60 resultaten
Waarom Capterra gratis is
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWebinar zet het plezier terug in webinars met betrouwbare technologie die super eenvoudig te gebruiken is. Verkrijg de functies, integraties en analyses die u nodig hebt om uw doelgroep te betrekken en persoonlijke contacten te leggen die uw bedrijf stimuleren. Meer informatie over GoToWebinar Webinar-oplossing die is ontworpen om je te helpen gekwalificeerde leads te genereren, klanten te behouden en effectieve presentaties te geven. Meer informatie over GoToWebinar
(0 reviews)
Bezoek website
We're very proud to present you Conf.app, the event app maker! Why would you want to use it? - create your native app in minutes - enter your event name, date, logo and let the magic happen! - schedule easily the planning of workshops, conferences - present your speakers, sponsors - make your app unique with the mini-apps engine that offers endless possibilities (embed ticketing, registration, video, survey...) - tell your attendees to download Conf.app and start exploring your event ! Meer informatie over Conf.app Digitizes your events with a simplified event app generator. Planning, speakers, and endless possibilities with mini-apps. Meer informatie over Conf.app
De mobiele toepassing voor evenementen van Aventri is een digitale evenementengids boordevol functies die de betrokkenheid van bezoekers stimuleert en realtime inzichten in de prestaties van evenementen biedt. Met zijn unieke combinatie van functies voor informatie, betrokkenheid en interactie is dit de beste toepassing voor evenementen in zijn soort. Meer informatie over Aventri etouches is nu Aventri. Ontvang een demo van 30 minuten om het in actie te zien! Meer informatie over Aventri
Bied je medewerkers de mogelijkheid om leadinformatie en beursorders direct in je stand vast te leggen! Geen internetverbinding vereist. Integreer dit vervolgens met je backend-orderbeheer en/of CRM-toepassing, zoals Salesforce. Iedereen kan ontwerpen met tools zoals Word en Excel. Handtekeningen, GPS, verbindingen, workflow, taken, dispatch. Overweldigend geaccepteerd door IT en managementteams van de Fortune 500. Uiterst behulpzame Pro-diensten zorgen dat je snel resultaten bereikt, met lage kosten. Meer informatie over Forms On Fire - Mobile Leg lead- en verkooporders direct in je stand vast, geen internetverbinding nodig. Werkt op elk mobiel iOS- of Android-apparaat. Meer informatie over Forms On Fire - Mobile
Voor slechts $ 99 plus $ 1 per deelnemer automatiseert Accelevents het handmatige werk in verband met je stille veiling. Je deelnemers kunnen zelf bieden en betalen via sms of online, waardoor een soepele en effectieve fondsenwervingservaring ontstaat voor iedereen. Bereik een groter publiek, accepteer biedingen op elk moment en haal meer geld op. Meer informatie over Accelevents Slechts $ 99 plus $ 1 per bieder. Een complete oplossing voor mobiel bieden. Eenvoudige installatie, betalingsverwerking en geen app-download vereist. Meer informatie over Accelevents
Stimuleer betrokkenheid bij je evenement met de ultieme tool: een mobiele evenement-app. Hubilo biedt een scala aan oplossingen, van conferentie-apps en beloning-apps tot vergader-apps om je bezoekers onderweg toegang te geven tot je evenement. Met een meertalige ondersteuning voor de diverse aard van de MICE-sector. Met Hubilo Mobile Event kun je een melding verzenden, sessiegebaseerd vraag-en-antwoord uitvoeren met live peilingen, uitnodigingen voor vergaderingen verzenden, chatten via de app, visitekaartjes uitwisselen en meer. Meer informatie over Hubilo Alles-in-één evenementenplatform dat evenementen interactief maakt en de organisatoren van evenementen in staat stelt om moeiteloos evenementen te creëren en te promoten. Meer informatie over Hubilo
De alles-in-één evenementbeheersoftware van Whova helpt organisatoren van evenementen de meest boeiende en geordende evenementen ooit te maken door de betrokkenheid van de deelnemers te verbeteren, de netwerkmogelijkheden te vergroten en het plannen van evenementen veel eenvoudiger te maken. Whova is geliefd bij duizenden evenementplanners wereldwijd en won de Event Technology Award in 2016, 2017 en 2018. Whova wordt vertrouwd door Hilton, Loreal, US Bank, Oracle, IKEA, Lego, NASA, Rockefeller Foundation, TEDx, Harvard, IEEE en nog vele anderen. Cloudgebaseerde toepassing die helpt bij het beheren van online registratie, marketing en andere evenement-gerelateerde activiteiten.
Eventzilla is een snelgroeiend platform voor evenementticketing en -beheer voor conferenties, fondsenwervers, lessen, workshops, reünies, concerten en sportevenementen. Dit platform ondersteunt een breed scala aan evenementen, van evenementen die slechts aanwezigheidsbevestigingen vereisen tot grote conferenties/exposities met duizenden deelnemers via meerdere trajecten. Met Eventzilla kunnen evenementorganisatoren online tickets verkopen, creditcardbetalingen verwerken en evenementen promoten op socialemediakanalen zoals Facebook en Twitter. Eventzilla is een online platform voor evenementregistratie en ticketing voor organisatoren van evenementen.
Attendify maakt het gemakkelijk, leuk en betaalbaar voor iedereen om binnen enkele uren een aantrekkelijke mobiele app te maken voor evenementen. Elke evenementen-app die gebouwd is met Attendify bevat persoonlijke social-networkingfuncties die deelnemers en sponsors helpen relaties op te bouwen en op de hoogte te blijven van inhoud met betrekking tot het evenement. Meer dan 1000 organisaties zoals Google, Chrysler en AstraZeneca vertrouwen op Attendify om de betrokkenheid van deelnemers te verhogen, ROI voor sponsors te bewijzen en prestatieanalyses te leveren voor evenementen. De enige app voor evenementen die je deelnemers en sponsors helpt om een relatie op te bouwen. Creëer vandaag nog je app en laat hem binnen een week live gaan.
Maak kennis met Configio: één robuust platform met alles wat je nodig hebt om je evenementen effectief te beheren. Met dit bekroonde platform kun je individuele en groepsregistratieregels, je registratiewebsite, geautomatiseerde marketingcampagnes, enquêtes, documenten, analytics en leermiddelen maken, beheren en aanpassen. Configio geeft je alle controle door je de mogelijkheid te geven om elk aspect van de digitale ervaring van bezoekers te configureren via het veelzijdige dashboard van Configio. Configio is een bekroond platform voor evenementenbeheer met alles wat je nodig hebt om je evenementen effectief te beheren.
Duizenden organisatoren kiezen Showpass voor tickets voor evenementen en kassabeheer. De mobiele en desktopsoftware Showpass bevat tal van functies en verandert fans in kopers zonder omleidingen, merchandise add-ons bij de kassa PLUS meer bereik met native ticketing van Facebook. Promotors en kassabeheerders beheren graag gastenlijsten, check-ins, werknemers en verkopersnetwerken vanaf hun mobiele apparaat. Valuta's C$, $ en €. Ontvang een gratis demo van 15 minuten of neem binnen 24 uur contact op voor een offerte. Mobiele en desktopsoftware voor tickets voor evenementen en de kassa. Website- of Facebook-plugins. Offertes binnen 24 uur. Gratis scannen. POS-hardware.
Plan, promoot en voer een of honderden, grote en kleine evenementen efficiënt van begin tot eind uit. Sluit je aan bij bedrijven zoals Deloitte of Facebook en verhoog de omzet, bespaar tijd en verhoog de ROI met een volledige reeks krachtige tools die de bedrijfsvoering stroomlijnen en de betrokkenheid maximaliseren. Houd gegevens gesynchroniseerd op een centrale locatie en gebruik deze om duurzame relaties tot stand te brengen. Bovendien bevat software voor evenementbeheer twee mobiele apps: een voor jou en een voor je deelnemers. Plan, promoot en voer een of honderden evenementen van begin tot eind efficiënt uit met bekroonde software voor evenementbeheer.
Pathable is een toonaangevende app voor mobiele evenementen voor conferenties, beurzen en evenementen. De app heeft veel robuuste functies, waaronder, maar niet beperkt tot: online agenda; deelnemers, sprekers, exposanten en sponsors; planning van privévergaderingen; ophalen van leads en sponsorbeheer. Pathable is een toonaangevende app voor mobiele evenementen voor conferenties, beurzen en evenementen.
Guidebook is een doe-het-zelf app-bouwer waarmee je je eigen app kunt maken zonder codeervaardigheden. Kies gewoon een van de tientallen geweldige sjablonen, sleep en zet alle gewenste functies neer, pas deze aan zoals je wilt en klik op Publiceren om je app binnen enkele minuten te maken. Of je nu een app wilt voor je bruiloft, universiteit of om je hele onderneming van stroom te voorzien, Guidebook heeft relevante apps voor Android of iPhones. Vraag het maar aan de miljoenen mensen die Guidebook al gebruiken. Guidebook is een doe-het-zelf app-bouwer waarmee je snel en eenvoudig je eigen app kunt maken zonder codeervaardigheden. Gebruikt door miljoenen mensen.
Boomset biedt complete bekroonde software voor evenementenbeheer en apps om persoonlijke en virtuele evenementen te verbeteren. Boomset wordt gebruikt door duizenden organisaties over de hele wereld. Het lost belangrijke knelpunten op voor planners en vereenvoudigt de levenscyclus van evenementen via web- en mobiele functies en diensten. Creëer een virtuele of hybride evenementervaring met interactieve multi-sessies, live streaming, virtuele exposanten, netwerken met 1-op-1 videogesprekken, live chat en nog veel meer. Inchecken bij het evenement, ter plaatse badges afdrukken, RFID-beheer, deelnemerstracering, lead retrieval, kiosk voor zelf inchecken, rapportage en meer!
CrowdCompass van Cvent maakt aantrekkelijke mobiele evenement-apps die de betrokkenheid van deelnemers vergroten en een sterk rendement op de investering genereren. Als een belangrijke ontwikkelaar van evenementen-apps biedt dit platform mobiele apps voor conferenties, beurzen, vergaderingen en evenementen die variëren in omvang van 50 tot 50.000 deelnemers. De oplossing is een geïntegreerd onderdeel van het Cvent-platform voor evenementenbeheer, een van de meest uitgebreide in de sector. CrowdCompass is een van de grootste ontwikkelaars van mobiele evenement-apps en conferentie-apps.
Eventdex is een in New Jersey gevestigd Event Technology-bedrijf en biedt oplossingen voor je hele evenement – registratie, zakelijke matchmaking, lead retrieval, management ter plaatse, mobiele apps voor evenementen, aangepaste evenementenwebsites en nog veel meer. Het krachtige platform kan naadloos worden geïntegreerd met al je werkstroomsystemen om je te helpen evenementen te beheren vanuit een enkele interface. Eventdex heeft al meer dan 1500 evenementen uitgevoerd met wereldwijd meer dan 132.000 gebruikers, en dat aantal neemt alleen maar toe. Je hoeft geen groot budget uit te geven aan evenementsoftware. Deze oplossing verbetert gegarandeerd je evenementervaring en verhoogt je rendement!
Events.com connects people with in-person and virtual experiences they love. Its mobile-first event management and registration platform helps event makers manage, market, and monetize everything from massive festivals, real-world and virtual conferences, and marathons. With its end-to-end event management solutions, including sponsorship and marketing tools, Events.com gives organizers access to a suite of tools at every step of planning. Events.com's mobile-first event management and registration platform helps organizers manage, market, and monetize events of all sizes.
LineUpr is het snelste platform voor het ontwikkelen van mobiele evenementen-apps voor conferenties, jaarvergaderingen, topconferenties en meer. Maak binnen enkele minuten apps en publiceer ze meteen. Geen codeer- of ontwerpvaardigheden vereist. Maak je agenda, sprekers en sponsors bekend. Gebruik enquêtes om waardevolle evenementgegevens te verzamelen en live peilingen om deelnemers te betrekken. LineUpr is de uitgelezen tool voor meer dan 5000 klanten, van grote ondernemingen tot lokale non-profitorganisaties. Ga naar de website om LineUpr gratis te testen! LineUpr is het eenvoudigste doe-het-zelfprogramma om mobiele evenementen-apps te maken. Ga direct aan de slag en creëer binnen enkele minuten een volledig functionele app.
EventMobi's end-to-end event management platform makes it easy for event organizers to plan, promote, monetize and deliver engaging virtual, hybrid and in-person event experiences. From website, registration and an award-winning event app, to the Virtual Space and fully managed online event production, the EventMobi platform has been used by 10,000+ event planners in 72 countries around the world since 2009. Create engaging virtual, hybrid and in-person event experiences with EventMobi.
Yapp is the easiest and most affordable way to create mobile apps for events, conferences, meetings, field team training, and team engagement. Build your apps in minutes with no coding required, and publish instantly. Over 350,000 apps have been built on our award-winning, self-service platform. Yapp is trusted by thousands of companies including Anheuser-Busch, Capital One, Too Faced, Lockheed Martin, YMCA, American Lung, Pfizer, Toyota, SAS, Salvation Army, Virgin, Microsoft, and Top Golf. Yapp is the easiest and most affordable way to create mobile apps for events, conferences, meetings, team training, and engagement.
Organizations from Google and Microsoft to Questex and Lessonly trust Socios event technology platform to power their virtual, hybrid, and live events. Our Virtual Event Suite, Mobile Event App, Lead Retrieval, and Live Display solutions make it seamless and cost-effective for event professionals to engage attendees while maximizing sponsor and exhibitor ROI. Branded, fully customizable event tech for virtual, hybrid, and in-person events.
All-in-one virtual event platform, InEvent powers experiences that transform attendees into customers, driving sales, profits, efficiency and cost benefits for virtual and hybrid events. Our end to end management software is designed to transform corporate events, trade shows, exhibitions, meetings and training sessions all in one dashboard. InEvent has catered for over 400 companies in 138 countries, including leading corporations such as Unilever, Santander Bank, Coca Cola and Facebook. InEvent is a next level virtual event platform powering events that transform attendees into customers, driving profits and efficiency.
Event Staff App is a mobile-friendly staff scheduling software for companies in the event industry. It automates the majority of the work from figuring out staff availability to staff communication using text messaging and email. Key features include quick staffing, effective communication, detailed event pages, and delegate management. A new functionality developed in response to the current pandemic is work shift questions around health screening for COVID-19 regulations. Easily schedule and communicate with your event staff via messages and email. Save time on scheduling while keeping everybody safe!
Build collaborative schedules with our easy to use publishing tools. Manage and display on mobile, online and TV monitors. Allcal is real-time: automatically updating and notifying event attendees about changes on all platforms. We offer multiple types of ticketing solutions including dues, packaged, and individual tickets as well as free and prize tickets. Sell memberships and tickets directly from website and mobile. What can we help you create? Organize and Run Events. Sell Tickets. Communicate with Your Group.
Personify A2Z Events, mobile solutions extend the immersive, branded experience attendees know and love from the show floor to the smartphone devices they rely on. Built on A2Z Events proven technology and packed with features, the mobile solutions combine powerful branding opportunities within a mobile app environment that is tightly integrated with your event websites. Powerful, personalized event experiences - from the palm of your hand.
Banzai Virtual, formerly High Attendance, is a cloud based federated event management system that is provided a fully integrated approach for events, trade shows and sales teams. The system provides registrations, check-in, session attendance, real-time feedback, lead retrieval, event mobile apps and direct integration to your CRM or Marketing Automation system. Banzai Virtual unites your event strategy and directly integrates with Cvent, Aventri, EventBrite and Zoom. The only integrated Federated Events Management System for Large Enterprises
Onlive is a broader Event Management Solution that allows organizers to easily manage the event, collaborate, and understand data. With the solution you can easily create unlimited sub accounts with various access levels. It has an advanced set of reporting tools that allows organizers to go beyond numbers and with the use of AI understand more about customer profiles, personas and event sentiment. With Onlive, you can easily build ticketing sites, invite guests, check them in, and more - no technical skills required.
EventRaft is an app building platform that helps event organisers, conference planners, corporate meeting organisers, indie planners create branded mobile apps for iOS and Android. Content and design management tools allow users to create, customize, add content, publish and promote branded apps for conferences, events, meetings and conventions. Event app builder that helps event organizers, conference planners to create customized mobile app for iOS and Android for their events
Eventee is the most beautiful and easy-to-use mobile event app for attendees. Our main focus is the user experience, that is why we created a mobile event app, which commonly reaches over 70% user base per event. Besides a beautiful and intuitive design, Eventee offers the following features: Live Questions & Polls, Live streaming, Live feedback, Workshops booking, Newsfeed, Networking, Integrations, Custom menu, Custom branding and many more! Start your free trial at https://eventee.co! Easy-to-use mobile event app with the main focus on beautiful design and great features that boost attendee engagement.
De Ungerboeck-module voor mobiele werkorders haalt je ordergegevens rechtstreeks uit je Ungerboeck-database. Je operationele team is minder tijd kwijt aan het wachten op het afdrukken van werkorders, omdat de hele lijst al in hun handen ligt. Ze blijven gefocust met behulp van de filter- en sorteerhulpmiddelen om in te zoomen op de orders waarvoor zij verantwoordelijk zijn. Werk draadloos, verlaag de kosten, stop met het verspillen van papier en werk efficiënter dankzij mobiele werkorders.
Engage your event attendees with NVOLV's event engagement mobile app. Join an elite group of leading organizations and brands who trust our mobile app to boost the networking capabilities, educational depth, and attendee experience at their events. Whether you're organizing a corporate event, festival, trade show, or conference; NVOLV offers a simple and beautiful experience that is like no other. Event App for Conferences and Corporate Events that engages attendees and sponsors with in-depth Analytics and live engagement
De organisatie draagt een warm hart toe aan evenementen en de primaire focus bestaat eruit mensen verliefd te laten worden op je evenement. Het evenementenplatform bevat exclusieve, krachtige functies zoals onboarding van sprekers en sponsoren, check-ins voor gasten, een bouwer voor evenementenwebsites, ticketing en registratie, sessiebeheer, analyse van evenementen, bodbeheer van leveranciers, een netwerk- en mobiele app, beloningsprogramma voor gebruikers, hotelboekingen, printen van badges, uitvoeren van enquêtes en trivia, live veelgestelde vragen en polls, ingebouwde CRM, marketingplatforms en nog veel meer. Een platform voor evenementbetrokkenheid en -beheer met meer dan 20 tools die een evenementmanager ooit nodig heeft om bezoekers digitale ervaring te bieden.
Hubb is gebouwd door ervaren evenementprofessionals en helpt je de chaos van evenementenbeheer te temmen door je één plek te geven om de inhoud van je evenement te verzamelen, beheren en op de markt te brengen – van sessies tot sprekers, tot sponsors en exposanten. Met het bekroonde platform van Hubb kun je je evenementinhoud in slechts een derde van de tijd beheren en je evenement 29% sneller op de markt brengen. Hubb Meetings biedt management en afspraakplanning voor elk evenement. Hubb is opgericht in 2015 en heeft zijn hoofdkantoor in Vancouver, WA. Hubb is een softwareplatform dat conferentie- en vergaderplanners één plek biedt om hun evenementinhoud te verzamelen, beheren en op de markt te brengen.
DronaHQ is a cloud based Low Code Application Development Platform, with rich UI Builder, Visual Controls, Rule Engine, Built-in database, Workflow & Automation builder, connectors, one-click deployment, multi-channel apps, enterprise grade security, analytics. Build forms, processes, dashboards, automations, SAP extensions, connect databases, integrate existing systems, modernise legacy systems at 10X speed and low running cost. DronaHQ is Cloud based Low Code App Development Platform for building business processes, forms, automations, dashboards, internal tool
Eventtus, opgericht in 2012 door Mai Medhat en Nihal Fares, is het toonaangevende event-tech bedrijf dat technologische oplossingen ontwikkelt die de meest boeiende evenementenervaring bieden. Tot nu toe heeft Eventtus samengewerkt met 11.000 evenementen in 15 landen, tijdens de grootste conferenties en tentoonstellingen van de regio, zoals GITEX, ADIPEC, RiseUp Summit en Dubai Lynx. Eventtus heeft het hoofdkantoor in Dubai (VAE), een operationeel kantoor in Caïro (Egypte) en het nieuwste filiaal in Riyad (KSA). Eventtus ontwikkelt technologische oplossingen voor evenementen die de meest boeiende evenementervaring bieden en de organisator van evenementen ondersteunen.
A leading event app platform in 14 countries, which has already powered over 1000 events of all types, both public and internal. Our clients include Mercedes-Benz, Mars, Novartis, Philip Morris, Cisco, Leroy Merlin, Societe Generale, Henkel, Michelin, Nestle, Metro, Sandos, Wrwag Pharma, Ricoh, Glenmark, Schneider Electric and many others. We make life simpler for event organizers and help with implementing unique scenarios! Mobile apps designed for your events
More than 20 years providing technological solutions for the congress and events sector, developing our own software for: reservation management, abstract reception, access controls, mobile apps, attendance certificates, management of stands, survey generator, websites... Event management software: Registration, abstracts, control access, apps, certificates, stands, surveys, websites...
A smartphone app that enables attendee interaction and collaboration and provides easy access to event information on the go. A smartphone app that enables attendee interaction and collaboration and provides easy access to event information on the go.
Apendee let's you create a mobile event app in minutes. Do it yourself or let us do it. A complete event app with program details, biographies, presentations, interactive floorpan(s), news, evaluation, registration and in-app messaging. Although setting up your event app is just a walk in the park we really care and love to be of any assistance if desired. twoppy starts at 149 euro! Try the free setup now! No technical knowledge required. twoppy is a mobile app designed for event management. Features include in-app messaging, user ratings, and interactive floor plan(s).
Take the Attendee Experience at Your Event to the Next Level. Today's conference attendees expect an event app and website to be available MobileUp delivers this in a single solution. For event planners, it's never been easier to meet this requirement and much more. The MobileUp configurable event/conference mobile app delivers an engaging mobile experience for attendees of any small or large event. Mobile app for Event/Conference Management. The fully customizable solution is available for both iOS and Android.
From giant events to small events, Zerista makes it simple for attendees to engage and connect with the people and info they need. From giant events to small events, Zerista makes it simple for attendees to engage and connect with the people and info they need.
We help drive more engagement and better networking through a personalized approach. Turn your attendees into advocates by providing easy to use sharing options. The important aspect of our event app would be the data that is collected, this helps us analyze attendee behavior. The more data we receive the better understanding we¿ll have about how the event affected that particular attendee. Insights about app usage such as popular sessions, time at which most of the communication take An event management software that provides valuable information to attendees, helps them interact with speakers and more.
edoobox is an online booking system for events, seminars, congresses, symposia and classes. It includes member, participant and course management, waiting list, multiple booking, marketing, payment reminders and processing, billing, SEO and reporting. The offers can be promoted on social media and via email campaigns. The email system includes templates, newsletters and mailing lists. Discounts and promotional campaigns can also be created. edoobox is an online booking system. It includes member, participant & course management, marketing, promotion, billing and reporting.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Mobile event platform designed to power enterprises, brands, and events. Features include built-in social media & schedule creation. Mobile event management tool that lets businesses update event details, recommend sessions, monitor personalized chatbots, and more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Online event management platform that automates event registration, payments, and networking. Online event management platform that automates event registration, payments, and networking.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Mobile event app that provides intuitive CMS, event analytics, in-app charting, gamification, personalized profiles, and more. Mobile event app that provides intuitive CMS, event analytics, in-app charting, gamification, personalized profiles, and more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Verris was created to help your attendees engage with your events in a whole new way! With both an iOS and Android version, you can also connect your app with Brushfire to provide a seamless registration process for your next event. Verris is managed from an easy-to-use content management platform that allows you to make real-time updates to your app without pushing updates to the app store. Verris was created to help your attendees engage with your events in a whole new way! Create a custom app with our platform!
(0 reviews)
Bekijk profiel
Les Georges provides an intuitive tool to create & manage your event with ease, while collecting marketing & analytical data. The solution combines a rich Event Management Software, an Event App and Smart badges that can detect "who is who" around and provide enhanced people networking experience. The App offers a full featured solution for participants engagement such as live Q&A, Polls, manageable program, notifications, participants categorization, tags, and chat. Les Georges provides an intuitive tool to easily manage your events & engage participants while collecting marketing & analytical data.
(0 reviews)
Bekijk profiel
CrowdQuestion is the only all-in-one event platform connecting crowds to bring everyone closer together and enhancing any in-person or virtual occasion. Hosts of any occasion can create a Channel to hold Events for anything held at your venue such as conferences and conventions. They can provide robust information for every Event including ticketing and maps, enable organized Q&A, and also include Livestream or recorded video alongside the Q&A. Connecting Crowds To Bring Everyone Closer To Their Community
(0 reviews)
Bekijk profiel
Event & conference mobile application with individual branding. Allows you to chat, network, send push notifications and much more. Event & conference mobile application with individual branding. Allows you to chat, network, send push notifications and much more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
ProgramBook is a straight-forward event app with just the right features to delight attendees and event managers. Give attendees the power to create a personalized itinerary and scan name tags in order to create a list of contacts. Event sponsors can place banner ads within the app. Conference administrators can transfer printed materials into informational pages. We offer DIY pricing and or full-setup pricing that can integrate with submission features for awards and abstracts. ProgramBook is a straight-forward event app with just the right features to delight attendees and event managers.
(0 reviews)
Bekijk profiel
With NetworkTables you can schedule a full event and all of its matchmaking in less than 10 minutes.. It works for all event networking types | round tables, 1on1, workshops. Attendees can see who is showing up. Compatible from any browser or device - no registration or app download needed. We have helped organizers all over the world increase ticket-sales, increase the show-up rate and save valuable time. If you would like to upgrade your networking experience for your attendees, book a demo! NetworkTables.com is a very easy tool, designed by event managers, to help their attendees to meet the right people. #networking tool
(0 reviews)
Bekijk profiel
Mobile web application dedicated to the logistical organization and interactivity of your events. Mobile web application dedicated to the logistical organization and interactivity of your events.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Choose from an interactive floorplan, online booth sales, speaker and schedule management, or a custom branded event app. Choose from an interactive floorplan, online booth sales, speaker and schedule management, or a custom branded event app.
Bekijk profiel
Makes networking easier for participants and the organizer gets useful data insights to further improve their events. Makes networking easier for participants and the organizer gets useful data insights to further improve their events.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Enhance event experience by allowing them to interact with the event content with your mobile event management tools. And make connections at events easily. Let attendees access all of your events in a consolidated event app. Allow them to register the events they are interested in. Nurture them into your loyal event goers with your latest updates. Your event app users can use the mobile app on any phone and tablet. The app is highly compatible across iOS and Android platforms giving the great Set up your mobile event app in a minute easily. EventXtras App Builder is definitely your helpful tool.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Our fun and easy mobile app will help you gather as much as 20 times more pictures and videos at events than a traditional hashtag or cloud storage by making attendees feel like they they are part of a community. Helps you gather as much as 20 times more pictures and videos at events than a traditional hashtag or cloud storage.
(0 reviews)
Bekijk profiel
The IN is a solution for expo centers with the function of a multimedia interactive guide-navigator. With the app, visitors can navigate indoors at the event, get multimedia info on objects and premises, use in-app text search. We can quickly build client-oriented applications, deploy customized solutions on the customer's site and also brand them. The IN solves the problem of indoor positioning, finding a route to the desired object, getting information on objects.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Universal virtual and hybrid event platform with expert support. Universal virtual and hybrid event platform with expert support.