111 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Slim reserveringssysteem faciliteert hybride werken, werkplekboeking en vergaderervaring. Realtimedata op plattegronden, mobiele apps. Meer informatie over Spacewell
Het Spacewell-reserveringssysteem zorgt voor een optimale vergader- en bezoekersbeleving. Gebruikers kunnen via meerderetouchpoints reserveren, naargelang hun voorkeur en locatie. Live data van sensoren toont realtimebeschikbaarheid op plattegronden en zorgt ervoor dat onbezette ruimtes weer vrijgegeven worden. Geïntegreerd hospitalitymanagement combineert reserveringen en bezoekersbeheer. Omvat boeking van flexwerkplekken en een best-in-class hybride workplace app. Zeer schaalbare oplossing. Meer informatie over Spacewell
Het Spacewell-reserveringssysteem zorgt voor een optimale vergader- en bezoekersbeleving. Gebruikers kunnen via meerderetouchpoints reserveren, naargelang hun voorkeur en locatie. Live data van...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
De Workplace Experience-app: gebruik een moderne, geïntegreerde aanpak om werknemers te ondersteunen wanneer ze hun werkplek met Luna verbinden. Meer informatie over Luna
Gebruik een geïntegreerde aanpak om werknemers te ondersteunen wanneer ze hun werkplek met Luna verbinden. Maak boekingsregels en laat werknemers vervolgens hun dag plannen. De kernmodules van Luna omvatten: dashboard, verificatie voor eenmalige aanmelding, een navigatiemodule en reserveringsmodule. Reserveer: - bureaus; - vergaderruimtes; - parkeerplekken; - slimme kluisjes; - apparatuur en meer. Andere optionele modules omvatten: - digitale portemonnee; - voedsel en dranken; - toegang tot gebouwen; - evenementen en meer. Meer informatie over Luna
Gebruik een geïntegreerde aanpak om werknemers te ondersteunen wanneer ze hun werkplek met Luna verbinden. Maak boekingsregels en laat werknemers vervolgens hun dag plannen. De kernmodules van Luna...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Meetio biedt slimme, eenvoudige en moeiteloze oplossingen voor het beheer van vergaderruimtes, hot desking, bewegwijzering en mobiele planning. Welkom. Meer informatie over Meetio
De oplossingen voor het reserveren van ruimtes van Meetio zijn bij uitstek geschikt voor bedrijven in het MKB met een fysiek kantoor, die problemen ondervinden bij het boeken van ruimtes en het gebruik van hun ruimtes willen optimaliseren. Meetio heeft met de introductie van de Room-tablet in 2014 een nieuwe standaard gezet voor het beheer van vergaderruimtes. Meetio biedt toonaangevende softwareoplossingen voor vergaderruimtes, altijd met de nadruk op eenvoud, gebruiksgemak en efficiëntie. Meetio heeft kantoren in Zweden en de VS en ondersteunt tevreden klanten over de hele wereld. Meer informatie over Meetio
De oplossingen voor het reserveren van ruimtes van Meetio zijn bij uitstek geschikt voor bedrijven in het MKB met een fysiek kantoor, die problemen ondervinden bij het boeken van ruimtes en het...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Event Temple is het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld. Dit product is naadloos geïntegreerd met honderden web-apps! Meer informatie over Event Temple
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen hotels, conferentiecentra, trouwlocaties en clubs deze software gebruiken om naadloos te integreren met een enorm ecosysteem van andere moderne softwaretoepassingen. Deze softwaresuite bevat krachtige verkoopautomatisering met behulp van zowel e-mail als sms-berichten, CRM-functies, een kalender voor evenementenbeheer met de mogelijkheid voor meerdere ruimtes, BEO's en nog veel meer. Dit product synchroniseert ook met Gmail, Outlook en andere kanalen! Meer informatie over Event Temple
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen hotels, conferentiecentra, trouwlocaties en clubs deze software gebruiken om...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
SaaS-gebaseerde software voor facilitair beheer die bedrijven helpt bij het beheren van ruimte- en stoelopstellingen. Meer informatie over POC System
P.O.C. System is een SaaS-platform met een unieke grafische interface waarmee je het commerciële vastgoed en de werkplek van je bedrijf kunt maximaliseren. Dit platform biedt 2 hoofdoplossingen: 1. Ruimtebeheersysteem - speciaal ontworpen voor bedrijven die kantoorgebouwen in bezit hebben en beheren en die commerciële eigendommen opleveren. 2. Toewijzingssysteem voor zitplaatsen, ontworpen voor middelgrote bedrijven en co-werkplekken, en die een visueel, eenvoudig te gebruiken platform biedt voor het beheren van de werkplek en de inrichting van de stoelen op kantoor. Meer informatie over POC System
P.O.C. System is een SaaS-platform met een unieke grafische interface waarmee je het commerciële vastgoed en de werkplek van je bedrijf kunt maximaliseren. Dit platform biedt 2 hoofdoplossingen: 1....

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
België Lokaal product
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Meer informatie over Tribeloo
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Eenvoudig boekingssysteem voor gedeelde ruimtes en middelen in bedrijven. Meer informatie over Whatspot
Whatspot is een eenvoudig boekingssysteem voor gedeelde middelen in bedrijven. Kleine bedrijven en locaties gebruiken Whatspot om de reserveringen van vergaderruimten, bedrijfswagens, parkeerplaatsen of andere gedeelde bedrijfsmiddelen te vereenvoudigen. Gebruik slim zoeken om snel de juiste plek te vinden en te boeken. Maak direct ter plekke een ad hoc-boeking met behulp van QR-codes. Geef het publiek de mogelijkheid om via je website bepaalde plekken te boeken. Organiseer boekingen effectief met beheertools en toegangscontrole. Whatspot is altijd cloudgebaseerd. Meer informatie over Whatspot
Whatspot is een eenvoudig boekingssysteem voor gedeelde middelen in bedrijven. Kleine bedrijven en locaties gebruiken Whatspot om de reserveringen van vergaderruimten, bedrijfswagens, parkeerplaatsen...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Skedda staat voor ruimteplanning en online boekingen. Een ruimte kan bestaan uit een rechtbank, een studio, een kamer, een gedeeld bureau en nog veel meer.
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Skedda biedt unieke planningsfuncties voor ruimtes zoals boekings- en prijsvoorwaarden per tijd, dag, gebruiker en ruimte, met regels voor delen en afhankelijkheid. Het is toegankelijk via een aangepaste URL, en eenmalige aanmelding is beschikbaar via Google, Facebook, Twitter en Microsoft. Ontworpen om locaties en gemeenschappen te helpen hun ruimte te beheren.
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Skedda biedt unieke planningsfuncties voor ruimtes zoals boekings- en prijsvoorwaarden per tijd,...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
FMS:Employee beschikt over desk- en resourceplanning, interactieve plattegronden, contactloze workflows, bezoekersbeheer en nog veel meer.
FMS:Employee is een geïntegreerd planningsplatform dat met slim, intuïtief werkplekbeheer de productiviteit van medewerkers verhoogt. Van oplossingen voor het delen van werkplekken en interactieve plattegronden tot kamerreserveringen en digitale ondertekening, het biedt een superieure werkplek- en werknemerservaring. Met de Graph API Outlook-invoegtoepassing en de mobiele planning wordt de digitale werkplek voor externe, mobiele en gedistribueerde werknemers verstevigd. IoT-sensoren geven inzicht in het gebruik, waardoor flexibele werkomgevingen worden geoptimaliseerd.
FMS:Employee is een geïntegreerd planningsplatform dat met slim, intuïtief werkplekbeheer de productiviteit van medewerkers verhoogt. Van oplossingen voor het delen van werkplekken en interactieve...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Deel zij-aan-zij-schema's voor afspraken, groepsvergaderingen, vergaderzalen, middelen, faciliteiten en meer.
Office Tracker biedt een totaaloplossing voor kantoorbeheer die planning, klantenbeheer, tijdbeheer en groepscommunicatie vereenvoudigt. Je hele kantoor bespaart tijd, elimineert fouten en verbetert de productiviteit. Automatiseer je volledige planningsproces en rooster en deel informatie voor mensen, ruimtes, en middelen.
Office Tracker biedt een totaaloplossing voor kantoorbeheer die planning, klantenbeheer, tijdbeheer en groepscommunicatie vereenvoudigt. Je hele kantoor bespaart tijd, elimineert fouten en verbetert...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
A Meeting Room Booking System for companies to effectively utilize their meeting rooms and convert their offices into hybrid workplaces
WorkInSync is a cloud-based Meeting Room Booking System that enables employees to easily book/cancel office meeting rooms and associated amenities. Organizations can use WorkInSync to automate the meeting room management process in their offices and optimize meeting room utilization. Its features include - Need-based Booking, Meeting Amenities Booking, Calendar & Messaging App Integrations (GSuite, Outlook, Microsoft Teams & Slack), Utilization Data & Analytics, and Interactive Maps.
WorkInSync is a cloud-based Meeting Room Booking System that enables employees to easily book/cancel office meeting rooms and associated amenities. Organizations can use WorkInSync to automate the...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Met Space Panels van iOFFICE kan je nieuwe reserveringen maken, een vergadering verlengen, een reservering voortijdig beëindigen en serviceaanvragen indienen.
Bij iOFFICE zijn ze van mening dat het reserveren van een vergaderruimte het makkelijkste deel van je dag moet zijn. Deze software voor het reserveren van ruimtes maakt het gemakkelijk, maar het kan nog gemakkelijker - zo gemakkelijk als langs een ruimte lopen en door het raam naar binnen kijken. Met Space Panels kan je elke iPad omtoveren in een ruimteplanningspaneel om nieuwe reserveringen te maken, een vergadering te verlengen, een reservering voortijdig te beëindigen, serviceaanvragen in te dienen en meer.
Bij iOFFICE zijn ze van mening dat het reserveren van een vergaderruimte het makkelijkste deel van je dag moet zijn. Deze software voor het reserveren van ruimtes maakt het gemakkelijk, maar het kan...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Gebruik elk apparaat of kalender.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor een vergaderruimte of bureau op het webdashboard, mobiele app of kamerweergave worden automatisch gesynchroniseerd met de hele kantooragenda. Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
CalendarWiz biedt alles wat organisaties nodig hebben in één agenda. Eén link om te delen. Eén klik om iedereen bij te werken.
CalendarWiz biedt alles wat organisaties nodig hebben in één agenda. Bevorder de communicatie met de gedeelde agendafuncties, websiteplug-ins en mobiele app. Nieuwe functies omvatten uitnodigingen met reactiefunctie, afbeeldings- en bestandsbeheer en e-mailabonnees met aanmeldingsformulier. Gratis e-mailondersteuning bij alle abonnementen.
CalendarWiz biedt alles wat organisaties nodig hebben in één agenda. Bevorder de communicatie met de gedeelde agendafuncties, websiteplug-ins en mobiele app. Nieuwe functies omvatten uitnodigingen...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Vergader beter. Vergader met Joan.
Joan is de eenvoudigste oplossing voor het beheren van vergaderruimtes, het optimaliseren van het gebruik van je vergaderruimte en het weergeven van relevante informatie waar je deze het meest nodig hebt. Joan wordt vertrouwd door veel Fortune 500-bedrijven en wordt dagelijks wereldwijd door meer dan 800.000 kantoormedewerkers gebruikt. Met de implementatie van Joan kom je af van: dubbele boekingen, onderbrekingen van vergaderingen, ghost meetings en dagelijks zoeken naar gratis vergaderruimtes als je ze het meest nodig hebt.
Joan is de eenvoudigste oplossing voor het beheren van vergaderruimtes, het optimaliseren van het gebruik van je vergaderruimte en het weergeven van relevante informatie waar je deze het meest nodig...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Teem bezoekersbeheer draait op iPads en biedt een veilige, webgebaseerde interface die het incheckproces voor bezoekers vereenvoudigt.
Teem voor bezoekersbeheer vereenvoudigt het inchecken van bezoekers en maakt een sterke eerste indruk met een aanpasbaar welkomstscherm. Wanneer bezoekers aankomen, gebruiken ze Teem bezoekersbeheer om aan te geven wie ze bezoeken, om vereiste formulieren te ondertekenen (zoals NDA's) en hun gastenbadge af te drukken. Het platform stuurt ook een sms'je of e-mail om de gastheer/-vrouw op de hoogte te stellen van de aankomst van hun gast. Ontdek waarom bedrijven zoals Hubspot het bezoekersbeheer van Teem gebruiken
Teem voor bezoekersbeheer vereenvoudigt het inchecken van bezoekers en maakt een sterke eerste indruk met een aanpasbaar welkomstscherm. Wanneer bezoekers aankomen, gebruiken ze Teem bezoekersbeheer...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Eenvoudige en effectieve software voor het reserveren van ruimten. YArooms helpt je bij de planning van je vergaderruimten.
Helpt je om vergaderruimten te reserveren op je browser, tablet, telefoon en zelfs in Outlook. YArooms is een webgebaseerd reserveringssysteem voor vergaderruimten waarmee je eenvoudig ruimten en middelen kunt beheren en overal een ruimte kunt boeken, zelfs als die zich in een andere tijdzone of locatie bevindt. YArooms is een van de weinige producten op de markt die een eigen boekingsmodule heeft gebouwd, en die conflictbeheer biedt zodat mensen niet meerdere vergaderingen op hetzelfde moment kunnen bijwonen (kan worden uitgeschakeld).
Helpt je om vergaderruimten te reserveren op je browser, tablet, telefoon en zelfs in Outlook. YArooms is een webgebaseerd reserveringssysteem voor vergaderruimten waarmee je eenvoudig ruimten en...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
OfficeRnD Flex helps flex space operators, property managers, and landlords manage a flex space business the smart way.
OfficeRnD Flex is the ultimate platform for flex space operators. It helps them automate administrative processes such as billing, meeting room bookings, and more. It also allows them to make data-driven decisions about their business with reports and analytics functionality. OfficeRnD Flex comes both as a web platform and a suite of customer-facing mobile apps that help operators provide the best digital experience to their members and visitors.
OfficeRnD Flex is the ultimate platform for flex space operators. It helps them automate administrative processes such as billing, meeting room bookings, and more. It also allows them to make...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Book rooms fast using any device. Reduce no shows. Maximize space. OfficeSpace makes room booking easy for you and your people.
Suited for companies with 500+ employees, with busy meeting rooms. OfficeSpace makes room booking easy by integrating with your calendar and updates availability in real-time. See the features available in each room, and book rooms using any device. With a suite of powerful tools to help you manage every aspect of your workplace, OfficeSpace simplifies room booking and delivers the ultimate employee experience. Book a demo and see why companies love OfficeSpace.
Suited for companies with 500+ employees, with busy meeting rooms. OfficeSpace makes room booking easy by integrating with your calendar and updates availability in real-time. See the features...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Schedule meetings and events, maximizing the utilization of rooms and other resources, across any distance.
EMS Software removes the barriers to inspired work by connecting your people, tools and technology within a single platform. AIG, Yale University, Accenture, and thousands of others rely on EMS Software's comprehensive, enterprise-class resource management solution to power their dynamic work and learning environments. The EMS platform integrates with both hardware and software infrastructures to provide the visibility, control and insight needed to drive real value for your enterprise.
EMS Software removes the barriers to inspired work by connecting your people, tools and technology within a single platform. AIG, Yale University, Accenture, and thousands of others rely on EMS...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Powerful, flexible and compatible with many systems.
Events2HVAC is the easy way to save energy, time, and money. It reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Pre-start times ensure rooms are comfortable when the next event begins. Managers save 2-20 hours/week by NOT entering exception schedules for special events. Energy costs are reduced an average of $0.50 per square foot annually. Events2HVAC is powerful, flexible, and compatible with many systems. This software is the facility manager's autopilot!
Events2HVAC is the easy way to save energy, time, and money. It reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Pre-start times ensure rooms are comfortable when...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Priava is a cloud-based venue and event management solution aimed at venues of all sizes - from meeting rooms through to large stadia.
Priava offers a real time meeting room booking system, enabling you to view availability and book a meeting room and resources instantly, and eliminate double handling of booking requests. Priava provides medium to large corporate meeting spaces, universities and local government organisations an easy-to-use web interface. The software requires minimal training, and offer tools such as multi-room availability, reporting, CRM, catering, business intelligence, equipment and resource requirements.
Priava offers a real time meeting room booking system, enabling you to view availability and book a meeting room and resources instantly, and eliminate double handling of booking requests. Priava...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office resources. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Can be used from anywhere in the world to improve the utilization of rooms, executing the perfect meeting.
Rendezvous Workspace is a leading meeting room booking software solution that transforms the way your staff book meeting rooms and collaborative workspaces. It allows staff to access all the facilities they need, including AV, video conferencing and catering. Rendezvous Workspace links seamlessly to digital signage solutions so meeting attendees have the best experience. Advanced reporting features allow you to save time and efficiently utilize your valuable space.
Rendezvous Workspace is a leading meeting room booking software solution that transforms the way your staff book meeting rooms and collaborative workspaces. It allows staff to access all the...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Appspace helps nearly 3,000 customers deliver a modern hybrid workplace experience with digital signage, space reservation, and more.
Create an exceptional, collaborative workplace experience with the simple communication and space management tools your team needs to stay connected, whether theyre at work, at home, or on the go. Appspace offers global solutions and support to thousands of customers that trust us to help them communicate with their teams and modernize their hybrid workplace experiences. We are proud to help our customers deliver a modern workplace experience, unify brand culture, and enhance communications.
Create an exceptional, collaborative workplace experience with the simple communication and space management tools your team needs to stay connected, whether theyre at work, at home, or on the go....

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Real-time, flexible, and user-friendly scheduling for meeting rooms.
Real-time scheduling for meeting rooms. Set user access rules and allow users to book from the web, mobile device, booking kiosks, or live maps/floorplans. Track actual usage with check-in/out procedures, auto-cancel late or no-show reservations, invite guests to reservations and request RSVPs, and integrate with your Outlook or Google calendars.
Real-time scheduling for meeting rooms. Set user access rules and allow users to book from the web, mobile device, booking kiosks, or live maps/floorplans. Track actual usage with check-in/out...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Easy-to-use, advanced when you need. Meeting room booking displays and beyond.
Room Display 6 (RD6) takes professional room scheduling to an unprecedented level when it comes to features, while still enacting GOGET's core value of keeping it simple. The in-house designed model One device offers a smooth experience for users who prefer a complete solution over hardware bundles. RD6 supports direct integration with Outlook, Exchange, Office 365 & G-Suite. RD6 has all features typically required, incl Digital Signage capabilities & Code/NFC/RFID authentication.
Room Display 6 (RD6) takes professional room scheduling to an unprecedented level when it comes to features, while still enacting GOGET's core value of keeping it simple. The in-house designed model...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Platform voor het boeken van evenementen en online betalingen voor locaties, restaurants, cateraars en horecagroepen.
Event Booking Engines is een cloudgebaseerd evenementboekingsplatform voor locaties, restaurants, cateraars en horecagroepen. Het platform biedt evenementgebaseerde CRM, online betalingen, offerte- en contractbeheer, online contracthandtekeningen, BEO's (Banquet Event Orders), agenda, planning van meerdere locaties en ruimtes, personeelsplanning, documenten, ticketverkoop en leadtracking. Het biedt ook vele automatiseringen en productintegraties. Het is een oplossing om je bedrijf eenvoudig en centraal te beheren, tijd te besparen, de omzet te verhogen en kosten te verlagen.
Event Booking Engines is een cloudgebaseerd evenementboekingsplatform voor locaties, restaurants, cateraars en horecagroepen. Het platform biedt evenementgebaseerde CRM, online betalingen, offerte-...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Schedule meetings, book meeting rooms, hot desks, catering and extra service from within your familiar Outlook environment.
Complete meeting room booking system for Microsoft Outlook, Exchange and Office 365. Resource Central is a user-friendly solution that helps your business optimize management of meeting rooms, resources and associated services such as catering, AV-equipment and table arrangements. Service providers are automatically notified with orders and changes. The system includes mobile Web App booking, Visitor Management and support for Skype for Business and other 3rd party video conferencing solutions.
Complete meeting room booking system for Microsoft Outlook, Exchange and Office 365. Resource Central is a user-friendly solution that helps your business optimize management of meeting rooms,...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Lever contactloze veilige en beveiligde onsite ervaringen voor je bezoekers, gecentraliseerd cloudplatform voor gegevens. Onbeperkt aantal apparaten en bezoekers.
De contactloze inlogfunctie van Engage biedt een hygiënische, contactloze manier om klanten/bezoekers in je centra/op je werkplek te registreren, waardoor er minder interactie nodig is. Contactloos inloggen door een QR-code te scannen met hun persoonlijke mobiel. Optionele verificatie, aangepast bezoekersformulier, Covid-beoordeling, temperatuurnotitie. Foto en ID scannen. Hostmeldingen. Digitale badge. Onbeperkt aantal apparaten, onbeperkt aantal bezoekers, dashboard voor beheerders en whitelabel-apps.
De contactloze inlogfunctie van Engage biedt een hygiënische, contactloze manier om klanten/bezoekers in je centra/op je werkplek te registreren, waardoor er minder interactie nodig is. Contactloos...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
ecobook provides room and desk booking system to transform your workplace into a smart office.
ecobook is a state-of-the-art room and desk booking system that brings together various tools into one interface. ecobook provides a simplified interface to manage any kind of space. With granular control over access, rooms and desks resources can be better managed so that problems such as conflict of bookings, updating multiple systems and email coordination are eliminated. Access ecobook through the web, mobile app, tablets or interactive kiosks.
ecobook is a state-of-the-art room and desk booking system that brings together various tools into one interface. ecobook provides a simplified interface to manage any kind of space. With granular...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Provides purpose-built meeting room booking software that integrates seamlessly with your website.
Meeting Hub is branded to look and feel like an extension of your website and provides integrated, purpose-built meeting room booking software allowing users to book with live availability and pricing. Automated booking confirmations come from you, branded as you. Meeting Hub provides a comprehensive dashboard allowing you to manage all aspects of your bookings from refunds and cancellations to rescheduling, adding additional charges or resending a confirmation.
Meeting Hub is branded to look and feel like an extension of your website and provides integrated, purpose-built meeting room booking software allowing users to book with live availability and...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Simplify all your meeting room, visitor and vendor management into one scalable, easy-to-use solution.
Remove the friction and complexity of meeting room scheduling. Condeco Meeting Room Booking Software helps to maximize meeting room space, reduce administration time and introduce smarter booking processes into the workplace. Our cloud-based solution enables you to schedule and manage meeting rooms, visitors, hospitality, services and video conferencing in one globally scalable system. Simplify all your meeting room, visitor and vendor management into one scalable, easy-to-use solution.
Remove the friction and complexity of meeting room scheduling. Condeco Meeting Room Booking Software helps to maximize meeting room space, reduce administration time and introduce smarter booking...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Book meeting space in real-time with Samsung SDS.
Our cloud-based conference room scheduling software allows your employees to use a web and/or mobile (Android/iOS supported) application to view available meeting space in real-time and instantly reserve a meeting room anywhere and at any time ensuring that conference room scheduling is intuitive, seamless and friction-less.
Our cloud-based conference room scheduling software allows your employees to use a web and/or mobile (Android/iOS supported) application to view available meeting space in real-time and instantly...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Beheer met FlexO vol vertrouwen al je bureaus, kamers en ruimten en meet de bezetting met de geïntegreerde IoT-sensoren.
FlexO is een werkplek- en analysesysteem waarmee je het beheer van gemeenschappelijke onroerendgoedbronnen en andere mobiele activa kunt vereenvoudigen. FlexO is beschikbaar on-premises of via een abonnement en kan verbinding maken met je bedrijfskalendersysteem, zoals O365, Exchange of G Suite. Voor een hoteloplossing (hot desking) kun je de Desk Navigator inzetten en boeken met een NFC- of pincode. Met de IoT-sensoren krijg je nauwkeurige bezettingsinformatie voor al je ruimten, bureaus en kamers.
FlexO is een werkplek- en analysesysteem waarmee je het beheer van gemeenschappelijke onroerendgoedbronnen en andere mobiele activa kunt vereenvoudigen. FlexO is beschikbaar on-premises of via een...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Meeting room, desk & workspace booking solutions. Helping you get back to work safely with a range of smart technology and features.
Meeting room, desk & workspace booking solutions. A simple solution for the management of meeting rooms, desks and huddle-spaces. On-premise or SaaS based, ResourceXpress gives you the power to reduce overheads and improve workspace productivity in a scalable meeting room booking system. Reserve meeting rooms and workspaces in different offices across different time zones, whether you’re in or out the office using a range of mobile, web-based apps or using your familiar booking system.
Meeting room, desk & workspace booking solutions. A simple solution for the management of meeting rooms, desks and huddle-spaces. On-premise or SaaS based, ResourceXpress gives you the power to...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Meeting room management tool that helps businesses manage reservation schedules, check-in/out timings, and mismanagement of amenities.
Meeting Room Management Software : There are many factors which are often over looked while managing meeting rooms and merely filling up rooms becomes paramount. This mode of operation gives rise to a multitude of issues; key among them are overbooking of meeting rooms while others are grossly underutilization, mismanagement of amenities and no shows.
Meeting Room Management Software : There are many factors which are often over looked while managing meeting rooms and merely filling up rooms becomes paramount. This mode of operation gives rise to...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
COVID-19 compliant software for Desk booking and Contact Tracing analytics.
Covid-19 compliant software for Real-time scheduling, status boards, and maps for the meeting rooms, desks, and people in your office. Fine granular Analytics is offered for Contact Tracing reports, that can be generated scheduled and automatic distribution to relevant people. Flowscape have a unique 3-D map with high resolution for both Web and Mobile app for a superior user experience.
Covid-19 compliant software for Real-time scheduling, status boards, and maps for the meeting rooms, desks, and people in your office. Fine granular Analytics is offered for Contact Tracing reports,...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Find your rhythm of work with Kadence
At Kadence, we believe the way we work should lift us up, not lock us in, enabling people to flourish in everything they do. By building the operating system for the future of work, we improve the coordination of people, time and space to help teams feel trusted and empowered to make the best choices about how, when and where they get their best work done.
At Kadence, we believe the way we work should lift us up, not lock us in, enabling people to flourish in everything they do. By building the operating system for the future of work, we improve the...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
An all-in-one platform that helps offices, and it's people, use, manage and optimize their space.
An all-in-one platform that helps offices, and it's people, use, manage and optimize their space. Zynq is empowering companies worldwide to embrace hybrid work through smart desk and room bookings, visitor management, health and vaccine screeners, collaboration tools and much more. Wraparound Enterprise Analytics give businesses the insights they need to take a data-first approach to important decisions. Trust by the best in various industries: Ferragamo, Shipbob, and LA Dodgers.
An all-in-one platform that helps offices, and it's people, use, manage and optimize their space. Zynq is empowering companies worldwide to embrace hybrid work through smart desk and room bookings,...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Gaia Workspace is a hybrid workspace management tool featuring appointment, employee & visitor screening, and clean & maintenance.
Gaia Workspace is a user-friendly tool for collaborative workspaces, offering appointment booking, employee screening, visitor screening, test & vaccine records, and clean & maintenance checking. It simplifies screening, tracking, and booking processes into a single solution. With a simple-to-understand user experience, Gaia Workspaces makes workspaces efficient and safe.
Gaia Workspace is a user-friendly tool for collaborative workspaces, offering appointment booking, employee screening, visitor screening, test & vaccine records, and clean & maintenance checking. It...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Software voor het boeken van werkplekken voor organisaties die vrijheid en flexibiliteit willen bieden aan werknemers of ruimte willen delen met anderen.
AgilQuest levert software-oplossingen voor het boeken van werk- en vergaderruimten voor de moderne werkplek, evenals werkplekanalyse om een antwoord te bieden op je gebruiksvraag op de lange en korte termijn. Deze mensgerichte oplossingen helpen bedrijven, van groot tot startup, om werknemers vrijheid en flexibiliteit te bieden en ruimte te meten en te beheren, op locatie of in de cloud. AgilQuest-oplossingen werken op meerdere interfaces, waaronder webbrowsers, smartphones, tablets, kiosken en digitale displays.
AgilQuest levert software-oplossingen voor het boeken van werk- en vergaderruimten voor de moderne werkplek, evenals werkplekanalyse om een antwoord te bieden op je gebruiksvraag op de lange en korte...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
De software Smartway2 voor het boeken van ruimten is de nr. 1 op het gebied van flexibiliteit en gebruiksgemak. Lage kosten, snelle implementatie. Integreert in Outlook.
De software Smartway2 voor het boeken van ruimten is de nr. 1 op het gebied van flexibiliteit en gebruiksgemak. Verbeter de samenwerking en transformeer de ervaring van medewerkers door de manier te veranderen waarop mensen vergaderruimten, bureaus en faciliteiten boeken. Zeer lage kosten, snelle implementatie. Krachtige werkruimteanalyses. Creëer een flexibelere werkplek en verhoog de productiviteit.
De software Smartway2 voor het boeken van ruimten is de nr. 1 op het gebied van flexibiliteit en gebruiksgemak. Verbeter de samenwerking en transformeer de ervaring van medewerkers door de manier te...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Helps organisations and employees make optimum use of their meeting space.
An entirely new, non-intrusive, solution to optimise your use of office space - showing busy employees which rooms are vacant, even if the online calendar says they're booked. WheresFree: 1. Increases meeting room availability 2. Enables agile room and meeting scheduling 3. Informs site managers' floor space configuration decisions 4. Offers the most seamless integration to Microsoft Office available, simplifying the MS Outlook booking process and minimising the learning curve for users.
An entirely new, non-intrusive, solution to optimise your use of office space - showing busy employees which rooms are vacant, even if the online calendar says they're booked. WheresFree: 1....

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment.
Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment.
Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment.

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
België Lokaal product
Management app for your flexible workspace or office building, automating a whole series of administrative tasks.
Zapfloor offers an all-in-one solution for managing flexible workspaces. Zapfloor digitalizes your entire office - or offices - giving your employees access to a vast amount of functionalities. With zapfloor you can book facilities on the go, stay connected with your community, make use of cost accounting features, use flawless integrations with both hardware and software tech, and take advantage of powerful insights and analytics. The software is available as a web platform and as a mobile app.
Zapfloor offers an all-in-one solution for managing flexible workspaces. Zapfloor digitalizes your entire office - or offices - giving your employees access to a vast amount of functionalities. With...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Tool voor het boeken van vergaderruimtes die de oplossing biedt voor al je planningsproblemen. Web, mobiele app, display en statusbord.
Bisner is de perfecte online oplossing voor het boeken van ruimtes. Voorkom miscommunicatie en planningsconflicten over vergaderruimtes. Iedereen heeft overal toegang tot de agenda van de ruimte: via mobiele app, desktop, display en statusbord in het gebouw. Ons platform biedt een gebruiksvriendelijke boekingssysteem om de efficiëntie en productiviteit op de werkplek te verhogen.
Bisner is de perfecte online oplossing voor het boeken van ruimtes. Voorkom miscommunicatie en planningsconflicten over vergaderruimtes. Iedereen heeft overal toegang tot de agenda van de ruimte:...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
GoodMeeting for Exchange/O365/Outlook PC-Mac/Mobile can book and optimise your collaborative spaces.
The GoodMeeting management and reservation solution is available anywhere and at any time. You can check the availability of your spaces and make a reservation from the tablet located at the entrance to your meeting room, using your Outlook or smartphone. Offer services for meetings. Optimise your space with the analyser. Book the room closest to your office effortlessly! Low infrastructure costs, low maintenance for maximum efficiency !
The GoodMeeting management and reservation solution is available anywhere and at any time. You can check the availability of your spaces and make a reservation from the tablet located at the entrance...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
FMS:Employee biedt oplossingen voor organisaties met krachtige, geïntegreerde planningsfuncties.
FMS:Employee biedt oplossingen voor organisaties met krachtige, geïntegreerde planningsfuncties. Deze oplossingen zijn ontworpen voor flexibele, collaboratieve werkplekken en ontworpen om de efficiëntie en productiviteit voor interne en externe werknemers te verhogen. FMS:Employee beschikt over desk- en resourceplanning, interactieve plattegronden, contactloze workflows, bezoekersbeheer en nog veel meer.
FMS:Employee biedt oplossingen voor organisaties met krachtige, geïntegreerde planningsfuncties. Deze oplossingen zijn ontworpen voor flexibele, collaboratieve werkplekken en ontworpen om de...

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer