Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor voedingsuitgaven

Met software voor voedingsuitgaven kunnen restaurants eenvoudig de voedingskosten voor hun recepten berekenen om een winstgevende menuprijs te garanderen.

België Lokale producten weergeven

16 resultaten

België Lokaal product
Verhoog je marge, dankzij de simme tools die je foodcost helpen verlagen, zoals Voorraadbeheer, Inkoop & Analytics. Meer informatie over Apicbase Restaurant Management
Houd de voedselkosten bij en optimaliseer je bedrijfsresultaten. De ultieme oplossing voor voedselkosten voor winstgevendheid in de horeca. Houd de totale controle over de voedselkosten, bepaal de marges en realiseer je doelen continu. Apicbase software voor voedselcalculatie werkt alle recept- en menukosten automatisch bij met de meest recente ingrediëntenprijzen. Het bijwerken van spreadsheets is alweer een lastige taak die je van je takenlijst kunt schrappen. Eindelijk! Meer informatie over Apicbase Restaurant Management

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Voorraadbeheer
NetSuite is een top cloud-ERP en biedt de zichtbaarheid en controle om slimme beslissingen te nemen en vol vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één bedrijfsbeheersoftware voor de cloud, waarmee ruim 37.000 organisaties hun bedrijf effectiever kunnen runnen. NetSuite automatiseert kernprocessen en biedt realtime inzicht in operationele en financiële prestaties. Met één geïntegreerd pakket aan applicaties voor o.a. boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain geeft NetSuite bedrijven duidelijk inzicht in hun data en de volledige controle over hun bedrijf. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Voorraadbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Voorraadbeheer
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Voorraadbeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over Gofrugal

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Voorraadbeheer
Cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van grondstoffen en productvoorraad. Functies omvatten het bijhouden van inkomsten en facturering.
Cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van grondstoffen en productvoorraad. Functies omvatten het bijhouden van inkomsten en facturering. Meer informatie over Craftybase

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Voorraadbeheer
Online bestelwebsites en -apps voor ketens en franchises met één of meerdere winkels.
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises. Meer informatie over Flipdish

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Voorraadbeheer
Voorraadbeheer en voedselkostenraming voor restaurants eenvoudig gemaakt. Krijg je kosten onder controle en stroomlijn de activiteiten.
Cloudgebaseerde app voor voedselkostenraming en restaurantvoorraadbeheer. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle, lagere kosten en meer winst. Marketman heeft geavanceerde functies voor meerdere locaties voor middelgrote en grote ondernemingen. Meer informatie over Marketman

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Voorraadbeheer
Cloudgebaseerde software voor verkooppunten, met toegang tot krachtige tools voor bedrijfsvoering en analyse. Eenvoudig te gebruiken, eenvoudig te installeren.
Poster is een tablet- en browsergebaseerde software voor verkooppunten, zoals cafés, restaurants en winkels. Dankzij de veelzijdige POS (Point of Sale)-app van Posters kan de klantenservice worden gestroomlijnd: bestellingen worden rechtstreeks naar de keuken gestuurd, obers kunnen rechtstreeks aanbiedingen en kortingen toepassen en alle gegevens worden onmiddellijk verwerkt. Voor alle bestellingen toegang tot statistieken en rapportages via de beheerconsole of de Poster Boss-app. Installeer het binnen 15 minuten en begin meteen met geld en tijd te besparen. Meer informatie over Poster POS

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Voorraadbeheer
Restaurant365 is een cloudgebaseerde boekhoud- en backoffice-oplossing voor restaurants met meerdere locaties.
De software voor restaurantbeheer van Restaurant365 wordt gebruikt om belangrijke restaurantactiviteiten efficiënt te beheren. Ervaar meer controle over en zichtbaarheid van voedsel- en arbeidskosten, automatiseer moeizame boekhoudtaken en krijg toegang tot robuuste rapportage. Gegevens zijn in realtime toegankelijk op elk apparaat via de krachtige POS-integraties en uitstekende ondersteuning. Restaurant365 is cloudgebaseerd zodat je informatie altijd binnen handbereik is, waardoor de boekhouding, voorraad, planning en maandelijkse boekhouding moeiteloos verlopen. Meer informatie over Restaurant365

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Voorraadbeheer
Oracle Simphony POS maakt gebruik van realtime gegevens voor nauwkeurige voedselkosten.
Voedselkosten zijn de sleutel tot winst. Oracle Simphony POS is ontworpen om je bedrijf winstgevender te maken. De cloudgebaseerde POS verbindt elk aspect van je activiteiten: voorraad, online bestellingen, keukenactiviteiten, menu's, levering, loyaliteit en meer. Realtime analyses zijn inbegrepen, zodat je altijd een overzicht hebt van de verkoop, voedselkosten, het menu en de prestaties van je personeel. De open API en uitgebreide cloudmarktplaats van Simphony bieden onbeperkte flexibiliteit en schaalbaarheid. Meer informatie over Simphony POS

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Voorraadbeheer
Onze totaaloplossing voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw horeca zaak
Onze totaaloplossing voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw zaak. Kostprijs berekenen en HACCP registratie. Urenregistratie en planning. Online en eenvoud. Horeko Kitchen Manager Verbeter je marge. Krijg grip op je rendement. Betrek je hele team. Met onze Kitchen Manager optimaliseer je jouw keuken. Horeko Employee Manager Maak snel jouw optimale rooster. Krijg inzicht in uren en productiviteit. Communiceer direct met de gratis mobiele app. Meer informatie over Horeko

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Voorraadbeheer
Voedselkosten inclusief voedselinventarisatie. Productie- en operationele kosten. Financiële analyse. Vanaf $ 42 per maand.
Geïntegreerde USDA en CNF voedingsdatabases Berekening van bruto- en netto-inventariskosten op basis van de opbrengst van grondstoffen. Productiekostenanalyse inclusief output en operationele factoren. Winstgevendheidsanalyse die alle aspecten van voedselproductie, verpakking en verkoop omvat. Bonusfuncties die zijn opgenomen in het abonnement: boekhouding, voedingsetikettering, partij-/batchtracering, terugroepactie, klant- en leveranciersbeheer. Meer informatie over NutraSoft

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Voorraadbeheer
Gstock is zeer complete inkoopbeheersoftware voor restaurants en hotels.
Gstock is zeer complete inkoopbeheersoftware voor restaurants en hotels. Meer informatie over Gstock

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Voorraadbeheer
België Lokaal product
Met ons platform kunt u in een paar klikken bestellingen plaatsen en de kosten van uw eten beheren, en uw leveringen registreren.
Met ons platform kunt u in een paar klikken bestellingen plaatsen en de kosten van uw eten beheren, en uw leveringen registreren. Meer controle - meer tijd - duidelijke inzichten - en een hoop geld bespaard. Growzer maakt het runnen van uw bedrijf eenvoudig. Meer informatie over Growzer

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Voorraadbeheer
De software die goed is voor de planeet en die de financiële prestaties verhoogt.
WiseFins is financiële en milieusoftware die de kosten optimaliseert en de impact op het milieu vermindert. Functies: Meet, beheer en optimaliseer de financiële prestaties van voedsel- en drankoutlets. Bereken en verminder de ecologische voetafdruk van recepten. Meer informatie over WiseFins

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Voorraadbeheer