Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Abonnementenbeheer software met de meeste reviews van onze gebruikers

46 resultaten
Upodi is een SaaS-platform dat bedrijven schaalbaar en flexibel abonnementsbeheer en oplossingen voor terugkerende facturering biedt. Meer informatie over Upodi
Upodi biedt schaalbaar en flexibel abonnementsbeheer en terugkerende facturering. De oplossing vereenvoudigt terugkerende facturering voor je, zodat jij je kunt concentreren op je kernactiviteiten. H et platform automatiseert je abonnementsbeheer om je inkomsten efficiënt te beveiligen, te behouden en te laten groeien. Het platform elimineert de mogelijkheid van menselijke fouten en bespaart je tijd en resources met handmatige administratieve en afhandelingstaken. Upodi integreert naadloos met toonaangevende financiële en boekhoudkundige oplossingen. Meer informatie over Upodi

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
ABONNEMENTSBEHEER EN TERUGKERENDE FACTURERING - GEMAAKT IN DUITSLAND VOOR EUROPA Meer informatie over billwerk
De alles-in-één-oplossing voor abonnementsbeheer en terugkerende facturering voor je Europese bedrijf op basis van abonnementen. Het platform voldoet aan de Europese normen EU-DSGVO en GOBD, heeft een sterke REST API en biedt een verscheidenheid aan kant-en-klare integraties voor Europese externe leveranciers. Met billwerk groeien je abonnementsinkomsten sneller, je kosten worden geminimaliseerd en je profiteert voortdurend van de hoge productinnovatiegraad van het platform. Meer informatie over billwerk

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Kant-en-klaar product voor terugkerende facturering en abonnementsbeheer dat werkt als een laagje intelligentie bovenop betalingsgateways. Meer informatie over Chargebee
Chargebee is een PCI Niveau 1 gecertificeerd platform voor terugkerende facturering voor SaaS- en op abonnementen gebaseerde bedrijven. Chargebee kan worden geïntegreerd met toonaangevende betalingsga teways over de hele wereld, zodat je het incasseren van betalingen, facturering, e-mailmeldingen en relatiebeheer kunt automatiseren. Met krachtig geïntegreerde integraties zoals Xero, QuickBooks Online, Avalara, NetSuite, Zendesk, MailChimp, ShipStation, Salesforce, Slack en Shopify elimineert Chargelee de moeilijkheden rondom het factureren voor abonnementen. Meer informatie over Chargebee

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Verstrek snel duidelijke contracten, automatiseer facturen, analyseer de prestaties, verwerk belastingen, en meer functies om abonnementen te beheren. Meer informatie over Odoo
Beheer moeiteloos periodieke facturering, abonnees, verkopen en meer met de geautomatiseerde tools van Odoo. Verstrek snel duidelijke contracten en foutloze, geautomatiseerde facturen; handel belastingen af zonder stress en verwerk betalingen, allemaal automatisch op basis van je instellingen. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Zoho Subscriptions is online software voor het beheer van terugkerende facturering en abonnementsbeheer voor je abonnementenbedrijf. Meer informatie over Zoho Subscriptions
Zoho Subscriptions is je totaaloplossing voor terugkerende facturering en abonnementenbeheer. Met Zoho Subscriptions kun je complexe factureringscycli beheren, klantabonnementen overzien, facturering en incasso automatiseren, nieuwe pogingen voor mislukte betalingen beheren en je zakelijke groei analyseren. Tevreden klanten zijn onder meer LogiNext, EuroBox, HeadApp, Mobile Loyalty, Opiniion en anderen. Probeer alle functies in Zoho Subscriptions uit door je vandaag nog aan te melden voor een gratis testaccount! Meer informatie over Zoho Subscriptions

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
De cloudgebaseerde abonnements- en verbruiksgebaseerde oplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Tridens Monetization
Met Tridens Monetization kunnen serviceproviders snel innovatieve digitale abonnementsdiensten en gebruiksgebaseerde diensten lanceren die zich onderscheiden van die van de concurrenten, terugkerende inkomsten ontwikkelen en klantrelaties verdiepen. Bovendien maakt Tridens Monetization automatisering van het factureringsproces mogelijk voor abonnementen in een digitale offerte-order-cash-economie, van offerte, offerteontwerp, beoordeling, belasting, facturering, betalingen, incasso tot rapportage en analytics. Meer informatie over Tridens Monetization

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Nexway maakt het eenvoudig om abonnementsmodellen en factureringsplannen te implementeren die specifiek zijn afgestemd op de unieke behoeften van jouw bedrijf. Meer informatie over Nexway
Dankzij het krachtige abonnementssysteem en het door AI aangedreven verlooppreventieprogramma van Nexway kun je abonnementen verkopen en beheren, de levensduurwaarde van de klant verhogen, langdurige klantloyaliteit opbouwen en de verwachtingen van klanten overtreffen als nooit tevoren. Meer informatie over Nexway

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Uw facturering vanaf het begin is een must voor groei. Het alternatief is handmatige reparatie, met fouten en inkomstenverlies! Meer informatie over Good Sign
Good Sign is een platform voor abonnementsbeheer en terugkerende facturering dat geschikt is voor elk servicebedrijf. Het lost prijs- en factureringsproblemen op en maakt een snelle marktintroductie met nieuwe diensten mogelijk. Ultieme flexibiliteit voor prijsstelling en facturering voor elk bedrijfsmodel op één enkel platform. Geen inkomstenverlies meer door fouten en niet-gefactureerde services. Handmatig werk wordt verminderd. De cashflow is sneller. Boekhoudkundige boekingen zijn automatisch correct. Eenvoudig te integreren in huidige systemen. Meer informatie over Good Sign

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Software voor lidmaatschaps- en databasebeheer brengt alle tools samen die je nodig hebt om je organisatie efficiënt te runnen.
Wild Apricot helpt duizenden organisaties minder tijd te besteden aan administratieve taken, zoals het verwerken van betalingen en het bijwerken van Excel-bestanden, en meer tijd aan het uitbreiden van hun lidmaatschap. Het is ontworpen voor organisaties die worden beheerd door vrijwilligers of weinig personeel en biedt een gebruikersvriendelijke back-end, zodat je geen technisch genie hoeft te zijn om je organisatie naar het volgende niveau te brengen. Bovendien heb je toegang tot een community van collega's en experts die kennis en beste praktijken delen. Dit platform staat voor je klaar! Meer informatie over Wild Apricot

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Verhoog het aantal inschrijvingen en je omzet en voer je evenementen op vakkundige wijze uit met een volledig pakket online registratie- en betaaltools.
Regpack is een uitgebreid online registratieplatform dat internationaal wordt vertrouwd door meer dan 7000 organisaties. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je evenement of programma te beheren, waaronder flexibele creatie van formulieren, realtime dynamische rapportage, geïntegreerde online betalingen, automatische betalingsregelingen, variabele prijzen en meer. Klanten zien een toename van het aantal inschrijvingen en de omzetgroei en zijn efficiënter in de dagelijkse beheerstaken. Meer informatie over Regpack

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement. Meer informatie over Agiled

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Spendesk is slimme software voor zakelijk uitgavenbeheer, met een alles-in-één platform om betalingen, goedkeuringen en rapportage te optimaliseren.
Spendesk helpt bedrijven om hun uitgaven beter te beheren. Dit alles-in-één platform voor uitgavenbeheer biedt fysieke en virtuele betaalkaarten, goedkeuringsworkflows, registratie van ontvangstbewijz en en facturen en geïntegreerde rapportage- en boekhoudfuncties. Geef je werknemers meer mogelijkheden en help je financiële teams om de controle te behouden met realtime inzicht in wat er wordt uitgegeven. Meer dan 1000 toonaangevende bedrijven in het Verenigd Koninkrijk en Europa vertrouwen op Spendesk om hun uitgaven gemakkelijker te maken. Meer informatie over Spendesk

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Chargify is een toonaangevend platform voor terugkerende facturering en abonnementenbeheer.
Chargify is een wereldwijd erkende leider op het gebied van terugkerende facturering en abonnementenbeheer. Chargify Elastic Billing maakt van facturering een concurrentievoordeel voor moderne bedrijven die zich baseren op terugkerende inkomsten en hun aanbod in deze relatie-economie moeten personaliseren en differentiëren. Elastic Billing transformeert de manier waarop bedrijven aanbiedingen verpakken, prijzen en promoten en veranderingen in de loop van de tijd beheren. Meer informatie over Chargify

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Cloudgebaseerde oplossing voor ondernemers om abonnementsactiviteiten te starten met functies zoals orderbeheersysteem, exporteren en meer.
Cloudgebaseerde oplossing voor ondernemers om abonnementsactiviteiten te starten met functies zoals orderbeheersysteem, exporteren en meer. Meer informatie over Subbly

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Een winkelwagentjesoplossing met een aanpasbare editor, pop-ups met formulieren voor afrekenen, een bouwer voor verkooptrechters en nog veel meer.
Een winkelwagentjesoplossing met een aanpasbare editor, pop-ups met formulieren voor afrekenen, een bouwer voor verkooptrechters en nog veel meer. Meer informatie over PayKickstart

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Invoiced helpt 20.000 bedrijven in 92 landen om sneller betaald te worden, minder tijd te verspillen aan incasso's en een betere betaalervaring te bieden.
Invoiced is een bekroond platform waarmee bedrijven sneller worden betaald, minder tijd verspillen aan incasso's en hun klanten een betere betalingservaring bieden. Met meer dan 20.000 klanten in 92 landen en bijna $ 50 miljard aan verwerkte vorderingen is Invoiced een pionier op het gebied van de automatisering van debiteuren. Invoiced is gevestigd in Austin, Texas, en is een hooggewaardeerd platform voor debiteurenautomatisering op Capterra, een leider in de categorie op G2 Crowd en een officieel lid van het Forbes Finance Council. Meer informatie over Invoiced

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Eenvoudig, gestroomlijnd beheer voor fitnessscholen, yoga- en pilatesstudio's, muziek- en dansscholen en meer.
Pike13 is gemakkelijk te gebruiken en aan te leren en stroomlijnt de administratieve taken, zodat je meer tijd kunt besteden aan klantgerichte activiteiten. Met het mobielvriendelijke Pike13-platform kunnen lesgebaseerde bedrijven, zoals fitnesscentra, yoga- en pilatesstudio's, muziek- en dansscholen, en vele anderen al hun bedrijfsactiviteiten beheren, van klanten en lesroosters tot facturering en salarisadministratie. Slimme rapportage biedt bruikbare inzichten over de status van het bedrijf en een klanten-app maakt het gemakkelijk om met klanten in contact te komen. Meer informatie over Pike13

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Met PayRequest kun je moeiteloos betaallinks maken en delen. Alle methoden rechtstreeks via je huidige betalingsaanbieder.
PayRequest is een gebruiksvriendelijke betalingsoplossing waarmee bedrijven betalingslinks kunnen aanmaken. Bedrijven ontvangen hun betalingen sneller door betalingslinks aan te maken die ze via e-mail of sms met hun klanten kunnen delen. De betalingslinks leiden klanten naar betalingspagina's waar ze hun betalingen rechtstreeks kunnen verzenden via de betalingsdienstaanbieder die in de oplossing is geïntegreerd, zoals Stripe of Mollie. Gebruikers kunnen een betalingsmethode aangeven en hun eigen titel, beschrijving en dergelijke toevoegen. Meer informatie over PayRequest

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Stripe Billing is een set tools voor het opbouwen en opschalen van je terugkerende bedrijfsmodel.
Stripe Billing is een nieuwe reeks tools waarmee bedrijven van elke omvang terugkerende bedrijfsmodellen kunnen automatiseren, optimaliseren en schalen. Ontwerp zelfs de meest complexe factureringsmod ellen, van eenvoudige licenties voor zitplaatsen tot complexe gelaagde abonnementen met meerdere lagen op basis van gebruik. Stripe Billing bevat ook een nieuwe manier voor Amerikaanse bedrijven om klanten te factureren. E-mail je klanten een factuur die perfect past bij de branding van je bedrijf en die betalingen veilig zal innen. Meer informatie over Stripe Billing

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Webgebaseerde app voor terugkerende facturering en betalingen waarmee bedrijven tijd kunnen besparen, sneller betaald kunnen worden en omzetrapporten gereed kunnen hebben.
Webgebaseerde app voor terugkerende facturering en betalingen voor bedrijven die tijd willen besparen en sneller betaald willen worden. Met ChargeOver kun je handmatige processen automatiseren en nog steeds dingen als eenmalige kosten gebruiken. Integreer ChargeOver met je boekhoudsoftware (volledige integratie met QuickBooks en Xero) of gebruik de API om ChargeOver rechtstreeks in je eigen applicatie te bouwen. Het stapsgewijze ChargeOver-team uit Minneapolis, MN helpt je graag verder. Meer informatie over ChargeOver

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
De eerste AI-gestuurde oplossing voor sociale media die vanaf de grond is ontworpen voor uitgevers. Maximaliseer het verkeer en de inkomsten uit sociale media.
Echobox is exclusief ontworpen voor uitgevers en is de krachtigste publicatiesoftware voor sociale media. 'De geavanceerde AI-technologieën van Echobox helpen uitgevers verkeer, inkomsten en betrokkenheid van Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn te maximaliseren, terwijl ze tijd en geld besparen. Meer dan 800 toonaangevende uitgevers wereldwijd gebruiken Echobox, waaronder Newsweek, The Times, The Telegraph, Handelsblatt, Le Monde en Conde Nast. De Echobox AI kan aan elke uitgever aangepast worden met behulp van de speciale service. Meer informatie over Echobox

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
SaaSOptics levert B2B-abonnementsbeheer inclusief abonnementsfacturering, opbrengstverantwoording en robuuste abonnementsanalyse.
SaaSOptics is een betaalbare oplossing voor financieel beheer voor opkomende en groeiende B2B SaaS- of abonnementsbedrijven. SaaSOptics biedt uitgebreide GAAP-conforme omzetverantwoording en -rapportage, facturering en sterk geoptimaliseerde analyses voor het volgen van belangrijke abonnementsstatistieken zoals maandelijks terugkerende inkomsten/jaarlijkse geprognotiseerde inkomsten, verloop, levensduurwaarde van de klant en nog veel meer. SaaSOptics biedt opkomende abonnementsbedrijven financiële volwassenheid met out-of-the-box integraties met QuickBooks, Salesforce, Stripe en andere software. Meer informatie over SaaSOptics

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
De abonnementssoftware van QuickFill regelt elk aspect van traditionele en online abonnementsmarketing en -verwerking.
QuickFill software voor het verwerken van abonnementen regelt elk aspect van traditionele en online marketing en circulatie van tijdschriften en nieuwsbrieven. Met QuickFill kun je je omloop vergroten, de kwaliteit van je klantenservice verbeteren, je afhandelingskosten verlagen, je marketing kosteneffectiever maken, online inhoud omzetten in inkomsten, de betalings- en verlengingspercentages verbeteren en meer controle over je financiën uitoefenen. Meer informatie over QuickFill

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Pabbly Subscriptions is slimme online software voor terugkerende facturering en abonnementsbeheer voor alle soorten abonnementbedrijven.
Pabbly Subscriptions is software voor abonnementsbeheer die de volledige levenscyclus van abonnementsfacturering automatiseert en het complexe terugkerende factureringsproces vereenvoudigt. Met behulp van Pabbly Subscriptions kun je de facturering en betalingsverwerking moeiteloos beheren en een onbeperkt aantal productabonnementen creëren. Er zijn tal van functies die Pabbly uniek maken ten opzichte van andere software, zoals geen kosten per transactie, uitgebreide rapportage, aanmaningsbeheer, geïntegreerd partnerbeheersysteem voor slechts $ 19/m. Meer informatie over Pabbly Subscriptions

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
FastSpring is de vertrouwde e-commercepartner voor bedrijven die software over de hele wereld verkopen.
FastSpring is de vertrouwde e-commercepartner voor bedrijven die software over de hele wereld verkopen. Bedrijven die de full-service e-commerce-oplossing van FastSpring gebruiken verkopen meer, blijven flexibel en concurreren op grote schaal. FastSpring is opgericht in 2005 en is een particulier bedrijf met hoofdkantoor in Santa Barbara en een kantoor in Amsterdam. Meer informatie over FastSpring

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Alles-in-één betalingsplatform ontworpen om de handel voor B2B- en B2C-bedrijven te versnellen.
BlueSnap biedt een alles-in-één betalingsplatform dat is ontworpen om de handel voor B2B- en B2C-bedrijven te versnellen. Het platform ondersteunt online en mobiele verkoop, marktplaatsen, abonnemente n, factuurbetalingen, geautomatiseerde debiteuren en handmatige bestellingen via een virtuele terminal. Met een enkele integratie met het platform kun je elke betaling gemakkelijk accepteren. Het platform biedt toegang tot 100 betalingsmethoden, waaronder populaire e-wallets en ingebouwde fraudepreventie van wereldklasse om je verkopen te beschermen. Meer informatie over BlueSnap

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Gebruikt voor het beheren van abonnementen, betalingsverwerking, rapportages en facturering.
SubscriptionFlow is een ultieme leverancier van oplossingen voor bedrijven die worstelen met het beheren van abonnementen. Het is uitgerust met robuuste automatisering en krachtige functies voor het afhandelen van abonnementen, zoals het beheren van meerdere abonnementen, proratie-afhandeling, beheer van aanmaningen en facturering, btw-beheer, een zelfbedieningsportaal voor klanten, een module voor prijsbepaling, betalingsverwerking en efficiënte analyse en rapportages. Meer informatie over SubscriptionFlow

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Met een gebundelde stack voor CPQ, CLM en abonnementsbeheer zijn verlengingen, upsell en cross-sell gemakkelijk.
DealHub biedt een complete en verbonden inkomstenworkflow voor je verkooporganisatie. Speciaal voor degenen die digitale, op abonnementen en gebruik gebaseerde software en diensten verkopen. Met een gebundelde stack voor CPQ, CLM en abonnementsbeheer worden je doelen voor verlengingen, upsell en cross-sell gemakkelijk haalbaar. Hoe? Gegevens over deals worden gesynchroniseerd met je CRM, die altijd up-to-date is, en de verkoop en klantenservice kunnen deals gemakkelijk vinden en aanpassen met gecombineerde contracten. Bovendien kun je contractverlengingen automatiseren. Meer informatie over DealHub

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Acorn is een intuïtieve cloudgebaseerde LMS-software die is ontworpen om het potentieel van je personeel te stimuleren, waardoor leren en ontwikkeling kan worden vereenvoudigd.
Acorn is intuïtieve cloudgebaseerde LMS-software waarmee je snel en eenvoudig e-learning kunt creëren. Creëer gepersonaliseerde leertrajecten. Ontwerp en pas workflows eenvoudig aan voor je personeel. Structureer zelf inhoud of gebruik ontwerptools om snel SCORM- of TinCan-inhoud in te vullen. Acorn is mobielvriendelijk, zodat jij en je personeel nooit een trainingssessie zullen missen. Houd de voortgang van je teams bij met geavanceerde rapportage. Acorn kan ook worden geïntegreerd met alle HR-systemen om beheertaken te automatiseren. Meer informatie over Acorn

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Yokoy automatiseert bedrijfsuitgaven en creditcardprocessen volledig. Controleer alleen speciale gevallen, de rest doet de AI.
Met behulp van kunstmatige intelligentie automatiseert Yokoy het uitgavenbeheer voor middelgrote en grote ondernemingen. Onkostenbeheer, factuurverwerking en slimme bedrijfskaarten worden gecombineerd in één intuïtief platform. Yokoy is een alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Abonnementbeheer via aanpasbare en eenvoudig te integreren terugkerende facturering die kan worden geïntegreerd met populaire betalingsgateways.
Billsby is PCI DSS-compatibele abonnementfactureringssoftware die is ontworpen voor SaaS- en abonnementgebaseerde bedrijven. Krijg dieper inzicht in je klanten met Billsby Value Score. Geautomatiseerd e betalingsverwerking, facturen en aanmaningsbeheer verminderen klantverloop en terugboekingen. Integreert met al je favoriete zakelijke tools. Billsby maakt het gemakkelijk om aan de slag te gaan met je factureringsactiviteiten via drop-in checkout en accountbeheertools, maar biedt ook geavanceerde API-opties. Meer informatie over Billsby

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Een oplossing voor het volgen van kantoor- en IT-middelen die werknemers, hardware, abonnementen en locaties met elkaar verbindt.
Setyl is een speciale oplossing voor het volgen van kantoor- en IT-middelen. Het kan gebruikt worden om bedrijfsmiddelen en software-abonnementen over een organisatie te distribueren, te beheren en terug te halen. Setyl kan zelf en snel worden geïmplementeerd. Setyl vervangt spreadsheets en gedeelde mappen en stelt je in staat om relaties op te bouwen tussen activa, software- en serviceabonnementen en werknemers op verschillende locaties en juridische entiteiten. Meer informatie over Setyl

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Abowire is een whitelabel abonnementsplatform dat alles heeft wat je maar nodig hebt om abonnementen te verkopen. Implementatie is snel. Geproduceerd in Duitsland.
Abowire is een whitelabel abonnementsplatform dat alles heeft wat je maar nodig hebt om abonnementen te verkopen. Onboarding van leden, self-service klantenportal en afrekenen met geautomatiseerde btw-afhandeling in de EU, meerdere betalingsgateways en veel meer. Meer informatie over Abowire

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Gebruik Cloudmore om je facturerings- en beheeruitdagingen voor B2B-abonnementen op te lossen.
Cloudmore is een SaaS-oplossing voor subscription commerce van begin tot eind, beheer en facturering die zelfstandig kan worden gebruikt of via API kan worden geïntegreerd met andere delen van je technologiestack. Gebruik Cloudmore om een gebruiksvriendelijke self-service-ervaring op de markt te brengen, te verkopen, te beheren en aan je klanten aan te bieden. Cloudmore-klanten kunnen hun servicecatalogus bouwen zonder code of een van de vooraf geïntegreerde diensten gebruiken, via je commerciële overeenkomst met je leverancier, of toegang krijgen tot een van de geïntegreerde tools. Meer informatie over Cloudmore

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren.
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren. EQUP is ontworpen om de kloof te overbruggen tussen de momenteel beschikbare oplossingen en de vereisten van eigenaren van kleine bedrijven. Unieke functies: - inventarispooling; - gratis versie heeft geen functiebeperkingen; - speciale resources om je account te beheren; - sectorspecifieke oplossingen. Meer informatie over EQUP

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
SportMember gratis software voor lidmaatschapsbeheer met opstellingsfunctie, teamagenda, betaling van bijdragen, statistieken en meer.
SportMember is een ideale softwaretool voor het beheer van sportclubs voor elke coach of clubbeheerder. Het systeem bevat functionaliteiten zoals een teamagenda, volledige teamlijsten, sportstatistiek en/-tactieken, algemene sms-berichten/pushherinneringen/e-mails en de mogelijkheid om de betaling van de lidmaatschapsbijdrage automatisch te regelen. Plan je clubmiddelen zoals kleedkamer- en veldtoewijzing voor specifieke teams. SportMember maakt het leven makkelijker voor leden, coaches, beheerders en zelfs ouders. Mis nooit meer een training of wedstrijd. Meer informatie over SportMember

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Zylo helpt bedrijven hun volledige SaaS-footprint te ontdekken, licenties, verlengingen en gebruik te beheren en waarde te optimaliseren.
Zylo, het grootste onafhankelijke SaaS-beheerplatform voor ondernemingen, transformeert de manier waarop bedrijven hun SaaS-toepassingsportfolio's beheren. Door middel van een SaaS-discoverymethode (octrooi aangevraagd) creëert Zylo transparantie over SaaS-uitgaven, eigendom, licentiegebruik en gebruikersfeedback. Het SaaS-beheerplatform van Zylo biedt een gecentraliseerd registratiesysteem waarmee bedrijfsleiders hun SaaS-investeringen volledig kunnen beheren, meten en optimaliseren. Meer informatie over Zylo

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Multipub is een abonnements- en doelgroepsmanagementplatform voor het automatiseren van accounting, uitvoering en marketing.
Multipub is een abonnements- en doelgroepsmanagementplatform voor het automatiseren van accounting, uitvoering en marketing. Het platform is beschikbaar op locatie of in de cloud en helpt bedrijven om hun doelgroep uit te breiden, hun klanten te leren kennen en meer te doen met minder. Of je nu inkomsten uitstelt of meerdere producten bijhoudt op klantniveau, Multipub helpt je bij het stroomlijnen van boekhoud-, klantenservice-, fulfillment- en marketingactiviteiten. Meer informatie over Multipub

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Maak met deze hoogwaardige software voor abonnementsbeheer facturering een onderdeel van je toolkit voor klantervaringen - Cerillion Skyline.
Cerillion Skyline is een krachtig cloud-platform voor facturering voor de volgende generatie abonnementen en op gebruik gebaseerde diensten. Skyline is gebouwd voor flexibiliteit en prestaties en is een sectoragnostisch platform voor terugkerende facturering, ideaal voor zowel B2B- als B2C-abonnementsbedrijven die hun processen voor abonnementsbeheer willen automatiseren. Skyline is ontwikkeld door experts in uitstekend presterende systemen voor facturering en transactieverwerking van ondernemingen en is ideaal voor zowel ondernemingen als snelgroeiende startups. Meer informatie over Cerillion Skyline

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Cloudgebaseerde software voor abonnementsfacturering die contractverlengingen maximaliseert en meerdere valuta's en betaalmethoden ondersteunt.
Cloudgebaseerde software voor abonnementsfacturering die contractverlengingen maximaliseert en meerdere valuta's en betaalmethoden ondersteunt. Meer informatie over cleverbridge

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Upzelo is een baanbrekende nieuwe manier voor abonnementsbedrijven om hun klantverloop te verminderen en hun abonnementsbehoud te verbeteren.
Upzelo is een webgebaseerd platform waarmee bedrijven hun abonnementen kunnen beheren, hun verloop kunnen verminderen en hun abonnementsbehoud kunnen verbeteren. Upzelo grijpt in vóór de opzegging en door aangepaste aanbiedingen, realtime gegevens en betere klantenfeedback werkt het om je verloop te verminderen. Hierdoor kun je stoppen met het verspillen van je tijd en geld aan pogingen om afgevallen klanten terug te winnen. Het is tijd om behoud meer aandacht te geven. Meer informatie over Upzelo

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Buckaroo biedt een complete oplossing voor het beheer van abonnementen. Hierbij zijn de facturatie, inning en opvolging van abonnementen volledig geautomatiseerd.
Met Buckaroo Subscriptions kun je eenvoudig en veilig de betalingen van abonnementen verwerken. De facturatie, inning en opvolging van abonnements-betalingen zijn hierbij volledig te automatiseren. Stel eenvoudig je eigen producten en prijsplannen op en je kunt direct aan de slag met op maat gesneden abonnementen voor je klanten. De geïntegreerde Credit Management module zorgt voor een verhoogde conversie van je abonnementsbetalingen. In het back-end systeem van Buckaroo zijn alle abonnementen en bijbehorende facturen terug te vinden. Meer informatie over Buckaroo

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Een flexibel automatiseringsplatform van bestelling tot betaling dat merken helpt bij het creëren en beheren van terugkerende inkomsten en het bevorderen van de loyaliteit.
Het platform streeft ernaar een effectief en flexibel platform voor automatisering van bestellingen tot contanten te bouwen dat merken in meerdere sectoren helpt bij het creëren en beheren van terugkerende inkomsten en het verbeteren van hun klanttevredenheid. Meer informatie over Valuein

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Accesstype stelt uitgevers in staat om inkomsten te genereren met paywalls en inhoudsabonnementen.
Uitgevers zitten al lang achter de centen-per-klik-inkomstenmodellen aan die hen overleveren aan advertentienetwerken met onvoorspelbare inkomsten en clickbait-inhoud. Accesstype biedt uitgevers de mogelijkheid om over te stappen op een datawall en paywalls die de loyaliteit van het publiek vergroten en voorspelbare lezersinkomsten genereren. Enkele van de belangrijkste functies van het toegangstype zijn: flexibele modellen voor het genereren van inkomsten, waaronder pay-per-article, op categorieën gebaseerde abonnementen, terugkerende donaties en meer. Meer informatie over Accesstype

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
De online oplossingen voor betalingsverwerking van Solidgate optimaliseren je betalingsmethoden, verbeteren de conversie en bestrijden fraude en terugboekingen.
Solidgate is een platform voor betalingsverwerking waarmee online bedrijven over de hele wereld moeiteloos inkomsten kunnen genereren. Met Solidgate kun je op een tijd- en kostenefficiënte manier nieuwe markten aanboren dankzij een ecosysteem van fintech-producten: van kaartwerving en APM's (Application Performance Management) tot oplossingen voor fraudebestrijding en terugboekingsbeheer. Dankzij de producten krijgen je klanten een naadloze koopervaring, wordt je bedrijf soepel en snel online betaald en voldoet het aan de hoogste normen voor beveiliging, stabiliteit en naleving. Meer informatie over Solidgate

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer