44 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces. Meer informatie over Procurify Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is. Meer informatie over Procurify
Spendesk helpt bedrijven om hun uitgaven beter te beheren. Dit alles-in-één platform voor uitgavenbeheer biedt fysieke en virtuele betaalkaarten, goedkeuringsworkflows, registratie van ontvangstbewijzen en facturen en geïntegreerde rapportage- en boekhoudfuncties. Geef je werknemers meer mogelijkheden en help je financiële teams om de controle te behouden met realtime inzicht in wat er wordt uitgegeven. Meer dan 1000 toonaangevende bedrijven in het Verenigd Koninkrijk en Europa vertrouwen op Spendesk om hun uitgaven gemakkelijker te maken. Meer informatie over Spendesk Spendesk is slimme software voor zakelijk uitgavenbeheer, met een alles-in-één platform om betalingen, goedkeuringen en rapportage te optimaliseren. Meer informatie over Spendesk
Een compleet cloudgebaseerd uitgavenbeheersysteem voor verantwoordelijke aanvragen-tot-PO-processen en factuurgoedkeuring, efficiënte uitgaven, reizen, Capex, leveranciersbeheer, PunchOut en catalogusinkoop. Fraxion verbetert het uitgavengedrag met zichtbaarheid van het budget en risicoanalyse. Automatiseer goedkeuringen, maak uitgaven mogelijk zonder risico en behaal naadloze efficiëntie met een groot aantal integratieopties. Je profiteert van mobiele flexibiliteit, papierloze eenvoud en 100% beleidsnaleving in gebruiksvriendelijke oplossingen. Meer informatie over Fraxion Gebruiksvriendelijke uitgavenbeheeroplossing voor het beheersen van zakelijke uitgaven in het middensegment. Meer informatie over Fraxion
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, source-to-pay-software die uitgebreide uitgaven, inkoop en inkoopfunctionaliteit levert in een enkel, verenigd platform. Van sourcing tot betalingen, uitgave-analyse tot het bijhouden van besparingen, SMART by GEP geeft je de mogelijkheid om inkoop voor de hele onderneming te stimuleren met een ongeëvenaarde gebruikerservaring. SMART by GEP is sectoronafhankelijk en is ontworpen voor bedrijven in alle belangrijke sectoren en industrieën. Meer informatie over GEP SMART SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, uniforme source-to-pay-platform dat door inkoopexperts is gebouwd voor inkoopprofessionals. Meer informatie over GEP SMART
Minder handmatige werkzaamheden voor inkoopmanagers, verwerving en financiële afdelingen met een gebruiksvriendelijke oplossing voor kostenbeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen hun uitgaven onder controle te houden en besparingen te realiseren. Stroomlijn het goedkeuringsproces, genereer inkooporders en beheer moeiteloos aankoopverzoeken met Precoro. Meer informatie over Precoro Uitgavenbeheersoftware met alle tijdbesparende tools die je nodig hebt om je bedrijf uit te breiden en een efficiënt inkoopproces op te zetten. Meer informatie over Precoro
ProcurementExpress.com is 's werelds eenvoudigste aankoopsysteem: het bespaart je verwerkingstijd voor inkooporders via de goedkeuringen met één klik! Je inkoopteam zal je enorm waarderen omdat je hen naadloze controle geeft over de aankopen van je bedrijf. Uw medewerkers zullen het waarderen dat ze overal en vanaf elk apparaat aankoopaanvragen kunnen laden. Het volledig mobiele inkooporderplatform maakt de goedkeuring, afwijzing, tracering en escalatie van inkooporders mogelijk via de inbox van je team (je hoeft geen apps te downloaden en je nergens aan te melden). Meer informatie over ProcurementExpress.com Met ProcurementExpress, de tijdbesparende en eenvoudige aankoopapp voor het goedkeuren en volgen van inkooporders, heb je totale controle over de uitgaven. Snelle installatie. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvragen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer. Ingebouwde besturingselementen sluiten naadloos aan op de wettelijke vereisten en goedkeuringsprocessen van je organisatie om naleving te stimuleren en aankopen binnen het budget en beleid te houden. Meer informatie over Certify AP Certify Purchasing is een optimale oplossing voor het proces van aanschaffen tot betalen, die het uitgavenbeheerproces vereenvoudigt met geautomatiseerde efficiëntie. Meer informatie over Certify AP
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren. SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavencontroles kunnen instellen en de uitgavenrapportage kunnen stroomlijnen van aankoop tot en met boekhouding. Met Happay kunnen organisaties ook onkostenbeleidsregels opstellen binnen het systeem en de handhaving automatiseren, waardoor verspillingen en fraude worden voorkomen. De gegevensanalyses helpen besluitvormers om kasstromen en budgetten efficiënter te beheren. Happay geeft bedrijven het inzicht, de voorspelbaarheid en controle die ze nodig hebben en vereisen voor zakelijke betalingen.
Pleo is een complete oplossing voor zakelijke betalingen waarmee bedrijven betaalkaarten kunnen distribueren naar werknemers voor het kopen van producten namens het bedrijf. Het biedt managers een realtime overzicht van de bedrijfsuitgaven, flexibele kaartlimieten, automatische kostenindeling en directe boekhoudsysteemintegraties. Pleo is een bedrijfskaart die automatisch onkostenrapporten voor je hele team genereert en je boekhouding vereenvoudigt.
Divvy's 100% gratis kostenplatform brengt smartcardtechnologie, moderne software en mensen samen voor een naadloze ervaring met uitgavenbeheer. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonnen en werknemersvergoedingen verleden tijd. Kies eenvoudig een budget, gebruik je Divvy-kaart en je bent klaar. Besteed slimmer, sluit boeken sneller en reis goedkoper (15-50% korting), zonder gedoe met het bewaren van bonnen. Volledig gratis, en je verdient punten wanneer je uitgeeft. Bekijk een demo en ontvang tot $ 100.* Divvy is een slim creditcard- en kostenbeheerplatform dat volledig gratis te gebruiken is en je beloont voor het gebruik ervan.
Bento vindt opnieuw uit hoe bedrijven B2B-betalingen in de digitale wereld beheren. Met het financiële operationele platform van Bentos kunnen bedrijven fysieke en virtuele betalingsreferenties aan mensen en systemen uitgeven zonder risico's te introduceren, terwijl bedrijven ongekende controle en zichtbaarheid hebben over hun B2B-uitgaven en bedrijfsuitgaven. Open API's en White Label-samenwerkingsverbanden breiden deze controle- en beheervoordelen uit om betalingen te automatiseren die veel verder gaan dan alleen de kosten. Bento vindt opnieuw uit hoe bedrijven B2B-betalingen in de digitale wereld beheren.
Coupa's cloud-based suite of financial applications is the only spend management solution that makes it easy to get visibility & control over all the ways spend happens in your company - procurement, expenses and AP. Improve your compliance and increase savings across the board. Our customers report adoption levels of 80%+, helping finance and procurement turn every buyer into an ally in increasing spend under management, safeguarding compliance and amplifying your company's spending power. Expense management solution that helps businesses manage accounts, approvals, budget, contracts, expenses, requisitions, and invoices.
Abacus is een realtime oplossing voor onkostenbeheer die gegevens- en gedragsanalyse gebruikt om het creëren en goedkeuren van onkosten te automatiseren. Kostenworkflows zijn geoptimaliseerd om beheerders te helpen zich te concentreren op afwijkingen en items met een hoge prioriteit. Abacus doet proactief aanbevelingen, markeert kosten voor beoordeling en beheert automatisch terugkerende kosten binnen het beleid. Het is een gemakkelijke manier voor jou om je team te vergoeden, zakelijke creditcards te combineren en je uitgavenbeleid te implementeren. Abacus is een gemakkelijke manier voor jou om je team te vergoeden, zakelijke creditcards te combineren en je uitgavenbeleid te implementeren.
Instant virtual and physical cards for business expenses. Track and control spending. Instant virtual and physical cards for business expenses. Track and control spending.
Geef vorm aan de naleving van voorschriften voor zakenreizen, vereenvoudig de onkostenrapportage en verhoog de acceptatie van het reisbeleid van je bedrijf. Geef vorm aan de naleving van voorschriften voor zakenreizen, vereenvoudig de onkostenrapportage en verhoog de acceptatie van het reisbeleid van je bedrijf.
Simple Business Spend Management solution for all company sizes. Tradogram provides customizable tools to streamline your Requisitions, Purchase Orders, RFQs/RFPs, Contracts, Receiving and Invoice Matching. Also, manage the process with User Permissions, Approvals, Budgets, Items Catalog, Supplier Management, Projects & much more. The latest cloud technology with top security & performance criteria. Get your FREE account today & see how easy it is to use! Manage your direct & indirect purchasing on your own private procurement platform. Free version available.
PEX is a cutting-edge solution for managing employee spend. PEX provides corporate cards and a complete employee spend management platform accessible via the web or smartphone app. With PEX, issue cards, manage spend, capture receipts and gain real-time visibility, and simplify your accounting processes. PEX provides prepaid business cards and a feature-rich platform for managing employee spend.
Finly ensures CFOs & Finance Teams gain complete control & visibility over payables. All of this while increasing the Finance Teams' productivity by over 80% by automating manual & repetitive operations and by simplifying remote collaboration within Finance Teams, through a powerful Finance Communication Framework. Streamline invoice approvals, automate reminders, auto-update GLs on Accounting Systems, ensure audit compliance & governance with a system designed & built for Finance Teams. Intelligent & Scalable Accounts Payable Automation Solutions
Proactis Spend Management solutions help mid-market organizations achieve great cost savings, full spend control and process efficiency in ways that gain and sustain the greatest bottom-line value. Proactis solutions are used by over 3 million people, serving 1,000 enterprise clients. From managing sourcing, contracts and procurement transactions to supplier collaboration and automated invoice processing, our integrated spend management solutions streamline and control all purchasing and spend. Proactis Business Spend Management solutions help organizations achieve great cost savings, full spend control, and process efficiency.
With Lanes & Planes, the end-to-end business travel portal and expense solution, travellers and travel admins book all trips compliant with the travel policies of their company in only tool while keeping full cost control. Simple role management, insights into travel statistics and analytics as well as the mobile app for digital receipt and invoice administration. Additionally our 24/7 concierge service makes travelling easier than ever. Everything on one platform wherever, whenever. One Portal For All Business Travel - One account for all bookings. Mobile app, role management & expense management.
SalesTrip is an expense management system on Salesforce, making it easier for businesses to accurately capture and track direct or indirect spend. Get instant control and visibility of all spend against business purpose such as customer, sales opportunity or marketing campaign. By doing so, your company benefits from real-time analysis of how spend aids company growth. SalesTrip is an expenses system on Salesforce providing a fast and easy way for organisations to track spend across their business.
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase. Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Teampays distributed spend management platform provides a conversational interface that guides employees through requests, automatically enforcing the correct policy. By unifying the entire process from request to reconciliation, Teampays automated workflows reduce manual work, ensure accurate data, and eliminate the frustration of month-end close. This allows Finance to have confidence in their numbers, and the organization can make better decisions, faster. Teampay is a new way to manage spend, giving you proactive controls and real-time visibility without slowing down your employees.
SnapAP's innovative Purchase-To-Payment software platform can be adopted both on-premise, or remotely via the cloud. Over 50,000 companies using SnapAP worldwide. And within the past 2.5 years, we have successfully processed $2 Billion of invoice payment transactions for our clients located in Canada, USA, Africa, the Middle East and Australia. The SnapAP travel expense module has reimbursed $30MM of employee expense invoices via SnapAP's direct American Express integration. SnapAP Procure to Pay optimizes your Accountants Payable and purchasing operations with seamless integration. Unlocks ERP performance.
As the first platform built for a business entire purchasing process, Negotiatus provides a consistent, simple, and powerful experience from sourcing through payment across every vendor and website. Businesses receive enterprise-level control and analytics over their spend without the burden of heavy implementation and maintenance, and are on-boarded in fewer than two weeks. It is trusted by over 200 of the fastest growing name-brand companies and is headquartered in New York City. Purchasing software that helps businesses place orders, control spend, and submit payment across all their vendors.
Ivalua is het platform voor inkoopbevordering. De source-to-pay-suite van Ivalua wordt door Gartner en Forrester erkend als een leider en wordt gebruikt door meer dan 300 toonaangevende bedrijven over de hele wereld om meer dan $ 500 miljard aan directe en indirecte uitgaven te beheren. De combinatie van gebruiksgemak, diepte, breedte en flexibiliteit in het platform zorgt voor een hoge acceptatie door werknemers en leveranciers, snelle tijd tot waarde en het vermogen om te voldoen aan unieke of veranderende vereisten, bewezen door het binnen de sector toonaangevende retentiegehalte van meer dan 98%. Informatie over leveranciersprestaties en risicobeheer, inkoop, contracten, procure-to-pay (e-aanbesteding en factuurautomatisering), bestedingsanalyse
Fairmarkit is the intelligent sourcing platform that empowers organizations to more efficiently purchase the goods and services they need. By equipping procurement and supply-chain teams with automation and data, Fairmarkit promotes competitive bidding while reducing manual work within existing processes. The intelligent way to source every purchase
Expense management solution that provides prepaid cards, allowing control over spendings by adding limits, regulations, and budget. Expense management solution that provides prepaid cards, allowing control over spendings by adding limits, regulations, and budget.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Procurement Analytics platform that helps businesses with spend analysis, contract management, savings lifecycle, spend forecasting & procurement benchmarking. Our best-of-breed solution helps you turn procurement data into $. Procurement analytics platform that provides businesses with spend analysis and forecasting, contract management, and more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Get fast, accurate and granular visibility into your global spend, track commodity prices and unlock potential savings opportunities with Zycus comprehensive Spend Analysis solution which consists of three modules. AutoClass is the patented, artificial intelligence based spend data classification engine, iAnalyze is an easy-to-use reporting solution focused on spend visibility and savings and iCost is the advanced analytics solution for commodity tracking and cost modeling. Spend management solution that helps businesses facilitate sourcing, reduce expenditure costs, generate reports, and more.
The Inpensa Platform is an innovative, purpose-built, SaaS Technology and Advisory Services company focused on delivering solutions to organizations to better define project spend through strategic planning and prioritization, review and analyze via business case management, and tracking the value received even beyond the life of the investment. Inpensa helps corporate executives make better investments through strategic planning, ROI analysis, and benefits realization.
(0 reviews)
Bekijk profiel
The most user friendly fully featured spend analysis solution enabling everyone to adapt a data driven way of working. More than 100 customers currently leverage Spendency to get full transparency of their spend. In independent ratings Spendency has received the highest customer satisfaction scores out of any sourcing or procurement related software. Spend management solution that allows businesses to create purchasing strategies, manage data, sort categories, and generate reports.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Travel & expense management tool that adapts to the business needs. It provides automation, real-time data, BI reporting & attachments. Travel & expense management tool that adapts to the business needs. It provides automation, real-time data, BI reporting & attachments.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Itik es una suite de gestión en la nube que esta desarrollada con el objetivo de mejorar la integración, coordinación y comunicación de las personas pertenecientes a una empresa. Esta plataforma esta compuesta por una metodología de consultoría de negocios plasmada en diferentes modulos: estrategia, gestión, productividad, capital humano, consultoría de negocios. Designed to develop strategies, control and monitor initiatives focused on meeting business objectives
(0 reviews)
Bekijk profiel
The CabinetM Enterprise Cabinet provides marketing and sales operations teams with the tools to collaborate around technology selection, implementation, performance, and strategy across teams and geographies. CabinetM quickly pays for itself as organizations reduce technology expenditures by using the platform to rationalize and simplify their existing technology stacks and increase revenue through better technology application and integration. CabinetM aids marketing and sales operations teams in their marketing technology spend, use and adoption.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Face aux imprevus inevitables sur les chantiers, Rea vous aide a garder le cap : tenez vos delais, maitrisez vos budgets en gagnant 5 heures de travail par semaine. / Faced with unforeseen events on construction sites, Rea helps you stay the course: meet your deadlines, control your budgets by saving 5 hours of work per week. Application pour simplifier la gestion et le suivi de vos chantiers. / Application to facilitate the management of your sites.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Biztera Spectrum is a modern visual tool for decision management. It enables remote teamwork while eliminating unneeded meetings and waste of time. Users can easily track projects with lots of moving parts- financial approvals, security audits, legal contracts, purchase orders, invoices, etc.... Team members get visibility on projects they care about. Decision management tool that enables remote teamwork while eliminating unneeded meetings and waste of time.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Visual spend analytics solution with interactive dashboards. AI classification engine sorts data into over 4 Levels to reach actionable information. Dashboards bring clarity to your spend from many points of view including, supplier diversity, supplier mgmt, opportunity assessments, wave plans, spend & process benchmarks, category taxonomy, and quantifiable sourcing events. Visual spend analytics solution with interactive dashboards & cat. Level 4+ to reach actionable info and identify opportunities.
(0 reviews)
Bekijk profiel
NeeyamoWorks - een wereldwijde HR-technologiesuite die is gemaakt voor ondersteuning van jouw wereldwijde personeelsbestand, ongeacht de grootte, diversiteit, geografische aanwezigheid of complexiteit. NeeyamoWorks is een toekomstbestendige oplossing voor HR-technologie met een intuïtief ontwerp dat jouw werknemers een superieure ervaring biedt. Onkostenbeheer voor onderweg, met NeeyamoWorks Expense. Een volledig geautomatiseerde oplossing waarmee je organisatiebrede uitgaven kunt volgen.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Cashflow forecasting software, which eliminates data entry and complex formulas. Cashflow forecasting software, which eliminates data entry and complex formulas.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Robobai is an AI platform designed to track and optimize supply chains through spend analytics and vendor risk management Robobai is an AI platform designed to track and optimize supply chains through spend analytics and vendor risk management
(0 reviews)
Bekijk profiel
ClearCost provides enterprises with an overview of their IT spend and enables users to make informed decisions on their IT investments. ClearCost provides enterprises with an overview of their IT spend and enables users to make informed decisions on their IT investments.