113 resultaten
Waarom Capterra gratis is
DeskAlerts is de populaire meldingssoftware voor ondernemingen. Bedrijven als Hilton, American Express, KRKA, Magura Asia Ltd. gebruiken DeskAlerts om pop-upmeldingen naar meer dan 10.000 gebruikers te verzenden en om werk voor een werknemer te blokkeren tot hij of zij het bericht volledig heeft gelezen. Meldingen worden gegarandeerd door 100% van de werknemers ontvangen en gezien. DeskAlerts is een multi-channel meldingssoftware met veel communicatiefuncties, waaronder desktopmeldingen, mobiele meldingen, sms... Meer informatie over DeskAlerts Breng binnen 1-2 seconden meer dan 10.000 gebruikers op de hoogte. Stuur meldingen naar laptops, desktops en mobiele apparaten van medewerkers. Meer informatie over DeskAlerts
Elium helpt je om moeiteloos een centrale hub te creëren voor het opschalen van teams die cruciale content moeten organiseren en gebruiken om werk gedaan te krijgen. Elium is een moderne oplossing voor kennisbeheer waarmee een organisatie zijn teams beter kan benutten en uitbreiden op basis van belangrijke documentatie. - Creëer, beheer en formatteer rijke content in een oogwenk - Organiseer content met tags en navigeer snel door ruimtes - Ondersteun teams met gestructureerde sjablonen. - Handhaaf de vertrouwelijkheid met behulp van toegangsrechten. Meer informatie over elium Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over elium
Staffbase is een alles-in-één pakket voor mobielgerichte communicatie van medewerkers, intranetmogelijkheden en medewerkersbetrokkenheid. Communicators kunnen krachtige analyses benutten voor werkelijk effectieve communicatie en de resultaten van hun werk kwantificeren voor belanghebbenden. Meer informatie over Staffbase Dankzij een mobielgerichte benadering is Staffbase een ideaal platform voor medewerkercommunicatie voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Meer informatie over Staffbase
De Hub is een communicatieportal voor werknemers dat wordt vertrouwd door grote merken zoals Nikon en Legal & General om middelen veilig te delen, de medewerkersbetrokkenheid te vergroten en interne communicatie te verbeteren door gebruik van de flexibele digitale werkplek van de Hub. Je kunt medewerkers en kantoren moeiteloos verbinden, werklasten en taken efficiënter beheren en waardevolle feedback verzamelen met behulp van peilingen en enquêtes. Elke Hub heeft volledig aanpasbare functies en branding, en het platform en je doorlopende consultancy worden aan je behoeften aangepast. Meer informatie over Hub Flexibel communicatieplatform voor medewerkers veilig gehost op Google Cloud, waardoor je een eenvoudig te gebruiken, volledig aanpasbare portal wordt geleverd. Meer informatie over Hub
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt te communiceren met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals [email protected] en [email protected] Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front App Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front App
Bitrix24 het populairste gratis communicatieplatform voor interne en externe werknemers, gebruikt door 4 miljoen bedrijven wereldwijd. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Sociaal bedrijfsnetwerk, werkgroepen, intranet, groepschat, e-mail, telefonie, sms en meer. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 het populairste gratis communicatieplatform voor werknemers dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Meer informatie over Bitrix24
GoToMeeting is een marktleider in software voor communicatie tussen medewerkers en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle, gemakkelijke en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één druk op de knop. GoToMeeting combineert productiviteit met flexibiliteit, waardoor werknemers altijd en overal effectief kunnen werken op elk apparaat. Meer informatie over GoToMeeting Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
Bereik je gehele personeelsbestand met de beste communicatieoplossing voor medewerkers. Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal en krachtige analytics. Beekeeper brengt frontlijnmedewerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktop-apparaten. Meer informatie over Beekeeper De beste medewerkerscommunicatieoplossing om elk individu in een organisatie te bereiken en te verbinden. Meer informatie over Beekeeper
Houd je klanten betrokken door een totaaloplossing voor de digitale ervaring te bieden. Moxtra gebruikt een one-stop klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne gebruikers - onder jouw merk. Het levert een continu verbonden ervaring met een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten. Het Moxtra-platform kan je merkeigen OneStop-portal aansturen als een zelfstandige web- en mobiele app, of als een soepele uitbreiding van je bestaande website, web of mobiele app. Meer informatie over Moxtra Gebruik je OneStop-klantenportal onder je eigen merk om de continue verbindingen die van cruciaal belang zijn voor je bedrijf aan te sturen en te beheren. Meer informatie over Moxtra
Bluepulse, het medewerkersbetrokkenheidsnetwerk, vereenvoudigt de communicatie binnen alle niveaus van je organisatie. Doorbreek de silo's en breng alle werknemers samen aan één tafel. De vertrouwelijkheidsfunctie moedigt elke werknemer aan om een meetbaar effect hebben op de belangrijkste beslissingen van je organisatie. Meer informatie over Bluepulse Engagement Network Met Bluepulse breng je alle medewerkers samen aan één tafel en ga je zinvolle, openhartige gesprekken aan. Meer informatie over Bluepulse Engagement Network
Bisner is een alles-in-één whitelabel platform dat bedrijven overal ter wereld helpt hun werkruimte te beheren en hun eigen gemeenschap te activeren. Geef je leden de mogelijkheid om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken. Pas je platform aan met je eigen branding en geef je leden een plek waar ze zich thuis voelen. Daarnaast is het de perfecte tool om je ruimte en alles wat daarbij hoort te beheren. Meer informatie over Bisner Beheer je werkruimte en gemeenschap eenvoudig en effectief - en dat alles op één flexibel platform. Meer informatie over Bisner
niikiis is een effectief communicatieplatform voor medewerkers. Gebruik niikiis om alle medewerkers van je organisatie te betrekken en de bedrijfscultuur op te bouwen. niikiis stimuleert de interactie tussen HR/manager-medewerker, medewerker-HR/manager en medewerker-medewerker, evenals de samenwerking en kennisdeling via kanalen en een chatbot-interface. Meer informatie over niikiis niikiis is een effectief communicatieplatform voor medewerkers voor interacties tussen HR/manager-medewerker, medewerker-HR/manager en medewerker-medewerker. Meer informatie over niikiis
BambooHR is het beste online HR-systeem voor het midden- en kleinbedrijf. Het cloudgebaseerde systeem biedt geïntegreerd volgen van sollicitanten (ATS), tools voor onboarding, e-handtekeningen, registratie van vrije dagen en prestatiebeheer, met eenvoudige rapportage en een handige mobiele app voor werknemers. BambooHR bevrijdt HR uit de spiraal van gegevensbeheer, waardoor het effectiever, efficiënter en menselijker wordt. Bel voor een demo en start een gratis proefversie. Het belangrijkste HRIS voor kleine en middelgrote bedrijven, met volgen van kandidaten, onboarding, e-handtekeningen, persoonlijke vrije tijd, prestaties, rapportage en een mobiele app.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebruikt en biedt een eenvoudige, veilige en productievere manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen. Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen.
Gratis te gebruiken. Glip is een berichten- en samenwerkingsapp die een enkele, uniforme teamwerkruimte biedt. Met behulp van Glip kunnen jij en je team sneller en effectiever werken, communiceren en samenwerken dan ooit tevoren. Het aantal e-mails, verspreide discussies en niet-gekoppelde hulpbronnen wordt drastisch gereduceerd als teams gesprekken, bestanden, taken en agenda's delen. Je teams zullen overal en altijd productiever zijn met hun favoriete apparaten, en dat alles in de Glip-teamwerkruimte. Samenwerkingsplatform gebouwd rond chatfunctionaliteit (video en tekst) met krachtige zoekcapaciteiten voor eenvoudige bestandsdetectie.
Je team verspilt 1/3 van de tijd aan e-mail. Glip, je samenwerkingssoftware, stelt je team in staat om meer dan 30% van de tijd terug te krijgen. Je hoeft dus geen extra mensen meer aan te nemen! Het aantal e-mails, verspreide discussies en niet-gekoppelde hulpbronnen wordt drastisch verminderd als teams gesprekken, bestanden, taken en agenda's delen. Je teams kunnen altijd en overal samenwerken door middel van hun favoriete apparaten - en dat allemaal binnen de samenwerkingssoftware voor je team. Bereik je bedrijfsdoelen terwijl je op afstand werkt met de efficiëntie van slimme samenwerkingstools.
Dit platform is het eerste alles-in-één platform in Australië voor HR, salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werkgevers en werknemers. Dankzij systeemeigen integratie voor XERO, MYOB en Keypay kun je intensieve administratieve taken stroomlijnen en meer tijd besteden aan de dingen die belangrijk voor je zijn. Meer dan 4500 Australische bedrijven gebruiken Employment Hero en gezamenlijk beheert het platform meer dan 125.000 werknemers. Bezoek de website voor meer informatie. Employment Hero is een cloudgebaseerd platform dat de tools biedt om personeel te werven en te beheren door intensieve administratietaken van beheerders te stroomlijnen.
Eén app voor meer dan 22 berichtendiensten WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK, Chat, Tinder en vele andere. Opmerking: One Chat is een samenvoeg-app, die alle berichtendiensten combineert. De ervaring zal 100% vergelijkbaar zijn met webuitbreiding van die diensten, met de volgende extra functies. Kenmerken: Plan berichten om ze op een gepland tijdstip te verzenden. Gebruik meerdere parallelle accounts van dezelfde service. Privacymodus. Mac-toepassing waarmee je berichten kunt verzenden op meerdere services en berichten kunt plannen die moeten worden verzonden.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren. Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Brosix is de perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming voor hun werknemerscommunicatie. Het gesloten netwerk en de P2P-versleuteling kunnen helpen bedrijven te beschermen tegen indringers en datalekken. Het Business-abonnement bevat app-functies en een scala aan ondernemingsfuncties zoals een privéteamnetwerk, gebruikersfunctiebeheer en nog veel meer. Het Premium-abonnement bevat alle beschikbare app- en ondernemingsfuncties plus geavanceerde beheerfuncties voor veilige communicatie. Veilige instant messaging-software voor werknemerscommunicatie biedt een privéteamnetwerk met een scala aan beheerfuncties.
Maak kennis met Jostle, een programma dat de communicatie afstemt en conversaties in alle richtingen binnen en tussen organisaties ondersteunt. Waarom? Omdat de werkplekken van vandaag gefragmenteerder zijn dan ooit: mensen zijn verspreid, er is meer informatie en er zijn meer manieren om te communiceren. Samenwerken gaat soms chaotisch en moeizaam. Veel tools beloven dit op te lossen, maar slagen daar niet in. Ze zijn zo ontworpen dat de communicatie alleen maar luid verloopt en dat het vinden van informatie lastig wordt. Daarom heeft het een betere manier ontworpen. Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform helpt je medewerkers om te communiceren.
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage bijhouden); - campagnes ( samenvoegingsbewerkingen); - opvolgherinneringen; - berichtsjablonen; - agenda-integraties; - contactverrijking; - gepland verzenden. Polymail is beschikbaar op macOS en iOS. Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking.
Realtime berichten en bestanden delen - Realtime berichten versturen zorgt voor directe besluitvorming. Bestanden van elk formaat kunnen via het chatvenster binnen enkele seconden worden gedeeld. Kanalen - Individuele kanalen kunnen worden gemaakt voor individuele teams of voor projecten, discussies of leuke chatrooms. Audio- en videogesprekken - Start audio/video-oproepen rechtstreeks vanuit je chatvenster. Veilige en doorzoekbare geschiedenis - Geavanceerde zoekfunctie stelt je in staat om elk bestand of stuk tekst in je chatgeschiedenis in seconden te zoeken en te vinden. Cliq helpt je te communiceren, samenwerken en consensus te bereiken zonder rompslomp. Blijf bij je team, waar je ook bent.
Notify your employees by phone call, text message and/or email in seconds with DialMyCalls message broadcasting. Our system lets you easily send a message to a group of people in seconds. Perfect for keeping your team informed of important events & issues; everything from meeting reminders, staffing changes, and in emergency situations. See why thousands of organizations rely on DialMyCalls, try it completely free today! Record and send messages to a list of phone numbers within seconds. Used by schools, churches, and non-profits and many other groups.
Een bekroond, beveiligd platform voor medewerkerscommunicatie dat betrokkenheid mogelijk maakt met de medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het platform wordt gebruikt door meer dan 350 merken in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth en Bosch. Met aangepaste integraties kun je jouw merk een boost geven met je eigen whitelabel app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Met dit bekroonde en beveiligde platform ervaar je 30% meer uitwisseling onder je niet-bureaugebonden werknemers. Maak slimmer verbinding met Speakap.
SocialChorus is het toonaangevende communicatieplatform voor werknemers dat bedrijven in staat stelt om als een eenheid te werken. Ze zijn van mening dat een bedrijf zo sterk is als zijn medewerkers, daarom is deze end-to-end oplossing gebouwd die elke werknemer kan bereiken, informeren en hem/haar op één lijn kan brengen met de organisatie. Werknemers kunnen voelen als een belangrijk onderdeel van iets dat groter is dan henzelf en ervaren waarde in werk dat goed wordt uitgevoerd. Communicators en leiders kunnen zich richten op de boodschap, terwijl het platform ervoor zorgt dat de content wordt geleverd. Cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van personeelsprocessen met prestatiebewaking, contentbeheer en meer.
Moderne communicatietool voor medewerkers, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's overal te bereiken met relevant nieuws, video's, berichten, enquêtes en ook meldingen in de app, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren, dan is Blink de ultieme app voor medewerkers. Moderne communicatietool voor medewerkers, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen in de app.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend. De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
LumApps is the next step in the evolution of the digital workplace. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G-Suite and other tools. As an employee communication tool, LumApps lets employees connect and collaborate to create a more efficient and engaged workforce. LumApps offers advanced design configuration capabilities that allows you to quickly build an intranet with full mobile functionality, complete with company branding, fully customized to the needs of your enterprise. LumApps Social Collaborative Intranet helps companies in all industries improve communications and much more. Lets get in touch!
GaggleAMP is an employee advocacy and engagement platform that helps businesses promote marketing campaigns, press opportunities, and events across all social media channels. We do this by providing a platform for employees to connect to brand messaging, internal communications, and content created by their company to post on social media. This aids in employee development, leveraging them as a thought leader in their space while increasing social selling and recruitment opportunities. GaggleAMP is an employee advocacy and engagement platform, helping businesses get more reach, engagement, and shares on social media.
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many leading brands, including Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar, and Columbia University. Our customers are improving productivity, increasing employee engagement, and reducing employee turnover. Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication
Social HorsePower is een eenvoudige planning van sociale media voor teams. De software kan je verkoopteam helpen met prospectie, je wervingsinspanningen stimuleren en je werknemers een stem geven op sociale media. Het voornaamste is dat SocialHP eenvoudig in te stellen, te gebruiken en betaalbaar is. Eenvoudige planning van sociale media voor teams. Word binnen enkele seconden sociaal met de gebruiksvriendelijke kalender met slepen-en-neerzetten-functionaliteit.
VidyoConnect is a meeting solution for team collaboration that speeds global alignment across your enterprise, allowing for better-informed decisions, faster responses and deeper trust. With a unified user experience across mobile, desktop and conference room endpoints, VidyoConnect delivers the consistency, rich features and ease of use that drive adoption. VidyoConnect is a meeting solution for team collaboration that speeds alignment across your enterprise.
Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning & security contractors. With touring and tracking features, Lighthouse provides complete visibility of distributed teams using beacon, GPS & other technologies. It monitors cleaning tasks & rotation loops or guard touring & patrols in real time. Lighthouse adds time- and money-saving capabilities to view, manage & simplify operations in the field to enhance customer service, operational efficiency, safety & risk reduction. Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning and security contractors.
Er gebeuren geweldige dingen als werknemers krijgen wat ze wensen op het werk. Ze zijn beter afgestemd op je missie, doel en waarden, gemotiveerder om harder (en slimmer) te werken en meer betrokken om je bedrijfsresultaten te verbeteren. Daarom heeft dit bedrijf het enige platform ontworpen waarmee je de juiste combinatie van erkenning voor werknemers, communicatie, enquêtes en kortingen kunt kiezen. En het geeft je volledige controle om een merkeigen platform te creëren dat echt de unieke geest van jouw bedrijf weerspiegelt. Reward Gateway's platform voor medewerkersbetrokkenheid combineert strategische erkenning, communicatie, enquêtes onder medewerkers en kortingen.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with Source intranet software. With 20 years of experience in building thriving workplaces for hundreds of organizations such as NASA, The Chicago White Sox, University of Washington, and the District of West Vancouver, Source supports teams by acting as the 'single source of truth'. Request a demo to see how Source can help you achieve your organizational goals. Source Intranet helps you to easily access and share company files, improves internal communication, productivity and employee moral.
Starmind unlocks employees collective intelligence and expertise to supercharge productivity, innovation and career development. Patented artificial intelligence identifies subject matter experts across enterprises, accesses undocumented knowledge and generates employee skill profiles that are the foundation for upskilling, re-skilling and workforce planning. Starmind has helped businesses worldwide gain over $1.4 billion as a result of productivity savings. Solving the talent, expertise and skill gap challenge by unlocking the collective intelligence and expertise of your organization.
The complete enterprise-grade, mobile-enabled, cloud-native communications service. Simplify operations, gain flexibility to scale, improve user support and reduce the cost of communications and collaboration for your business with an all-in solution that includes a cloud-based phone system, text messaging, chat, HD video and online collaboration. An advanced collaboration technology designed for all meeting needs including town halls, webinars and more. Enterprise-grade, mobile-enabled, cloud-native communications with cloud-based phone, chat, HD video and online collaboration.
Complete Work Management Platform for companies that need to control tasks, projects and processes. Minimize busywork and maximize profitability. A time-centered task, project and workflow management solution, complete with beautiful dashboards and powerful AI enabled reports.
Team on the Run (TOTR) is a communication platform for the digital transformation of enterprises. TOTR tracks tasks in real time, generates user defined reports, and adapts operational flow to enhance efficiency and is available on PC and on mobile. Team on the Run (TOTR) can provide an instant enterprise Communication and Collaboration solution with company directory, easy to set up user groups, multimedia functions and geolocation tracking Team on the Run is a business process communication total solution for enterprises with global network connectivity.
Smarp werknemerscommunicatie-app is een content hub voor interne en externe content van organisaties. Smarp helpt werknemers bij het opbouwen van hun opinieleiderschap en netwerken, en om op de hoogte te blijven van hun bedrijfs- en industrienieuws door het voor hen gemakkelijk te maken om de impact van goede content te ontdekken, te delen en te meten. De native mobiele apps van Smarp stellen bedrijven in staat content rechtstreeks naar de smartphones van hun werknemers te pushen, zodat werknemers altijd goed geïnformeerd en up-to-date zijn. De toonaangevende app voor medewerkerscommunicatie, belangenbehartiging en betrokkenheid.
RedFlag is the easiest way to distribute critical information. Our solution is an easy to use multi-channel employee communication software solution allowing you to deliver real time alerts and critical information to groups or individuals of any size via email, text messages, voice calls, social media, intranet, signage, and other endpoints. RedFlag can be used for emergency communications, internal message delivery, staffing notifications, and more. Employee communication solution allowing businesses to easily send voice, text, social, or email notifications for crisis situations.
Intradiems technology acts as an automated manager for contact center agents with rules that are triggered in real-time by actual service level conditions. The result is increased productivity and a highly measurable return on investment, with typically a 2x payback in the first year and a 3-5x return in subsequent years. Intradiem is powering over 1 billion automated actions annually and has saved its customers over $140 million in the past 2 years. The only workforce automation solution that increases efficiency while improving agent engagement and the customer experience.
ezTalks is specialized in providing reliable web conferencing and video conferencing solutions. It offers cloud and on-premise software with powerful features such as HD video/ audio Chat, IM, screen sharing, record and whiteboard, etc. It also offers high-quality video conferencing devices which are integrated with software and deliver the simple and ultimate meeting experience. ezTalks aims to make your meetings easier and more collaborative. Employee communication tool that offers web and video conferencing services to make meetings easy and collaborative.
Orion is the voice-first enterprise communication platform connecting frontline workers and teams and with AI-driven automation. Our global customers transform their workforce productivity and safety through Orions secure instant communications, AI Workflows, advanced location services, and software integrations of Orions cloud-native service. Voice-activated business communication and automation for the mobile, frontline workforce.
Bonfyre's suite of communications tools support your internal communications strategy with features that ensure each employee group gets the messages most important to them. Bonfyre helps businesses organize workers into communities, promoting higher engagement across teams. Bonfyre's suite of communications tools support your internal communications strategy with features that serves each employee.
Completely transform the way your front desk operates. Get right to the point with two-way business text messaging. Completely transform the way your front desk operates. Get right to the point with two-way business text messaging.
Engage employees with texting at scale. Increase response rates and employee engagement. Mass employee notifications that seamlessly transition into personalized 2-Way conversations with our unique "TrueDialog" feature. Hundreds of enterprise customers choose TrueDialog. Built for Big Business, Made Easy for Small Business. Enterprise-grade cloud-based SaaS solution. Mobile Apps. Multi-channel alert system. Robust SMS API. More Features. Half the Price. Increase Employee Engagement with SMS Texting Built for Big Business, Made Easy for Small Business. More Features. Half the Price.
Guardian Tracking currently helps over 1100 public safety organizations to ensure higher performance, create more consistent and accurate documentation, improve employee engagement and morale, and create a clear path for more empowered leaders. A leadership platform creating higher-performing organizations.
Xoxoday Empuls helps HR leaders and CXOs with workforce motivation, empowerment and collaboration. Empuls facilitates collaboration amongst employees with features such as feeds, groups and chats. Features like pulse surveys and feedback help with empowerment and rewards, recognition and gamification help with motivation. Empowers HR leaders and CXOs build an engaged and happy workforce. It can help manage internal communication, award workflows
Groupe.io helps organizations connect their entire workforce, including non-desk workers, and boost productivity with real-time communications, built-in engagement tools, role-specific apps, automation and AI-powered assistants, while also providing managers with clear views into work progress and workplace engagement. Groupe.io is an intelligent enterprise communication and productivity platform that connects desk and non-desk workers.
Simplifying Visual Communications ~ Vibe is a modern Visual Communication Platform that transforms the way organisations communicate with todays workforce. It seamlessly integrates into your digital workplace (I.e. SharePoint, Power BI, Yammer, Outlook, Google Sheets etc) and Social Media platforms (Facebook, Twitter, Instagram and LinkedIn) to automate information presented over; Large Format screens, Screensavers & Mobile Devices. We help organizations positively influence behaviors and organisational performance through effective internal communication
Actimo offers a fully customizable employee performance and engagement app with a suite of tools to keep your workforce informed, productive, and engaged. Main features are News & Information, Training & Development, Profiles, Social Walls, Pulse Surveys, One-on-Ones - with full insights in a unified company engagement and performance dashboard. Actimo is an employee performance and engagement app with everything you need to keep your workforce informed, productive, and engaged.
AlertMedia enables you to engage in secure, real-time, two-way interactions with your employees over any channel, to any device, anywhere in the world in a matter of seconds, not hours. Bridge your team to every event as it happens with reliable communications, immediately communicating critical events to specific employees or groups of people via text, voice, email, app push notifications, social, conference call, and custom channels. It's modern, reliable, and secure. Multi-channel emergency notification software that provides two-way messaging, integrated monitoring, and data-driven insights.
De software is ontworpen met de hedendaagse werkplek in het achterhoofd, waarbij e-mail wordt omzeild om werknemers echt te betrekken, waar ze ook zijn en welk apparaat ze ook gebruiken. Het bekroonde SnapComms-platform biedt effectieve tools die onmiddellijke aandacht krijgen, visuele kanalen die berichten tot leven brengen, en interactieve tools die de medewerkersbetrokkenheid aanmoedigen en 100% gelezen berichten opleveren. Ingebouwde functies zorgen ervoor dat medewerkers je berichten altijd en op het juiste moment zien, of je nu je werknemers wilt informeren of betrekken. Zorg ervoor dat medewerkers je berichten altijd en op het juiste moment zien, of je je werknemers nu wilt informeren of betrekken.
Designed to build voice applications in the cloud providing call control, voice conferencing, call recording, voice menus, and more. Designed to build voice applications in the cloud providing call control, voice conferencing, call recording, voice menus, and more.
Unified EAP that helps streamline all employee wellbeing- related processes through rewards, counseling, recognition & more. Unified EAP that helps streamline all employee wellbeing- related processes through rewards, counseling, recognition & more.
A pioneering frontline readiness platform for businesses that have a deskless, distributed frontline workforce. Use Disprz to onboard your frontline staff with gamified micro-learning modules, including videos, mobile-friendly flashcards, games and assessments. Conduct personalized induction programs, training, and town-halls virtually through interactive live modules. Communicate through a powerful chat functionality that is very secure and constantly track performance through smart analytics. A first of its kind frontline enablement & readiness platform to onboard, up-skill & train the deskless employees on a daily basis.
Developed for state-of-the-art dental and medical offices, Venga is the most flexible, feature-rich communication software available today. It streamlines your office, helping you communicate more clearly, more directly, and more discreetly than ever before. An intra-office communication system for dental, medical, eye-care, and chiropractic offices. Offers paging,messaging, and texting.
TeamedUp 2020 is a robust suite of essential communication and collaboration tools built on EOX Vantage¿s Enterprise Operating System, an all-in-one platform of unified cloud-based apps to efficiently and securely run your business. Full-functionality apps for Chat, Integrated Mail, Company Announcements and CRM make it easy for remote workers and dispersed team members to stay connected, share files and data, interact and keep informed and empowered. TeamedUp 2020 is available free during 2020. TeamedUp 2020 provides communication and collaboration tools on the Enterprise Operating System, free of charge for 2020.
SaaS Solution with modules for Applicant Tracking, Active Sourcing, Workforce Management, Attendance Tracking, Puls-Checks & Surveys, Employee Engagement, Health Risk Assessment, Onboarding & Exit, Performance Appraisal, Training Management, Talent Management and all "hot" HR Topics Premium HR Software with 15 modules covering Recruiting, HR Management and Performance with servers based in Germany
The opinion of employees is the companys most influential voice in social networks. However, how to involve this valuable asset in the social media strategy of the brand? The answer is BeAmbassador, the SaaS Platform that allows you to increase the organic reach of your brand in social media, attract talent to your company and boost you social sales through employees' social networks. BeAmbassador allows you to turn your employees into the best brand ambassadors.
In times of crisis, it is critical that your teams have access to information, resources, and company updates in real-time. Your frontline and deskless employees are typically the hardest to reach and communicate vital information to. In just one day, you can launch theEMPLOYEEapp to your employees, allowing you to send targeted alerts and push notifications to your teams for urgent updates, utilize read receipts to determine exactly who signed off on your emergency protocols, and more. theEMPLOYEEapp is an internal comms and engagement solution that gives workers fast and easy access to the information they need.
Managing employees is hard. Prospr At Work is easy. Built by people who manage people, Prospr is a SaaS-based workforce management suite for businesses with mobile, shift-based employees. Smarter Scheduling, Automated Shift Management, Communication Tools, Mobile Ticketing, Learning & Development & more, Prospr gives teams the tools to be most successful and run the best version of your business. People management, made easy. Smarter Scheduling, Communication Tools, Mobile Ticketing, Learning & Development - On-The Go.
iTacit is a frontline workforce communication app that enables employers to improve employee engagement by simplifying communication and making it easy to reach employees on their own devices. This eliminates the need for company-wide email systems while promoting an active, team-based environment. iTacit connects your workforce to better employee experience. From workforce communication, social engagement, training & onboarding, iTacit puts everything your front-line needs at their fingertips. iTacit¿s internal communications platform is the best all-in-one solution for distributed workforces, starting at $1.25/user*
The World's Most Frictionless Communication Hub. Pronto is a communication hub created for the everyday user. It connects people via chat and video, so they can learn faster, work smarter, and communicate seamlessly. Most of today's workforce either doesn't work at a desk, or works remotely. Pronto is designed mobile-first and keeps you connected right from your mobile phone, even when you're on the go. Experience the power of having your entire organization on one communication platform. Pronto makes it possible.
MediaPlatform Broadcaster is a platform built exclusively for the unique requirements of business broadcasting. Broadcasters unique content creation capabilities let companies take live webcasts to new levels, enabling producers to build nearly unlimited webcast templates that they can use to toggle during events between video, images and interactive elements. The result is an endless variety of dynamic experiences that event producers can use to keep viewers on the edge of their screens. Enterprise Live Streaming Platform for Premium Business Broadcasts
StaffCircle is a multi-channel internal communications platform to enhance employee engagement and create a unified company culture. Send internal communications with articles, surveys, and critical updates to reach your staff with the right message, on the right channel, at the right time. With useful features such dedicated channels, attaching tasks to important company notices, or resend notifications to anyone who hasn't read a message, you'll wonder how you ever got by without it. A multi-channel internal communications platform to enhance employee engagement and create a unified company culture.
Proze's award-winning SaaS Platform is in use by IC teams such as HULU, Gates Foundation, Boston Scientific and Allstate. Create highly personalized employee-email newsletters, alerts and more- where each piece of content is tailored based on role, department or interest. Embed video, podcasts, polls, quizzes and ratings. Measure communications with over 20 reports. Leverage calendars, workflow approvals and drag/drop email templates. Integrates with Active Directory and is fully GDPR compliant. SaaS IC email platform for multiple departments - with true embedded video, individualized employee personalization and deep analytics.
Workvivo is an employee communication platform designed to increase employee engagement and centralize internal communications. Through a familiar social experience, we help connect employees to their digital environment, to their organization and to each other, ensuring employees feel included and valued. Our technology and services are designed specifically to foster a sense of community and belonging so that employees feel that their work is valued and recognised. Workvivo is an employee communication platform designed to increase employee engagement and centralize internal communications.
SocialToaster makes it easy for alumni organizations of any size to engage their alumni ambassadors and encourage them to share school content to their personal social networks. Using artificial intelligence, the most engaging content is matched with the users most likely to share it. Ambassadors can then be rewarded and recognized for their efforts as part of your alumni engagement program. Find out why over 75 schools use SocialToaster develop deeper relationships with their alumni! SocialToaster is the premier alumni ambassador engagement tool, making it easy for ambassadors to share your digital content.
An employee communication and engagement mobile app platform for organizations of all sizes. An employee communication and engagement mobile app platform for organizations of all sizes.
Empower your workforce to communicate and collaborate better with Beezy, an intelligent workplace. By enhancing Microsoft 365 and SharePoint, Beezy promotes an intuitive collaborative work environment that's familiar for end-users. Employees can create, find, and engage with everything they need all in one place no matter where they are. The result is increased employee experiences and satisfaction, and less time implementing and training on multiple platforms. Beezy is a unique digital workplace designed specifically to enhance the Microsoft productivity stack and Sharepoint.
BOAST Groupware is the only business software platform that offers 15 fully integrated modules, with a single sign-on, that also integrates with your current apps thus providing a comprehensive simple to use solution. BOAST modules include: expenses, training, documents, projects, ticketing/cases, asset mgmt, conference, time sheets, CRM, sales opps, custom reports, workflows, password vault, contacts and also tracks time off. BOAST just makes work easier! Let BOAST simplify your job today. An all-inclusive business operations platform built for collaboration throughout your organization with 18 fully integrated modules.
AirMason is een eenvoudige online tool waarmee je moeiteloos een werknemershandboek voor je bedrijf kunt samenstellen. Met AirMason kunnen HR-teams aantrekkelijke werknemershandboeken maken, met mogelijkheden voor realtime updates en eenvoudig beheer. De handboeken zijn geoptimaliseerd voor mobiel gebruik, kunnen elektronisch worden ondertekend en hebben ingebouwde versiecontrole voor zakelijke klanten. Met de software voor werknemershandboeken van AirMason kun je moeiteloos digitale handboeken voor werknemers maken, distribueren, volgen en bijwerken.
Communication solution with intelligent routing technology that enables healthcare professionals to collaborate seamlessly. Communication solution with intelligent routing technology that enables healthcare professionals to collaborate seamlessly.
Netpresenter is a global leader in employee communications software trusted by the worlds biggest organizations such as Johnson & Johnson, TNT, George Washington University Hospital, Volkswagen and Neutrogena. Our unique and award-winning platform enables organizations to not only improve employee communications, but employee safety as well. Over 5 million users worldwide use Netpresenter on a daily basis across multiple digital channels: PC, TV, and mobile. Netpresenter is a global leader in employee communications software. Our award-winning platform is used by 5 million users worldwide.
Bring all of your employees together and measure performance through this employee advocacy and communications platform. Sociabble provides performance and lead tracking, gamification, content aggregation, moderation and sharing capabilities. Bring all of your employees together and measure performance through this employee advocacy and communications platform.
VIBBIO is a video creation and management platform. This professional, fun and easy video tool helps anyone turn marketing, HR, sales and internal communication messages into snappy, engaging videos in minutes - always fully branded - in any formats. The solution includes a large media library to store existing assets, as well as having integrated free stock, video and audio. The intuitive SaaS application guides you through a 3-step workflow, creating video as easy as making a powerpoint. Video creation is a powerful tool for sharing short and clear messages efficiently. VIBBIO is easy to use, with brand safeguarded.
Cocoom is het moderne contentcreatieplatform dat de manier waarop je communiceert in je bedrijf transformeert. Met de interne communicatietool kunnen alle medewerkers, van management tot operationeel personeel, dagelijkse memo's delen over visies, actieplannen, feedback en het leven van het bedrijf. Probeer Cocoom gratis tot 50 gebruikers. Vergeet groeps-e-mails, verloren nieuwsbrieven en vergeten berichten... Ontdek Cocoom: het kennisuitwisselingsplatform.
Citadel Team is de perfecte oplossing voor de vereenvoudiging van de communicatie binnen je team: directe chat, groepsgesprek, audioconferentie en één-op-één-oproep. Deel alle soorten bestanden zonder beperking (video, foto, doc)! De toepassing garandeert een hoog beveiligingsniveau en is in afwachting van elementaire kwalificatie door het Franse nationale bureau voor cybersecurity. Citadel Team is gebaseerd op robuuste technologieën en de savoir-faire van Thales om de beste communicatieservice voor professionals te bieden. Citadel Team is een onmiddellijke en betrouwbare communicatiedienst, ontwikkeld, gehost en beheerd door de Franse groep Thales.
Cloud or premise-based multi-modal employee communication by text, voice, and email for shift fill, punch, and absence reporting. Cloud or premise-based multi-modal employee communication by text, voice, and email for shift fill, punch, and absence reporting.
Simplify your communication thanks to the Assemble videoconferencing service, access your internal meetings and all your customer appointments in one click. Easily organize all your business meetings online: no delays, a fast and secure connection, and above all, no software to install to communicate. No more material, logistical or geographical obstacles, you are directly in contact with your contacts. All connections are secure, exchanges are encrypted. Secure videoconferencing made in France. Start a videoconference without software, with up to 100 participants.
Bekijk profiel
ARC Business Solutions Inc. is an established, customer-oriented information technology solution provider with proven abilities to incorporate people, technology specialization and business aspects into value-driven solutions. ARC Business Solutions Inc. is an established, customer-oriented information technology solution provider with proven abilities to inco
GuideSpark Communicate Cloud offerings include GuideSpark Communicate Cloud Platform, software that enables management, measurement, and orchestration of communication experiences that drive alignment and adoption of key programs. And, GuideSpark Communicate Journeys a templatized library of communication journeys, easily customized for content, topic, and brand, focused on key company initiatives like culture change, digital transformation, HR programs, and mergers and acquisitions. GuideSpark enables communication experiences that drive employee change and deliver positive business outcomes for key initiatives.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Whispir is a cloud-based communications platform that uses cutting edge technology to bring all your communications channels like email, SMS, voice and web chatting together in one easily accessible space. Packed with time-saving features and clever tools including a powerful API to integrate your data, you'll produce professional finishes, engage your audience, build your brand and make data-driven decisions with a click of a button. Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Überblick is an easy to use and well structured communication solution to keep remote teams informed and to coordinate tasks efficiently. Überblick can be used via web browser of mobile apps for Android and iOS and is independent of personal e-mail or telephone number. Uberblick was developed with focus on easy usability and especially to support companies with a combination of desk / non-desk workers in their day-to-day operative challenges. Überblick is a communication management platform which is enabling teams to effectively communicate and organise themselves.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Intelocate provides Workload optimization delivering immediate efficiency improvements for day-to-day activities tied to a location. One place for the status, communications, and files related to the issues, tasks, and projects for a location. Top-down visibility of performance information and trends via multiple lenses (head office, regional, national, and individual locations) creating actionable insights Bottom-up self-service access to communication, status, and information. A smarter way to manage multi-location operations.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Dynamic Signal is the leading Employee Communication and Engagement Platform, connecting organizations with their most valued asset their employees. The Dynamic Signal platform helps more than 350 companies, including Toyota, UPS, IBM, JPMorgan Chase, and Nestle Purina, reach five million employees to increase brand equity, reduce risk and grow their businesses. Dynamic Signal's Employee Communication and Engagement Platform connects organizations with their most valued asset their employees.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Free, safe, and private communication application for group chats, that includes data and analytics on each group member in the chat. Free, safe, and private communication application for group chats, that includes data and analytics on each group member in the chat.
(0 reviews)
Bekijk profiel
A secure team collaboration and document sharing platform. Every conversation, note, comment or document shared with your team or your customer is encrypted with a key that only you or your business has access to. A secure team collaboration and document sharing platform.
(0 reviews)
Bekijk profiel
SAMPARQ is a mobile application that transforms employees experience by enabling organizations to connect, communicate and engage their distributed workforce, be it desk or field employees. SAMPARQ has been developed to keep your workforce in loop & make sure they are always connected to organizations culture and vibe. SAMPARQ benefits its users to be a part of digital revolution and integrates exciting features on one platform. A mobile-app to increase coordination and communication between remote employees.
(0 reviews)
Bekijk profiel
In French only: A platform that enables employees and managers to better communicate together and develop their happiness at work. In French only: A platform that enables employees and managers to better communicate together and develop their happiness at work.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Visibly is an enterprise software as a service platform focussed on people and culture. Visibly supports organisations as they shift and shape their culture to adapt to internal and external challenges. This could be moving part or all of their workforce from office to home based, adjusting to a merger or acquisition, transitioning from one market or one location to another. Visibly gives organisations the insights and tools to adapt, survive and thrive, no matter the challenge. The world of work has changed...Visibly builds great cultures and high performing, engaged teams from anywhere.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Goalee is the all-in-one solution for keeping teams aligned, motivated and always performing at their best. It combines performance management and continuous employee engagement tools into a unique platform for managing objectives (OKRs), 1-on-1 and group conversations, real-time feedback, peer recognition and much more. Goalee Performance Engagement Software helps keep teams aligned, motivated and always performing at their best.
(0 reviews)
Bekijk profiel
StreetReader is the first curated communications platform for executives. StreetReader is a mobile-first service that complements email and fills the gap in executive communications. StreetReader organizes and structures important communications into a single repository that executives can intuitively access anytime. StreetReader is the first curated communications platform for executives.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Automate your employee communication by building engaging content, measuring performance, managing internal events and automated tasks. Automate your employee communication by building engaging content, measuring performance, and managing automated tasks.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Workstorm is the enterprise collaboration platform that gives teams the efficiency they need to do more work in less time. Built by professionals for professionals, the companys fully integrated, customizable collaboration platform combines workflow efficiency with data security. The platform combines all forms of communication including: messaging, email, video conferencing, calendar, screen sharing, and file sharing, to name a few. Workstorm combines a full video conference platform with the critical collaboration tools you need in a unified, secure solution.
(0 reviews)
Bekijk profiel
One employee-app for internal communication, training and measurements. One employee-app for internal communication, training and measurements.