België Lokale producten weergeven
265 resultaten
Windward Core is een wereldleider in geïntegreerde oplossingen voor het genereren van documenten, waardoor gebruikers elk denkbaar soort document kunnen creëren. Meer informatie over Windward Core
Voeg indrukwekkende documentautomatisering toe aan je toepassing door Windward te integreren in je toepassing. Met slimme documentlogica en een ongelooflijk intuïtieve interface bespaart Windward je tijd en geld. Meer informatie over Windward Core

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Met monday.com Work OS kun je documenten effectief creëren, bewerken en beheren in één gedeelde werkruimte. Meer informatie over monday.com
Met monday.com Work OS kun je documenten effectief creëren, bewerken en beheren in één gedeelde werkruimte. Standaardiseer alle belangrijke documentatie zoals formulieren en contracten, automatiseer documentgoedkeuringsprocessen om tijd te besparen en fouten te verminderen en werk moeiteloos in realtime samen aan documenten. Gebruik aanpasbare sjablonen om snel de meest gebruikte documenten van je organisatie te creëren en te wijzigen en bekijk de bijbehorende gegevens in dynamische dashboards. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Gratis proefversie, begint vanaf $ 29/maand. Maak moeiteloos een slim document (pdf, Word, enz.), voeg het samen met gegevens en lever het waar je maar wilt. Meer informatie over Formstack Documents
Gratis proefversie zonder risico met onbeperkte tests. Abonnementen beginnen vanaf $ 29 per maand - WebMerge automatiseert het creëren van je documenten, zodat je nooit meer hoeft te kopiëren en plakken. Je kunt automatisch gegevens uit de cloud samenvoegen in een pdf, Word-document, Excel-spreadsheet of PowerPoint zonder een vinger uit te hoeven steken. Het is eenvoudig: je hoeft alleen maar een document (of sjabloon) in te stellen in WebMerge en te integreren met populaire diensten om je gegevens naar dat document te sturen, en dit platform stuurt je een samengevoegde kopie. Naadloos. Geautomatiseerd. Gemakkelijk. Meer informatie over Formstack Documents

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Contractbook is efficiënt contractbeheer voor moderne bedrijven; je kunt al je contracten in één digitaal platform creëren, ondertekenen en bewaren. Meer informatie over Contractbook
Contractbook betekent efficiënt contractbeheer voor moderne bedrijven. Je kunt al je juridische documenten in één digitaal platform creëren, ondertekenen en opslaan om de transparantie te vergroten, naleving te garanderen en waardevolle tijd te besparen. Er is ook een klantgericht platform waar juridische professionals de contracten van hun klanten gedurende de gehele levenscyclus digitaal, efficiënt en veilig controleren en beheren. Het platform maakt nauwere samenwerking mogelijk, evenals nieuwe inkomstenstromen en bedrijfsmodellen. Meer informatie over Contractbook

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Vertrouwd door de juridische afdeling, gewaardeerd door het hele bedrijf. Verminder de tijd die wordt besteed aan contracten met tot wel 80%, terwijl je voldoet aan de voorschriften en de controle behoudt. Meer informatie over Precisely
Het beheren van documenten of contracten tussen afdelingen was voorheen complex. Deze oplossing voor het genereren van documenten lost enkele van de belangrijkste problemen van traditionele contracten op. De juridische afdeling kan prioriteit geven aan controle en wettelijke naleving, en het verkoopteam kan contracten sneller creëren, verzenden en uitvoeren. De oplossing voor het genereren van documenten van Precisely voldoet aan de behoeften van beide. Creëer supersnel contracten met minimale fouten en voer de contracten sneller uit dan ooit tevoren. Meer informatie over Precisely

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Battle-tested for enterprise, DX allows you to focus on your business, not the document and contract processes that support it. Meer informatie over Docxpresso
Increase your productivity, compliance, and customer satisfaction with DX, a cutting-edge contract and document process management solution. DX allows organizations to automate, monitor, and control repetitive document processes, including those involved in purchasing, sales, and HR. The DX platform's flexibility allows customers across diverse industries to extract value, including retail, legal, tech, and government. Fast, tailored, and value-driven implementation by the DX team. Meer informatie over Docxpresso

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Genereer moeiteloos met een paar klikken aangepaste merkeigen documenten met DealHub. Meer informatie over DealHub
Genereer moeiteloos met een paar klikken aangepaste merkeigen documenten. DealHub automatiseert het proces voor het maken van documenten en maakt het gemakkelijk voor verkopers en kanaalpartners om gepersonaliseerde documenten te genereren op basis van vooraf gebouwde sjablonen, dynamische inhoud en CRM-geïntegreerde gegevens. Native integratie met je CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce en Freshworks). Meer informatie over DealHub

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Ghostscript is een uitgebreide interpreter voor het renderen en converteren van documenten. Meer informatie over Ghostscript
De populaire PDL-conversietool. De modulaire grafische bibliotheek, het gepatenteerde kleurbeheersysteem, geavanceerde screeningtechnologie en de nieuwe bibliotheek met adaptive acceleration maken Ghostscript een flexibele en robuuste oplossing voor afdrukken/conversie/rendering. Vertrouw op Ghostscript om consistent nauwkeurige kleuren en buitengewone printkwaliteit te leveren. Meer informatie over Ghostscript

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Popdocx is een oplossing voor documentpopulatie die gegevens van verschillende systemen automatisch in formulieren en documenten kan invullen. Meer informatie over Popdocx
Popdocx is een veelzijdige softwaretoepassing waarmee gebruikers binnen enkele minuten meerdere soorten documenten of formulieren voor elk bedrijf kunnen samenstellen en invullen. Gebruikers kunnen informatie uit verschillende systemen verkrijgen of informatie in de software invoeren; gegevensstromen automatiseren en valideren om gegevensintegriteit te garanderen en verwerkingsfouten te verminderen en documenten na voltooiing elektronisch ondertekenen. Meer informatie over Popdocx

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Document software that enables users to generate and publish documents, collaborate with team members, and more.
Microsoft Word allows users to create, edit, save and share documents using its cloud-based word processing software. In addition to being able to create new documents, Microsoft Word allows users to also open existing files and change them as needed; this makes it easy for multiple users within a business or educational institution to make changes and save them through the cloud. Microsoft Word is a powerful word processing software that enables users to create professional documents. The application has a friendly user interface and a number of integrated features, such as text editing, spell checker and grammar checker, which help ensure higher quality documents. The application also comes with sharing capabilities that allow users to collaborate with others on the same document. Meer informatie over Microsoft Word

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij het vastleggen van digitale ondertekening met behulp van mobiele apparaten op meerdere locaties.
EchoSign versnelt het ondertekenen van documenten met instant fax of e-handtekeningen. Meer informatie over Adobe Acrobat Sign

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een alles-in-één online pdf-editor, ingebouwde e-ondertekening en invulbare formulierenbouwer.
PDFfiller biedt een AVG-compatibele, online pdf-editor, een beheerder voor e-signatures en een invulbare pdf-formulierbouwer in één web-app. Bewerk en e-onderteken pdf-documenten online, maak invulbare pdf-formulieren en verstuur ze ter ondertekening. Deel documenten via e-mail of sociale media of host ze op de website van je bedrijf. Fax, print of verzend pdf's via USPS rechtstreeks vanuit je PDFfiller-account. Ontvang voltooide kopieën van verzonden en ondertekende pdf-formulieren en extraheer automatisch gegevens naar een Excel-bestand, CRM of database. Meer informatie over pdfFiller

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Create, edit, convert, sign, and combine documents with Adobe’s all-in-one PDF and e-signature solution.
Adobe Acrobat is the all-in-one PDF and e-signature solution trusted by Fortune 500 companies. With Acrobat, you can create, edit, convert, share, sign, and combine documents – all from one Adobe platform. You can build seamless digital experiences that enable your team to collaborate and work from any device, anywhere. Acrobat solutions are also designed to integrate with apps you use every day, including Microsoft 365, Google, Workday, and more, so you can get things done in the flow of work. Meer informatie over Adobe Acrobat DC

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Stroomlijn je verkoopproces met aantrekkelijk ontworpen voorstellen waarmee je sneller deals kunt sluiten. Gratis proefperiode van 14 dagen.
Proposify is een eenvoudige manier om winnende voorstellen te leveren. Bespaar meer dan 2 uur in vergelijking met Word, InDesign of Google Docs. Onbeperkte toegang tot een galerij van aantrekkelijke sjablonen met vooraf geschreven tekst voor een verscheidenheid aan diensten. Alle sjablonen kunnen worden aangepast aan jouw bedrijf en merkeigen taalgebruik. Dit product is de favoriete tool voor verkopers en ondernemers, omdat het begrijpt hoe de verkoop werkt. Dit product begrijpt de uitdagingen van bedrijfsgroei. Elke functie is ontworpen om je een stap dichter bij de definitieve klantondertekening te brengen. Meer informatie over Proposify

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt. Grote bedrijven gebruiken Seismic om de verkoopproductiviteit te verhogen door middel van automatische verspreiding van relevante informatie en gepersonaliseerde content naar vertegenwoordigers voor kopersinteractie. Meer informatie over Seismic

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Automatiseer het proces van het verzamelen van informatie en documenten van je klanten met de eenvoudige en veilige interface.
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is een FileInvite aan te maken en verzenden met de informatie die je nodig hebt. De klant uploadt de bestanden vervolgens naar een beveiligd portal waar je de ingediende informatie kunt goedkeuren of afwijzen. Met FileInvite kun je herinneringen en sjablonen instellen en synchroniseren met je favoriete cloudopslag zoals Google Drive. Stuur vandaag nog een FileInvite! Meer informatie over FileInvite

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
No-code, drag & drop email & landing page design tool. No html skills required, create multi-content campaigns in minutes.
Every day someone has an email or landing page to send. It could be an internal HR team communicating new policies, a marketing team building emails for multi-content campaigns, a school district sharing emails with the Parent/Student community. BEE Pro is a cloud-based drag-and-drop editing solution that helps businesses quickly build templates for newsletters, announcements, transactional emails, landing pages, one-page websites, and more. Meer informatie over BEE Pro

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Productivity add-in for PowerPoint, Excel and Word, adding dozens of tools to automate formatting and create beautiful presentations.
Power-user is a productivity add-in that integrates with PowerPoint, Excel and Word. The plugin bring dozens of advanced features, such as a library of content (templates, icons, flags, charts, maps, pictures, logos, CVs, tombstones, etc.), format automation tools, a productivity toolbar and more. Power-user helps professionals boost their productivity up to 50% by removing manual formatting, deliver impactful presentations and increase brand compliance. Meer informatie over Power-user

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions.
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions. Meer informatie over PolicyMaker

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Free legal documents for startups.
Free legal documents for startups. Meer informatie over Avodocs

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
HotDocs is toonaangevende software die de productie van documenten voor duizenden organisaties over de hele wereld automatiseert.
HotDocs is de wereldwijde marktleider in software voor documentautomatisering, met meer dan een miljoen eindgebruikers in 11.500 organisaties over de hele wereld. Het automatiseren van de productie van documenten zorgt voor een strikte controle van documentcontent en stelt gebruikers in staat om de tijd die nodig is voor het maken van bedrijfskritieke documentatie aanzienlijk te verkorten, van dagen en uren tot minuten en seconden. Meer informatie over HotDocs

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Stripo.email - alles-in-één platform voor e-mailontwerp met meer dan 600.000 gebruikers wereldwijd. Met Stripo kunnen marketeers en ontwerpers e-mail bouwen.
Stripo is een alles-in-één platform voor e-mailontwerp met meer dan 600.000 gebruikers wereldwijd. Ontwerp snel e-mails van elke complexiteit en push ze met één enkele klik. Stripo is geïntegreerd met 70 ESP's/CRM's, waaronder Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Braze, SendGrid, eSputnik, Outlook, Gmail, enz. 1115 kant-en-klare sjablonen, modulair e-mailontwerp, e-mailvertalingsservice. Een aantal geïntegreerde microtools bieden alles wat je nodig hebt voor e-mails. Stripo maakt een integreerbare oplossing mogelijk, oftewel plugin Meer informatie over Stripo.email

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Je e-mail en documenten veilig in de cloud, volledig doorzoekbaar en geïntegreerd met de tools die je gebruikt om je backoffice te ondersteunen.
Earth Class Mail is de toonaangevende virtuele mailbox- en virtuele adresprovider in de VS, waarmee klanten zoals Zapier, Reddit en Lyft hun post papierloos kunnen verzenden. Van particulieren tot ondernemingen, klanten kunnen cheques storten, rekeningen betalen en documenten online delen zonder ooit een envelop aan te raken. Meer informatie over Earth Class Mail

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Met Octopus kun je alle items in je Salesforce-instantie documenteren.
Met Octopus kun je alle items in je Salesforce-instantie documenteren. Krijg informatie over topklassen, pagina's, workflows, triggers, objecten en nog veel meer op één plek. Je kunt het ook downloaden als pdf-/Word-/Excel-bestand voor toekomstige referentie. Meer informatie over Octopus

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Convert any HTML documents to high-fidelity PDF in seconds.
Pdfshift.io is a high-quality, high-fidelity and powerful HTML to PDF conversion API. It provides an easy-to-learn endpoint with a complete set of functionalities, package for many languages (Node, Python, and PHP) to simplify yo ur work and get you started in under a minute. Meer informatie over PDFShift

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een invoegtoepassing voor Word die gewone toetsenbordtekst gebruikt om variabelen en optionele tekstblokken te creëren voor het automatiseren van documenten.
Een Word-invoegtoepassing voor het samenstellen/automatiseren van documenten. Gebruik gewone toetsenbordtekst om variabelen te creëren. Bijv. '[Naam klant]' en '[Adres klant]'. Stel net zo gemakkelijk voorwaardelijke en herhaalde tekst samen. Maak complexe documenten met behulp van bouwstenen of sjablonen. Voeg extra tekst toe (van handtekeningblokken en certificeringen tot volledige documenten) met behulp van vervolgkeuzelijsten die honderden georganiseerde clausules bevatten. Eenvoudig te leren/onderwijzen. Gratis proefversie van 90 dagen. Interactief met Adobe Acrobat-formulieren en met Excel. Meer informatie over Pathagoras

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
- Leading No Code Platform - Easily create automated, bespoke documents and contracts using our advanced, easy-to-use platform.
- Leading No Code Platform - Easily create automated, bespoke documents and contracts using our advanced, easy-to-use platform. Automate & streamline your existing tedious document generation processes. By using information intake, conditional content, bulk processing, approval workflows, in-app documents, dashboards, and integrations. Enables teams to better manage and scale their services to improve access, value, and speed to the organsiation. Meer informatie over Checkbox

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een efficiënte tool voor het maken van documenten met ingebouwde live samenwerking. Werk moeiteloos met Word-documenten.
Tekstverwerker van de volgende generatie met live samenwerking en MS Word-integratie. Schrijven, herzien en publiceren van je documenten, allemaal vanuit één tool en helemaal gratis. Krachtige online tekstverwerker waarmee je je documenten overal, op elk apparaat kunt maken, bewerken, herzien en publiceren. Meer informatie over Zoho Writer

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een alles-in-één digitaal platform voor het creëren, beheren en delen van de documenten waarop je bedrijf elke dag vertrouwt.
DocsCloud helpt je bij het automatiseren van de verschillende aspecten van je routinematige documentatieactiviteiten. Met het platform kun je webformulieren creëren en insluiten, ingevulde documenten genereren door ze in kaart te brengen met de formulieren of ze te integreren met de API/Plugins, end-to-end-creatie uitvoeren en digitale handtekeningen beheren, de gegevensextractie uit documenten uitvoeren en je documenten hosten voor eenvoudige toegang. Meer informatie over DocsCloud

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes.
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes. Meer informatie over Folge

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Automatiseer het opstellen en beheren van je documenten. Doe mee met meer dan 95.000 gebruikers in meer dan 36 landen inclusief. Fortune 500-bedrijven zoals PwC en de beste advocatenkantoren.
Slimme documenten. Slimme contracten. Documentautomatisering. Documentbeheer. Documentonderhandeling en samenwerking. Advocaatvriendelijke software voor het creëren van responsieve documenten die weten hoe jij denkt en zichzelf kunnen bewerken. 100% programmeervrije documentautomatisering. Meer dan 95.000 gebruikers in meer dan 36 landen. Grootste wereldwijde klant: PwC. Gebruikt door advocatenkantoren, interne juridische en inkoopafdelingen, algemene juridische adviseurs, financiële instellingen (banken, verzekeringen, enz.), onroerendgoedsector (makelaars en ontwikkelaars) en HR. Meer informatie over Legito

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Create attorney-drafted legal policies for your websites and apps custom-tailored to your needs in minutes.
Create attorney-drafted legal policies for your websites and apps custom-tailored to your needs in minutes. Get compliant with the laws across multiple countries and legislations and protect yourself and your business from liabilities, claims and hefty fines. Meer informatie over WebsitePolicies

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Documentautomatisering om aangepaste documenten in Word te creëren. Genereer meerdere documenten tegelijk. Voorwaardelijke logica, formules, macro's.
Documentautomatisering om aangepaste documenten in Word te creëren. Voorkom gênante fouten. Stel snel, nauwkeurig en consistent je overeenkomsten, brieven, contracten, inkooporders en andere juridische documenten op. Genereer meerdere documenten met dezelfde invoergegevens, zodat je gegevens niet twee keer hoeft in te voeren. Gebruik webgebaseerde intakeformulieren om automatisch je documenten aan te maken en je hele workflow te automatiseren. Toegewijde accountmanager. Diensten voor het maken van sjablonen beschikbaar. Zapier-integratie en API. Meer informatie over Woodpecker

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Document analysis software for proposal and contract teams. Optimize every step of the proposal and contract review process.
VT Docs is a document analysis software for proposal and contract teams. Shred RFPs and create a compliance matrix in minutes. Make faster bid decisions. Save 66.7 hours per proposal. Ensure compliance by spotting gaps & risks. Reduce ‘Scope Creep’ in RFP/BID Responses. VT Docs allows government contractors to optimize every step of their proposal and contract review process, without forcing behavior change. Improve compliance, reduce risk and boost efficiency. Meer informatie over VT Docs

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Plumsail Documents is a document automation software. It allows you to generate custom documents from templates.
Plumsail Documents is a document automation software. It allows you to generate custom documents from templates, convert them to PDF, e-sign using eSignature solutions, and deliver resulting documents to your systems. The tool has a bunch of direct integrations and can be integrated with thousands of web services in Zapier and Power Automate (Microsoft Flow). It makes it easy to merge data from your favorite apps such as CRM, Forms and Surveys, Online databases, and more to your documents. Meer informatie over Plumsail Documents

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Software voor documentautomatisering zonder code om je veelgebruikte formulieren en sjabloondocumenten om te zetten in intelligente webformulieren.
Software voor het samenstellen van documenten zonder code om aangepaste webformulieren te maken die gegevens in je Word- of pdf-documenten invullen. Twee stappen. 1. Maak eerst je vragenlijst (zoals bij Typeform). 2. Laad je sjabloondocumenten en verbind de vragen met je documenten. Voeg logische sprongen, voorwaarden, berekeningen en opmaakspecificaties toe. Voer vervolgens je workflow uit of deel met anderen om voltooide documenten te genereren. Gebruikers besparen 90% aan opmaaktijd. Boek een live demo op de website. Meer informatie over Documate

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
It is a document generation solution that helps businesses build templates, automate workflows, store documents, and more.
Say goodbye to manual and error-prone template editing. Simply create your repetitive word documents as intelligent templates in Crove and automate your documentation workflow without writing any code. Our App Provide Solutions for- 1. Contracts & Agreement 2. HR Documents 3. Purchase & Sales-Order 4. Health Care 5. Real Estate Contracts & Rentals 6. Marketing 7. Personalized Documents 8. Education Meer informatie over Crove

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Bewerker en organisator van e-mailsjablonen zonder code. Maak snel een aantrekkelijk en responsief HTML-e-mailsjabloon of werk samen met je team.
TOPOL.io is een editor voor e-mailsjablonen op basis van slepen en neerzetten. Automatiseer het e-mailcreatieproces via aangepaste sjablonen en stroomlijn de samenwerking met het team. De editor is intuïtief en gebruiksvriendelijk. Hoe meer sjablonen je maakt, hoe sneller het proces verloopt. De TOPOL-plugin is een whitelabel oplossing voor je platform. De plug-in kan binnen 5 minuten worden geïntegreerd en aangepast naar behoefte. Meer informatie over TOPOL

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
End-to-end CLM platform with a mission to liberate professionals from manual tasks.
Bigle legal is the next-generation end-to-end Contract Lifecycle Management platform. Our mission is to transform the way law firms, real estate companies, notaries and in-house legal teams at any business create and manage documents. Our secure cloud-based platform automates your complex documents and allows you to create new contracts in under 5 minutes. It is time to say goodbye to repetitive tasks and refocus your efforts on high-value customer-centric work. Meer informatie over Bigle Legal

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Het product is een webgebaseerd documentatieplatform waarmee bedrijven uitstekende productdocumentatie kunnen creëren, onderhouden en publiceren.
Het platform helpt je te analyseren hoe je klanten met je documentatie omgaan en geeft je inzicht in hoe je je documenten kunt verbeteren. Je kunt Docsie gebruiken om: - productdocumentatie te organiseren voor meerdere interne en externe producten; - snel relevante productdocumentatie te vinden; - versies te beheren; - alle documenten naar andere talen te vertalen; - bruikbare feedback over klantgerichte documenten te verzamelen; - de documenten rechtstreeks op de website te publiceren met een coderegel; - trainingshandleidingen. Meer informatie over Docsie

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Automate the documents you create every day quickly and easily. Simple, straightforward document generation. Start with our Free Plan!
Automate the documents you create every day quickly & easily. Simple, straightforward document generation. Start with our Free Plan! Meer informatie over Documint

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
think-cell helps you create stunning charts in minutes, boosts your slide layout and automates your regular reports.
Creating slides in Microsoft PowerPoint is painstaking. Frequently used chart types and graphical elements are missing and there is nearly no automatic placement. Usually, you end up manually updating numbers and pushing around shapes. think-cell is different. It is a powerful charting and layout software that automates your PowerPoint work and such improves slide creation efficiency and quality. Within minutes you get well-laid-out and great-looking slides. Meer informatie over think-cell

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
With Docmosis you can quickly and easily add template based Document Generation and Reporting to any software application.
Developing software applications that generate documents and reports can be frustrating and expensive... Docmosis enables Software Developers and non-Developers to build better looking: Letters, Contracts, Statements, Invoices, Reports and more - FAST! Document templates can be created using the rich and well-known editors - Microsoft Word or OpenOffice - allowing Business Teams, Software Developers and End Users to collaborate easily when designing documents and reports. Meer informatie over Docmosis

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Switch on document generation for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
HighQ’s modern, adaptable, and continuously-learning legal workflow platform delivers an open and scalable foundation, embedded machine intelligence and analytics, and smart integration points with firm-critical applications. Dramatically improve how you plan, organize, track, and complete work more efficiently with personalized client portals and real-time access and insights on legal project work, ready-to-use task lists and templates, and automated workflow-enabled legal process maps. Meer informatie over HighQ

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Document generation solution that enables users to upload, convert, save, and export Word, PDF and other documents to HTML.
Instantly convert your text to HTML. Paste your text or upload and convert your Word, PDF and other documents to clean HTML. Easily remove code you dont need with two clicks. Try it now Supercharge your workflow by saving your cleanup options to a template. Export your HTML to Word or PDF. Create email signatures and with logos. Get extra options in the Visual Editor like more fonts and a spellchecker. Resize the windows to suit your needs. Save and open your files from any browser. Meer informatie over Word to HTML

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Alles-in-één documentbeheer voor alle teams. Jouw documenten beheren, ieder en elk bestand, dat doen wij voor je.
Alles-in-één documentbeheer om individuen en teams te helpen bij het runnen van hun bedrijf. RevvSales is een superieur alternatief voor Google-documenten of Microsoft Word met gebruiksvriendelijke sjablonen, goedkeuringen en workflows. Meer dan 1000 bedrijven vertrouwen hun documentbeheer aan dit platform toe. Werk efficiënt samen door het maken, beoordelen en ondertekenen van elk document op één centrale opslagplaats. Integreer gegevens met je registratiesystemen: CRM, salarisadministratie, boekhouding. Jouw documenten beheren, ieder en elk bestand, dat doen wij voor je. Meer informatie over Revv

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Evisort is the leading provider of innovative contract management and AI technology for legal, procurement, sales, finance, and IT team
Evisort’s Contract Intelligence Platform is an end-to-end Contract Lifecycle Management, Contract Analytics, and Central Contract Repository solution that protects, scales, and accelerates business. Evisort delivers rapid ROI in less than 30 days by centralizing contracts without migration or IT, using AI to track and search metadata and provisions without manual data entry, and enabling teams to draft, redline, approve, sign, report on, and renew contracts from a single source of truth. Meer informatie over Evisort

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Binds the technology of EKR PIM and the EKR Orchestra method to support R&D, marketing, technical documentation, and training offices.
With precision and ease of use EKR ORCHESTRA allows you to collect and access organized, synchronized, non-duplicated information (single source of truth); categorized according to different states (draft, approved. etc) and always tracked; immediately available from all operators involved. EKR ORCHESTRA is composed of software and process, which allows to streamline the work and enhance the professionalism of the technical and marketing departments, saving time and improving the overall quality Meer informatie over EKR Orchestra

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Easy cloud document management for businesses integrated with Office 365 and more. Manage, edit, share & sign documents your way.
SuiteFiles is easy cloud document management for businesses integrated with Office 365 and more. SuiteFiles enables businesses to manage, edit, share & sign documents their own way. Meer informatie over SuiteFiles

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools