Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Directory software

Directory software wordt gebruikt om advertenties voor producten en diensten, informatieportals en lidmaatschapslijsten te maken, met of zonder opties om inkomsten te genereren.

14 resultaten

Betaalbare, alles-in-één oplossing voor het stroomlijnen van websitebeheer, contributies, e-mailmarketing en meer. Probeer een demo!
Brilliant Directories biedt een betaalbare, alles-in-één oplossing voor ledenbeheer om alle aspecten van je lidmaatschapswebsite of vereniging te stroomlijnen. Een complete kant-en-klare oplossing met snelle installatie en gratis, onbeperkte ondersteuning door echte mensen. Inclusief website-ontwerp, online betalingsverwerking, lidmaatschappen op meerdere niveaus, monitoring van achterstallige betalingen, exclusieve content voor premium-leden en meer. Probeer een gratis demo en zie hoe Brilliant Directories jou tijd en geld kan besparen. Meer informatie over Brilliant Directories

Functies

  • Betalingen verwerken
  • SEO-beheer
  • Reviewbeheer
  • Adreslijstenbeheer
  • Reclamebeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Betalingen verwerken
  • SEO-beheer
  • Reviewbeheer
  • Adreslijstenbeheer
  • Reclamebeheer
Directorysoftware met SEO Center, zoekfunctionaliteit, webgebaseerd accountonderhoud, online betalingsverwerking, mobiele app.
eDirectory stelt zijn gebruikers in staat om een verscheidenheid aan directorygebaseerde websites te publiceren die de advertentie-inkomsten helpen maximaliseren. Met uitgebreide zoekfunctionaliteit, geavanceerde SEO-rapportage en mobiele toegang - evenals een volledig aangepast platform - is eDirectory de marktleider op het gebied van prestaties. Met eDirectory kunnen je adverteerders ook hun marketinginspanningen volgen en aanpassen in een tijdperk waarin de ROI bij advertenties nog nooit zo cruciaal was. Bouw je app met slechts enkele klikken. Meer informatie over eDirectory

Functies

  • Betalingen verwerken
  • SEO-beheer
  • Reviewbeheer
  • Adreslijstenbeheer
  • Reclamebeheer
Raklet is alles-in-één directorysoftware waarmee je leden, evenementen en artikelen kunt vermelden en allerlei soorten adreslijsten kunt maken.
Raklet is alles-in-één directorysoftware waarmee je leden, evenementen en artikelen kunt vermelden en allerlei soorten adreslijsten kunt maken. Je kunt aangepaste velden maken voor je directory, een eigen sociaal netwerk hebben speciaal voor je leden of beslissen wie wat ziet. Met Raklet kun je lokale stadsgidsen, vastgoedvermeldingen of ledenlijsten maken. Je kunt via je leden inkomsten genereren met een volledig aangepast platform. Incasseer betalingen en vergroot je inkomsten door een online directory te creëren met Raklet. Meer informatie over Raklet

Functies

  • Betalingen verwerken
  • SEO-beheer
  • Reviewbeheer
  • Adreslijstenbeheer
  • Reclamebeheer
ThoughtFarmer is een toonaangevend werknemersintranet dat bedrijven helpt een gepersonaliseerde centrale hub te creëren om betrokkenheid en retentie te stimuleren.
ThoughtFarmer is een toonaangevend werknemersintranet dat interne communicatie stroomlijnt, kennisuitwisseling vergemakkelijkt en samenwerking mogelijk maakt – allemaal binnen een veilige omgeving. De mobiele app, enquêtes, geautomatiseerde workflows en inhoudbeheer van ThoughtFarmer, en de integraties met Slack, Microsoft 365, Google en Okta, helpen bedrijven bij het creëren van een gepersonaliseerde centrale hub die de medewerkersbetrokkenheid en -retentie stimuleert. Meer informatie over ThoughtFarmer

Functies

  • Betalingen verwerken
  • SEO-beheer
  • Reviewbeheer
  • Adreslijstenbeheer
  • Reclamebeheer
Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform is een compleet, intuïtief intranet.
Maak kennis met het People Engagement-platform - een compleet, intuïtief intranet. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand te brengen. Want daar draait het om bij buitengewone werkplekken. Het resultaat is een ongehoorde medewerkersbetrokkenheid die 5 keer hoger ligt dan bij zowel traditionele medewerkersportals als sociale intranets. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Word ook buitengewoon. Meer informatie over Jostle

Functies

  • Betalingen verwerken
  • SEO-beheer
  • Reviewbeheer
  • Adreslijstenbeheer
  • Reclamebeheer
Organisaties van elke omvang die op zoek zijn naar een cloudoplossing om hun missie te beheren.
Nonprofit Cloud verbindt alle functies van je organisatie op één geïntegreerd platform, waardoor je digitaalgericht wordt en het bereik en de impact van je organisatie vergroot. Verenig je teams voor fondsenwerving, programmabeheer, marketing en subsidies om ervaringen te leveren die de verwachtingen van de huidige digitale belanghebbenden overtreffen en veranderingen en impact van het volgende niveau stimuleren. Meer informatie over Salesforce.org Nonprofit Cloud

Functies

  • Betalingen verwerken
  • SEO-beheer
  • Reviewbeheer
  • Adreslijstenbeheer
  • Reclamebeheer
De meest flexibele oplossing voor catalogusbeheer en publicatie. Afbeeldingen, hyperlinks, logicaregels, tabellen, streepjescodes, QR-codes...
CatBase zet je gegevens snel om in een perfect opgemaakte catalogus, directory of prijslijst. Beheer en bewerk gegevens handmatig of importeer vanuit spreadsheets, CSV, tekstbestanden, XML of via ODBC en publiceer naar Word, InDesign, QuarkXPress, XML, ODBC, CSV, tekstbestanden met scheidingstekens, RTF en Excel. Druk etiketten af. Voeg afbeeldingen toe en maak QR-codes en streepjescodes. Maak aangepaste hyperlinks en kruisverwijzingen. Maak regels om te bepalen wat je publiceert en/of hoe je het opmaakt. Maak labels, brieven, e-mails. Meer informatie over CatBase

Functies

  • Betalingen verwerken
  • SEO-beheer
  • Reviewbeheer
  • Adreslijstenbeheer
  • Reclamebeheer
Visualiseer je onderneming met een intuïtief en dynamisch organigram. Synchroniseert gemakkelijk met je belangrijkste HR-systemen, zodat Sift altijd up-to-date is.
Het is vooral geschikt voor middelgrote organisaties en ondernemingen. Met Sift kan je moeiteloos je hele op kennis gebaseerde organisatie visualiseren en erdoor navigeren. Browse door dynamische organigrammen die rechtstreeks op basis van je gegevens zijn samengesteld, verbonden met rijke werknemersprofielen en krachtig zoeken naar mensen. Het is eenvoudig te integreren met je HR-kernsystemen en wordt automatisch bijgewerkt naarmate je organisatie groeit en verandert. Pas je organigramweergave aan, vergroot of verklein gegevenskaarten voor teams en personen, en deel deze met belangrijke belanghebbenden. Meer informatie over Sift

Functies

  • Betalingen verwerken
  • SEO-beheer
  • Reviewbeheer
  • Adreslijstenbeheer
  • Reclamebeheer
Alles-in-één telecommunicatie- en CRM-platform dat een omnichannel-oplossing biedt om communicatie en S&OP (Sales and Operations Planning) voor elk bedrijf te stroomlijnen.
Het alles-in-één platform geeft je de middelen om te communiceren op het kanaal naar keuze van je klant, agenten en klanten beter te beheren, en de concurrentie voor te blijven. Ook hier is NOLA gebouwd om een probleem binnen de eigen netwerken op te lossen. Het systeem is getest en bewezen, dus er is geen risico op overstappen. Blijf op één lijn met je klanten met één krachtig platform: alle kanalen zijn verenigd in plaats van geïsoleerd. Meer informatie over NOLA

Functies

  • Betalingen verwerken
  • SEO-beheer
  • Reviewbeheer
  • Adreslijstenbeheer
  • Reclamebeheer
Aanpasbaar directoryplatform ontworpen voor professionele organisaties.
Geavanceerde, bekroonde directorysoftware. Vertrouwd door Fortune 500-ondernemingen, adviesbureaus, verenigingen, universiteiten, ziekenhuizen, advocatenkantoren en overheidsinstanties over de hele wereld. Honderden functies, waaronder een onbeperkt aantal aangepaste velden, sectietypen, profielsjablonen, meerdere profielvarianten, profiel-pdf's, zichtbaarheidscontroles, goedkeuringen voor contentwijzigingen, project- of commissiepagina's met aangepaste URL's en meer. Meer informatie over Workfolio Directory

Functies

  • Betalingen verwerken
  • SEO-beheer
  • Reviewbeheer
  • Adreslijstenbeheer
  • Reclamebeheer
JetBrains Space is een uniform platform voor de volledige pijplijn voor softwareontwikkeling en teamsamenwerking.
JetBrains Space is een uniform platform voor de volledige pijplijn voor softwareontwikkeling en teamsamenwerking. Vind alles wat je moet weten over de teams in je hele organisatie, inclusief hun subteams, leden en de rol van iedereen. Krijg een overzicht van de projecten waaraan elk team werkt, hun geplande vergaderingen en een feed met de meest recente updates van het team. Meer informatie over Space

Functies

  • Betalingen verwerken
  • SEO-beheer
  • Reviewbeheer
  • Adreslijstenbeheer
  • Reclamebeheer
Creëer een succesvolle marktplaats die zorgt voor de beste gebruikerservaring via de whitelabel of volledig aanpasbare platforms van Fiare.
Fiare biedt marktplaatsoplossingen voor meerdere leveranciers die snel kunnen worden ingesteld en geïmplementeerd. Of je nu een horizontale of verticale marktplaats nodig hebt - vastgoed, voertuigen, bruiloften, service, verhuur, circulair - dit platform biedt uitgebreide functionaliteiten met gebruiksgemak en een volledig responsief ontwerp dat zorgt voor de beste gebruikerservaring in alle kanalen. Meer informatie over Fiare

Functies

  • Betalingen verwerken
  • SEO-beheer
  • Reviewbeheer
  • Adreslijstenbeheer
  • Reclamebeheer
Hinfo geeft hotelgasten toegang tot accommodatie- en omgevingsgegevens via onze mobiele app en webgebaseerde oplossing.
In deze digitale wereld kunnen hotelgasten nu hun eigen apparaten gebruiken om toegang te krijgen tot de compendiumgegevens en -diensten van uw accommodatie, waar ze ook naartoe gaan tijdens hun verblijf. U kunt profiteren van onze interactieve digitale oplossing, met lagere overheadkosten, meer mogelijkheden voor het genereren van inkomsten en het verbeteren van de gasttevredenheid. Hinfo is beschikbaar voor gasten via een mobiele app of een webgebaseerde oplossing, met meerdere toegangsopties beschikbaar voor elk, inclusief QR-codes. Meer informatie over Hinfo

Functies

  • Betalingen verwerken
  • SEO-beheer
  • Reviewbeheer
  • Adreslijstenbeheer
  • Reclamebeheer