92 resultaten
Waarom Capterra gratis is
ClosePlan is een verkoopuitvoeringsplatform dat B2B-verkoopteams van ondernemingen helpt aan geschikte mogelijkheden voor zaken. Meer informatie over ClosePlan
ClosePlan helpt bedrijfsverkooporganisaties hun opportunity-to-close-proces te optimaliseren. ClosePlan Deal Scorecards helpt verkoop beter te kwalificeren en biedt een gemeenschappelijke kwalificatietaal in je team. Met ClosePlan Relationship Maps kun je organigrammen bouwen met eenvoudig te gebruiken functionaliteit met slepen en neerzetten. ClosePlan Sales Playbooks maakt het je team gemakkelijk om je verkoopstrategie uit te voeren door hen door een best practice-reeks van evenementen te begeleiden op basis van je verkoopmethodologie. Meer informatie over ClosePlan

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Dreamdata.io is een toonaangevende tool voor B2B-attributie en omzetanalyse. Meer informatie over Dreamdata
Dreamdata.io is een toonaangevende tool voor B2B-attributie en omzetanalyse. De Dreamdata-technologie verzamelt, verenigt, schoont alle omzetgerelateerde gegevens op om een transparante, bruikbare analyse te presenteren van wat B2B-inkomsten stimuleert. Hiermee kunnen bedrijven inzicht krijgen in B2B-attributie en dit uitvoeren, de levensduur en waarde van advertenties inschatten, ROI van content meten, groei benchmarken, inkomsten voorspellen en beslissen welke inspanningen vervolgens moeten worden geschaald. Meer informatie over Dreamdata

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Een populair online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee je het klanttraject in kaart kunt brengen. Meer informatie over Miro
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 12 miljoen gebruikers wereldwijd. Verhoog de functieoverschrijdende afstemming met collaboratief in kaart brengen van het klanttraject. Breek silo's af en ondersteun gedistribueerde teams om strategieën sneller dan ooit op te bouwen, te herhalen en aan te nemen. Gebruik de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de samenwerking van je team productiever te maken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Een snelle manier om gebruikers te onboarden. Converteer meer klanten en verhoog de retentie. Meer informatie over Userflow
Een snelle manier om gebruikers te onboarden Je wilt de onboarding van gebruikers verbeteren, maar je ontwikkelaars zijn druk. Je conversiepercentage lijdt eronder. Met Userflow kan je hele team op maat gemaakte in-app-enquêtes, rondleidingen en checklists maken, zonder code. Converteer meer klanten en verhoog de retentie. Meer informatie over Userflow

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Avion helps product teams reduce risk and break down complexity by building backlogs that are tightly bound to core user journeys. Meer informatie over Avion
Avion is the #1 story mapping tool used by product teams. Break down complexity, build powerful user-focused backlogs and focus on outcomes over output. Avion integrates with the top backlog tools like Jira, Azure, GitHub and Trello. World-leading companies use Avion to plan their backlog and user journeys. Keep focused on your end-users and turn big ideas into working software. Meer informatie over Avion

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Une plateforme SaaS pour améliorer l'expérience client en analysant les émotions des clients dans les commentaires et en extrayant des Meer informatie over Qemotion
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une solution sémantique et émotionnelle pour analyser les avis de vos clients et collaborateurs à partir d'enquêtes, d'avis en ligne, etc. Notre outil d'analyse sémantique et émotionnelle vous permet d'identifier en un clic les étapes les plus commentées et critiques de votre parcours client. Meer informatie over Qemotion

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Hotjar is de tool die vragen over je gebruikers beantwoordt die traditionele analyse niet kan leveren. Verzamel de daadwerkelijke stem van je gebruikers.
Gebruik Heatmaps en Session Recordings om te begrijpen hoe gebruikers zich op je site gedragen. De inzichten die je van Hotjar krijgt, helpen je bij het prioriteren van hoe je je website ontwerpt en corrigeert om een beter klantentraject te bieden dat je uiteindelijk kan helpen conversies te verhogen. Meer informatie over Hotjar

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Registreer gegevens over gebruikersgedrag, segmenteer gebruikers en onderneem vervolgens actie via berichten, enquêtes en peilingen binnen de toepassing.
Pendo werd opgericht toen alumni van Rally, Google, Cisco en Red Hat hun gezamenlijke inzet combineerden om iets te creëren dat ze als productmanagers zelf graag hadden willen hebben: een eenvoudige manier om te begrijpen en te profiteren van wat echt de drijvende kracht achter het succes van een product is. Pendo heeft de missie om de ervaringen van de maatschappij met software te verbeteren, en doet dit door middel van krachtige analyses, gebruikersfeedback binnen de toepassing en contextuele begeleiding die is ontworpen om bedrijven te helpen de klantervaring binnen hun toepassingen te meten en te verbeteren. Meer informatie over Pendo

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
CardBoard helpt teams samen productideeën, gebruikerservaringen, klantreizen en meer te verkennen en visualiseren.
CardBoard is een internationale app voor het in kaart brengen van gebruikersverhalen. Werk in realtime samen met je team, zelfs als ze internationaal verspreid zijn. Gebruiksvriendelijk en helpt teamproducten te bouwen die klanten waarderen. Synchroniseer je boards met tools zoals Jira, Trello, Azure DevOps, VersionOne en Pivotal Tracker. Je boards blijven up-to-date wanneer je een wijziging aanbrengt. Ervaar wat je hebt gemist en probeer CardBoard. Meer informatie over CardBoard

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Onafhankelijke multi-touch attributie voor B2B, B2C en bureaus.
LeadsRx is een platform voor marketingattributie dat wordt gebruikt door B2B- en B2C-bedrijven en door marketingbureaus. Het systeem helpt marketeers te begrijpen hoe elk advertentiekanaal presteert in termen op het gebied van inkomsten en het werven van klanten. Teams die LeadsRx gebruiken, maximaliseren het rendement op advertentie-uitgaven door verspilde advertentie-uitgaven te verminderen, de conversieratio's te verbeteren en inzicht te krijgen in klantentrajecten. LeadsRx werkt over een brede selectie van marketingkanalen, waaronder digitaal, radio en tv. Meer informatie over LeadsRx

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met altijd geactiveerde opnamen, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en trechters.
Smartlook is een kwalitatieve analytics-oplossing voor web en mobiel die meer dan 300.000 bedrijven van elke omvang en uit alle sectoren helpt om de redenen achter gebruikersacties te verklaren. Waarom zeggen gebruiken op, of waarom gebruiken ze die bepaalde functie niet? Elimineer je giswerk: altijd geactiveerde bezoekersregistraties en heatmaps tonen werkelijk gebruikersgedrag, terwijl automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters trends in gedrag onthullen. Smartlook geeft niet alleen cijfers en grafieken, maar vertelt je ook waarom gebruikers zich zo gedragen. Meer informatie over Smartlook

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Contentsquare is toonaangevend op het gebied van digitale ervaring en analyse. Ontdek sessieherhaling, op zones gebaseerde heatmaps, trajectanalyse en meer.
De populaire Digital Experience Analytics Cloud van Contentsquare is een functierijk platform op ondernemingsniveau dat wordt gebruikt door meer dan 800 toonaangevende merken om verborgen klantgedrag te ontdekken en betere ervaringen te leveren. Capaciteiten zoals op zones gebaseerde heatmaps, trajectanalyse, sessieherhaling, impactkwantificering, AI-inzichten, 'struggle'-analyse en meer bieden unieke inzichten, visualisaties en aanbevelingen die teams in marketing, e-commerce, operationele activiteiten, producten, UX en analyse kunnen gebruiken om de klantervaring te optimaliseren en groei te stimuleren. Meer informatie over Contentsquare

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Een online platform voor het creëren van een uitstekende gebruikerservaring via technieken voor het in kaart brengen van klantentrajecten, persona's en impactmapping.
UXPressia is een online tool voor het in kaart brengen van het klantentraject, het creëren van persona's en impactkaarten. Het is een optimale balans tussen op stickers of tabellen gebaseerde oplossingen met een intuïtieve interface op basis van slepen en neerzetten en tal van aanpasbare functies. Met UXPressia ontwerp en lever je een uitzonderlijke ervaring aan je klanten. Visualiseer je klantentrajecten, creëer persona's, analyseer contactpunten in multi-channel interacties en nodig medewerkers uit om samen trajecten in kaart te brengen en online te delen. Meer informatie over UXPressia

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering vereist. Daarnaast is Lucky Orange gebruiksvriendelijk, klaar om out-of-the-box te gaan, en elk abonnement bevat volledige toegang tot al deze functies, waaronder dynamische heatmaps, gebruikersopnames, live chat, enquêtes en peilingen, conversietrechters, realtime dashboard en dagelijkse e-mailrapporten. Meer informatie over Lucky Orange

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
FullStory helpt bedrijven hun digitale ervaring op verschillende sites en apps te begrijpen, meten en verbeteren.
Het digitale ervaringsplatform van FullStory stelt bedrijven in staat om de digitale klantervaring op verschillende sites en apps continu te verbeteren. De kern van het FullStory-platform is een krachtig analysesysteem dat digitale interacties koppelt aan de statistieken die voor bedrijven het belangrijkst zijn. FullStory zoekt proactief de beste kansen om de digitale ervaring te optimaliseren, wat teams in staat stelt om problemen te begrijpen, prioriteit te geven aan oplossingen, fouten te verhelpen en de impact van die wijzigingen te meten. Meer informatie over FullStory

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Een modern platform voor klantervaringen waarmee bedrijven voor elke stap van het klanttraject gepersonaliseerde interacties kunnen creëren.
Een modern platform voor klantervaringen waarmee bedrijven voor elke stap van het klanttraject gepersonaliseerde interacties kunnen creëren, de betrokkenheid van het publiek kunnen vergroten en betere gegevens kunnen verzamelen. involve.me helpt gebruikers bij het moeiteloos maken en publiceren van leadpagina's en promoties voor leadacquisitie, quizzen en persoonlijkheidstests voor leadkwalificatie en -segmentatie, prijsberekeningen en digitale verkoopassistenten voor verkoopconversie en klanttevredenheidsonderzoeken voor het meten van de klantervaring. Meer informatie over Involve.me

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
INSIDE van Powerfront is omnichannel klantenservice software die online naadloos een persoonlijke beleving reproduceert.
Maak het online winkelen net zo persoonlijk als in een fysieke winkel met INSIDE, omnichannel klantenservice software die medewerkers de tools en gegevens biedt om online een persoonlijke winkelbeleving te reproduceren die naadloos tussen kanalen schakelt. Enkele van 's werelds toonaangevende merken gebruiken INSIDE om gemiddeld een conversiepercentage van 25-35%, en soms wel 48%, te bereiken met behulp van de livechat, chatbots, video-ondersteunde oplossingen voor personal shopping en livestreaming van de onderneming. Meer informatie over INSIDE

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Matomo is the leading open-source analytics solution. Make more informed decisions while ensuring data privacy and ownership.
Matomo is the leading open-source analytics solution free from data limitations. Make more informed decisions and enhance your customer experience while ensuring data privacy and ownership. Matomo is the trusted solution for over 1.5 million websites globally. Take back control of your data ownership and challenge the status quo. Meer informatie over Matomo

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Alles-in-één feedbackpakket met omnichannel distributie, visuele aanpassing en het maken van enquêtes tijdens het klantentraject.
Feedbackly is een alles-in-één feedbacktool die gedurende het gehele klantentraject feedback automatisch omzet in verkoop en groei. Maak aanpasbare enquêtes en publiceer ze tegelijkertijd op elk verkoop-/communicatiekanaal; analyseer vervolgens de reacties in dit toonaangevende dashboard en met een voor het klantentraject gespecialiseerde analysetool. Maak gebruik van het concept van het in kaart brengen van het klantentraject om de tevredenheidsniveaus nauwkeurig bij te houden. Gebruik dit inzicht vervolgens om goede zakelijke beslissingen te nemen. Meer informatie over Feedbackly

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Heap volgt automatisch elke gebruikersactie en elke klik, tik of veeg in je web- of iOS-app.
Heap Analytics is speciaal ontwikkeld voor middelgrote tot grote bedrijven. Heap legt automatisch alle gebruikersacties vast die op je site worden uitgevoerd. Er is geen IT-integratie vereist, het werkt kant-en-klaar uit de doos. Vergelijkbare tools, waaronder Mixpanel en Google Analytics, vereisen integratie en doorlopend onderhoud om gebruikersinteracties bij te houden. Meer informatie over Heap

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
WebEngage is een B2C multichannel tool voor marketing automation. Het helpt bij het verbeteren van gebruikersretentie en het genereren van conversies zonder grote uitgaven.
WebEngage is een full-stack marketingautomatiseringsplatform dat je een uniforme weergave van je gebruikers biedt via de reisdesigner. Je kunt complexe marketingcampagnes voor levenscyclus creëren met behulp van een eenvoudige slepen-en-neerzetten-interface op het WebEngage-dashboard. Gebruikersreizen kunnen worden ontworpen met behulp van specifieke regels die volledig zijn aangepast aan elk bedrijf en het soort gebruikersgebeurtenissen die zich in de loop van de levenscyclus van een gebruiker voordoen. Meer informatie over WebEngage

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Codevrije, self-service analyse die je de antwoorden geeft die je nodig hebt om je resources op de juiste manier in te zetten en de conversies op je site te verhogen.
Gegevens zijn geen doel op zich: je doel is meer conversies! Oribi helpt marketeers om bruikbare inzichten te krijgen, de volledige controle te krijgen over hun marketinginspanningen en impact, en slimmere beslissingen te nemen die resultaten opleveren. Met een extreem eenvoudige interface, een slim algoritme en de juiste reeks functies, maakt Oribi je volledig onafhankelijk van ontwikkelaars en analisten en het fungeert als je enige bron van waarheid om je marketinginspanningen te controleren, analyseren, optimaliseren en delen. Meer informatie over Oribi

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Vizury Engage360 is an AI-driven Omnichannel marketing platform that enables marketers to drive incremental conversions & conversations
Vizury Engage360 is an AI-driven Omnichannel marketing platform that optimizes the potential of each channel & delivers integrated user experiences across connected devices. It delivers high value user conversions by empowering marketers to seamlessly craft unique consumer journeys & enables timely decision-making across multiple touch-points powered by machine learning that learn & evolve real-time. The platform aims to bring efficiency in marketing spends by integrating CRM & paid channels. Meer informatie over Engage360

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Create customer journey maps, personas and stakeholder maps online. Collaborate and share journeys with peers and present to clients.
Journey mapping tools help you visualize your customer's experience. Digitizing your journey maps makes it easy to share, collaborate and export them to create professional presentations. Save time and scale journey mapping in your organization. Meer informatie over Smaply

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
A customer journey mapping tool to easily drag and drop and automate even the most complex user journeys across multiple channels.
Netcore’s customer journey mapping tool enables marketers to easily create marketing campaigns based on customer behavior and stages. With our drag and drop builder, even the most complex customer journeys can be mapped, automated, and optimized on the go by adding or removing stages. Netcore adapts to even the smallest behavioral changes to deliver contextual messages across your channels. Create dynamic journeys based on transactional data to make the right recommendations and increase ROI. Meer informatie over Netcore

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Software design tool with wireframing, process mapping, network diagramming, and visual modelling tools for agile software projects.
Visual Paradigm helps software development teams to capture correct requirements and transform them into accurate design, thus helping developers to build right software according to requirements.

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
The smart online tool for creating professional and powerful Customer Journey Maps that will improve your Customer Experience
The easy-to-use tool for creating powerful digital Customer Journey Maps, User Stories, Experience maps and Service Blueprints: Organize all your customer insights, data, solutions and ideas in one place. Present and share your maps for greater commitment and impact. Collaborate on maps IRL with remote teams for higher efficiency. Update and use your maps as change plans by using Custellence's unique status settings Meer informatie over Custellence

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Factors.AI is a Marketing Attribution and Customer Journey Analytics product.
Factors helps you get a holistic view of your sales and marketing funnel - covering every touchpoint across ad interactions, website visits, e-book downloads, webinars, and sales activities. Our self-serve interface, multi-touch attribution models, AI-powered analytics engine, and template library eliminate the need for hero analysts and complex spreadsheet analytics Meer informatie over Factors.ai

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Piwik PRO: Analytics, Tag Manager, Personalization, Customer Data Platform, GDPR Consent Manager and Custom Reports.
Piwik PRO is the first privacy-oriented alternative to Google Analytics. Created in 2013, Piwik PRO Analytics Suite allows for tracking web, app, product and intranet behavior of users. The platform ensures compliance with strict EU, US, Chinese and Russian data protection laws, including the General Data Protection Regulation (GDPR) and the Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA). Meer informatie over Piwik PRO

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Boomtown is the Customer Experience Management company. We help enterprises deliver exceptional customer experiences.
Boomtown is the Customer Experience Management company. We help enterprises and their partner ecosystems deliver exceptional customer experiences with complete visibility and precise control. The Boomtown Platform (“CXMEngine”) includes pre-built CRM connectors, experience orchestration and automation tools, as well as knowledge delivery and integrated communication solutions in one seamless platform. Meer informatie over CXMEngine

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Untangle your digital plans, allow users and developers to work out together what jobs your app will do, and how it will do them.
Untangle your digital plans, allow users and developers to work out together what jobs your app will do, and how it will do them. Only build what supports your business strategy. See the relative complexities and create realistic expectations. Iterate faster by testing ideas in an easy to understand model before committing to code. Free tier to get started. Meer informatie over Primary

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
With DemandJump you will see what consumers are doing, see what your competitors are doing, and see what you should be doing next.
DemandJump removes the blindspots from digital marketing by revealing more of the customer journey and competitive landscape than you could ever see before. #1 See what consumers are doing - not just which ad they click on, but the websites they visit, the searches they conduct along the path to purchase, and more. #2 See what competitors are doing - where theyre showing up, whats driving their traffic, the content/ads they use, and how you compare. #3 See what you should be doing next. Meer informatie over DemandJump

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
CX platform helping you listen, interpret & act on customer/operational data. Drive change, increase efficiency, improve outcomes.
Customizable CX intelligence platform providing teams with insights needed to drive action. Listen to customers with surveys, social media monitoring, mystery shop programs, third-party data. Interpret data with BI reporting, predictive analytics, sentiment analysis. Take action with automated workflows, patent-pending Action Campaign Technology, Case management, Forms Automation Software. We don't just give you tools, we apply best practices & manage high-value actions in your CX program. Meer informatie over LiaCX

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Centralpoint's recognized by Gartner as a Digital Experience Platform; for learning management, and career development
Centralpoint Pathways show them where they are and what is left to complete the journey. This includes single sign on (AD/SAML) for a personalized roadmap for each user, including learning management and gamification to show where they stand. Let us build a live functional prototype around your many journey points to show you what we mean Meer informatie over Centralpoint

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Cloud-based suite that enables businesses study consumer behavior via review management, social media analysis, journey mapping, etc.
Cloud-based suite that enables businesses study consumer behavior via review management, social media analysis, journey mapping, etc.

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Keep your entire marketing team happy, in one platform. Your people, processes and assets can finally live together.
Cooperate allows your entire team to plan and collaborate on all their marketing activities and assets, from one platform. Get oversight of your activity, campaigns and workload with a shareable marketing calendar. Establish an effective, standardised workflow that increases productivity. At each level of the marketing organisation, Cooperate helps team members to be crystal clear on priorities, better manage their time, all while providing clarity to the wider team. Meer informatie over Cooperate

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Twik personaliseert automatisch websites om het behoud van conversies te vergroten en creëert automatisch een boeiende ervaring voor iedereen.
Twik personaliseert automatisch websites om conversies en retentie te verhogen. Op basis van unieke algoritmen voor machine learning die in staat zijn om geanonimiseerde bezoekers, sitestructuren en verkeer te begrijpen, biedt Twik je bezoekers op maat gemaakte inhoud en berichten en creëert het een boeiende ervaring voor alle gebruikers. Twik werd aangekondigd als een van de veelbelovende startups voor klantenervaring, benoemd tot een van de 100 beste startups in Europa, evenals een van de 5 van de beste marktverstorende startups. Meer informatie over Twik

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Weezmo offers retailers a unique, AI-based engagement solution using interactive, digital receipts.
Weezmo offers a unique, AI-based engagement solution using interactive, digital receipts. The digital receipt enables you to connect with in-store customers and engage with them post-purchase. Weezmo's omnichannel marketing platform uses AI to connect in-store data from your POS with online marketing activities, enabling you to increase engagement, maximize conversions and grow revenue. Weezmo also lets you measure the true impact of online marketing activities on in-store and online revenue. Meer informatie over Weezmo

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Multi-touch attributie, geïntegreerd met Google Analytics. Bruikbare inzichten zoals voorgestelde advertentie-uitgaven en een incrementaliteitsindex.
Multi-touch attributie, geïntegreerd met Google Analytics. Odyssey levert je bruikbare inzichten zoals voorgestelde advertentie-uitgaven en een incrementaliteitsindex. Na het importeren van je kostengegevens kun je je onder- of overbestedingen per kanaal, campagne, trefwoord, etc. bekijken. Installatie kan binnen een dag worden gedaan. Meer informatie over Odyssey Attribution

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
MikMak provides eCommerce marketing analytics and eCommerce enablement software to accelerate online sales for brands.
MikMak is the leading global platform for eCommerce acceleration for multichannel brands and provides analytics and eCommerce enablement software to help product manufacturers and CPG companies understand their consumers' online behavior, determine the best use of marketing dollars, and drive online sales. Meer informatie over MikMak

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps.
SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps. SatisMeter is een multichannel platform dat het klantenbehoud verbetert door binnen de app feedback te verzamelen met behulp van het NPS (Net Promoter System). Het is een onmisbare tool voor SaaS, gebruikersplatforms en e-commercebedrijven. Dankzij een onopvallende en lichtgewicht enquêtewidget is het gemiddelde responspercentage maar liefst 35%. Degenen die de voorkeur geven aan e-mail kunnen elke e-mailsoftware gebruiken. Meer informatie over SatisMeter

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Magnews is the one-stop-shop solution for managing Customer Journey and improving Customer Value.
Magnews is the one-stop-shop solution for managing Customer Journey and improving Customer Value, from overall Strategy definition to single activities and campaign Execution, passing from Journey Design, in a continuous cycle of measurement and improvment. Magnews empowers marketing and sales teams to work together to acquire, convert, grow, engage and reactivate Customers and incrementing their value for the Brand. Meer informatie over magnews

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
A WTB solution that connects customers with products, enabling the conversion and understanding of consumer shopping behavior
Where to Buy makes brands shoppable across all possible media touchpoints to drive sales and optimize the customer experience. Track the effectiveness of these touchpoints and their impact on the customer's journey based on detailed actionable insights. Powerful data & insights include: full cart visibility, receipt level data, widget, and campaign performance to measure marketing ROI. Ratings & Review, Product Bundling & Recipe, global reach with local precision. Meer informatie over Where to Buy

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
GhostDraft empowers insurers to create better customer experiences, greater efficiency and more agility through advanced CCM.
Meet your customers changing needs with the leading digital engagement technology for top insurers. Our advanced customer communication and document automation solutions integrate into your business to create better experiences, greater efficiency and more agility across any platform. Meer informatie over GhostDraft Studio

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
JourneyLabs helps organizations rapidly develop and deploy automated digital engagement through real-time insights & intelligent design
JourneyLabs helps organizations in healthcare and the workplace rapidly develop and deploy automated digital engagement influenced by real-time customer experience and insights. This cloud-based transformative technology platform uses no-code intelligent journey design. Meer informatie over JourneyLabs

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Product analytics and engagement platform. Find most used features, friction points, users cohorts and application performance impact.
Product analytics and engagement platform. Find most used features, friction points, users cohorts and application performance impact.

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
TheyDo helps to scale journey and opportunity management across teams.
Manage journeys like you manage products. With TheyDo, experience-led teams (CX, UX, Research, Product) can manage all journeys in one place. Featuring a collaborative journey management experience, opportunity prioritization engine, and world-class support, TheyDo is cloud journey management software you’ll want to use to manage and track customer experience from insight to implementation. It’s not what your customers say, it’s what they do. Meer informatie over TheyDo

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Helpt je een geweldige klantervaring te leveren door visualisering van klanttrajecten, teamsamenwerking en krachtige rapportage.
De Customer Journey Mapping Innovation Award voor 2018 werd uitgereikt aan CFN Insight, het toonaangevende platform voor trajectmapping om bedrijven te helpen bij het volgen, beheren en verbeteren van het klantentraject. CX is bezig de belangrijkste merkdifferentiator en indicator voor langdurig bedrijfssucces te worden. Naast eenvoudige trajectmaps helpt CFN Insight bedrijven bij het identificeren, prioriteren, beheren en uitvoeren van de meest impactvolle acties die bedrijven helpen om marktleidende ervaringen en verbeterde financiële resultaten te leveren. Meer informatie over CFN Insight

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Digital intelligence cloud that helps businesses drive marketing pursuits basis customer-centric insights and analysis.
Digital intelligence cloud that helps businesses drive marketing pursuits basis customer-centric insights and analysis.

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools
Dynata Insights Platform is a single end-to-end solution to address all your insights and advertising needs.
Powered by the worlds largest first-party permissioned dataset, Dynata Insights Platform is a single end-to-end solution to address all your insights and advertising needs. It provides seamless access to a wide range of solutions and services to simplify the research process and increase efficiencies. The platform enables researchers and marketers to build actionable insights, drive marketing campaigns at scale, and measure campaign effectiveness with Dynatas connected data solutions. Meer informatie over Dynata Insights Platform

Functies

  • Gedragsanalyse
  • Klantprofielen
  • Sjablonen
  • Actiebeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Samenwerkingstools