Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Agile project management software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
104 resultaten
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis. Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
qTest is een testbeheerplatform dat realtime zichtbaarheid en controle biedt over verschillende ontwikkelings- en testmethoden. Meer informatie over qTest
qTest is een testbeheerplatform dat realtime zichtbaarheid en controle biedt over verschillende ontwikkelings- en testmethoden. Meer informatie over qTest

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Projectmanagement voor moderne ontwikkelingsteams. Begrijp precies welk werk wordt gedaan en hoe het werk verloopt. Meer informatie over GitHub
Projectmanagement voor moderne ontwikkelingsteams. Maak het makkelijk om precies te begrijpen wat voor werk er is verricht en hoe het werk verloopt, op een manier waar je ontwikkelaars blij mee zijn en die lastige situaties vermindert. Plan werk op een snelle en flexibele manier en begrijp de afwegingen tussen de productfuncties in een intuïtieve interface die altijd up-to-date is. Meer informatie over GitHub

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Wrike is een flexibele managementtool met Gantt-diagrammen, agenda's, aanvraagformulieren, Kanban, urenregistratie en meer dan 400 integraties. Meer informatie over Wrike
Wrike is een flexibele projectmanagementtool die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Plan sprints met Gantt-diagrammen, agenda's, aanvraagformulieren, Kanbanborden, urenregistratierapporten, goedkeuringen, realtime updates en automatische toewijzing, allemaal op één plek. Je integreert Wrike met meer dan 400 toepassingen en Adobe Creative Cloud, zodat je de tools kunt gebruiken waarop je elke dag vertrouwt. Pas workflows aan op de behoeften van elk project en verminder de noodzaak voor e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Flying Donut is krachtige, eenvoudige, effectieve, collaboratieve online Scrum- en Kanban-software voor openbare en particuliere projecten. Meer informatie over Flying Donut
Flying Donut is een krachtige, eenvoudige, effectieve Scrum- en Kanban-tool die vanaf het begin een realtime agile samenwerkingstool is om transparantie en communicatie tussen gedistribueerde, externe of co-locatieteams mogelijk te maken. Eenvoud is de kerngedachte achter het ontwerp van Flying Donut, zodat teams agile zijn en niet alleen agile oefenen. Hiermee wordt teruggekeerd naar de basisbeginselen van agile, met een realtime interface die samenwerking vloeiend en moeiteloos maakt. Meer informatie over Flying Donut

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven.
Asana is een tool voor agile projectmanagement die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
monday.com is een open platform waar je op één plek de perfecte flexibele oplossing voor je team kunt creëren.
monday.com is een open platform waarmee softwareteams op efficiëntere wijze flexibele sprints kunnen plannen en uitvoeren. Met krachtige productiviteitsfuncties zoals urenregistratie, geautomatiseerde meldingen, afhankelijkheden, Gantt-weergaven en apps van derden kan het besturingssysteem van het werk zich aanpassen aan al je workflows, ongeacht hoe uniek ze zijn. Bovendien integreert het niet alleen met de software die je al gebruikt, maar is het ook intuïtief genoeg dat niet-ontwikkelaars er gemakkelijk door kunnen navigeren. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren.
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Een populair online whiteboardplatform voor samenwerking voor flexibele teams
Geef je Agile-proces een extra stimulans met stand-ups op afstand, sprintplanningen en retrospectieve overzichten met Miro. Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, en wordt vertrouwd door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd. Zet je ideeën om in actie met Kanbanborden en integraties met Jira, Asana en meer. Blader door meer dan 250 kant-en-klare sjablonen om aan de slag te gaan. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Meer informatie over Miro

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
MeisterTask is een zeer intuïtieve webtool voor agile projectmanagement.
MeisterTask is een zeer intuïtieve webtool voor agile projectmanagement. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt, een marketingteam dat het Kanban-systeem gebruikt of een evenementenmanager die op zoek is naar een aantal eenvoudige, maar krachtige takenlijsten. Meer informatie over MeisterTask

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Blijf op de hoogte van de voortgang en activiteit van je projecten. Coderen, testen en implementeren.
Blijf op de hoogte van de voortgang en activiteit van je projecten. Coderen, testen en implementeren. Meer informatie over GitLab

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Agile tool voor portfoliobeheer voor slimmere beslissingen dankzij zichtbaarheid en transparantie voor middelgrote tot grote bedrijven.
Targetprocess is een agile tool voor portfoliobeheer waarmee het agile-systeem kan worden ingezet en geschaald binnen je onderneming. Met name geschikt voor middelgrote tot grote bedrijven. Gebruik SAFe, LeSS of implementeer je eigen framework om zakelijke flexibiliteit te bereiken en de waarde door de hele organisatie te zien stromen. Visualiseer bedrijfsdoelstellingen, strategische thema's en initiatieven. Evalueer en prioriteer binnenkomende projectverzoeken. Erkend in het Magic Quadrant van Gartner voor Agile tools voor ondernemingsplanning. Meer informatie over Targetprocess

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
De ontwikkelingstool waar je op hebt gewacht: een volledig aanpasbare flexibele ontwikkelingstool voor teams die graag controle hebben.
Aha! Develop is een volledig uitbreidbare flexibele ontwikkelingstool – pas de manier waarop je met extensies werkt volledig aan. Het omvat sprintplanning, kanbanborden, samenwerkingsworkflows en een wiki-achtige kennisbank. Meer informatie over Aha!

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren.
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Meer informatie over Favro

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Een werkruimte met roadmaps, chat, documenten en meer.
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Hou roadmaps van projecten bij, communiceer met teamgenoten en klanten, maak samenwerkingsdocumenten en nog veel meer in de gecentraliseerde werkruimte! Hou het overzicht over al je projecten terwijl je diep in de tijdlijnen van individuele projecten duikt. Met het beste van communicatie, cloudopslag en werkstroomsamenwerking in één tool kun je je werkdag en al je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad. Meer informatie over Nifty

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Clubhouse is een snel projectmanagementplatform dat is gebouwd voor de softwareteams van nu. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist.
Clubhouse is een snel, overzichtelijk projectmanagementplatform voor Agile-softwareteams om betere producten te plannen, bouwen en lanceren. Het combineert precies de juiste mate van eenvoud en structuur om softwareteams tevreden en productief te houden. Clubhouse is ontworpen voor ontwikkelaars en beschikt over een robuuste verzameling populaire integraties (GitHub, GitLab, Slack en meer) en een goed gemaakte API om workflows te automatiseren. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist. Meer informatie over Shortcut

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Toepassing voor taak-/projectmanagement en samenwerking met Kanban, Gantt-diagram en urenregistratie.
Kanbanchi voor G Suite is de enige online software voor projectmanagement/taakbeheer/samenwerking met Kanbanbord, Gantt-diagram en urenregistratie. Projectborden met lijsten en kaarten visualiseren de workflow van al je taken en activiteiten. Werk in realtime samen met je team en beheer je projecten op een visuele manier! Meer informatie over Kanbanchi

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
360-gradenoverzicht van je professionele dienstverlenende bedrijf. Plan, beheer en voorspel projecten, resources en financiën op één platform.
Birdview PSA is een full-cycle platform waarmee professionele dienstverleners projecten, resources en financiën op één plek kunnen plannen, beheren en voorspellen. Birdview PSA is erop gericht klanten een overzicht van hun bedrijf te geven en helpt organisaties om meerdere projecten tegelijk te beheren en uit te voeren. BI-aangestuurde dashboards en rapportages stellen teams in staat om inzichtgestuurde beslissingen te nemen en processen te optimaliseren voor verhoogde productiviteit, winstgevendheid en efficiëntie. Meer informatie over Birdview PSA

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Zoho Sprints is een flexibele projectmanagementtool die Scrum-teams helpt bij het plannen en volgen en altijd klaar te zijn voor verandering.
Zoho Sprints is een gratis online flexibele projectmanagementtool voor Scrum-teams. Voeg gebruikersverhalen toe aan je backlog, schat en prioriteer werkitems, blijf op schema met gepersonaliseerde scrumboards en swimlanes, krijg bruikbare inzichten uit snelheids-, burn-up- en burn-down-grafieken, werk samen met je team aan een sociale feed en plan je beoordeling en retrospectieve vergaderingen vanaf één plek. Meer informatie over Zoho Sprints

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Taskworld is een toepassing voor Agile projectmanagement die visuele borden, teamberichten en projectplanning combineert in één eenvoudige app.
Taskworld is een manier voor teams om projecten te beheren op Agile en hun werkzaamheden bij te houden. Het combineert visueel taakbeheer, projectplanning, het bijhouden van werken op afstand en teamberichten in één robuuste app. Met een speciale focus op projectplanning, bevat Taskworld ook functies zoals urenregistratie, geautomatiseerde meldingen, afhankelijkheden, tijdlijnweergaven en integraties, zodat je team voor elk project betere en snellere resultaten kan behalen en zaken voor elkaar kan krijgen. Meer informatie over Taskworld

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Verbind je team met je klantenteam om te chatten, bestanden te delen, taken te beheren, notities te maken, betalingen te doen en werk gedaan te krijgen.
Een projectmanagementtool die je klanten graag zullen gebruiken. Project.co verbindt je team met het team van je klanten, zodat je kunt chatten, bestanden kunt delen, taken kunt beheren, notities kunt maken, betalingen kunt uitvoeren en werk gedaan kunt krijgen. Andere tools laten het werken met klanten voelen als een bijzaak. Met Project.co is het werken met klanten en het effectief beheren van projecten de kernfocus. Alle communicatie wordt op één plek bewaard bij elk project, zodat je één bron van waarheid hebt. Projectmanagement vereenvoudigd. Meer informatie over Project.co

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Flexibele urenregistratiesoftware voor Jira. Ontworpen om de tijd bij te houden, betrouwbare gegevens te produceren voor rapportage, facturering en boekhouding en meer.
Tempo Timesheets is de toonaangevende urenregistratie-app in Jira en bedient teams van meer dan 13.000 bedrijven in meer dan 100 landen. Met Tempo kun je binnen enkele seconden gedetailleerde rapporten maken en inzoomen op gegevens om de gedetailleerde informatie te krijgen die je nodig hebt. Managers kunnen de urenstaten van hun team beoordelen en goedkeuren, evenals informatie op hoog niveau analyseren over het werk dat in je bedrijf is uitgevoerd om betere zakelijke beslissingen te nemen. Zet Google Agenda-evenementen om in werklogboeken voor toegevoegde waarde en productiviteit. Meer informatie over Tempo Timesheets

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Krachtig platform voor projectmanagement en samenwerking
Hive is het realtime samenwerkingsplatform dat het hoge tempo stimuleert bij bedrijven als Starbucks, Uber, Google en The Economist. Geef je team de flexibiliteit om hun projecten te beheren op de manier waarop ze het beste werken, volg moeiteloos hun voortgang en herken risico's met Hive Analytics. Hive integreert ook met duizenden toepassingen om het gemakkelijker dan ooit te maken om al je werk op één centrale plek aan te sluiten. Meer informatie over Hive

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Agile productteams gebruiken productboard om vol vertrouwen te beslissen wat ze als volgende gaan creëren.
productboard is het flexibele productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Microsoft en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Meer informatie over Productboard

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Samenwerkende, lichtgewicht projectbeheertool die je wordt aangeboden door de experts in flexibele softwareontwikkeling.
Pivotal Tracker is een Agile projectbeheertool van de experts in flexibele softwareontwikkeling. Tracker is eenvoudig te gebruiken en maakt realtime samenwerking mogelijk rond een gedeelde, geprioriteerde backlog. Wanneer iedereen dezelfde weergave deelt over wat er aan de hand is, weten producteigenaren hoe de zaken ervoor staan en weten ontwikkelaars waarop ze zich moeten concentreren. Tracker is eenvoudig, maar krachtig en transformatief waardoor je bedrijf de juiste producten sneller op de markt kan brengen en kan blijven leveren terwijl je omgeving verandert. Meer informatie over Pivotal Tracker

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Een tijdgerichte oplossing voor taak-, project- en workflowbeheer, compleet met prachtige dashboards en krachtige AI-compatibele rapporten.
Compleet werkmanagementplatform voor bedrijven die taken, projecten en processen moeten controleren. Minimaliseer het overbodige werk en maximaliseer de winstgevendheid. Meer informatie over Runrun.it

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Kanban Tool is een projectmanagementservice voor eenvoudige workflowvisualisatie en -optimalisatie, waardoor realtime teamsamenwerking mogelijk is.
Kanban Tool is een visuele applicatie voor projectmanagement voor workflowoptimalisatie en realtime teamsamenwerking. Het helpt om je processen te analyseren en te verbeteren, waardoor de bedrijfsefficiëntie wordt verhoogd. Het is gemakkelijk te gebruiken, breed aanpasbaar en snel. Beschikbaar on-premises of in de cloud. Het is de favoriete workflowbeheertool voor bedrijven die een no-nonsense, effectief platform willen, waarvoor geen training nodig is. Meer informatie over Kanban Tool

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Software voor agile projectmanagement Oplossing die compatibel is met Scrum en Kanban. Intuïtief en efficiënt. Beheer al je projecten op één plek.
VivifyScrum helpt je om al je projecten op één plek te regelen. Het is een ‘Software as a Service'-oplossing voor agile projectmanagement en samenwerking. Compatibel met Scrum en Kanban. Zeer intuïtief en gemakkelijk te gebruiken met realtime updates. De nieuwe versie biedt verscheidene functies die zijn afgestemd op de wensen van zowel kleine agile teams als grote organisaties: samenwerkingsborden (Scrum en Kanban), teambeheer, klanten en facturering, tijdmanagement, rapporten en meer. Meer informatie over VivifyScrum

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Hygger - is een tool voor projectmanagement met ingebouwde prioriteitstelling.
Hygger is een tool voor projectmanagement met ingebouwde prioriteitstelling. Bepaal specifieke projectdoelen en verdeel ze in een plan van aanpak. Maak en deel prachtige roadmaps, verdeel taken op Kanban-borden en prioriteer deze op een verstandige manier met behulp van de matrix voor waarde/inspanning of een andere techniek. Coördineer en werk samen met het team in realtime en profiteer van volledige transparantie van het werk. Hygger is een perfecte tool voor softwareontwikkeling, productbeheer, marketing, creatieve bureaus en meer. Meer informatie over Hygger

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Kanbanize biedt lean projectmanagementsoftware waarmee bedrijven hun werk op efficiënt wijze kunnen organiseren en beheren en op de hoogte kunnen blijven van elk project.
Met Kanbanize kun je moeiteloos meerdere projecten en multifunctionele teams beheren. Het systeem biedt verschillende hulpmiddelen en functies die projectmanagement gemakkelijk maken, van de eerste fasen van planning en conceptualisering tot realisatie en levering. Kanbanize staat bekend om zijn krachtige analysemodule. Het biedt meerdere workflowdiagrammen en de gegevens worden automatisch ingevuld. Kanbanize breidt zijn functionaliteit uit door integratie met een aantal systemen die relevant zijn voor jouw manier van werken. Meer informatie over Kanbanize

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ...
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Van het plannen van werk tot het leveren ervan, teams gebruiken Toggl Plan om duidelijkheid te creëren, zinvol werk gedaan te krijgen en factureerbare uren te maximaliseren.
Toggl Plan is eenvoudige, online werkmanagementsoftware voor kleine en middelgrote teams. Plan, volg en lever projecten op tijd zonder gehaast op het laatste moment. Met eenvoudige tijdlijnen en taakborden met slepen en neerzetten kun je stoppen met die onhandige spreadsheets en complexe projectmanagementtools. Begin binnen enkele minuten, krijg een duidelijk overzicht van het werk en hou alles met slechts een paar klikken up-to-date, zodat je team meer tijd overhoudt en zo meer zinvol werk gedaan krijgt. Meer informatie over Toggl Plan

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
timeBro is een volledig automatische urenregistratietool voor Windows en macOS, die elke minuut vastlegt die je besteedt aan het werken aan projecten.
timeBro is een volledig automatische urenregistratietool voor Windows en macOS die elke minuut vastlegt die je besteedt aan het werken aan verschillende projecten. Terwijl het op de achtergrond draait, houdt timeBro elke computeractiviteit bij - dat betekent elk werk in verschillende programma's/bestanden, elk browsertabblad, elke e-mail of agenda-item. Het visualiseert je werkdag als een tijdlijn, zodat je in één oogopslag weet waar je aan hebt gewerkt. Direct daarnaast kun je je tijdsinvoer voor projecten sneller en nauwkeuriger maken. Meer informatie over timeBro

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. De snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen.
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. CoSchedule is een familie van agile marketingproducten en bedient meer dan 7000 klanten wereldwijd. Het helpt je geconcentreerd te blijven, projecten op tijd af te leveren en je hele marketingteam tevreden te houden. CoSchedule is een van de top 15 toonaangevende softwareleveranciers op de lijst van Inc. 5000 en wordt erkend in Gartners 2019 Magic Quadrant voor Content Marketing Platforms. Het is de snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen. Meer informatie over CoSchedule Marketing Suite

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Een geïntegreerd Application Lifecycle Management (ALM)-systeem dat de vereisten, releases, testcases en problemen beheert.
SpiraTeam is een geïntegreerd Application Lifecycle Management (ALM)-systeem dat de vereisten, releases, testcases, problemen en taken van je project in één verenigde omgeving beheert. Met geïntegreerde aanpasbare dashboards met belangrijke projectinformatie, stelt SpiraTeam je in staat om de volledige levenscyclus van je project onder controle te houden en de tot nu toe afzonderlijke werelden van ontwikkeling en testen te synchroniseren. Meer informatie over SpiraTeam

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
ITM Platform biedt uitgebreid project-, programma- en portfoliobeheer, inclusief resourceplanning en volledige PMO-ondersteuning.
ITM Platform biedt eenvoudig project- en portfoliobeheer. Beheer agile- en watervalprojecten, geef prioriteit aan wat het beste is voor je bedrijf, beheer projectfinanciën en gebruik realtime-informatie om te rapporteren hoe projecten presteren. ITM Platform verbindt je hele organisatie in een samenwerkingsruimte en is in slechts enkele dagen in gebruik te nemen. Meer informatie over ITM Platform

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Taiga is het projecttool voor multifunctionele agile teams. Het heeft alle benodigde functies, en is heel eenvoudig om mee te beginnen
Taiga is een eenvoudig en intuïtief maar krachtige projectmanagementtool voor multifunctionele en flexibele teams. Het heeft een uitgebreide en complete functieset (inclusief backlog, sprintplanning, burn-down-diagram, Kanbanbord, Epics, probleemtracking, wiki) en uitgebreide aanpassingsopties. Tegelijkertijd is het heel eenvoudig om mee te beginnen dankzij de intuïtieve gebruikersinterface. Meer informatie over Taiga

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Maak prachtige productstrategieën die gemaakt zijn om te delen. Stem teams af op de productstrategie met duidelijke, visuele en flexibele roadmaps.
Bouw binnen enkele minuten prachtige en gezamenlijke roadmap. Ga snel aan de slag door gegevens uit Jira of Excel (csv) te importeren of haal inspiratie uit de meer dan 35 roadmap-sjablonen die je eigen kunt maken. Visualiseer de strategie voor je volledige productportfolio met uitgebreide functies om te kunnen delen, master roadmapping en een tweerichtings-data-integratie met Jira. Presenteer je plan op zelfverzekerde en naadloze wijze door bestuurskamer-waardige roadmaps te exporteren naar URL, PNG, PowerPoint of papier. Meer informatie over Roadmunk

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
StoriesOnBoard is een holistische tool voor het beheren van agile projecten voor het verzamelen van feedback, roadmapping, releaseplanning en het in kaart brengen van verhalen.
StoriesOnBoard is een holistische tool voor het beheren van agile projecten. Door feedback van gebruikers en klanten te verzamelen in één archief en deze te sorteren op basis van aangepaste regels en samen te werken met belanghebbenden om bruikbare functie-ideeën te krijgen, kunnen gebruikers ervoor zorgen dat hun ideeën worden aangestuurd door echte gebruikersbehoeften. Ideeën kunnen worden gevalideerd op een openbare routekaart en vervolgens op een gebruikersverhaalkaart worden geplaatst om releases te plannen. Integraties met Jira, Trello enz. vergemakkelijken een soepele implementatie. Meer informatie over StoriesOnBoard

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams.
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Meer informatie over Backlog

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Een wereldleider in Enterprise Value Stream Management, Agile-management, zakelijke Git-versiebeheer en DevOps.
CollabNet VersionOne is de Enterprise Value Stream Management-leider die hoogwaardige softwareontwikkeling en -levering versnelt, terwijl de kwaliteit wordt verbeterd en het risico wordt beperkt. Het aanbod biedt wereldwijde marktleiders van ondernemingen en overheden een samenhangende oplossing, van idee tot levering, waarmee ze de bedrijfswaarde kunnen vastleggen, creëren, leveren en meten tijdens de levenscyclus van hun applicatieontwikkeling. Meer informatie over VersionOne

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Gebouwd voor software-ontwikkelingsteams die de resultaten van hun werk willen volgen en sneller waarde aan de eindgebruiker willen leveren.
Forecast is perfect voor agile teams, omdat het optimale projectleveringen garandeert door middel van een adaptief werkproces dat groeiende bedrijven met veeleisende klanten ondersteunt. Het platform maakt gebruik van AI om het team te helpen schattingen te maken, zodat je effectief een nauwkeuriger beeld van je sprintcapaciteit kunt plannen en de sprintsnelheid kunt volgen. Forecast integreert ook met de tools waar je ontwikkelaars van houden, zoals Jira, GitHub, GitLab en meer, zodat je gemakkelijk kunt samenwerken. Meer informatie over Forecast

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Lean projectmanagementsoftware die werkvisualisatie, realtime teamsamenwerking, urenregistratie en analytics biedt.
Lean projectmanagementsoftware die werkvisualisatie, realtime teamsamenwerking, urenregistratie en analytics biedt. Meer informatie over KanbanFlow

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
Realiseer groei en strategische doelstellingen door middel van een effectiever beheer van projecten en bronnen met Sciforma PPM Software.
Het robuuste en gebruiksvriendelijke platform van Sciforma PPM ondersteunt PMO's met deze zeer kritieke PPM-capaciteiten: idee en vraag, portefeuille en programma, planning, werk en samenwerking, hulpbronnen en urenregistratie. Het is flexibel, functioneel schaalbaar en is geschikt voor verschillende PMO-ontwikkelingsniveaus en past in vele sectoren: gezondheidszorg, productie, overheid, financiën en meer. Belangrijke partners omvatten Netgear, NXP Semiconductor, Deutsche Telekom, EADS. Meer informatie over Sciforma

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer
CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants.
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu

Functies

  • Priorisering
  • Status bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Aanvraagbeheer