Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Software voor uitgavenbeheer met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
74 resultaten
België Lokaal product
Rydoo is een wereldwijde oplossing voor zakenreizen en onkosten. Deze end-to-end-oplossing omvat je gehele reis. Punt. Meer informatie over Rydoo
Rydoo is een toonaangevende oplossing voor zakelijke reizen en onkosten die processen voor snelgroeiende bedrijven en ondernemingen automatiseert en stroomlijnt. Rydoo bespaart je een leven lang. Dit product bevrijdt bedrijven en hun werknemers van rompslomp met reizen en onkosten. Van het zoeken naar vluchten en hotels tot het boeken van een stoel in een trein of het betalen van een taxi vanaf het vliegveld. Deze end-to-end-oplossing omvat je gehele reis. Punt. Meer informatie over Rydoo

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Maak top-down budgetten, bekijk je resterende budget in één oogopslag en stel bestedingslimieten in over afdelingen. Meer informatie over MARMIND
Maak top-down budgetten, bekijk je resterende budget in één oogopslag en stel bestedingslimieten in over afdelingen om ervoor te zorgen dat je geld op de juiste plaatsen wordt uitgegeven. Bereken automatisch de geplande, toegewijde en werkelijke kosten en genereer geautomatiseerde prognoses. Vertrouw op MARMIND om je te laten weten of je te veel of te weinig uitgeeft. Meer informatie over MARMIND

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Payhawk combineert zakelijke betaalkaarten, uitgaven en crediteuren, zodat bedrijven volledige controle en inzicht hebben in hun uitgaven. Meer informatie over Payhawk
Payhawk is de toonaangevende oplossing voor wereldwijd uitgavenbeheer voor grote en groeiende bedrijven. Het hoofdkantoor is gevestigd in Londen en combineert zakelijke betaalkaarten, vergoedbare uitgaven en crediteuren in één product. De toekomstgerichte technologie stelt je financiële teams in staat om wereldwijd en op grote schaal je bedrijfsuitgaven te controleren en te automatiseren. Met kantoren in New York, Londen, Berlijn, Barcelona, Parijs, Amsterdam en Sofia heeft Payhawk een breed en wereldwijd klantenbestand, waaronder LuxAir, Parkos en TravelPerk Meer informatie over Payhawk

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Met onze oplossing kunt u inkoopfacturen, servicemeldingen, orderbevestigingen, bestelbonnen of leveringsbonnen snel verwerken. Meer informatie over WhiteVision
Wilt u inkomende documenten op een efficiënte, eenvoudige manier verwerken en boeken naar uw ERP? WhiteVision biedt een oplossing. Met onze oplossing kunt u elke inkoopfactuur, servicemelding, orderbevestiging, bestelbon of afleverbon snel en eenvoudig verwerken. Zo heeft u de ruimte om u te richten op uitdagende taken waarmee u meer waarde toevoegt aan uw organisatie. Meer informatie over WhiteVision

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Gegevenstoegang configureren, ondertekenaarsrechten instellen, beschermen bij lopende screening, fraude voorkomen en risico's verminderen met AP-controles. Meer informatie over Tipalti
Integreer betalingen rechtstreeks met systemen zoals LinkTrust, HasOffers, HitPath en CAKE. Tipalti beheert massabetalingen aan wereldwijde affiliates en automatiseert het hele proces – van whitelabel affiliate-onboarding tot betaalmethode en valutaselectie, wereldwijde overschrijving, vroege betalingen, communicatie van betaalstatus, afstemming van betalingen en belastingsrapporten. Ontdek waarom bedrijven zoals GoDaddy, MaxBounty en GlobalWide Media op Tipalti vertrouwen voor hun betalingen aan affiliates. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Bespaar tijd en geld door handmatige werkzaamheden te beëindigen. Gestroomlijnd uitgavenbeheer, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: allemaal in één software. Meer informatie over Precoro
Krijg inzicht in de uitgaven van je bedrijf en registreer al je zakelijke uitgaven binnen enkele seconden met Precoro. Deze geautomatiseerde inkoopsoftware maakt handmatig werk overbodig, stroomlijnt je goedkeuringsworkflow en regelt je budgetten, waardoor jij tijd en geld bespaart. Precoro is eenvoudig te gebruiken en snel te implementeren. Profiteer van een breed scala aan functies, zoals integraties met NetSuite en Quickbooks en een gratis API. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Uitstekend beoordeelde software voor uitgavenbeheer. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en bevat uitstekende QuickBooks Online-integratie. Meer informatie over ProcurementExpress.com

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Automatiseer je zakelijke uitgaven en betalingsproces volledig; richt je op de taken die echt waarde toevoegen en laat de rest over aan de AI van Yokoy. Meer informatie over Yokoy
Yokoy automatiseert het beheer van zakelijke uitgaven met kunstmatige intelligentie door onkostenbeheer, factuurverwerking en slimme bedrijfskaarten en een intuïtief alles-in-één platform aan te bieden. Met deze aanpak gaat Yokoy verder dan het besparen van tijd en geld; het biedt ook nieuwe, gegevensgestuurde inzichten en draagt bij aan een hogere tevredenheid van medewerkers. Waarom vertrouwen op geïsoleerde oplossingen wanneer Yokoy elke processtap in uitgavenbeheer vereenvoudigt? Zet je uitgavenbeheer vandaag nog op de automatische piloot. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
SpendControl Expense Management is een zeer efficiënte oplossing voor het verwerken van onkostendeclaraties voor bedrijven. Aangestuurd door OCR (Optical Character Recognition) en AI. Meer informatie over Klippa Expense Management
SpendControl Expense Management - een oplossing voor het verwerken van onkostendeclaraties voor bedrijven. SpendControl Expense Management bespaart bedrijven tijd en zorgt voor veilige goedkeuringsworkflows. Dien eenvoudig zakelijke uitgaven in met je telefoon en bespaar tijd en fouten met automatische tekstherkenning. Verspil geen tijd meer aan vervelende en repetitieve administratieve taken en concentreer je op je kernactiviteiten. De toekomst begint nu. Het is tijd om je bedrijfsprocessen te verbeteren. Boek vandaag nog een gratis online demo. Meer informatie over Klippa Expense Management

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Eén modern systeem voor loonadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden, HR en IT
Rippling is de eerste manier voor bedrijven om hun hele HR en IT te beheren, van salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden tot werknemerscomputers en apps, allemaal in één, modern systeem. In slechts 90 seconden kan een bedrijf de loonlijst, ziektekostenverzekering, werkcomputer en apps van derden (zoals Gmail, Microsoft Office en Slack) instellen (of uitschakelen). Meer informatie over Rippling

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Wrike is een platform voor projectmanagement met functies zoals onkostendeclaraties en urenregistratietools waarmee je je uitgaven kunt beheren.
Wrike is een platform voor teamsamenwerking dat door meer dan twee miljoen mensen in 140 landen wordt gebruikt. Beheer je uitgaven en zorg dat je organisatie winstgevend blijft met de krachtige software van Wrike. Stel een projectbudget samen, kies voorkeursvaluta's, voeg standaard uurtarieven toe en beheer de gebruikerstoegang - allemaal op één plek. Gebruik urenregistratietools om de werktijd van werknemers te registreren en personeel toe te wijzen. Creëer onkostendeclaraties en analysedashboards om je uitgaven te beheersen en de winstgevendheid te verhogen. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren. Meer informatie over SAP Concur

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Regel het onkostenbeheerproces van je bedrijf met de geautomatiseerde online oplossing voor onkosten van Certify.
Certify is een eenvoudig te gebruiken online oplossing voor onkostenbeheer en facturering voor organisaties van elke omvang. Certify elimineert de noodzaak voor spreadsheets en papieren ontvangstbewijzen via mobiele registratie van ontvangstbewijzen, geautomatiseerde aanmaak van onkostendeclaraties en gestroomlijnde werkprocessen. Verkort de tijd die je besteedt aan het creëren, goedkeuren en vergoeden van onkosten en krijg inzicht in je uitgaven voor reizen en onkosten. Meer informatie over Emburse Certify Expense

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Happay geeft bedrijven het inzicht, de voorspelbaarheid en controle die ze nodig hebben en vereisen voor zakelijke betalingen.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavencontroles kunnen instellen en de uitgavenrapportage kunnen stroomlijnen van aankoop tot en met boekhouding. Met Happay kunnen organisaties ook onkostenbeleidsregels opstellen binnen het systeem en de handhaving automatiseren, waardoor verspillingen en fraude worden voorkomen. De gegevensanalyses helpen besluitvormers om kasstromen en budgetten efficiënter te beheren. Meer informatie over Happay

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Geautomatiseerde urenstaten, onkostendeclaraties en reizen met toonaangevende integraties.
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Nexonia is gespecialiseerd in onverslaanbare integraties – alles van boekhoud- en ERP-systemen, de belangrijkste payroll-systemen, zakelijke en persoonlijke creditcardfeeds en meer! Meer informatie over Nexonia Expenses

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Divvy is een slim creditcard- en kostenbeheerplatform dat volledig gratis te gebruiken is en je beloont voor het gebruik ervan.
Divvy's 100% gratis kostenplatform brengt smartcardtechnologie, moderne software en mensen samen voor een naadloze ervaring met uitgavenbeheer. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonnen en werknemersvergoedingen verleden tijd. Kies eenvoudig een budget, gebruik je Divvy-kaart en je bent klaar. Besteed slimmer, sluit boeken sneller en reis goedkoper (15-50% korting), zonder gedoe met het bewaren van bonnen. Volledig gratis, en je verdient punten wanneer je uitgeeft. Bekijk een demo en ontvang tot $ 100.* Meer informatie over Divvy

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Expensya is een web- en mobiele app die het onkostenrapportagebeheer van morgen biedt: 0 handmatige gegevensinvoer - 0 papier - 100% mobiel.
Expensya is een web- en mobiele app die het beheer van onkostendeclaraties automatiseert: 0 handmatige gegevensinvoer, 0 papier en 100% mobiel. Je medewerkers hoeven alleen hun bonnen te scannen en Expensya vult automatisch en onmiddellijk hun onkostendeclaraties in met behulp van een unieke OCR+-technologie (Optical Character Recognition, optische karakterherkenning). Niet alleen automatiseert Expensya tijd voor je werknemers, maar het automatiseert elke stap van het proces: je beleid wordt automatisch gecontroleerd, duplicaten worden automatisch gedetecteerd, goedkeuringsworkflows zijn cloudgebaseerd en Expensya integreert met jouw ERP (Enterprise Resource Planning, bedrijfsmiddelenplanning). Meer informatie over Expensya

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Automatiseert en stroomlijnt je proces voor onkostenrapporten; hiermee kunnen medewerkers onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken.
Bekroond met "beste waarde" en "beste gebruiksgemak". ExpensePoint automatiseert je onkostendeclaratieproces voor werknemers volledig. Met ExpensePoint kunnen werknemers overal ter wereld online onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken. Nadat je een foto van je ontvangstbewijs maakt wordt de onkostendeclaratie automatisch gecreëerd door de ontvangstbewijslezer van ExpensePoints. ExpensePoint omvat ook het uploaden van creditcards, goedkeuringsroutering en handhaving van de beleidsregels. Beheert meer dan 45.000 accounts in meer dan 87 landen. Bekijk de beoordelingen. Meer informatie over ExpensePoint

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Cloudgebaseerde loonadministratie, HR, werving, onboarding, leren, prestatie, opvolging, beloning, roostering, enquêtes, beloningen en meer.
ELMO (ASX: ELO), opgericht in 2002, is de geïntegreerde, cloudgebaseerde oplossing in Australië en Nieuw-Zeeland voor HR, loonadministratie en roosteren/tijd en aanwezigheid die één leverancier, één dashboard en één gebruikerservaring biedt. Het is een snelgroeiend HR-techbedrijf. Het platform biedt innovatieve cloudgebaseerde HR- en loonadministratietechnologie aan meer dan 1400 organisaties in APAC. Het pakket van ELMO met oplossingen voor HR- en loonadministratie kan samen of afzonderlijk worden gebruikt en is configureerbaar voor de processen en workflows van je organisatie. Meer informatie over ELMO Software

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Plooto is een end-to-end platform voor automatisering van de worfklow van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor boekhoudprofessionals om hun crediteuren- en debiteurenpraktijk te schalen.
Plooto is van mening dat het beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor je klanten efficiënt, gestroomlijnd en winstgevend moet zijn. Plooto wordt vertrouwd door duizenden accountants, boekhouders en bedrijven en biedt end-to-end automatisering van de crediteuren- en debiteurenadministratie, met eenvoudige workflows en geïntegreerde elektronische betalingen. Eenvoudige tweerichtingssynchronisatie en afstemming met Xero en QuickBooks. Verkort je crediteuren- en debiteurenadministratieprocessen van 5 uur naar slechts 10 minuten. Meer informatie over Plooto

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken.
TravelBank was te zien in lijsten als "New Apps We Love", "Best Business Apps" en "Best of Business Travel" in de App Store, en is een slimmere manier om zakenreizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. Met TravelBank kun je binnen enkele minuten een onkostennota indienen of een aanstaande zakenreis in de begroting opnemen en beloningen verdienen wanneer je onder je budget blijft. Het is 100% gratis te gebruiken en het kost slechts enkele minuten om aan de slag te gaan. Meer informatie over TravelBank

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die meer controle, zichtbaarheid en automatisering biedt voor de financiële teams van vandaag.
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die moderne financiële teams meer controle, zichtbaarheid en automatisering biedt. Combineer uitgavengoedkeuringen, inkooporders, kaarten voor werknemersonkosten, virtuele kaarten, onkostenvergoedingen en factuurbeheer in één bron van waarheid. Automatiseer je uitgavenproces, maak administratie overbodig en geef je teams de mogelijkheid om hun beste werk te leveren. Spendesk wordt vertrouwd door meer dan 2500 bedrijven en helpt bedrijven overal ter wereld om slimmer te besteden. Meer informatie over Spendesk

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Pleo is een bedrijfskaart die automatisch onkostenrapporten voor je hele team genereert en je boekhouding vereenvoudigt.
Pleo is een complete oplossing voor zakelijke betalingen waarmee bedrijven betaalkaarten kunnen distribueren naar werknemers voor het kopen van producten namens het bedrijf. Het biedt managers een realtime overzicht van de bedrijfsuitgaven, flexibele kaartlimieten, automatische kostenindeling en directe boekhoudsysteemintegraties. Meer informatie over Pleo

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Wereldwijde en mobiele onkostenrapporten en factuurbeheer voor organisaties over de hele wereld.
Chrome River laat de zakelijke opdrachten stromen voor enkele van 's werelds grootste en meest gerespecteerde internationale organisaties. Deze volledig configureerbare cloudgebaseerde oplossingen voor onkostendeclaraties en automatisering van leveranciersfacturen bieden een elegante en intuïtieve gebruikersinterface, die eenzelfde hoogwaardige ervaring biedt op een smartphone, tablet of laptop. De SaaS-producten bieden een engine voor bedrijfsregels en technologie-infrastructuur van wereldklasse waar CFO's, de crediteurenadministratie, reismanagers en zakenreizigers allemaal dol op zijn. Meer informatie over Chrome River EXPENSE

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Met TripActions kun je met weinig moeite een programma van wereldklasse voor het beheren van bedrijfsreizen creëren, beheren en schalen.
TripActions wordt snel de standaard voor zakelijke reizen en is een modern zakenreisplatform dat de nieuwste door AI aangedreven technologieën combineert met een ongeëvenaarde inventaris voor vluchten, accommodatie en huurauto's en wereldwijde 24/7/365 proactieve live menselijke ondersteuning. Dit wordt gewaardeerd door werknemers, financiële leiders en reismanagers en stelt organisaties in staat om reizen in te zetten als een strategische hefboom voor groei. Meer informatie over Navan

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
De nieuwe standaard in onkostenbeheer – Kostenrapportage met één muisklik, intelligent bijhouden van kwitanties, naleving en werkstroomautomatisering.
Fyle is gebouwd voor kopers van deze generatie, die waarde hechten aan ervaring en productiviteit van medewerkers. Met Fyle kun je afscheid nemen van handmatige gegevensinvoer, handmatige beleidscontroles en handmatige afstemming. Fyle beschikt over een AI-engine die onkostengegevens verzamelt van betaalbewijzen, controleert op beleidsschendingen en de juiste goedkeurder toevoegt – allemaal met één druk op de knop. Fyle kan complexe goedkeuringen en werkstromen automatiseren, wat zorgt voor een robuust, papierloos systeem dat wordt geïntegreerd met je boekhoudsysteem. Meer informatie over Fyle

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Slim en eenvoudig uitgavenbeheer voor opschalende bedrijven. Vraag, keur goed, ontvang en betaal vanuit één platform met Procurify.
Eenvoudig, schaalbaar en ongecompliceerd uitgavenbeheer. Procurify is het toonaangevende alles-in-één platform voor uitgavenbeheer dat tracking, verantwoording en end-to-end workflows voor uitgaven en uitgaven levert. Krijg ongeëvenaarde controle en zichtbaarheid met geautomatiseerde goedkeuringen, realtime budgettering, fysieke en virtuele bestedingskaarten en meer, zodat je vanaf één platform uitgaven kunt toewijzen, volgen en erover kunt rapporteren. Procurify integreert met Netsuite, QuickBooks en andere ERP-systemen. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Brex is de eerste bedrijfskaart voor startups en e-commerce, met eenvoudige instellingen en 10-20 x hogere limieten om je bedrijf op te schalen.
Brex is een oplossing voor onkostenbeheer voor startups en e-commerce. Help je bedrijf op te schalen met een eenvoudige installatie en een bedrijfskaart die beloningen biedt. Upload ontvangsten via de Brex-app of verzend ze via sms en e-mail. Voeg nieuwe gebruikers toe, geef kaarten uit en stel bestedingslimieten in voor iedereen in het team. Voor startups en e-commercemerken. Een eenvoudige manier om je cashflow en seizoensinvloeden te beheren. Meld je binnen 5 minuten online aan. Meer informatie over Brex

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
De alles-in-één app voor declaraties, reiskosten en creditcards*
Met onze intuïtieve en geïntegreerde app kunnen bedrijven en werknemers reiskosten, creditcards (binnenkort verkrijgbaar) en alle andere uitgaven volledig digitaal en automatisch beheren. Krachtige integraties met boekhouding-, salaris-, reis- en HR-systemen in heel Europa maken een veilig end-to-end proces en efficiënte samenwerking tussen boekhouding, controlling en HR mogelijk. We bieden een snelle onboarding en service van hoge kwaliteit, samen met andere add-ons om aan de specifieke behoeften van jouw bedrijf te voldoen. Met Circula maak jij je medewerkers blij door ze tijd terug te geven. Meer informatie over Circula

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mogelijk, wat leidt tot minder fouten en enorme tijd- en kostenbesparingen. Je kunt alle projectgegevens opslaan en beheren in één centraal en veilig archief. Adoddle is een op maat gemaakt platform waarmee klanten de structuur van hun content volledig kunnen configureren met zeer gecontroleerde toegang en rijke workflows. Meer informatie over Asite

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
AvidXchange-softwareoplossingen en toegewijde serviceteams automatiseren je crediteuren- en betalingsprocessen volledig.
AvidXchange is marktleider in het automatiseren van factuur- en betalingsprocessen voor middelgrote bedrijven. AvidXchange werd opgericht in het jaar 2000 en verwerkte vorig jaar 9,5 miljoen betalingen via het netwerk van meer dan 500.000 leveranciers; het heeft daarmee de manier getransformeerd waarop 5500 klanten in Noord-Amerika hun rekeningen betalen. AvidXchange onderscheidt zich als een wereldwijde fintech-unicorn en een zeer snel groeiend technologiebedrijf in de VS met 1300 medewerkers op zeven kantoorlocaties. Meer informatie over AvidXchange

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Xpendor is een krachtige SaaS-oplossing voor het beheer van facturen, uitgaven en terugbetalingen van elke bedrijfsafdeling.
Xpendor is een gebruiksvriendelijke SaaS-oplossing voor het beheer van facturen, uitgaven en terugbetalingen van elke bedrijfsafdeling. Xpendor verbetert het beheer van bedrijfskosten en -rapporten, waardoor hoge administratieve kosten worden verlaagd, vervelend papierwerk wordt verminderd, en verbetering van de werkstroom en teamcommunicatie wordt bewerkstelligd. Xpendor is te integreren met andere managementsystemen en helpt bedrijven om hun processen te digitaliseren en te optimaliseren en hun management te stroomlijnen. Meer informatie over XPENDOR

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Soldo combineert slimme prepaid bedrijfskaarten met een uitgebreid beheerplatform. De ideale manier om uitgaven te beheren.
Voorafgaand aan Soldo was het bijhouden en beheren van uitgaven een duistere kunst: bedrijven creëerden omzeilingen voor betalingen en overspoelden het personeel met financiële administratie. Stel werknemers en afdelingen in staat om aankopen te doen van reclame tot software, reiskosten tot e-commerce. Beheer alle kosten met aangepaste budgetten en volg transacties in realtime. Verbind boekhoudsoftware om rapportage te automatiseren en uren te besparen en gebruik vervolgens inzichten om te groeien. Combineer prepaid bedrijfskaarten met een uitgebreid beheerplatform. Meer informatie over Soldo

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers. Meer informatie over Coupa

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere oplossingen: online goedkeuringen, openbare RFP's, verzegelde biedingen door leveranciers, een ontvangstmodule, afstemming van facturen, volledige integratie van oude accounts, middelen- en inventarisbeheer, AVG-compliance, leveranciersportals, enzovoort. Alles in een gebruiksvriendelijke, eenvoudige interface. Lees de beoordelingen en neem contact op. Meer informatie over eBuyerAssist Platform

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Voor bedrijven die 50-1000 PO's maand uitvoeren. "Iedereen die tijd, papier en arbeid wil besparen zou moeten investeren in Bellwether – "KW of TFCU"
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente…. GRATIS, eenvoudige en professionele software die past bij de wensen van jouw bedrijf, met de enige geldteruggarantie! Meer informatie over Bellwether Purchasing Software

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Software voor de supply chain van de gezondheidszorg die is gemaakt om een cloudgebaseerd inkoop- en voorraadbeheersysteem beschikbaar te maken voor ASC's, ziekenhuizen en centra voor langetermijnzorg. Vraag vandaag nog een gratis demo aan. De software van Hybrent is een supply chain-oplossing voor gezondheidscentra voor elektronische inkoop, goedkeuringen, ordertracking en -bevestigingen, factuurafstemming, AP- en PMS-integraties, rapportage, preferentiekaarten en meer. Bespaar tijd en geld met de gebruiksvriendelijke portal van Hybrent voor transacties met alle leveranciers. Meer informatie over Hybrent

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige oplossing voor het beheer van zakelijke uitgaven voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken. Meer informatie over Tradogram

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Bento vindt opnieuw uit hoe bedrijven B2B-betalingen in de digitale wereld beheren.
Bento vindt opnieuw uit hoe bedrijven B2B-betalingen in de digitale wereld beheren. Met het financiële operationele platform van Bentos kunnen bedrijven fysieke en virtuele betalingsreferenties aan mensen en systemen uitgeven zonder risico's te introduceren, terwijl bedrijven ongekende controle en zichtbaarheid hebben over hun B2B-uitgaven en bedrijfsuitgaven. Open API's en White Label-samenwerkingsverbanden breiden deze controle- en beheervoordelen uit om betalingen te automatiseren die veel verder gaan dan alleen de kosten. Meer informatie over Bento for Business

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Een webgebaseerd platform dat de mogelijkheid biedt om inkooporders in minder dan een minuut aan te maken, te bekijken en goed te keuren, zelfs met mobiele apps.
Dit cloudgebaseerde inkoopordersysteem is bekroonde software, waardoor de inkoopworkflow wordt vereenvoudigd en de noodzaak van meerdere e-mails en handmatige circulatie wordt weggenomen. De geavanceerde gebruikersinterface van DPO is gemakkelijk te gebruiken en 24/7 beschikbaar. Het werkt met meerdere talen en valuta's en is ook beschikbaar via mobiele apps. De klanten hebben meer dan 200 opties om hun instellingen naar behoefte aan te passen. Gemiddeld duurt het minder dan vijf minuten om een definitieve goedkeuring binnen DPO te krijgen. Meer informatie over Digital Purchase Order

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Abacus is een gemakkelijke manier voor jou om je team te vergoeden, zakelijke creditcards te combineren en je uitgavenbeleid te implementeren.
Abacus is een realtime oplossing voor onkostenbeheer die gegevens- en gedragsanalyse gebruikt om het creëren en goedkeuren van onkosten te automatiseren. Kostenworkflows zijn geoptimaliseerd om beheerders te helpen zich te concentreren op afwijkingen en items met een hoge prioriteit. Abacus doet proactief aanbevelingen, markeert kosten voor beoordeling en beheert automatisch terugkerende kosten binnen het beleid. Het is een gemakkelijke manier voor jou om je team te vergoeden, zakelijke creditcards te combineren en je uitgavenbeleid te implementeren. Meer informatie over Emburse Abacus

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Beste oplossing voor uitgavenbeheer in zijn klasse voor bedrijven die behoefte hebben aan gebruiksgemak, transparantie, inzichten en proactieve uitgavencontroles.
Krachtige oplossingen voor proactief uitgavenbeheer. Fraxion wordt vertrouwd door sectoroverschrijdende organisaties over de hele wereld om aanvraag-tot-PO-processen, onkostenbeheer, goedkeuringsworkflows op meerdere niveaus, budgetcontrole, beleidsnaleving en workflowbeheer van crediteuren te automatiseren. Fraxion maakt PunchOut, catalogusinkoop en uitgavenanalyse mogelijk. Effectief als zelfstandige oplossingen of als naadloze ERP-integraties. Meer informatie over Fraxion

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase. Meer informatie over Airbase

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Geef vorm aan de naleving van voorschriften voor zakenreizen, vereenvoudig de onkostenrapportage en verhoog de acceptatie van het reisbeleid van je bedrijf.
Geef vorm aan de naleving van voorschriften voor zakenreizen, vereenvoudig de onkostenrapportage en verhoog de acceptatie van het reisbeleid van je bedrijf. Meer informatie over Egencia Suite

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Versnel je workflow met bekroonde onkostenbeheersoftware die lagere kosten, hogere efficiëntie en controle biedt.
Versnel je workflow met bekroonde onkostenbeheersoftware die lagere kosten, hogere efficiëntie, financiële zichtbaarheid en controle biedt. Tallie is een uitgebreide softwareoplossing voor onkostenrapporten voor je bedrijf – van mobiele onkostenvastlegging tot flexibele goedkeuringsketens en geïntegreerde export van meerdere systemen. Meer informatie over Emburse Tallie

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Directe virtuele en fysieke kaarten voor zakelijke uitgaven. Houd je uitgaven bij en controleer ze.
Directe virtuele en fysieke kaarten voor zakelijke uitgaven. Houd je uitgaven bij en controleer ze. Meer informatie over Emburse Cards

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Ramp is de oplossing voor het beheer van bedrijfskaarten en -uitgaven waarmee middelgrote bedrijven de groei kunnen versnellen en minder uitgeven.
Ramp is de oplossing voor het beheer van bedrijfskaarten en -uitgaven waarmee middelgrote bedrijven de groei kunnen versnellen zonder dat dit ten koste gaat van hun financiën. Financiële teams besparen na slechts tien minuten onboarding meer dan 5 dagen per maand en tienduizenden dollars, dankzij de directe boekhoudintegraties van Ramp, automatische koppeling van ontvangstbewijzen en geavanceerde inzichten voor besparingen. Klanten krijgen ook 1,5% geld terug op alle uitgaven. Ramp wordt vertrouwd door honderden tevreden klanten in elke sector. Meer informatie over Ramp

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Creëer inkoopverzoeken en beheer de inkoop door budgetten en goedkeuringsprocessen te gebruiken met factuurmatching en accountintegratie.
Zahara is een platform voor inkoopgoedkeuring en stroomlijnt inkoopaanvragen, inkooporders en factuurgoedkeuringen. Met Zahara kunnen organisaties leveranciers binnenhalen en beheren, budgetten instellen en controleren, goedkeuringen afdwingen en factuurverwerking automatiseren. Zahara is snel op te zetten, gemakkelijk te gebruiken en kan gemakkelijk worden geïntegreerd met Xero, Sage en QuickBooks. Met Zahara kunnen organisaties zichtbaarheid en controle krijgen over hun uitgaven, terwijl ze de kosten verlagen, het waterverbruik verminderen, fraude voorkomen en de productiviteit verbeteren. Meer informatie over Zahara

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole