Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Abonnementenbeheer software

Abonnementenbeheer software ondersteunt bedrijven die hun producten en diensten op abonnementsbasis aanbieden door flexibele factureringsopties en promotie-automatisering mogelijk te maken.

55 resultaten

Zoho Billing automatiseert alles van upselling tot annuleringen, waardoor je abonnementen op schaal kunt beheren. Meer informatie over Zoho Billing
Met Zoho Billing kun je met één klik abonnementen creëren, beheren, pauzeren, annuleren, opnieuw activeren of verlengen. Je kunt op elk moment in de factureringscyclus upgrades en downgrades uitvoeren. Meer informatie over Zoho Billing

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Chargebee is het vertrouwde platform voor abonnementenbeheer in verschillende regio's, sectoren en van startups tot grote ondernemingen. Meer informatie over Chargebee
Software voor het automatiseren en optimaliseren van je volledige levenscyclus van terugkerende inkomsten. Chargebee biedt bedrijven de mogelijkheid om een uitzonderlijke abonnementservaring te bieden aan teams en eindgebruikers, waarbij ze kunnen schalen zonder belemmerd te worden door beperkingen van de technische infrastructuur, rigide bedrijfsmodellen, nalevingsregels of groeipijnen. Bedrijven vertrouwen op Chargebee om hun volledige levenscyclus van terugkerende inkomsten te ondersteunen, van facturering van abonnementen tot contant geld, boekhouding, verlenging en meer. Meer informatie over Chargebee

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Verstrek snel duidelijke contracten, automatiseer facturen, analyseer de prestaties, verwerk belastingen, en meer functies om abonnementen te beheren. Meer informatie over Odoo
Beheer moeiteloos periodieke facturering, abonnees, verkopen en meer met de geautomatiseerde tools van Odoo. Verstrek snel duidelijke contracten en foutloze, geautomatiseerde facturen; handel belastingen af zonder stress en verwerk betalingen, allemaal automatisch op basis van je instellingen. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Software voor lidmaatschaps- en databasebeheer brengt alle tools samen die je nodig hebt om je organisatie efficiënt te runnen.
Wild Apricot helpt duizenden organisaties minder tijd te besteden aan administratieve taken, zoals het verwerken van betalingen en het bijwerken van Excel-bestanden, en meer tijd aan het uitbreiden van hun lidmaatschap. Het is ontworpen voor organisaties die worden beheerd door vrijwilligers of weinig personeel en biedt een gebruikersvriendelijke back-end, zodat je geen technisch genie hoeft te zijn om je organisatie naar het volgende niveau te brengen. Bovendien heb je toegang tot een community van collega's en experts die kennis en beste praktijken delen. Dit platform staat voor je klaar! Meer informatie over WildApricot

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Verhoog het aantal inschrijvingen en je omzet en voer je evenementen op vakkundige wijze uit met een volledig pakket online registratie- en betaaltools.
Regpack is een uitgebreid online registratieplatform dat internationaal wordt vertrouwd door meer dan 7000 organisaties. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je evenement of programma te beheren, waaronder flexibele creatie van formulieren, realtime dynamische rapportage, geïntegreerde online betalingen, automatische betalingsregelingen, variabele prijzen en meer. Klanten zien een toename van het aantal inschrijvingen en de omzetgroei en zijn efficiënter in de dagelijkse beheerstaken. Meer informatie over Regpack

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement. Meer informatie over Agiled

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
SaaSOptics levert B2B-abonnementsbeheer inclusief abonnementsfacturering, opbrengstverantwoording en robuuste abonnementsanalyse.
SaaSOptics is een betaalbare oplossing voor financieel beheer voor opkomende en groeiende B2B SaaS- of abonnementsbedrijven. SaaSOptics biedt uitgebreide GAAP-conforme omzetverantwoording en -rapportage, facturering en sterk geoptimaliseerde analyses voor het volgen van belangrijke abonnementsstatistieken zoals maandelijks terugkerende inkomsten/jaarlijkse geprognotiseerde inkomsten, verloop, levensduurwaarde van de klant en nog veel meer. SaaSOptics biedt opkomende abonnementsbedrijven financiële volwassenheid met out-of-the-box integraties met QuickBooks, Salesforce, Stripe en andere software. Meer informatie over Maxio

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Spendesk is slimme software voor zakelijk uitgavenbeheer, met een alles-in-één platform om betalingen, goedkeuringen en rapportage te optimaliseren.
Spendesk helpt bedrijven om hun uitgaven beter te beheren. Dit alles-in-één platform voor uitgavenbeheer biedt fysieke en virtuele betaalkaarten, goedkeuringsworkflows, registratie van ontvangstbewijzen en facturen en geïntegreerde rapportage- en boekhoudfuncties. Geef je werknemers meer mogelijkheden en help je financiële teams om de controle te behouden met realtime inzicht in wat er wordt uitgegeven. Meer dan 1000 toonaangevende bedrijven in het Verenigd Koninkrijk en Europa vertrouwen op Spendesk om hun uitgaven gemakkelijker te maken. Meer informatie over Spendesk

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Cloudgebaseerde oplossing voor ondernemers om abonnementsactiviteiten te starten met functies zoals orderbeheersysteem, exporteren en meer.
Cloudgebaseerde oplossing voor ondernemers om abonnementsactiviteiten te starten met functies zoals orderbeheersysteem, exporteren en meer. Meer informatie over Subbly

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen.
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen. Meer informatie over authorize.net

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Een winkelwagentjesoplossing met een aanpasbare editor, pop-ups met formulieren voor afrekenen, een bouwer voor verkooptrechters en nog veel meer.
Een winkelwagentjesoplossing met een aanpasbare editor, pop-ups met formulieren voor afrekenen, een bouwer voor verkooptrechters en nog veel meer. Meer informatie over PayKickstart

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Rentle is verhuursoftware voor verhuurbedrijven, die de handmatige taken automatiseert en het verhuurbeheer moeiteloos maakt.
Rentle is volledig op commissie gebaseerde verhuursoftware zonder vaste kosten. Rentle voorziet in de behoeften van zowel een eenmansverhuurwinkel als een groter B2C-verhuurbedrijf. Het doel van dit platform is om betere huurervaringen te creëren, zowel voor de medewerker als de eindgebruiker. Dit platform automatiseert de verhuuractiviteiten, digitaliseert de huurcontracten en helpt bedrijven te groeien door middel van intelligente oplossingen voor upselling en aftermarketing. Rentle werkt zowel voor online als offline verhuur. Meer informatie over Twice Commerce

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Stripe Billing is een set tools voor het opbouwen en opschalen van je terugkerende bedrijfsmodel.
Stripe Billing is een nieuwe reeks tools waarmee bedrijven van elke omvang terugkerende bedrijfsmodellen kunnen automatiseren, optimaliseren en schalen. Ontwerp zelfs de meest complexe factureringsmodellen, van eenvoudige licenties voor zitplaatsen tot complexe gelaagde abonnementen met meerdere lagen op basis van gebruik. Stripe Billing bevat ook een nieuwe manier voor Amerikaanse bedrijven om klanten te factureren. E-mail je klanten een factuur die perfect past bij de branding van je bedrijf en die betalingen veilig zal innen. Meer informatie over Stripe Billing

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Invoiced helpt 20.000 bedrijven in 92 landen om sneller betaald te worden, minder tijd te verspillen aan incasso's en een betere betaalervaring te bieden.
Invoiced is een bekroond platform waarmee bedrijven sneller worden betaald, minder tijd verspillen aan incasso's en hun klanten een betere betalingservaring bieden. Met meer dan 20.000 klanten in 92 landen en bijna $ 50 miljard aan verwerkte vorderingen is Invoiced een pionier op het gebied van de automatisering van debiteuren. Invoiced is gevestigd in Austin, Texas, en is een hooggewaardeerd platform voor debiteurenautomatisering op Capterra, een leider in de categorie op G2 Crowd en een officieel lid van het Forbes Finance Council. Meer informatie over Invoiced

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Eenvoudig, gestroomlijnd beheer voor fitnessscholen, yoga- en pilatesstudio's, muziek- en dansscholen en meer.
Pike13 is gemakkelijk te gebruiken en aan te leren en stroomlijnt de administratieve taken, zodat je meer tijd kunt besteden aan klantgerichte activiteiten. Met het mobielvriendelijke Pike13-platform kunnen lesgebaseerde bedrijven, zoals fitnesscentra, yoga- en pilatesstudio's, muziek- en dansscholen, en vele anderen al hun bedrijfsactiviteiten beheren, van klanten en lesroosters tot facturering en salarisadministratie. Slimme rapportage biedt bruikbare inzichten over de status van het bedrijf en een klanten-app maakt het gemakkelijk om met klanten in contact te komen. Meer informatie over Pike13

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Online software voor het beheren van vechtsportscholen, met lidmaatschapsbeheer, facturering, een website voor de sportschool, marketingtools en meer.
Ontdek de perfecte software voor abonnementsbeheer voor je sportschool, fitnessclub, vechtsportschool of yogastudio. Beheer leden, ontvang automatische betalingen en stroomlijn je bedrijf met aantrekkelijke rapporten. Maak indruk op je leden en behoud ze door hun ervaring te verbeteren en te zorgen dat ze over je praten. Verhoog je inkomsten met eenvoudig in te stellen verkoopautomatisering. Bouw binnen enkele minuten je eigen website met behulp van de sjablonen om meer leads vast te leggen. Geen verkoopgesprek vereist - probeer het 30 dagen gratis. Meer informatie over Gymdesk

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Met PayRequest kun je moeiteloos betaallinks maken en delen. Alle methoden rechtstreeks via je huidige betalingsaanbieder.
PayRequest is een gebruiksvriendelijke betalingsoplossing waarmee bedrijven betalingslinks kunnen aanmaken. Bedrijven ontvangen hun betalingen sneller door betalingslinks aan te maken die ze via e-mail of sms met hun klanten kunnen delen. De betalingslinks leiden klanten naar betalingspagina's waar ze hun betalingen rechtstreeks kunnen verzenden via de betalingsdienstaanbieder die in de oplossing is geïntegreerd, zoals Stripe of Mollie. Gebruikers kunnen een betalingsmethode aangeven en hun eigen titel, beschrijving en dergelijke toevoegen. Meer informatie over PayRequest

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
De eerste AI-gestuurde oplossing voor sociale media die vanaf de grond is ontworpen voor uitgevers. Maximaliseer het verkeer en de inkomsten uit sociale media.
Echobox is exclusief ontworpen voor uitgevers en is de krachtigste publicatiesoftware voor sociale media. 'De geavanceerde AI-technologieën van Echobox helpen uitgevers verkeer, inkomsten en betrokkenheid van Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn te maximaliseren, terwijl ze tijd en geld besparen. Meer dan 800 toonaangevende uitgevers wereldwijd gebruiken Echobox, waaronder Newsweek, The Times, The Telegraph, Handelsblatt, Le Monde en Conde Nast. De Echobox AI kan aan elke uitgever aangepast worden met behulp van de speciale service. Meer informatie over Echobox

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Webgebaseerde app voor terugkerende facturering en betalingen waarmee bedrijven tijd kunnen besparen, sneller betaald kunnen worden en omzetrapporten gereed kunnen hebben.
Webgebaseerde app voor terugkerende facturering en betalingen voor bedrijven die tijd willen besparen en sneller betaald willen worden. Met ChargeOver kun je handmatige processen automatiseren en nog steeds dingen als eenmalige kosten gebruiken. Integreer ChargeOver met je boekhoudsoftware (volledige integratie met QuickBooks en Xero) of gebruik de API om ChargeOver rechtstreeks in je eigen applicatie te bouwen. Het stapsgewijze ChargeOver-team uit Minneapolis, MN helpt je graag verder. Meer informatie over ChargeOver

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Met een gebundelde stack voor CPQ, CLM en abonnementsbeheer zijn verlengingen, upsell en cross-sell gemakkelijk.
DealHub biedt een complete en verbonden inkomstenworkflow voor je verkooporganisatie. Speciaal voor degenen die digitale, op abonnementen en gebruik gebaseerde software en diensten verkopen. Met een gebundelde stack voor CPQ, CLM en abonnementsbeheer worden je doelen voor verlengingen, upsell en cross-sell gemakkelijk haalbaar. Hoe? Gegevens over deals worden gesynchroniseerd met je CRM, die altijd up-to-date is, en de verkoop en klantenservice kunnen deals gemakkelijk vinden en aanpassen met gecombineerde contracten. Bovendien kun je contractverlengingen automatiseren. Meer informatie over DealHub

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Platform voor betalingsverwerking waarmee bedrijven de betaalervaring van klanten kunnen beheren met behulp van marketingbanners, berichten op locatie en meer.
Platform voor betalingsverwerking waarmee bedrijven de betaalervaring van klanten kunnen beheren met behulp van marketingbanners, berichten op locatie en meer. Meer informatie over Klarna

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Zuora zit tussen je CRM en ERP en is de enige oplossing die alle abonnementsprocessen van bestelling tot betaling in realtime beheert.
Zuora stelt ondernemingen in staat om een bedrijf te lanceren, te beheren en om te zetten naar een abonnementgebaseerd bedrijf. Het productpakket van Zuora is ontworpen voor het automatiseren van terugkerende facturering, incasso's, offertes, inkomstenherkenning en abonnementsstatistieken. Verminder het verloop, automatiseer de facturering en laat je abonnementsactiviteiten groeien met Zuora. Meer informatie over Zuora

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
Yokoy automatiseert bedrijfsuitgaven en creditcardprocessen volledig. Controleer alleen speciale gevallen, de rest doet de AI.
Met behulp van kunstmatige intelligentie automatiseert Yokoy het uitgavenbeheer voor middelgrote en grote ondernemingen. Onkostenbeheer, factuurverwerking en slimme bedrijfskaarten worden gecombineerd in één intuïtief platform. Yokoy is een alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
De abonnementssoftware van QuickFill regelt elk aspect van traditionele en online abonnementsmarketing en -verwerking.
QuickFill software voor het verwerken van abonnementen regelt elk aspect van traditionele en online marketing en circulatie van tijdschriften en nieuwsbrieven. Met QuickFill kun je je omloop vergroten, de kwaliteit van je klantenservice verbeteren, je afhandelingskosten verlagen, je marketing kosteneffectiever maken, online inhoud omzetten in inkomsten, de betalings- en verlengingspercentages verbeteren en meer controle over je financiën uitoefenen. Meer informatie over QuickFill

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Zelfserviceportal
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik