certificeringstests, externe mediastreaming en nog veel meer. Meer informatie over LiveWebinar
LiveWebinar heeft alleen maar een browser nodig om met mensen te kunnen communiceren. Dit platform werkt op alle browsers en apparaten (computers, mobiele telefoons, zelfs tv's). De modulaire structuur...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Betaalbare software voor virtuele vergaderingen om de bestuurservaring te verbeteren door vergaderingsbeheer en communicatie van het bestuur te vereenvoudigen. Meer informatie over Boardable
Naar aanleiding van de COVID-19-pandemie biedt Boardable 90 dagen gratis toegang tot zijn software aan voor virtuele vergaderingen en bestuursmanagement. Geen creditcard, geen verplichtingen. De aanbieding is geschikt voor nieuwe accounts die proefversies starten. Gebruik de krachtige vergadersoftware van Boardable om onder andere virtuele vergaderingen te plannen, agenda's te maken en te delen, notulen vast te leggen, taken toe te wijzen en te beheren tussen vergaderingen, digitaal te stemmen, documenten op te slaan en discussies te voeren. Een mobiele app vereenvoudigt het voorbereiden van vergaderingen en bestuurscommunicatie. Meer informatie over Boardable
Naar aanleiding van de COVID-19-pandemie biedt Boardable 90 dagen gratis toegang tot zijn software aan voor virtuele vergaderingen en bestuursmanagement. Geen creditcard, geen verplichtingen. De aanbie...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren. Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een sprong vooruit ten opzichte van eerdere live-chat, en helpt bedrijven en hun teams zich te concentreren op een continue en contextgestuurde berichtenervaring. Met functies zoals campagnes, verkoopbot, geïntegreerde self-service en intelligente berichtenroutering worden aan gestelde verwachtingen voldaan, en antwoorden op vragen van bezoekers zijn slimmer en sneller. Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Onmisbare wervingstool voor externe werknemers. Meer informatie over Shortlist
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van contractanten. Hiermee kunnen kleine en grote bedrijven gemakkelijk met slechts enkele klikken externe werknemers in meer dan 200 landen werven, beheren en betalen. Zorg in een fractie van de tijd voor compliance, rapportage en projectmanagement. Van kleine startups tot de grootste internationale merken, Shortlist is een complete oplossing met krachtige functies en flexibiliteit voor elke fase van bedrijfsgroei. Meer informatie over Shortlist
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van contractanten. Hiermee kunnen kleine en grote bedrijven gemakkelijk met slechts enkele klikken externe werknemers in meer dan 200...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Werkmanagement op afstand. Ontwerp online databasetoepassingen of gebruik vooraf gedefinieerde oplossingen om bedrijfsinformatie te verzamelen, te delen en te beheren. Meer informatie over TeamDesk
Online databaseplatform voor werkmanagement op afstand. Je kunt een unieke webgebaseerde databasetoepassing bouwen die is bedoeld om het werken met gegevens te vergemakkelijken, informatie die je in je routinewerk gebruikt te organiseren en op te slaan, en een gemakkelijk toegankelijke gegevensbron voor je team te creëren. Het systeem is volledig aanpasbaar: je kunt je gegevens beheren zoals jij dat wilt en de toepassing op elk gewenst moment aanpassen. TeamDesk biedt onbeperkte dossiers, onbeperkte opslag, onbeperkte ondersteuning, stabiele tarieven en een gratis proefversie. Meer informatie over TeamDesk
Online databaseplatform voor werkmanagement op afstand. Je kunt een unieke webgebaseerde databasetoepassing bouwen die is bedoeld om het werken met gegevens te vergemakkelijken, informatie die je in je...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Videosollicitaties, op AI gebaseerde analyse, vriendelijke interface, integreert met je ATS, je eigen merk vanaf het begin. Claim nu je gratis account. Meer informatie over myInterview
Video en AI zijn de volgende stap in HR-technologie en werving, waardoor het minder tijd kost om medewerkers in dienst te nemen en je tijd en geld bespaart. In een online wereld van sollicitaties en kandidaatprofielen is het moeilijk om een echt goed beeld van iemand te krijgen. myInterview is ontworpen om persoonlijkheid toe te voegen aan het wervingsproces via videosollicitaties en voorspellende analyse. Het is snel en gemakkelijk te gebruiken. Als je tienduizenden sollicitaties per week verwerkt, kun je vertrouwen op myInterview. Probeer het gratis. Geen contracten. Geen creditcard. Meer informatie over myInterview
Video en AI zijn de volgende stap in HR-technologie en werving, waardoor het minder tijd kost om medewerkers in dienst te nemen en je tijd en geld bespaart. In een online wereld van sollicitaties en ka...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Werk overal met een zeer flexibel, krachtig platform voor servicewerkzaamheden voor bedrijven. Accelo helpt je de controle te behouden. Meer informatie over Accelo
Accelo helpt je team overal te werken, door de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking te combineren op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden, en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Meer informatie over Accelo
Accelo helpt je team overal te werken, door de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking te combineren op één platform voor kleine tot middelg...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Urenregistratiesoftware voor externe werkzaamheden die je helpt ontdekken of je team echt productief werkt. Meer informatie over Time Doctor
Time Doctor is urenregistratiesoftware voor externe werknemers waarmee jij en je team elke dag veel meer gedaan krijgen. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Time Doctor ondersteunt integratie met meer dan 35 verschillende projectmanagement- en productiviteitstools, wat het voor werknemers heel gemakkelijk maakt om de aan verschillende taken bestede uren vast te leggen. Meer informatie over Time Doctor
Time Doctor is urenregistratiesoftware voor externe werknemers waarmee jij en je team elke dag veel meer gedaan krijgen. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerkse...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee gedistribueerde teams hun werk gedaan krijgen. Meer informatie over Miro
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Miro stelt teams op afstand in staat om samen te werken en creëert een centrale plek die projecten georganiseerd houdt. Miro heeft meer dan 250 kant-en-klare sjablonen voor brainstormen, workshops, het in kaart brengen van gebruikerstrajecten en meer. Meld je aan en begin snel samen te werken met je team. Meer informatie over Miro
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Miro stelt teams op afstand in staat om samen te...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Screeningtests die zijn ontworpen om wervingsbeslissingen op afstand sneller, gemakkelijker en zonder vooroordeel te nemen. Meer informatie over TestGorilla
TestGorilla biedt toonaangevende tools om je kandidaten te screenen, zodat je sneller betere wervingsbeslissingen op afstand kunt nemen. Het gebruik van meerdere testtypen in een assessment geeft een precieze voorspellende waarde, daarom is er een groeiende testbibliotheek, waaronder: cognitieve vaardigheidstests, programmeertests, softwarevaardigheidstests, persoonlijkheidstests, cultuurfit-tests, taaltests en nog veel meer. Begin vandaag nog met het voorspellen van echte werkprestaties met de bibliotheek van meer dan 90 wetenschappelijk gevalideerde tests. Meer informatie over TestGorilla
TestGorilla biedt toonaangevende tools om je kandidaten te screenen, zodat je sneller betere wervingsbeslissingen op afstand kunt nemen. Het gebruik van meerdere testtypen in een assessment geeft een...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Gebruik de team-inbox van Trengo om te communiceren met je team en klanten wanneer iedereen vanaf een andere locatie werkt. Meer informatie over Trengo
De team-inbox van Trengo is een uitstekende oplossing om te communiceren met je team en klanten wanneer iedereen vanaf een andere locatie werkt. Verbind al je klantcommunicatiekanalen met Trengo en werk samen met je team vanuit één inbox. En communiceer intern met je team via teamchat. Met Trengo hebben bedrijven geen andere oplossing nodig voor hun communicatie. Meer informatie over Trengo
De team-inbox van Trengo is een uitstekende oplossing om te communiceren met je team en klanten wanneer iedereen vanaf een andere locatie werkt. Verbind al je klantcommunicatiekanalen met Trengo en w...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. C...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor extern werken die wordt vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven en miljoenen eindgebruikers. Met meer dan 180 handige helpdeskfuncties is LiveAgent een one-stop-shop voor alle externe klantenondersteuningsteams. Ontdek krachtige functies zoals het ingebouwde callcenter, native live chat, integratie van sociale media, automatiseringsregels, urenregistratie en geavanceerde rapportagefuncties. Begin vandaag nog met het ondersteunen van zowel je klanten als collega's. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor extern werken die wordt vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven en miljoenen eindgebruikers. Met meer dan 180 handige helpdeskfuncties is LiveAgent een o...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
OnBoard is een virtuele vergaderoplossing van de volgende generatie voor raden van bestuur en managers. Bestuur overal met vertrouwen. Ontvang een demo. Gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard
OnBoard is virtuele vergadersoftware die de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je bestuur en management meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagement. Het biedt een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Nu meer dan ooit heb je vergaderbeheer nodig dat uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Start een gratis proefversie of ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard
OnBoard is virtuele vergadersoftware die de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je bestuur en management meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Onboard van Capterra ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen en standaardprocedures van je team te beheren. Meer informatie over Process Street
Process Street biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om het beheer van terugkerende workflows snel, leuk en gemakkelijk te maken voor teams overal ter wereld. Sterke bedrijfsprocessen zijn de ruggengraat van elk succesvol bedrijf. Zonder die processen zal een bedrijf het zeker moeilijk vinden om op te schalen. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica, automatisering en integraties. Meer informatie over Process Street
Process Street biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om het beheer van terugkerende workflows snel, leuk en gemakkelijk te maken voor teams overal ter wereld. Sterke bedrijfsproce...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers. Meer informatie over Zoho Assist
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde computers moeiteloos te beheren. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten in de sector. Geen installatie vooraf nodig. Ondersteuning beschikbaar voor meerdere platforms. Werkt op verschillende apparaten. Ondersteunt alle belangrijke webproxy's en firewalls. Meer informatie over Zoho Assist
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde co...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Met ISL Light software voor externe toegang kun je je kantoorcomputer configureren voor werken op afstand en er vanuit huis toegang toe krijgen. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
ISL Light is professionele software voor externe toegang, waarmee je veilig en overal vanaf je huis of waar dan ook onbeperkt toegang hebt tot computers zonder toezicht. Configureer je kantoorcomputer in slechts enkele minuten voor werken op afstand. Krijg veilig toegang tot je kantoorcomputer vanuit huis of vanaf een mobiel apparaat. Met de technologie voor schermdeling kun je op elk moment en overal ter wereld efficiënt op afstand werken. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
ISL Light is professionele software voor externe toegang, waarmee je veilig en overal vanaf je huis of waar dan ook onbeperkt toegang hebt tot computers zonder toezicht. Configureer je kantoorcomputer ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Front is een gedeelde inbox die teams helpt samen te werken rond elke e-mail, met meer transparantie, verantwoording en efficiëntie. Meer informatie over Front
Externe teams doen het goed met Front. Beheer moeiteloos al je communicatie in één inbox. Werk naadloos samen met je team. Communiceer duidelijk zodat je team het best kan werken. Met Front blijven externe teams op elkaar afgestemd, verantwoordelijk en productief. Het is niet nodig om je team te trainen voor een nieuwe tool. Front ziet eruit en werkt als e-mail, dus het is snel te configureren en gemakkelijk om er meteen mee aan de slag te gaan. Meer informatie over Front
Externe teams doen het goed met Front. Beheer moeiteloos al je communicatie in één inbox. Werk naadloos samen met je team. Communiceer duidelijk zodat je team het best kan werken. Met Front blijven ext...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Oplossing voor werkmanagement, ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Verhoog de tijdige voltooiing van projecten met 97%. Meer informatie over Easy Projects
Easy Projects is de toonaangevende oplossing voor werkmanagement en is ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Krijg een duidelijk overzicht van alle voortgang, communiceer moeiteloos met teamgenoten via @-vermeldingen en produceer gedetailleerde rapportages voor het senior management, allemaal in één handige tool. Teams die Easy Projects gebruiken, rapporteren een afname van 30% in projectduur en 20% in stress bij werknemers. Probeer Easy Projects 90 dagen gratis uit en ontdek waarom het de voorkeursoplossing is voor externe teams. Meer informatie over Easy Projects
Easy Projects is de toonaangevende oplossing voor werkmanagement en is ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Krijg een duidelijk overzicht van alle voortgang, co...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten. Meer informatie over Kontentino
Kontentino stelt reclamebureaus en hun klanten in staat om naadloos samen te werken bij het maken en goedkeuren van sociale media-content/advertenties. Een belangrijk resultaat is dat de kwaliteit van de inhoud verbetert en dat fouten of mislukkingen worden voorkomen bij het publiceren van sociale content/advertenties; ook bespaart het 30% van de tijd op operationele taken. Bovendien plaatst de analysesectie gegevens in een context, zodat managers van sociale media de prestaties van de berichten/advertenties beter kunnen begrijpen bij het rapporteren aan klanten. Meer informatie over Kontentino
Kontentino stelt reclamebureaus en hun klanten in staat om naadloos samen te werken bij het maken en goedkeuren van sociale media-content/advertenties. Een belangrijk resultaat is dat de kwaliteit van ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ... Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Software voor het toezicht van teams op afstand en urenregistratie voor bedrijven, teams en freelancers. Meer informatie over Monitask
Monitask levert werken op afstand, monitoring met efficiëntie en verantwoordelijkheid binnen je team. Geavanceerde capaciteiten voor schermopname, activiteitscontrole en urenregistratie houden teams gericht op hun taak. De software is krachtig en toch lichtgewicht, waardoor het eenvoudig en gebruiksvriendelijk is. Managers hebben ook toegang tot hun dashboard op elk van hun apparaten om hun team altijd en overal te volgen. Meld je aan voor Monitask en bespaar nu tijd en geld. Meer informatie over Monitask
Monitask levert werken op afstand, monitoring met efficiëntie en verantwoordelijkheid binnen je team. Geavanceerde capaciteiten voor schermopname, activiteitscontrole en urenregistratie houden teams ge...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Oplossing voor identiteitsbeheer (IAM) en Single Sign-On (SSO) voor bedrijven van elke omvang. Ga direct aan de slag met de gratis proefversie. Meer informatie over OneLogin
OneLogin is ontworpen voor bedrijven met meer dan 100 gebruikers en levert een cloudgebaseerde oplossing voor identiteits- en toegangsbeheer (IAM) die eenvoudige single sign-on (SSO) biedt, waardoor bedrijven moeiteloos toegang tot webapplicaties kunnen beveiligen en beheren, zowel in de cloud als achter de firewall. Heeft je bedrijf drie of meer SaaS of interne web-apps? Zo ja, dan kun je profiteren van de beveiliging van OneLogins cloudgebaseerde single sign-on oplossing. Meer informatie over OneLogin
OneLogin is ontworpen voor bedrijven met meer dan 100 gebruikers en levert een cloudgebaseerde oplossing voor identiteits- en toegangsbeheer (IAM) die eenvoudige single sign-on (SSO) biedt, waardoor be...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Sherpany is de toonaangevende software voor vergaderbeheer die succesvolle vergaderingen van de directie en de raad van bestuur mogelijk maakt. Meer informatie over Sherpany
Sherpany is de toonaangevende software voor vergaderbeheer die succesvolle vergaderingen van de directie en de raad van bestuur mogelijk maakt. Deze nextGen-software verandert vergaderingen van tijdverspillers naar waardescheppers. Hiermee kunnen gebruikers eenvoudig vergaderingen beheren, documenten veilig verspreiden en openen en zich richten op beslissingen. Het product is ontwikkeld in nauwe samenwerking met directieleden, bestuursleden en bedrijfssecretarissen en zorgt voor een intuïtieve en aangename gebruikerservaring. Meer informatie over Sherpany
Sherpany is de toonaangevende software voor vergaderbeheer die succesvolle vergaderingen van de directie en de raad van bestuur mogelijk maakt. Deze nextGen-software verandert vergaderingen van tijdver...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Blijf elke bedreiging een stap voor met geavanceerde en proactieve eindpuntbeveiliging die kwetsbaarheden voorspelt, detecteert en neutraliseert. Meer informatie over Syxsense
Syxsense Secure biedt kwetsbaarheidsscans, patchbeheer en EDR (endpoint detection and response, eindpuntdetectie en -respons) in één krachtige oplossing. Syxsense Secure gebruikt AI om beveiligingsteams te ondersteunen bij het voorspellen en elimineren van bedreigingen. Ervaar realtime monitoring op kwaadaardige processen, geautomatiseerde apparaatquarantaine en live gegevens voor inzicht in de gezondheid van elk eindpunt in je netwerk. Meer informatie over Syxsense
Syxsense Secure biedt kwetsbaarheidsscans, patchbeheer en EDR (endpoint detection and response, eindpuntdetectie en -respons) in één krachtige oplossing. Syxsense Secure gebruikt AI om beveiligingsteam...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Het meest veilige samenwerkingsplatform. Meer informatie over Wire
Wire biedt alles wat je nodig hebt om effectief en gemakkelijk te werken, waar je ook bent. Wire is het meest veilige samenwerkingsplatform voor werk en combineert veiligheid en bruikbaarheid. Het is eenvoudig in te stellen. Het hele team en zelfs externen kunnen Wire gebruiken. Wire biedt versleutelde berichten, videoconferenties, het delen van bestanden en nog veel meer functies om effectief te werken. Wire is het enige samenwerkingsplatform waar alles is beveiligd met end-to-end versleuteling. Meer informatie over Wire
Wire biedt alles wat je nodig hebt om effectief en gemakkelijk te werken, waar je ook bent. Wire is het meest veilige samenwerkingsplatform voor werk en combineert veiligheid en bruikbaarheid. Het i...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Met het bekroonde beveiligde platform kun je 30% meer uitwisselen met je 250+ medewerkers die niet aan een bureau werken. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met aangepaste integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resulta...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Channels is een oplossing om je systeem voor werken op afstand te verbeteren. Kies er nu voor om je verkoop en klantenservice een boost te geven. Meer informatie over Channels
Channels is een telefoonsysteem voor werken op afstand die is ontworpen om je verkoop en klantenservice op te frissen. Het kan worden geïntegreerd met platforms zoals Shopify, Magento, Pipedrive en meer. Channels biedt meerdere functies. Bovenal kun je vóór een gesprek klantgegevens inzien, zodat je een onnodig gesprek kunt vermijden en direct over kunt gaan op de belangrijke zaken. Het biedt ook een gesprekswidget, een Chrome-extensie met één klik, een mobiele app, IVR, gespreksopnames, live luisteren en meer. Start nu een gratis proefversie. Meer informatie over Channels
Channels is een telefoonsysteem voor werken op afstand die is ontworpen om je verkoop en klantenservice op te frissen. Het kan worden geïntegreerd met platforms zoals Shopify, Magento, Pipedrive en mee...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Weekdone helpt je op de hoogte te blijven van je externe medewerkers. Stel doelen, houd de voortgang bij en beweeg iedereen in één richting. Meer informatie over Weekdone
Heb je software nodig om externe teams en mensen die thuis werken te leiden, en externe betrokkenheid en communicatie op te bouwen? Weekdone helpt je op de hoogte te blijven van je externe medewerkers door middel van up-to-date digitale statusrapportage, check-ins, wekelijkse planning en het stellen van teamdoelen. Met live voortgangsupdates kunnen medewerkers elkaar aanmoedigen, en leiders kunnen teamleden ondersteunen met 1:1-discussies en gepersonaliseerde feedback. Meer informatie over Weekdone
Heb je software nodig om externe teams en mensen die thuis werken te leiden, en externe betrokkenheid en communicatie op te bouwen? Weekdone helpt je op de hoogte te blijven van je externe medewerkers ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Collaboratieve projectmanagementtool voor experts en gewone gebruikers. Meer informatie over Beesbusy
Beesbusy is een samenwerkingstool waarmee teams van elke omvang hun taken en projecten kunnen organiseren, zelfs wanneer ze op afstand werken. De visuele interface maakt het gemakkelijk om de voortgang van wat er moet gebeuren te plannen, prioriteren, toe te wijzen en te volgen. Beesbusy integreert ook krachtige functies: Gantt-diagrammen, aanpasbare weergaven voor meerdere projecten, teamroosters, meldingen, dashboard... Centraliseer informatie en waarborg effectieve communicatie voor je teams in geval van werken op afstand. Meer informatie over Beesbusy
Beesbusy is een samenwerkingstool waarmee teams van elke omvang hun taken en projecten kunnen organiseren, zelfs wanneer ze op afstand werken. De visuele interface maakt het gemakkelijk om de voortgang...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) met ingebouwde systeembewaking en ticketing-systeem. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketing-systeem. De uitmuntende wereldwijde 24x7-ondersteuning betekent ook dat je hulp kunt krijgen wanneer je het nodig hebt. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticke...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen. Meer informatie over User.com
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. Bereik klanten via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer - allemaal beschikbaar op één plek. Geïnteresseerd in een platform voor werken op afstand? Neem een kijkje en ontvang een gratis proefperiode van 14 dagen zonder vooruitbetaling en krijg vandaag toegang tot alle tools. Meer informatie over User.com
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Lumeer plant, organiseert en volgt de taken van je externe team op een gemakkelijke, visuele en flexibele manier. Meer informatie over Lumeer
Gemakkelijk en snel om alle taken van je externe team te plannen, organiseren en volgen. Lumeer biedt je supereenvoudig visueel beheer van externe teams. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige synchronisatievergaderingen, eindeloze e-mailthreads en verwarrende spreadsheets. Extreme flexibiliteit geeft iedereen de vrijheid om de perfecte workflow te creëren en je voortgang te beheren en bij te houden. Flexibiliteit om te passen bij de manier waarop je teams nu werken en om mee te groeien met je behoeften. Meer informatie over Lumeer
Gemakkelijk en snel om alle taken van je externe team te plannen, organiseren en volgen. Lumeer biedt je supereenvoudig visueel beheer van externe teams. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom he...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Toonaangevend video-wervingsplatform en je wereldwijde partner voor geautomatiseerde sollicitatiegesprekken, livegesprekken, videosollicitaties en nog veel meer. Meer informatie over Talentcube
Talentcube is een holistisch video-wervingsplatform waarmee bedrijven authentieke sollicitaties kunnen krijgen die al de eerste indruk van een echt sollicitatiegesprek geven. Talentcube is een vooraanstaande Europese oplossing voor video-rekrutering en biedt de meest persoonlijke en efficiënte wervingsaanpak voor HR-afdelingen van elke omvang: geautomatiseerde videogesprekken, livegesprekken, een mobile first sollicitatieproces, 24/7 uitstekende kandidatenondersteuning en een diepgaande AI-gebaseerde communicatie-analyse. Meer informatie over Talentcube
Talentcube is een holistisch video-wervingsplatform waarmee bedrijven authentieke sollicitaties kunnen krijgen die al de eerste indruk van een echt sollicitatiegesprek geven. Talentcube is een vooraans...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten via telefoon, e-mail, chat en sociale media. Meer informatie over Dixa
Dixa is het platform voor klantvriendschap op afstand met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Met Dixa kunnen klantgerichte teams onmiddellijke en persoonlijke ondersteuning bieden via telefoon, e-mail, chat en berichtenapps vanaf één scherm, terwijl ze op afstand werken. Verkrijg realtime prestatiestatistieken, krachtige routeringscapaciteiten, automatiseringen, integraties en nog veel meer. Bezoek de website, of plan een demo om te zien hoe Dixa de ervaring van jouw medewerkers en klanten kan verbeteren. Meer informatie over Dixa
Dixa is het platform voor klantvriendschap op afstand met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Met Dixa kunnen klantgerichte teams onmiddellijke en persoonlijke ondersteuning bieden via t...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Solarwinds® Take Control (voorheen SolarWinds® MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen – tegen een betaalbare prijs. SolarWinds Take Control is ontworpen om IT-serviceproviders van elke omvang te helpen meer klanten te ondersteunen via intuïtieve, snelle ondersteuning op afstand. Take Control biedt toegang tot diepgaande diagnoseapparatuur vanaf één dashboard en maakt binnen enkele seconden verbinding met apparaten. Het is ontworpen om aan te sluiten op de werkstromen van je technici en het budget van je bedrijf. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen – tegen een betaalbare prijs. SolarWinds Take Control is ontwor...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Citrix Workspace is een uniforme, veilige en digitale werkruimte die de ervaring van medewerkers organiseert, begeleidt en transformeert. Meer informatie over Citrix Workspace
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen te werken met anderen organiseert, begeleidt en automatiseert. Een aangepaste interface organiseert essentiële gegevens, taken en tools in een gepersonaliseerde stroom, zodat gebruikers zich op hun werk kunnen concentreren en de productiviteit en betrokkenheid van werknemers kunnen worden verhoogd. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps of irrelevante informatie en activiteiten uitziften. Meer informatie over Citrix Workspace
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Samenwerkingssoftware die taakbeheer en communicatiefuncties combineert. Upgrade je teamcommunicatie naar het volgende niveau. Meer informatie over HeySpace
HeySpace is een taakbeheertool met chat. Dit is de plek waar je het werk uitvoert. Je kunt alles op één plek doen: chatten met collega's, rich text-documenten schrijven, taggen, voortgang markeren, start- en einddatums instellen en andere nuttige dingen. Stuur een bericht en kijk of ze het lezen, maak taken van berichten - als iemand iets belangrijks zegt, maak je er een kaart van die naar de kaartenlijst wordt verplaatst. Zo eenvoudig is het. Maak je tema-epos met HeySpace. Meer informatie over HeySpace
HeySpace is een taakbeheertool met chat. Dit is de plek waar je het werk uitvoert. Je kunt alles op één plek doen: chatten met collega's, rich text-documenten schrijven, taggen, voortgang markeren, sta...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Kissflow is software voor de digitale werkplek die procesbeheer, casemanagement, samenwerking en projectmanagement omvat. Meer informatie over Kissflow Digital Workplace
Mensen die zich het dichtst bij het werk bevinden, weten het beste hoe ze problemen kunnen beheren en oplossen, en ze verdienen slimme en eenvoudige hulpmiddelen om dat te kunnen doen. Kissflow kan daarbij helpen. Kissflow is een digitale werkplek zonder codering waar iedereen een geautomatiseerd proces kan creëren, een projectboard kan ontwerpen, een caseflow kan afhandelen en kan samenwerken aan werkonderwerpen, en dit alles binnen één intelligent en gemakkelijk te integreren platform. Meer informatie over Kissflow Digital Workplace
Mensen die zich het dichtst bij het werk bevinden, weten het beste hoe ze problemen kunnen beheren en oplossen, en ze verdienen slimme en eenvoudige hulpmiddelen om dat te kunnen doen. Kissflow kan daa...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang