Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Communicatietools voor medewerkers

Met communicatietools voor medewerkers kunnen HR- en directieteams communiceren en samenwerken. Ook kunnen er kennis, updates en waarschuwingen worden gedeeld met de rest van het bedrijf. Gebruik Capterra om de juiste employee communication tool voor jouw organisatie in België te vinden.

België Lokale producten weergeven

91 resultaten

Happeo: software voor sociale intranetten die de samenwerking en interne communicatie tussen afdelingen, landen of teams versterkt. Meer informatie over Happeo
Happeo is een intranetplatform dat dient als een database en sociaal bedrijfsnetwerk. Gebruik het om je communicatiekanalen te ordenen op onderwerpen, projecten of teams, en werk soepeler samen tussen afdelingen. Stuur snelle en korte berichten of maak een discussieforum aan om je communicatie naar de juiste mensen te pushen. Geef commentaar, vind berichten leuk of deel ze, net als een platform voor sociale media, en hou jezelf op de hoogte van het laatste bedrijfsnieuws. Meer informatie over Happeo

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Asana is de manier om werk op grote schaal te organiseren en te beheren. Bekijk waarom Asana een toppresteerder is op Capterra.
Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Meer dan 135.000 betalende klanten en miljoenen gratis organisaties in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen tot digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes. Meer informatie over Asana

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Gebruik het flexibele platform van monday.com om je werknemers aangepaste communicatietools te bieden die hen helpen projecten in context te bespreken.
Gebruik het flexibele platform van monday.com om je werknemers aangepaste communicatietools te bieden die hen helpen projecten in context te bespreken. Begin eenvoudig met een van de kant-en-klare sjablonen, voeg de taken van je team toe door spreadsheets of documenten te uploaden en voeg vervolgens meer dan 30 kolommen toe, zodat je team op één kwaliteitsoverzicht alle informatie heeft die ze nodig hebben om efficiënt samen te werken. Dus in plaats van uren door te brengen met sorteren van hun inbox, kunnen werknemers zich concentreren op het werk dat gedaan moet worden. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Het belangrijkste HRIS voor kleine en middelgrote bedrijven, met volgen van kandidaten, onboarding, e-handtekeningen, persoonlijke vrije tijd, prestaties, rapportage en een mobiele app.
BambooHR is het beste online HR-systeem voor het midden- en kleinbedrijf. Het cloudgebaseerde systeem biedt geïntegreerd volgen van sollicitanten (ATS), tools voor onboarding, e-handtekeningen, registratie van vrije dagen en prestatiebeheer, met eenvoudige rapportage en een handige mobiele app voor werknemers. BambooHR bevrijdt HR uit de spiraal van gegevensbeheer, waardoor het effectiever, efficiënter en menselijker wordt. Bel voor een demo en start een gratis proefversie. Meer informatie over BambooHR

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Wrike is een platform voor het beheer van werknemerscommunicatie met realtime samenwerkingstools, gedeelde agenda's en app-integraties.
Wrike is een communicatieplatform voor werknemers dat wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven in 140 landen. Houd je externe teams onderling verbonden op één geïntegreerd platform. Breng teamleden op de hoogte van belangrijke updates met @mentions en voeg extra informatie toe met behulp van aangepaste velden. Werk in realtime samen met een live-bewerkingsfunctie en deel tijdlijnupdates in teamagenda's. Integreer Wrike met je favoriete berichten-apps om nieuwe communicatiekanalen te creëren en werknemers op de hoogte te houden. Werk als één geheel met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebruikt en biedt een eenvoudige, veilige en productievere manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace from Meta

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Oplossing voor personeelsplanning die organisaties helpt bij het beheren van ploegendiensten, loonadministratie, verlof, overurenberekeningen en meer.
Kronos Workforce Ready is een reeks tools voor het beheer van menselijk kapitaal op één uniform cloudplatform waarmee je de volledige levenscyclus van je werknemers kunt beheren, van de fase voorafgaand aan het inhuren tot aan hun pensioen. Oplossingen voor HR, werving, onboarding, tijdregistratie, payroll en meer zijn eenvoudig toegankelijk via één enkele intuïtieve interface. Geautomatiseerde en schaalbare tools bieden één enkele bron van waarheid met gemeenschappelijke rapportage, dashboards en robuuste workflows. Inbegrepen self-service en een mobiele app zorgen voor eenvoudige, altijd beschikbare toegang. Meer informatie over UKG Ready

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Bitrix24 is een gratis communicatieplatform voor werknemers dat wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source.
Bitrix24 is een gratis communicatieplatform voor interne en externe werknemers, gebruikt door 12 miljoen bedrijven wereldwijd. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Sociaal bedrijfsnetwerk, werkgroepen, intranet, groepschat, e-mail, telefonie, sms en meer. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Reward Gateway's platform voor medewerkersbetrokkenheid combineert strategische erkenning, communicatie, enquêtes onder medewerkers en kortingen.
Er gebeuren geweldige dingen als werknemers krijgen wat ze wensen op het werk. Ze zijn beter afgestemd op je missie, doel en waarden, gemotiveerder om harder (en slimmer) te werken en meer betrokken om je bedrijfsresultaten te verbeteren. Daarom heeft dit bedrijf het enige platform ontworpen waarmee je de juiste combinatie van erkenning voor werknemers, communicatie, enquêtes en kortingen kunt kiezen. En het geeft je volledige controle om een merkeigen platform te creëren dat echt de unieke geest van jouw bedrijf weerspiegelt. Meer informatie over Reward Gateway

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Webgebaseerd platform voor kennisuitwisseling met geverifieerde informatie van experts in je team: waar je werkt, wanneer je het het meest nodig hebt.
De kennis van je team verandert elke dag. Traditionele kennisbankoplossingen zoals Wiki zijn niet geoptimaliseerd voor deze voortdurende veranderingen, wat onvermijdelijk leidt tot verouderde kennis en lage inzetgraad. Wantrouwen in je kennisbank dwingt de experts in je team om meer individuele vragen te beantwoorden, waardoor ze minder tijd hebben om zich op hun werk te concentreren. Guru is de nieuwe manier om kennis vast te leggen en te delen met je team. Meer informatie over Guru

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Met Front kunnen teams de klantcommunicatie stroomlijnen om uitzonderlijke service op schaal te leveren.
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt te communiceren met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals ondersteuning@ en verkoop@. Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Software voor het vereenvoudigen van personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Krachtige software voor kleine en middelgrote bedrijven gericht op het vereenvoudigen van de saaiste personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties. Het is gelukt om de persoonlijke, praktische behandeling van een arbeidsadviseur te combineren met de veilige en snelle technologie van een startup om bedrijven een krachtige service te bieden als geen ander. Meer informatie over Factorial

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Employment Hero is een cloudgebaseerd platform dat de tools biedt om personeel te werven en te beheren door intensieve administratietaken van beheerders te stroomlijnen.
Dit platform is het eerste alles-in-één platform in Australië voor HR, salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werkgevers en werknemers. Dankzij systeemeigen integratie voor XERO, MYOB en Keypay kun je intensieve administratieve taken stroomlijnen en meer tijd besteden aan de dingen die belangrijk voor je zijn. Meer dan 4500 Australische bedrijven gebruiken Employment Hero en gezamenlijk beheert het platform meer dan 125.000 werknemers. Bezoek de website voor meer informatie. Meer informatie over Employment Hero

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Pumble is een gratis chat- en samenwerkingsapp voor teams met onbeperkte mogelijkheden.
Overwin veelvoorkomende uitdagingen in het samenwerkingsproces met Pumble, gratis software voor teamsamenwerking. Creëer kanalen voor verschillende onderwerpen, hou alle gesprekken via threads bij en vermeld een specifieke persoon of gebruikersgroep om alle leden onmiddellijk op de hoogte te stellen. Verzend en bewaar alle bestanden in je werkruimte en open ze wanneer je ze nodig hebt. Voer een snelle spraak- of video-oproep uit voor effectieve discussies. Meer informatie over Pumble

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Verbeter de werknemerscommunicatie met betrouwbare enquêtegegevens. Kant-en-klare sjablonen voor werknemersenquêtes I Gebruiksvriendelijke tool I AVG en gegevensveiligheid
Tool voor het maken van enquêtes, formulieren en quizzen om je klanten te bestuderen of werknemers te evalueren. Meer informatie over Startquestion

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Een tijdgerichte oplossing voor taak-, project- en workflowbeheer, compleet met prachtige dashboards en krachtige AI-compatibele rapporten.
Compleet werkmanagementplatform voor bedrijven die taken, projecten en processen moeten controleren. Minimaliseer het overbodige werk en maximaliseer de winstgevendheid. Meer informatie over Runrun.it

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Planning van ploegendiensten wordt gemakkelijk gemaakt met Sling, dat gratis is.
Sling is gratis plannings- en communicatiesoftware voor bedrijven waar werknemers in ploegendiensten werken. Sling is gebouwd rond vier functies: diensten, taken, berichten en nieuwsfeed, het stelt managers in staat om alle aspecten van hun werk te organiseren op één platform. Meer informatie over Sling

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Yapp is de eenvoudigste en meest betaalbare manier om mobiele apps te creëren voor evenementen, conferenties, vergaderingen, training van teams en betrokkenheid.
Yapp is de eenvoudigste en meest betaalbare manier om mobiele apps te creëren voor evenementen, conferenties, vergaderingen, training van teams in het veld en teambetrokkenheid. Bouw binnen enkele minuten je apps zonder te programmeren en publiceer ze direct. Meer dan 350.000 apps zijn gebouwd op dit bekroonde self-serviceplatform. Yapp wordt vertrouwd door duizenden bedrijven, waaronder Anheuser-Busch, Capital One, Too Faced, Lockheed Martin, YMCA, American Lung, Pfizer, Toyota, SAS, Salvation Army, Virgin, Microsoft en Top Golf. Meer informatie over Yapp

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Een cloudgebaseerd HR-pakket gemaakt van 11 softwares die de cyclus van werknemers omvat: aantrekking, identificatie, ontwikkeling en betrokkenheid.
Bizneo HR is een cloudgebaseerd HR-pakket gemaakt van 11 krachtige softwares. Een oplossing met maximale flexibiliteit die de hele werknemerscyclus omvat: aantrekking, identificatie, ontwikkeling en betrokkenheid. Alles in één platform voor talentbeheer. Verbeter je HR-positie met software die wordt gebruikt door hoogwaardige bedrijven zoals Adecco, Burger King, Schindler, Cortefiel, AirEuropa, UST Global en meer. Meer informatie over Bizneo HR

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
Software voor noodmeldingen via meerdere kanalen die berichten in twee richtingen, geïntegreerde monitoring en datagestuurde inzichten biedt.
AlertMedia stelt je in staat om binnen enkele seconden, in plaats van uren, veilige, realtime, tweerichtingsinteracties met je werknemers aan te gaan via elk kanaal, op elk apparaat en overal ter wereld. Verbind je team met elk evenement terwijl het plaatsvindt met betrouwbare communicatie, communiceer kritieke gebeurtenissen onmiddellijk aan specifieke werknemers of groepen mensen via tekst, spraak, e-mail, app-pushmeldingen, sociale media, telefonische vergaderingen en aangepaste kanalen. Het is modern, betrouwbaar en veilig. Meer informatie over AlertMedia

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Personeelslijst
  • Communicatiebeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging