Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Documentcreatie software

Documentcreatie software automatiseert routinematige documentopbouw voor contracten, offertes en andere soorten veelgebruikte documenten.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Documentcreatie software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
74 resultaten
API genereert documenten waarmee bedrijven sjablonen kunnen creëren en automatisch contracten, facturen en nog veel meer kunnen genereren. Meer informatie over DocuGenerate
Met onze API en webapp helpt DocuGenerate facturen, brieven, contracten, overeenkomsten, certificaten en nog veel meer te genereren. Om te beginnen bereid je je Word-sjabloon voor met tags op de plekken waar je dynamische tekst wilt plaatsen. Upload vervolgens een Excel-spreadsheet met de gegevens. Voor elke geselecteerde rij wordt een document uit het sjabloon gegenereerd door de tags te vervangen door de gegevenswaarden. Als je geavanceerde integraties nodig hebt, kun je de API gebruiken om sjablonen te maken en naadloos documenten te genereren. Meer informatie over DocuGenerate

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Windward Core is een wereldleider in geïntegreerde oplossingen voor het genereren van documenten, waardoor gebruikers elk denkbaar soort document kunnen creëren. Meer informatie over Fluent
Voeg indrukwekkende documentautomatisering toe aan je toepassing door Windward te integreren in je toepassing. Met slimme documentlogica en een ongelooflijk intuïtieve interface bespaart Windward je tijd en geld. Meer informatie over Fluent

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Plug-and-play tool voor het genereren van documenten. Vult bestaande Microsoft Office-sjablonen in met verstrekte gegevens. Meer informatie over Templater
Bibliotheek voor het genereren van documenten op basis van bestaande Office-sjablonen. Stelt je in staat om door de eenvoud en prestaties verbluffende rapporten maken in een fractie van de tijd van andere oplossingen. Een eenvoudige en stabiele interface maakt het eenvoudig om apps van derden te integreren zonder dat er aangepaste programmering nodig is. Microsoft Office-integratie zorgt voor een gebruiksvriendelijke ontwerpervaring met tagvermelding, plaatsingsanalyse, suggesties voor best practices en foutopsporing. Meer informatie over Templater

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Met monday.com Work OS kun je documenten effectief creëren, bewerken en beheren in één gedeelde werkruimte. Meer informatie over monday.com
Met monday.com Work OS kun je documenten effectief creëren, bewerken en beheren in één gedeelde werkruimte. Standaardiseer alle belangrijke documentatie zoals formulieren en contracten, automatiseer documentgoedkeuringsprocessen om tijd te besparen en fouten te verminderen en werk moeiteloos in realtime samen aan documenten. Gebruik aanpasbare sjablonen om snel de meest gebruikte documenten van je organisatie te creëren en te wijzigen en bekijk de bijbehorende gegevens in dynamische dashboards. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Geen code, geen limieten. Genereer moeiteloos zelfs geavanceerde documenten. Op maat gemaakte documenten met jouw gegevens en jouw regels, zonder codering. Meer informatie over Legito
Documentautomatisering en contractassemblage; slimme werkstromen, goedkeuringen en documentbeheer; geavanceerde elektronische handtekening. Creëer op maat gemaakte documenten met jouw gegevens en jouw regels, zonder codering. Onmiddellijk ROI en een weg naar bredere automatisering. In minder dan twee uur is de out-of-the-box functie klaar om documenten te genereren die bijna zichzelf opstellen. Meer dan 400.000 gebruikers in 50 landen van gerenommeerde advocatenkantoren en bedrijven gebruiken Legito om hun documenten te beheren. Meer informatie over Legito

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Creëer consistente merkeigen documenten, voorstellen, PPT-presentaties en Excel-grafieken. Beheer je merk eenvoudig centraal online. Meer informatie over BrandOffice
BrandOffice, ontwikkeld door BrandQuantum, is een softwareoplossing die naadloos integreert met Microsoft Office om elke medewerker in de organisatie in staat te stellen automatisch consistente merkdocumenten, PowerPoint-presentaties en Excel-rapporten te creëren en zorgt ervoor dat het merk relevant blijft terwijl het zich ontwikkelt. Meer informatie over BrandOffice

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Plan de tijd van je werknemers beter in en maak tijd vrij voor jezelf. Probeer Skello vandaag nog. 6000 + bedrijven vertrouwen hun planningsbehoeften eraan toe. Meer informatie over Skello
Heb je genoeg van de lange uren die het kost om personeelsplanningen op te stellen? Stap over op Skello. Maak planningen in een oogwenk. Haal het meeste uit je tijd Het opstellen van planningen is nog nooit zo eenvoudig geweest. Skello houdt automatisch rekening met je specifieke regels en beperkingen (collectieve overeenkomsten, beschikbaarheid van werknemers, contractsoorten, enz.) en helpt je bij het maken van de best mogelijke planning voor je bedrijf. Blaas nieuw leven in het creëren van planningen. Meer informatie over Skello

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen.
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij het vastleggen van digitale ondertekening met behulp van mobiele apparaten op meerdere locaties.
EchoSign versnelt het ondertekenen van documenten met instant fax of e-handtekeningen. Meer informatie over Adobe Acrobat Sign

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een alles-in-één online pdf-editor, ingebouwde e-ondertekening en invulbare formulierenbouwer.
PDFfiller biedt een AVG-compatibele, online pdf-editor, een beheerder voor e-signatures en een invulbare pdf-formulierbouwer in één web-app. Bewerk en e-onderteken pdf-documenten online, maak invulbare pdf-formulieren en verstuur ze ter ondertekening. Deel documenten via e-mail of sociale media of host ze op de website van je bedrijf. Fax, print of verzend pdf's via USPS rechtstreeks vanuit je PDFfiller-account. Ontvang voltooide kopieën van verzonden en ondertekende pdf-formulieren en extraheer automatisch gegevens naar een Excel-bestand, CRM of database. Meer informatie over pdfFiller

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Pdf-productiviteit en eSigning-tools voor elke kenniswerker.
De Nitro Productivity Suite combineert de nieuwste versie van Nitro Pro – de toonaangevende vervanging voor Adobe Acrobat – met Nitro Cloud, een nieuwe browsergebaseerde applicatie die onbeperkte elektronische handtekeningen en krachtige pdf-productiviteitstools biedt. Het levert een gebruiksvriendelijke, betaalbare oplossing waarmee bedrijven de digitale transformatie in de hele organisatie meetbaar kunnen versnellen. Meer informatie over Nitro

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Stroomlijn je verkoopproces met aantrekkelijk ontworpen voorstellen waarmee je sneller deals kunt sluiten. Gratis proefperiode van 14 dagen.
Proposify is een eenvoudige manier om winnende voorstellen te leveren. Bespaar meer dan 2 uur in vergelijking met Word, InDesign of Google Docs. Onbeperkte toegang tot een galerij van aantrekkelijke sjablonen met vooraf geschreven tekst voor een verscheidenheid aan diensten. Alle sjablonen kunnen worden aangepast aan jouw bedrijf en merkeigen taalgebruik. Dit product is de favoriete tool voor verkopers en ondernemers, omdat het begrijpt hoe de verkoop werkt. Dit product begrijpt de uitdagingen van bedrijfsgroei. Elke functie is ontworpen om je een stap dichter bij de definitieve klantondertekening te brengen. Meer informatie over Proposify

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren.
Caspio is het toonaangevende no-code platform voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder code. Maak moeiteloos web-apps die gegevensgestuurde pdf-documenten genereren met invulbare sjablonen, flexibele kaarten en aangepaste instellingen. Het alles-in-één platform biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Beveiliging, naleving van regelgeving en schaalbare infrastructuur zijn ingebouwd. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 15.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het gratis. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt. Grote bedrijven gebruiken Seismic om de verkoopproductiviteit te verhogen door middel van automatische verspreiding van relevante informatie en gepersonaliseerde content naar vertegenwoordigers voor kopersinteractie. Meer informatie over Seismic

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Gratis proefversie, begint vanaf $ 29/maand. Maak moeiteloos een slim document (pdf, Word, enz.), voeg het samen met gegevens en lever het waar je maar wilt.
Gratis proefversie zonder risico met onbeperkte tests. Abonnementen beginnen vanaf $ 29 per maand - WebMerge automatiseert het creëren van je documenten, zodat je nooit meer hoeft te kopiëren en plakken. Je kunt automatisch gegevens uit de cloud samenvoegen in een pdf, Word-document, Excel-spreadsheet of PowerPoint zonder een vinger uit te hoeven steken. Het is eenvoudig: je hoeft alleen maar een document (of sjabloon) in te stellen in WebMerge en te integreren met populaire diensten om je gegevens naar dat document te sturen, en dit platform stuurt je een samengevoegde kopie. Naadloos. Geautomatiseerd. Gemakkelijk. Meer informatie over Formstack Documents

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Webgebaseerde tool die bedrijven helpt bij het automatiseren van documentgeneratieprocessen en door alle bedrijfsonderdelen met elkaar te verbinden.
Transformeer je documentgeneratie en creëer processen die alle delen van je bedrijf verbinden. Creëer een gemakkelijke, nauwkeurige en efficiënte informatiestroom over de documentstappen die je bedrijf runnen. * Documentsjablonen, workflows en goedkeuringen instellen. * Op wizard gebaseerde documentcreatie. * Deel en werk veilig in realtime samen aan documenten. * Houd documenten veilig en toegankelijk in een centrale, beveiligde cloudrepository. Meer informatie over Conga Document Generation

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Automatiseer het proces van het verzamelen van informatie en documenten van je klanten met de eenvoudige en veilige interface.
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is een FileInvite aan te maken en verzenden met de informatie die je nodig hebt. De klant uploadt de bestanden vervolgens naar een beveiligd portal waar je de ingediende informatie kunt goedkeuren of afwijzen. Met FileInvite kun je herinneringen en sjablonen instellen en synchroniseren met je favoriete cloudopslag zoals Google Drive. Stuur vandaag nog een FileInvite! Meer informatie over FileInvite

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Professionele voorstelsoftware. Maak met gemak mooie voorstellen. Maak indruk op uw klanten en win meer projecten.
Professionele voorstelsoftware. Maak met gemak mooie voorstellen. Maak indruk op uw klanten en win meer projecten. Met Prospero kunt u vanaf elk apparaat prachtige voorstellen maken, hun prestaties volgen en ze digitaal laten ondertekenen door uw klanten. Kies uit verschillende kant-en-klare inhoud en sjablonen, sla uw eigen secties en sjablonen op, bespaar veel tijd en integreer met betalings-, CRM- en factureringstools. U kunt ook uw teamleden uitnodigen en machtigingen en rollen instellen. Meer informatie over Prospero

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
ECM-oplossing die geïntegreerd documentbeheer, bedrijfsprocesbeheer en archiefbeheer combineert.
OnBase enterprise content management-software combineert geïntegreerd documentbeheer, bedrijfsprocesbeheer en archiefbeheer in één applicatie. OnBase kan worden gebruikt als een gehoste of on-premises-oplossing, waarmee organisaties bedrijfsprocessen kunnen automatiseren en de tijd en kosten voor het uitvoeren van belangrijke bedrijfsfuncties kunnen verminderen door het beheer en de controle van inhoud. Meer informatie over OnBase

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Stripo.email - alles-in-één platform voor e-mailontwerp met meer dan 600.000 gebruikers wereldwijd. Met Stripo kunnen marketeers en ontwerpers e-mail bouwen.
Stripo is een alles-in-één platform voor e-mailontwerp met meer dan 600.000 gebruikers wereldwijd. Ontwerp snel e-mails van elke complexiteit en push ze met één enkele klik. Stripo is geïntegreerd met 70 ESP's/CRM's, waaronder Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Braze, SendGrid, eSputnik, Outlook, Gmail, enz. 1115 kant-en-klare sjablonen, modulair e-mailontwerp, e-mailvertalingsservice. Een aantal geïntegreerde microtools bieden alles wat je nodig hebt voor e-mails. Stripo maakt een integreerbare oplossing mogelijk, oftewel plugin Meer informatie over Stripo.email

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Contractbook is efficiënt contractbeheer voor moderne bedrijven; je kunt al je contracten in één digitaal platform creëren, ondertekenen en bewaren.
Contractbook betekent efficiënt contractbeheer voor moderne bedrijven. Je kunt al je juridische documenten in één digitaal platform creëren, ondertekenen en opslaan om de transparantie te vergroten, naleving te garanderen en waardevolle tijd te besparen. Er is ook een klantgericht platform waar juridische professionals de contracten van hun klanten gedurende de gehele levenscyclus digitaal, efficiënt en veilig controleren en beheren. Het platform maakt nauwere samenwerking mogelijk, evenals nieuwe inkomstenstromen en bedrijfsmodellen. Meer informatie over Contractbook

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
HotDocs is toonaangevende software die de productie van documenten voor duizenden organisaties over de hele wereld automatiseert.
HotDocs is de wereldwijde marktleider in software voor documentautomatisering, met meer dan een miljoen eindgebruikers in 11.500 organisaties over de hele wereld. Het automatiseren van de productie van documenten zorgt voor een strikte controle van documentcontent en stelt gebruikers in staat om de tijd die nodig is voor het maken van bedrijfskritieke documentatie aanzienlijk te verkorten, van dagen en uren tot minuten en seconden. Meer informatie over HotDocs

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Je e-mail en documenten veilig in de cloud, volledig doorzoekbaar en geïntegreerd met de tools die je gebruikt om je backoffice te ondersteunen.
Earth Class Mail is de toonaangevende virtuele mailbox- en virtuele adresprovider in de VS, waarmee klanten zoals Zapier, Reddit en Lyft hun post papierloos kunnen verzenden. Van particulieren tot ondernemingen, klanten kunnen cheques storten, rekeningen betalen en documenten online delen zonder ooit een envelop aan te raken. Meer informatie over Earth Class Mail

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Met Octopus kun je alle items in je Salesforce-instantie documenteren.
Met Octopus kun je alle items in je Salesforce-instantie documenteren. Krijg informatie over topklassen, pagina's, workflows, triggers, objecten en nog veel meer op één plek. Je kunt het ook downloaden als pdf-/Word-/Excel-bestand voor toekomstige referentie. Meer informatie over Octopus

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een invoegtoepassing voor Word die gewone toetsenbordtekst gebruikt om variabelen en optionele tekstblokken te creëren voor het automatiseren van documenten.
Een Word-invoegtoepassing voor het samenstellen/automatiseren van documenten. Gebruik gewone toetsenbordtekst om variabelen te creëren. Bijv. '[Naam klant]' en '[Adres klant]'. Stel net zo gemakkelijk voorwaardelijke en herhaalde tekst samen. Maak complexe documenten met behulp van bouwstenen of sjablonen. Voeg extra tekst toe (van handtekeningblokken en certificeringen tot volledige documenten) met behulp van vervolgkeuzelijsten die honderden georganiseerde clausules bevatten. Eenvoudig te leren/onderwijzen. Gratis proefversie van 90 dagen. Interactief met Adobe Acrobat-formulieren en met Excel. Meer informatie over Pathagoras

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
- Toonaangevend platform zonder code - Stel moeiteloos geautomatiseerde, op maat gemaakte documenten en contracten op met behulp van dit geavanceerde, gebruiksvriendelijke platform.
- Toonaangevend platform zonder code - Stel moeiteloos geautomatiseerde, op maat gemaakte documenten en contracten op met behulp van dit geavanceerde, gebruiksvriendelijke platform. Automatiseer en stroomlijn je bestaande arbeidsintensieve processen voor het genereren van documenten. Door gebruik te maken van informatie-intake, voorwaardelijke inhoud, bulkverwerking, goedkeuringsworkflows, in-app-documenten, dashboards en integraties. Stelt teams in staat om hun diensten beter te beheren en op te schalen om de toegang, waarde en snelheid tot de processen te verbeteren. Meer informatie over Checkbox

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een efficiënte tool voor het maken van documenten met ingebouwde live samenwerking. Werk moeiteloos met Word-documenten.
Tekstverwerker van de volgende generatie met live samenwerking en MS Word-integratie. Schrijven, herzien en publiceren van je documenten, allemaal vanuit één tool en helemaal gratis. Krachtige online tekstverwerker waarmee je je documenten overal, op elk apparaat kunt maken, bewerken, herzien en publiceren. Meer informatie over Zoho Writer

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Genereer moeiteloos met een paar klikken aangepaste merkeigen documenten met DealHub.
Genereer moeiteloos met een paar klikken aangepaste merkeigen documenten. DealHub automatiseert het proces voor het maken van documenten en maakt het gemakkelijk voor verkopers en kanaalpartners om gepersonaliseerde documenten te genereren op basis van vooraf gebouwde sjablonen, dynamische inhoud en CRM-geïntegreerde gegevens. Native integratie met je CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce en Freshworks). Meer informatie over DealHub

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Documentautomatisering om aangepaste documenten in Word te creëren. Genereer meerdere documenten tegelijk. Voorwaardelijke logica, formules, macro's.
Documentautomatisering om aangepaste documenten in Word te creëren. Voorkom gênante fouten. Stel snel, nauwkeurig en consistent je overeenkomsten, brieven, contracten, inkooporders en andere juridische documenten op. Genereer meerdere documenten met dezelfde invoergegevens, zodat je gegevens niet twee keer hoeft in te voeren. Gebruik webgebaseerde intakeformulieren om automatisch je documenten aan te maken en je hele workflow te automatiseren. Toegewijde accountmanager. Diensten voor het maken van sjablonen beschikbaar. Zapier-integratie en API. Meer informatie over Woodpecker

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Voor organisaties en advocatenkantoren die permanente en doorlopende functionaliteit voor documentbeheer wensen.
Met NetDocuments kan iedereen in een team op elkaar afgestemd blijven. Je team kan vanuit één interface documenten zoeken, beoordelen en organiseren. In plaats van documenten via e-mail te verzenden zonder beveiliging en controle, zou je ze beter kunnen "delen" met anderen en profiteren van een volledige set uitgebreide functies om je werk te organiseren, beheren en controleren. NetDocuments is een enkelvoudige service voor document- en e-mailbeheer en samenwerking. Meer informatie over NetDocuments

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Bewerker en organisator van e-mailsjablonen zonder code. Maak snel een aantrekkelijk en responsief HTML-e-mailsjabloon of werk samen met je team.
TOPOL.io is een editor voor e-mailsjablonen op basis van slepen en neerzetten. Automatiseer het e-mailcreatieproces via aangepaste sjablonen en stroomlijn de samenwerking met het team. De editor is intuïtief en gebruiksvriendelijk. Hoe meer sjablonen je maakt, hoe sneller het proces verloopt. De TOPOL-plugin is een whitelabel oplossing voor je platform. De plug-in kan binnen 5 minuten worden geïntegreerd en aangepast naar behoefte. Meer informatie over TOPOL

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een alles-in-één digitaal platform voor het creëren, beheren en delen van de documenten waarop je bedrijf elke dag vertrouwt.
DocsCloud helpt je bij het automatiseren van de verschillende aspecten van je routinematige documentatieactiviteiten. Met het platform kun je webformulieren creëren en insluiten, ingevulde documenten genereren door ze in kaart te brengen met de formulieren of ze te integreren met de API/Plugins, end-to-end-creatie uitvoeren en digitale handtekeningen beheren, de gegevensextractie uit documenten uitvoeren en je documenten hosten voor eenvoudige toegang. Meer informatie over DocsCloud

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Software voor documentautomatisering zonder code om je veelgebruikte formulieren en sjabloondocumenten om te zetten in intelligente webformulieren.
Software voor het samenstellen van documenten zonder code om aangepaste webformulieren te maken die gegevens in je Word- of pdf-documenten invullen. Twee stappen. 1. Maak eerst je vragenlijst (zoals bij Typeform). 2. Laad je sjabloondocumenten en verbind de vragen met je documenten. Voeg logische sprongen, voorwaarden, berekeningen en opmaakspecificaties toe. Voer vervolgens je workflow uit of deel met anderen om voltooide documenten te genereren. Gebruikers besparen 90% aan opmaaktijd. Boek een live demo op de website. Meer informatie over Gavel

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Bied nauwkeurige PDF-weergave, annotatie, bewerking, creatie en generatie voor elk web-, mobiel, desktop- of serverframework of -toepassing.
PDFTron SDK is een zeer uitgebreide MS en PDF SDK. Het is intern gebouwd om nauwkeurige en betrouwbare weergave te leveren aan je digitale inhoud van elke omvang en complexiteit. Het schaalt mee met je doelen, omdat de API's MS Office, CAD en mogelijkheden om samen te werken via video toevoegen aan je toepassing op Windows, Mac OS, Linux, Android, iOS en het web. De PDF SDK biedt nauwkeurige PDF-weergave, annotatie, bewerking, creatie en generatie voor elk web-, mobiel, desktop- of serverframework of toepassing. Meer informatie over Apryse PDF SDK

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
think-cell helpt je om binnen enkele minuten prachtige powerpoint-diagrammen te maken, de lay-out van je dia's te verbeteren en je standaardrapporten te automatiseren.
Het maken van dia's in Microsoft PowerPoint is lastig. Veelgebruikte diagramtypen en grafische elementen ontbreken en je kunt bijna niets automatisch plaatsen. Vaak ben je uiteindelijk handmatig nummers bij aan het werken en vormen aan het verplaatsen. think-cell werkt anders. Het is krachtige software voor diagrammen en lay-out die je PowerPoint-werk automatiseert en die de efficiëntie en kwaliteit van het maken van dia's verbetert. Binnen enkele minuten krijg je goed opgemaakte en goed uitziende dia's. Meer informatie over think-cell

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Lobster_data. De meest veelzijdige Data Hub. Volledig No-Code. Krachtige software voor alle integraties: tussen eigen systemen (EAI), met partners (EDI) en met devices (IoT).
Lobster_data is de meest veelzijdige, no-code data hub die bedrijven ondersteunt met het maken van integraties tussen hun eigen IT systemen (EAI), met hun partners (EDI) en met devices (IoT). De koppelingen/integraties worden in de gebruiksvriendelijke interface ‘no-code’ geconfigureerd. Dankzij de uitgebreide ondersteuning (zie afbeeldingen) koppelt Lobster_data met alles - ook legacy IT-applicaties. Gegevensmanipulatie wordt eenvoudig dankzij de uitgebreide set functies. De uitgebreide monitoringsfunctionaliteiten garanderen hoge beschikbaarheid. Beschikbaar On-Premise, (Private) Cloud, iPaaS of in een gecombineerde setup. Meer informatie over Lobster_data

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Het product is een webgebaseerd documentatieplatform waarmee bedrijven uitstekende productdocumentatie kunnen creëren, onderhouden en publiceren.
Het platform helpt je te analyseren hoe je klanten met je documentatie omgaan en geeft je inzicht in hoe je je documenten kunt verbeteren. Je kunt Docsie gebruiken om: - productdocumentatie te organiseren voor meerdere interne en externe producten; - snel relevante productdocumentatie te vinden; - versies te beheren; - alle documenten naar andere talen te vertalen; - bruikbare feedback over klantgerichte documenten te verzamelen; - de documenten rechtstreeks op de website te publiceren met een coderegel; - trainingshandleidingen. Meer informatie over Docsie

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
DX, getest voor ondernemingen, zorgt dat je je kunt concentreren op je bedrijf, niet op de document- en contractprocessen die je bedrijf ondersteunen.
Verhoog je productiviteit, naleving en klanttevredenheid met DX, een geavanceerde oplossing voor het beheer van contract- en documentprocessen. Met DX kunnen organisaties repetitieve documentprocessen automatiseren, bewaken en controleren, waaronder de processen die te maken hebben met inkoop, verkoop en HR. Dankzij de flexibiliteit van de DX-platforms kunnen klanten uit diverse sectoren, waaronder de detailhandel, de juridische sector, de technologie en de overheid, er waarde uit halen. Snelle, op maat gemaakte en waardegestuurde implementatie door het DX-team. Meer informatie over Docxpresso

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
België Lokaal product
Cloud-gebaseerde email beveiligingsoplossing die gebruikers helpt bij het beheer van privacy, tracking, encryptie, digitale signaturen
Mailfence is een ambitieuze, veilige e-maildienst, ontworpen voor mensen die zich zorgen maken over hun privacy en vrijheid op het internet. Mailfence beschermt zijn gebruikers door middel van een end-to-end versleutelde e-mail met digitale ondertekening. Het biedt een compleet e-mailpakket, met Agenda, Documenten, Groepen en andere tools. De hoogopgeleide mensen achter dit project hebben de missie om te vechten voor online privacy door het aanbieden van een veilige en private e-mail. Meer informatie over Mailfence

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Alles-in-één documentbeheer voor alle teams. Jouw documenten beheren, ieder en elk bestand, dat doen wij voor je.
Alles-in-één documentbeheer om individuen en teams te helpen bij het runnen van hun bedrijf. RevvSales is een superieur alternatief voor Google-documenten of Microsoft Word met gebruiksvriendelijke sjablonen, goedkeuringen en workflows. Meer dan 1000 bedrijven vertrouwen hun documentbeheer aan dit platform toe. Werk efficiënt samen door het maken, beoordelen en ondertekenen van elk document op één centrale opslagplaats. Integreer gegevens met je registratiesystemen: CRM, salarisadministratie, boekhouding. Jouw documenten beheren, ieder en elk bestand, dat doen wij voor je. Meer informatie over Revv

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Nintex Drawloop DocGen® voor Salesforce maakt het voor iedereen gemakkelijk om het creëren van missiekritieke documenten te automatiseren.
Nintex Drawloop DocGen® voor Salesforce vereenvoudigt het maken van documenten door dezelfde gegevens en documenten te gebruiken die je nu gebruikt, waardoor documenten worden omgezet in geautomatiseerde bedrijfsprocessen die de verkoop en resultaten versnellen. Documentgeneratieprocessen kunnen worden geactiveerd met één klik op een knop, per batch of workflow, waarbij gebruikers nooit de vertrouwdheid van Salesforce hoeven te verlaten. Nintex Drawloop helpt je de verkoop en dienstverlening te versnellen door snelle verkoopoffertes, voorstellen, contracten en meer mogelijk te maken. Meer informatie over Nintex Drawloop DocGen for Salesforce

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
ClickLearn automatiseert het proces van het creëren van trainingsmateriaal en documentatie voor een hoger ROI en acceptatie van bedrijfssoftware.
De ClickLearn-oplossing bespaart tijd en zorgt voor digitale acceptatie door het proces van het maken en bijwerken van trainingsmateriaal en documentatie te automatiseren. Klik door je processen heen en ClickLearn legt ze vast om stapsgewijze instructies, virtuele hulp, e-learning en procesvideo's te produceren, die echt elk leerscenario ondersteunen. Met één klik kun je een compleet leerportaal produceren in meer dan 45 talen. Meer informatie over ClickLearn

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Snelle, probleemloze software voor contractbeheer, met gecentraliseerde contracttracering, AI-technologie en veilige digitale ondertekening.
Eenvoudig te gebruiken, maar ontworpen om ongelooflijke complexiteit aan te kunnen. Contract Eagle maakt contractbeheer voor je hele team moeiteloos. Geniet van het gemak van veilige digitale ondertekening, documentautomatisering, AI-ondersteunde contractbeoordeling en volledig inzicht in alle contracten en statussen. Creëer, onderhandel, bewaar en volg contracten snel terwijl je profiteert van een snel rendement op je investering. Implementeer op locatie of in de cloud, de keuze is aan jou en je wordt vandaag nog aan de slag geholpen. Meer informatie over Contract Eagle

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Templafy verbetert de merkconsistentie en productiviteit voor documenten, presentaties en e-mails die in grote ondernemingen worden gecreëerd.
Templafy is de slimme manier om sjablonen voor bedrijfsdocumenten en merkmiddelen binnen je organisatie te beheren, dynamisch bij te werken en te delen. Het is een oplossing die communicatie- en nalevingsteams kunnen beheren, IT kan vertrouwen en je werknemers graag gebruiken. Van het creëren van een brief van één pagina tot een contract van twintig pagina's, de intelligente automatisering achter Dynamics ontwerpt documenten snel en correct, waardoor het niet langer nodig is om een groot aantal sjablonen te onderhouden. Meer informatie over Templafy

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Vertrouwd door de juridische afdeling, gewaardeerd door het hele bedrijf. Verminder de tijd die wordt besteed aan contracten met tot wel 80%, terwijl je voldoet aan de voorschriften en de controle behoudt.
Het beheren van documenten of contracten tussen afdelingen was voorheen complex. Deze oplossing voor het genereren van documenten lost enkele van de belangrijkste problemen van traditionele contracten op. De juridische afdeling kan prioriteit geven aan controle en wettelijke naleving, en het verkoopteam kan contracten sneller creëren, verzenden en uitvoeren. De oplossing voor het genereren van documenten van Precisely voldoet aan de behoeften van beide. Creëer supersnel contracten met minimale fouten en voer de contracten sneller uit dan ooit tevoren. Meer informatie over Precisely

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
België Lokaal product
Geautomatiseerd contractbeheer | digitale handtekening | samenwerkingsflows | automatische meldingen | expertondersteuning | gratis proefperiode
Contractify helpt professionals een actief beheerbaar overzicht te houden van alle contracten & bijhorende documenten in een organisatie. 🔔 automatische meldingen bij opzegtermijndata, einddata en andere contract mijlpalen (bvb. volumekortingen, indexeringen, resituties, enz.) ✒️ digitaal handtekenen van contracten 📝 contractsamenvattingen & uitgebreide zoekfuncties 🗄️ alle contracten én bijhorende mails, voorwaarden, enz. op 1 plaats 🤝 samenwerkingsflows & -taken Meer informatie over Contractify

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
De nieuwe norm voor het genereren van documenten voor IT-diensten. Genereer met één klik op de knop op een dynamische manier werkoverzichten, werkverdelingsstructuren en prijzen.
De nieuwe norm voor het genereren van documenten voor IT-diensten. Genereer met één klik op de knop op een dynamische manier werkoverzichten, werkverdelingsstructuren en prijzen. Het ScopeStack-platform voor automatisering van de voorverkoop maakt het gemakkelijk om snelle en nauwkeurige werkoverzichten te leveren, waardoor risico's worden beperkt en de winstgevendheid wordt verhoogd. Meer informatie over ScopeStack

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
PDF Edit is a speedy editor for your quality PDF documents. You can control security permissions, use attachments and annotations.
PDF Edit is a speedy creator and editor for your quality PDF documents. You can add or remove security permissions, use attachments and annotations. It supports PNG, TIFF, JPEG, CCITT Fax formats. C#, VB NET, JavaScript, Python, and more languages are supported. Technical documents and support and provided. Meer informatie over ByteScout PDF Suite

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Platform waarmee advocaten bots kunnen maken die gesprekken tussen de advocaat en de klant automatiseren.
Platform waarmee advocaten bots kunnen maken die gesprekken tussen de advocaat en de klant automatiseren. Meer informatie over Josef

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools