Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

België Lokale producten weergeven
281 resultaten
Toolkit voor digitale werknemerscommunicatie, flexibel werk, kwaliteits- en kennisbeheer, missieverklaring en leiderschap. Meer informatie over HUMANSTARSapp
Als marktleider in samenwerkingstools ondersteunt Humanstarsapp bestaande technologieën en mensen om verbinding te maken. De toolbox van Humanstarsapp dient als toolkit voor digitale communicatie en informatie voor werknemers, flexibel werk, kwaliteit en kennisbeheer, visie en leiderschap in het bedrijf. Meer informatie over HUMANSTARSapp

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Happeo: software voor sociale intranetten die de samenwerking en interne communicatie tussen afdelingen, landen of teams versterkt. Meer informatie over Happeo
Happeo is een intranetplatform dat dient als een database en sociaal bedrijfsnetwerk. Gebruik het om je communicatiekanalen te ordenen op onderwerpen, projecten of teams, en werk soepeler samen tussen afdelingen. Stuur snelle en korte berichten of maak een discussieforum aan om je communicatie naar de juiste mensen te pushen. Geef commentaar, vind berichten leuk of deel ze, net als een platform voor sociale media, en hou jezelf op de hoogte van het laatste bedrijfsnieuws. Meer informatie over Happeo

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Maak werken op afstand en communicatie met medewerkers een fluitje van een cent met The Hub. Verbind uw teams, deel middelen, stimuleer betrokkenheid en bevorder welzijn. Meer informatie over Hub
The Hub wordt gebruikt door grote merken over de hele wereld en stelt bedrijven in staat om afscheid te nemen van onhandige oude intranetten en hallo te zeggen tegen een gelikt communicatieplatform voor medewerkers dat uw gebruikers echt aanspreekt. Met veel medewerkers die op afstand werken, biedt The Hub uw bedrijf de tools om bedrijfsbronnen te delen, beheren en openen op elk apparaat. Bewaak het welzijn van medewerkers en verzamel waardevolle feedback met peilingen, enquêtes en formulieren. Stimuleer gepersonaliseerde ervaringen met gerichte interne communicatie en lever relevante inhoud aan elke gebruiker. Meer informatie over Hub

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Gebruik het flexibele platform van monday.com om je werknemers aangepaste communicatietools te bieden die hen helpen projecten in context te bespreken. Meer informatie over monday.com
Gebruik het flexibele platform van monday.com om je werknemers aangepaste communicatietools te bieden die hen helpen projecten in context te bespreken. Begin eenvoudig met een van de kant-en-klare sjablonen, voeg de taken van je team toe door spreadsheets of documenten te uploaden en voeg vervolgens meer dan 30 kolommen toe, zodat je team op één kwaliteitsoverzicht alle informatie heeft die ze nodig hebben om efficiënt samen te werken. Dus in plaats van uren door te brengen met sorteren van hun inbox, kunnen werknemers zich concentreren op het werk dat gedaan moet worden. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
België Lokaal product
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over Elium

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
De app van Beekeeper vormt het enige contactpunt voor je personeel. Werknemers kunnen goed werk leveren en zich betrokken voelen. Meer informatie over Beekeeper
Het mobiele platform van Beekeeper vormt het enige contactpunt voor je eerstelijnswerknemers. Met alle communicatie en tools op één plek kunnen frontline werknemers geweldig werk leveren en zich betrokken voelen. Het platform verhoogt ook de betrokkenheid, productiviteit en veiligheid. Dankzij een intuïtieve gebruikerservaring en naadloze integraties kunnen werknemers problemen sneller oplossen en efficiënter werken. Meer informatie over Beekeeper

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Bitrix24 is een gratis communicatieplatform voor werknemers dat wereldwijd door 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis communicatieplatform voor interne en externe werknemers, gebruikt door 8 miljoen bedrijven wereldwijd. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Sociaal bedrijfsnetwerk, werkgroepen, intranet, groepschat, e-mail, telefonie, sms en meer. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Met dit bekroonde en beveiligde platform ervaar je 30% meer uitwisseling onder je niet-bureaugebonden werknemers. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Een bekroond, beveiligd platform voor medewerkerscommunicatie dat betrokkenheid mogelijk maakt met de medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het platform wordt gebruikt door meer dan 350 merken in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth en Bosch. Met aangepaste integraties kun je jouw merk een boost geven met je eigen whitelabel app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Breng binnen 1-2 seconden meer dan 10.000 gebruikers op de hoogte. Stuur meldingen naar laptops, desktops en mobiele apparaten van medewerkers. Meer informatie over DeskAlerts
DeskAlerts is de populaire meldingssoftware voor ondernemingen. Bedrijven als Hilton, American Express, KRKA, Magura Asia Ltd. gebruiken DeskAlerts om pop-upmeldingen naar meer dan 10.000 gebruikers te verzenden en om werk voor een werknemer te blokkeren tot hij of zij het bericht volledig heeft gelezen. Meldingen worden gegarandeerd door 100% van de werknemers ontvangen en gezien. DeskAlerts is een multi-channel meldingssoftware met veel communicatiefuncties, waaronder desktopmeldingen, mobiele meldingen, sms... Meer informatie over DeskAlerts

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
GoToMeeting is een marktleider in software voor communicatie tussen medewerkers en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle, gemakkelijke en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één druk op de knop. GoToMeeting combineert productiviteit met flexibiliteit, waardoor werknemers altijd en overal effectief kunnen werken op elk apparaat. Meer informatie over GoTo Meeting

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Het belangrijkste HRIS voor kleine en middelgrote bedrijven, met volgen van kandidaten, onboarding, e-handtekeningen, persoonlijke vrije tijd, prestaties, rapportage en een mobiele app.
BambooHR is het beste online HR-systeem voor het midden- en kleinbedrijf. Het cloudgebaseerde systeem biedt geïntegreerd volgen van sollicitanten (ATS), tools voor onboarding, e-handtekeningen, registratie van vrije dagen en prestatiebeheer, met eenvoudige rapportage en een handige mobiele app voor werknemers. BambooHR bevrijdt HR uit de spiraal van gegevensbeheer, waardoor het effectiever, efficiënter en menselijker wordt. Bel voor een demo en start een gratis proefversie. Meer informatie over BambooHR

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Wrike is een platform voor het beheer van werknemerscommunicatie met realtime samenwerkingstools, gedeelde agenda's en app-integraties.
Wrike is een communicatieplatform voor werknemers dat wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven in 140 landen. Houd je externe teams onderling verbonden op één geïntegreerd platform. Breng teamleden op de hoogte van belangrijke updates met @mentions en voeg extra informatie toe met behulp van aangepaste velden. Werk in realtime samen met een live-bewerkingsfunctie en deel tijdlijnupdates in teamagenda's. Integreer Wrike met je favoriete berichten-apps om nieuwe communicatiekanalen te creëren en werknemers op de hoogte te houden. Werk als één geheel met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebruikt en biedt een eenvoudige, veilige en productievere manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace from Meta

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Oplossing voor personeelsplanning die organisaties helpt bij het beheren van ploegendiensten, loonadministratie, verlof, overurenberekeningen en meer.
Kronos Workforce Ready is een reeks tools voor het beheer van menselijk kapitaal op één uniform cloudplatform waarmee je de volledige levenscyclus van je werknemers kunt beheren, van de fase voorafgaand aan het inhuren tot aan hun pensioen. Oplossingen voor HR, werving, onboarding, tijdregistratie, payroll en meer zijn eenvoudig toegankelijk via één enkele intuïtieve interface. Geautomatiseerde en schaalbare tools bieden één enkele bron van waarheid met gemeenschappelijke rapportage, dashboards en robuuste workflows. Inbegrepen self-service en een mobiele app zorgen voor eenvoudige, altijd beschikbare toegang. Meer informatie over UKG Ready

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie.
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt te communiceren met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals ondersteuning @ en [email protected] Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Software voor het vereenvoudigen van personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Krachtige software voor kleine en middelgrote bedrijven gericht op het vereenvoudigen van de saaiste personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties. Het is gelukt om de persoonlijke, praktische behandeling van een arbeidsadviseur te combineren met de veilige en snelle technologie van een startup om bedrijven een krachtige service te bieden als geen ander. Meer informatie over Factorial

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Employment Hero is een cloudgebaseerd platform dat de tools biedt om personeel te werven en te beheren door intensieve administratietaken van beheerders te stroomlijnen.
Dit platform is het eerste alles-in-één platform in Australië voor HR, salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werkgevers en werknemers. Dankzij systeemeigen integratie voor XERO, MYOB en Keypay kun je intensieve administratieve taken stroomlijnen en meer tijd besteden aan de dingen die belangrijk voor je zijn. Meer dan 4500 Australische bedrijven gebruiken Employment Hero en gezamenlijk beheert het platform meer dan 125.000 werknemers. Bezoek de website voor meer informatie. Meer informatie over Employment Hero

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Pumble is een gratis chat- en samenwerkingsapp voor teams met onbeperkte mogelijkheden.
Overwin veelvoorkomende uitdagingen in het samenwerkingsproces met Pumble, gratis software voor teamsamenwerking. Creëer kanalen voor verschillende onderwerpen, hou alle gesprekken via threads bij en vermeld een specifieke persoon of gebruikersgroep om alle leden onmiddellijk op de hoogte te stellen. Verzend en bewaar alle bestanden in je werkruimte en open ze wanneer je ze nodig hebt. Voer een snelle spraak- of video-oproep uit voor effectieve discussies. Meer informatie over Pumble

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen. Meer informatie over BombBomb

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren. Meer informatie over WinTeam

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Workvivo is een nieuw soort platform voor communicatie met werknemers, ontworpen om de betrokkenheid van medewerkers te verhogen en echt contact met ze te maken.
Workvivo is een gecentraliseerd platform voor werknemerscommunicatie waarmee organisaties hun werknemers overal waar ze werken kunnen bereiken, verbinden en motiveren, op een manier die traditionele tools simpelweg niet kunnen bieden. De oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en een app voor werknemers, allemaal gecombineerd tot één vertrouwde digitale ervaring waar werknemers dol op zijn. Meer informatie over Workvivo

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Planning van ploegendiensten wordt gemakkelijk gemaakt met Sling, dat gratis is.
Sling is gratis plannings- en communicatiesoftware voor bedrijven waar werknemers in ploegendiensten werken. Sling is gebouwd rond vier functies: diensten, taken, berichten en nieuwsfeed, het stelt managers in staat om alle aspecten van hun werk te organiseren op één platform. Meer informatie over Sling

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Moderne communicatietool voor medewerkers, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen in de app.
Moderne communicatietool voor medewerkers, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers , zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's overal te bereiken met relevant nieuws, video's, berichten, enquêtes en ook meldingen in de app, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren, dan is Blink de ultieme app voor medewerkers. Meer informatie over Blink

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Software voor noodmeldingen via meerdere kanalen die berichten in twee richtingen, geïntegreerde monitoring en datagestuurde inzichten biedt.
AlertMedia stelt je in staat om binnen enkele seconden, in plaats van uren, veilige, realtime, tweerichtingsinteracties met je werknemers aan te gaan via elk kanaal, op elk apparaat en overal ter wereld. Verbind je team met elk evenement terwijl het plaatsvindt met betrouwbare communicatie, communiceer kritieke gebeurtenissen onmiddellijk aan specifieke werknemers of groepen mensen via tekst, spraak, e-mail, app-pushmeldingen, sociale media, telefonische vergaderingen en aangepaste kanalen. Het is modern, betrouwbaar en veilig. Meer informatie over AlertMedia

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr werkt samen met veel toonaangevende merken, waaronder Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar en Columbia University. Klanten verbeteren de productiviteit, vergroten de medewerkersbetrokkenheid en verlagen het personeelsverloop. Meer informatie over Simpplr

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Een tijdgerichte oplossing voor taak-, project- en workflowbeheer, compleet met prachtige dashboards en krachtige AI-compatibele rapporten.
Compleet werkmanagementplatform voor bedrijven die taken, projecten en processen moeten controleren. Minimaliseer het overbodige werk en maximaliseer de winstgevendheid. Meer informatie over Runrun.it

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Mac-toepassing waarmee je berichten kunt verzenden op meerdere services en berichten kunt plannen die moeten worden verzonden.
Eén app voor meer dan 22 berichtendiensten WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK, Chat, Tinder en vele andere. Opmerk ing: One Chat is een samenvoeg-app, die alle berichtendiensten combineert. De ervaring zal 100% vergelijkbaar zijn met webuitbreiding van die diensten, met de volgende extra functies. Kenmerken: Plan berichten om ze op een gepland tijdstip te verzenden. Gebruik meerdere parallelle accounts van dezelfde service. Privacymodus. Meer informatie over One Chat

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Reward Gateway's platform voor medewerkersbetrokkenheid combineert strategische erkenning, communicatie, enquêtes onder medewerkers en kortingen.
Er gebeuren geweldige dingen als werknemers krijgen wat ze wensen op het werk. Ze zijn beter afgestemd op je missie, doel en waarden, gemotiveerder om harder (en slimmer) te werken en meer betrokken om je bedrijfsresultaten te verbeteren. Daarom heeft dit bedrijf het enige platform ontworpen waarmee je de juiste combinatie van erkenning voor werknemers, communicatie, enquêtes en kortingen kunt kiezen. En het geeft je volledige controle om een merkeigen platform te creëren dat echt de unieke geest van jouw bedrijf weerspiegelt. Meer informatie over Reward Gateway

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Cloud-based solution to help businesses create & share personalized videos with prospects and existing customers to improve engagement
Sendspark helps you stand out in the inbox with video emails for smarter outreach and clearer communication. With the Sendspark Chrome extension, personalized videos are always just one click away. Create quick videos of any kind on the fly for customers: introduce yourself, follow up on a conversation, answer questions, showcase your product, or create instant tutorials. Meer informatie over Sendspark

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Cliq helpt je te communiceren, samenwerken en consensus te bereiken zonder rompslomp. Blijf bij je team, waar je ook bent.
Realtime berichten en bestanden delen - Realtime berichten versturen zorgt voor directe besluitvorming. Bestanden van elk formaat kunnen via het chatvenster binnen enkele seconden worden gedeeld. Kan alen - Individuele kanalen kunnen worden gemaakt voor individuele teams of voor projecten, discussies of leuke chatrooms. Audio- en videogesprekken - Start audio/video-oproepen rechtstreeks vanuit je chatvenster. Veilige en doorzoekbare geschiedenis - Geavanceerde zoekfunctie stelt je in staat om elk bestand of stuk tekst in je chatgeschiedenis in seconden te zoeken en te vinden. Meer informatie over Zoho Cliq

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Veilige instant messaging-software voor werknemerscommunicatie biedt een privéteamnetwerk met een scala aan beheerfuncties.
Brosix is de perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming voor hun werknemerscommunicatie. Het gesloten netwerk en de P2P-versleuteling kunnen helpen bedrijven te beschermen tegen indringers en datalekken. Het Business-abonnement bevat app-functies en een scala aan ondernemingsfuncties zoals een privéteamnetwerk, gebruikersfunctiebeheer en nog veel meer. Het Premium-abonnement bevat alle beschikbare app- en ondernemingsfuncties plus geavanceerde beheerfuncties voor veilige communicatie. Meer informatie over Brosix

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Staffbase is het toonaangevende, multi-channel platform voor werknemerscommunicatie voor interne communicatieteams.
Staffbase is een communicatie- en mobiel intranetplatform voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Met behulp van een mobielgerichte benadering kunnen interne communicators al hun werknemers bereiken via meerdere kanalen zoals nieuwsfeeds, een mobiel magazine, berichtenfunctie en enquêtes. Communicators kunnen analyses en rapporten benutten voor werkelijk effectieve communicatie en de resultaten van hun werk kwantificeren voor belanghebbenden. Meer informatie over Staffbase

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Employee communication platform for frontline teams. Mobile with interactive newsfeed, centralized knowledge library and live video.
Increase employee engagement and motivation by connecting them all together. With YOOBIC, you can reach your frontline teams easily, facilitate collaboration and listen to everyone's feedback through a mobile first employee communication platform, built for today¿s modern workforce. YOOBIC is used by 150+ brands & retailers across the world including Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples and Peugeot. Meer informatie over YOOBIC

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Grove HR is the new HR platform for the new generation aiming to make every day at work inspiring and fulfilling.
Grove HR is a new HRIS platform designed to inspire and engage the young generation at work. Grove HR helps companies thrive in the Future of Work by helping HR step into the future of agile, mobile & social HR: AGILE HR - Streamline Core HR processes & empower employees to develop and do their own HR. MOBILE HR - Provide a beautiful mobile-native experience to modern employees. SOCIAL HR - Provide a digital space for employees to engage and connect authentically. It is 100% FREE to get started. Meer informatie over Grove HR

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Assembly is een cultuurtool die 95% van de medewerkersbetrokkenheid met een Assembly stimuleert. Het is gratis positief rendement. Het is gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers.
Teams brengen tijdens deze pandemie offers. Erkenning van werknemers hoort daar niet bij. Betrek je team bij het gratis peer-to-peer platform voor werknemerserkenning van Assembly waar collega's elkaar gemakkelijk kunnen erkennen met zinvolle berichten en beloningen en waar bedrijven cultuuruitgaven kunnen beheren met een positief en gerechtvaardigd rendement. Assembly heeft een medewerkersbetrokkenheid van 95% en kan eenvoudig worden geïntegreerd met Slack. Ontwikkel en ondersteun je cultuur met Assembly. Meer informatie over Assembly

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Gebruik de toepassing voor communicatie met medewerkers van Empuls om de bedrijfscommunicatie te centraliseren en de digitale werkplek tot leven te brengen.
Creëer een sociale digitale werkplek met Empuls, waar medewerkers content kunnen lezen, becommentariëren of plaatsen met afbeeldingen, video's en bijlagen. Bied een stem voor elke medewerker in verschillende rollen, afdelingen, regio's en teams en zorg voor rijke communicatie in de vorm van vragen, peilingen, enquêtes en meer aan specifieke groepen. Meer dan 1000 organisaties vertrouwen op Empuls om de communicatie met medewerkers te stroomlijnen. Meer informatie over Empuls

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Trumpia is een sms-dienst die basisfuncties biedt zoals zoekwoorden en herinneringen, evenals geavanceerde automatisering en targeting.
Trumpia biedt een complete oplossing voor sms-berichten die begint met basisfuncties zoals bulk-sms'en en trefwoorden. De software onderscheidt zich door baanbrekende ontwikkelingen zoals: Smart Targeting: stuur alleen relevante berichten, Automatische campagne: voer taken uit zonder menselijke tussenkomst, en Zakelijk: gegevens instellen en toegangsrechten voor functies. Dit alles vormt samen "Lifecycle Engagement", waarmee je automatisch relaties kunt opbouwen, van leadverzameling tot conversie tot feedbacklus. Meer informatie over Trumpia

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform is een compleet, intuïtief intranet.
Maak kennis met Jostle, een programma dat de communicatie afstemt en conversaties in alle richtingen binnen en tussen organisaties ondersteunt. Waarom? Omdat de werkplekken van vandaag gefragmenteerde r zijn dan ooit: mensen zijn verspreid, er is meer informatie en er zijn meer manieren om te communiceren. Samenwerken gaat soms chaotisch en moeizaam. Veel tools beloven dit op te lossen, maar slagen daar niet in. Ze zijn zo ontworpen dat de communicatie alleen maar luid verloopt en dat het vinden van informatie lastig wordt. Daarom heeft het een betere manier ontworpen. Meer informatie over Jostle

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Yapp is de eenvoudigste en meest betaalbare manier om mobiele apps te creëren voor evenementen, conferenties, vergaderingen, training van teams en betrokkenheid.
Yapp is de eenvoudigste en meest betaalbare manier om mobiele apps te creëren voor evenementen, conferenties, vergaderingen, training van teams in het veld en teambetrokkenheid. Bouw binnen enkele minuten je apps zonder te programmeren en publiceer ze direct. Meer dan 350.000 apps zijn gebouwd op dit bekroonde self-serviceplatform. Yapp wordt vertrouwd door duizenden bedrijven, waaronder Anheuser-Busch, Capital One, Too Faced, Lockheed Martin, YMCA, American Lung, Pfizer, Toyota, SAS, Salvation Army, Virgin, Microsoft en Top Golf. Meer informatie over Yapp

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer.
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer. Meer informatie over Oracle Cloud HCM

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Keep you frontline teams engaged and connected to your organization with an internal social feed, made just for them.
Your business flows through your frontline employees. They set the pace of productivity, follow safety protocols and send your customers off smiling. Or they don’t, if they aren’t feeling valued and empowered. Axonify brings together essential training and communications all in one place. Meer informatie over Axonify

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Replace your outdated employee communication tools with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by millions of people.
Employee communication tools that empower your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency & trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite & engage your employees. Axero is trusted by the world’s most innovative, productive, and employee-centric organizations. We make implementation easy! Meer informatie over Axero

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Trillian is een zakelijk en klinisch communicatieplatform dat wordt gebruikt door bedrijven en gezondheidszorgsystemen van elke omvang.
Trillian is een krachtig zakelijk en klinisch communicatieplatform dat wordt gebruikt door bedrijven en gezondheidszorgsystemen van elke omvang. Of je nu een bedrijf bent dat nog steeds afhankelijk is van sms'en of een zorgorganisatie die HIPAA-conforme beveiligde berichtenuitwisseling nodig heeft, de moderne en beveiligde zakelijke chatberichten van Trillian helpen de communicatie met werknemers te moderniseren zonder in te leveren op beveiliging of controle. Meer informatie over Trillian

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Neem berichten op en stuur ze binnen enkele seconden naar een lijst met telefoonnummers. Gebruikt door scholen, kerken, non-profitorganisaties en vele andere groepen.
Breng je medewerkers met de berichtuitzending van DialMyCalls binnen enkele seconden op de hoogte via telefoon, sms en/of e-mail. Met dit systeem kun je eenvoudig binnen enkele seconden een bericht naar een groep mensen sturen. Perfect om je team op de hoogte te houden van belangrijke gebeurtenissen en problemen; alles van herinneringen voor vergaderingen tot personeelswisselingen en noodsituaties. Ontdek waarom duizenden organisaties op DialMyCalls vertrouwen, probeer het vandaag nog helemaal gratis. Meer informatie over DialMyCalls

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking.
Polymail is een e-mailapp voor productiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage bijhouden); - campagnes ( samenvoegingsbewerkingen); - opvolgherinneringen; - berichtsjablonen; - agenda-integraties; - contactverrijking; - gepland verzenden. Polymail is beschikbaar op macOS en iOS. Meer informatie over Polymail

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend. Meer informatie over Jive

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen