Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Kassasystemen voor detailhandel

Kassasystemen voor de detailhandel zijn essentieel in de dagelijkse activiteiten van winkels omdat ze het kassa- en voorraadbeheer automatiseren.

109 resultaten
Incwo POS is een eenvoudig en intuïtief POS-systeem voor de detailhandel dat helpt bij het beheren en verkopen van je producten. Een geweldige keuze aan opties om je te helpen je bedrijf te beheren. Meer informatie over incwo
Vereenvoudig het beheer van je detailhandelsbedrijf met incwo POS, de alles-in-één kassaoplossing, NF 525-gecertificeerd. Reken binnen enkele seconden een verkoop af door een streepjescode te scannen of rechtstreeks vanaf het aanraakscherm. Beheer je klantaccounts en stel moeiteloos je loyaliteitsprogramma's in. Bespaar tijd door geïntegreerde inkoopcatalogi te gebruiken. Neem gegevensgestuurde beslissingen om je bedrijf te laten groeien door kosten en omzet in realtime bij te houden en waarschuwingen voor lage voorraad te automatiseren. Meer informatie over incwo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Een eenvoudig SaaS-platform voor B2B-handel waarmee bedrijven hun productcatalogi, klanten, bestellingen, aanbiedingen, ontwerpen, tracking en meer kunnen beheren. Meer informatie over DJUST
DJUST is een oplossing voor B2B-handel van de volgende generatie. Alles wat complex is in digitaal B2B, heeft DJUST vereenvoudigd. De oplossing ondersteunt toonaangevende merken en bedrijven met een robuust en eenvoudig API-first-platform. Dankzij een modulaire interface en out-of-the-box oplossing kunnen bedrijven schalen en sneller groeien omdat ze een naadloze digitale ervaring kunnen leveren. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione en Seafoodia, Yack en vele andere hoogwaardige klanten vertrouwen op DJUST om hun digitale handel te moderniseren en opnieuw vorm te geven. Meer informatie over DJUST

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen. Meer informatie over PayPal

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Shopify is een handelsplatform dat verkoop eenvoudig maakt voor iedereen – online, op een winkellocatie en alles daartussenin.
Shopify is een handelsplatform dat verkoop eenvoudig maakt voor iedereen – online, op een winkellocatie en alles daartussenin. Shopify biedt een professionele online winkel, een betaaloplossing om creditcards te accepteren en de Shopify POS-applicatie om verkoop te stimuleren. Op dit moment heeft Shopify meer dan 160.000 retailers in 100 verschillende landen, waaronder: Tesla Motors, Gatorade, Forbes, Amnesty International, Encyclopedia Britannica, Maxim Magazine, CrossFit, Black Milk Clothing, Herschel Sup. Meer informatie over Shopify

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent. Meer informatie over Square Point of Sale

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Verwerk mobiele betalingen via chip- of mobiele kaartlezers met een creditcardverwerkingssysteem voor smartphones en tablets.
Verwerk mobiele betalingen via chip- of mobiele kaartlezers met een creditcardverwerkingssysteem voor smartphones en tablets. Meer informatie over PayPal Zettle

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één cloudoplossing voor bedrijfsmanagement die meer dan 32.000 organisaties helpt effectiever te werken door kernprocessen te automatiseren en realtime inzicht te bieden in operationele en financiële prestaties. NetSuite geeft bedrijven duidelijk inzicht in hun informatie en controle over hun bedrijf, dankzij één geïntegreerd pakket van toepassingen voor het beheer van boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain- en magazijnactiviteiten. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je leven gemakkelijker te maken.
De geavanceerde salonsoftware van Booker helpt je je salon te runnen en te laten groeien met een alles-in-één platform dat begrijpt dat jij je liever op je klanten concentreert dan op je administratieve taken. Beheer je online boekingen, verkooppunten, lidmaatschaps- en loyaliteitsprogramma's, terwijl je tegelijkertijd nieuwe klanten aantrekt en ervoor zorgt dat ze terugkomen. Altijd en overal toegang tot je salonzaak met de veilige, kosteneffectieve, cloudgebaseerde software van Booker. Meer informatie over Booker

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Dit cloudgebaseerde EPOS centraliseert het voorraadbeheer, werknemersbeheer, de verkooprapportage en boekhouding op verschillende locaties en kanalen.
Future-proof your retail business with Lightspeed POS and its features like contactless payment, omnichannel loyalty & advanced eCommerce solution. Manage your inventory, customers, employees, and sales from your laptop, iPad, or mobile phone! Accept all payment methods and cut down your check-out time in-store & online. Save time by using integrated purchasing catalogs. Make data-driven decisions to grow your business by tracking costs, old inventory and automating low stock alerts. Meer informatie over Lightspeed Retail

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7 Omni

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Alles-in-één verhuursoftware voor kleine en middelgrote bedrijven.
De alles-in-één verhuursoftware voor iedere branche: evenementenverhuur, partyverhuur, cameraverhuur, fietsverhuur, materiaalverhuur en meer. Met Booqable beheer je jouw verhuurbedrijf op één centrale en gebruiksvriendelijke plek. Beheer voorraad en beschikbaarheid, plan reserveringen, maak je eigen verhuurwebshop (of integreer met je bestaande website), ontvang betalingen en beheer ook onderweg boekingen met de mobiele app. Ontdek waarom al meer dan 3.000 verhuurders je voor gingen en probeer Booqable 14 dagen gratis. Meer informatie over Booqable

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
CAKE van Sysco heeft zijn POS-systeem ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften van restaurants. Een eenvoudige, intuïtieve en kostenvriendelijke oplossing.
CAKE, van Sysco, heeft zijn POS (Point of Service) gebouwd om aan de eisen van quick- en full service restaurants te voldoen. Het is eenvoudig, intuïtief en kostenvriendelijk. Beheer Quick Service-spitsuren moeiteloos met lijnreducerende bestelpads die de verkeersstroom regelen en een klantgericht display voor gasten om privé te betalen, een fooi te geven en te ondertekenen vanaf hun eigen scherm. Geef je full-service POS een enorme boost met rijke gastprofielen en automatische tafelstatusupdates. CAKE POS maakt het gemakkelijk voor restaurants om elke dag meer gedaan te krijgen. Meer informatie over CAKE POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem dat is gebouwd om de efficiëntie te verbeteren en de kosten drastisch te verlagen.

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Square for Retail biedt alle tools om vlot te verkopen met een POS, online store, voorraad, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd.
Square for Retail biedt alle tools die je nodig hebt om vlot te verkopen met software, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd. Verkoop naadloos in de winkel en online met een geïntegreerde online store. Handel binnen enkele seconden verkopen af met de gebruiksvriendelijke POS voor iPad. Volg en verplaats inventaris op meerdere locaties en krijg inzicht in je winstmarge. Beheer je medewerkers met tijdkaarten. Voeg inventaris toe vanuit je POS en maak direct klantprofielen. Genereer en print streepjescodelabels. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over Square for Retail

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Meer dan 5000 eigenaren van tweedehandswinkels net zoals jij, vertrouwen hun zaak toe aan ConsignPro. Betaal één keer en het is van jou. Gratis financiering ook mogelijk.
ConsignPro is een favoriet in de sector waarop sinds 1996 door meer dan 5000 wederverkopers wordt vertrouwd. Het innovatieve hoofdmenu maakt ConsignPro een van de gemakkelijkste programma's om te gebruiken, en hun ondersteuningsteam is altijd beschikbaar als je vastloopt. ConsignPro verwerkt detailhandelsverkooppunten, inventaris, afzenders en klantenbeheer, e-commerce en robuuste boekhouding van winkels voor een groot aantal consignatiesegmenten, waaronder kleding, antiek, bruidsartikelen, meubelen, kunst, boeken en sportartikelen. Probeer de proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over ConsignPro

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Gratis cloudgebaseerd POS voor cafés en winkels met voorraadbeheer, loyaliteitsprogramma, elektronische ontvangstbewijzen en klantcommunicatie.
Beheer je verkoop- en loyaliteitsprogramma en inventaris vanaf een smartphone of tablet. Je kunt je klanten werven, behouden en betrekken, hun gemiddelde uitgaven verhogen, voorraad beheren en verkoopanalyse visualiseren. Stuur berichten en e-ontvangstbewijzen naar je klanten en verzamel waardevolle feedback. Meer informatie over Loyverse POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Het is alles-in-één, geavanceerde software voor de esthetische sector.
AestheticsPro is complete software voor esthetiek. AestheticsPro levert de tools die je nodig hebt om de activiteiten van je kuuroord te beheren, met HIPAA Cloud-conforme elektronische grafieken, geïntegreerde POS, gerichte marketing en resultaatgerichte rapportage. Het is alles-in-één, geavanceerde software voor de esthetische sector. Meer informatie over AestheticsPro

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
>> De alles-in-één software voor salons met meer dan 3 werknemers << Beheer de marketing, afspraken, voorraad en het personeel met volledige ondersteuning.
>>> De alles-in-één software voor salons met meer dan 3 werknemers <<< Het bekroonde Phorest biedt alles wat je nodig hebt om je klanten vaker te laten langskomen, meer te laten uitgeven en doorverwijzingen te genereren, inclusief e-mail-/sms-marketing, apps met logo van de salon en loyaliteitsprogramma (TreatCard), geautomatiseerd contact met klanten die dreigen af te haken plus Google-, Yelp- en Facebook-beoordelingen. Bovendien kun je moeiteloos afspraken, voorraden, roosters beheren en een reeks rapporten ontvangen over alle onderdelen van je salon. Meer informatie over Phorest

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf.
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf en je te helpen tijd te besparen. Je kunt profiteren van vele functies die je professionele leven gemakkelijker maken. Voordelen van de BooksyBiz App: * Zelfbediening voor klanten * Agendabeheer * Klantbeheer * Bedrijfsmanagement * Verkooppunt * Tools voor marketing en loyaliteit Booksy werkt met een verlengbaar maandelijks abonnement afhankelijk van het aantal medewerkers. Meer informatie over Booksy

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Met PHP POS voor Mac, pc, iOS of Android betaal je niet meer dan $ 34/maand per locatie voor geavanceerde functies die nodig zijn in de huidige retailmarkt.
Krachtige retail POS voor Mac, pc, iOS en Android ontworpen voor een klein tot middelgroot bedrijf en zijn meerdere locaties. Service en ondersteuning begint met een vrijblijvende proefperiode en is vervolgens $ 28,25 - $ 34/maand per locatie met meerdere factureringsopties. PHP POS biedt voortdurende software-updates en toonaangevende ondersteuning in de VS. Vergelijkbare functies omvatten e-commerce, open platform-creditcardintegratie, winkelaccounts, loyaliteitsprogramma's en andere geavanceerde functies die je verwacht in de huidige retailmarkt. Meer informatie over PHP Point of Sale

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
talech is cloudgebaseerde verkooppuntsoftware voor de iPad voor restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven.
Een bedrijf runnen is tijdrovend, maar POS-software van talech helpt taken te stroomlijnen en tijd vrij te maken. Met het intuïtieve ontwerp helpt talech restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven hun activiteiten te vereenvoudigen en inzichten te verkrijgen om betere beslissingen te nemen. Met een paar klikken kunnen verkopers vele handelingen verrichten; inventaris eenvoudig bijhouden; bestellingen splitsen, samenvoegen en aanpassen; medewerkers beheren en arbeidskosten bewaken; loyaliteit opbouwen met het ingebouwde CRM-platform. Inclusief gratis 24/7 ondersteuning. Meer informatie over talech

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Revel Systems is een cloudgebaseerde verkooppuntoplossing (POS) voor de iPad die snel, intuïtief en veilig is.
Revel Systems is een robuuste, cloudgebaseerde iPad-oplossing voor verkooppunten (POS) die de ambities van restaurants en detailhandelaars ondersteunt. Als schaalbare oplossing kan Revel zowel voldoen aan de behoeften van onafhankelijke bedrijven met meerdere terminals en meer dan twee locaties, als die van kleine, middelgrote en grote ketens. De Revel POS is snel, intuïtief en veilig, het biedt uitgebreide interne functies en kan naadloos worden geïntegreerd met partners die zijn gespecialiseerd in salarisadministratie, voorraadbeheer, CRM en andere functies. Meer informatie over Revel Systems

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Webgebaseerde software voor verkooppunten en voorraadbeheer in de detailhandel, ontworpen voor iOS. Vanaf $ 99/maand.
Vend is cloudgebaseerde software voor verkooppunten die is ontworpen voor detailhandelaars om te verkopen en hun bedrijf te meten, beheren en te laten groeien. Detailhandelaars in meer dan 20.000 winkels gebruiken Vend om betalingen te accepteren, klanten te volgen, voorraad te beheren en bedrijfsanalyses uit te voeren voor realtime inzichten in de bedrijfsprestaties. Vend geeft detailhandelaars toegang tot tools die krachtiger en intuïtiever zijn dan ondernemingsbrede systemen, tegen een fractie van de kosten. Meer informatie over Vend

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Verhoog de verkoop, behaal doelen en bereik succes met het krachtige Meevo 2 cloudgebaseerde groeiplatform.
Millennium biedt alles wat je nodig hebt om je schoonheids- of wellnessbedrijf te runnen en te laten groeien. Verhoog de verkoop, behaal doelen en bereik succes met het krachtige Meevo 2 cloudgebaseerde groeiplatform. Intuïtieve technologie zorgt ervoor dat je altijd gesynchroniseerd bent, van je pc of Mac-computer tot alle iOS- en Android-apparaten, waar je ook bent. Dat wordt bedoeld met betere prestaties leveren. Meer informatie over Meevo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Webgebaseerde software voor de verhuur van apparatuur met mobiele apps. Het is de enige verhuuroplossing die in staat is om elk stuk apparatuur te traceren.
EZRentOut is de enige verhuursoftware die in staat is om elk stuk apparatuur te traceren. Beheer de verhuur van apparatuur met POS, WebStore en klantenportal. Maximaliseer het rendement door uitrustingen efficiënt te verhuren en uitvaltijd te minimaliseren. Het is ongelooflijk gebruiksvriendelijk, en mobiele apps maken gebruik onderweg mogelijk. Meer informatie over EZRentOut

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
AIM is complete verkooppunt-, voorraadbeheer-, boekhoud- en bedrijfssoftware voor de detailhandelssector. (AIM is geschikt voor EMV.)
AIM biedt retailers niet alleen een manier om voorraad, klanten en verkopen te beheren, maar biedt ook volledig geïntegreerde add-on modules zoals crediteuren en grootboek, inkooporders, reparatie en onderhoud, les-/afspraakplanning en facturering, kortetermijnverhuur, huur- en verkoopcontracten, contactbeheer en e-mailcapaciteiten. Bouw je eigen aangepaste software-oplossing voor detailhandelaren door toe te voegen wat je nodig hebt. AIM integreert met Active-e om een complete e-commerce-oplossing voor detailhandelaren te bieden. Meer informatie over AIM

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Complete POS-softwareoplossing waarmee je bedrijf soepel kan draaien. Ervaar de software tijdens een proefperiode van 15 dagen.
POS-software voor detailhandelaren van GOFRUGAL is eenvoudig, gebruiksvriendelijk en kan worden geschaald om te voldoen aan de behoeften van elk type detailhandel van elke omvang, of je nu één winkel of honderden winkels runt. Deze POS-systemen bieden wat je nodig hebt, van snelle facturering, nauwkeurig voorraadbeheer tot boekhouding. GOFRUGAL POS kan integreren met een e-commerceoplossing waarmee klanten voorraad in de winkel en online kunnen beheren. GOFRUGAL POS bieden zakelijke toepassingen, gepersonaliseerde onboarding en 24/7 ondersteuning. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Het op iPad gebaseerde mobiele POS en volledig uitgeruste managementplatform van Lavu zijn speciaal ontworpen om restaurantactiviteiten te stroomlijnen.
Het intuïtieve, mobiele POS- en restaurantbeheerplatform van Lavu is speciaal ontworpen voor kleine tot middelgrote horecagelegenheden met 1-3 locaties. De mobiliteit en het gebruiksgemak van Lavu helpen de bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen en de omzet te verhogen en tegelijkertijd klanten tevreden te stellen. Lavu biedt onder andere interne betalingsverwerking, online bestellen, gedetailleerde rapportage, loyaliteitsprogramma's en personeels- en voorraadbeheer, en bespaart tijd en geld terwijl het voldoet aan al je behoeften voor verkooppunten en management. Meer informatie over Lavu POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Alles-in-één beheersoftware voor reparatiewerkplaatsen met reparatietickets, inventaris, CRM, facturering, rapportage, betalingen en meer
RepairDesk is cloudgebaseerde verkooppuntsoftware, speciaal ontwikkeld voor kleine en middelgrote reparatiewinkels voor computers, mobiele telefoons, horloges, sieraden, elektronica of andere artikelen. Dit platform helpt technici om reparatiewerkzaamheden beter bij te houden en zowel de inventaris als meerdere winkellocaties te beheren. Met behulp van RepairDesk kan een reparatiewerkplaats meer dan 1000 uur per jaar besparen op kritieke taken en hun bedrijf op een effectievere manier draaien voor een groter rendement. Meer informatie over RepairDesk

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Verkooppunt en voorraadbeheer voor WooCommerce - WooPOS
Hoogwaardige detailhandelsverkooppunten en voorraadbeheer op ondernemingsniveau op Windows Desktop tegen betaalbare prijzen. WooPOS bestrijkt elk aspect van je detailhandel. Aanpasbaar voor alle soorten detailhandel. Functionaliteiten omvatten CRM, klantloyaliteit, werknemerscommissie, tijdkaart, automatische kortingsregels, belasting per postcode, hybride online en offline database, 500 uitgebreide analyserapporten. Diepe integratie met e-commerce, waaronder WooCommerce en Shopify. Meer informatie over WooPOS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Lunatap is de eenvoudige manier om je Stripe-account onderweg mee te nemen.
Lunatap is de eenvoudige manier om je Stripe-account onderweg mee te nemen. Je gebruikt Stripe voor je online betalingen, waarom zou je het dan niet overal mee naartoe nemen? Laat je logge kaartmachine thuis. Log in met je Stripe-account, tik een bedrag in, typ of scan je klantenkaart en boem, het geld staat op je bankrekening. Meer informatie over Nomod

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need to sell online and in-store
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need to sell online and in-store. With ecommerce integration, contactless payments and multichannel inventory management, youll have the information you need to make better decisions. Instantly see what's selling, what's not and what to reorder. Reward customers and keep them coming back with the built-in rewards program. Sync automatically with QuickBooks so you're ready for tax time. Meer informatie over Quickbooks Point of Sale

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Betaalbare, krachtige POS-software; geïntegreerde software voor kassasystemen en voorraadbeheer voor detailhandelbedrijven.
Betaalbare, krachtige POS-software; geïntegreerde kassa- en voorraadbeheersoftware voor detailhandelbedrijven. Werkt voor bedrijven met één of meerdere locaties. Modeboetieks voor mannen en vrouwen, cadeauwinkels, speciaalzaken en andere bedrijven met uiteenlopende inventarisbehoeften. Meer informatie over RetailEdge

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen.
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen. Meer informatie over authorize.net

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Cloudgebaseerd verkooppunt voor de iPad met een geïntegreerde webgebaseerde en mobiele winkel, waardoor online winkelen voor de eindgebruiker mogelijk wordt.
Bindo is een volledig mobiel cloudgebaseerd verkooppuntsysteem voor de iPad dat aan je fysieke winkel meteen een online e-commercewinkel toevoegt. Dit platform doet al het zware werk voor je. Jij scant een streepjescode - en dit platform vertelt je wat het product is. Jij voegt een klant toe - en dit platform houdt zijn/haar loyaliteit bij. Jouw voorraad van een bepaald product raakt op - en dit platform maakt je bestelling aan. Bindo is meer dan een POS, het is een 360-graden oplossing voor de detailhandel, die je winkel organiseert en je bedrijfsresultaat bevordert. Meer informatie over Bindo POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Datascan bedient al bijna 40 jaar zelfstandige apotheken. Neem contact op voordat je een beslissing neemt.
Datascan is al bijna 40 jaar de pionier van de sector voor apotheeksoftware. Deze software is ontworpen om de werkstroom van apotheken te stroomlijnen en tegelijkertijd winst, efficiëntie en patiëntentrouw te vergroten. Deze dienst in boetiekstijl geeft klanten een stem en helpt om elke dag weer een beter product te bouwen. Veel van de functies zijn gratis inbegrepen. Waarom? Omdat jouw succes de eerste prioriteit is. Laat je 15 minuten vertellen waarom Datascan een goede keuze is voor jouw apotheek. Meer informatie over Winpharm

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Modulaire toepassing met functionaliteiten voor CRM, rapportage, POS, voorraadbeheer, tijd- en aanwezigheidsregistratie voor winkelketens.
Modulaire toepassing met functionaliteiten voor CRM, rapportage, POS, voorraadbeheer, tijd- en aanwezigheidsregistratie voor winkelketens. Meer informatie over Visual Retail Plus

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Voer eenmaal informatie in en je POS-, website- en mobiele site updatet in realtime. Onbeperkte registers, producten en klantenservice.
Rain is een cloudgebaseerd detailhandels- point-of-sale en websitesysteem. Met Rain is je voorraad altijd up-to-date met wat online en in je winkel wordt verkocht. Met de gebruiksvriendelijke interface kan je klanten, loyaliteit, klassen, reparatie van apparatuur, inkooporders, rapporten, agenda-afspraken, Quickbooks-integratie en meer beheren. Met het marketingpakket van Rain blijf je in nauw contact met je klanten door middel van e-mailmarketing en sms-marketing. Alle klanten krijgen onbeperkte ondersteuning. Meer informatie over Rain POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Een uniforme oplossing voor handel (ERP + POS) voor detailhandel en horeca die is gebouwd op Microsoft Dynamics-technologie.
Transformeer je POS-systeem van een eenvoudig verkoopapparaat naar een verkoopassistent. LS Central is een alles-in-één softwareoplossing die Microsoft Dynamics 365 Business Central uitbreidt en daarom POS- en ERP-functionaliteit biedt in één uniform systeem. Vanuit elke POS hebben je medewerkers toegang tot productdetails en voorraadbeschikbaarheid, kunnen ze artikelen voor klanten bestellen en gepersonaliseerde service- en productaanbevelingen leveren. Ideaal voor detailhandelaren met meer dan 50 werknemers, meerdere locaties of winkelketens. Meer informatie over LS Retail

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Shopify POS is gebouwd voor de detailhandel en brengt je verkopen, voorraad, klanten en meer samen op fysieke en online locaties.
Shopify POS heeft de essentiële functies die je zou verwachten van een traditionele POS plus de functies die je nodig hebt voor de toekomst. Beheer je online en fysieke winkels vanuit één app, zodat het niet nodig is om meerdere voorraden, catalogi en betalingssystemen bij te houden. Klanten en bestellingen worden online en in de winkel gesynchroniseerd, dus het is eenvoudig om lokaal ophalen aan te bieden, retourzendingen/omruilingen te verwerken en overal cadeaubonnen te verkopen. Gebruik het POS-systeem voor detailhandelaren waar je winkel zaken mee krijgt. Meer informatie over Shopify POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
POS Nation past volledige oplossingen voor verkooppunten aan, specifiek afgestemd op de unieke behoeften van kleine bedrijven.
POS Nation erkent dat winkeleigenaren een verkooppunt nodig hebben dat specifiek is afgestemd op hun unieke bedrijven. Meer dan POS-systemen. Complete verkooppuntoplossingen. Het biedt een verscheidenheid aan hardware- en software-opties om te voldoen aan de behoeften van winkels, restaurants en speciaalzaken over de hele wereld. De POS-systemen worden ondersteund door een toegewijde klantenservice, inclusief 24/7 ondersteuning vanuit de VS, betalingsverwerking en zelfs doorlopende training van medewerkers. Meer informatie over POS Nation for Retail

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
MyTime is de toonaangevende cloudgebaseerde oplossing voor meerdere locaties waarmee je je retailbedrijf kunt ontwikkelen en beheren.
MyTime is zeer krachtige en innovatieve cloudgebaseerde software. MyTime is ontworpen om te schalen voor ondernemingen, franchises, bedrijven met meerdere locaties en andere drukke bedrijven, en gebruikers groeien gemiddeld 30% nadat ze overschakelen naar dit revolutionaire platform. Verras je medewerkers en klanten met deze geavanceerde technologie die de communicatie met je klanten verbetert, je back-office administratie vereenvoudigt en je online aanwezigheid en reputatie verbetert. Meer informatie over MyTime

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Krachtige retail- en zendingsoplossing met geïntegreerde POS, voorraadbeheer, klant- en gebruikersaccounts, rapportage en meer.
Ricochet breidt je winkel of verzendbedrijf uit en vereenvoudigt deze of dit met krachtige en elegante Point of Sale-systemen. Het ecosysteem van Richochet zorgt ervoor dat je winkel sneller inventaris kan invoeren en meer producten kan verkopen. Het biedt POS (point of sale, verkooppunt), inventaris, klant- en gebruikersaccounts, snelle rapportage en tientallen andere functies. Ricochet is gebouwd voor een breed scala aan winkels en verzendbedrijven. Elk account krijgt gratis training, onbeperkte ondersteuning, registers, SKU's (stock keeping unit, unit voor het bijhouden van de voorraad), data en meer om groei te ondersteunen met een eenvoudige prijs. Meer informatie over Ricochet

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Met Creatio CRM voor de detailhandel kun je de verkoop stimuleren, de inkoop en logistiek van winkels stroomlijnen en nog veel meer.
Met Creatio CRM voor de detailhandel, dat perfect geschikt is voor bedrijven op ondernemingsniveau, stimuleer je de detailhandelverkoop en stroomlijn je winkelactiviteiten, inkoop, logistiek, supply chain management, assortimentstracking, goederenplanning en nog veel meer. Meer informatie over Creatio CRM

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
De missie van PioneerRx is het redden en revitaliseren van zelfstandige apotheken door patiëntenzorg en -verstrekking concurrerend en winstgevend te maken.
De missie van PioneerRx is het redden en revitaliseren van zelfstandige apotheken door patiëntenzorg en -verstrekking concurrerend en winstgevend te maken. In samenwerking met innovatieve personen in gemeenschapsapotheken levert PioneerRx wekelijks geavanceerde verbeteringen die zijn ontworpen om de snelheid, eenvoud, consistentie en flexibiliteit te verbeteren. PioneerRx is toonaangevend in de sector op het gebied van first-to-market innovaties en is het favoriete hulpmiddel geworden voor apotheken die vastbesloten zijn om een verschil te maken in de toekomst van de gezondheidszorg. Meer informatie over PioneerRX

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Liberty Software is de leider in software voor apotheekbeheer. Het kost je maar een paar minuten om de volgende verandering in apotheeksoftware te zien.
Liberty Software is marktleider in software voor apotheekbeheer. Apotheeksoftware die apothekers helpt de patiëntveiligheid te vergroten, de winstgevendheid te verbeteren en de patiëntenzorg te versterken. Bekijk een online demo van de volgende verandering in apotheeksoftware. Apotheeksoftware voor succesvolle apotheken. Meer informatie over Liberty

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Retail Pro is een complete oplossing voor detailhandelbeheer voor POS-, voorraad-, klant- en winkelbeheer via diverse kanalen en apparaten.
Retail Pro is een flexibel, apparaat-agnostisch beheersoftwareplatform voor de gespecialiseerde detailhandel, met krachtige POS-, aanvul- en voorraadbeheer, promoties, medewerkers- en klantenbeheer, backoffice, prestaties en KPI-rapportagecapaciteiten. Detailhandelaren kunnen Retail Pro gebruiken om gegevensfragmentatie te overwinnen en Retail Pro afstemmen op exacte werkstroom-, branding- en zakelijke behoeften, ongeacht of ze als franchise, bedrijfswinkel, outlet of multi-filiaal werken, waar ook ter wereld. Meer informatie over Retail Pro

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer