Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Customer journey mapping tools
Customer journey mapping tools maken het mogelijk om klantervaringen te visualiseren en te analyseren via alle contactmomenten en kanalen. Met deze software wordt het voor bedrijven gemakkelijker om de eigen klantreis vanuit het perspectief van de klant te zien. Gebruik Capterra om de juiste customer journey mapping software voor jouw bedrijf of organisatie in België te vinden. Meer informatie Minder informatie
Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie Customer journey mapping tools met de meeste reviews van onze gebruikers
Filterresultaten (51)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Prijsopties
51 resultaten
Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en betrokkenheid te verbeteren door middel van contextuele content binnen de app.
Meer informatie over Whatfix
Whatfix is een toonaangevend platform voor digitale acceptatie, waarmee bedrijven hun gebruikers moderne en eenvoudige on-boarding, effectieve training en betere ondersteuning kunnen bieden door middel van contextuele content die op het vereiste moment wordt weergegeven. Whatfix activeert softwareoplossingen door ongelooflijke eenvoud, intuïtiviteit en personalisatie te bieden. Verschillende Fortune 500-bedrijven over de hele wereld vertrouwen op Whatfix om een snel rendement op hun technologische investeringen te garanderen en de betrokkenheid en productiviteit van gebruikers te stimuleren.
Meer informatie over Whatfix
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Omnichannel platform voor het in kaart brengen van klanttrajecten dat is ontworpen om bedrijfsgroei te stimuleren en klantloyaliteit te belonen.
Meer informatie over smpl.
Omnichannel platform voor het in kaart brengen van klanttrajecten dat is ontworpen om bedrijfsgroei te stimuleren en klantloyaliteit te belonen.
Bouw een naadloos klantentraject op dat gedrag en loyaliteit aan je merk beloont door op het juiste moment te handelen voor de juiste klant met de on-site scenario's, aanbevelingswidget, maattabel en tools voor webpush en e-mailmarketing.
Het platform maakt aangepaste scenario's en widgets die specifiek zijn voor jouw behoeften. Er is een panel beschikbaar voor gebruik en meer dan 20 sjablonen zijn onmiddellijk beschikbaar.
Meer informatie over smpl.
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Een snelle manier om gebruikers te onboarden. Converteer meer klanten en verhoog de retentie.
Meer informatie over Userflow
Een snelle manier om gebruikers te onboarden
Je wilt de onboarding van gebruikers verbeteren, maar je ontwikkelaars zijn druk. Je conversiepercentage lijdt eronder.
Met Userflow kan je hele team op maat gemaakte in-app-enquêtes, rondleidingen en checklists maken, zonder code.
Converteer meer klanten en verhoog de retentie.
Meer informatie over Userflow
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Staffino is een platform voor ervaringsbeheer dat een breed scala aan modules biedt voor complex CX- en EX-beheer.
Meer informatie over Staffino
Staffino is een platform voor het beheer van klant- en werknemerservaringen met een sterke wereldwijde aanwezigheid, met klanten in meer dan 30 landen en in uiteenlopende sectoren. Het geavanceerde online platform is ontwikkeld om te concurreren met 's werelds toonaangevende CEM-platforms en biedt een gebruiksvriendelijke en visueel aantrekkelijke interface voor het verzamelen en beheren van feedback van klanten en werknemers.
Meer informatie over Staffino
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen.
Meer informatie over Mailchimp
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten.
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met meer dan 95.000 betalende klanten verspreid over 179 landen, worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is.
Meer informatie over Pipedrive
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Een populair online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee je het klanttraject in kaart kunt brengen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Verhoog de functieoverschrijdende afstemming met collaboratief in kaart brengen van het klanttraject. Breek silo's af en ondersteun gedistribueerde teams
om strategieën sneller dan ooit op te bouwen, te herhalen en aan te nemen.
Maak gebruik van de diepgaande integraties en meer dan 250 vooraf gemaakte sjablonen om binnen enkele seconden samen te werken.
Meer informatie over Miro
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Krachtige, gebruiksvriendelijke software voor marketing automation die gekwalificeerde leads helpt genereren en marketinguitgaven vertaalt naar omzet.
Marketo is een toonaangevend platform voor marketing automation met een scala aan capaciteiten voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen in verschillende sectoren. Enkele veelvoorkomende functies omvatten e-mailmarketing, nurturing, SEO, bestemmingspagina's, beoordeling en analyse, terwijl andere edities geavanceerde functies bieden, zoals personalisatie van websites, mobiele betrokkenheid, sociale en web-retargeting. Doorsneeklanten omvatten zowel B2C- als B2B-merken van elke omvang.
Meer informatie over Marketo Engage
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Hotjar is de tool die vragen over je gebruikers beantwoordt die traditionele analyse niet kan leveren. Verzamel de daadwerkelijke stem van je gebruikers.
Gebruik Heatmaps en Session Recordings om te begrijpen hoe gebruikers zich op je site gedragen. De inzichten die je van Hotjar krijgt, helpen je bij het prioriteren van hoe je je website ontwerpt en corrigeert om een beter klantentraject te bieden dat je uiteindelijk kan helpen conversies te verhogen.
Meer informatie over Hotjar
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Registreer gegevens over gebruikersgedrag, segmenteer gebruikers en onderneem vervolgens actie via berichten, enquêtes en peilingen binnen de toepassing.
Pendo werd opgericht toen alumni van Rally, Google, Cisco en Red Hat hun gezamenlijke inzet combineerden om iets te creëren dat ze als productmanagers zelf graag hadden willen hebben: een eenvoudige manier om te begrijpen en te profiteren van wat echt de drijvende kracht achter het succes van een product is. Pendo heeft de missie om de ervaringen van de maatschappij met software te verbeteren, en doet dit door middel van krachtige analyses, gebruikersfeedback binnen de toepassing en contextuele begeleiding die is ontworpen om bedrijven te helpen de klantervaring binnen hun toepassingen te meten en te verbeteren.
Meer informatie over Pendo
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering vereist. Daarnaast is Lucky Orange gebruiksvriendelijk, klaar om out-of-the-box te gaan, en elk abonnement bevat volledige toegang tot al deze functies, waaronder dynamische heatmaps, gebruikersopnames, live chat, enquêtes en peilingen, conversietrechters, realtime dashboard en dagelijkse e-mailrapporten.
Meer informatie over Lucky Orange
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
CardBoard helpt teams samen productideeën, gebruikerservaringen, klantreizen en meer te verkennen en visualiseren.
CardBoard is een internationale app voor het in kaart brengen van gebruikersverhalen. Werk in realtime samen met je team, zelfs als ze internationaal verspreid zijn. Gebruiksvriendelijk en helpt teamproducten te bouwen die klanten waarderen.
Synchroniseer je boards met tools zoals Jira, Trello, Azure DevOps, VersionOne en Pivotal Tracker. Je boards blijven up-to-date wanneer je een wijziging aanbrengt.
Ervaar wat je hebt gemist en probeer CardBoard.
Meer informatie over CardBoard
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren.
Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt:
minder verlies van leads;
intelligente prioritering van leads;
geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen;
gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse.
Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren.
Meer informatie over LeadSquared
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Onafhankelijke multi-touch attributie voor B2B, B2C en bureaus.
LeadsRx is een platform voor marketingattributie dat wordt gebruikt door B2B- en B2C-bedrijven en door marketingbureaus. Het systeem helpt marketeers te begrijpen hoe elk advertentiekanaal presteert in termen op het gebied van inkomsten en het werven van klanten. Teams die LeadsRx gebruiken, maximaliseren het rendement op advertentie-uitgaven door verspilde advertentie-uitgaven te verminderen, de conversieratio's te verbeteren en inzicht te krijgen in klantentrajecten. LeadsRx werkt over een brede selectie van marketingkanalen, waaronder digitaal, radio en tv.
Meer informatie over LeadsRx
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met altijd geactiveerde opnamen, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en trechters.
Smartlook is een kwalitatieve analytics-oplossing voor web en mobiel die meer dan 300.000 bedrijven van elke omvang en uit alle sectoren helpt om de redenen achter gebruikersacties te verklaren. Waarom zeggen gebruiken op, of waarom gebruiken ze die bepaalde functie niet? Elimineer je giswerk: altijd geactiveerde bezoekersregistraties en heatmaps tonen werkelijk gebruikersgedrag, terwijl automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters trends in gedrag onthullen. Smartlook geeft niet alleen cijfers en grafieken, maar vertelt je ook waarom gebruikers zich zo gedragen.
Meer informatie over Smartlook
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Contentsquare is toonaangevend op het gebied van digitale ervaring en analyse. Ontdek sessieherhaling, op zones gebaseerde heatmaps, trajectanalyse en meer.
De populaire Digital Experience Analytics Cloud van Contentsquare is een functierijk platform op ondernemingsniveau dat wordt gebruikt door meer dan 800 toonaangevende merken om verborgen klantgedrag te ontdekken en betere ervaringen te leveren.
Capaciteiten zoals op zones gebaseerde heatmaps, trajectanalyse, sessieherhaling, impactkwantificering, AI-inzichten, 'struggle'-analyse en meer bieden unieke inzichten, visualisaties en aanbevelingen die teams in marketing, e-commerce, operationele activiteiten, producten, UX en analyse kunnen gebruiken om de klantervaring te optimaliseren en groei te stimuleren.
Meer informatie over Contentsquare
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers.
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring.
Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten.
Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen.
Meer informatie over SurveySparrow
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Een online platform voor het creëren van een uitstekende klantervaring via technieken voor het in kaart brengen van klantentrajecten, persona's en impactmapping.
UXPressia is een online tool voor het in kaart brengen van het klantentraject, het creëren van persona's en impactkaarten. Het is een optimale balans tussen op stickers of tabellen gebaseerde oplossingen met een intuïtieve interface op basis van slepen en neerzetten en tal van aanpasbare functies.
Met UXPressia ontwerp en lever je een uitzonderlijke ervaring aan je klanten. Visualiseer je klantentrajecten, creëer persona's, analyseer contactpunten in multi-channel interacties en nodig medewerkers uit om samen trajecten in kaart te brengen en online te delen.
Meer informatie over UXPressia
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Alles-in-één oplossing die het je gemakkelijk maakt om je website te bewaken.
Alles-in-één oplossing die het je gemakkelijk maakt om je website te bewaken.
Meer informatie over Pingdom
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Segment is de laatste integratie die je ooit zult uitvoeren. Vereenvoudig het verzamelen van gegevens met één API en integreer meer dan 200 tools met een druk op de knop.
Met Segment is het een fluitje van een cent om gegevens te verzamelen van elk klantencontactpunt en die gegevens door te sturen naar elke tool, zonder dat je elke keer een nieuwe API moet leren, testen of implementeren.
Meer dan 15.000 bedrijven, groot of klein, kiezen voor Segment om meer uit hun gegevens te halen.
Meer informatie over Segment
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
FullStory helpt bedrijven hun digitale ervaring op verschillende sites en apps te begrijpen, meten en verbeteren.
Het digitale ervaringsplatform van FullStory stelt bedrijven in staat om de digitale klantervaring op verschillende sites en apps continu te verbeteren.
De kern van het FullStory-platform is een krachtig analysesysteem dat digitale interacties koppelt aan de statistieken die voor bedrijven het belangrijkst zijn. FullStory zoekt proactief de beste kansen om de digitale ervaring te optimaliseren, wat teams in staat stelt om problemen te begrijpen, prioriteit te geven aan oplossingen, fouten te verhelpen en de impact van die wijzigingen te meten.
Meer informatie over FullStory
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Een modern platform voor klantervaringen waarmee bedrijven voor elke stap van het klanttraject gepersonaliseerde interacties kunnen creëren.
Een modern platform voor klantervaringen waarmee bedrijven voor elke stap van het klanttraject gepersonaliseerde interacties kunnen creëren, de betrokkenheid van het publiek kunnen vergroten en betere gegevens kunnen verzamelen. involve.me helpt gebruikers bij het moeiteloos maken en publiceren van leadpagina's en promoties voor leadacquisitie, quizzen en persoonlijkheidstests voor leadkwalificatie en -segmentatie, prijsberekeningen en digitale verkoopassistenten voor verkoopconversie en klanttevredenheidsonderzoeken voor het meten van de klantervaring.
Meer informatie over Involve.me
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Knappe koppen denken samen. Collaboard is een prachtig online whiteboard voor samenwerking op afstand.
Verkort de afstanden en laat je team snel samenwerken, waar ze ook zijn en vanaf elk apparaat. Met Collaboard kun je dit nu werkelijkheid maken.
Collaboard is een online whiteboard-oplossing voor realtime samenwerking. Met Collaboard worden online vergaderingen productiever, creatiever, interactiever en leuker.
Collaboard is een product uit Zwitserland met een extreem hoog gegevensbeveiligingsniveau en verschillende hostingopties.
Je kunt gratis beginnen met Collaboard.
Meer informatie over Collaboard
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
GetFeedback is een populaire feedbackoplossing voor Salesforce. Sluit al je klantenenquêtes naadloos aan voor bruikbare inzichten.
Met GetFeedback voor Salesforce kun je automatisch feedback van klanten verzamelen op kritieke contactpunten in het klantentraject. Breng meer context in je enquêtes en stuur feedback naar Salesforce, zodat je waardevolle klantstatistieken zoals NPS, CSAT of CES kunt meten en intelligente actie kunt ondernemen om je klantervaring te verbeteren. Klanten van GetFeedback zien een toename van 240% in responspercentages en 7x snellere implementatie dan andere klantenenquêteplatforms.
Meer informatie over GetFeedback
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Dreamdata.io is een toonaangevende tool voor B2B-attributie en omzetanalyse.
Dreamdata is een B2B-platform voor opbrengstentoewijzing waarmee je succes kunt opbouwen, herhalen en schalen. Het Dreamdata-platform verzamelt alle go-to-market-gegevens, voegt ze samen en schoont ze op om de end-to-end B2B-klanttrajectkaart te visualiseren.
Met het in kaart brengen van klanttrajecten van Dreamdata kunnen bedrijven de impact van elk contact tijdens klanttrajecten analyseren en identificeren welke activiteiten werken en wanneer.
Meer informatie over Dreamdata
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
INSIDE van Powerfront is omnichannel klantenservice software die online naadloos een persoonlijke beleving reproduceert.
Maak het online winkelen net zo persoonlijk als in een fysieke winkel met INSIDE, omnichannel klantenservice software die medewerkers de tools en gegevens biedt om online een persoonlijke winkelbeleving te reproduceren die naadloos tussen kanalen schakelt.
Enkele van 's werelds toonaangevende merken gebruiken INSIDE om gemiddeld een conversiepercentage van 25-35%, en soms wel 48%, te bereiken met behulp van de livechat, chatbots, video-ondersteunde oplossingen voor personal shopping en livestreaming van de onderneming.
Meer informatie over INSIDE
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Opnemen, opnieuw afspelen en analyse, web- en mobiele app-sessies om te begrijpen wat klanten/bezoekers doen met jouw digitale kanalen en waarom.
Opnemen, opnieuw afspelen en analyse, web- en mobiele app-sessies om te begrijpen wat klanten/bezoekers doen met jouw digitale kanalen en waarom.
Meer informatie over Glassbox
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Heap volgt automatisch elke gebruikersactie en elke klik, tik of veeg in je web- of iOS-app.
Heap Analytics is speciaal ontwikkeld voor middelgrote tot grote bedrijven. Heap legt automatisch alle gebruikersacties vast die op je site worden uitgevoerd. Er is geen IT-integratie vereist, het werkt kant-en-klaar uit de doos. Vergelijkbare tools, waaronder Mixpanel en Google Analytics, vereisen integratie en doorlopend onderhoud om gebruikersinteracties bij te houden.
Meer informatie over Heap
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Alles-in-één feedbackpakket met omnichannel distributie, visuele aanpassing en het maken van enquêtes tijdens het klantentraject.
Feedbackly is een alles-in-één feedbacktool die gedurende het gehele klantentraject feedback automatisch omzet in verkoop en groei. Maak aanpasbare enquêtes en publiceer ze tegelijkertijd op elk verkoop-/communicatiekanaal; analyseer vervolgens de reacties in dit toonaangevende dashboard en met een voor het klantentraject gespecialiseerde analysetool.
Maak gebruik van het concept van het in kaart brengen van het klantentraject om de tevredenheidsniveaus nauwkeurig bij te houden. Gebruik dit inzicht vervolgens om goede zakelijke beslissingen te nemen.
Meer informatie over Feedbackly
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
WebEngage is een B2C multichannel tool voor marketing automation. Het helpt bij het verbeteren van gebruikersretentie en het genereren van conversies zonder grote uitgaven.
WebEngage is een full-stack marketingautomatiseringsplatform dat je een uniforme weergave van je gebruikers biedt via de reisdesigner. Je kunt complexe marketingcampagnes voor levenscyclus creëren met behulp van een eenvoudige slepen-en-neerzetten-interface op het WebEngage-dashboard. Gebruikersreizen kunnen worden ontworpen met behulp van specifieke regels die volledig zijn aangepast aan elk bedrijf en het soort gebruikersgebeurtenissen die zich in de loop van de levenscyclus van een gebruiker voordoen.
Meer informatie over WebEngage
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Leadoo, het door leads gestuurde marketingplatform, verandert je passieve websitebezoekers op interactieve en vriendelijke manieren naar gekwalificeerde leads.
Leadoo is gebouwd voor één doel: resultaten. Het heeft alles wat je nodig hebt om je marketingprestaties naar een hoger niveau te brengen en de verkoopdoelstellingen te overtreffen.
Dit bedrijf biedt een eenvoudige toolkit: Leadoo, een door leads gestuurd marketingplatform dat je passieve websitebezoekers op interactieve en vriendelijke manieren omzet naar gekwalificeerde leads. Hiermee helpt het platform bedrijven om meer leads te genereren, meer gekwalificeerde sollicitanten te converteren en de klantenservice te verbeteren met behulp van bots en mensen.
Meer informatie over Leadoo
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Los problemen sneller op door bugs te reproduceren.
Los problemen sneller op door bugs te reproduceren.
Meer informatie over LogRocket
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Codevrije, self-service analyse die je de antwoorden geeft die je nodig hebt om je resources op de juiste manier in te zetten en de conversies op je site te verhogen.
Gegevens zijn geen doel op zich: je doel is meer conversies! Oribi helpt marketeers om bruikbare inzichten te krijgen, de volledige controle te krijgen over hun marketinginspanningen en impact, en slimmere beslissingen te nemen die resultaten opleveren. Met een extreem eenvoudige interface, een slim algoritme en de juiste reeks functies, maakt Oribi je volledig onafhankelijk van ontwikkelaars en analisten en het fungeert als je enige bron van waarheid om je marketinginspanningen te controleren, analyseren, optimaliseren en delen.
Meer informatie over Oribi
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Een tool voor het in kaart brengen van klanttrajecten zodat je eenvoudig de meest complexe gebruikerstrajecten over meerdere kanalen kunt slepen en neerzetten en automatiseren.
Met de tool voor het in kaart brengen van klanttrajecten van Netcore kunnen marketeers moeiteloos marketingcampagnes creëren op basis van klantgedrag en stadia. Met de ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten kunnen zelfs de meest complexe klanttrajecten onderweg worden toegewezen, geautomatiseerd en geoptimaliseerd door stadia toe te voegen of te verwijderen. Netcore past zich aan zelfs de kleinste gedragsveranderingen aan om contextuele berichten over je kanalen te leveren. Maak dynamische trajecten op basis van transactiegegevens zodat je de juiste aanbevelingen kunt doen en het rendement kunt verhogen.
Meer informatie over Netcore Customer Engagement & Experience Platform
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Maak customer journey maps, persona's en stakeholder maps online. Werk samen en deel journeys met collega's en presenteer ze aan klanten.
Smaply is een journey mapping tool voor bedrijven van elke omvang die hun klantervaring willen verbeteren en design thinking in hun organisatie willen opschalen.
Flexibele editors | samenwerking | live delen | feedback modus | professionele exports | meerdere persona's | data integraties | API | trainingen | Support | Inkoop | Coaching uren | Per-gebruiker-prijs | Engels & Spaans | Link lane | Journey map templates | Persona templates | Templates & branche-specifieke voorbeelden
Meer informatie over Smaply
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Factors.AI is een platform voor marketinganalyse en -toewijzing dat teams helpt de impact van marketing op de omzet te begrijpen.
Factors.AI is een platform voor marketinganalyse en -toewijzing dat je helpt de impact te begrijpen en te bewijzen hoe je activiteiten de omzet beïnvloeden.
Dit platform verzamelt en verwerkt alle gegevens tijdens je klanttrajecten. Je kunt statistieken volgen via het web, campagnes en CRM met als doel het verhogen van de omzet.
Met een eenvoudige zelfbedieningsinterface, multi-touch attributiemodellen, AI-gestuurde analyse-engine en sjabloonbibliotheek, heb je alle antwoorden op veelgestelde marketingvragen.
Meer informatie over Factors.ai
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Een analysepakket met een focus op gebruikersprivacy en gegevensbeveiliging - het perfecte alternatief voor Google Analytics.
Piwik PRO is het eerste privacygerichte alternatief voor Google Analytics. Piwik PRO Analytics Suite is gecreëerd in 2013 en maakt het mogelijk om het gedrag van gebruikers op het web, in de app, met het product en op het intranet bij te houden. Het platform zorgt voor naleving van strenge Europese, Amerikaanse, Chinese en Russische wetten op het gebied van gegevensbescherming, waaronder de AVG en de HIPAA (Health Insurance Portability and Accountability Act).
Meer informatie over Piwik PRO
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Een volledig uitgeruste winkelzoekservice die ongelooflijk snel en gemakkelijk wordt geconfigureerd en waarmee je eenvoudig locaties kunt toevoegen en integreren in je website.
Een volledig uitgeruste winkelzoekservice die ongelooflijk snel en gemakkelijk wordt geconfigureerd en waarmee je eenvoudig locaties kunt toevoegen en integreren in je website. Upload je locaties met CSV- of Excel-bestanden of gebruik de REST-gebaseerde API voor locatiemanagement. Volledige ondersteuning voor alle grote CRM's zoals Shopify, Squarespace, Facebook, Joomla en Wordpress en volledig aanpasbaar met onder andere Google Maps en Markers. Alle pakketten bieden onbeperkt gebruik.
Meer informatie over Store Locator Widgets
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Het complete optimalisatieplatform voor A/B-tests en conversiesnelheden.
Zoho PageSense is een complete A/B-test en CRO-platform. PageSense is uitgerust met een intuïtieve gebruikersinterface en een groot aantal functies. Het maakt het proces van het verhogen van het succespercentage voor websites gestroomlijnd, gegevensgestuurd en moeiteloos.
Meer informatie over Zoho PageSense
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Avion helpt productteams het risico te verminderen en de complexiteit te verminderen door achterstanden te creëren die nauw zijn gebonden aan de kerntrajecten van gebruikers.
Avion is een populaire tool die wordt gebruikt door productteams voor het in kaart brengen van verhalen. Voorkom complexiteit, creëer krachtige gebruikersgerichte backlogs en focus op resultaten ten opzichte van output. Avion integreert met de beste backlog-tools zoals Jira, Azure, GitHub en Trello.
Toonaangevende bedrijven gebruiken Avion om hun backlog en gebruikerstrajecten te plannen. Blijf gefocust op je eindgebruikers en zet grote ideeën om in werkende software.
Meer informatie over Avion
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Maak trajectkaarten met echte klantinzichten, volg de gebruikerservaring en ontdek mogelijkheden voor verbetering met Reveall.
Met Reveall kun je klanttrajectkaarten visualiseren met echte gegevens. Maak trajectkaarten met echte klantinzichten, volg de gebruikerservaring en ontdek mogelijkheden voor verbetering.
Reveall helpt productteams meer klantgericht te worden door het gemakkelijk te maken om je product met vertrouwen te plannen en te prioriteren. Met Reveall kun je samenwerken aan klantinzichten, klanttrajecten in kaart brengen en prioriteit geven aan productkansen - allemaal op één plek.
Meer informatie over Reveall
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Twik personaliseert automatisch websites om het behoud van conversies te vergroten en creëert automatisch een boeiende ervaring voor iedereen.
Twik personaliseert automatisch websites om conversies en retentie te verhogen. Op basis van unieke algoritmen voor machine learning die in staat zijn om geanonimiseerde bezoekers, sitestructuren en verkeer te begrijpen, biedt Twik je bezoekers op maat gemaakte inhoud en berichten en creëert het een boeiende ervaring voor alle gebruikers. Twik werd aangekondigd als een van de veelbelovende startups voor klantenervaring, benoemd tot een van de 100 beste startups in Europa, evenals een van de 5 van de beste marktverstorende startups.
Meer informatie over Twik
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Multi-touch attributie, geïntegreerd met Google Analytics. Bruikbare inzichten zoals voorgestelde advertentie-uitgaven en een incrementaliteitsindex.
Multi-touch attributie, geïntegreerd met Google Analytics.
Odyssey levert je bruikbare inzichten zoals voorgestelde advertentie-uitgaven en een incrementaliteitsindex. Na het importeren van je kostengegevens kun je je onder- of overbestedingen per kanaal, campagne, trefwoord, etc. bekijken. Installatie kan binnen een dag worden gedaan.
Meer informatie over Odyssey Attribution
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
De oplossing Where to Buy is meer dan een winkelzoeker. Het overbrugt de kloof tussen merken en detailhandelaren.
Met de oplossing voor Where to Buy van Click2Buy kunnen merken hun klanten het meest vloeiende en aangepaste koperstraject bieden.
De Where to Buy-oplossing (of Store Locator 3.0) van Click2Buy helpt merken niet alleen het verkeer te leiden naar al hun digitale contactpunten. Het geeft ze ook toegang tot een uitgebreid gegevenspakket met veel inzichten in het gedrag van hun klanten, vanaf het moment dat ze op hun bestemmingspagina aankomen tot het betaalpunt op de site van een distributeur.
Meer informatie over Click2Buy
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps.
SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps.
SatisMeter is een multichannel platform dat het klantenbehoud verbetert door binnen de app feedback te verzamelen met behulp van het NPS (Net Promoter System). Het is een onmisbare tool voor SaaS, gebruikersplatforms en e-commercebedrijven.
Dankzij een onopvallende en lichtgewicht enquêtewidget is het gemiddelde responspercentage maar liefst 35%. Degenen die de voorkeur geven aan e-mail kunnen elke e-mailsoftware gebruiken.
Meer informatie over SatisMeter
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Met EasySend kunnen banken en financiële instellingen papierwerk omzetten in een digitale ervaring. Geen codering vereist.
Met EasySend kunnen banken en financiële instellingen papierwerk omzetten in een digitale ervaring. Geen codering vereist.
EasySend is een platform voor het bouwen en optimaliseren van digitale klantreizen, zonder te hoeven programmeren. EasySend is op maat gemaakt om te voldoen aan de unieke vereisten van wereldwijde financiële instellingen en verzekeringsmaatschappijen. Elke bank- en verzekeringszaak wordt met vooraf gebouwde componenten ondersteund, waaronder end-to-end digitale hypotheek, kredietverlening, beleidsvernieuwing, claims en introductie van klanten.
Meer informatie over EasySend
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Helpt je een geweldige klantervaring te leveren door visualisering van klanttrajecten, teamsamenwerking en krachtige rapportage.
De Customer Journey Mapping Innovation Award voor 2018 werd uitgereikt aan CFN Insight, het toonaangevende platform voor trajectmapping om bedrijven te helpen bij het volgen, beheren en verbeteren van het klantentraject. CX is bezig de belangrijkste merkdifferentiator en indicator voor langdurig bedrijfssucces te worden. Naast eenvoudige trajectmaps helpt CFN Insight bedrijven bij het identificeren, prioriteren, beheren en uitvoeren van de meest impactvolle acties die bedrijven helpen om marktleidende ervaringen en verbeterde financiële resultaten te leveren.
Meer informatie over CFN Insight
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Hyperpersonalisatie op ondernemingsschaal binnen handbereik. Omarm het proces naar een slimmere betrokkenheid bij je klanten.
GreyFox biedt je de meest geavanceerde technologieën voor hyperpersonalisatie, binnen handbereik voor kleine tot middelgrote bedrijven. Verkopers kunnen een groot aantal aanbiedingen en campagnewerkstromen creëren. De AI-technologie zorgt ervoor dat de aanbiedingen worden gepersonaliseerd en op het juiste moment naar de juiste klanten worden gestuurd. Met de klantenfeedback-, enquête- en tekstanalysemodule van GreyFox kan je je klanten bereiken en hun knelpunten begrijpen. Je wordt voorzien van een besturingssysteem voor B2C-klantenbinding.
Meer informatie over Qubriux
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Combineert workflows moeiteloos met communicatie om je processen effectiever en efficiënter te maken.
Combineert workflows moeiteloos met communicatie om je processen effectiever en efficiënter te maken.
Meer informatie over Flowize
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken
Een SaaS-platform om de klantervaring te verbeteren door de emoties van klanten in schriftelijke beoordelingen te analyseren.
Geef prioriteit aan de irriterende factoren in je klantentraject, verhoog je NPS (Net Promoter Score) en bespaar tijd op verwerking van je verbale presentatie dankzij het platform voor kunstmatige intelligentie.
Q°emotion is een semantische en emotionele oplossing voor het analyseren van de meningen van je klanten en werknemers uit enquêtes, online beoordelingen, enz.
Met de tool voor semantische en emotionele analyse kun je met één klik de meest becommentarieerde en kritieke stappen van je klantentraject ontdekken.
Meer informatie over Qemotion
...
Meer informatie
Functies
- Gedragsanalyse
- Klantprofielen
- Gegevens importeren en exporteren
- Samenwerkingstools
- Klantensegmenten
- Beheer van klantervaringen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en statistieken