België Lokale producten weergeven
671 resultaten
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Meer informatie over ConnectWise Control
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over ConnectWise Control

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
[email protected] is een samenwerkingstool die is gericht op hybride werk- en flexibel kantoorbeheer, geïntegreerd met MS Teams. Meer informatie over [email protected]rk
[email protected] is een samenwerkingstool voor hybride werkmanagement. Dankzij [email protected] kunnen werknemers en managers werk op locatie of op afstand organiseren. [email protected] ondersteunt ook de flexibele reservering van zitplaatsen en het beheer van kantoorruimte. [email protected] is een SaaS-toepassing, geïntegreerd met Microsoft Teams (met behulp van Teams Bot om interacties te beheren), met een Outlook-invoegtoepassing om het reserveren van ruimtes te vereenvoudigen. Meer informatie over [email protected]

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Met al je communicatie en tools op één plek blijven externe teams productief, waar ze ook werken. Meer informatie over Slack
Slack brengt het team samen, waar je ook bent. Met al je communicatie en tools op één plek blijven externe teams productief, waar ze ook werken. Probeer Slack gratis uit. Meer informatie over Slack

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Loonadministratie en naleving ontworpen voor het wereldwijde personeel. Het platform ondersteunt de digitale transformatie voor werken op afstand. Meer informatie over Deel
Deel is wereldwijde salarisadministratie en conforme werving ontworpen voor externe teams, waarbij iedereen, ongeacht hun locatie, in dienst kan worden genomen en betaald. Neem fulltime werknemers of onafhankelijke aannemers over de hele wereld binnen enkele minuten onmiddellijk legaal in dienst. Met Deel kunnen bedrijven de loonadministratie regelen en gelokaliseerde juridische contracten opstellen in meer dan 150 landen met behulp van een technologisch ondersteund zelfbedieningsproces. Deel ondersteunt meer dan 4000 klanten, van het MKB tot beursgenoteerde bedrijven. Meer informatie over Deel

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
België Lokaal product
Krachtige cloudwerkstations voor grafische samenwerking Meer informatie over Cloudalize
Cloudalize is het cloudplatform voor softwareaanbieders die game-engines gebruiken voor B2B-bedrijfstoepassingen zoals architectonische visualisaties en 3D-productconfigurators. Cloudalize ondersteunt de distributie van elke app op elk apparaat, waardoor een traditioneel duur werkstation overbodig wordt. Cloudalize ontwikkelt ook toonaangevende MyGDaaS (GPU-versnelde Desktop-as-a-Service) voor GPU-intensieve toepassingen zoals CAE, CAD, CFD, GIS, 3D, enz. Meer informatie over Cloudalize

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor extern werken die wordt vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven en miljoenen eindgebruikers. Met meer dan 180 handige helpdeskfuncties is LiveAgent een one-stop-shop voor alle externe klantenondersteuningsteams. Ontdek krachtige functies zoals het ingebouwde callcenter, native live chat, integratie van sociale media, automatiseringsregels, urenregistratie en geavanceerde rapportagefuncties. Begin vandaag nog met het ondersteunen van zowel je klanten als collega's. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Alles-in-één samenwerkingsplatform met alle benodigde toepassingen om jouw teams op een efficiënte manier dagelijks te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
Jamespot is een gemakkelijk te configureren digitale werkplek om je communicatie te vereenvoudigen. Deze zeer configureerbare digitale werkplek zal jouw potentieel voor samenwerking en communicatie optimaliseren. Geef je teamgenoten gemakkelijk toegang tot alle bedrijfstoepassingen die je gebruikt, alle informatie en kennis om hun projecten gemakkelijk te beheren, en nog veel meer. Eenvoudig, aantrekkelijk, efficiënt. Meer informatie over Jamespot

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Beveilig de externe toegang van je team tot bedrijfssystemen, cloud-apps, bedrijfsmiddelen en bronnen binnen 10 minuten. Gratis volledige proefversie van 14 dagen. Meer informatie over GoodAccess
GoodAccess verbindt je externe werknemers, toepassingen, datacenters, clouds en kantoren in minder dan 10 minuten met elkaar in één beveiligd virtueel netwerk. Stel je werknemers in staat om op afstand te werken vanuit onbeveiligde wifi-hotspots zonder zich zorgen te hoeven maken dat een externe partij hun verkeer gemakkelijk kan volgen. GoodAccess creëert een Secure Network Perimeter, gescheiden van het internet. Dit verbergt de bedrijfssystemen en beschermt ze tegen bedreigingen die inherent zijn aan het openbare internet. Meer informatie over GoodAccess

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
België Lokaal product
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over Elium

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
JetBrains Space is een platform dat de pijplijn voor softwareontwikkeling, communicatie en projectmanagement verbindt voor werken op afstand. Meer informatie over Space
JetBrains Space is een volledig geïntegreerde toolchain die de pijplijn voor softwareontwikkeling, communicatie en projectmanagement met elkaar verbindt. Werk samen aan documenten, praat privé of in groepen met je teamgenoten, houd je team op de hoogte met kanaalmeldingen, stel persoonlijke meldingsfeeds in, bekijk code, problemen en artikelen in chats. Space is een perfecte plek om alle processen te organiseren die nodig zijn om zo productief mogelijk te blijven wanneer je op afstand werkt. Meer informatie over Space

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee gedistribueerde teams hun werk gedaan krijgen. Meer informatie over Miro
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Miro stelt teams op afstand in staat om samen te werken en creëert een centrale plek die projecten georganiseerd houdt. Miro heeft meer dan 250 kant-en-klare sjablonen voor brainstormen, workshops, het in kaart brengen van gebruikerstrajecten en meer. Meld je aan en begin snel samen te werken met je team. Meer informatie over Miro

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
monday.com verbindt je team, zodat je op één gebruiksvriendelijk platform, waar je ook bent, kunt blijven samenwerken, beheren en werk bijhouden. Meer informatie over monday.com
Wanneer het onverwachte gebeurt, kun je monday.com gebruiken om al je werk op één plek te houden en je bedrijf naadloos in beweging te houden. Met monday.com kun je alle communicatie centraliseren binnen de context van workflows en projecten, zodat je de synchronisatie van vergaderingen en e-mailketens kunt verminderen en de productiviteit kunt verhogen. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen, en pas deze dan aan je wensen aan. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Splashtop Business Access is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en teams die op afstand werken. Meer informatie over Splashtop Business Access
Splashtop Business Access is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en kleine teams die op afstand werken. Krijg toegang tot je werkcomputers vanaf een andere computer of mobiele apparaat. Bevat gratis apps voor iOS en Android. Functionaliteiten van Splashtop voor zakelijke toegang zijn: + ongeëvenaarde prijs (bespaar tot 90% in vergelijking met andere vergelijkbare externe desktopoplossingen); + hoge prestaties; + externe bestandsoverdracht; + afdrukken op afstand; + externe activering; + robuuste beveiliging. Ga aan de slag met een gratis proefversie. Meer informatie over Splashtop Business Access

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren. Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een sprong vooruit ten opzichte van eerdere live-chat, en helpt bedrijven en hun teams zich te concentreren op een continue en contextgestuurde berichtenervaring. Met functies zoals campagnes, verkoopbot, geïntegreerde self-service en intelligente berichtenroutering worden aan gestelde verwachtingen voldaan, en antwoorden op vragen van bezoekers zijn slimmer en sneller. Meer informatie over Freshchat

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Stop het verlies van omzet vanwege problemen met scherm delen. Probeer scherm delen zonder rompslomp, op maat gemaakt voor de verkoop. Meer informatie over CrankWheel
Scherm delen, beheer op afstand en het mechanisme van Instant Demos voor leadregistratie en agenttoewijzingen zijn allemaal specifiek ontworpen voor verkoopteams, en ze werken allemaal voor elk prospect, zonder enige download of installatie. Beschikbaar in handige, op gebruik gebaseerde plannen, zodat je de oplossing kunt inzetten voor je hele team. Meer informatie over CrankWheel

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Onmisbare wervingstool voor externe werknemers. Meer informatie over Worksuite
Worksuite is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van freelancers. Kleine en grote bedrijven kunnen met slechts een paar klikken moeiteloos onboarden en grensoverschrijdende betalingen aan al hun freelancers over de hele wereld beheren. Zorg in een fractie van de tijd voor compliance, rapportage en projectmanagement. Van kleine startups tot de grootste organisaties, Worksuite is een complete oplossing met krachtige functies en flexibiliteit voor elke fase van bedrijfsgroei. Meer informatie over Worksuite

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Probeer de gratis proefversie om te zien waar iedereen zo enthousiast over is. Het volgen van gebruikersactiviteiten en preventie van gegevensdiefstal gemakkelijk gemaakt met Teramind. Meer informatie over Teramind
Teramind biedt een gebruikersgerichte beveiligingsaanpak om het pc-gedrag van werknemers te controleren. Deze software stroomlijnt het verzamelen van werknemersgegevens om verdachte activiteiten te identificeren, mogelijke dreigingen te detecteren, de efficiëntie van medewerkers te controleren en naleving van de regelgeving te waarborgen. Dit product helpt beveiligingsincidenten te verminderen door realtime toegang te bieden tot gebruikersactiviteiten met alarmmeldingen, waarschuwingen, omleidingen en blokkeringen van gebruikers, zodat jij je bedrijf zo efficiënt en veilig mogelijk kan laten draaien. Meer informatie over Teramind

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Urenregistratiesoftware voor externe werkzaamheden die je helpt ontdekken of je team echt productief werkt. Meer informatie over Time Doctor
Time Doctor is urenregistratiesoftware voor externe werknemers waarmee jij en je team elke dag veel meer gedaan krijgen. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerks essies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Time Doctor ondersteunt integratie met meer dan 35 verschillende projectmanagement- en productiviteitstools, wat het voor werknemers heel gemakkelijk maakt om de aan verschillende taken bestede uren vast te leggen. Meer informatie over Time Doctor

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten. Meer informatie over Kontentino
Kontentino stelt reclamebureaus en hun klanten in staat om naadloos samen te werken bij het maken en goedkeuren van sociale media-content/advertenties. Een belangrijk resultaat is dat de kwaliteit van de inhoud verbetert en dat fouten of mislukkingen worden voorkomen bij het publiceren van sociale content/advertenties; ook bespaart het 30% van de tijd op operationele taken. Bovendien plaatst de analysesectie gegevens in een context, zodat managers van sociale media de prestaties van de berichten/advertenties beter kunnen begrijpen bij het rapporteren aan klanten. Meer informatie over Kontentino

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Kasm Server is een beveiligde gevirtualiseerde werkruimte die browsergebaseerde toegang biedt tot desktops, toepassingen en webdiensten. Meer informatie over Kasm Workspaces
Kasm verandert de manier waarop bedrijven digitale werkruimten leveren met behulp van CDI-technologie om snelheid, responsiviteit en flexibiliteit drastisch te verhogen. Het platform maakt gebruik van een moderne DevSecOps-aanpak voor programmatische levering van oplossingen voor werken op afstand, waaronder VDI, streaming van toepassingen en browserisolatie in een oplossing die zeer schaalbaar, aanpasbaar en eenvoudig te onderhouden is. Meer informatie over Kasm Workspaces

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Resource planning op afstand voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen. Volg wie aan wat werkt. Meer informatie over Float
Plan je projecten en deel de tijd van je teams in vanaf elke plek. Float is resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationale topteams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Bekijk in één oogopslag wie aan wat, wanneer en vanaf waar werkt. Float maakt resource planning op afstand visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda Outlook, Teamwork en Zapier. Meer informatie over Float

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
OnBoard is een virtuele vergaderoplossing van de volgende generatie voor raden van bestuur en managers. Bestuur overal met vertrouwen. Ontvang een demo. Gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard
OnBoard is virtuele vergadersoftware die de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je bestuur en management meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagement. Het biedt een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Nu meer dan ooit heb je vergaderbeheer nodig dat uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Start een gratis proefversie of ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Een oplossing voor webconferenties waarmee je interactieve webvergaderingen kunt hosten en boeiende webinars kunt organiseren voor een breder publiek. Meer informatie over Zoho Meeting
Zoho Meeting is een krachtige oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld voor jouw behoeften op het gebied van online vergaderingen en webinars. Het is volledig browsergebaseerd en deelnemers hoeven geen enkele toepassing te downloaden om een vergadering of webinar bij te wonen. Hou je vergaderingen bij de hand met de desktop-plug-in voor Windows en Mac, iOS-app, android-app, Google Chrome-extensie, Firefox-extensie, met widget- en agenda-integratie. Integreer webinarregistratie, peilingen, Q&A, laten praten, opnemen, diepgaande analyses, enz. Meer informatie over Zoho Meeting

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Met ISL Light software voor externe toegang kun je je kantoorcomputer configureren voor werken op afstand en er vanuit huis toegang toe krijgen. Meer informatie over ISL Light
ISL Light is professionele software voor externe toegang, waarmee je veilig en overal vanaf je huis of waar dan ook onbeperkt toegang hebt tot computers zonder toezicht. Configureer je kantoorcomputer in slechts enkele minuten voor werken op afstand. Krijg veilig toegang tot je kantoorcomputer vanuit huis of vanaf een mobiel apparaat. Met de technologie voor schermdeling kun je op elk moment en overal ter wereld efficiënt op afstand werken. Meer informatie over ISL Light

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Maak werknemers verantwoordelijk voor hun tijd zonder ze te bespioneren. Wanneer je inklokt, is het alsof je je kantoor bent binnengekomen om aan het werk te gaan. Meer informatie over Jibble
Jibble stelt je team in staat om de realtime aanwezigheid naadloos bij te houden via mobiel, desktop, Slack of MS Teams. Je klokt in via Jibble wanneer je begint met werken, en je klokt weer uit wanneer je klaar bent. Nadat het personeel is ingeklokt, zijn ze verantwoordelijk voor hun tijd, werk en reactie op dringende problemen. Hierdoor kunnen werknemers ook hun persoonlijke en werkleven van elkaar scheiden. Ontvang een rapport over de activiteiten, projecten of klanten waar het team aan werkt voor productiviteitsanalyse en om te begrijpen waar je middelen aan besteed worden. Meer informatie over Jibble

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Oplossing voor werkmanagement, ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Verhoog de tijdige voltooiing van projecten met 97%. Meer informatie over Easy Projects
Easy Projects is de toonaangevende oplossing voor werkmanagement en is ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Krijg een duidelijk overzicht van alle voortgang, communiceer moeiteloos met teamgenoten via @-vermeldingen en produceer gedetailleerde rapportages voor het senior management, allemaal in één handige tool. Teams die Easy Projects gebruiken, rapporteren een afname van 30% in projectduur en 20% in stress bij werknemers. Probeer Easy Projects 90 dagen gratis uit en ontdek waarom het de voorkeursoplossing is voor externe teams. Meer informatie over Easy Projects

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Maak het in dienst nemen op afstand gemakkelijker met TestGorilla. De software biedt toonaangevende tools om je kandidaten te screenen, zodat je beter op afstand mensen in dienst kunt nemen. Meer informatie over TestGorilla
TestGorilla biedt toonaangevende tools om je kandidaten te screenen, zodat je sneller betere wervingsbeslissingen op afstand kunt nemen. Het gebruik van meerdere testtypen in een assessment geeft een precieze voorspellende waarde, daarom is er een groeiende testbibliotheek, waaronder: cognitieve vaardigheidstests, programmeertests, softwarevaardigheidstests, persoonlijkheidstests, cultuurfit-tests, taaltests en nog veel meer. Begin vandaag nog met het voorspellen van echte werkprestaties met de bibliotheek van meer dan 90 wetenschappelijk gevalideerde tests. Meer informatie over TestGorilla

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ... Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Software voor het toezicht van teams op afstand en urenregistratie voor bedrijven, teams en freelancers. Meer informatie over Monitask
Monitask levert werken op afstand, monitoring met efficiëntie en verantwoordelijkheid binnen je team. Geavanceerde capaciteiten voor schermopname, activiteitscontrole en urenregistratie houden teams gericht op hun taak. De software is krachtig en toch lichtgewicht, waardoor het eenvoudig en gebruiksvriendelijk is. Managers hebben ook toegang tot hun dashboard op elk van hun apparaten om hun team altijd en overal te volgen. Meld je aan voor Monitask en bespaar nu tijd en geld. Meer informatie over Monitask

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
België Lokaal product
Betere online klantvergaderingen. Vectera is de eenvoudige manier om afspraken te plannen en beveiligde videovergaderingen te houden. Meer informatie over Vectera
Vectera is de eenvoudige manier om online klanten en collega's te ontmoeten. Plan afspraken en voer beveiligde videovergaderingen voor maximaal 4 personen. Creëer communicatiehubs voor al je klanten. Wees creatief met whiteboards, co-browsing en annotatie van documenten, starten met 1 klik, geen downloads, geen frustraties. Meer informatie over Vectera

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) met ingebouwde systeembewaking en ticketing-systeem. Meer informatie over Naverisk
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketing-systeem. De uitmuntende wereldwijde 24x7-ondersteuning betekent ook dat je hulp kunt krijgen wanneer je het nodig hebt. Meer informatie over Naverisk

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Sherpany is de toonaangevende software voor vergaderbeheer die succesvolle vergaderingen van de directie en de raad van bestuur mogelijk maakt. Meer informatie over Sherpany
Sherpany is de toonaangevende software voor vergaderbeheer die succesvolle vergaderingen van de directie en de raad van bestuur mogelijk maakt. Deze nextGen-software verandert vergaderingen van tijdverspillers naar waardescheppers. Hiermee kunnen gebruikers eenvoudig vergaderingen beheren, documenten veilig verspreiden en openen en zich richten op beslissingen. Het product is ontwikkeld in nauwe samenwerking met directieleden, bestuursleden en bedrijfssecretarissen en zorgt voor een intuïtieve en aangename gebruikerservaring. Meer informatie over Sherpany

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Door AI aangedreven resourceplanning en projectmanagement. Koppel je mensen, projecten en winst aan elkaar. Meer informatie over Forecast
Forecast is een efficiënte tool voor het beheer van je projecten, budgetten en resources. Verplaats projectcommunicatie van vergaderzalen naar één centrale locatie, waardoor persoonlijke vergaderingen niet nodig zijn. Beheer op efficiënte wijze het werk op afstand zonder in te boeten op projectkwaliteit en klantrelaties. Forecast wordt aangedreven door AI-gegevensoplossingen en gebruikt je projectgeschiedenis om beter inzicht te krijgen in je huidige werk. Forecast verbetert je werkproces door naadloze samenwerking aan te bieden en is perfect voor teams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Forecast

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Met het bekroonde beveiligde platform kun je 30% meer uitwisselen met je 250+ medewerkers die niet aan een bureau werken. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met aangepaste integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Lumeer plant, organiseert en volgt de taken van je externe team op een gemakkelijke, visuele en flexibele manier. Meer informatie over Lumeer
Gemakkelijk en snel om alle taken van je externe team te plannen, organiseren en volgen. Lumeer biedt je supereenvoudig visueel beheer van externe teams. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige synchronisatievergaderingen, eindeloze e-mailthreads en verwarrende spreadsheets. Extreme flexibiliteit geeft iedereen de vrijheid om de perfecte workflow te creëren en je voortgang te beheren en bij te houden. Flexibiliteit om te passen bij de manier waarop je teams nu werken en om mee te groeien met je behoeften. Meer informatie over Lumeer

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Geavanceerde professional services automation - projectmanagement, facturering, rapportage gebaseerd op uitstekende uren- en onkostenregistratie. Meer informatie over TimeLog
Ben je op zoek naar een oplossing die je bedrijfsprocessen naar een hoger niveau tilt, van contract tot factuur? TimeLog is de toonaangevende PSA-software voor adviesgerichte bedrijven. Combineert de meest gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie met ultramodern projectmanagement, facturering, resource management, waterdichte rapportage en meer. TimeLog is een krachtige oplossing voor adviesbureaus die op zoek zijn naar geweldige software die integraties heeft met toonaangevende salaris- en financiële systemen. Meer informatie over TimeLog

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Begrijp de digitale ervaring van je gedistribueerde personeel. Meer informatie over SysTrack
Begrijp de digitale ervaring van je gedistribueerde personeel. SysTrack is ontworpen om inzicht te bieden in de behoeften, werkgewoonten en ervaring van medewerkers op afstand met hun technologie. Bekijk hoe externe medewerkers verbinding maken met het bedrijfsnetwerk en beoordeel hoe deze verbinding de productiviteit, gebruikerservaring en beveiligingsrisico's beïnvloedt. Meer informatie over SysTrack

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Samenwerkingssoftware die taakbeheer en communicatiefuncties combineert. Upgrade je teamcommunicatie naar het volgende niveau. Meer informatie over HeySpace
HeySpace is een taakbeheertool met chat. Dit is de plek waar je het werk uitvoert. Je kunt alles op één plek doen: chatten met collega's, rich text-documenten schrijven, taggen, voortgang markeren, start- en einddatums instellen en andere nuttige dingen. Stuur een bericht en kijk of ze het lezen, maak taken van berichten - als iemand iets belangrijks zegt, maak je er een kaart van die naar de kaartenlijst wordt verplaatst. Zo eenvoudig is het. Maak je tema-epos met HeySpace. Meer informatie over HeySpace

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Dit platform biedt een volledig geïntegreerde DaaS (Desktop-as-a-Service-oplossing) en is gericht op snelheid en eenvoud, zodat je overal sneller kunt werken. Meer informatie over V2 Cloud WorkSpaces
Desktopvirtualisatie hoeft niet ingewikkeld te zijn. V2 Cloud is de IT-nerd die je nodig hebt. Dit platform werkt nauw samen met onafhankelijke softwareaanbieders, bedrijfseigenaren, managed services providers, IT-beheerders en vele anderen om hun bedrijf te laten groeien met de cloud. Dit platform biedt een volledig geïntegreerde DaaS (Desktop-as-a-Service-oplossing) en is gericht op snelheid en eenvoud, zodat je overal sneller kunt werken. Laat het ondersteuningsteam je zorgen wegnemen en gebruik je cloudcomputer veilig, snel en voordelig. Meer informatie over V2 Cloud WorkSpaces

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Met Aster kun je per sessie gemiddeld 3 keer zoveel beslissingen nemen, waardoor vergaderingen minder tijd in beslag nemen. Meer informatie over Aster
Aster is de app voor je vergaderingen: Met Aster kun je per sessie gemiddeld 3 keer zoveel beslissingen nemen, waardoor vergaderingen minder belastend worden. In een alles-in-één ruimte vind je je notities, je ondersteunende documentatie en je vooraf ingevulde rapport, zodat je goed opgestelde actieplannen kunt bereiken. Beschikbare integraties: Office 365, Google Suite, Google Chrome en Trello Meer informatie over Aster

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Atolia is een alles-in-één werkplek voor teamorganisatie en -communicatie. Meer informatie over Atolia
Atolia is een alles-in-één werkplek voor teamorganisatie en -communicatie. Teams werken in Atolia samen via berichten, het delen van bestanden, videogesprekken, agenda's en taken. Ze kunnen het werk organiseren op projecten, afdelingen, kantoren of iets anders. Dit maakt het voor gebruikers eenvoudiger om de onderwerpen te volgen die voor hen belangrijk zijn. Openbare groepen zijn open voor iedereen in het team, terwijl privégroepen een uitnodiging vereisen. Met Atolia wordt je werk sneller en efficiënter gedaan. Meer informatie over Atolia

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Suppeco leverages customer-supplier relationships driving service excellence for a sustainable ecosystem and supply chain. Meer informatie over Suppeco
Trusted by market leaders, Suppeco is a collaborative relationship platform, that enables organisations in any industry to drive an infinite array of targeted opportunity for value creation, innovation, and growth. Suppeco provides an unrivalled frictionless environment for collaboration at scale, across distributed multi-party teams. A cloud native SaaS platform, Suppeco enables companies to successfully manage and optimise relationships with their external ecosystems, and supply chains. Meer informatie over Suppeco

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Video knowledge-sharing platform that detects topics so you can find relevant information. Meer informatie over PixelMixer
PixelMixer makes onboarding, training and knowledge transfer a snap using the preferred learning format - video. Easily capture your screen and webcam or import meeting recordings. PixelMixer detects important topics so you can jump directly to relevant parts of a video. Knowledge is your most valuable asset, now everyone can benefit from it with PixelMixer. Meer informatie over PixelMixer

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Addon voor Salesforce met agile projectmanagement met Kanban op macrotaken, gesynchroniseerd met je Office365- of Gmail-agenda. Meer informatie over Flexiproj
Addon voor Salesforce met agile projectmanagement met Kanban op macrotaken, gesynchroniseerd met je Office365- of Gmail-agenda. Meer informatie over Flexiproj

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen. Meer informatie over Google Drive

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien. Meer informatie over Dropbox Business

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Meer informatie over Basecamp

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand