Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Documentcreatie software

Documentcreatie software automatiseert routinematige documentopbouw voor contracten, offertes en andere soorten veelgebruikte documenten.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Documentcreatie software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

81 resultaten

ClickLearn automatiseert het proces van het creëren van trainingsmateriaal en documentatie voor een hoger ROI en acceptatie van bedrijfssoftware. Meer informatie over ClickLearn
De ClickLearn-oplossing bespaart tijd en zorgt voor digitale acceptatie door het proces van het maken en bijwerken van trainingsmateriaal en documentatie te automatiseren. Klik door je processen heen en ClickLearn legt ze vast om stapsgewijze instructies, virtuele hulp, e-learning en procesvideo's te produceren, die echt elk leerscenario ondersteunen. Met één klik kun je een compleet leerportaal produceren in meer dan 45 talen. Meer informatie over ClickLearn

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Windward Core is een wereldleider in geïntegreerde oplossingen voor het genereren van documenten, waardoor gebruikers elk denkbaar soort document kunnen creëren. Meer informatie over Fluent
Voeg indrukwekkende documentautomatisering toe aan je toepassing door Windward te integreren in je toepassing. Met slimme documentlogica en een ongelooflijk intuïtieve interface bespaart Windward je tijd en geld. Meer informatie over Fluent

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Plan de tijd van je werknemers beter in en maak tijd vrij voor jezelf. Probeer Skello vandaag nog. 6000 + bedrijven vertrouwen hun planningsbehoeften eraan toe. Meer informatie over Skello
Heb je genoeg van de lange uren die het kost om personeelsplanningen op te stellen? Stap over op Skello. Maak planningen in een oogwenk. Haal het meeste uit je tijd Het opstellen van planningen is nog nooit zo eenvoudig geweest. Skello houdt automatisch rekening met je specifieke regels en beperkingen (collectieve overeenkomsten, beschikbaarheid van werknemers, contractsoorten, enz.) en helpt je bij het maken van de best mogelijke planning voor je bedrijf. Blaas nieuw leven in het creëren van planningen. Meer informatie over Skello

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Creëer consistente merkeigen documenten, voorstellen, PPT-presentaties en Excel-grafieken. Beheer je merk eenvoudig centraal online. Meer informatie over BrandOffice
BrandOffice, ontwikkeld door BrandQuantum, is een softwareoplossing die naadloos integreert met Microsoft Office om elke medewerker in de organisatie in staat te stellen automatisch consistente merkdocumenten, PowerPoint-presentaties en Excel-rapporten te creëren en zorgt ervoor dat het merk relevant blijft terwijl het zich ontwikkelt. Meer informatie over BrandOffice

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
API genereert documenten waarmee bedrijven sjablonen kunnen creëren en automatisch contracten, facturen en nog veel meer kunnen genereren. Meer informatie over DocuGenerate
Met onze API en webapp helpt DocuGenerate facturen, brieven, contracten, overeenkomsten, certificaten en nog veel meer te genereren. Om te beginnen bereid je je Word-sjabloon voor met tags op de plekken waar je dynamische tekst wilt plaatsen. Upload vervolgens een Excel-spreadsheet met de gegevens. Voor elke geselecteerde rij wordt een document uit het sjabloon gegenereerd door de tags te vervangen door de gegevenswaarden. Als je geavanceerde integraties nodig hebt, kun je de API gebruiken om sjablonen te maken en naadloos documenten te genereren. Meer informatie over DocuGenerate

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Met monday.com Work OS kun je documenten effectief creëren, bewerken en beheren in één gedeelde werkruimte.
Met monday.com Work OS kun je documenten effectief creëren, bewerken en beheren in één gedeelde werkruimte. Standaardiseer alle belangrijke documentatie zoals formulieren en contracten, automatiseer documentgoedkeuringsprocessen om tijd te besparen en fouten te verminderen en werk moeiteloos in realtime samen aan documenten. Gebruik aanpasbare sjablonen om snel de meest gebruikte documenten van je organisatie te creëren en te wijzigen en bekijk de bijbehorende gegevens in dynamische dashboards. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Maak, organiseer en deel binnen enkele minuten documenten met Jotform Enterprise.
Genereer en deel documenten binnen enkele minuten met de duizenden sjablonen en intuïtieve aanpassingen op basis van slepen en neerzetten van Jotform Enterprise. Maak gebruik van de krachtige pdf-ontwerpfunctie om online binnen enkele minuten op maat gemaakte pdf's te maken. Verzamel e-handtekeningen en stroom documenten automatisch door naar relevante partijen met goedkeuringsstromen. Organiseer teammiddelen met behulp van digitale werkruimten van Jotform Teams en onboard eenvoudig oudere documenten met automatische veldherkenning. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij het vastleggen van digitale ondertekening met behulp van mobiele apparaten op meerdere locaties.
EchoSign versnelt het ondertekenen van documenten met instant fax of e-handtekeningen. Meer informatie over Adobe Acrobat Sign

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een alles-in-één online pdf-editor, ingebouwde e-ondertekening en invulbare formulierenbouwer.
PDFfiller biedt een AVG-compatibele, online pdf-editor, een beheerder voor e-signatures en een invulbare pdf-formulierbouwer in één web-app. Bewerk en e-onderteken pdf-documenten online, maak invulbare pdf-formulieren en verstuur ze ter ondertekening. Deel documenten via e-mail of sociale media of host ze op de website van je bedrijf. Fax, print of verzend pdf's via USPS rechtstreeks vanuit je PDFfiller-account. Ontvang voltooide kopieën van verzonden en ondertekende pdf-formulieren en extraheer automatisch gegevens naar een Excel-bestand, CRM of database. Meer informatie over pdfFiller

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Pdf-productiviteit en eSigning-tools voor elke kenniswerker.
De Nitro Productivity Suite combineert de nieuwste versie van Nitro Pro – de toonaangevende vervanging voor Adobe Acrobat – met Nitro Cloud, een nieuwe browsergebaseerde applicatie die onbeperkte elektronische handtekeningen en krachtige pdf-productiviteitstools biedt. Het levert een gebruiksvriendelijke, betaalbare oplossing waarmee bedrijven de digitale transformatie in de hele organisatie meetbaar kunnen versnellen. Meer informatie over Nitro

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Stroomlijn je verkoopproces met aantrekkelijk ontworpen voorstellen waarmee je sneller deals kunt sluiten. Gratis proefperiode van 14 dagen.
Proposify is een eenvoudige manier om winnende voorstellen te leveren. Bespaar meer dan 2 uur in vergelijking met Word, InDesign of Google Docs. Onbeperkte toegang tot een galerij van aantrekkelijke sjablonen met vooraf geschreven tekst voor een verscheidenheid aan diensten. Alle sjablonen kunnen worden aangepast aan jouw bedrijf en merkeigen taalgebruik. Dit product is de favoriete tool voor verkopers en ondernemers, omdat het begrijpt hoe de verkoop werkt. Dit product begrijpt de uitdagingen van bedrijfsgroei. Elke functie is ontworpen om je een stap dichter bij de definitieve klantondertekening te brengen. Meer informatie over Proposify

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Caspio is het toonaangevende platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder code te hoeven schrijven.
Caspio is het toonaangevende no-code platform voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder code. Maak moeiteloos web-apps die gegevensgestuurde pdf-documenten genereren met invulbare sjablonen, flexibele kaarten en aangepaste instellingen. Het alles-in-één platform biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Beveiliging, naleving van regelgeving en schaalbare infrastructuur zijn ingebouwd. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 15.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het gratis. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Automatiseer gepersonaliseerde, vooraf opgemaakte documenten die je teams elke dag gebruiken.
Betrek kopers met gepersonaliseerde ervaringen: automatiseer gepersonaliseerde, vooraf opgemaakte documenten die je teams elke dag gebruiken. Voorkom handmatige updates met de mogelijkheid om statische inhoud om te zetten in dynamische documenten die op elk onderdeel snel kunnen worden bijgewerkt. Meer informatie over Seismic

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Krachtige software voor contentbeheer waarmee je moeiteloos al je documenten en informatie kunt organiseren en beheren.
M-Files biedt een intelligent contentbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de workflow, verhoog het hergebruik van informatie, elimineer redundantie, beheer inhoud op veilige wijze en vermijd conflicten en gegevensverlies, in één enkele intuïtieve oplossing voor contentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer. Duizenden organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie. Meer informatie over M-Files

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Gratis proefversie, begint vanaf $ 29/maand. Maak moeiteloos een slim document (pdf, Word, enz.), voeg het samen met gegevens en lever het waar je maar wilt.
Gratis proefversie zonder risico met onbeperkte tests. Abonnementen beginnen vanaf $ 29 per maand - WebMerge automatiseert het creëren van je documenten, zodat je nooit meer hoeft te kopiëren en plakken. Je kunt automatisch gegevens uit de cloud samenvoegen in een pdf, Word-document, Excel-spreadsheet of PowerPoint zonder een vinger uit te hoeven steken. Het is eenvoudig: je hoeft alleen maar een document (of sjabloon) in te stellen in WebMerge en te integreren met populaire diensten om je gegevens naar dat document te sturen, en dit platform stuurt je een samengevoegde kopie. Naadloos. Geautomatiseerd. Gemakkelijk. Meer informatie over Formstack Documents

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Webgebaseerde tool die bedrijven helpt bij het automatiseren van documentgeneratieprocessen en door alle bedrijfsonderdelen met elkaar te verbinden.
Transformeer je documentgeneratie en creëer processen die alle delen van je bedrijf verbinden. Creëer een gemakkelijke, nauwkeurige en efficiënte informatiestroom over de documentstappen die je bedrijf runnen. * Documentsjablonen, workflows en goedkeuringen instellen. * Op wizard gebaseerde documentcreatie. * Deel en werk veilig in realtime samen aan documenten. * Houd documenten veilig en toegankelijk in een centrale, beveiligde cloudrepository. Meer informatie over Conga Document Generation

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Professionele voorstelsoftware. Maak met gemak mooie voorstellen. Maak indruk op uw klanten en win meer projecten.
Professionele voorstelsoftware. Maak met gemak mooie voorstellen. Maak indruk op uw klanten en win meer projecten. Met Prospero kunt u vanaf elk apparaat prachtige voorstellen maken, hun prestaties volgen en ze digitaal laten ondertekenen door uw klanten. Kies uit verschillende kant-en-klare inhoud en sjablonen, sla uw eigen secties en sjablonen op, bespaar veel tijd en integreer met betalings-, CRM- en factureringstools. U kunt ook uw teamleden uitnodigen en machtigingen en rollen instellen. Meer informatie over Prospero

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Automatiseer het proces van het verzamelen van informatie en documenten van je klanten met de eenvoudige en veilige interface.
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is een FileInvite aan te maken en verzenden met de informatie die je nodig hebt. De klant uploadt de bestanden vervolgens naar een beveiligd portal waar je de ingediende informatie kunt goedkeuren of afwijzen. Met FileInvite kun je herinneringen en sjablonen instellen en synchroniseren met je favoriete cloudopslag zoals Google Drive. Stuur vandaag nog een FileInvite! Meer informatie over FileInvite

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Stripo.email - alles-in-één platform voor e-mailontwerp met meer dan 600.000 gebruikers wereldwijd. Met Stripo kunnen marketeers en ontwerpers e-mail bouwen.
Stripo is een alles-in-één platform voor e-mailontwerp met meer dan 600.000 gebruikers wereldwijd. Ontwerp snel e-mails van elke complexiteit en push ze met één enkele klik. Stripo is geïntegreerd met 70 ESP's/CRM's, waaronder Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Braze, SendGrid, eSputnik, Outlook, Gmail, enz. 1115 kant-en-klare sjablonen, modulair e-mailontwerp, e-mailvertalingsservice. Een aantal geïntegreerde microtools bieden alles wat je nodig hebt voor e-mails. Stripo maakt een integreerbare oplossing mogelijk, oftewel plugin Meer informatie over Stripo.email

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
ECM-oplossing die geïntegreerd documentbeheer, bedrijfsprocesbeheer en archiefbeheer combineert.
OnBase enterprise content management-software combineert geïntegreerd documentbeheer, bedrijfsprocesbeheer en archiefbeheer in één applicatie. OnBase kan worden gebruikt als een gehoste of on-premises-oplossing, waarmee organisaties bedrijfsprocessen kunnen automatiseren en de tijd en kosten voor het uitvoeren van belangrijke bedrijfsfuncties kunnen verminderen door het beheer en de controle van inhoud. Meer informatie over OnBase

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Contractbook is efficiënt contractbeheer voor moderne bedrijven; je kunt al je contracten in één digitaal platform creëren, ondertekenen en bewaren.
Contractbook betekent efficiënt contractbeheer voor moderne bedrijven. Je kunt al je juridische documenten in één digitaal platform creëren, ondertekenen en opslaan om de transparantie te vergroten, naleving te garanderen en waardevolle tijd te besparen. Er is ook een klantgericht platform waar juridische professionals de contracten van hun klanten gedurende de gehele levenscyclus digitaal, efficiënt en veilig controleren en beheren. Het platform maakt nauwere samenwerking mogelijk, evenals nieuwe inkomstenstromen en bedrijfsmodellen. Meer informatie over Contractbook

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
HotDocs is toonaangevende software die de productie van documenten voor duizenden organisaties over de hele wereld automatiseert.
HotDocs is de wereldwijde marktleider in software voor documentautomatisering, met meer dan een miljoen eindgebruikers in 11.500 organisaties over de hele wereld. Het automatiseren van de productie van documenten zorgt voor een strikte controle van documentcontent en stelt gebruikers in staat om de tijd die nodig is voor het maken van bedrijfskritieke documentatie aanzienlijk te verkorten, van dagen en uren tot minuten en seconden. Meer informatie over HotDocs

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Je e-mail en documenten veilig in de cloud, volledig doorzoekbaar en geïntegreerd met de tools die je gebruikt om je backoffice te ondersteunen.
Earth Class Mail is de toonaangevende virtuele mailbox- en virtuele adresprovider in de VS, waarmee klanten zoals Zapier, Reddit en Lyft hun post papierloos kunnen verzenden. Van particulieren tot ondernemingen, klanten kunnen cheques storten, rekeningen betalen en documenten online delen zonder ooit een envelop aan te raken. Meer informatie over Earth Class Mail

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Met Octopus kun je alle items in je Salesforce-instantie documenteren.
Met Octopus kun je alle items in je Salesforce-instantie documenteren. Krijg informatie over topklassen, pagina's, workflows, triggers, objecten en nog veel meer op één plek. Je kunt het ook downloaden als pdf-/Word-/Excel-bestand voor toekomstige referentie. Meer informatie over Octopus

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools