België Lokale producten weergeven
161 resultaten
Gegevenstoegang configureren, ondertekenaarsrechten instellen, beschermen bij lopende screening, fraude voorkomen en risico's verminderen met AP-controles. Meer informatie over Tipalti
Integreer betalingen rechtstreeks met systemen zoals LinkTrust, HasOffers, HitPath en CAKE. Tipalti beheert massabetalingen aan wereldwijde affiliates en automatiseert het hele proces – van whitelabel affiliate-onboarding tot betaalmethode en valutaselectie, wereldwijde overschrijving, vroege betalingen, communicatie van betaalstatus, afstemming van betalingen en belastingsrapporten. Ontdek waarom bedrijven zoals GoDaddy, MaxBounty en GlobalWide Media op Tipalti vertrouwen voor hun betalingen aan affiliates. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Eenvoudige, aanpasbare inkoopprocessen voor je organisatie. Meer informatie over Tipalti Approve
Approve.com is een cloudgebaseerde oplossing voor uitgavenbeheer. De software helpt financiële teams en inkoopteams bij het vastleggen van aankoopverzoeken, het stroomlijnen van goedkeuringen, het genereren van inkooporders, het organiseren van leveranciersinformatie en het openen van realtime gegevens over uitgaven. Approve.com is volledig geïntegreerd met toonaangevende ERP-, HR- en SSO-systemen om een echt naadloos proces te creëren. Houd de controle over bedrijfsuitgaven met een gebruiksvriendelijke en snel te implementeren oplossing. Probeer vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Tipalti Approve

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
België Lokaal product
De mobiele en online webtoepassing die je kostenbeheerproces digitaliseert. Meer informatie over Mobilexpense Declaree
Declaree zet de volgende stap door het kostenbeheerproces van je organisatie te digitaliseren en te stroomlijnen door bruikbaarheid, functionaliteit en snelheid in het proces centraal te stellen bij al de functies. Met Declaree kunnen je werknemers eenvoudig hun bonnen, kilometerstanden en reiskosten scannen, indienen en beheren. De software bevat creditcardintegratie, een module voor dagelijkse vergoedingen, naleving van regelgeving, flexibele workflows, ERP-integraties en vele andere uitgebreide functies. Meer informatie over Mobilexpense Declaree

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die meer controle, zichtbaarheid en automatisering biedt voor de financiële teams van vandaag. Meer informatie over Spendesk
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die moderne financiële teams meer controle, zichtbaarheid en automatisering biedt. Combineer uitgavengoedkeuringen, inkooporders, kaarten voor werknemersonkosten, virtuele kaarten, onkostenvergoedingen en factuurbeheer in één bron van waarheid. Automatiseer je uitgavenproces, maak administratie overbodig en geef je teams de mogelijkheid om hun beste werk te leveren. Spendesk wordt vertrouwd door meer dan 2500 bedrijven en helpt bedrijven overal ter wereld om slimmer te besteden. Meer informatie over Spendesk

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Wrike is een platform voor projectmanagement met functies zoals onkostendeclaraties en urenregistratietools waarmee je je uitgaven kunt beheren. Meer informatie over Wrike
Wrike is een platform voor teamsamenwerking dat door meer dan twee miljoen mensen in 140 landen wordt gebruikt. Beheer je uitgaven en zorg dat je organisatie winstgevend blijft met de krachtige software van Wrike. Stel een projectbudget samen, kies voorkeursvaluta's, voeg standaard uurtarieven toe en beheer de gebruikerstoegang - allemaal op één plek. Gebruik urenregistratietools om de werktijd van werknemers te registreren en personeel toe te wijzen. Creëer onkostendeclaraties en analysedashboards om je uitgaven te beheersen en de winstgevendheid te verhogen. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, uniforme source-to-pay-platform dat door inkoopexperts is gebouwd voor inkoopprofessionals. Meer informatie over GEP SMART
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, source-to-pay-software die uitgebreide uitgaven, inkoop en inkoopfunctionaliteit levert in een enkel, verenigd platform. Van sourcing tot betalingen, uitgave-analyse tot het bijhouden van besparingen, SMART by GEP geeft je de mogelijkheid om inkoop voor de hele onderneming te stimuleren met een ongeëvenaarde gebruikerservaring. SMART by GEP is sectoronafhankelijk en is ontworpen voor bedrijven in alle belangrijke sectoren en industrieën. Meer informatie over GEP SMART

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Bespaar tijd en geld door handmatige werkzaamheden te beëindigen. Gestroomlijnd uitgavenbeheer, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: allemaal in één software. Meer informatie over Precoro
Krijg inzicht in de uitgaven van je bedrijf en registreer al je zakelijke uitgaven binnen enkele seconden met Precoro. Deze geautomatiseerde inkoopsoftware maakt handmatig werk overbodig, stroomlijnt je goedkeuringsworkflow en regelt je budgetten, waardoor jij tijd en geld bespaart. Precoro is eenvoudig te gebruiken en snel te implementeren. Profiteer van een breed scala aan functies, zoals integraties met NetSuite en Quickbooks en een gratis API. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Beste oplossing voor uitgavenbeheer in zijn klasse voor bedrijven die behoefte hebben aan gebruiksgemak, transparantie, inzichten en proactieve uitgavencontroles. Meer informatie over Fraxion
Krachtige oplossingen voor proactief uitgavenbeheer. Fraxion wordt vertrouwd door sectoroverschrijdende organisaties over de hele wereld om aanvraag-tot-PO-processen, onkostenbeheer, goedkeuringsworkflows op meerdere niveaus, budgetcontrole, beleidsnaleving en workflowbeheer van crediteuren te automatiseren. Fraxion maakt PunchOut, catalogusinkoop en uitgavenanalyse mogelijk. Effectief als zelfstandige oplossingen of als naadloze ERP-integraties. Meer informatie over Fraxion

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Yokoy automatiseert bedrijfsuitgaven en creditcardprocessen volledig. Controleer alleen speciale gevallen, de rest doet de AI. Meer informatie over Yokoy
Met behulp van kunstmatige intelligentie automatiseert Yokoy het uitgavenbeheer voor middelgrote en grote ondernemingen. Onkostenbeheer, factuurverwerking en slimme bedrijfskaarten worden gecombineerd in één intuïtief platform. Yokoy is een alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvragen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
COVALYZE is uitgavenbeheer en kosten- en waardeanalyse in één platform. Meer informatie over COVALYZE
COVALYZE analyseert bovendien de technische kenmerken van je uitgaven met geautomatiseerde gegevensextractie van verschillende gegevensindelingen. Met deze gegevens kan het platform je niet alleen vertellen of het bevestigingsmiddel is gemaakt van koper of staal, maar kan het je ook vertellen welke technische kenmerken van bevestigingsmiddelen de prijzen van je artikelen bepalen. Wil je meer weten? Boek dan je gratis demosessie. Meer informatie over COVALYZE

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Certify Purchasing is een optimale oplossing voor het proces van aanschaffen tot betalen, die het uitgavenbeheerproces vereenvoudigt met geautomatiseerde efficiëntie. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer. Ingebouwde besturingselementen sluiten naadloos aan op de wettelijke vereisten en goedkeuringsprocessen van je organisatie om naleving te stimuleren en aankopen binnen het budget en beleid te houden. Meer informatie over Emburse Certify AP

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren. Meer informatie over SAP Concur

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Happay geeft bedrijven het inzicht, de voorspelbaarheid en controle die ze nodig hebben en vereisen voor zakelijke betalingen.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavencontroles kunnen instellen en de uitgavenrapportage kunnen stroomlijnen van aankoop tot en met boekhouding. Met Happay kunnen organisaties ook onkostenbeleidsregels opstellen binnen het systeem en de handhaving automatiseren, waardoor verspillingen en fraude worden voorkomen. De gegevensanalyses helpen besluitvormers om kasstromen en budgetten efficiënter te beheren. Meer informatie over Happay

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Uitstekend beoordeelde software voor uitgavenbeheer.
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en bevat uitstekende QuickBooks Online-integratie. Meer informatie over ProcurementExpress.com

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Expensya is een web- en mobiele app die het onkostenrapportagebeheer van morgen biedt: 0 handmatige gegevensinvoer - 0 papier - 100% mobiel.
Expensya is een web- en mobiele app die het beheer van onkostendeclaraties automatiseert: 0 handmatige gegevensinvoer, 0 papier en 100% mobiel. Je medewerkers hoeven alleen hun bonnen te scannen en Expensya vult automatisch en onmiddellijk hun onkostendeclaraties in met behulp van een unieke OCR+-technologie (Optical Character Recognition, optische karakterherkenning). Niet alleen automatiseert Expensya tijd voor je werknemers, maar het automatiseert elke stap van het proces: je beleid wordt automatisch gecontroleerd, duplicaten worden automatisch gedetecteerd, goedkeuringsworkflows zijn cloudgebaseerd en Expensya integreert met jouw ERP (Enterprise Resource Planning, bedrijfsmiddelenplanning). Meer informatie over Expensya

