Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Social CRM-tools met de meeste reviews van onze gebruikers

36 resultaten
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruiker s wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Alles-in-één automatiseringstool met mogelijkheden voor sourcing, outreach, kandidaatvolgsysteem/CRM, databasebeheer en synchronisatie. Meer informatie over Jobin.cloud
Jobin.cloud is een alles-in-één automatiseringstool om mensen te vinden en te betrekken. Importeer profielen in bulk, filter, volg en beheer ze in automatisch bijgewerkte opslagplaatsen met honderden gegevenspunten. Vind e-mails en sociale profielen. Wijs contacten toe aan workflow, lijsten, pijplijnen en houd al je multichannel-gesprekken bij met tijdlijnen, tags en notities. Outreach in bulk via meerdere kanalen. Breid je netwerk snel uit met onbeperkte LinkedIn-verbindingsverzoeken en creëer je ultieme database-activa. Meer informatie over Jobin.cloud

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
LinkedIn-automatiseringstool met een ingebouwd CRM-systeem en functies voor automatische reacties voor berichtenketens. Meer informatie over Linked Helper 2
LinkedIn-automatiseringstool met een ingebouwd CRM-systeem en functies voor automatische reacties voor berichtenketens. Meer informatie over Linked Helper 2

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk Suite is de oplossing voor klantenservice die gemakkelijk te gebruiken is en meegroeit met je bedrijf. Gemiddeld verhogen bedrijven die Zendesk gebruiken de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% - op elke schaal. Al je klant interacties leven in een enkele interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en meer. Snel ingesteld en operationeel. Zendesk Suite omvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore en Sunshine Conversations. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube. Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren. Meer informatie over Hootsuite

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Stap over op een twee-in-één CRM-oplossing die social selling en end-to-end klantenbeheer combineert.
Het Pipedrive CRM-systeem is een uniform verkoopcentrum voor social media en klantenbeheer. Deze one-stop-shop-oplossing biedt slimme functies om social selling mogelijk te maken, waaronder gegevensve rzameling en -verrijking en krachtige integraties om je outreach-capaciteiten verder te versterken. Dankzij de gebruiksvriendelijke interface van Pipedrive heeft heeft het meer dan 98.000 bedrijven aan zich weten te binden. Probeer Pipedrive 14 dagen gratis. Geen CC vereist. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager. Meer informatie over Nimble

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Pakket voor social media management en CRM
AgoraPulse is een platform voor social media management en CRM waarmee bureaus, bedrijven en marketeers al hun social media-berichten over sociale media kunnen beheren, content kunnen plannen en publiceren, belangrijke influencers kunnen identificeren, sociale kanalen kunnen volgen en prachtige rapporten kunnen ontvangen in één eenvoudig te gebruiken dashboard. AgoraPulse ondersteunt momenteel Facebook, Twitter, Instagram, YouTube en LinkedIn. En ja, het biedt ook videopublicatie op Instagram! Meer informatie over AgoraPulse

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Insightly heeft meer dan 1,5 miljoen gebruikers in een verscheidenheid aan sectoren, en kleine tot middelgrote bedrijven gebruiken Insightly om kansen te beheren in elke fase van het verkoopproces, klantrelaties te koppelen, projecten op te leveren, offertes op te stellen en meer. Meer informatie over Insightly

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail.
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken.
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle en Sony. Sprout is beschikbaar via webbrowser, iOS en Android en stelt merken in staat sociaal beheer te vereenvoudigen, samen te werken tussen teams en een uitzonderlijke klantervaring te bieden. Sprout Social ondersteunt Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en Pinterest. Meer informatie over Sprout Social

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanni ng, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
Het wordt ingezet door 2 miljoen personen in meer dan 120 landen, is voor het vierde jaar op een rij bekroond met de PC Mag Business Choice-award voor uitstekende CRM-software en is CRM-software die lezers hun collega's sterk zouden aanbevelen. Sugar is voor de ontregelaars, de vernieuwers en de visionairs. Sugar biedt een toonaangevende klantervaring, een eenvoudige interface en een intuïtief maatwerkplatform. Meer informatie over SugarCRM

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken maar krachtige CRM-oplossing voor teams die op data gebaseerde beslissingen nemen en dol zijn op hun klanten. Gebruikersgericht pijplijnbeheer met prestatie-analys e houdt verkopers op de weg naar meetbare doelen, maar stelt hen ook in staat om het pijplijntraject aan te passen. Op die manier wordt elke communicatie met een prospect een gepersonaliseerde één-op-één dialoog, waardoor de juiste boodschap op het juiste moment wordt overgebracht. Meer informatie over Kommo

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Eenvoudige cloudgebaseerde CRM waarmee je de leads, gesprekken, vervolgstappen en taken kunt bijhouden die de levensader van je bedrijf zijn.
Sluit je aan bij tienduizenden kleine bedrijven die vervolgstappen beheren met een eenvoudige CRM die mensen al 10 jaar helpt om terug te keren naar datgene waar ze het meest van houden. Andere tools zijn vaak te omslachtig of vereisen te veel stappen. Highrise biedt de juiste, doordachte manier om leads te volgen, vervolgstappen te beheren en relaties op te bouwen. Begin met een gratis proefperiode van 30 dagen - voer vervolgstappen uit, sluit deals en breng de rest van de dag door met de dingen die alleen jij kunt doen. Meer informatie over Highrise

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Tool voor management binnen social media met merkbewaking, delen van inhoud, ondersteuning voor meerdere netwerken, analyseren en volgen van sociale media/e-mail.
Sendible is het toonaangevende platform voor management binnen social media voor bureaus die sociale media effectiever willen beheren voor hun klanten. Het Sendible-platform brengt al je sociale netwerken samen in een gecentraliseerde hub en is de eenvoudigste manier om een winnende sociale media-strategie voor meerdere merken op schaal uit te voeren. Met deze productiviteitstool voor bureaus kun je er zeker van zijn dat je team uren tijd zal besparen. Meer informatie over Sendible

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Platform voor socialmediamarketing ontworpen voor de unieke behoeften van B2B. Verspreid inhoud op grote schaal en meet de ROI van sociale media.
Oktopost biedt een enkel platform om content op grote schaal te verspreiden met behulp van meerdere sociale netwerken en profielen. Het platform stelt B2B-marketeers in staat om de werkelijke ROI van sociale media te zien, door leads terug te volgen naar het exacte sociale bericht waar ze vandaan kwamen. Met deze toonaangevende integratie kun je je leads in bestaande marketing automation-platforms (Marketo, Act-On, Eloqua enz.) verrijken met een hele nieuwe laag sociale gegevens. Meer informatie over Oktopost

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Online community-software waarmee bedrijven hun klanten, partners en werknemers kunnen verbinden om vanaf elke locatie te kunnen werken.
Het communityplatform voor ondernemingen van Salesforce Community Cloud verbindt klanten, partners en werknemers rechtstreeks met de informatie, apps en experts die ze nodig hebben om actie te ondernemen: -Versnel de kanaalverkoop -Lever uitmuntende service -Verbind klanten -Transformeer de werkplek -Bouw de community die jij wilt Kenmerken: -Bedrijfsintegratie -Personalisatie -Maatwerk en branding -Betrokkenheid -Mobiel -Opbouwen van community en sjablonen -Onderwerpen -Salesforce-bestanden -Acties -Groepen -Vertrouwen Meer informatie over Salesforce Experience Cloud

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
De social CRM-tools van Sprinklr helpen ondernemingen om op grote schaal positieve interacties te creëren, aangedreven door een geavanceerd AI-systeem.
Sprinklr is een bedrijfsoplossing voor social CRM die wordt vertrouwd door 90% van de top 100-merken. Sprinklr wordt aangedreven door een geavanceerd AI-systeem en helpt merken relaties op te bouwen en positieve interacties te creëren, waar je klanten zich ook bevinden op meer dan 35 sociale en digitale kanalen, allemaal vanaf één Unified-CXM-platform. Laat de chaos van enkelvoudige oplossingen achter je met Sprinklr. Meer informatie over Sprinklr

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Cloud en on-premises software voor klantrelatiebeheer voor verkoop, marketing en klantenservice.
Meer dan 15.000 kleine en middelgrote bedrijven over de hele wereld gebruiken Sage CRM elke dag om de verkoop te versnellen, de productiviteit van het bedrijf te verhogen en elke klantinteractie te laten tellen. Het wordt gebruikt door ondernemende, groeiende bedrijven die op zoek zijn naar nieuwe manieren om met klanten te communiceren, gebruik te maken van de kracht van social media en gebruik te maken van de nieuwste mobiele ontwikkelingen om hun bedrijf verder te laten groeien. Meer informatie over Sage CRM

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Oplossing voor marketing automation die helpt bij het automatiseren van klantcommunicatie door middel van afspraakherinneringen, enquêtes, beoordelingsverzoeken enz.
Demandforce helpt bedrijven om nieuwe klanten aan te trekken en te zorgen dat huidige klanten terug blijven komen. Het alles-in-één platform biedt geautomatiseerde afspraakherinneringen, heractivering scampagnes voor verloren klanten, online reputatiebeheer en meer. Maak de overstap naar het digitale tijdperk: vereenvoudig je klantcommunicatie met een platform dat de juiste boodschap op het juiste moment levert. Meer informatie over Demandforce

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Ondersteun, motiveer en converteer klanten op één platform. Software voor helpdesk- en klantcommunicatie die is ontworpen voor jouw bedrijf.
Re:amaze is een webgebaseerd platform voor helpdesk- en klantcommunicatie waarmee bedrijven klanten kunnen ondersteunen, betrokken kunnen maken en kunnen converteren. Re:amaze is uiterst schaalbaar en ontworpen met je klanten als uitgangspunt. Het biedt cruciale ondersteuningsfuncties zoals chat en automatische klantenbinding, en integraties voor je socialemedia-, mobiele en e-mailkanalen. Re:amaze biedt ook beheeroplossingen voor teamworkflows, gedeelde inboxen, veelgestelde vragen, rapportage en tevredenheidsonderzoeken. Meer informatie over Re:amaze

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend. Meer informatie over Jive

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Flexibele, schaalbare en gebruiksvriendelijke software voor klantenservice waarmee je tegen de beste prijs omnichannel en geautomatiseerde klantenondersteuning kunt leveren.
NABD is een flexibel, schaalbaar en gebruiksvriendelijk platform voor klantenservice dat tot doel heeft optimale omnichannel klantenservicediensten te bieden en te leveren. NABD helpt klantenonders teuningsteams te transformeren naar een systeem voor klantensucces, wat leidt tot klanttevredenheid. NABD kan worden ingezet als SaaS-oplossing of lokaal worden geïnstalleerd voor alle bedrijfsmarkten en voor verschillende bedrijfsgroottes. Het NABD-systeem vernieuwt met zijn innovatieve technologie het gebied van klantenservice. Meer informatie over NABD System

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Visueel CRM-systeem voor de verkoop en krachtig platform voor het beheer van klantgegevens voor teams. Visuele marketing automation en ingebouwde integraties.
SalesSeek CRM is een alles-in-één bedrijfsplatform dat is ontworpen om grote teams te helpen hun klantgegevens te centraliseren en te beheren. Houd toezicht op je kansen in de visuele verkooptrechter en volg individuele activiteiten, van facturering en betalingen tot marketing en ondersteuning. Managers krijgen een volledig overzicht van teamprestaties en KPI's, terwijl teamleden de mogelijkheid hebben om samen te werken op alle accounts die toegang hebben tot de klantgegevens die ze nodig hebben om meer klanten binnen te halen. Meer informatie over SalesSeek

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Relenta combineert de functies van webgebaseerde e-mail, CRM, online agenda, taakbeheer en e-mailmarketingsoftware. Gratis proefperiode van 14 dagen.
Relenta is een op e-mail gebaseerde tool voor contactbeheer waarmee kleine teams een groot aantal klantinteracties kunnen verwerken. Relenta is een kruising tussen e-mail, contactmanager, e-mailmarket ing, CRM, agenda en je persoonlijke secretaresse. Met Relenta kun je ondanks de kleine omvang van het team de verkoop versnellen, het bewustzijn vergroten via e-mailmarketingcampagnes en elke klant gepersonaliseerde service bieden. Meer informatie over Relenta

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Je kunt deze zeer flexibele CRM 14 dagen gratis uitproberen.
Met Shape CRM kun je je hele bedrijf op één gebruiksvriendelijk platform beheren. De cloudgebaseerde software van Shape biedt tientallen tools waarmee je je online marketing en promoties via e-mail en sms kunt beheren en automatiseren, leads uit online bronnen registreren en onderhouden, verkooppijplijnen organiseren, prospects en klanten ontwikkelen, professionele online documenten creëren en verzenden, online betalingen accepteren, aangepaste rapportage uitvoeren en dagelijkse administratieve taken automatiseren. Shape is een zeer flexibele CRM. Meer informatie over Shape

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Vereenvoudig je dagelijkse agenda, hou alles bij wat er gaande is en stimuleer je bedrijf met deze gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde CRM-oplossing.
Probeer RAYNET CRM - een gratis CRM. Al je klantgegevens op één plek. Je hebt dat oude adresboek nooit meer nodig. Als je echt inzicht wilt krijgen in je klanten en wat ze nodig hebben, moet je je relatiegeschiedenis kennen. Met deze CRM duurt het slechts enkele seconden om alles te weten te komen over al je klanten. Je krijgt vanaf het begin volledige ondersteuning en een gratis webinar. Blijf op de hoogte met RAYNET. Meer informatie over RAYNET CRM

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Helpt bedrijven klantrelaties te optimaliseren door marketing, verkoop en service te integreren.
Infor CRM levert tools voor individuen, teams en bedrijven die zich richten op het verhogen van de verkoopprestaties en inzichten om de strategie en uitvoering van verkoop, marketing en service te optimaliseren. Infor CRM biedt verkoopteams uitgebreide klantinformatie uit interacties en transacties in het hele bedrijf en biedt het moderne en flexibele personeel meerdere toegangsmethoden. Robuuste capaciteiten voor procesautomatisering maken efficiëntie en de toepassing van best practices in verkoopteams mogelijk. Meer informatie over Infor CRM

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Of het nu gaat om Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp of een webpagina, neem in realtime contact op met je klanten.
Er zijn tegenwoordig verschillende socialmediaplatforms en interfaces beschikbaar waarmee merken met klanten kunnen communiceren. Het platform is volledig te integreren met meerdere socialmediaplatfor ms en -toepassingen. Of het nu gaat om Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp of een webpagina, neem in realtime contact op met je klanten. Voor klanten die liever alleen via social media met merken communiceren, help je incidenten op te lossen via het voorkeurskanaal. Meer informatie over Enterprise Bot

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Gebruik je LinkedIn om leads voor je bedrijf te genereren? Automatiseer je LinkedIn-bereik vandaag nog met Dripify. https://dripify.io/
Dripify.io is een zeer geavanceerde tool voor LinkedIn-automatisering en het genereren van leads die het volgende mogelijk maakt: campagnes maken voor LinkedIn-prospectie door de gewenste geautomatiseerde LinkedIn-acties, vertragingen en voorwaarden te selecteren. Teamleden onboarden en samen LinkedIn-prospectie uitvoeren. Toegang krijgen tot geavanceerde analytics met cruciale statistieken, conversiepercentages en teamstatistieken. Snel en eenvoudig reageren op leads via je slimme inboxfunctie die beschikbaar is in Dripify. Leads exporteren naar CSV. En nog veel meer. Meer informatie over Dripify

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren.
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren. EQUP is ontworpen om de kloof te overbruggen tussen de momenteel beschikbare oplossingen en de vereisten van eigenaren van kleine bedrijven. Unieke functies: - inventarispooling; - gratis versie heeft geen functiebeperkingen; - speciale resources om je account te beheren; - sectorspecifieke oplossingen. Meer informatie over EQUP

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Een door AI aangedreven platform om content te analyseren, nano-influencers te identificeren en het sociale rendement te verbeteren.
Het door AI aangedreven platform van Continuon helpt merken hun sociale media-communities en content te begrijpen, nano-influencers te identificeren en gegevensgestuurde campagnes te creëren die het rendement verhogen. Weet wat je sociale doelgroepen interesseren. Creëer sociale marketing die echt, authentiek en relevant is. Merken die Continuon gebruiken om hun content te optimaliseren, hebben een toename in organisch bereik van meer dan 50% gemeld. Meer informatie over Continuon

Functies

  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Kopersgids voor Social CRM-tools

Wat zijn social CRM-tools?

Social CRM-tools (Customer Relationship Management) is een combinatie van de functies van sociale media en CRM-software. De tools helpen bedrijven om met klanten in contact te komen op verschillende socialemediaplatforms.

Bedrijven kunnen alle interacties met klanten volgen, monitoren en erop reageren met behulp van een gecentraliseerd dashboard. Zo wordt voorkomen dat werknemers wordt gevraagd om elke dag honderden berichten, vermeldingen, opmerkingen en hashtags stuk voor stuk te bekijken.

De voordelen van social CRM-tools

Bedrijven gebruiken vooral social CRM-tools om de vermeldingen van hun merk op sociale media te monitoren en interacties te beheren. Of het nu gaat om een tweet waarin geklaagd wordt over een product of een Instagram-verhaal over je winkel, met de tools kun je snel en efficiënt inspelen op al deze sociale interacties.

Hieronder staan enkele voordelen van het gebruik van social CRM-tools:

  • Alle socialmedia-interacties op één plek brengen: met het gecentraliseerde dashboard van de software kun je de interacties op sociale media monitoren en beheren. Dit bespaart veel tijd en zorgt ervoor dat geen enkele activiteit met betrekking tot, of vermelding van, je merk onopgemerkt blijft.
  • Beter inzicht in je doelgroep krijgen: bedrijven kunnen inzicht krijgen in hun doelgroep met functies zoals social listening, sociale klantprofielen, geautomatiseerde rapporten en geavanceerde analyses. Deze inzichten kunnen je verkoop- en marketingteams helpen bij het verbeteren van de klantsegmentatie en -targeting.
  • Betere klantenbinding krijgen en leads genereren: de tool helpt je snel te reageren op vragen op sociale media. Dit kan de retentie verbeteren omdat klanten zullen merken dat je bedrijf snel reageert. Met behulp van gedrags- en taalkundige triggers kun je ook potentiële klanten vinden die jou of jouw concurrenten leuk vinden of volgen.
  • Klanten meer betrokken maken en je merkreputatie opbouwen: de tool houdt je verbonden met je doelgroep via hun social feed. Door snel te antwoorden op vragen van klanten houd je ze bezig met jouw merk, zodat jij je reputatie online kunt opbouwen.

Algemene functies van social CRM-tools

  • Integreren met social media: het verbinden van meerdere socialemediaplatforms, waaronder Facebook, Instagram, Twitter en Linkedin, met één portaal.
  • Centraliseren van reacties: het reageren op opmerkingen, berichten en vermeldingen op meerdere sociale platforms vanuit het CRM-systeem.
  • Delen van content: het delen van merkgerelateerde content op meerdere sociale platforms om in contact te komen met bestaande en potentiële klanten.
  • Monitoren van social media: het luisteren naar merkvermeldingen door middel van autocontrolecommentaren, berichten en hashtags op diverse socialemediaplatforms. Het opsporen van klachten en problemen van klanten en het tegelijkertijd identificeren van de trends van klanten.
  • Gebruiken van sociale profielen van klanten: het gebruik van openbaar beschikbare gegevens van de socialmedia-accounts van klanten om je publiek te begrijpen; ook het krijgen van een beter idee van de behoeften en interesses van de klanten.
  • Rapporteren en analyseren: het traceren en monitoren van de betrokkenheid van het publiek; ook het krijgen van op maat gemaakte rapporten van hun activiteit.

Overwegingen bij de aankoop van social CRM-tools

  • Controleer de integratie van sociale media met je CRM-tool: veel CRM-oplossingen integreren met socialemediaplatforms en bieden vergelijkbare functionaliteiten zoals social CRM-tools.
  • Bekijk wat je analytische vereisten zijn: sommige verkopers bieden social media analyse tools aan met geavanceerde tracking en analytische mogelijkheden. Deze tools genereren diepere inzichten dan social CRM-tools. Als je use case meer is afgestemd op social media management of marketing, overweeg dan het gebruik van deze tools in plaats van social CRM.
  • Trends in de marketing en sales automation: nu social media "het" platform voor verkoop- en marketingcampagnes wordt, zullen bedrijven social CRM-tools willen die deze functionaliteit bieden of integreren met een ander platform dat dat wel doet. Sommige leveranciers bieden deze functionaliteit aan via derden.
  • Sociale handel/verkoop voor exponentiële groei: naarmate de sociale handel aan kracht wint, blijken de socialemediaplatforms integraal te zijn. Bedrijven maken gebruik van socialmedianetwerken en berichtenplatforms zoals WeChat, om hun digitale storefronts uit te breiden. Op basis van deze trend kun je verwachten dat leveranciers van social CRM-tools integraties met social commerce/selling tools aanbieden. De integratie zou gebruikers in staat stellen om de interacties en de verkoop te beheren vanuit een centraal portal.