Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Reserveringssystemen voor vergaderruimtes met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
175 resultaten
Optimaliseer je werkplek en zorg voor inzicht en bewustzijn. Meer informatie over Witco
Toon een interactieve kaart op het web, op mobiele apparaten en op grote schermen op kantoor zodat je werknemers eenvoudig zicht hebben op beschikbaarheid, waar hun teamgenoten zitten en welke bureaus beschikbaar zijn. Krijg gegevens over en inzicht in het gebruik van je ruimte en aanwezigheid, weergegeven in de app of beschikbaar via open API. Meer informatie over Witco

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Bureaureservering en beheer van vergaderruimtes in één eenvoudig portal en mobiele app. Snelle installatie en eenvoudige onboarding. Meer informatie over Clearooms
Het beheer van vergaderruimtes in Clearooms geeft je ongelooflijk veel mogelijkheden voor het boeken van ruimten, die via de app of op muurconsoles beheerd kunnen worden. Integratie met Office 365/Active Directory of G Suite-account biedt je hele team duidelijke zichtbaarheid en controle over je vergaderruimtes en stelt gebruikers in staat om gedeelde vergaderruimtes op afzonderlijke systemen te boeken. Integratie vindt plaats via een beveiligde serviceaccount op je Microsoft- of G Suite-account, wat IT- en compliance-teams gemoedsrust geeft. Meer informatie over Clearooms

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Slim reserveringssysteem faciliteert hybride werken, werkplekboeking en vergaderervaring. Realtimedata op plattegronden, mobiele apps. Meer informatie over Spacewell
Het Spacewell-reserveringssysteem zorgt voor een optimale vergader- en bezoekersbeleving. Gebruikers kunnen via meerderetouchpoints reserveren, naargelang hun voorkeur en locatie. Live data van sensoren toont realtimebeschikbaarheid op plattegronden en zorgt ervoor dat onbezette ruimtes weer vrijgegeven worden. Geïntegreerd hospitalitymanagement combineert reserveringen en bezoekersbeheer. Omvat boeking van flexwerkplekken en een best-in-class hybride workplace app. Zeer schaalbare oplossing. Voor bedrijven 500+. Meer informatie over Spacewell

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Een systeem voor het boeken van vergaderruimtes waarmee bedrijven hun vergaderruimtes effectief kunnen gebruiken en hun kantoren kunnen omzetten in hybride werkplekken. Meer informatie over WorkInSync
WorkInSync is een cloudgebaseerd systeem voor het boeken van vergaderruimtes waarmee werknemers moeiteloos kantoorvergaderruimtes en bijbehorende voorzieningen kunnen boeken/annuleren. Organisaties kunnen WorkInSync gebruiken om het beheerproces van de vergaderruimte in hun kantoren te automatiseren en het gebruik van de vergaderruimte te optimaliseren. De functies omvatten: behoeftegebaseerde boeking, boeking van vergadervoorzieningen, integraties met agenda en berichtenapps (GSuite, Outlook, Microsoft Teams en Slack), gebruiksgegevens en -analyse en interactieve kaarten. Meer informatie over WorkInSync

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
België Lokaal product
Beheer-app voor je flexibele werkruimte of kantoorgebouw. De software automatiseert een brede reeks administratieve taken. Meer informatie over Zapfloor
Zapfloor biedt een alles-in-één oplossing voor het beheer van flexibele werkruimten. Zapfloor digitaliseert je hele kantoor, of kantoren, en geeft je medewerkers toegang tot een enorme hoeveelheid functionaliteiten. Met Zapfloor kun je onderweg faciliteiten boeken, in contact blijven met je gemeenschap, gebruikmaken van kostenberekeningsfuncties, diepgaande integraties met zowel hardware- als softwaretechnologie gebruiken en profiteren van krachtige inzichten en analyse. De software is beschikbaar als webplatform en als mobiele app. Meer informatie over Zapfloor

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Beheer met FlexO vol vertrouwen al je bureaus, kamers en ruimten en meet de bezetting met de geïntegreerde IoT-sensoren. Meer informatie over FlexO
FlexO is een werkplek- en analysesysteem waarmee je het beheer van gemeenschappelijke onroerendgoedbronnen en andere mobiele activa kunt vereenvoudigen. FlexO is beschikbaar on-premises of via een abonnement en kan verbinding maken met je bedrijfskalendersysteem, zoals O365, Exchange of G Suite. Voor een hoteloplossing (hot desking) kun je de Desk Navigator inzetten en boeken met een NFC- of pincode. Met de IoT-sensoren krijg je nauwkeurige bezettingsinformatie voor al je ruimten, bureaus en kamers. Meer informatie over FlexO

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Event Temple is het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld. Dit product is naadloos geïntegreerd met honderden web-apps! Meer informatie over Event Temple
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen hotels, conferentiecentra, trouwlocaties en clubs deze software gebruiken om naadloos te integreren met een enorm ecosysteem van andere moderne softwaretoepassingen. Deze softwaresuite bevat krachtige verkoopautomatisering met behulp van zowel e-mail als sms-berichten, CRM-functies, een kalender voor evenementenbeheer met de mogelijkheid voor meerdere ruimtes, BEO's en nog veel meer. Dit product synchroniseert ook met Gmail, Outlook en andere kanalen! Meer informatie over Event Temple

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
België Lokaal product
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Meer informatie over Tribeloo
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
's Werelds meest toonaangevende, uniforme evenement-techplatform voor de verzorging van geweldige evenementen. Meer informatie over Ungerboeck Software
Ungerboeck is het meest toonaangevende platform voor evenementtechnologie ter wereld en heeft meer dan 50.000 gebruikers in meer dan 50 landen. Met dit end-to-end platform voor evenementbeheer heb je uitgebreide realtime evenementinformatie altijd binnen handbereik. Dankzij de innovatieve tools is je team beter op de hoogte, voor een hogere mate van samenwerking en service. Dit branchespecifieke platform maakt flexibele en transparante processen mogelijk waarmee organisaties waardevolle ervaringen kunnen bieden aan hun klanten en deelnemers. Meer informatie over Ungerboeck Software

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Eenvoudig boekingssysteem voor gedeelde ruimtes en middelen in bedrijven. Meer informatie over Whatspot
Whatspot is een eenvoudig boekingssysteem voor gedeelde middelen in bedrijven. Kleine bedrijven en locaties gebruiken Whatspot om de reserveringen van vergaderruimten, bedrijfswagens, parkeerplaatsen of andere gedeelde bedrijfsmiddelen te vereenvoudigen. Gebruik slim zoeken om snel de juiste plek te vinden en te boeken. Maak direct ter plekke een ad hoc-boeking met behulp van QR-codes. Geef het publiek de mogelijkheid om via je website bepaalde plekken te boeken. Organiseer boekingen effectief met beheertools en toegangscontrole. Whatspot is altijd cloudgebaseerd. Meer informatie over Whatspot

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Priava is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheren van locaties en evenementen, gericht op locaties van elke omvang, van vergaderruimtes tot grote stadions. Meer informatie over Priava
Priava biedt een realtime boekingssysteem voor vergaderruimtes waarmee je onmiddellijk de beschikbaarheid kunt zien en een vergaderzaal en resources kunt boeken, en dubbele afhandeling van boekingsver zoeken kunt voorkomen. Priava biedt middelgrote tot grote vergaderruimtes, universiteiten en lokale overheidsorganisaties een gebruiksvriendelijke webinterface. De software vereist minimale training en biedt tools zoals beschikbaarheid van meerdere ruimtes, rapportage, CRM, catering, business intelligence, apparatuur en resourcevereisten. Meer informatie over Priava

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Een alles-in-één platform waarmee kantoren en mensen hun ruimte kunnen gebruiken, beheren en optimaliseren. Meer informatie over Zynq Workspace
Een alles-in-één platform waarmee kantoren en mensen hun ruimte kunnen gebruiken, beheren en optimaliseren. Zynq stelt bedrijven over de hele wereld in staat om hybride werk te omarmen via slimme bureau- en kamerboekingen, bezoekersbeheer, gezondheids- en vaccinscreeners, samenwerkingstools en nog veel meer. Wraparound Enterprise Analytics geeft bedrijven de inzichten die ze nodig hebben om een data-first benadering van belangrijke beslissingen te nemen. Vertrouwd door organisaties in verschillende sectoren: Safeway, Ferragamo, Shipbob en LA Dodgers. Meer informatie over Zynq Workspace

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Platform voor het boeken van evenementen en online betalingen voor locaties, restaurants, cateraars en horecagroepen. Meer informatie over Event Booking Engines
Event Booking Engines is een cloudgebaseerd evenementboekingsplatform voor locaties, restaurants, cateraars en horecagroepen. Het platform biedt evenementgebaseerde CRM, online betalingen, offerte- en contractbeheer, online contracthandtekeningen, BEO's (Banquet Event Orders), agenda, planning van meerdere locaties en ruimtes, personeelsplanning, documenten, ticketverkoop en leadtracking. Het biedt ook vele automatiseringen en productintegraties. Het is een oplossing om je bedrijf eenvoudig en centraal te beheren, tijd te besparen, de omzet te verhogen en kosten te verlagen. Meer informatie over Event Booking Engines

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
MyDesk biedt een hoog beoordeelde oplossing voor hot desking, kamerbeheer, vergaderruimtes en kantines. Op mobiel, web, teams enz. Meer informatie over MyDesk
De oplossing voor ruimtebeheer van MyDesk is ideaal voor middelgrote en grote bedrijven die hun kantoorruimtes willen optimaliseren. MyDesk is de toonaangevende toepassing voor hot desking, ruimtebeheer, vergaderruimtes, kantinebeheer en parkeren. Klanten selecteren MyDesk voor de extreme eenvoud en het gebruiksgemak. Bovendien koop je niet alleen software, maar regelt het ook alle onderhoud voor je wat betreft plattegronden, interne communicatie en ondersteuning. Het platform staat voor je klaar wanneer je het nodig hebt. Meer informatie over MyDesk

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
FMS:Employee biedt oplossingen voor organisaties met krachtige, geïntegreerde planningsfuncties. Meer informatie over FMS:Employee
FMS:Employee biedt oplossingen voor organisaties met krachtige, geïntegreerde planningsfuncties. Deze oplossingen zijn ontworpen voor flexibele, collaboratieve werkplekken en ontworpen om de efficiëntie en productiviteit voor interne en externe werknemers te verhogen. FMS:Employee beschikt over desk- en resourceplanning, interactieve plattegronden, contactloze workflows, bezoekersbeheer en nog veel meer. Meer informatie over FMS:Employee

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
De Workplace Experience-app: gebruik een moderne, geïntegreerde aanpak om werknemers te ondersteunen wanneer ze hun werkplek met Luna verbinden. Meer informatie over Luna
Gebruik een geïntegreerde aanpak om werknemers te ondersteunen wanneer ze hun werkplek met Luna verbinden. Maak boekingsregels en laat werknemers vervolgens hun dag plannen. De kernmodules van Luna omvatten: dashboard, verificatie voor eenmalige aanmelding, een navigatiemodule en reserveringsmodule. Reserveer: - bureaus; - vergaderruimtes; - parkeerplekken; - slimme kluisjes; - apparatuur en meer. Andere optionele modules omvatten: - digitale portemonnee; - voedsel en dranken; - toegang tot gebouwen; - evenementen en meer. Meer informatie over Luna

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat. Meer informatie over Tripleseat

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Maak kennis met de moderne receptie. Van mensen tot pakketten, Envoy helpt je alles te beheren dat door de voordeur naar binnen komt.
Envoy zorgt ervoor dat werkplekken beter functioneren. Sluit je aan bij bedrijven zoals Slack, Pinterest, Spotify, Nike en American Express die met Envoy hebben samengewerkt om meer dan 50 miljoen bezoekers op meer dan 10.000 internationale locaties te verwelkomen. Soepele iPad-aanmelding voegt een extra factor toe aan je receptie, en slimme functies verbeteren je beveiliging en maken compliance-inspanningen eenvoudig. Meer informatie over Envoy

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Skedda staat voor ruimteplanning en online boekingen. Een ruimte kan bestaan uit een rechtbank, een studio, een kamer, een gedeeld bureau en nog veel meer.
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Skedda biedt unieke planningsfuncties voor ruimtes zoals boekings- en prijsvoorwaarden per tijd, dag, gebruiker en ruimte, met regels voor delen en afhankelijkheid. Het is toegankelijk via een aangepaste URL, en eenmalige aanmelding is beschikbaar via Google, Facebook, Twitter en Microsoft. Ontworpen om locaties en gemeenschappen te helpen hun ruimte te beheren. Meer informatie over Skedda

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
FMS:Employee beschikt over desk- en resourceplanning, interactieve plattegronden, contactloze workflows, bezoekersbeheer en nog veel meer.
FMS:Employee is een geïntegreerd planningsplatform dat met slim, intuïtief werkplekbeheer de productiviteit van medewerkers verhoogt. Van oplossingen voor het delen van werkplekken en interactieve plattegronden tot kamerreserveringen en digitale ondertekening, het biedt een superieure werkplek- en werknemerservaring. Met de Graph API Outlook-invoegtoepassing en de mobiele planning wordt de digitale werkplek voor externe, mobiele en gedistribueerde werknemers verstevigd. IoT-sensoren geven inzicht in het gebruik, waardoor flexibele werkomgevingen worden geoptimaliseerd. Meer informatie over FMS:Workplace

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Deel zij-aan-zij-schema's voor afspraken, groepsvergaderingen, vergaderzalen, middelen, faciliteiten en meer.
Office Tracker biedt een totaaloplossing voor kantoorbeheer die planning, klantenbeheer, tijdbeheer en groepscommunicatie vereenvoudigt. Je hele kantoor bespaart tijd, elimineert fouten en verbetert de productiviteit. Automatiseer je volledige planningsproces en rooster en deel informatie voor mensen, ruimtes, en middelen. Meer informatie over Office Tracker

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Eden builds HR and workplace tools so your team can work wonders.
Eden provides an all-in-one flexible workplace and people success software for employee-centric teams. SaaS product offerings include Visitor Management, Desk Booking, Performance Management, Room Scheduling, Internal Ticketing, Team Safety, and Deliveries. Meer informatie over Eden Workplace

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Othership is the flexible working platform that gives the freedom to work how and where you want. On demand, Fixed, Hybrid or Remote.
Othership is the flexible working platform that gives the freedom to work how and where you want. On demand Workspaces: Choose from a highly distributed network of free and paid spaces to work. Fixed Workspaces: Find the perfect office or coworking space tailored to your needs. Hybrid Solutions: HQs, offices and a network of on-demand workspaces are all bookable and manageable in one place. Hybrid Workspace Management Software: Manage all your workspace needs in one integrated system. Meer informatie over Othership

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
CalendarWiz biedt alles wat organisaties nodig hebben in één agenda. Eén link om te delen. Eén klik om iedereen bij te werken.
CalendarWiz biedt alles wat organisaties nodig hebben in één agenda. Bevorder de communicatie met de gedeelde agendafuncties, websiteplug-ins en mobiele app. Nieuwe functies omvatten uitnodigingen met reactiefunctie, afbeeldings- en bestandsbeheer en e-mailabonnees met aanmeldingsformulier. Gratis e-mailondersteuning bij alle abonnementen. Meer informatie over CalendarWiz

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Gebruik elk apparaat of kalender.
Software voor werkplekervaringen waarmee je vergaderruimtes in je kantoor kunt beheren en optimaliseren. Robin is een werkplekplatform dat mensen vooropstelt. Robin wordt gebruikt door bedrijven van elke omvang om hybride werk met succes te beheren en plant momenteel vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld. Met Robin kunnen mensen kiezen hoe en waar ze werken, en krijgen organisaties de tools en inzichten die nodig zijn om te slagen. Meer informatie over Robin

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Met Space Panels van iOFFICE kan je nieuwe reserveringen maken, een vergadering verlengen, een reservering voortijdig beëindigen en serviceaanvragen indienen.
Bij iOFFICE zijn ze van mening dat het reserveren van een vergaderruimte het makkelijkste deel van je dag moet zijn. Deze software voor het reserveren van ruimtes maakt het gemakkelijk, maar het kan nog gemakkelijker - zo gemakkelijk als langs een ruimte lopen en door het raam naar binnen kijken. Met Space Panels kan je elke iPad omtoveren in een ruimteplanningspaneel om nieuwe reserveringen te maken, een vergadering te verlengen, een reservering voortijdig te beëindigen, serviceaanvragen in te dienen en meer. Meer informatie over iOFFICE

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Teem bezoekersbeheer draait op iPads en biedt een veilige, webgebaseerde interface die het incheckproces voor bezoekers vereenvoudigt.
Teem voor bezoekersbeheer vereenvoudigt het inchecken van bezoekers en maakt een sterke eerste indruk met een aanpasbaar welkomstscherm. Wanneer bezoekers aankomen, gebruiken ze Teem bezoekersbeheer om aan te geven wie ze bezoeken, om vereiste formulieren te ondertekenen (zoals NDA's) en hun gastenbadge af te drukken. Het platform stuurt ook een sms'je of e-mail om de gastheer/-vrouw op de hoogte te stellen van de aankomst van hun gast. Ontdek waarom bedrijven zoals Hubspot het bezoekersbeheer van Teem gebruiken Meer informatie over Teem

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Vergader beter. Vergader met Joan.
Joan is de eenvoudigste oplossing voor het beheren van vergaderruimtes, het optimaliseren van het gebruik van je vergaderruimte en het weergeven van relevante informatie waar je deze het meest nodig hebt. Joan wordt vertrouwd door veel Fortune 500-bedrijven en wordt dagelijks wereldwijd door meer dan 800.000 kantoormedewerkers gebruikt. Met de implementatie van Joan kom je af van: dubbele boekingen, onderbrekingen van vergaderingen, ghost meetings en dagelijks zoeken naar gratis vergaderruimtes als je ze het meest nodig hebt. Meer informatie over Joan

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Eenvoudige en effectieve software voor het reserveren van ruimten. YArooms helpt je bij de planning van je vergaderruimten.
Helpt je om vergaderruimten te reserveren op je browser, tablet, telefoon en zelfs in Outlook. YArooms is een webgebaseerd reserveringssysteem voor vergaderruimten waarmee je eenvoudig ruimten en middelen kunt beheren en overal een ruimte kunt boeken, zelfs als die zich in een andere tijdzone of locatie bevindt. YArooms is een van de weinige producten op de markt die een eigen boekingsmodule heeft gebouwd, en die conflictbeheer biedt zodat mensen niet meerdere vergaderingen op hetzelfde moment kunnen bijwonen (kan worden uitgeschakeld). Meer informatie over YAROOMS

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Plan vergaderingen 10x sneller. Vergeet het heen en weer e-mailen om een datum te vinden voor het plannen van afspraken. Hands-off planning via Google Agenda.
Plan vergaderingen 10x sneller. Vergeet e-mail en telefoontikkertje om een datum te vinden voor het plannen van afspraken. Hands-off planning via Google Agenda. 1-op-1 vergaderingen: laat iedereen jou online boeken op een geschikt moment. Groepsvergaderingen: automatisch delen van beschikbaarheid om een geschikt tijdstip te vinden om elkaar te ontmoeten. Besproken op TechCrunch, ProductHunt, Zapier Klanten: Verkoop, accountbeheer, softwarebedrijven, interviewplanning, klantenservice, zakelijke consultants en coaches, freelancers, onderwijs Meer informatie over Vyte

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
OfficeRnD Flex helps flex space operators, property managers, and landlords manage a flex space business the smart way.
OfficeRnD Flex is the ultimate platform for flex space operators. It helps them automate administrative processes such as billing, meeting room bookings, and more. It also allows them to make data-driven decisions about their business with reports and analytics functionality. OfficeRnD Flex comes both as a web platform and a suite of customer-facing mobile apps that help operators provide the best digital experience to their members and visitors. Meer informatie over OfficeRnD Flex

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Book rooms fast using any device. Reduce no shows. Maximize space. OfficeSpace makes room booking easy for you and your people.
Suited for companies with 500+ employees, with busy meeting rooms. OfficeSpace makes room booking easy by integrating with your calendar and updates availability in real-time. See the features available in each room, and book rooms using any device. With a suite of powerful tools to help you manage every aspect of your workplace, OfficeSpace simplifies room booking and delivers the ultimate employee experience. Book a demo and see why companies love OfficeSpace. Meer informatie over OfficeSpace

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
EMS helps lower meeting management overhead and overtime, improve meeting and resource visibility, and reduce meeting scheduling time.
EMS is a meeting room booking system: scheduling made easy. Trusted Across 75+ Countries. 30+ years. EMS has helped millions of customers make the most of their valuable spaces. EMS room booking system can help your organization cut costs, streamline booking and create a top-notch conference room experience at your space. From start to finish, EMS offers a flexible and secure reservation and meeting room booking process. Connect to existing tools and apps. Integrate with building systems. Meer informatie over EMS

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Flexible, affordable and beautifully simple to use appointment scheduling & booking software for small businesses and sports clubs
Appointment scheduling and booking software for small businesses that's powerful, simple to use and affordable. Ultimate scheduling flexibility that allows multiple staff, resources and locations. Take bookings that require combined resources and staff. Manage online and manual payments all in one place. Create public and membership bookings for services, classes, courses and workshops. Your customers can see and manage their bookings via their own completely independent account. Meer informatie over Jezzam

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
The platform that coordinates your people, projects, and spaces. Create meaningful connections by enabling in-person collaboration and
Your complete toolkit to make hybrid work for your people and spaces. A full suite of easy-to-use hybrid working software designed to improve the coordination of people, space. By building the operating system for the future of work, we help teams feel trusted and empowered to make the best choices about how, when and where they get their best work done. Meer informatie over Kadence

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Powerful, flexible and compatible with many systems.
Events2HVAC is the easy way to save energy, time, and money. It reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Pre-start times ensure rooms are comfortable when the next event begins. Managers save 2-20 hours/week by NOT entering exception schedules for special events. Energy costs are reduced an average of $0.50 per square foot annually. Events2HVAC is powerful, flexible, and compatible with many systems. This software is the facility manager's autopilot! Meer informatie over Events2HVAC

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
UMA is workplace software that connects your office tech, supports resource scheduling and delivers data driven actionable insight.
UMA is a workplace software as a service platform. UMA integrates existing and new workplace technology into a single pane-of-glass dashboard including audio visual and IoT sensor devices. UMA digitises your office floor map and improves employee user experiences through web and mobile applications to improve resource scheduling and deliver data driven analytics on occupancy and environmental metrics to help adapt to the changing needs of the workforce hybrid workplace strategy. Meer informatie over UMA Vision

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
A cloud-based office hoteling and management tool that provides online seat reservations, room reservations, and space usage reporting.
Maptician is a cloud-based office hoteling and occupancy management tool that helps companies effectively manage a hybrid workplace model. With Maptician, employees can easily make seat and room reservations from their desktop or mobile app and see when and where other employees will be in the office. Easily know who is remote and in-office, optimize your physical space, and drive employee collaboration. Meer informatie over Maptician

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office resources. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Meer informatie over Roomzilla

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
De software is cloudgebaseerd en ontworpen om locaties te helpen hun functieruimte, catering en meer op één plek te promoten en te beheren.
Op zoek naar software voor locatiebeheer waarmee je je processen kunt stroomlijnen? De software is ontworpen om taakbeheer te automatiseren en het voor jou makkelijker te maken om klanten te factureren en offertes te maken. Daarnaast maakt de boekingsmodule het makkelijk om verzoeken vast te leggen, en met de e-mail- en sms-marketingtools kun je de campagnes van je locatie promoten. De software is gebruiksvriendelijk en helpt je je bedrijf efficiënter te beheren. Meer informatie over iVvy Venue Management

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Een functierijk boekingsplatform voor vergaderruimten dat is ontworpen om het gebruik van ruimtes en het beheer van resources te optimaliseren.
Het beheren van het boeken van vergaderruimten kan lastig zijn. Met Rendezvous zijn zelfs de meest complexe vereisten voor vergaderingen niet ingewikkeld meer. De integratie met Teams en Zoom is ideaal voor hybride en gedistribueerde teams en maakt het organiseren van vergaderingen met meerdere locaties een fluitje van een cent. Naadloze integratie met Outlook zorgt ervoor dat alle deelnemers en dienstverleners op de hoogte worden gehouden. Dubbele boekingen en no-shows behoren tot het verleden. Meer informatie over Rendezvous Workspace Meeting Room Booking

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Technological ally for the Integral Management of Assets and Infrastructures, Facility Management and Services.
Technological ally for the Integral Management of Assets and Infrastructures of important organizations and public administrations: space management, workplace management (IWMS), maintenance management and general services, asset management, sustainability, occupational risk prevention (PRL), coordination of activities business (CAE). A benchmark in the Facility Management & Services sector, after more than 25 years of experience. Meer informatie over FAMA

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Appspace helps nearly 3,000 customers deliver a modern hybrid workplace experience with digital signage, space reservation, and more.
Created for the modern workplace, the space reservation feature simplifies setup and management of your workplace including room booking, desk hoteling, floor plan mapping, resource management, and analytics, all part of the Appspace platform. Meer informatie over Appspace

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Real-time, flexible, and user-friendly scheduling for meeting rooms.
Real-time scheduling for meeting rooms. Set user access rules and allow users to book from the web, mobile device, booking kiosks, or live maps/floorplans. Track actual usage with check-in/out procedures, auto-cancel late or no-show reservations, invite guests to reservations and request RSVPs, and integrate with your Outlook or Google calendars. Meer informatie over QReserve

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Gaia Workspace is een hybride tool voor werkruimtebeheer met kamer- en bureaureserveringen, screening van medewerkers en taakbeheer.
Gaia Workspace is een gebruiksvriendelijke tool voor collaboratieve werkruimten, met kamer- en bureaureserveringen, screening van werknemers en bezoekers, test- en vaccinatietracking en taakbeheer. Het vereenvoudigt screening-, tracking- en boekingsprocessen in één oplossing. Gaia Workspaces biedt een eenvoudig te begrijpen gebruikerservaring die werkruimten efficiënt en veilig maakt. Meer informatie over Gaia Workspace

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Locaboo is ready to use for Workspaces, Meeting rooms, Coworking, Sport facilities, Educational institutions and much more.
We are unifying the entire workflow of managing and booking space for modern organizations and teams, so everyone gets the easiest possible access to space, sport and events in no time, anytime and with no effort. Locaboo is the leading venue management platform for space, sport and event in Europe. Our platform is ready to use for Workspaces, Meeting rooms, Coworking, Sport facilities, Educational institutions as well as Culture and event rooms and much much more... Meer informatie over Locaboo

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Cloud-based desk reservation tool that helps businesses handle space booking, access control, digital floor plans, and more.
Cloud-based desk reservation tool that helps businesses handle space booking, access control, digital floor plans, and more. Meer informatie over Okku

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Meetio biedt slimme, eenvoudige en moeiteloze oplossingen voor het beheer van vergaderruimtes, hot desking, bewegwijzering en mobiele planning. Welkom.
De oplossingen voor het reserveren van ruimtes van Meetio zijn bij uitstek geschikt voor bedrijven in het MKB met een fysiek kantoor, die problemen ondervinden bij het boeken van ruimtes en het gebruik van hun ruimtes willen optimaliseren. Meetio heeft met de introductie van de Room-tablet in 2014 een nieuwe standaard gezet voor het beheer van vergaderruimtes. Meetio biedt toonaangevende softwareoplossingen voor vergaderruimtes, altijd met de nadruk op eenvoud, gebruiksgemak en efficiëntie. Meetio heeft kantoren in Zweden en de VS en ondersteunt tevreden klanten over de hele wereld. Meer informatie over Meetio

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Room Display 6 (RD6) takes professional room scheduling to an unprecedented level when it comes to features, while still enacting GOGET's core value of keeping it simple. The in-house designed model One device offers a smooth experience for users who prefer a complete solution over hardware bundles. RD6 supports direct integration with Outlook, Exchange, Office 365 & G-Suite. RD6 has all features typically required, incl Digital Signage capabilities & Code/NFC/RFID authentication. Meer informatie over Room Display 6

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Schedule meetings, book meeting rooms, hot desks, catering and extra service from within your familiar Outlook environment.
Complete meeting room booking system for Microsoft Outlook, Exchange and Office 365. Resource Central is a user-friendly solution that helps your business optimize management of meeting rooms, resources and associated services such as catering, AV-equipment and table arrangements. Service providers are automatically notified with orders and changes. The system includes mobile Web App booking, Visitor Management and support for Skype for Business and other 3rd party video conferencing solutions. Meer informatie over Resource Central

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer