47 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer op één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over Falcon.io
Falcon.io biedt een platform voor sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer. Het bevat tools voor luisteren via sociale media, aanspreken, publiceren, meten en klantgegevensbeheer. Marketeers en bedrijven kunnen gepersonaliseerde merkervaringen bieden bij verschillende contactpunten, op basis van verrijkte klantprofielen. Het platform beschikt over een zeer intuïtieve en collaboratieve gebruikersinterface en wordt aangevuld met uitgebreide ondersteuning en adviesdiensten. Meer informatie over Falcon.io
Falcon.io biedt een platform voor sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer. Het bevat tools voor luisteren via sociale media, aanspreken, publiceren, meten en klantgegevensbeheer. Marketeers en...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

De social CRM-tools van Sprinklr helpen ondernemingen om op grote schaal positieve interacties te creëren, aangedreven door een geavanceerd AI-systeem. Meer informatie over Sprinklr
Sprinklr is een bedrijfsoplossing voor social CRM die wordt vertrouwd door 90% van de top 100-merken. Sprinklr wordt aangedreven door een geavanceerd AI-systeem en helpt merken relaties op te bouwen en positieve interacties te creëren, waar je klanten zich ook bevinden op meer dan 35 sociale en digitale kanalen, allemaal vanaf één Unified-CXM-platform. Laat de chaos van enkelvoudige oplossingen achter je met Sprinklr. Meer informatie over Sprinklr
Sprinklr is een bedrijfsoplossing voor social CRM die wordt vertrouwd door 90% van de top 100-merken. Sprinklr wordt aangedreven door een geavanceerd AI-systeem en helpt merken relaties op te bouwen...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing,...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube. Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen.
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Pakket voor social media management en CRM
AgoraPulse is een platform voor social media management en CRM waarmee bureaus, bedrijven en marketeers al hun social media-berichten over sociale media kunnen beheren, content kunnen plannen en publiceren, belangrijke influencers kunnen identificeren, sociale kanalen kunnen volgen en prachtige rapporten kunnen ontvangen in één eenvoudig te gebruiken dashboard. AgoraPulse ondersteunt momenteel Facebook, Twitter, Instagram, YouTube en LinkedIn. En ja, het biedt ook videopublicatie op Instagram!
AgoraPulse is een platform voor social media management en CRM waarmee bureaus, bedrijven en marketeers al hun social media-berichten over sociale media kunnen beheren, content kunnen plannen en...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail.
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer.
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Insightly heeft meer dan 1,5 miljoen gebruikers in een verscheidenheid aan sectoren, en kleine tot middelgrote bedrijven gebruiken Insightly om kansen te beheren in elke fase van het verkoopproces, klantrelaties te koppelen, projecten op te leveren, offertes op te stellen en meer.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Insightly heeft meer dan 1,5 miljoen gebruikers in...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken.
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle en Sony. Sprout is beschikbaar via webbrowser, iOS en Android en stelt merken in staat sociaal beheer te vereenvoudigen, samen te werken tussen teams en een uitzonderlijke klantervaring te bieden. Sprout Social ondersteunt Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en Pinterest.
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Loews Hotel, NBC Universal, Macys,...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
Het wordt ingezet door 2 miljoen personen in meer dan 120 landen, is voor het vierde jaar op een rij bekroond met de PC Mag Business Choice-award voor uitstekende CRM-software en is CRM-software die lezers hun collega's sterk zouden aanbevelen. Sugar is voor de ontregelaars, de vernieuwers en de visionairs. Sugar biedt een toonaangevende klantervaring, een eenvoudige interface en een intuïtief maatwerkplatform.
Het wordt ingezet door 2 miljoen personen in meer dan 120 landen, is voor het vierde jaar op een rij bekroond met de PC Mag Business Choice-award voor uitstekende CRM-software en is CRM-software die...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer.
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering,...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Eenvoudige cloudgebaseerde CRM waarmee je de leads, gesprekken, vervolgstappen en taken kunt bijhouden die de levensader van je bedrijf zijn.
Sluit je aan bij tienduizenden kleine bedrijven die vervolgstappen beheren met een eenvoudige CRM die mensen al 10 jaar helpt om terug te keren naar datgene waar ze het meest van houden. Andere tools zijn vaak te omslachtig of vereisen te veel stappen. Highrise biedt de juiste, doordachte manier om leads te volgen, vervolgstappen te beheren en relaties op te bouwen. Begin met een gratis proefperiode van 30 dagen - voer vervolgstappen uit, sluit deals en breng de rest van de dag door met de dingen die alleen jij kunt doen.
Sluit je aan bij tienduizenden kleine bedrijven die vervolgstappen beheren met een eenvoudige CRM die mensen al 10 jaar helpt om terug te keren naar datgene waar ze het meest van houden. Andere...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Tool voor management binnen social media met merkbewaking, delen van inhoud, ondersteuning voor meerdere netwerken, analyseren en volgen van sociale media/e-mail.
Sendible is het toonaangevende platform voor management binnen social media voor bureaus die sociale media effectiever willen beheren voor hun klanten. Het Sendible-platform brengt al je sociale netwerken samen in een gecentraliseerde hub en is de eenvoudigste manier om een winnende sociale media-strategie voor meerdere merken op schaal uit te voeren. Met deze productiviteitstool voor bureaus kun je er zeker van zijn dat je team uren tijd zal besparen.
Sendible is het toonaangevende platform voor management binnen social media voor bureaus die sociale media effectiever willen beheren voor hun klanten. Het Sendible-platform brengt al je sociale...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Platform voor socialmediamarketing ontworpen voor de unieke behoeften van B2B. Verspreid inhoud op grote schaal en meet de ROI van sociale media.
Oktopost biedt een enkel platform om content op grote schaal te verspreiden met behulp van meerdere sociale netwerken en profielen. Het platform stelt B2B-marketeers in staat om de werkelijke ROI van sociale media te zien, door leads terug te volgen naar het exacte sociale bericht waar ze vandaan kwamen. Met deze toonaangevende integratie kun je je leads in bestaande marketing automation-platforms (Marketo, Act-On, Eloqua enz.) verrijken met een hele nieuwe laag sociale gegevens.
Oktopost biedt een enkel platform om content op grote schaal te verspreiden met behulp van meerdere sociale netwerken en profielen. Het platform stelt B2B-marketeers in staat om de werkelijke ROI van...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Online community-software waarmee bedrijven hun klanten, partners en werknemers kunnen verbinden om vanaf elke locatie te kunnen werken.
Het communityplatform voor ondernemingen van Salesforce Community Cloud verbindt klanten, partners en werknemers rechtstreeks met de informatie, apps en experts die ze nodig hebben om actie te ondernemen: -Versnel de kanaalverkoop -Lever uitmuntende service -Verbind klanten -Transformeer de werkplek -Bouw de community die jij wilt Kenmerken: -Bedrijfsintegratie -Personalisatie -Maatwerk en branding -Betrokkenheid -Mobiel -Opbouwen van community en sjablonen -Onderwerpen -Salesforce-bestanden -Acties -Groepen -Vertrouwen
Het communityplatform voor ondernemingen van Salesforce Community Cloud verbindt klanten, partners en werknemers rechtstreeks met de informatie, apps en experts die ze nodig hebben om actie te...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Cloud en on-premises software voor klantrelatiebeheer voor verkoop, marketing en klantenservice.
Meer dan 15.000 kleine en middelgrote bedrijven over de hele wereld gebruiken Sage CRM elke dag om de verkoop te versnellen, de productiviteit van het bedrijf te verhogen en elke klantinteractie te laten tellen. Het wordt gebruikt door ondernemende, groeiende bedrijven die op zoek zijn naar nieuwe manieren om met klanten te communiceren, gebruik te maken van de kracht van social media en gebruik te maken van de nieuwste mobiele ontwikkelingen om hun bedrijf verder te laten groeien.
Meer dan 15.000 kleine en middelgrote bedrijven over de hele wereld gebruiken Sage CRM elke dag om de verkoop te versnellen, de productiviteit van het bedrijf te verhogen en elke klantinteractie te...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Oplossing voor marketing automation die helpt bij het automatiseren van klantcommunicatie door middel van afspraakherinneringen, enquêtes, beoordelingsverzoeken enz.
Demandforce helpt bedrijven om nieuwe klanten aan te trekken en te zorgen dat huidige klanten terug blijven komen. Het alles-in-één platform biedt geautomatiseerde afspraakherinneringen, heractiveringscampagnes voor verloren klanten, online reputatiebeheer en meer. Maak de overstap naar het digitale tijdperk: vereenvoudig je klantcommunicatie met een platform dat de juiste boodschap op het juiste moment levert.
Demandforce helpt bedrijven om nieuwe klanten aan te trekken en te zorgen dat huidige klanten terug blijven komen. Het alles-in-één platform biedt geautomatiseerde afspraakherinneringen,...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Ondersteun, motiveer en converteer klanten op één platform. Software voor helpdesk- en klantcommunicatie die is ontworpen voor jouw bedrijf.
Re:amaze is een webgebaseerd platform voor helpdesk- en klantcommunicatie waarmee bedrijven klanten kunnen ondersteunen, betrokken kunnen maken en kunnen converteren. Re:amaze is uiterst schaalbaar en ontworpen met je klanten als uitgangspunt. Het biedt cruciale ondersteuningsfuncties zoals chat en automatische klantenbinding, en integraties voor je socialemedia-, mobiele en e-mailkanalen. Re:amaze biedt ook beheeroplossingen voor teamworkflows, gedeelde inboxen, veelgestelde vragen, rapportage en tevredenheidsonderzoeken.
Re:amaze is een webgebaseerd platform voor helpdesk- en klantcommunicatie waarmee bedrijven klanten kunnen ondersteunen, betrokken kunnen maken en kunnen converteren. Re:amaze is uiterst schaalbaar...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen....

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Flexibele, schaalbare en gebruiksvriendelijke software voor klantenservice waarmee je tegen de beste prijs omnichannel en geautomatiseerde klantenondersteuning kunt leveren.
NABD is een flexibel, schaalbaar en gebruiksvriendelijk platform voor klantenservice dat tot doel heeft optimale omnichannel klantenservicediensten te bieden en te leveren. NABD helpt klantenondersteuningsteams te transformeren naar een systeem voor klantensucces, wat leidt tot klanttevredenheid. NABD kan worden ingezet als SaaS-oplossing of lokaal worden geïnstalleerd voor alle bedrijfsmarkten en voor verschillende bedrijfsgroottes. Het NABD-systeem vernieuwt met zijn innovatieve technologie het gebied van klantenservice.
NABD is een flexibel, schaalbaar en gebruiksvriendelijk platform voor klantenservice dat tot doel heeft optimale omnichannel klantenservicediensten te bieden en te leveren. NABD helpt...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Visueel CRM-systeem voor de verkoop en krachtig platform voor het beheer van klantgegevens voor teams. Visuele marketing automation en ingebouwde integraties.
SalesSeek CRM is een alles-in-één bedrijfsplatform dat is ontworpen om grote teams te helpen hun klantgegevens te centraliseren en te beheren. Houd toezicht op je kansen in de visuele verkooptrechter en volg individuele activiteiten, van facturering en betalingen tot marketing en ondersteuning. Managers krijgen een volledig overzicht van teamprestaties en KPI's, terwijl teamleden de mogelijkheid hebben om samen te werken op alle accounts die toegang hebben tot de klantgegevens die ze nodig hebben om meer klanten binnen te halen.
SalesSeek CRM is een alles-in-één bedrijfsplatform dat is ontworpen om grote teams te helpen hun klantgegevens te centraliseren en te beheren. Houd toezicht op je kansen in de visuele verkooptrechter...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Relenta combineert de functies van webgebaseerde e-mail, CRM, online agenda, taakbeheer en e-mailmarketingsoftware. Gratis proefperiode van 14 dagen.
Relenta is een op e-mail gebaseerde tool voor contactbeheer waarmee kleine teams een groot aantal klantinteracties kunnen verwerken. Relenta is een kruising tussen e-mail, contactmanager, e-mailmarketing, CRM, agenda en je persoonlijke secretaresse. Met Relenta kun je ondanks de kleine omvang van het team de verkoop versnellen, het bewustzijn vergroten via e-mailmarketingcampagnes en elke klant gepersonaliseerde service bieden.
Relenta is een op e-mail gebaseerde tool voor contactbeheer waarmee kleine teams een groot aantal klantinteracties kunnen verwerken. Relenta is een kruising tussen e-mail, contactmanager,...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Software for managing your inbound and outbound marketing campaigns.
Software for managing your inbound and outbound marketing campaigns.
Software for managing your inbound and outbound marketing campaigns.

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

The Ultimate Customer Experience Management Platform
This is a platform where industry 4.0 converges with Customer Experience management to provide an end-to-end solution for Marketing, Branding and Customer Service Enhancement. We offer Social Listening, Online Reputation Management, Digital Intelligence and Chatbots connected via dashboards under a singular tool, to deep dive into actionable Analytics and Insights. We have a global footprint servicing amongst the Fortune 500.
This is a platform where industry 4.0 converges with Customer Experience management to provide an end-to-end solution for Marketing, Branding and Customer Service Enhancement. We offer Social...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Helpt bedrijven klantrelaties te optimaliseren door marketing, verkoop en service te integreren.
Infor CRM levert tools voor individuen, teams en bedrijven die zich richten op het verhogen van de verkoopprestaties en inzichten om de strategie en uitvoering van verkoop, marketing en service te optimaliseren. Infor CRM biedt verkoopteams uitgebreide klantinformatie uit interacties en transacties in het hele bedrijf en biedt het moderne en flexibele personeel meerdere toegangsmethoden. Robuuste capaciteiten voor procesautomatisering maken efficiëntie en de toepassing van best practices in verkoopteams mogelijk.
Infor CRM levert tools voor individuen, teams en bedrijven die zich richten op het verhogen van de verkoopprestaties en inzichten om de strategie en uitvoering van verkoop, marketing en service te...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Tool voor sociale media die klantenservice en marketing mogelijk maakt door middel van klantbetrokkenheid, monitoring van sociale media en analyse.
Tool voor sociale media die klantenservice en marketing mogelijk maakt door middel van klantbetrokkenheid, monitoring van sociale media en analyse.
Tool voor sociale media die klantenservice en marketing mogelijk maakt door middel van klantbetrokkenheid, monitoring van sociale media en analyse.

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Cloud-based contact management tool which assists small businesses with pipeline tracking, contact management and reporting.
Batchbook is a simple contact database that integrates with tons of apps. Keep all your meaningful contact info in Batchbook for a complete, current story about each person's history with your business. Search across contacts to find the exact person or people you need. Dynamic lists stay current. If contacts belong they're auto-added and if they don't they're auto-removed! Batchbook's mobile-responsive, so you can access contacts 24/7. We save you time so you can get to know your customers.
Batchbook is a simple contact database that integrates with tons of apps. Keep all your meaningful contact info in Batchbook for a complete, current story about each person's history with your...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Pivotal integrates all the features you need - flexibility, reliability, smart reporting and mobility - and offers capabilities that go
Pivotal can do it all- from interacting with customers through effective marketing campaigns, to turning leads into selling opportunities and ultimately closed deals, and to delivering thoughtful customer service. It can be easily and cost-effectively tailored to match your individual business processes, as well as give you flexibility in your hosting options, whether on-premise or in the cloud.
Pivotal can do it all- from interacting with customers through effective marketing campaigns, to turning leads into selling opportunities and ultimately closed deals, and to delivering thoughtful...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Open-source CRM that manages contacts & activity, allows sales pipeline tracking, sales force automation, supports mobile devices.
Zurmo, Inc. is the CRM company behind the Zurmo Open Source Project. The company develops, supports, and offers CRM solutions for Zurmo Commercial customers. Zurmo, Inc. is redefining the way Customer Relationship Management is used. Our team is driven by the common goal of building and supporting a better Open Source CRM solution based on rock solid engineering and progressive user adoption methodologies.
Zurmo, Inc. is the CRM company behind the Zurmo Open Source Project. The company develops, supports, and offers CRM solutions for Zurmo Commercial customers. Zurmo, Inc. is redefining the way...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Khoros care enables you to manage social campaigns and responses with precision and efficiency.
Khoros Care enables clients to serve their customers on their digital channel of choice with unmatched operational insight & automation to boost customer satisfaction and reduce costs. Khoros Care offers Messaging to serve more customers with the convenience of messaging; In-App Messaging to securely message with customers in your brands mobile app or website; & Social Care to monitor & respond on social channels at any volume to protect your brand and build customer satisfaction.
Khoros Care enables clients to serve their customers on their digital channel of choice with unmatched operational insight & automation to boost customer satisfaction and reduce costs. Khoros...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Cloud-based tool that builds online communities that enable productive conversations between companies and their customers.
Get Satisfaction is the leading customer engagement platform that gathers product ideas, builds brands, creates sales opportunities, and scales customer support with no additional cost. Engage with your customers Anywhere they are: your website, Facebook, via search, or on a mobile device. Get Satisfaction provides a powerful core platform for your customer community, but our wealth of tools and features are what set us apart from the crowd.
Get Satisfaction is the leading customer engagement platform that gathers product ideas, builds brands, creates sales opportunities, and scales customer support with no additional cost. Engage with...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Web-based software, compatible with CRM 2015 & CRM Online, offering personalized portals, dynamic web templates, and CRM form.
Web-based software, compatible with CRM 2015 & CRM Online, offering personalized portals, dynamic web templates, and CRM form.
Web-based software, compatible with CRM 2015 & CRM Online, offering personalized portals, dynamic web templates, and CRM form.

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Helps auto shops automate their marketing efforts through reputation management, social media marketing, and customer engagement.
The SocialCRM auto shop marketing service provides a comprehensive approach to attracting and retaining customers, using the latest digital marketing strategies to engage customers and accelerate business growth.Key features include automated email and text campaigns, verified customer reviews, social media content, professional websites, online appointment scheduling, performance & benchmark reporting, dedicated marketing support, integration with the Manager SE shop management, and more
The SocialCRM auto shop marketing service provides a comprehensive approach to attracting and retaining customers, using the latest digital marketing strategies to engage customers and accelerate...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

CRMNEXT is a global CRM solution provider, a specialist in optimizing customer relationships.
CRMNEXT is the Worlds most powerful financial CRM. It has practice leadership across nine verticals assisting businesses from SMEs to Fortune 500 businesses in optimizing customer relationships. Gartner recognizes CRMNEXT as a leading player in Sales force automation, Service Management and Lead Management. It is committed to make digital journeys of its customers, simpler and profitable through disruptive innovations. For more information, visit www.crmnext.com
CRMNEXT is the Worlds most powerful financial CRM. It has practice leadership across nine verticals assisting businesses from SMEs to Fortune 500 businesses in optimizing customer relationships....

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Social media monitoring platform that enables businesses to manage post statistics, monitor metrics, track visitors, and more.
Monitor what people are saying about your brand, product, competitors and market on social media to generate leads and gather intelligence. Schedule and launch Social Media Campaigns and measure sales and conversions on these campaigns.
Monitor what people are saying about your brand, product, competitors and market on social media to generate leads and gather intelligence. Schedule and launch Social Media Campaigns and measure...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Engage in real time across social channels, gain valuable insights from social listening, publish posts, and manage ratings/reviews.
With Astute Social, your customer care and marketing teams have a single platform to manage social listening and brand monitoring, social care and consumer engagement, ratings and reviews across a variety of review platforms, social post scheduling, sentiment tracking, and multi-channel ad campaigns. Advanced natural language and sentiment analysis surface the posts that need your attention and direct CRM integration ensures customer issues are handled quickly with no duplicate work.
With Astute Social, your customer care and marketing teams have a single platform to manage social listening and brand monitoring, social care and consumer engagement, ratings and reviews across a...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

SeoToaster CRM features a mobile-friendly landing pages builder, full blown content management system, and web store in one product.
SeoToaster CRM is ideal for any website-centric organization or campaign, as it ships with its own mobile friendly landing pages builder, full blown Content Management System, and web store supporting digital downloads. Track ad campaigns effectiveness, behaviors across sites, downloads, chat conversations, phone calls, open emails & attachments, store amounts transactions, and more. Ships with workflows, drip campaign etc.. Enroll for a free trial or ask for a demo from our site now.
SeoToaster CRM is ideal for any website-centric organization or campaign, as it ships with its own mobile friendly landing pages builder, full blown Content Management System, and web store...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Een door AI aangedreven platform om content te analyseren, nano-influencers te identificeren en het sociale rendement te verbeteren.
Het door AI aangedreven platform van Continuon helpt merken hun sociale media-communities en content te begrijpen, nano-influencers te identificeren en gegevensgestuurde campagnes te creëren die het rendement verhogen. Weet wat je sociale doelgroepen interesseren. Creëer sociale marketing die echt, authentiek en relevant is. Merken die Continuon gebruiken om hun content te optimaliseren, hebben een toename in organisch bereik van meer dan 50% gemeld.
Het door AI aangedreven platform van Continuon helpt merken hun sociale media-communities en content te begrijpen, nano-influencers te identificeren en gegevensgestuurde campagnes te creëren die het...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Telemarketing solution that helps enterprises automate screening and check the status of new business phone numbers in real-time.
Telemarketing solution that helps enterprises automate screening and check the status of new business phone numbers in real-time.
Telemarketing solution that helps enterprises automate screening and check the status of new business phone numbers in real-time.

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Using LinkedIn to generate leads for your business? Automate your LinkedIn outreach with Dripify today: https://dripify.io/
Dripify.io - is the most advanced LinkedIn automation & lead generation tool on the market that allows to: Create LinkedIn prospecting campaigns by selecting desired automated LinkedIn actions, delays, and conditions Onboard team members and do LinkedIn prospecting together Access advanced analytics with crucial metrics, conversion rates, and team stats Respond to leads quickly and easily via your smart inbox feature available in Dripify Export leads into CSV and much more!
Dripify.io - is the most advanced LinkedIn automation & lead generation tool on the market that allows to: Create LinkedIn prospecting campaigns by selecting desired automated LinkedIn actions,...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Leadsales is the leading customer communications platform for WhatsApp, Messenger & Instagram.
Leadsales is the leading customer communications platform for WhatsApp, Messenger & Instagram.
Leadsales is the leading customer communications platform for WhatsApp, Messenger & Instagram.

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

A powerful unified platform and highly customizable customer-focused solution based on CRM Microsoft Dynamics 365.
Path Solutions' CRMPlus is a powerful unified platform and highly customizable customer-focused solution based on CRM Microsoft Dynamics 365. It empowers banks to provide frictionless Omnichannel customer experience, helping them to increase revenue, profitability, and customer loyalty.
Path Solutions' CRMPlus is a powerful unified platform and highly customizable customer-focused solution based on CRM Microsoft Dynamics 365. It empowers banks to provide frictionless Omnichannel...

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

LinkedIn automation tool with a built-in CRM system and auto-responder features for message chains.
LinkedIn automation tool with a built-in CRM system and auto-responder features for message chains.
LinkedIn automation tool with a built-in CRM system and auto-responder features for message chains.

Belangrijkste functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Kopersgids voor Social CRM-tools

Wat zijn social CRM-tools?

Social CRM-tools (Customer Relationship Management) is een combinatie van de functies van sociale media en CRM-software. De tools helpen bedrijven om met klanten in contact te komen op verschillende socialemediaplatforms.

Bedrijven kunnen alle interacties met klanten volgen, monitoren en erop reageren met behulp van een gecentraliseerd dashboard. Zo wordt voorkomen dat werknemers wordt gevraagd om elke dag honderden berichten, vermeldingen, opmerkingen en hashtags stuk voor stuk te bekijken.

De voordelen van social CRM-tools

Bedrijven gebruiken vooral social CRM-tools om de vermeldingen van hun merk op sociale media te monitoren en interacties te beheren. Of het nu gaat om een tweet waarin geklaagd wordt over een product of een Instagram-verhaal over je winkel, met de tools kun je snel en efficiënt inspelen op al deze sociale interacties.

Hieronder staan enkele voordelen van het gebruik van social CRM-tools:

  • Alle socialmedia-interacties op één plek brengen: met het gecentraliseerde dashboard van de software kun je de interacties op sociale media monitoren en beheren. Dit bespaart veel tijd en zorgt ervoor dat geen enkele activiteit met betrekking tot, of vermelding van, je merk onopgemerkt blijft.
  • Beter inzicht in je doelgroep krijgen: bedrijven kunnen inzicht krijgen in hun doelgroep met functies zoals social listening, sociale klantprofielen, geautomatiseerde rapporten en geavanceerde analyses. Deze inzichten kunnen je verkoop- en marketingteams helpen bij het verbeteren van de klantsegmentatie en -targeting.
  • Betere klantenbinding krijgen en leads genereren: de tool helpt je snel te reageren op vragen op sociale media. Dit kan de retentie verbeteren omdat klanten zullen merken dat je bedrijf snel reageert. Met behulp van gedrags- en taalkundige triggers kun je ook potentiële klanten vinden die jou of jouw concurrenten leuk vinden of volgen.
  • Klanten meer betrokken maken en je merkreputatie opbouwen: de tool houdt je verbonden met je doelgroep via hun social feed. Door snel te antwoorden op vragen van klanten houd je ze bezig met jouw merk, zodat jij je reputatie online kunt opbouwen.

Algemene functies van social CRM-tools

  • Integreren met social media: het verbinden van meerdere socialemediaplatforms, waaronder Facebook, Instagram, Twitter en Linkedin, met één portaal.
  • Centraliseren van reacties: het reageren op opmerkingen, berichten en vermeldingen op meerdere sociale platforms vanuit het CRM-systeem.
  • Delen van content: het delen van merkgerelateerde content op meerdere sociale platforms om in contact te komen met bestaande en potentiële klanten.
  • Monitoren van social media: het luisteren naar merkvermeldingen door middel van autocontrolecommentaren, berichten en hashtags op diverse socialemediaplatforms. Het opsporen van klachten en problemen van klanten en het tegelijkertijd identificeren van de trends van klanten.
  • Gebruiken van sociale profielen van klanten: het gebruik van openbaar beschikbare gegevens van de socialmedia-accounts van klanten om je publiek te begrijpen; ook het krijgen van een beter idee van de behoeften en interesses van de klanten.
  • Rapporteren en analyseren: het traceren en monitoren van de betrokkenheid van het publiek; ook het krijgen van op maat gemaakte rapporten van hun activiteit.

Overwegingen bij de aankoop van social CRM-tools

  • Controleer de integratie van sociale media met je CRM-tool: veel CRM-oplossingen integreren met socialemediaplatforms en bieden vergelijkbare functionaliteiten zoals social CRM-tools.
  • Bekijk wat je analytische vereisten zijn: sommige verkopers bieden social media analyse tools aan met geavanceerde tracking en analytische mogelijkheden. Deze tools genereren diepere inzichten dan social CRM-tools. Als je use case meer is afgestemd op social media management of marketing, overweeg dan het gebruik van deze tools in plaats van social CRM.
  • Trends in de marketing en sales automation: nu social media "het" platform voor verkoop- en marketingcampagnes wordt, zullen bedrijven social CRM-tools willen die deze functionaliteit bieden of integreren met een ander platform dat dat wel doet. Sommige leveranciers bieden deze functionaliteit aan via derden.
  • Sociale handel/verkoop voor exponentiële groei: naarmate de sociale handel aan kracht wint, blijken de socialemediaplatforms integraal te zijn. Bedrijven maken gebruik van socialmedianetwerken en berichtenplatforms zoals WeChat, om hun digitale storefronts uit te breiden. Op basis van deze trend kun je verwachten dat leveranciers van social CRM-tools integraties met social commerce/selling tools aanbieden. De integratie zou gebruikers in staat stellen om de interacties en de verkoop te beheren vanuit een centraal portal.