Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Reserveringssystemen voor vergaderruimtes

Reserveringssystemen voor vergaderruimtes zijn belangrijk voor kantoren en voor evenementenplanners, omdat ze helpen bij het toewijzen van ruimte en middelen voor aankomende evenementen en vergaderingen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Reserveringssystemen voor vergaderruimtes met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

55 resultaten

Bureaureservering en beheer van vergaderruimtes in één eenvoudig portal en mobiele app. Snelle installatie en eenvoudige onboarding. Meer informatie over Clearooms
Het beheer van vergaderruimtes in Clearooms geeft je ongelooflijk veel mogelijkheden voor het boeken van ruimten, die via de app of op muurconsoles beheerd kunnen worden. Integratie met Office 365/Active Directory of G Suite-account biedt je hele team duidelijke zichtbaarheid en controle over je vergaderruimtes en stelt gebruikers in staat om gedeelde vergaderruimtes op afzonderlijke systemen te boeken. Integratie vindt plaats via een beveiligde serviceaccount op je Microsoft- of G Suite-account, wat IT- en compliance-teams gemoedsrust geeft. Meer informatie over Clearooms

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Tool voor het boeken van vergaderruimtes waarmee gebruikers vergaderruimten kunnen zoeken, bekijken en boeken en de beschikbaarheid met gemak en merkstijl kunnen controleren. Meer informatie over Spot Booker
De ultieme oplossing voor bedrijven om reserveringen voor vergaderruimtes te stroomlijnen met een efficiënte, uitgebreide tool. SpotBooker draait niet alleen om boeken, het draait ook om optimalisatie. Label plekken, filter kamers, deel boekingspagina's moeiteloos via QR-codes of links. Pas het platform aan op de branding van je bedrijf voor een naadloze gebruikerservaring. Geen lange instellingen; alleen intuïtieve, efficiënte en uitgebreide functies binnen handbereik. Meer informatie over Spot Booker

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
België Lokaal product
We zijn een professionele agenda software die bedrijven en organisaties helpen hun online afspraken te beheren. Meer informatie over Appoint
We zijn een professionele en op maat gemaakte online agenda oplossing. Zijn afspraken een deel van jou werk, maar wil je geen tijd verliezen met het beheren en opvolgen van je afspraak verzoeken? De appoint online agenda ondersteunt jou hierin zodat je kan focusses op wat echt belangrijk is. Jouw onderneming! Meer informatie over Appoint

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
De software Smartway2 voor het boeken van ruimten is de nr. 1 op het gebied van flexibiliteit en gebruiksgemak. Lage kosten, snelle implementatie. Integreert in Outlook. Meer informatie over Smartway2
De software Smartway2 voor het boeken van ruimten is de nr. 1 op het gebied van flexibiliteit en gebruiksgemak. Verbeter de samenwerking en transformeer de ervaring van medewerkers door de manier te veranderen waarop mensen vergaderruimten, bureaus en faciliteiten boeken. Zeer lage kosten, snelle implementatie. Krachtige werkruimteanalyses. Creëer een flexibelere werkplek en verhoog de productiviteit. Meer informatie over Smartway2

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Nibol maximaliseert hybride werk door werkplekken, mensen en gegevens met elkaar te verbinden. Meer informatie over Nibol
Nibol is de digitale oplossing die het hybride werk in 4 eenvoudige stappen maximaliseert. 1. Maak het mogelijk om bedrijfsbureaus, vergaderzalen en andere deelbare bedrijfsmiddelen te boeken. 2. Laat zien waar iedereen werkt en vereenvoudig het innemen van werkplekken. 3. Breid werkruimten uit tot buiten het traditionele kantoor. 4. Breng gegevens over aanwezigheid en werkruimtegebruik samen. Meer informatie over Nibol

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
De Workplace Experience-app: gebruik een moderne, geïntegreerde aanpak om werknemers te ondersteunen wanneer ze hun werkplek met Luna verbinden. Meer informatie over Luna
Gebruik een geïntegreerde aanpak om werknemers te ondersteunen wanneer ze hun werkplek met Luna verbinden. Maak boekingsregels en laat werknemers vervolgens hun dag plannen. De kernmodules van Luna omvatten: dashboard, verificatie voor eenmalige aanmelding, een navigatiemodule en reserveringsmodule. Reserveer: - bureaus; - vergaderruimtes; - parkeerplekken; - slimme kluisjes; - apparatuur en meer. Andere optionele modules omvatten: - digitale portemonnee; - voedsel en dranken; - toegang tot gebouwen; - evenementen en meer. Meer informatie over Luna

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
België Lokaal product
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Meer informatie over Tribeloo
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Het boekingssysteem voor vergaderruimten dat uitnodigingen, ruimteboekingen, catering, apparatuur en transport op één plek verzamelt. Meer informatie over Sign In Workspace
Werkplekoplossingen voor op activiteiten gebaseerd werk Boek bureaus, plan vergaderingen, boek ruimtes, begroet bezoekers en verkrijg gegevensgestuurde inzichten om je werkplek nog verder te optimaliseren. Regel elk aspect van Sign In Workspace-producten of combineer ze en stem af op je behoeften. Meer informatie over Sign In Workspace

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
FMS:Employee biedt oplossingen voor organisaties met krachtige, geïntegreerde planningsfuncties. Meer informatie over FMS:Employee
FMS:Employee biedt oplossingen voor organisaties met krachtige, geïntegreerde planningsfuncties. Deze oplossingen zijn ontworpen voor flexibele, collaboratieve werkplekken en ontworpen om de efficiëntie en productiviteit voor interne en externe werknemers te verhogen. FMS:Employee beschikt over desk- en resourceplanning, interactieve plattegronden, contactloze workflows, bezoekersbeheer en nog veel meer. Meer informatie over FMS:Employee

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
End-to-end software voor locatie- en evenementenbeheer met CRM, ruimteboeking, catering, evenementenplanning, rapportage en financiële tools. Meer informatie over Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)
Momentus Technologies (voorheen Ungerboeck) is een wereldwijde leverancier van softwareoplossingen voor locatie- en evenementenbeheer. Momentus heeft ruim 60.000 gebruikers in meer dan 50 landen en ondersteunt organisaties wereldwijd met het boeken van evenementen en ruimtes. Softwarefunctionaliteiten omvatten verkoop en CRM, ruimteboeking, evenementenbeheer, cateringbeheer, duurzaamheidsregistratie, voorraadbeheer, boekhouding, rapportage en een krachtige API. Meer informatie over Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
P.O.C. System is een SaaS-platform dat een unieke grafische interface biedt die gericht is op het maximaliseren van de werkruimte van een bedrijf. Meer informatie over Seating Allocation Solution
Seating Allocation Solution van P.O.C is ontworpen voor bedrijven/co-werkplekken en biedt een visueel, gebruiksvriendelijk platform voor het beheren van de werkplek en kantooropstellingen. Met een realtime weergave van je werkruimte en veelzijdige tools kun je zitplaatsopstellingen ontwerpen die voldoen aan de behoeften van werknemers, en het gebruik ervan maximaliseren. De oplossing bevat ook een gebruiksvriendelijke planningstoepassing waarmee werknemers zitplaatsen en vergaderruimten kunnen boeken op basis van gebruik per behoefte, in realtime en onderweg. Meer informatie over Seating Allocation Solution

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Ronspot is een flexibele oplossing voor het boeken van vergaderruimtes die kan worden gebruikt in combinatie met het Ronspot bureau- en parkeerboekingssysteem. Meer informatie over Ronspot
Ronspot is een gebruiksvriendelijke oplossing voor het boeken van vergaderruimtes waarmee bedrijven het gebruik van hun vergaderruimtes kunnen maximaliseren. De mobiele app van Ronspot biedt werknemers de mogelijkheid om de beschikbaarheid van vergaderruimtes te bekijken, enkele en terugkerende vergaderingen te plannen en deelnemers uit te nodigen. Omvat ook synchronisatie in twee richtingen met de agenda. ISO 27001-gecertificeerd en vertrouwd door meer dan 50.000 gebruikers in 40 landen. Kan zelfstandig worden gebruikt of in combinatie met Ronspot bureauboeking and parkeerbeheer. Meer informatie over Ronspot

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Eenvoudig boekingssysteem voor gedeelde ruimtes en middelen in bedrijven. Meer informatie over Whatspot
Whatspot is een eenvoudig boekingssysteem voor gedeelde middelen in bedrijven. Kleine bedrijven en locaties gebruiken Whatspot om de reserveringen van vergaderruimten, bedrijfswagens, parkeerplaatsen of andere gedeelde bedrijfsmiddelen te vereenvoudigen. Gebruik slim zoeken om snel de juiste plek te vinden en te boeken. Maak direct ter plekke een ad hoc-boeking met behulp van QR-codes. Geef het publiek de mogelijkheid om via je website bepaalde plekken te boeken. Organiseer boekingen effectief met beheertools en toegangscontrole. Whatspot is altijd cloudgebaseerd. Meer informatie over Whatspot

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat. Meer informatie over Tripleseat

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Maak kennis met de moderne receptie. Van mensen tot pakketten, Envoy helpt je alles te beheren dat door de voordeur naar binnen komt.
Envoy zorgt ervoor dat werkplekken beter functioneren. Sluit je aan bij bedrijven zoals Slack, Pinterest, Spotify, Nike en American Express die met Envoy hebben samengewerkt om meer dan 50 miljoen bezoekers op meer dan 10.000 internationale locaties te verwelkomen. Soepele iPad-aanmelding voegt een extra factor toe aan je receptie, en slimme functies verbeteren je beveiliging en maken compliance-inspanningen eenvoudig. Meer informatie over Envoy

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Skedda staat voor ruimteplanning en online boekingen. Een ruimte kan bestaan uit een rechtbank, een studio, een kamer, een gedeeld bureau en nog veel meer.
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Skedda biedt unieke planningsfuncties voor ruimtes zoals boekings- en prijsvoorwaarden per tijd, dag, gebruiker en ruimte, met regels voor delen en afhankelijkheid. Het is toegankelijk via een aangepaste URL, en eenmalige aanmelding is beschikbaar via Google, Facebook, Twitter en Microsoft. Ontworpen om locaties en gemeenschappen te helpen hun ruimte te beheren. Meer informatie over Skedda

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Een systeem voor het boeken van vergaderruimtes waarmee bedrijven hun vergaderruimtes effectief kunnen gebruiken en hun kantoren kunnen omzetten in hybride werkplekken.
WorkInSync is een cloudgebaseerd systeem voor het boeken van vergaderruimtes waarmee werknemers moeiteloos kantoorvergaderruimtes en bijbehorende voorzieningen kunnen boeken/annuleren. Organisaties kunnen WorkInSync gebruiken om het beheerproces van de vergaderruimte in hun kantoren te automatiseren en het gebruik van de vergaderruimte te optimaliseren. De functies omvatten: behoeftegebaseerde boeking, boeking van vergadervoorzieningen, integraties met agenda en berichtenapps (GSuite, Outlook, Microsoft Teams en Slack), gebruiksgegevens en -analyse en interactieve kaarten. Meer informatie over WorkInSync

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Slimme intuïtieve app om je hybride kantoor met gedeelde bureaus te beheren en hybride teams te coördineren. Geïntegreerd met MS 365 en Slack.
Wil je een intuïtieve en krachtige oplossing implementeren om vergaderruimtes te beheren? Met dit mensgerichte platform kunnen werknemers eenvoudig hun aanwezigheid plannen en gedeelde bureaus, kamers en parkeerplaatsen boeken, en kunnen bedrijven hun kantoormiddelen volgen, beheren en optimaliseren. Maak eenvoudig nieuwe ruimtes aan en stel hun locatie, grootte en attributen in. Bepaal aangepaste incheckregels om no-shows te voorkomen. Yoffix kan RoomDisplays ook leveren met een bezettingssensor. Volledig geïntegreerd met Microsoft 365 en Teams. Meer informatie over yoffix

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Deel zij-aan-zij-schema's voor afspraken, groepsvergaderingen, vergaderzalen, middelen, faciliteiten en meer.
Office Tracker biedt een totaaloplossing voor kantoorbeheer die planning, klantenbeheer, tijdbeheer en groepscommunicatie vereenvoudigt. Je hele kantoor bespaart tijd, elimineert fouten en verbetert de productiviteit. Automatiseer je volledige planningsproces en rooster en deel informatie voor mensen, ruimtes, en middelen. Meer informatie over Office Tracker

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Event Temple is het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld. Dit product is naadloos geïntegreerd met honderden web-apps!
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen hotels, conferentiecentra, trouwlocaties en clubs deze software gebruiken om naadloos te integreren met een enorm ecosysteem van andere moderne softwaretoepassingen. Deze softwaresuite bevat krachtige verkoopautomatisering met behulp van zowel e-mail als sms-berichten, CRM-functies, een kalender voor evenementenbeheer met de mogelijkheid voor meerdere ruimtes, BEO's en nog veel meer. Dit product synchroniseert ook met Gmail, Outlook en andere kanalen! Meer informatie over Event Temple

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
CalendarWiz biedt alles wat organisaties nodig hebben in één agenda. Eén link om te delen. Eén klik om iedereen bij te werken.
CalendarWiz biedt alles wat organisaties nodig hebben in één agenda. Bevorder de communicatie met de gedeelde agendafuncties, websiteplug-ins en mobiele app. Nieuwe functies omvatten uitnodigingen met reactiefunctie, afbeeldings- en bestandsbeheer en e-mailabonnees met aanmeldingsformulier. Gratis e-mailondersteuning bij alle abonnementen. Meer informatie over CalendarWiz

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Met Space Panels van iOFFICE kan je nieuwe reserveringen maken, een vergadering verlengen, een reservering voortijdig beëindigen en serviceaanvragen indienen.
Bij iOFFICE zijn ze van mening dat het reserveren van een vergaderruimte het makkelijkste deel van je dag moet zijn. Deze software voor het reserveren van ruimtes maakt het gemakkelijk, maar het kan nog gemakkelijker - zo gemakkelijk als langs een ruimte lopen en door het raam naar binnen kijken. Met Space Panels kan je elke iPad omtoveren in een ruimteplanningspaneel om nieuwe reserveringen te maken, een vergadering te verlengen, een reservering voortijdig te beëindigen, serviceaanvragen in te dienen en meer. Meer informatie over Eptura Workplace

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Gebruik elk apparaat of kalender.
Software voor werkplekervaringen waarmee je vergaderruimtes in je kantoor kunt beheren en optimaliseren. Robin is een werkplekplatform dat mensen vooropstelt. Robin wordt gebruikt door bedrijven van elke omvang om hybride werk met succes te beheren en plant momenteel vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld. Met Robin kunnen mensen kiezen hoe en waar ze werken, en krijgen organisaties de tools en inzichten die nodig zijn om te slagen. Meer informatie over Robin

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Teem bezoekersbeheer draait op iPads en biedt een veilige, webgebaseerde interface die het incheckproces voor bezoekers vereenvoudigt.
Teem voor bezoekersbeheer vereenvoudigt het inchecken van bezoekers en maakt een sterke eerste indruk met een aanpasbaar welkomstscherm. Wanneer bezoekers aankomen, gebruiken ze Teem bezoekersbeheer om aan te geven wie ze bezoeken, om vereiste formulieren te ondertekenen (zoals NDA's) en hun gastenbadge af te drukken. Het platform stuurt ook een sms'je of e-mail om de gastheer/-vrouw op de hoogte te stellen van de aankomst van hun gast. Ontdek waarom bedrijven zoals Hubspot het bezoekersbeheer van Teem gebruiken Meer informatie over Teem

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Vergader beter. Vergader met Joan.
Joan is de eenvoudigste oplossing voor het beheren van vergaderruimtes, het optimaliseren van het gebruik van je vergaderruimte en het weergeven van relevante informatie waar je deze het meest nodig hebt. Joan wordt vertrouwd door veel Fortune 500-bedrijven en wordt dagelijks wereldwijd door meer dan 800.000 kantoormedewerkers gebruikt. Met de implementatie van Joan kom je af van: dubbele boekingen, onderbrekingen van vergaderingen, ghost meetings en dagelijks zoeken naar gratis vergaderruimtes als je ze het meest nodig hebt. Meer informatie over Joan

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Eenvoudige en effectieve software voor het reserveren van ruimten. YArooms helpt je bij de planning van je vergaderruimten.
Helpt je om vergaderruimten te reserveren op je browser, tablet, telefoon en zelfs in Outlook. YArooms is een webgebaseerd reserveringssysteem voor vergaderruimten waarmee je eenvoudig ruimten en middelen kunt beheren en overal een ruimte kunt boeken, zelfs als die zich in een andere tijdzone of locatie bevindt. YArooms is een van de weinige producten op de markt die een eigen boekingsmodule heeft gebouwd, en die conflictbeheer biedt zodat mensen niet meerdere vergaderingen op hetzelfde moment kunnen bijwonen (kan worden uitgeschakeld). Meer informatie over YAROOMS

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
België Lokaal product
Slim reserveringssysteem faciliteert hybride werken, werkplekboeking en vergaderervaring. Realtimedata op plattegronden, mobiele apps.
Het Spacewell-reserveringssysteem zorgt voor een optimale vergader- en bezoekersbeleving. Gebruikers kunnen via meerderetouchpoints reserveren, naargelang hun voorkeur en locatie. Live data van sensoren toont realtimebeschikbaarheid op plattegronden en zorgt ervoor dat onbezette ruimtes weer vrijgegeven worden. Geïntegreerd hospitalitymanagement combineert reserveringen en bezoekersbeheer. Omvat boeking van flexwerkplekken en een best-in-class hybride workplace app. Zeer schaalbare oplossing. Voor bedrijven 500+. Meer informatie over Spacewell

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Plan vergaderingen 10x sneller. Vergeet het heen en weer e-mailen om een datum te vinden voor het plannen van afspraken. Hands-off planning via Google Agenda.
Plan vergaderingen 10x sneller. Vergeet e-mail en telefoontikkertje om een datum te vinden voor het plannen van afspraken. Hands-off planning via Google Agenda. 1-op-1 vergaderingen: laat iedereen jou online boeken op een geschikt moment. Groepsvergaderingen: automatisch delen van beschikbaarheid om een geschikt tijdstip te vinden om elkaar te ontmoeten. Besproken op TechCrunch, ProductHunt, Zapier Klanten: Verkoop, accountbeheer, softwarebedrijven, interviewplanning, klantenservice, zakelijke consultants en coaches, freelancers, onderwijs Meer informatie over Vyte

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
De software is cloudgebaseerd en ontworpen om locaties te helpen hun functieruimte, catering en meer op één plek te promoten en te beheren.
Op zoek naar software voor locatiebeheer waarmee je je processen kunt stroomlijnen? De software is ontworpen om taakbeheer te automatiseren en het voor jou makkelijker te maken om klanten te factureren en offertes te maken. Daarnaast maakt de boekingsmodule het makkelijk om verzoeken vast te leggen, en met de e-mail- en sms-marketingtools kun je de campagnes van je locatie promoten. De software is gebruiksvriendelijk en helpt je je bedrijf efficiënter te beheren. Meer informatie over iVvy Venue Management

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Gaia Workspace is een hybride tool voor werkruimtebeheer met kamer- en bureaureserveringen, screening van medewerkers en taakbeheer.
Gaia Workspace is een gebruiksvriendelijke tool voor collaboratieve werkruimten, met kamer- en bureaureserveringen, screening van werknemers en bezoekers, test- en vaccinatietracking en taakbeheer. Het vereenvoudigt screening-, tracking- en boekingsprocessen in één oplossing. Gaia Workspaces biedt een eenvoudig te begrijpen gebruikerservaring die werkruimten efficiënt en veilig maakt. Meer informatie over Gaia Workspace

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Een alles-in-één platform waarmee kantoren en mensen hun ruimte kunnen gebruiken, beheren en optimaliseren.
Een alles-in-één platform waarmee kantoren en mensen hun ruimte kunnen gebruiken, beheren en optimaliseren. Zynq stelt bedrijven over de hele wereld in staat om hybride werk te omarmen via slimme bureau- en kamerboekingen, bezoekersbeheer, gezondheids- en vaccinscreeners, samenwerkingstools en nog veel meer. Wraparound Enterprise Analytics geeft bedrijven de inzichten die ze nodig hebben om een data-first benadering van belangrijke beslissingen te nemen. Vertrouwd door organisaties in verschillende sectoren: Safeway, Ferragamo, Shipbob en LA Dodgers. Meer informatie over Zynq Workspace

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Platform voor het boeken van evenementen en online betalingen voor locaties, restaurants, cateraars en horecagroepen.
Event Booking Engines is een cloudgebaseerd evenementboekingsplatform voor locaties, restaurants, cateraars en horecagroepen. Het platform biedt evenementgebaseerde CRM, online betalingen, offerte- en contractbeheer, online contracthandtekeningen, BEO's (Banquet Event Orders), agenda, planning van meerdere locaties en ruimtes, personeelsplanning, documenten, ticketverkoop en leadtracking. Het biedt ook vele automatiseringen en productintegraties. Het is een oplossing om je bedrijf eenvoudig en centraal te beheren, tijd te besparen, de omzet te verhogen en kosten te verlagen. Meer informatie over Event Booking Engines

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Een functierijk boekingsplatform voor vergaderruimten dat is ontworpen om het gebruik van ruimtes en het beheer van resources te optimaliseren.
Het beheren van het boeken van vergaderruimten kan lastig zijn. Met Rendezvous zijn zelfs de meest complexe vereisten voor vergaderingen niet ingewikkeld meer. De integratie met Teams en Zoom is ideaal voor hybride en gedistribueerde teams en maakt het organiseren van vergaderingen met meerdere locaties een fluitje van een cent. Naadloze integratie met Outlook zorgt ervoor dat alle deelnemers en dienstverleners op de hoogte worden gehouden. Dubbele boekingen en no-shows behoren tot het verleden. Meer informatie over Rendezvous Workspace Meeting Room Booking

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
SaaS-gebaseerde software voor facilitair beheer die bedrijven helpt bij het beheren van ruimte- en stoelopstellingen.
P.O.C. System is een SaaS-platform met een unieke grafische interface waarmee je het commerciële vastgoed en de werkplek van je bedrijf kunt maximaliseren. Dit platform biedt 2 hoofdoplossingen: 1. Ruimtebeheersysteem - speciaal ontworpen voor bedrijven die kantoorgebouwen in bezit hebben en beheren en die commerciële eigendommen opleveren. 2. Toewijzingssysteem voor zitplaatsen, ontworpen voor middelgrote bedrijven en co-werkplekken, en die een visueel, eenvoudig te gebruiken platform biedt voor het beheren van de werkplek en de inrichting van de stoelen op kantoor. Meer informatie over POC System

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Optimaliseer je werkplek en zorg voor inzicht en bewustzijn.
Toon een interactieve kaart op het web, op mobiele apparaten en op grote schermen op kantoor zodat je werknemers eenvoudig zicht hebben op beschikbaarheid, waar hun teamgenoten zitten en welke bureaus beschikbaar zijn. Krijg gegevens over en inzicht in het gebruik van je ruimte en aanwezigheid, weergegeven in de app of beschikbaar via open API. Meer informatie over Witco

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Meetio biedt slimme, eenvoudige en moeiteloze oplossingen voor het beheer van vergaderruimtes, hot desking, bewegwijzering en mobiele planning. Welkom.
De oplossingen voor het reserveren van ruimtes van Meetio zijn bij uitstek geschikt voor bedrijven in het MKB met een fysiek kantoor, die problemen ondervinden bij het boeken van ruimtes en het gebruik van hun ruimtes willen optimaliseren. Meetio heeft met de introductie van de Room-tablet in 2014 een nieuwe standaard gezet voor het beheer van vergaderruimtes. Meetio biedt toonaangevende softwareoplossingen voor vergaderruimtes, altijd met de nadruk op eenvoud, gebruiksgemak en efficiëntie. Meetio heeft kantoren in Zweden en de VS en ondersteunt tevreden klanten over de hele wereld. Meer informatie over Meetio

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Room Display 6 (RD6) takes professional room scheduling to an unprecedented level when it comes to features, while still enacting GOGET's core value of keeping it simple. The in-house designed model One device offers a smooth experience for users who prefer a complete solution over hardware bundles. RD6 supports direct integration with Outlook, Exchange, Office 365 & G-Suite. RD6 has all features typically required, incl Digital Signage capabilities & Code/NFC/RFID authentication. Meer informatie over Room Display 6

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Beheer met FlexO vol vertrouwen al je bureaus, kamers en ruimten en meet de bezetting met de geïntegreerde IoT-sensoren.
FlexO is een werkplek- en analysesysteem waarmee je het beheer van gemeenschappelijke onroerendgoedbronnen en andere mobiele activa kunt vereenvoudigen. FlexO is beschikbaar on-premises of via een abonnement en kan verbinding maken met je bedrijfskalendersysteem, zoals O365, Exchange of G Suite. Voor een hoteloplossing (hot desking) kun je de Desk Navigator inzetten en boeken met een NFC- of pincode. Met de IoT-sensoren krijg je nauwkeurige bezettingsinformatie voor al je ruimten, bureaus en kamers. Meer informatie over FlexEZ

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Lever contactloze veilige en beveiligde onsite ervaringen voor je bezoekers, gecentraliseerd cloudplatform voor gegevens. Onbeperkt aantal apparaten en bezoekers.
De contactloze inlogfunctie van Engage biedt een hygiënische, contactloze manier om klanten/bezoekers in je centra/op je werkplek te registreren, waardoor er minder interactie nodig is. Contactloos inloggen door een QR-code te scannen met hun persoonlijke mobiel. Optionele verificatie, aangepast bezoekersformulier, Covid-beoordeling, temperatuurnotitie. Foto en ID scannen. Hostmeldingen. Digitale badge. Onbeperkt aantal apparaten, onbeperkt aantal bezoekers, dashboard voor beheerders en whitelabel-apps. Meer informatie over Engage

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Maak hybride werk mogelijk voor je flexibele team en gedeelde kantoor via de toepassing.
FLYDESK is een hybride werktoepassing voor teambeheer op afstand en gedeeld kantoorruimtebeheer. Het platform helpt bedrijven een hybride werkomgeving te creëren met een effectieve mix van werken op kantoor en op afstand. Na de pandemie zal de meerderheid van de bedrijven verschuiven naar hybride werk. FLYDESK integreert ook een groot netwerk van coworking-ruimtes om een bureau of vergaderruimte op verzoek en wereldwijd te boeken. Meer informatie over FLYDESK

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
MyDesk biedt een hoog beoordeelde oplossing voor hot desking, kamerbeheer, vergaderruimtes en kantines. Op mobiel, web, teams enz.
De oplossing voor ruimtebeheer van MyDesk is ideaal voor middelgrote en grote bedrijven die hun kantoorruimtes willen optimaliseren. MyDesk is de toonaangevende toepassing voor hot desking, ruimtebeheer, vergaderruimtes, kantinebeheer en parkeren. Klanten selecteren MyDesk voor de extreme eenvoud en het gebruiksgemak. Bovendien koop je niet alleen software, maar regelt het ook alle onderhoud voor je wat betreft plattegronden, interne communicatie en ondersteuning. Het platform staat voor je klaar wanneer je het nodig hebt. Meer informatie over MyDesk

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
De webgebaseerde oplossing voor online boeken en beheer. Creëer uw eigen boekingspagina en ervaar het intuïtieve beheer van uw middelen. Vermijd no-shows en dubbele boekingen.
anny is uw complete oplossing voor reserverings-, resource- en capaciteitsbeheer. Maak met een paar klikken uw eigen boekingspagina en zet nog dezelfde dag kamers, tafels, apparatuur, diensten en andere middelen online. anny is geschikt voor het boeken van zowel interne diensten (bijv. kamerreservering) als externe boekingen (bijv. kamerreservering). De oplossing voor boekingsmanagement anny automatiseert tijdrovende processen zoals facturering. anny past zich aan uw behoeften aan en is speciaal ontwikkeld voor complexe scenario's. Test gratis de intelligente manier van online boeken met anny en gebruik uw middelen efficiënt. Meer informatie over anny

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
België Lokaal product
Beheer-app voor je flexibele werkruimte of kantoorgebouw. De software automatiseert een brede reeks administratieve taken.
Zapfloor biedt een alles-in-één oplossing voor het beheer van flexibele werkruimten. Zapfloor digitaliseert je hele kantoor, of kantoren, en geeft je medewerkers toegang tot een enorme hoeveelheid functionaliteiten. Met Zapfloor kun je onderweg faciliteiten boeken, in contact blijven met je gemeenschap, gebruikmaken van kostenberekeningsfuncties, diepgaande integraties met zowel hardware- als softwaretechnologie gebruiken en profiteren van krachtige inzichten en analyse. De software is beschikbaar als webplatform en als mobiele app. Meer informatie over Zapfloor

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Oplossing voor werkplekbeheer die je werknemers zullen waarderen. Deskboeking | Kamerboeking | Weekplanning | Analyse
deskbird is de toonaangevende mensgerichte app voor werkplekbeheer voor hybride bedrijven, beschikbaar als een mobiele, web-, Slack- en MS Teams-app. Met een snelle en intuïtieve gebruikerservaring en een snel en betrouwbaar onboardingproces, is deskbird het eerste werkplekbeheersysteem dat is ontworpen rond gebruikers in plaats van gebouwen. Een oplossing die je werknemers zullen waarderen. Meer informatie over deskbird

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Software voor het boeken van werkplekken voor organisaties die vrijheid en flexibiliteit willen bieden aan werknemers of ruimte willen delen met anderen.
AgilQuest levert software-oplossingen voor het boeken van werk- en vergaderruimten voor de moderne werkplek, evenals werkplekanalyse om een antwoord te bieden op je gebruiksvraag op de lange en korte termijn. Deze mensgerichte oplossingen helpen bedrijven, van groot tot startup, om werknemers vrijheid en flexibiliteit te bieden en ruimte te meten en te beheren, op locatie of in de cloud. AgilQuest-oplossingen werken op meerdere interfaces, waaronder webbrowsers, smartphones, tablets, kiosken en digitale displays. Meer informatie over AgilQuest

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Tool voor het boeken van vergaderruimtes die de oplossing biedt voor al je planningsproblemen. Web, mobiele app, display en statusbord.
Bisner is de perfecte online oplossing voor het boeken van ruimtes. Voorkom miscommunicatie en planningsconflicten over vergaderruimtes. Iedereen heeft overal toegang tot de agenda van de ruimte: via mobiele app, desktop, display en statusbord in het gebouw. Ons platform biedt een gebruiksvriendelijke boekingssysteem om de efficiëntie en productiviteit op de werkplek te verhogen. Meer informatie over Bisner Meeting Room Booking

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Verenig je teams met een aantrekkelijk intranet.
Verenig je teams met een aantrekkelijk intranet. Inside is in 2014 opgericht om het bedrijfsintranet te herzien. Hun filosofie: de gebruiker centraal in het project stellen voor een levend intranet dat daadwerkelijk door de teams wordt gebruikt. Momenteel gebruiken al meer dan honderd bedrijven, verenigingen en gemeenschappen een Inside-intranet en profiteren ze van de vloeiende ergonomie, de oneindige aanpassingsmogelijkheden en de open source-technologieën. Meer informatie over Inside

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Single view platform voor het reserveren van vergaderruimtes dat wordt geleverd met een oplossing voor digitale ondertekening voor vergaderruimtes die compatibel is met alle hardware.
Single view platform voor het reserveren van vergaderruimtes dat wordt geleverd met een oplossing voor digitale ondertekening voor vergaderruimtes die compatibel is met alle hardware. Meer informatie over Get a Room

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Facilitaire organisaties profiteren van Tango's beheer van de levenscyclus van de locatie, wat helpt om de onderhoudsstrategie beter te onderbouwen.
De facilitaire onderhoudsoplossingen van Tango registreren en categoriseren onderhoudsaanvragen snel om ervoor te zorgen dat de sanering het beleid volgt en de juiste leverancier gebruikt. Het handhaven van de gewenste kwaliteitsnorm voor gebouwen, activa en apparatuur is van cruciaal belang voor de voortdurende werking en minimale verstoring van de kernactiviteiten van een organisatie. De software zorgt ervoor dat bedrijfsmiddelen worden onderhouden om storingen te voorkomen, onderhoudskosten op de lange termijn te verlagen en de levensduur van activa te verlengen. Meer informatie over Tango

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Mapiq is een online platform met smartoffice-software, dat helpt flexibel en efficiënt gebruik te maken van kantoorgebouwen.
Mapiq is een SaaS-oplossing die helpt kantoorgebouwen en ruimtes efficiënt te benutten, door gebruik te maken van het IoT. Flexibel werken en de mogelijkheden van slimme technologie maken dat de functie van het kantoor verandert. Smart sensoren vertellen welke bureaus vrij zijn, welke vergaderruimtes gebruikt kunnen worden en waar in het pand de collega’s zich bevinden. Mapiq integreert ook met gebouw-beheersystemen om bijvoorbeeld de verwarming en de lichtintensiteit te regelen. Meer informatie over Mapiq

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer