Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor materiaalverhuur

Met software voor materiaalverhuur kunnen verhuurbedrijven in de bouw-, productie- en transportsector en diverse andere sectoren hun voorraad, orders, klanten, onderhoud en factuurprocessen beheren. Gebruik Capterra om de juiste rental equipment software voor jouw organisatie in België te vinden.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Software voor materiaalverhuur met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

38 resultaten

DynaRent combineert dagelijkse verhuurprocessen met de capaciteiten van de standaardoplossing in één cloudgebaseerd platform op 365. Meer informatie over DynaRent
DynaRent stelt verhuurbedrijven in staat om elke fase van de verhuurwaardeketen te automatiseren. Het sluit naadloos aan op Microsoft Dynamics 365 F&SCM en combineert verhuurprocessen met de mogelijkheden van de standaardoplossing in één cloudgebaseerd platform. De twee systemen werken als een uniform platform en bieden een centrale locatie voor informatieopslag. DynaRent helpt bij het stroomlijnen van activiteiten, het bewaken van bedrijfsmiddelen, het minimaliseren van uitvaltijd, het maximaliseren van de beschikbaarheid van het wagenpark en het verbeteren van het gebruik van bedrijfsmiddelen. Meer informatie over DynaRent

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
MCS-rm optimaliseert het verhuurproces en verbindt je teams moeiteloos met je backoffice. Meer informatie over MCS Rental Software
MCS-rm stimuleert verhuurgroei door processen te automatiseren en efficiënter te maken waardoor het mogelijk wordt om jouw ambitieuze doelen te bereiken. MCS-rm optimaliseert het verhuurproces en verbindt je teams moeiteloos met je backoffice. Onze software geeft alle klantinteracties en jouw apparatuurvoorraad weer, zodat je unieke zakelijke inzichten krijgt waarmee je welgeïnformeerde beslissingen kunt nemen. Meer informatie over MCS Rental Software

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
Rentman biedt materiaalverhuursoftware voor de AV- & Evenementenbranche. Beheer projecten, behoud overzicht op je inventaris en creëer offertes in no-time. Super makkelijk. Meer informatie over Rentman
Rentman is een platform voor de AV- & Evenementenbranche waarmee je materiaalverhuur en producties beheert, van boeking tot facturering. Plan materiaal en medewerkers in, maak en verstuur offertes en houd overzicht op je inventaris. Alles vanuit één plek. Via het geïntegreerde CRM-systeem houd je direct contact met klanten en medewerkers. Door flexibele pakketten en prijzen betaal je alleen voor dat wat jij nodig hebt. Probeer Rentman gratis en ontdek waarom het dé materiaalverhuursoftware is voor professionals in de sector. Meer informatie over Rentman

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
Door meer dan 5000 bedrijven wereldwijd gebruikte verhuur- en inventarisbeheersoftware, constant innoverend voor jouw succes. Meer informatie over Point of Rental Software
Sinds 1982 levert dit platform verhuursoftware die verhuurbedrijven van apparatuur naar nieuwe hoogten brengt. De bekroonde producten zijn ontworpen voor je bedrijfsbehoeften, ongeacht de grootte, locatie of groeidoelen. De klantenservice heeft gezamenlijk meer dan 600 jaar ervaring in de verhuursector en weet goed waar de klanten vandaan komen. Nu nog zorgen dat ze op de gewenste bestemming komen. Meer informatie over Point of Rental Software

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
Alles-in-één-verhuursoftware voor kleine en middelgrote bedrijven voor de verhuur van apparatuur. Meer informatie over Booqable
Booqable is verhuursoftware voor apparatuur voor kleine en middelgrote bedrijven. Met een websitebouwer, krachtige beheertools en een mobiele app voor iOS en Android krijg je alles wat je nodig hebt om online boekingen te accepteren en verhuur efficiënter te beheren. Sluit je aan bij de meer dan 3000 bedrijfseigenaren die hun omzet al verhogen en tijd besparen met Booqable. Boek een persoonlijke demo of start vandaag nog een gratis proefversie. Meer informatie over Booqable

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
Beheer elk stuk apparatuur efficiënt met EZRentOut, waardoor het gebruik toeneemt en de uitvaltijd afneemt. Meer informatie over EZRentOut
EZRentOut is de enige verhuursoftware die in staat is om elk stuk apparatuur te traceren. Bestellingen reserveren, inventaris bijhouden en huurvoertuigen beheren met een complete POS-oplossing. Wordt eveneens geïntegreerd met betalingsplatforms en biedt een gebruiksvriendelijke webwinkel voor naadloze klantervaring. Maximaliseer je ROI door uitrusting efficiënt te verhuren en uitvaltijd te minimaliseren. Gebruik de mobiele EZRentOut-app om onderweg verhuuractiviteiten te beheren. Meer informatie over EZRentOut

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
ETM.next is een oplossing die al je kritieke bedrijfsmiddelen beheert door een overzicht te bieden van het wagenpark, de facturering te verzorgen en te helpen voldoen aan inspectie- en veiligheidsvoorschriften. Meer informatie over ETM.next
ETM.next is ontworpen voor bedrijven die behoefte hebben aan een holistische oplossing voor het beheer van aanvragen, planning, contracten, overdrachten en retouren, facturering en algehele rapportage van de kritieke bedrijfsmiddelen. Moderne tijden vragen om moderne oplossingen en ETM.next maakt gebruik van ERP-integratie, IoT en telematische gegevensverzameling die zijn afgestemd op de volledige integratiecapaciteit van SAP. Meer informatie over ETM.next

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Onbeperkt aantal gebruikers. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform in de cloud en via mobiele app voor het volgen van vaste activa, waarmee je slimmer kunt werken. Dit platform helpt mensen hun vaste activa gedurende hun hele levenscyclus te volgen, beheren en ondersteunen. Deze software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Prijzen vanaf $ 1499 per jaar. Er zijn ook aangepaste prijzen beschikbaar. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
Peek Pro is een end-to-end oplossing voor tour- en activiteitenoperators waarmee ze hun bedrijven met en zonder hun mobiele apparaten kunnen laten werken.
Peek Pro is een online reserveringssysteem dat activiteitsexploitanten in staat stelt hun omzet te verhogen, veel tijd te besparen en de absoluut beste service voor hun klanten te bieden. Operators zijn vooral onder de indruk van de toonaangevende mobiele apps en het intuïtieve ontwerp van dit back-officesysteem. Functies omvatten dagelijkse uitbetalingen, geautomatiseerde e-mails, bron- en channelbeheer, scannen van QR-codes, cadeaubonnen, gratis waivers, meer dan 20 aanpasbare rapporten en nog veel meer. Meer informatie over Peek Pro

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
Realtime bijhouden van arbeidskosten, PTO, projectbudgetten, foto's en opmerkingen.
De busybusy app voor mobiele tijdregistratie is ontwikkeld door aannemers voor aannemers en automatiseert het bijhouden van tijd en GPS-arbeid, de kostenberekening en documentatie. Dankzij mobiele tijdregistratie in de cloud kunnen bouwploegen in- en uitklokken met behulp van hun iOS- en Android-apparaten, zowel als elke webbrowser. Met busybusy wordt je smartphone een geavanceerde managementtool die de processen van tijdregistratie, het documenteren van projectvoortgang en het bewaken van projectgegevens vereenvoudigt en automatiseert. Meer informatie over busybusy

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
Rentle is verhuursoftware voor verhuurbedrijven, die de handmatige taken automatiseert en het verhuurbeheer moeiteloos maakt.
Rentle is volledig op commissie gebaseerde verhuursoftware zonder vaste kosten. Rentle voorziet in de behoeften van zowel een eenmansverhuurwinkel als een groter B2C-verhuurbedrijf. Het doel van dit platform is om betere huurervaringen te creëren, zowel voor de medewerker als de eindgebruiker. Dit platform automatiseert de verhuuractiviteiten, digitaliseert de huurcontracten en helpt bedrijven te groeien door middel van intelligente oplossingen voor upselling en aftermarketing. Rentle werkt zowel voor online als offline verhuur. Meer informatie over Twice Commerce

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
Flex biedt webgebaseerde, aanpasbare software voor verhuurbeheer: voorraadbeheer, scannen, offertes, contactbeheer en meer.
Krachtige oplossing voor voorraadbeheer voor vooruitstrevende ondernemingen die hun voorraadbeheer, verkoop, magazijnactiviteiten en verhuur moeten optimaliseren. Flex Rental Solutions wordt geleverd met krachtige tools voor het modelleren van inventaris op de manier waarop je deze gebruikt, ter ondersteuning van virtuele items, rekken en casussen op de weg. Flex omvat: contactbeheer, financieel beheer met QuickBooks TM-integratie, bemanningsbeheer, ondersteuning voor streepjescodescanners, intuïtieve zoekmogelijkheden, slepen-en-neerzetten en meer. Meer informatie over Flex

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
Voer eenmaal informatie in en je POS-, website- en mobiele site updatet in realtime. Onbeperkte registers, producten en klantenservice.
Rain is een cloudgebaseerd detailhandels- point-of-sale en websitesysteem. Met Rain is je voorraad altijd up-to-date met wat online en in je winkel wordt verkocht. Met de gebruiksvriendelijke interface kan je klanten, loyaliteit, klassen, reparatie van apparatuur, inkooporders, rapporten, agenda-afspraken, Quickbooks-integratie en meer beheren. Met het marketingpakket van Rain blijf je in nauw contact met je klanten door middel van e-mailmarketing en sms-marketing. Alle klanten krijgen onbeperkte ondersteuning. Meer informatie over Rain POS

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
Krachtige cloudgebaseerde software voor het beheer van verhuur gebouwd voor de AV-, productie- en evenementenmarkt. Altijd en overal toegankelijk op elk apparaat.
Current RMS bevordert elke stap van je workflow en biedt de helpende hand voor de professionele AV-, productie- en evenementenverhuursector. - Log belangrijke klantinformatie van algemene vragen; - Maak in een handomdraai aantrekkelijke voorstellen en bestellingen; - Verzend offertes en huurovereenkomsten online voor het vastleggen van een e-handtekening; - Bekijk realtime voorraadbeschikbaarheidscijfers; - Wijs specifieke arbeid en vervoer toe aan taken; - Maak deelfacturen bij het aannemen van voorschotten; - Scan je weg door je magazijnprocessen. Meer informatie over Current RMS

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
HireHop is gebouwd om aan de dagelijkse eisen van verhuurbedrijven te voldoen, de efficiëntie te verbeteren en u kosten te besparen.
We hebben HireHop gemaakt om de verhuur- en verhuurbranche krachtige, volledig functionele, betaalbare en gebruiksvriendelijke software te geven. HireHop is gebouwd door mensen die in de verhuur- en verhuurbranche hebben gewerkt, maar ook door gebruik te maken van feedback van onze gebruikers, mensen zoals jij. Dit heeft ons in staat gesteld om 's werelds meest complete, krachtige en toekomstbestendige cloudsoftware te bouwen die perfect is afgestemd op de verhuur- en verhuursector. Meer informatie over HireHop

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
Point of Sale-software en retailmanagementoplossingen voor retailers in Canada en de Verenigde Staten.
Point of Sale-software en retailmanagementoplossingen voor retailers in Canada en de Verenigde Staten. Meer informatie over AmberPOS

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
Software voor touroperators, verhuurbedrijven en aanbieders van activiteiten waarmee bedrijven online boekingen en beheer van middelen en e-vrijstelling in één kunnen aanbieden.
Software voor touroperators, aanbieders van activiteiten en verhuurbedrijven waarmee bedrijven online reserveringen kunnen aanbieden, plus een geïntegreerde e-vrijstelling in één platform. De software bevat een geavanceerde middelen-module die alle apparatuur (rondleidingen en verhuur) vanuit één hub bestuurt. Sms-berichten en sms-herinneringen in twee richtingen, slimme getijden en zonsondergangplanner, personeelsplanning, een winkelwagentje voor meerdere evenementen, CC-holdings, optimalisatie van tariefplanning en een krachtige rapportagehub. Zakendoen in de VS en Amerikaanse gebieden. Meer informatie over aReservation

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
Windows-gebaseerde beheersoftware voor verhuur voor bedrijven die partijen en tools verhuren. Ondersteunt meer dan 700 verhuurwinkels in de VS.
Alert EasyPro biedt met meer dan 40 jaar ervaring en duizenden tevreden gebruikers die miljoenen huurcontracten hebben afgesloten in de VS, Canada en het Caribisch gebied, uitgebreide en geavanceerde beheersoftware voor verhuur in de categorie. Alert EasyPro beschikt over de nieuwste technologie en softwarefuncties om je te helpen je omzet en winst in je marktspecialiteit te verhogen, of het nu gaat om verhuur van zware apparatuur, algemene tools, partijen of speciale apparatuur. Meer informatie over Alert

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
Volgen, toewijzen, service, onderhouden, in- en uitchecken en wegdoen van goederen met waarschuwingen, herinneringen en e-mails om je goederenbeheer te stroomlijnen.
Asset Infinity is toonaangevende software voor het volgen en beheer van goederen die door verschillende merken in verschillende sectoren wordt gebruikt. Het is software voor het volgen en beheren van goederen, gehost op Microsoft Azure Cloud Services met een gegarandeerde uptime van 99,9%. Het vereenvoudigt goederen volgen, voorraadbeheer, preventief onderhoud, klachten/ticketing/pechonderhoud, afschrijvingsbeheer en beheer van middelentoewijzing om oude manieren te vervangen door een nieuwe ervaring. Meer informatie over Asset Infinity

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
RentMaster-verhuurbeheersoftware voor feestverhuur, evenementenplanning en verhuur van apparatuur. Gratis proefversie van 30 dagen is beschikbaar.
De verhuursoftware van RentMaster is eenvoudig te gebruiken en is gebruiksvriendelijke software die is ontworpen voor verhuurbedrijven van feesten, evenementen en apparatuur. Het belangrijkste doel van RentMaster is om je de tools en informatie te bieden die nodig zijn om je bedrijf te stroomlijnen en de productiviteit en winstmarges te verhogen. Met zijn eenvoudig te gebruiken interface, krachtige functies, flexibele aanpassingsopties en rapportagetools stelt RentMaster je in staat om moeiteloos je inventaris, klanten, voorstellen, bestellingen te beheren en facturering te doen. Meer informatie over RentMaster

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
ADVANTAGE 365 is ontworpen voor bedrijven die apparatuur verhuren, verkopen en onderhouden, en is uitgebreid, cloudgebaseerd en mobielvriendelijk.
ADVANTAGE 365 is ontworpen voor bedrijven die apparatuur verhuren, verkopen en onderhouden, is cloudgebaseerd, mobielvriendelijk en het enige systeem dat je nodig hebt om je hele bedrijf te runnen. Het werd door FinancesOnline bekroond met de Great User Experience Award omdat het uitgebreid en gebruiksvriendelijk is. ADVANTAGE 365 is gecertificeerd voor Microsoft Dynamics NAV en voert elke functie uit, van boekhouding tot documentbeheer en serviceplanning tot rapportage. Behaal voordeel voor je bedrijf en neem vandaag nog contact op met RMI. Meer informatie over ADVANTAGE 365

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
ERP-oplossing voor verhuursoftware met een volledig pakket mobiele toepassingen en websites
Sirius is niet alleen verhuursoftware, het is een compleet ERP-platform waarmee oplossingen kunnen worden ingezet die zijn aangepast aan de bedrijfsgrootte en processen. Het Sirius e-platform, door het rer magazine gekozen als Innovatieve Product van het Jaar, is een complete set oplossingen voor de kleine gebruiker van één winkel tot de grote onderneming. Het platform levert vereenvoudigde bedrijfsprocessen met de meest vereenvoudigde gebruikersinterfaces. Meer informatie over Orion Software

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
100% open source-verhuursoftware voor e-commerce. Online boekings- en reserveringssysteem voor ELK verhuurbedrijf.
100% open source-verhuursoftware voor e-commerce. Online boekings- en reserveringssysteem voor ELK verhuurbedrijf. Voor altijd gratis tariefplan beschikbaar. Offertesysteem POS voor verhuur Integratie met Google Agenda E-mail en sms-herinneringen Bestellingen in/uitchecken met ondersteuning voor alle lokale vervoerders Lokaal afhalen Routebepaling voor vrachtwagens Integratie met Quickbooks en Xero Meer dan 30 betalingsverwerkers Meer informatie over Reservety

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
Cloudgebaseerde, volledig toegeruste evenementen- en verhuurbeheersoftware die schaalbaar is naar de vereisten van de grootste organisaties.
IntelliEvent is de toonaangevende leverancier van software voor evenementenbeheer voor evenementgerichte verhuurbedrijven die gespecialiseerd zijn in audio, audiovisueel, hotel AV, verlichting, theater, enscenering, backline, feesten, tenten en speciale effecten. Het bedrijf werd in 1998 opgericht door Don Romeka, die vervolgens begon met het opbouwen van ontwikkelings-, ondersteunings-, trainings-, verkoop- en marketingactiviteiten. Sindsdien is het aantal klanten van IntelliEvent gegroeid tot bijna 1500 in 5 landen. Het team bestaat uit bijna 44 professionals. Meer informatie over IntelliEvent Lightning

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer
Heb je een verhuurwinkel? Maak het voor jezelf en voor je klanten eenvoudiger om online te boeken met Rentware, de verhuursoftware bij uitstek.
Het beheren en huren van je voorraad wordt zo snel en eenvoudig dat je je zult afvragen waarom het niet eerder online geboekt konden worden. Met deze verhuursoftware voor je website verhoog je het gebruik van je voorraad en bespaar je de tijd die normaal gesproken nodig is voor het accepteren en verwerken van orders. De meeste van je klanten hebben geen zin om je te bellen of om een e-mail te sturen. Zij willen aanbiedingen vinden, in één oogopslag zien of het beschikbaar is en bovenal: direct boeken en betalen. Meer informatie over Rentware

Functies

  • Reserveringenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Factureren
  • Voorraadbeheer