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Automatiseert en stroomlijnt je proces voor onkostenrapporten; hiermee kunnen medewerkers onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken.
Bekroond met "beste waarde" en "beste gebruiksgemak". ExpensePoint automatiseert je onkostendeclaratieproces voor werknemers volledig. Met ExpensePoint kunnen werknemers overal ter wereld online onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken. Nadat je een foto van je ontvangstbewijs maakt wordt de onkostendeclaratie automatisch gecreëerd door de ontvangstbewijslezer van ExpensePoints. ExpensePoint omvat ook het uploaden van creditcards, goedkeuringsroutering en handhaving van de beleidsregels. Beheert meer dan 45.000 accounts in meer dan 87 landen. Bekijk de beoordelingen. Meer informatie over ExpensePoint

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Divvy is een slim creditcard- en kostenbeheerplatform dat volledig gratis te gebruiken is en je beloont voor het gebruik ervan.
Divvy's 100% gratis kostenplatform brengt smartcardtechnologie, moderne software en mensen samen voor een naadloze ervaring met uitgavenbeheer. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonnen en werknemersvergoedingen verleden tijd. Kies eenvoudig een budget, gebruik je Divvy-kaart en je bent klaar. Besteed slimmer, sluit boeken sneller en reis goedkoper (15-50% korting), zonder gedoe met het bewaren van bonnen. Volledig gratis, en je verdient punten wanneer je uitgeeft. Bekijk een demo en ontvang tot $ 100.* Meer informatie over Divvy

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Plooto is een end-to-end platform voor automatisering van de worfklow van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor boekhoudprofessionals om hun crediteuren- en debiteurenpraktijk te schalen.
Plooto is van mening dat het beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor je klanten efficiënt, gestroomlijnd en winstgevend moet zijn. Plooto wordt vertrouwd door duizenden accountants, boekhouders en bedrijven en biedt end-to-end automatisering van de crediteuren- en debiteurenadministratie, met eenvoudige workflows en geïntegreerde elektronische betalingen. Eenvoudige tweerichtingssynchronisatie en afstemming met Xero en QuickBooks. Verkort je crediteuren- en debiteurenadministratieprocessen van 5 uur naar slechts 10 minuten. Meer informatie over Plooto

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Pleo is een bedrijfskaart die automatisch onkostenrapporten voor je hele team genereert en je boekhouding vereenvoudigt.
Pleo is een complete oplossing voor zakelijke betalingen waarmee bedrijven betaalkaarten kunnen distribueren naar werknemers voor het kopen van producten namens het bedrijf. Het biedt managers een realtime overzicht van de bedrijfsuitgaven, flexibele kaartlimieten, automatische kostenindeling en directe boekhoudsysteemintegraties. Meer informatie over Pleo

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Wereldwijde en mobiele onkostenrapporten en factuurbeheer voor organisaties over de hele wereld.
Chrome River laat de zakelijke opdrachten stromen voor enkele van 's werelds grootste en meest gerespecteerde internationale organisaties. Deze volledig configureerbare cloudgebaseerde oplossingen voor onkostendeclaraties en automatisering van leveranciersfacturen bieden een elegante en intuïtieve gebruikersinterface, die eenzelfde hoogwaardige ervaring biedt op een smartphone, tablet of laptop. De SaaS-producten bieden een engine voor bedrijfsregels en technologie-infrastructuur van wereldklasse waar CFO's, de crediteurenadministratie, reismanagers en zakenreizigers allemaal dol op zijn. Meer informatie over Emburse Chrome River Expense

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
De nieuwe standaard in onkostenbeheer – Kostenrapportage met één muisklik, intelligent bijhouden van kwitanties, naleving en werkstroomautomatisering.
Fyle is gebouwd voor kopers van deze generatie, die waarde hechten aan ervaring en productiviteit van medewerkers. Met Fyle kun je afscheid nemen van handmatige gegevensinvoer, handmatige beleidscontroles en handmatige afstemming. Fyle beschikt over een AI-engine die onkostengegevens verzamelt van betaalbewijzen, controleert op beleidsschendingen en de juiste goedkeurder toevoegt – allemaal met één druk op de knop. Fyle kan complexe goedkeuringen en werkstromen automatiseren, wat zorgt voor een robuust, papierloos systeem dat wordt geïntegreerd met je boekhoudsysteem. Meer informatie over Fyle

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken.
TravelBank was te zien in lijsten als "New Apps We Love", "Best Business Apps" en "Best of Business Travel" in de App Store, en is een slimmere manier om zakenreizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. Met TravelBank kun je binnen enkele minuten een onkostennota indienen of een aanstaande zakenreis in de begroting opnemen en beloningen verdienen wanneer je onder je budget blijft. Het is 100% gratis te gebruiken en het kost slechts enkele minuten om aan de slag te gaan. Meer informatie over TravelBank

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mogelijk, wat leidt tot minder fouten en enorme tijd- en kostenbesparingen. Je kunt alle projectgegevens opslaan en beheren in één centraal en veilig archief. Adoddle is een op maat gemaakt platform waarmee klanten de structuur van hun content volledig kunnen configureren met zeer gecontroleerde toegang en rijke workflows. Meer informatie over Asite

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Cloudgebaseerde loonadministratie, HR, werving, onboarding, leren, prestatie, opvolging, beloning, roostering, enquêtes, beloningen en meer.
ELMO (ASX: ELO), opgericht in 2002, is de geïntegreerde, cloudgebaseerde oplossing in Australië en Nieuw-Zeeland voor HR, loonadministratie en roosteren/tijd en aanwezigheid die één leverancier, één dashboard en één gebruikerservaring biedt. Het is een snelgroeiend HR-techbedrijf. Het platform biedt innovatieve cloudgebaseerde HR- en loonadministratietechnologie aan meer dan 1400 organisaties in APAC. Het pakket van ELMO met oplossingen voor HR- en loonadministratie kan samen of afzonderlijk worden gebruikt en is configureerbaar voor de processen en workflows van je organisatie. Meer informatie over ELMO Software

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
AvidXchange-softwareoplossingen en toegewijde serviceteams automatiseren je crediteuren- en betalingsprocessen volledig.
AvidXchange is marktleider in het automatiseren van factuur- en betalingsprocessen voor middelgrote bedrijven. AvidXchange werd opgericht in het jaar 2000 en verwerkte vorig jaar 9,5 miljoen betalingen via het netwerk van meer dan 500.000 leveranciers; het heeft daarmee de manier getransformeerd waarop 5500 klanten in Noord-Amerika hun rekeningen betalen. AvidXchange onderscheidt zich als een wereldwijde fintech-unicorn en een zeer snel groeiend technologiebedrijf in de VS met 1300 medewerkers op zeven kantoorlocaties. Meer informatie over AvidXchange

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Soldo combineert slimme prepaid bedrijfskaarten met een uitgebreid beheerplatform. De ideale manier om uitgaven te beheren.
Voorafgaand aan Soldo was het bijhouden en beheren van uitgaven een duistere kunst: bedrijven creëerden omzeilingen voor betalingen en overspoelden het personeel met financiële administratie. Stel werknemers en afdelingen in staat om aankopen te doen van reclame tot software, reiskosten tot e-commerce. Beheer alle kosten met aangepaste budgetten en volg transacties in realtime. Verbind boekhoudsoftware om rapportage te automatiseren en uren te besparen en gebruik vervolgens inzichten om te groeien. Combineer prepaid bedrijfskaarten met een uitgebreid beheerplatform. Meer informatie over Soldo

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Brex is de eerste bedrijfskaart voor startups en e-commerce, met eenvoudige instellingen en 10-20 x hogere limieten om je bedrijf op te schalen.
Brex is een oplossing voor onkostenbeheer voor startups en e-commerce. Help je bedrijf op te schalen met een eenvoudige installatie en een bedrijfskaart die beloningen biedt. Upload ontvangsten via de Brex-app of verzend ze via sms en e-mail. Voeg nieuwe gebruikers toe, geef kaarten uit en stel bestedingslimieten in voor iedereen in het team. Voor startups en e-commercemerken. Een eenvoudige manier om je cashflow en seizoensinvloeden te beheren. Meld je binnen 5 minuten online aan. Meer informatie over Brex

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Een supereenvoudig reishulpmiddel voor bedrijven dat het gemakkelijk maakt om reizen te plannen, boeken en delen, terwijl het voordelen en besparingen oplevert.
Het intuïtieve platform van Lola.com maakt het eenvoudig om vluchten en hotels in minuten te boeken. Individuele reizigersprofielen, digitale reisbewijzen en duidelijke bedrijfsrichtlijnen maken het eenvoudiger dan ooit om zakelijke reizen te beheren. Met het 24/7 reisondersteuningsteam kunnen reizigersmanagers en uitvoerende assistenten eindelijk hun nachten en weekends terugkrijgen. Automatische onkostendeclaratie maakt papieren bonnen overbodig en slimme richtlijnen zorgen dat reizigers binnen hun budget blijven. Meer informatie over Lola

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Een webgebaseerd platform dat de mogelijkheid biedt om inkooporders in minder dan een minuut aan te maken, te bekijken en goed te keuren, zelfs met mobiele apps.
Dit cloudgebaseerde inkoopordersysteem is bekroonde software, waardoor de inkoopworkflow wordt vereenvoudigd en de noodzaak van meerdere e-mails en handmatige circulatie wordt weggenomen. De geavanceerde gebruikersinterface van DPO is gemakkelijk te gebruiken en 24/7 beschikbaar. Het werkt met meerdere talen en valuta's en is ook beschikbaar via mobiele apps. De klanten hebben meer dan 200 opties om hun instellingen naar behoefte aan te passen. Gemiddeld duurt het minder dan vijf minuten om een definitieve goedkeuring binnen DPO te krijgen. Meer informatie over Digital Purchase Order

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Bento vindt opnieuw uit hoe bedrijven B2B-betalingen in de digitale wereld beheren.
Bento vindt opnieuw uit hoe bedrijven B2B-betalingen in de digitale wereld beheren. Met het financiële operationele platform van Bentos kunnen bedrijven fysieke en virtuele betalingsreferenties aan mensen en systemen uitgeven zonder risico's te introduceren, terwijl bedrijven ongekende controle en zichtbaarheid hebben over hun B2B-uitgaven en bedrijfsuitgaven. Open API's en White Label-samenwerkingsverbanden breiden deze controle- en beheervoordelen uit om betalingen te automatiseren die veel verder gaan dan alleen de kosten. Meer informatie over Bento for Business

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Abacus is een gemakkelijke manier voor jou om je team te vergoeden, zakelijke creditcards te combineren en je uitgavenbeleid te implementeren.
Abacus is een realtime oplossing voor onkostenbeheer die gegevens- en gedragsanalyse gebruikt om het creëren en goedkeuren van onkosten te automatiseren. Kostenworkflows zijn geoptimaliseerd om beheerders te helpen zich te concentreren op afwijkingen en items met een hoge prioriteit. Abacus doet proactief aanbevelingen, markeert kosten voor beoordeling en beheert automatisch terugkerende kosten binnen het beleid. Het is een gemakkelijke manier voor jou om je team te vergoeden, zakelijke creditcards te combineren en je uitgavenbeleid te implementeren. Meer informatie over Emburse Abacus

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Take control of your company’s spend with customizable budgets, workflows, and approvals for total purchasing peace of mind.
Order simplifies buying and empowers you to take control of your company’s spend. With customizable budgets, workflows, and approvals, achieve total purchasing peace of mind. See immediate savings with Order’s $4 billion in purchasing power, 4,000 vendor partnerships, and strategic sourcing capabilities that ensure you always pay the lowest price for your purchases. Plus, start making more informed decisions with financial reports that contain line level spend data on anything you purchase. Meer informatie over Order

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Voor bedrijven die 50-1000 PO's maand uitvoeren. "Iedereen die tijd, papier en arbeid wil besparen zou moeten investeren in Bellwether – "KW of TFCU"
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente…. GRATIS, eenvoudige en professionele software die past bij de wensen van jouw bedrijf, met de enige geldteruggarantie! Meer informatie over Bellwether PO and Inventory

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Geef vorm aan de naleving van voorschriften voor zakenreizen, vereenvoudig de onkostenrapportage en verhoog de acceptatie van het reisbeleid van je bedrijf.
Geef vorm aan de naleving van voorschriften voor zakenreizen, vereenvoudig de onkostenrapportage en verhoog de acceptatie van het reisbeleid van je bedrijf. Meer informatie over Egencia Suite

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase. Meer informatie over Airbase

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige oplossing voor het beheer van zakelijke uitgaven voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken. Meer informatie over Tradogram

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Directe virtuele en fysieke kaarten voor zakelijke uitgaven. Houd je uitgaven bij en controleer ze.
Directe virtuele en fysieke kaarten voor zakelijke uitgaven. Houd je uitgaven bij en controleer ze. Meer informatie over Emburse Cards

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Ramp is de oplossing voor het beheer van bedrijfskaarten en -uitgaven waarmee middelgrote bedrijven de groei kunnen versnellen en minder uitgeven.
Ramp is de oplossing voor het beheer van bedrijfskaarten en -uitgaven waarmee middelgrote bedrijven de groei kunnen versnellen zonder dat dit ten koste gaat van hun financiën. Financiële teams besparen na slechts tien minuten onboarding meer dan 5 dagen per maand en tienduizenden dollars, dankzij de directe boekhoudintegraties van Ramp, automatische koppeling van ontvangstbewijzen en geavanceerde inzichten voor besparingen. Klanten krijgen ook 1,5% geld terug op alle uitgaven. Ramp wordt vertrouwd door honderden tevreden klanten in elke sector. Meer informatie over Ramp

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers. Meer informatie over Coupa Business Spend Management

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before. Meer informatie over SAP Ariba

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
With PayEm, manage your overall spend by issuing virtual cards for vendors & employees, set custom limits, and manage subscriptions.
Go beyond manual spend management practices with PayEm. PayEm's platform allows companies to simplify their vendor and SaaS subscriptions, boost efficiency, and gain control over your spending - all with an unseen level of transparency and insight. Moreover, control internal and external spend by issuing a unique virtual card for each of your vendors and employees, which includes customizable budgets, limits, and notifications. So, say goodbye to overcharging and overspending! Meer informatie over PayEm

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
VENDX is an advanced version of traditional procurement solutions to ensure superior value delivery to its customers.
1. Sourcing+ : Completely configurable APIs to most effectively map your business needs & ensure compatibility with all the major ERPs. 2. Auction+ : Comes with a powerful rule engine with numerous permutations and combinations for achieving the best price discovery. 3. Vendor Portal+ : A robust centralized repository of information on vendors enabling 360-degree evaluation. 4. BI+ Module: Tee Brain of VENDX - which offers real-time analytics which enables you to make sound business decisions. Meer informatie over Vendx

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Intelligente e-inkoopoplossing en B2B-marktplaats die de inkoop van ondernemingen efficiënt en transparant maakt.
Op AI gebaseerde cloudoplossing voor e-inkoop met geïntegreerde B2B-marktplaats. Voer het hele inkoopproces naadloos uit via een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface. Krijg waardevolle prijsinformatie en uitgavenanalyses om te besparen op inkoopkosten en de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over Proqura

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Intelligent & Scalable Procurement & Accounts Payable Automation System
Finly ensures Finance & Procurement Teams gain complete control & visibility over business spend. All of this while increasing the Finance Teams' productivity by over 80% & simplifying remote collaboration among the finance & purchasing team through a powerful Communication Framework. Streamline invoice approvals, automate reminders, auto-update GLs on Accounting Systems, ensure audit compliance & governance with a system designed & built for Finance Teams. Meer informatie over Finly.io

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
PEX biedt vooraf betaalde visitekaartjes en een functierijk platform voor het beheren van werknemersuitgaven.
PEX is een geavanceerde oplossing voor het beheren van werknemersuitgaven. PEX biedt bedrijfskaarten en een compleet platform voor het beheer van personeelsuitgaven dat toegankelijk is via het web of de smartphone-app. Met PEX kan je kaarten uitgeven, uitgaven beheren, bonnen vastleggen, realtime inzicht krijgen en je boekhoudprocessen vereenvoudigen. Meer informatie over PEX

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
DiviPay helps Australian businesses manage spending with virtual expense cards, bill payments, expense reporting and reimbursements.
DiviPay helps Australian businesses manage spending with virtual expense cards, bill payments, expense reporting and reimbursements. Instantly issue virtual cards to team members and automate your expense reporting by snapping photos of receipts then sent directly to your accounting system. Staff can make company purchases, while you and your finance team stay in control of budgets and spend limits, approval rules and a real-time bill tracker. Meer informatie over DiviPay

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Spend management tool which ensures effective management of the full spend lifecycle through analysis, sourcing, and procurement.
Spend management tool which ensures effective management of the full spend lifecycle through analysis, sourcing, and procurement. Meer informatie over Intelligent Spend Management

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole