154 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Breng binnen 1-2 seconden meer dan 10.000 gebruikers op de hoogte. Stuur meldingen naar laptops, desktops en mobiele apparaten van medewerkers. Meer informatie over DeskAlerts
DeskAlerts is de populaire meldingssoftware voor ondernemingen. Bedrijven als Hilton, American Express, KRKA, Magura Asia Ltd. gebruiken DeskAlerts om pop-upmeldingen naar meer dan 10.000 gebruikers te verzenden en om werk voor een werknemer te blokkeren tot hij of zij het bericht volledig heeft gelezen. Meldingen worden gegarandeerd door 100% van de werknemers ontvangen en gezien. DeskAlerts is een multi-channel meldingssoftware met veel communicatiefuncties, waaronder desktopmeldingen, mobiele meldingen, sms... Meer informatie over DeskAlerts
DeskAlerts is de populaire meldingssoftware voor ondernemingen. Bedrijven als Hilton, American Express, KRKA, Magura Asia Ltd. gebruiken DeskAlerts om pop-upmeldingen naar meer dan 10.000 gebruikers te...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt men...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Intelligente intranetoplossing en een beveiligd klantenportal voor bedrijven om samen te werken, te communiceren en informatie te delen. Meer informatie over Hub
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen en effectiever te communiceren binnen één beveiligde digitale werkplek. Je kunt medewerkers en kantoren moeiteloos verbinden, werklasten en taken efficiënter beheren en waardevolle feedback verzamelen met behulp van peilingen en enquêtes. Elke Hub heeft volledig aanpasbare functies en branding. Het platform luistert naar jouw behoeften en past de functionaliteit precies aan op jouw bedrijf. Meer informatie over Hub
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Met Front kun je e-...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, ...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Dankzij een mobielgerichte benadering is Staffbase een ideaal platform voor medewerkercommunicatie voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Meer informatie over Staffbase
Staffbase is een communicatie- en mobiel intranetplatform voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Met behulp van een mobielgerichte benadering kunnen interne communicators al hun werknemers bereiken via meerdere kanalen zoals nieuwsfeeds, een mobiel magazine, berichtenfunctie en enquêtes. Communicators kunnen analyses en rapporten benutten voor werkelijk effectieve communicatie en de resultaten van hun werk kwantificeren voor belanghebbenden. Meer informatie over Staffbase
Staffbase is een communicatie- en mobiel intranetplatform voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Met behulp van een mobielgerichte benadering kunnen interne communicators al hun wer...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Met het bekroonde beveiligde platform kun je 30% meer uitwisselen met je 250+ medewerkers die niet aan een bureau werken. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met aangepaste integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resulta...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanb...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
BambooHR biedt geïntegreerde functies voor het volgen van sollicitanten (ATS) als onderdeel van dit bekroonde cloudgebaseerde softwarepakket voor HR-gegevens.
BambooHR biedt eenvoudige, geïntegreerde functies voor het volgen van sollicitanten (ATS) als onderdeel van dit bekroonde cloudgebaseerde HR-platform. Tools voor on-boarding, e-handtekeningen, registratie van vrijgenomen tijd, prestatiebeheer, plus eenvoudige rapportage en een handige mobiele app stellen je in staat om geweldig werk te leveren. Omdat HR-professionals worden bevrijd uit de spiraal van gegevensbeheer, kunnen ze effectiever, efficiënter en menselijker worden. Ga naar bamboohr.com of bel voor een demo en start een gratis proefversie.
BambooHR biedt eenvoudige, geïntegreerde functies voor het volgen van sollicitanten (ATS) als onderdeel van dit bekroonde cloudgebaseerde HR-platform. Tools voor on-boarding, e-handtekeningen, registra...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebruikt en biedt een eenvoudige, veilige en productievere manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebr...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bew...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Je team verspilt 1/3 van de tijd aan e-mail. Glip, je samenwerkingssoftware, stelt je team in staat om productiever te zijn.
Je team verspilt 1/3 van de tijd aan e-mail. Glip, je samenwerkingssoftware, stelt je team in staat om meer dan 30% van de tijd terug te krijgen. Je hoeft dus geen extra mensen meer aan te nemen! Het aantal e-mails, verspreide discussies en niet-gekoppelde hulpbronnen wordt drastisch verminderd als teams gesprekken, bestanden, taken en agenda's delen. Je teams kunnen altijd en overal samenwerken door middel van hun favoriete apparaten - en dat allemaal binnen de samenwerkingssoftware voor je team.
Je team verspilt 1/3 van de tijd aan e-mail. Glip, je samenwerkingssoftware, stelt je team in staat om meer dan 30% van de tijd terug te krijgen. Je hoeft dus geen extra mensen meer aan te nemen! Het a...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Employment Hero is een cloudgebaseerd platform dat de tools biedt om personeel te werven en te beheren door intensieve administratietaken van beheerders te stroomlijnen.
Dit platform is het eerste alles-in-één platform in Australië voor HR, salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werkgevers en werknemers. Dankzij systeemeigen integratie voor XERO, MYOB en Keypay kun je intensieve administratieve taken stroomlijnen en meer tijd besteden aan de dingen die belangrijk voor je zijn. Meer dan 4500 Australische bedrijven gebruiken Employment Hero en gezamenlijk beheert het platform meer dan 125.000 werknemers. Bezoek de website voor meer informatie.
Dit platform is het eerste alles-in-één platform in Australië voor HR, salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werkgevers en werknemers. Dankzij systeemeigen integratie voor XERO, MY...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavan...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestat...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen....
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Mac-toepassing waarmee je berichten kunt verzenden op meerdere services en berichten kunt plannen die moeten worden verzonden.
Eén app voor meer dan 22 berichtendiensten WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK, Chat, Tinder en vele andere. Opmerking: One Chat is een samenvoeg-app, die alle berichtendiensten combineert. De ervaring zal 100% vergelijkbaar zijn met webuitbreiding van die diensten, met de volgende extra functies. Kenmerken: Plan berichten om ze op een gepland tijdstip te verzenden. Gebruik meerdere parallelle accounts van dezelfde service. Privacymodus.
Eén app voor meer dan 22 berichtendiensten WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK, Chat, Tinder en vele andere. Opmerki...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Software voor noodmeldingen via meerdere kanalen die berichten in twee richtingen, geïntegreerde monitoring en datagestuurde inzichten biedt.
AlertMedia is de toonaangevende noodcommunicatiesoftware. Het tweerichtingsberichtensysteem en de bewakingsservices helpen je mensen veilig, geïnformeerd en verbonden te houden tijdens alle fasen van een noodgeval. Stroomlijn meldingen op alle apparaten met de intuïtieve, gebruiksvriendelijke interface. Onboarding is snel en moeiteloos, en de uitstekende klantenondersteuning is 24/7 beschikbaar.
AlertMedia is de toonaangevende noodcommunicatiesoftware. Het tweerichtingsberichtensysteem en de bewakingsservices helpen je mensen veilig, geïnformeerd en verbonden te houden tijdens alle fasen van e...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Het beste alles-in-één-platform voor communicatie en productiviteit om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden.
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. Beekeeper biedt een intelligent analytics-dashboard, aanpasbare interface en HR-tools die volledig kunnen worden geautomatiseerd, zoals groepsberichten, peilingen en chatbots. Daarmee brengt Beekeeper frontlijnwerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktopapparaten.
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. ...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Veilige instant messaging-software voor zakelijke communicatie, die een privéteamnetwerk met een scala aan beheerfuncties biedt.
Brosix is de perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming voor de dagelijkse werkcommunicatie. Het gesloten netwerk en de P2P-versleuteling kunnen helpen bedrijven te beschermen tegen indringers en datalekken. Het Business-abonnement bevat app-functies en een scala aan ondernemingsfuncties zoals een privéteamnetwerk, gebruikersfunctiebeheer en nog veel meer. Het Premium-abonnement bevat alle beschikbare app- en ondernemingsfuncties plus geavanceerde beheerfuncties voor veilige samenwerking.
Brosix is de perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming voor de dagelijkse werkcommunicatie. Het gesloten netwerk en de P2P-versleuteling kunnen hel...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform is een compleet, intuïtief intranet.
Maak kennis met het People Engagement-platform - een compleet, intuïtief intranet. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand te brengen. Want daar draait het om bij buitengewone werkplekken. Het resultaat is een ongehoorde medewerkersbetrokkenheid die 5 keer hoger ligt dan bij zowel traditionele medewerkersportals als sociale intranets. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Word ook buitengewoon.
Maak kennis met het People Engagement-platform - een compleet, intuïtief intranet. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand ...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr werkt samen met veel toonaangevende merken, waaronder Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar en Columbia University. Klanten verbeteren de productiviteit, vergroten de medewerkersbetrokkenheid en verlagen het personeelsverloop.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr ...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Cliq helpt je te communiceren, samenwerken en consensus te bereiken zonder rompslomp. Blijf bij je team, waar je ook bent.
Realtime berichten en bestanden delen - Realtime berichten versturen zorgt voor directe besluitvorming. Bestanden van elk formaat kunnen via het chatvenster binnen enkele seconden worden gedeeld. Kanalen - Individuele kanalen kunnen worden gemaakt voor individuele teams of voor projecten, discussies of leuke chatrooms. Audio- en videogesprekken - Start audio/video-oproepen rechtstreeks vanuit je chatvenster. Veilige en doorzoekbare geschiedenis - Geavanceerde zoekfunctie stelt je in staat om elk bestand of stuk tekst in je chatgeschiedenis in seconden te zoeken en te vinden.
Realtime berichten en bestanden delen - Realtime berichten versturen zorgt voor directe besluitvorming. Bestanden van elk formaat kunnen via het chatvenster binnen enkele seconden worden gedeeld. Kana...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Neem berichten op en stuur ze binnen enkele seconden naar een lijst met telefoonnummers. Gebruikt door scholen, kerken, non-profitorganisaties en vele andere groepen.
Met DialMyCalls kun je eenvoudig en onmiddellijk een telefoongesprek, sms-bericht en/of e-mail naar een groep mensen sturen. Met dit webgebaseerde systeem voeg je eenvoudig je contacten toe, neem je een bericht op en verstuur je het. Je krijgt een volledig, gedetailleerd rapport waarin staat wat er bij elk telefoontje of sms-bericht is gebeurd. Ze bieden ook geavanceerde functies zoals polling, Push To Connect, RSVPing, Push To Record en tal van andere functies. Probeer het vandaag gratis uit en ontdek waarom zoveel mensen hiervoor kiezen.
Met DialMyCalls kun je eenvoudig en onmiddellijk een telefoongesprek, sms-bericht en/of e-mail naar een groep mensen sturen. Met dit webgebaseerde systeem voeg je eenvoudig je contacten toe, neem je e...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking.
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage bijhouden); - campagnes ( samenvoegingsbewerkingen); - opvolgherinneringen; - berichtsjablonen; - agenda-integraties; - contactverrijking; - gepland verzenden. Polymail is beschikbaar op macOS en iOS.
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage bijhou...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Workvivo creëert en definieert een geheel nieuwe categorie van communicatieplatforms voor werknemers die zijn ontworpen om externe teams samen te brengen.
Workvivo is een nieuw soort platform voor werknemerscommunicatie dat externe teams samenbrengt en bedrijven helpt om hun werknemers moeiteloos met elkaar te verbinden, op de hoogte te brengen of erbij te betrekken ongeacht hun locatie, op een manier die traditionele tools simpelweg niet kunnen bieden. Deze oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en werknemersapp, allemaal gecombineerd tot één vertrouwde digitale ervaring waar werknemers dol op zijn.
Workvivo is een nieuw soort platform voor werknemerscommunicatie dat externe teams samenbrengt en bedrijven helpt om hun werknemers moeiteloos met elkaar te verbinden, op de hoogte te brengen of erbij ...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Sinds 2005 helpt FWI klanten om vanuit één platform de juiste informatie op het juiste scherm en op het juiste moment te leveren.
Al 13 jaar is FWI de toonaangevende innovator in de sector voor klanten die een bedrijfsoplossing zoeken. Met meer dan 7300 huidige klanten heeft FWI een uitstekende staat van dienst. De brede ervaring van FWI in vele sectoren is een daadwerkelijk onderscheidende factor in vergelijking met de concurrenten. Doordat dit platform de meest complete leverancier van visuele communicatie is, kunnen klanten profiteren van de best practices van dit leiderschap in 15 markten en 35 landen.
Al 13 jaar is FWI de toonaangevende innovator in de sector voor klanten die een bedrijfsoplossing zoeken. Met meer dan 7300 huidige klanten heeft FWI een uitstekende staat van dienst. De brede ervaring...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive ...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van personeelsprocessen met prestatiebewaking, contentbeheer en meer.
SocialChorus is het toonaangevende communicatieplatform voor werknemers dat bedrijven in staat stelt om als een eenheid te werken. Ze zijn van mening dat een bedrijf zo sterk is als zijn medewerkers, daarom is deze end-to-end oplossing gebouwd die elke werknemer kan bereiken, informeren en hem/haar op één lijn kan brengen met de organisatie. Werknemers kunnen voelen als een belangrijk onderdeel van iets dat groter is dan henzelf en ervaren waarde in werk dat goed wordt uitgevoerd. Communicators en leiders kunnen zich richten op de boodschap, terwijl het platform ervoor zorgt dat de content wordt geleverd.
SocialChorus is het toonaangevende communicatieplatform voor werknemers dat bedrijven in staat stelt om als een eenheid te werken. Ze zijn van mening dat een bedrijf zo sterk is als zijn medewerkers, d...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Het sociaal collaboratief intranet van LumApps helpt bedrijven in elke sector de communicatie en nog veel meer te verbeteren. Neem contact op voor informatie.
Het sociaal collaboratief intranet van LumApps helpt bedrijven in elke sector de communicatie en nog veel meer te verbeteren. Neem contact op voor informatie. LumApps is de volgende stap in de ontwikkeling van het intranet voor personeel. Het krachtige LumApps-platform is volledig geïntegreerd met Microsoft Office 365, G Suite en andere tools, en stelt werknemers in staat verbinding te maken en samen te werken, waardoor het personeel efficiënter en betrokkener wordt.
Het sociaal collaboratief intranet van LumApps helpt bedrijven in elke sector de communicatie en nog veel meer te verbeteren. Neem contact op voor informatie. LumApps is de volgende stap in de ontwikke...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Source Intranet helpt je om eenvoudig toegang te krijgen tot bedrijfsbestanden en deze te delen, verbetert de interne communicatie, productiviteit en de moreel van medewerkers.
Verbind je werknemers met de juiste informatie op het juiste moment en zie de productiviteit, het moreel van de werknemers en de samenwerking omhoogschieten met Source intranetsoftware. Met 20 jaar ervaring in het bouwen van bloeiende werkplekken voor honderden organisaties zoals NASA, de Chicago White Sox, University of Washington en het District of West Vancouver, ondersteunt Source teams door op te treden als de "enige bron van waarheid". Vraag een demo aan om te zien hoe Source je kan helpen bij het behalen van je organisatiedoelen.
Verbind je werknemers met de juiste informatie op het juiste moment en zie de productiviteit, het moreel van de werknemers en de samenwerking omhoogschieten met Source intranetsoftware. Met 20 jaar erv...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
GaggleAMP is an employee advocacy & communications platform, helping businesses get more reach, engagement, and shares on social media.
GaggleAMP's employee advocacy and communications platform enables companies to boost the distribution of workforce communications and social media messaging. We foster a network of people, or a Gaggle, who share company-created messages to their social media networks and contribute content to their internal workforce community. This aids in employee development, leveraging them as a thought leader in their space while increasing social selling and recruitment opportunities.
GaggleAMP's employee advocacy and communications platform enables companies to boost the distribution of workforce communications and social media messaging. We foster a network of people, or a Gaggle,...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
SweetHive is a platform that allows organisations to manage organically how people collaborate and work.
Multi-level collaboration web-app platform tailored to your organisation. Based on a single communication thread and great features, SweetHive allows you to drill-down messages and contents from general to detail, have selective communication to avoid opening new chats and thus feeling lost, have a hierarchical mapping process to let people work as your organisation does. Bring collaboration to a higher level in the core of the business.
Multi-level collaboration web-app platform tailored to your organisation. Based on a single communication thread and great features, SweetHive allows you to drill-down messages and contents from genera...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Replace your outdated intranet software with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 6 million people.
Intranet Software that unifies teams and accelerates growth. Communicate with your team, share and manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency and trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite and engage your employees. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 99% of which are still actively using the platform after 5 years. We make implementation easy - join 6,000,000+ happy users today!
Intranet Software that unifies teams and accelerates growth. Communicate with your team, share and manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency and trust. St...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Toolkit for digital employee communication, agile work, quality and knowledge management, mission statement and leadership.
As a market leader in collaboration tools valido company supports existing technologies and people to connect - with the valido toolbox as a toolkit in digital employee communication and information, agile work, quality and knowledge management, vision and leadership in the company.
As a market leader in collaboration tools valido company supports existing technologies and people to connect - with the valido toolbox as a toolkit in digital employee communication and information, a...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Eenvoudige planning van sociale media voor teams. Word binnen enkele seconden sociaal met de gebruiksvriendelijke kalender met slepen-en-neerzetten-functionaliteit.
Social HorsePower is een eenvoudige planning van sociale media voor teams. De software kan je verkoopteam helpen met prospectie, je wervingsinspanningen stimuleren en je werknemers een stem geven op sociale media. Het voornaamste is dat SocialHP eenvoudig in te stellen, te gebruiken en betaalbaar is.
Social HorsePower is een eenvoudige planning van sociale media voor teams. De software kan je verkoopteam helpen met prospectie, je wervingsinspanningen stimuleren en je werknemers een stem geven op so...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
VidyoConnect is een vergaderoplossing voor teamsamenwerking die de afstemming binnen je onderneming versnelt.
VidyoConnect is een vergaderoplossing voor teamsamenwerking die de wereldwijde afstemming binnen je onderneming versnelt, waardoor beter geïnformeerde beslissingen, snellere reacties en meer vertrouwen mogelijk zijn. Met een uniforme gebruikerservaring op mobiele, desktop- en vergaderruimte-eindpunten, biedt VidyoConnect de consistentie, de rijke functies en het gebruiksgemak die de acceptatie stimuleren.
VidyoConnect is een vergaderoplossing voor teamsamenwerking die de wereldwijde afstemming binnen je onderneming versnelt, waardoor beter geïnformeerde beslissingen, snellere reacties en meer vertrouwen...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten. Met tour- en trackingfuncties biedt Lighthouse volledige zichtbaarheid van gedistribueerde teams met behulp van beacons, gps en andere technologieën. Het controleert in realtime schoonmaaktaken en rotatielussen of bewakingsrondes en patrouilles. Lighthouse voegt tijd- en geldbesparende mogelijkheden toe om activiteiten in het veld te bekijken, beheren en vereenvoudigen om de klantenservice, operationele efficiëntie, veiligheid en risicoreductie te verbeteren.
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten. Met tour- en trackingfuncties biedt Lighthouse volledige zichtbaarheid van gedistribueerde teams m...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Reward Gateway's platform voor medewerkersbetrokkenheid combineert strategische erkenning, communicatie, enquêtes onder medewerkers en kortingen.
Er gebeuren geweldige dingen als werknemers krijgen wat ze wensen op het werk. Ze zijn beter afgestemd op je missie, doel en waarden, gemotiveerder om harder (en slimmer) te werken en meer betrokken om je bedrijfsresultaten te verbeteren. Daarom heeft dit bedrijf het enige platform ontworpen waarmee je de juiste combinatie van erkenning voor werknemers, communicatie, enquêtes en kortingen kunt kiezen. En het geeft je volledige controle om een merkeigen platform te creëren dat echt de unieke geest van jouw bedrijf weerspiegelt.
Er gebeuren geweldige dingen als werknemers krijgen wat ze wensen op het werk. Ze zijn beter afgestemd op je missie, doel en waarden, gemotiveerder om harder (en slimmer) te werken en meer betrokken o...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Een tijdgerichte oplossing voor taak-, project- en workflowbeheer, compleet met prachtige dashboards en krachtige AI-compatibele rapporten.
Compleet werkmanagementplatform voor bedrijven die taken, projecten en processen moeten controleren. Minimaliseer het overbodige werk en maximaliseer de winstgevendheid.
Compleet werkmanagementplatform voor bedrijven die taken, projecten en processen moeten controleren. Minimaliseer het overbodige werk en maximaliseer de winstgevendheid....
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Solving the talent, expertise and skill gap challenge by unlocking the collective intelligence and expertise of your organization.
Starmind unlocks employees collective intelligence and expertise to supercharge productivity, innovation and career development. Patented artificial intelligence identifies subject matter experts across enterprises, accesses undocumented knowledge and generates employee skill profiles that are the foundation for upskilling, re-skilling and workforce planning. Starmind has helped businesses worldwide gain over $1.4 billion as a result of productivity savings.
Starmind unlocks employees collective intelligence and expertise to supercharge productivity, innovation and career development. Patented artificial intelligence identifies subject matter experts acros...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
OnSolve One Call Now is a simple critical communications software for businesses to broadcast emergency alerts, send routine alerts.
OnSolve's One Call Now, one of our market-leading critical communications products, enables groups and organizations of all sizes and types to quickly, securely and reliably distribute critical information to large numbers of people on virtually any device and network. OnSolve sends over two billion notifications annually and has provided more than 60 years of proven support to both the public and private sectors. We are in the business of helping our customers proactively keep people informed.
OnSolve's One Call Now, one of our market-leading critical communications products, enables groups and organizations of all sizes and types to quickly, securely and reliably distribute critical informa...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Emergency mass notification solution empowering small businesses and enterprise companies to efficiently coordinate resources.
RedFlag is an easy to use multi-channel emergency mass notification system allowing you to deliver real time alerts and critical information to groups of any size. Our industry leading emergency mass notification system can be used by small businesses up to enterprise corporations to gain visibility into events happening in the field, efficiently coordinate resources, and make smart data-based decisions.
RedFlag is an easy to use multi-channel emergency mass notification system allowing you to deliver real time alerts and critical information to groups of any size. Our industry leading emergency mass n...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Team on the Run is a business process communication total solution for enterprises with global network connectivity.
Team on the Run (TOTR) is a communication platform for the digital transformation of enterprises. TOTR tracks tasks in real time, generates user defined reports, and adapts operational flow to enhance efficiency and is available on PC and on mobile. Team on the Run (TOTR) can provide an instant enterprise Communication and Collaboration solution with company directory, easy to set up user groups, multimedia functions and geolocation tracking
Team on the Run (TOTR) is a communication platform for the digital transformation of enterprises. TOTR tracks tasks in real time, generates user defined reports, and adapts operational flow to enhance ...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
De toonaangevende app voor medewerkerscommunicatie, belangenbehartiging en betrokkenheid.
Smarp werknemerscommunicatie-app is een content hub voor interne en externe content van organisaties. Smarp helpt werknemers bij het opbouwen van hun opinieleiderschap en netwerken, en om op de hoogte te blijven van hun bedrijfs- en industrienieuws door het voor hen gemakkelijk te maken om de impact van goede content te ontdekken, te delen en te meten. De native mobiele apps van Smarp stellen bedrijven in staat content rechtstreeks naar de smartphones van hun werknemers te pushen, zodat werknemers altijd goed geïnformeerd en up-to-date zijn.
Smarp werknemerscommunicatie-app is een content hub voor interne en externe content van organisaties. Smarp helpt werknemers bij het opbouwen van hun opinieleiderschap en netwerken, en om op de hoogte ...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
theEMPLOYEEapp is an internal comms and engagement solution that gives workers fast and easy access to the information they need.
In times of crisis, it is critical that your teams have access to information, resources, and company updates in real-time. Your frontline and deskless employees are typically the hardest to reach and communicate vital information to. In just one day, you can launch theEMPLOYEEapp to your employees, allowing you to send targeted alerts and push notifications to your teams for urgent updates, utilize read receipts to determine exactly who signed off on your emergency protocols, and more.
In times of crisis, it is critical that your teams have access to information, resources, and company updates in real-time. Your frontline and deskless employees are typically the hardest to reach and ...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Employee communication tool that offers web and video conferencing services to make meetings easy and collaborative.
ezTalks is specialized in providing reliable web conferencing and video conferencing solutions. It offers cloud and on-premise software with powerful features such as HD video/ audio Chat, IM, screen sharing, record and whiteboard, etc. It also offers high-quality video conferencing devices which are integrated with software and deliver the simple and ultimate meeting experience. ezTalks aims to make your meetings easier and more collaborative.
ezTalks is specialized in providing reliable web conferencing and video conferencing solutions. It offers cloud and on-premise software with powerful features such as HD video/ audio Chat, IM, screen s...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Groupe.io is een intelligent communicatie- en productiviteitsplatform voor ondernemingen dat werknemers die wel en niet aan bureaus werken met elkaar verbindt.
Groupe.io helpt organisaties hun hele personeelsbestand te verbinden, inclusief werknemers die niet aan een bureau werken, en de productiviteit te verhogen met realtime communicatie, ingebouwde betrokkenheidstools, functiespecifieke apps, automatisering en AI-aangedreven assistenten, terwijl het managers ook duidelijke inzichten biedt in de voortgang van het werk en betrokkenheid op de werkplek.
Groupe.io helpt organisaties hun hele personeelsbestand te verbinden, inclusief werknemers die niet aan een bureau werken, en de productiviteit te verhogen met realtime communicatie, ingebouwde betrokk...
  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer