55 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Atera is de ultieme alles-in-één oplossing voor controle en beheer op afstand (RMM) voor IT-dienstverleners. Bevat alles wat je nodig hebt om je IT-activiteiten te stroomlijnen in één gecentraliseerd platform. De betaalbare prijzen van Atera helpen IT-bedrijven van elke omvang te groeien zonder extra kosten. Je betaalt alleen per technicus, onbeperkt aantal apparaten. Eenvoudiger kan het niet. Probeer Atera vandaag nog gratis. Meer informatie over Atera Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor IT-professionals. Betaal per technicus met een onbeperkt aantal apparaten. Eenvoudiger kan het niet. Probeer het vandaag nog gratis! Meer informatie over Atera
Het remote monitoring- en beheerplatform van SolarWinds RMM is ontworpen om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken voor IT-serviceproviders en interne IT-professionals. Via een webgebaseerd dashboard krijg je toegang tot beveiligingsfuncties, zoals antivirus, patchbeheer, e-mailbeveiliging en geïntegreerde back-up, met sleep–en-neerzetautomatisering waarvoor je geen scripttaal hoeft te leren. Kortom, RMM is gebouwd om efficiëntie te bieden en met jou mee te groeien. Meer informatie over SolarWinds RMM SolarWinds RMM® is een remote monitoring- en beheerplatform dat ontworpen is om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken. Meer informatie over SolarWinds RMM
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketing-systeem. De uitmuntende wereldwijde 24x7-ondersteuning betekent ook dat je hulp kunt krijgen wanneer je het nodig hebt. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA Monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) met ingebouwde systeembewaking en ticketing-systeem. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA
Addigy biedt een toonaangevend cloudgebaseerd IT-managementplatform, specifiek voor het beheer van je Apple-ecosysteem, inclusief alle Macs en iOS-apparaten. Het uiterst intuïtieve platform stelt Apple IT-beheerders in staat om realtime service aan hun gebruikers te leveren, ongeacht de geografische locatie, terwijl tegelijkertijd een robuust administratief raamwerk op schaal wordt geboden. Meer informatie over Addigy Addigy biedt een toonaangevend cloudgebaseerd IT-managementplatform, specifiek voor het beheer van je Apple-ecosysteem. Meer informatie over Addigy
(0 reviews)
Bezoek website
SaltStack Enterprise is een orkestratie- en automatiseringsplatform om je IT-infrastructuur efficiënt te optimaliseren en te beveiligen. SaltStack is uniek in het leveren van door gebeurtenissen gestuurde automatisering voor efficiënte configuratie, controle en beveiliging van complexe systemen op elke schaal. IT-organisaties bij ondernemingen worden geholpen de moeilijkste, meest complexe IT-werkzaamheden te orkestreren, automatiseren en beveiligen op de meest geavanceerde computeromgevingen, inclusief bare-metal, virtuele of gecontaineriseerde systemen. Meer informatie over SaltStack Enterprise SaltStack is een IT-automatiseringsplatform dat elke infrastructuur op afstand kan beheren, optimaliseren en controleren: bare-metal, virtueel, cloud. Meer informatie over SaltStack Enterprise
Wrike wordt vertrouwd door meer dan 20.000+ bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Het is de perfecte online samenwerkingstool om op afstand te werken. Blijf op schema met Gantt-diagrammen, gesynchroniseerde agenda's, Kanbanborden, urenregistratie, realtime updates en automatische toewijzing – allemaal beschermd door beveiliging op ondernemingsniveau. Integreer Wrike met meer dan 400 applicaties en Adobe Creative Cloud, zodat je de tools kunt blijven gebruiken waar je elke dag op vertrouwt. Pas je workflow aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, check-ins en meer. Meer informatie over Wrike Wrike is een online samenwerkingstool met beveiliging op bedrijfsniveau, meer dan 400 app-integraties, Gantt-diagrammen, kalenders, Kanban en meer. Meer informatie over Wrike
De cloudgebaseerde netwerkbeheersoftware van Auvik ondersteunt meer dan 15.000 apparaattypes van meer dan 700 leveranciers om je direct inzicht in het netwerk te geven en tegelijkertijd tijdrovende taken te automatiseren. Realtime netwerktoewijzing betekent dat je altijd precies weet wat zich waar bevindt, zelfs als je gebruikers bewegen. Dankzij vooraf geconfigureerde en aanpasbare waarschuwingen zullen netwerkproblemen je nooit verrassen. En met functies voor beheer op afstand kun je netwerkproblemen vanaf elke gewenste locatie oplossen. Meer informatie over Auvik De cloudgebaseerde software voor netwerkactiviteiten van Auvik biedt MSP's ongekend inzicht in klantnetwerken en automatiseert complexe taken. Meer informatie over Auvik
Perimeter 81 is de ultieme veilige netwerktoegangsdienst voor je organisatie. Zeg vaarwel tegen dure hardware, moeizame installaties en urenlange helpdeskondersteuning. Geef werknemers onmiddellijk veilige toegang tot essentiële bedrijfsmiddelen op basis van on-premise, op het web of in de cloud. Implementeer private VPN-servers met statische IP's binnen enkele seconden en verkrijg ongeëvenaarde netwerkzichtbaarheid met een complete beheerportal. Inclusief apps met één klik voor elk apparaat. Meer informatie over Perimeter 81 Een kosteneffectieve cloud-VPN met één klik die zorgt voor vereenvoudigde veilige netwerktoegang en SaaS-resourcetoegang voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Perimeter 81
Elimineert alle soorten bedreigingen, waaronder virussen, malware, ransomware, rootkits, wormen en spyware met optionele cloudgestuurde scanning voor nog betere prestaties en detectie. ESET maakt gebruik van meerlagige technologieën die de vaardigheden van standaard antivirusprogramma's ruimschoots overtreffen. Bevat anti-spyware, anti-phishing, webcontrole, anti-spam en botnetbescherming met mogelijkheden voor beheer op afstand. Bevat anti-spyware, anti-phishing, webcontrole, anti-spam en botnetbescherming met mogelijkheden voor beheer op afstand.
LiquidPlanner biedt teams een betere manier om werk te plannen en uit te voeren. Teams bij meer dan 2000 organisaties gebruiken deze online technologie voor projectmanagement en planning om zich te concentreren op het werk dat ertoe doet, beslissingen te nemen op basis van gegevens en projecten op tijd te leveren. LiquidPlanner is opgericht in 2007 en is een privébedrijf met hoofdkantoor in Seattle, Washington. Lees meer over deze bekroonde technologie op www.liquidplanner.com. LiquidPlanner biedt teams een betere manier om werk te plannen en uit te voeren.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken. Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
Ontdek zelf waarom duizenden MSP's die op zoek zijn naar meer winstgevendheid, en kleine IT-afdelingen die meer moeten doen met minder, Kaseya VSA-software voor IT-management gebruiken om het IT-management te automatiseren. Met de oplossingen van Kaseya kunnen organisaties hun gehele infrastructuur en IT-activiteiten beheren, inclusief cloudgebaseerde, lokale, hybride, gevirtualiseerde en gedistribueerde omgevingen, allemaal vanaf één plek. Start je gratis proefversie om proactief je IT-middelen en toepassingen op afstand, eenvoudig en efficiënt te beheren en te controleren. Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor IT-management om IT te automatiseren. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.
Bewaak, beheer en bedien je IT-systemen en toepassingen in realtime met elke smartphone, tablet of desktop. Pulseway heeft voor systeembeheer gedaan wat smartphones deden voor e-mail - je krijgt een melding, ziet een probleem en kunt het binnen enkele seconden op orde brengen. Monitoring is niet langer een drama - je controleert en reageert direct op serverproblemen zodra deze zich voordoen. Het is alsof je een volledig netwerkcentrum in je broekzak hebt. Pulseway is een bekroond IT-beheerplatform dat je de volledige controle geeft over alles wat met IT te maken heeft.
FunctionFox is gecreëerd door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafisch ontwerpers, marketingbedrijven en andere creatieve bedrijven en biedt je eenvoudige maar krachtige tools voor urenregistratie en projectmanagement. Neem afscheid van doorwoekerend projectbereik met snelle en flexibele urenregistratie, nauwkeurige projectschattingen, uitgebreide rapporten en krijg inzicht in de capaciteit van je team en de algemene bedrijfsprestaties. Als de winst belangrijk is, heb je geen tijd te verliezen! Probeer vandaag nog een gratis demo. Stroomlijnen, plannen en op het goede pad blijven. Eenvoudig urenregistratie, projectmanagement en uitgebreide rapporten betekenen meer tijd voor grote ideeën.
ConnectWise Automate (voorheen LabTech), is een toonaangevende wereldwijde leverancier van bewaking en beheer op afstand (RMM) en automatiseringssoftware voor hedendaagse IT-serviceproviders. Of je nu een ervaren IT-managed services provider (MSP) of een eenmanszaak met uurtarief bent, met Automate kun je je operationele productiviteit en efficiëntie aanzienlijk verbeteren door gebruik te maken van de kracht van IT-automatisering. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Automate is het enige RMM-platform in de branche dat is ontwikkeld door een MSP voor MSP's om de levering van IT-diensten te automatiseren en de omzetgroei te stimuleren.
NinjaRMM is een alles-in-één SaaS-platform voor IT-monitoring- en -beheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkapparaten beheren, waaronder Windows- en Mac-eindpunten, patching uitvoeren, op afstand toegang krijgen, antivirusscans implementeren en uitvoeren, scripts automatiseren op alle apparaten, websiteprestaties controleren en meer. Het is gebouwd op een eenvoudig en intuïtief, cloudgebaseerd platform waardoor je binnen 5 minuten aan de slag kunt, zonder servers. NinjaRMM is de eenvoudigste alles-in-één-oplossing voor beheer en monitoring op afstand waar MSP's en IT-professionals dol op zullen zijn.
Krijg in één oogopslag status- en prestatie-informatie voor netwerkapparaten, servers, opslag en draadloos - in de cloud of lokaal. Breid je managementtoolkit uit door proactieve monitoring toe te voegen voor netwerkverkeer, toepassingen, virtuele omgevingen en apparaatconfiguraties, allemaal via dezelfde intuïtieve interface. Breng automatisch je hele netwerk in kaart en gebruik aangepaste dashboards om de informatie te krijgen die je nodig hebt om probleemoplossing te stroomlijnen. Krijg in één oogopslag status- en prestatie-info voor netwerkapparaten, servers, opslag en draadloos – in de cloud of lokaal.
InterGuard is an easy-to-use employee monitoring software that lets you track productivity, investigate HR issues, monitor web browsing and get alerted to insider security threats. InterGuard is installed directly onto the employees device (PC, Mac, iOS, Android, Chromebook, Virtual Desktop) and keeps monitoring even when the employee is working from outside the office. Perfect for managing remote employees. Easy-to-use employee monitoring that works on PC, Mac, iOS, Android & Chromebook. Track productivity on remote and/or office employees.
Anodot bewaakt al je gegevens in realtime voor een razendsnelle detectie van de specifieke incidenten die je omzet beïnvloeden. Anodot is een geavanceerd AI-platform (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) gebouwd om 100% van de bedrijfsgegevens in realtime te controleren, analyseren en correleren, waardoor de prestaties en betrouwbaarheid van je bedrijf aanzienlijk worden verbeterd. Anodot controleert de omzet en kosten, partners en filialen en gebruikerservaring in gegevensgerichte sectoren zoals: advertentietechnologie, financiële technologie, e-commerce, gaming, online bedrijven en telecommunicatie. Autonoom platform voor bedrijfsmonitoring identificeert inkomstenkritieke problemen met behulp van AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie)/ML (Machine Learning) en biedt realtime waarschuwingen en prognoses.
OptiTune is a cloud based solution that lets you manage the PCs in your organization. Deploy apps, install updates, check for malware, view performance data, and perform a complete hardware and software inventory with OptiTune. You can also provide remote assistance to end users through OptiTune's built in Remote Assistance feature. It's free for your first year (for up to 10 computers), and only $3/computer per month otherwise. A cloud based solution that lets you manage the PCs in your organization. Deploy apps, provide remote assistance, and more.
A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and internal IT Departments. Set your own brand, color and url at our white label plan to give more confidence to your customers. Some off tools are Remote Access, Password Safe, Monitoring, chat, app mobile and other A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
Als SaaS IT-management-expert gedurende meer dan 10 jaar biedt RG System een centraal portaal dat is ontworpen om zowel MSP's als IT-professionals te helpen bij het efficiënt beheren van IT-infrastructuren. De oplossing combineert op dezelfde interface 3 complementaire modules: op afstand monitoren en beheren, gegevensback-up en -herstel, en eindpuntbeveiliging. Je kunt de IT-omgevingen van hybriden eenvoudig bewaken, op afstand besturen, back-uppen, herstellen en beschermen vanuit een centraal SaaS-portaal. Maak IT gemakkelijk met RG System. RG System is een SaaS IT-managementplatform dat op een uniforme interface RMM, gegevensback-up en -herstel, en eindpuntbeveiligingsfuncties biedt.
Kandji is an Apple MDM solution built exclusively for IT teams at medium-to-large businesses that run on Apple. Everything you need to onboard, configure, and secure your macOS, iOS, iPadOS and tvOS devices is just a few clicks away. Features include zero-touch deployment, app management, automated patching, one-click security and compliance templates, and 150+ pre-built device controls that automatically remediate, even if your devices are offline. Kandji is the MDM worthy of your Apple devices. You've chosen Apple and we've designed a device management experience to match.
SQ provides Hospitality and General Public PC's with secure, locked down, customizable software. Protects against hacks and viruses, malware, wipes out every session without intervention. Offer Free Access, Time Increment Access, or Charge for access (accepts credit card, prepaid card ), payment portal. SQ also promotes a property's internal and external offerings by showcasing them directly on the desktop home screen. Secure, customizable, locked down proprietary software that wipes clean every session. Offer Free Access, Time, or Charge for use.
Hou de productiviteit op afstand op schema met e-mailstatistieken. Ga snel aan de slag en krijg zicht op de activiteit van je team met diepgaande inzichten waaronder e-mailvolume en gemiddelde reactietijd. Bekijk hoeveel e-mails je team verwerkt om inzicht te krijgen in hun workload. Weet hoelang het duurt voordat ze reageren en waar ze kunnen verbeteren. Hou de productiviteit op afstand op schema met e-mailstatistieken. Ga snel aan de slag en krijg inzicht in de activiteit van je team met diepgaande inzichten.
Applixure provides real-time health monitoring for every computer and application in your companys network. Built for busy IT professionals, its dashboards and reports allow you to find and solve priority issues in seconds, even if staff are working remotely. From security to deployment, Applixure gives you the insight needed to fix problems before they impact employees productivity and happiness. With your teams new-found efficiency, youll have more time to help push your company forward. IT professionals looking to improve their End-user IT service. Spend less time fire-fighting, more time impacting employee productivity
Co-Browsing is a secure technology that allows a support agent to see what a customer sees on their screen, without downloads or installations. Being optimized for web and mobile, our Co-Browsing solution enables an agent to click or scroll, highlight key information, and, therefore, quickly guide a customer to a solution. Chatvisor Co-Browsing is independent of all communication channels; It simply integrates with your existing methods of communication such as phones, chat sessions, or emails. Chatvisor Co-browsing is an integrated customer engagement and support platform powered by next level web analytics and co-browsing.
Centralized IT management platform that includes remote monitoring, patch management, and more. Centralized IT management platform that includes remote monitoring, patch management, and more.
We provide Consumer Goods & Distribution companies an integrated solution for the management and control of all their field activities. From Pre Sales and Visit preparation (Stock, Billing & Sales history, route planning, etc.) to Customer visit and End-of-day settlement (route tracking, order taking, invoicing, empties handling, surveys, etc), XSales improves every step of the sales process and eases the way vendors and managers operate. We are ERP centric, standard and 100% configurable. We provide Consumer Goods & Distribution companies an integrated solution for the management and control of all their field activities.
Get an RMM to manage your customers IT, so you can protect your business. Don't settle when it comes to managing your customers IT infrastructure. With Continuum Command, exceed their expectations with our Remote Monitoring and Management (RMM) solution that provides proactive tools and NOC services regardless of device environment. An RMM for servers, desktops, networks and mobile. Continuum Command, an RMM to manage your customers IT, so you can protect your business. For servers, desktops, networks and mobile.
Lever je de Wi-Fi-prestaties die je had beloofd? Epitiro helpt netwerkserviceproviders en klanten om op de hoogte te blijven van hun wifi-gebruikerservaring. Virtuele klantenagenten van Epitiro testen, rapporteren en informeren voortdurend, waardoor het eenvoudig is om problemen met gebruikerservaringen te vinden en op te lossen. Dashboards bieden tijdige analyse en identificatie van prestatieproblemen, zoals beperkingen van de netwerkcapaciteit, prestatieverlies, interferentieproblemen en problemen met captive portalauthenticatie. Lever je de Wi-Fi-prestaties die je had beloofd? Epitiro houdt je op de hoogte van je Wi-Fi-gebruikerservaring.
Connect your computers to a personal network and access them from anywhere. The best solution for office or enterprise management. Cloud-Based Solution for Remote Access to Any Desktop
Make it easy for employees to access all their files and applications and work remotely from any location or device in a secure and scalable environment with solutions from VMware and Softchoice. We can help you set up, manage, secure, and optimize IT performance for your remote workforce using VMware solutions. Explore how solutions like VMware Horizon 7 and Workspace ONE can make your IT staff more efficient, save your company money, and maximize your companys end user experience. Make it easy for employees to work remotely from any location or device in a secure environment with solutions from VMware & Softchoice
(0 reviews)
Bekijk profiel
A suite of 19 tools for monitoring network computers performance, managing and running programs remotely, viewing remote desktop, etc. A suite of 19 tools for monitoring network computers performance, managing and running programs remotely, viewing remote desktop, etc.
(0 reviews)
Bekijk profiel
A company that offers cloud backup & data recovery solutions through advanced monitoring and reporting tools. A company that offers cloud backup & data recovery solutions through advanced monitoring and reporting tools.
(0 reviews)
Bekijk profiel
A smart remote management tool with screenshots, time tracking, and computer usage monitoring. A smart remote management tool with screenshots, time tracking, and computer usage monitoring.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Fin Analytics is a full-stack measurement platform for operations work. Our software measures every step of each process across all sites, tools and resources to provide a comprehensive, cloud-based view into your customer service operations. Instantly catalog, access and replay any moment of a team members day to uncover hidden opportunities in their work and get deep process insight to maximize productivity and create a better experience for your customers and employees using big data and AI. The end-to-end solution for customer service workforce analytics, performance optimization, and process automation.
(0 reviews)
Bekijk profiel
The most secure cybersecurity software for enterprise companies. With a refreshingly new approach, Securden offers complete control over privileged access, visibility without barriers, and superior access governance across cloud, physical, virtual environments. The most secure cybersecurity software for enterprise companies.
Managed Workplace is the first RMM tool to include a built-in security assessment. The platform enables MSPs to quickly assess customers networks, deliver multi-layered security, monitor anomalies, and seamlessly recover data in the event of an attack. With Managed Workplace, MSPs can create comprehensive multi-layered security service offerings and deliver them profitably and efficiently. Further, they can easily demonstrate their value with detailed reporting. Managed Workplace is a security-centric remote monitoring and management (RMM) tool.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Cloud platform for monitoring and management of IoT devices remotely. Comes with HW/SW status monitoring, system recovery, and more. Cloud platform for monitoring and management of IoT devices remotely. Comes with HW/SW status monitoring, system recovery, and more.
Holistic suite of products for remote monitoring and management of systems across Windows, UNIX/Linux, OpenVMS, IBM i (AS/400), IBM AIX, HP-UX and Sun Solaris. Bridge legacy and modern platforms with integrated user account management (IAM - identity and privileged access management) and distributed file management. Set up automated alarms, thresholds, reporting and intelligent auditing requirements. Least privilege access with integrated audit log enables sysadmins to help desk users to use SEM Customizable tools for monitoring and managing systems, administering user accounts and auditing security in one single screen.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Migrate user accounts on the same computer. Migrate user accounts on the same computer.
(0 reviews)
Bekijk profiel
A cloud-based platform for automated computer system management, monitoring, and remote access. A cloud-based platform for automated computer system management, monitoring, and remote access.
Bekijk profiel
Igiko Management Tools are a common set of web-based tools designed to provide users with features for remote access, management and monitoring of physical and virtual machines within a permission-based security model. Igiko has a built-in remote desktop gateway that allows you to establish connections with any of your computer or VM. Thanks to HTML5 RDP control implemented in the web console, users can work with remote desktops from anywhere using a web browser. Web-based tools designed to provide users with features for remote access, management, and monitoring.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Never miss an important event on your Windows systems. As soon as something happens, you will receive a notification and you can react immediately, even when youre on the road. You have access from everywhere simply over your browser. Manage your systems from your Smartphone, Tablet, Notebook or from your Desktop PC. Get more out of your systems by identifying and fixing performance bottlenecks. Just a few mouse clicks is all it takes. Setup takes less than five minutes. Manage and monitor your Windows. Anytime. Anywhere. Free. Manage your systems from your Smartphone, Tablet, Notebook or your Desktop.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Remote monitoring app to control you pc/server from anywhere. Execute tasks like shutdown, reboot, lock station, scripts and more. Remote monitoring app.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Keep the connected devices operational, at any time, wherever they are. Keep the connected devices operational, at any time, wherever they are.
Spyrix Activity Monitoring is a powerful tool to control user activity on MacOS. The key features include: webcam and microphone control, remote monitoring via online account, keylogging, screen capturing, watching Mac screen in real mode, URL blocking, time stats, websites and apps control etc. The application allows different methods of log delivery, including remote monitoring via online dashboard, checking logs manually in the program, and e-mail data delivery. Tool to track user activity on MacOS. The app allows remote control via online dashboard.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Cloud based platform for monitoring and managing physical security, smart cities, and IoT networks. Cloud based platform for monitoring and managing physical security, smart cities, and IoT networks.
(0 reviews)
Bekijk profiel
shopfloor.io is an Industrial IoT application for cloud or on-premises operation with which you can connect your systems, products and employees and visualize all relevant data in well-structured cockpits. Either as the foundation of a scalable and secure industry 4.0 system architecture or by connecting to your existing infrastructure. Tapping into the IoT potential of your machinery creates added value for the manufacturer, the operator and the end-users of the equipment. shopfloor.io is an Industrial IoT application, which connects and visualizes your machinery, products and employees.
Bekijk profiel
Work From Anywhere Yssy is a remote monitoring and management tool that can connect up to 10,000 employees, for Brazilian companies. Work From Anywhere Yssy is a remote monitoring and management tool that can connect up to 10,000 employees, for Brazilian companies.
(0 reviews)
Bekijk profiel
With web portal, you can switch ON and OFF certain features at any time. You can view timesheet, invoice, work snapshots, webcam shoots, keyboard strokes, mouse clicks, website visits and powerful downloadable/shareable reports and get email notifications. If you have a team, then you can add your employee users and then start tracking their time & work. Klick Tracker is a work and employee time tracking desktop software that helps you and your team to record activities
(0 reviews)
Bekijk profiel
Congruity360's advanced monitoring service provides comprehensive, proactive monitoring with real-time alerts and reporting across an entire infrastructure, from servers and storage to network applications, with multiple options for managed ticket escalation and full remediation of incidents. Proactive monitoring features advanced analytics with next-generation capabilities extending beyond traditional incident management. Advanced Monitoring, Event Management, Escalation, and Remediation in One Solution - Monitor your Entire Environment
(0 reviews)
Bekijk profiel
XEOX is a cloud based remote management and monitoring tool with integrated patch management, CMDB & Inventory (Configuration Management Database) unit for your Microsoft Windows server and client infrastructure, software distribution, network management and much more. It is a central place where you can maintain the IT landscape of all computers and servers, which belong to your company and keep track of the inventory and software. Coud based RMM tool with integrated patch management, CMDB, software distribution, network management and much more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Syncro is a combined RMM and PSA Platform that includes Invoicing, Credit Card Payments, Help Desk, Customer Management, Automation, Scripting, Remote Access, Email Marketing and more. Syncro's fully integrated PSA, RMM, and Remote tools work harmoniously together to streamline your workflow so you have more time to focus on driving business growth. From a powerful PSA to an embedded RMM, Remote software, and an MSP-centric Dashboard, Syncro was designed specifically for IT Pros and MSPs. The Modern MSP Platform that combines RMM and PSA features to help MSPs Make More Money and thrive.