Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor uitgavenbeheer

Software voor uitgavenbeheer helpt bedrijven bij het volgen en rapporteren van hun werkelijke uitgaven en het beheersen van deze uitgaven door middel van tools die de bedragen beperken die werknemers kunnen uitgeven.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Software voor uitgavenbeheer met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

85 resultaten

Stroomlijn de inkoop met Tipalti’s software voor uitgavenbeheer en krijg meer controle terwijl je financiële en nalevingsrisico’s vermindert. Meer informatie over Tipalti
Versnel goedkeuringen en krijg de controle over bedrijfsuitgaven. Stroomlijn de inkoop met Tipalti’s software voor uitgavenbeheer en krijg meer controle terwijl je financiële en nalevingsrisico’s vermindert. Verzamel inkoopverzoeken, maak inkooporders aan, beheer goedkeuringen en controleer uitgaven terwijl je handmatige taken automatiseert. Tipalti biedt je de mogelijkheid om een soepel proces van inkoop tot betaling te bereiken met een volledig pakket van Inkoop, Crediteurenautomatisering en Wereldwijde Betalingen. Integreert met NetSuite, Sage, Xero en meer. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Met onze oplossing kun je inkoopfacturen, servicemeldingen, orderbevestigingen, bestelbonnen of declaraties snel verwerken. Meer informatie over WhiteVision
Wil jij in een efficiënte en eenvoudige manier inkomende documenten verwerken en boeken naar jouw ERP-systeem? WhiteVision biedt een oplossing. Met onze oplossing kun je snel en gemakkelijk elke inkoopfactuur, servicekennisgeving, orderbevestiging, bestelformulier of declaratie verwerken. Op deze manier heb jij de ruimte om je te concentreren op uitdagende taken waarmee je meer waarde toevoegt aan jouw organisatie. Meer informatie over WhiteVision

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Stroomlijn je financiën met deze robuuste tool voor uitgavenbeheer, aangedreven door AI. Meer informatie over Klippa Expense Management
een zeer efficiënte oplossing voor bedrijven die minder tijd kwijt willen zijn aan de verwerking van onkostendeclaraties en veilige goedkeuringsworkflows willen opzetten. Medewerkers kunnen eenvoudig een foto van een factuur of bon maken en hun zakelijke uitgaven indienen via de Klippa-app. Gebruiksvriendelijke tool voor uitgavenbeheer: - tevreden medewerker met eenvoudige indiening van claims; - korte wachttijd om hun geld terug te krijgen; - naadloos goedkeuringsproces; - intuïtief dashboard. Meer informatie over Klippa Expense Management

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Agicap ist die All-in-One-Plattform für das Cashflow-Management: Cashflow-Überwachung und -Planung, Business Spend Management, Cash Collection, Reporting und Analytics. Meer informatie over Agicap
Agicap is wijdverbreid in SaaS-oplossingen voor het beheer van de zakelijke cashflow. De oplossing voor uitgavenbeheer van Agicap is gratis vanaf 5000 uitgaven per maand (inclusief een onbeperkt aantal fysieke en virtuele kaarten). Het platform voor uitgavenbeheer helpt bedrijven om uitgaven te beheersen, kostenbesparingen te maximaliseren en de naleving van budgetten te verbeteren. Het alles-in-één modulair platform voldoet aan de meeste financiële uitdagingen. De oplossing is gebaseerd op verschillende aanvullende en onderling verbonden oplossingen: - connectiviteit voor banken en ERP; - dagelijks kasbeheer; - liquiditeitsplanning; - beheer van bedrijfsuitgaven; - innen van geld; - rapportage en analyse. Het platform wordt sinds 2016 vertrouwd door meer dan 7000 klanten in meer dan 5 landen. Meer informatie over Agicap

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Bespaar tijd en geld door handmatige werkzaamheden te beëindigen. Gestroomlijnd uitgavenbeheer, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: allemaal in één software. Meer informatie over Precoro
Krijg inzicht in de uitgaven van je bedrijf en registreer al je zakelijke uitgaven binnen enkele seconden met Precoro. Deze geautomatiseerde inkoopsoftware maakt handmatig werk overbodig, stroomlijnt je goedkeuringsworkflow en regelt je budgetten, waardoor jij tijd en geld bespaart. Precoro is eenvoudig te gebruiken en snel te implementeren. Profiteer van een breed scala aan functies, zoals integraties met NetSuite en Quickbooks en een gratis API. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Uitstekend beoordeelde software voor uitgavenbeheer. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt Steve@Clarendon Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en bevat uitstekende QuickBooks Online-integratie. Meer informatie over ProcurementExpress.com

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Rippling is het enige platform dat uitgavenbeheer strikt integreert met werknemersgegevens, zodat alle uitgaven automatisch worden gesynchroniseerd binnen de organisatie.
Met Rippling Expense Management kunnen beheerders onkostenbeleid opstellen op basis van werknemersgegevens in het bedrijf en beleidsregels toewijzen om teamuitgaven automatisch te beheren. Met Rippling Corporate Cards kunnen beheerders regels definiëren voor elke kaartgroep, zoals uitgavenlimiet, aankoopcategorieën en of de kaart fysiek of virtueel is. Bedrijven kunnen ook specifiek uitgavenbeleid toepassen op elke kaartgroep om automatisch kaartuitgaven te blokkeren op basis van bedrag, handelaar, rol en meer. Meer informatie over Rippling

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Wrike is een platform voor projectmanagement met functies zoals onkostendeclaraties en urenregistratietools waarmee je je uitgaven kunt beheren.
Wrike is een platform voor teamsamenwerking dat door meer dan twee miljoen mensen in 140 landen wordt gebruikt. Beheer je uitgaven en zorg dat je organisatie winstgevend blijft met de krachtige software van Wrike. Stel een projectbudget samen, kies voorkeursvaluta's, voeg standaard uurtarieven toe en beheer de gebruikerstoegang - allemaal op één plek. Gebruik urenregistratietools om de werktijd van werknemers te registreren en personeel toe te wijzen. Creëer onkostendeclaraties en analysedashboards om je uitgaven te beheersen en de winstgevendheid te verhogen. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren. Meer informatie over SAP Concur

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
KeepTruckin is het populaire platform voor wagenparkbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 500.000 chauffeurs en 55.000 wagenparken.
KeepTruckin is het populaire platform voor wagenparkbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 500.000 chauffeurs en 55.000 wagenparken. Volg voertuigen, aanhangwagens en andere bedrijfsmiddelen met realtime gps. Bescherm je bedrijf met veiligheidsscorekaarten voor de bestuurder en volledig geïntegreerde dashcams. Vereenvoudig de naleving met behulp van een populaire ELD-oplossing. Verhoog de operationele efficiëntie en verlaag de kosten met robuuste, intuïtieve KPI-rapportage. Meer informatie over Motive

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Regel het onkostenbeheerproces van je bedrijf met de geautomatiseerde online oplossing voor onkosten van Certify.
Certify is een eenvoudig te gebruiken online oplossing voor onkostenbeheer en facturering voor organisaties van elke omvang. Certify elimineert de noodzaak voor spreadsheets en papieren ontvangstbewijzen via mobiele registratie van ontvangstbewijzen, geautomatiseerde aanmaak van onkostendeclaraties en gestroomlijnde werkprocessen. Verkort de tijd die je besteedt aan het creëren, goedkeuren en vergoeden van onkosten en krijg inzicht in je uitgaven voor reizen en onkosten. Meer informatie over Emburse Certify Expense

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Happay geeft bedrijven het inzicht, de voorspelbaarheid en controle die ze nodig hebben en vereisen voor zakelijke betalingen.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavencontroles kunnen instellen en de uitgavenrapportage kunnen stroomlijnen van aankoop tot en met boekhouding. Met Happay kunnen organisaties ook onkostenbeleidsregels opstellen binnen het systeem en de handhaving automatiseren, waardoor verspillingen en fraude worden voorkomen. De gegevensanalyses helpen besluitvormers om kasstromen en budgetten efficiënter te beheren. Meer informatie over Happay

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Geautomatiseerde urenstaten, onkostendeclaraties en reizen met toonaangevende integraties.
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Nexonia is gespecialiseerd in onverslaanbare integraties – alles van boekhoud- en ERP-systemen, de belangrijkste payroll-systemen, zakelijke en persoonlijke creditcardfeeds en meer! Meer informatie over Nexonia Expenses

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
De alles-in-één app voor declaraties, creditcards en employee benefits
Met onze intuïtieve app kunnen bedrijven en hun werknemers al hun zakelijke uitgaven eenvoudig beheren. Van declaraties en zakelijke creditcards in eigen beheer, tot employee benefits die je helpen talent aan je te binden. Krachtige integraties met boekhouding-, salaris-, reis- en HR-systemen in heel Europa maken een veilig end-to-end proces en efficiënte samenwerking tussen boekhouding, controlling en HR mogelijk. We bieden een snelle onboarding en service van hoge kwaliteit, samen met andere add-ons om aan de specifieke behoeften van jouw bedrijf te voldoen. Met Circula maak jij je medewerkers blij door ze tijd terug te geven. Meer informatie over Circula

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Expensya is een web- en mobiele app die het onkostenrapportagebeheer van morgen biedt: 0 handmatige gegevensinvoer - 0 papier - 100% mobiel.
Expensya is een web- en mobiele app die het beheer van onkostendeclaraties automatiseert: 0 handmatige gegevensinvoer, 0 papier en 100% mobiel. Je medewerkers hoeven alleen hun bonnen te scannen en Expensya vult automatisch en onmiddellijk hun onkostendeclaraties in met behulp van een unieke OCR+-technologie (Optical Character Recognition, optische karakterherkenning). Niet alleen automatiseert Expensya tijd voor je werknemers, maar het automatiseert elke stap van het proces: je beleid wordt automatisch gecontroleerd, duplicaten worden automatisch gedetecteerd, goedkeuringsworkflows zijn cloudgebaseerd en Expensya integreert met jouw ERP (Enterprise Resource Planning, bedrijfsmiddelenplanning). Meer informatie over Expensya

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Divvy is een slim creditcard- en kostenbeheerplatform dat volledig gratis te gebruiken is en je beloont voor het gebruik ervan.
Divvy's 100% gratis kostenplatform brengt smartcardtechnologie, moderne software en mensen samen voor een naadloze ervaring met uitgavenbeheer. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonnen en werknemersvergoedingen verleden tijd. Kies eenvoudig een budget, gebruik je Divvy-kaart en je bent klaar. Besteed slimmer, sluit boeken sneller en reis goedkoper (15-50% korting), zonder gedoe met het bewaren van bonnen. Volledig gratis, en je verdient punten wanneer je uitgeeft. Bekijk een demo en ontvang tot $ 100.* Meer informatie over BILL Spend & Expense (Formerly Divvy)

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Automatiseert en stroomlijnt je proces voor onkostenrapporten; hiermee kunnen medewerkers onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken.
Bekroond met "beste waarde" en "beste gebruiksgemak". ExpensePoint automatiseert je onkostendeclaratieproces voor werknemers volledig. Met ExpensePoint kunnen werknemers overal ter wereld online onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken. Nadat je een foto van je ontvangstbewijs maakt wordt de onkostendeclaratie automatisch gecreëerd door de ontvangstbewijslezer van ExpensePoints. ExpensePoint omvat ook het uploaden van creditcards, goedkeuringsroutering en handhaving van de beleidsregels. Beheert meer dan 45.000 accounts in meer dan 87 landen. Bekijk de beoordelingen. Meer informatie over ExpensePoint

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Cloudgebaseerde loonadministratie, HR, werving, onboarding, leren, prestatie, opvolging, beloning, roostering, enquêtes, beloningen en meer.
ELMO (ASX: ELO), opgericht in 2002, is de geïntegreerde, cloudgebaseerde oplossing in Australië en Nieuw-Zeeland voor HR, loonadministratie en roosteren/tijd en aanwezigheid die één leverancier, één dashboard en één gebruikerservaring biedt. Het is een snelgroeiend HR-techbedrijf. Het platform biedt innovatieve cloudgebaseerde HR- en loonadministratietechnologie aan meer dan 1400 organisaties in APAC. Het pakket van ELMO met oplossingen voor HR- en loonadministratie kan samen of afzonderlijk worden gebruikt en is configureerbaar voor de processen en workflows van je organisatie. Meer informatie over ELMO Software

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken.
TravelBank was te zien in lijsten als "New Apps We Love", "Best Business Apps" en "Best of Business Travel" in de App Store, en is een slimmere manier om zakenreizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. Met TravelBank kun je binnen enkele minuten een onkostennota indienen of een aanstaande zakenreis in de begroting opnemen en beloningen verdienen wanneer je onder je budget blijft. Het is 100% gratis te gebruiken en het kost slechts enkele minuten om aan de slag te gaan. Meer informatie over TravelBank

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die meer controle, zichtbaarheid en automatisering biedt voor de financiële teams van vandaag.
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die moderne financiële teams meer controle, zichtbaarheid en automatisering biedt. Combineer uitgavengoedkeuringen, inkooporders, kaarten voor werknemersonkosten, virtuele kaarten, onkostenvergoedingen en factuurbeheer in één bron van waarheid. Automatiseer je uitgavenproces, maak administratie overbodig en geef je teams de mogelijkheid om hun beste werk te leveren. Spendesk wordt vertrouwd door meer dan 2500 bedrijven en helpt bedrijven overal ter wereld om slimmer te besteden. Meer informatie over Spendesk

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
België Lokaal product
Rydoo is een wereldwijde oplossing voor zakenreizen en onkosten. Deze end-to-end-oplossing omvat je gehele reis. Punt.
Rydoo biedt een nog intuïtievere mobiele en web-app waarmee medewerkers onderweg uitgaven kunnen aanmaken, indienen en goedkeuren, terwijl financiële teams een flexibelere oplossing krijgen voor verbeterd uitgavenbeheer, beleidsregels kunnen aanpassen en kunnen integreren met hun HR-, financiële en ERP-tools. Rydoo ondersteunt meer dan 1 miljoen gebruikers in meer dan 12.000 organisaties wereldwijd en is een goed beoordeelde oplossing in zijn categorie voor uitgavenbeheer (4,9/5 in de App Store). Meer informatie over Rydoo

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Pleo is de oplossing voor uitgavenbeheer voor teams in Europa die hun uitgaven willen vereenvoudigen en zich willen richten op het werk dat ertoe doet.
Maak kennis met Pleo, de oplossing voor uitgavenbeheer in Europa die uitgaven vereenvoudigt voor iedereen in het bedrijf. Geef je werknemers een slimme bedrijfskaart om de dingen te kopen die ze nodig hebben en jaag niet langer achter verloren ontvangstbewijzen aan. Krijg realtime inzicht in je uitgaven, krijg controle over je uitgaven en bespaar op je administratie dankzij geautomatiseerd uitgavenbeheer, facturen en terugbetalingen. Sluit je aan bij 20.000 bedrijven die Pleo gebruiken en richt je op het werk dat er het meest toe doet. Meer informatie over Pleo

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Ramp is de oplossing voor het beheer van bedrijfskaarten en -uitgaven waarmee middelgrote bedrijven de groei kunnen versnellen en minder uitgeven.
Ramp is de oplossing voor het beheer van bedrijfskaarten en -uitgaven waarmee middelgrote bedrijven de groei kunnen versnellen zonder dat dit ten koste gaat van hun financiën. Financiële teams besparen na slechts tien minuten onboarding meer dan 5 dagen per maand en tienduizenden dollars, dankzij de directe boekhoudintegraties van Ramp, automatische koppeling van ontvangstbewijzen en geavanceerde inzichten voor besparingen. Klanten krijgen ook 1,5% geld terug op alle uitgaven. Ramp wordt vertrouwd door honderden tevreden klanten in elke sector. Meer informatie over Ramp

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole