54 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Mixpanel heeft de missie om de snelheid van innovatie te verhogen. Via dit krachtige platform voor klantanalyse kunnen bedrijven analyseren hoe en waarom gebruikers communiceren, converteren en behouden blijven op het internet, mobiele apparaten en slimme apparaten. En die gegevens vervolgens gebruiken om de klantervaring te verbeteren. Meer dan 26.000 bedrijven - waaronder 30% van The Fortune 100 - vertrouwen op Mixpanel om hun bedrijf te laten groeien. Mixpanel heeft zijn hoofdkantoor in San Francisco en kantoren in New York, Seattle, Austin, Londen, Barcelona en Singapore. Meer informatie over Mixpanel Mixpanel helpt bedrijven te analyseren hoe gebruikers communiceren, converteren en behouden blijven - en vervolgens die gegevens te gebruiken om hun ervaring te verbeteren. Meer informatie over Mixpanel
ClosePlan helpt bedrijfsverkooporganisaties hun opportunity-to-close-proces te optimaliseren. ClosePlan Deal Scorecards helpt verkoop beter te kwalificeren en biedt een gemeenschappelijke kwalificatietaal in je team. Met ClosePlan Relationship Maps kun je organigrammen bouwen met eenvoudig te gebruiken functionaliteit met slepen en neerzetten. ClosePlan Sales Playbooks maakt het je team gemakkelijk om je verkoopstrategie uit te voeren door hen door een best practice-reeks van evenementen te begeleiden op basis van je verkoopmethodologie. Meer informatie over ClosePlan ClosePlan is een verkoopuitvoeringsplatform dat B2B-verkoopteams van ondernemingen helpt aan geschikte mogelijkheden voor zaken. Meer informatie over ClosePlan
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor web en mobiel die meer dan 200.000 bedrijven van alle groottes en uit alle sectoren helpt om redenen voor de acties van gebruikers te verklaren. Waarom zeggen gebruiken op, of waarom gebruiken ze die bepaalde functie niet? Elimineer je giswerk: altijd geactiveerde bezoekersregistraties en heatmaps tonen werkelijk gebruikersgedrag, terwijl automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters trends in gedrag onthullen. Smartlook geeft niet alleen cijfers en grafieken, maar vertelt je ook waarom gebruikers zich zo gedragen. Meer informatie over Smartlook Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met altijd geactiveerde opnamen, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en trechters. Meer informatie over Smartlook
LeadsRx is een platform voor marketingattributie dat wordt gebruikt door B2B- en B2C-bedrijven en door marketingbureaus. Het systeem helpt marketeers te begrijpen hoe elk advertentiekanaal presteert in termen op het gebied van inkomsten en het werven van klanten. Teams die LeadsRx gebruiken, maximaliseren het rendement op advertentie-uitgaven door verspilde advertentie-uitgaven te verminderen, de conversieratio's te verbeteren en inzicht te krijgen in klantentrajecten. LeadsRx werkt over een brede selectie van marketingkanalen, waaronder digitaal, radio en tv. Meer informatie over LeadsRx Attribution Software Onafhankelijke multi-touch attributie voor B2B, B2C en bureaus. Meer informatie over LeadsRx Attribution Software
(0 reviews)
Bezoek website
Met EasySend kunnen banken en financiële instellingen papierwerk omzetten in een digitale ervaring. Geen codering vereist. EasySend is een platform voor het bouwen en optimaliseren van digitale klantreizen, zonder te hoeven programmeren. EasySend is op maat gemaakt om te voldoen aan de unieke vereisten van wereldwijde financiële instellingen en verzekeringsmaatschappijen. Elke bank- en verzekeringszaak wordt met vooraf gebouwde componenten ondersteund, waaronder end-to-end digitale hypotheek, kredietverlening, beleidsvernieuwing, claims en introductie van klanten. Meer informatie over EasySend Met EasySend kunnen banken en financiële instellingen papierwerk omzetten in een digitale ervaring. Geen codering vereist. Meer informatie over EasySend
Feedback- en analysetools die zijn ontworpen om de ervaring van je websitebezoeker te verbeteren. Levert heatmaps, feedbackvragen, enquêtes en nog veel meer. Hotjar is de tool die vragen over je gebruikers beantwoordt die traditionele analyse niet kan leveren. Verzamel de daadwerkelijke stem van je gebruikers.
CardBoard is een internationale app voor het in kaart brengen van gebruikersverhalen. Werk in realtime samen met je team, zelfs als ze internationaal verspreid zijn. Gebruiksvriendelijk en helpt teamproducten te bouwen die klanten waarderen. Synchroniseer je boards met tools zoals Jira, Trello, Azure DevOps, VersionOne en Pivotal Tracker. Je boards blijven up-to-date wanneer je een wijziging aanbrengt. Ervaar wat je hebt gemist en probeer CardBoard. CardBoard helpt teams samen productideeën, gebruikerservaringen, klantreizen en meer te verkennen en visualiseren.
Pendo werd opgericht toen alumni van Rally, Google, Cisco en Red Hat hun gezamenlijke inzet combineerden om iets te creëren dat ze als productmanagers zelf graag hadden willen hebben: een eenvoudige manier om te begrijpen en te profiteren van wat echt de drijvende kracht achter het succes van een product is. Pendo heeft de missie om de ervaringen van de maatschappij met software te verbeteren, en doet dit door middel van krachtige analyses, gebruikersfeedback binnen de toepassing en contextuele begeleiding die is ontworpen om bedrijven te helpen de klantervaring binnen hun toepassingen te meten en te verbeteren. Registreer gegevens over gebruikersgedrag, segmenteer gebruikers en onderneem vervolgens actie via berichten, enquêtes en peilingen binnen de toepassing.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering vereist. Daarnaast is Lucky Orange gebruiksvriendelijk, klaar om out-of-the-box te gaan, en elk abonnement bevat volledige toegang tot al deze functies, waaronder dynamische heatmaps, gebruikersopnames, live chat, enquêtes en peilingen, conversietrechters, realtime dashboard en dagelijkse e-mailrapporten. Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
UXPressia is een online tool voor het in kaart brengen van het klantentraject, het creëren van persona's en impactkaarten. Het is een optimale balans tussen op stickers of tabellen gebaseerde oplossingen met een intuïtieve interface op basis van slepen en neerzetten en tal van aanpasbare functies. Met UXPressia ontwerp en lever je een uitzonderlijke ervaring aan je klanten. Visualiseer je klantentrajecten, creëer persona's, analyseer contactpunten in multi-channel interacties en nodig medewerkers uit om samen trajecten in kaart te brengen en online te delen. Een online platform voor het creëren van een uitstekende gebruikerservaring via technieken voor het in kaart brengen van klantentrajecten, persona's en impactmapping.
Matomo (formerly Piwik) is the #1 open-source web analytics platform, used on over 1.4 million websites in over 190 countries. Matomo values privacy protection, 100% data ownership and no data sampling. It has two different hosting options - cloud and on-premise. Cloud takes the hassle out of installation, whereas on-premise is the free, open-source and self-hosted PHP/MySQL software you can install on your own server, which gives you max. flexibility. Matomo (formerly Piwik) is the #1 open-source web analytics platform, used on over 1.4 million websites in over 190 countries.
WebEngage is een full-stack marketingautomatiseringsplatform dat je een uniforme weergave van je gebruikers biedt via de reisdesigner. Je kunt complexe marketingcampagnes voor levenscyclus creëren met behulp van een eenvoudige slepen-en-neerzetten-interface op het WebEngage-dashboard. Gebruikersreizen kunnen worden ontworpen met behulp van specifieke regels die volledig zijn aangepast aan elk bedrijf en het soort gebruikersgebeurtenissen die zich in de loop van de levenscyclus van een gebruiker voordoen. WebEngage is een B2C multichannel tool voor marketing automation. Het helpt bij het verbeteren van gebruikersretentie en het genereren van conversies zonder grote uitgaven.
Gegevens zijn geen doel op zich: je doel is meer conversies! Oribi helpt marketeers om bruikbare inzichten te krijgen, de volledige controle te krijgen over hun marketinginspanningen en impact, en slimmere beslissingen te nemen die resultaten opleveren. Met een extreem eenvoudige interface, een slim algoritme en de juiste reeks functies, maakt Oribi je volledig onafhankelijk van ontwikkelaars en analisten en het fungeert als je enige bron van waarheid om je marketinginspanningen te controleren, analyseren, optimaliseren en delen. Codevrije, self-service analyse die je de antwoorden geeft die je nodig hebt om je resources op de juiste manier in te zetten en de conversies op je site te verhogen.
The easy-to-use tool for creating powerful digital Customer Journey Maps, User Stories, Experience maps and Service Blueprints: Organize all your customer insights, data, solutions and ideas in one place. Present and share your maps for greater commitment and impact. Collaborate on maps IRL with remote teams for higher efficiency. Update and use your maps as change plans by using Custellence's unique status settings The smart online tool for creating professional and powerful Customer Journey Maps that will improve your Customer Experience
Piwik PRO is the first privacy-oriented alternative to Google Analytics. Created in 2013, Piwik PRO Analytics Suite allows for tracking web, app, product and intranet behavior of users. The platform ensures compliance with strict EU, US, Chinese and Russian data protection laws, including the General Data Protection Regulation (GDPR) and the Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA). Piwik PRO: Analytics, Tag Manager, Personalization, Customer Data Platform, GDPR Consent Manager and Custom Reports.
Visual Paradigm helps software development teams to capture correct requirements and transform them into accurate design, thus helping developers to build right software according to requirements. Software design tool with wireframing, process mapping, network diagramming, and visual modelling tools for agile software projects.
DemandJump removes the blindspots from digital marketing by revealing more of the customer journey and competitive landscape than you could ever see before. #1 See what consumers are doing - not just which ad they click on, but the websites they visit, the searches they conduct along the path to purchase, and more. #2 See what competitors are doing - where theyre showing up, whats driving their traffic, the content/ads they use, and how you compare. #3 See what you should be doing next. With DemandJump you will see what consumers are doing, see what your competitors are doing, and see what you should be doing next.
You dont have to be a research expert to understand your users. Qualaroo is the first user research tool built for UX Designers. Our mission is to arm UX designers with the insights they need to design confidently. Partner with us for real insights into how your users experience your product and design products people love. SaaS-based solution that gives UX designers the ability to quickly and painlessly conduct user research and design great products.
Cloud-based suite that enables businesses study consumer behavior via review management, social media analysis, journey mapping, etc. Cloud-based suite that enables businesses study consumer behavior via review management, social media analysis, journey mapping, etc.
Journey mapping tools help you visualize your customer's experience. Digitizing your journey maps makes it easy to share, collaborate and export them to create professional presentations. Save time and scale journey mapping in your organization. Create customer journey maps, personas and stakeholder maps online. Collaborate, share, and present journey maps, personas and more.
Cooperate allows your entire team to plan and collaborate on all their marketing activities and assets, from one platform. Get oversight of your activity, campaigns and workload with a shareable marketing calendar. Establish an effective, standardised workflow that increases productivity. At each level of the marketing organisation, Cooperate helps team members to be crystal clear on priorities, better manage their time, all while providing clarity to the wider team. Keep your entire marketing team happy, in one platform. Your people, processes and assets can finally live together.
Meet your customers changing needs with the leading digital engagement technology for top insurers. Our advanced customer communication and document automation solutions integrate into your business to create better experiences, greater efficiency and more agility across any platform. GhostDraft empowers insurers to create better customer experiences, greater efficiency and more agility through advanced CCM.
JourneyLabs helps organizations in healthcare and the workplace rapidly develop and deploy automated digital engagement influenced by real-time customer experience and insights. This cloud-based transformative technology platform uses no-code intelligent journey design. JourneyLabs helps organizations rapidly develop and deploy automated digital engagement through real-time insights & intelligent design
Twik automatically personalizes websites to increase conversions and retention. Based on unique machine learning algorithms capable of understanding anonymized visitors, site structures and traffic, Twik provides your visitors with tailored content + messaging and creates an engaging experience for all users. twik announced one of the promising startups for customers experience, approached for one of the 100 best startups in Europe and selected 5 of the best disrupter Consumer Retail startups. Twik automatically personalizes websites to increase conversions-retention and creates an engaging experience for all - automatically.
Digital intelligence cloud that helps businesses drive marketing pursuits basis customer-centric insights and analysis. Digital intelligence cloud that helps businesses drive marketing pursuits basis customer-centric insights and analysis.
Powered by the worlds largest first-party permissioned dataset, Dynata Insights Platform is a single end-to-end solution to address all your insights and advertising needs. It provides seamless access to a wide range of solutions and services to simplify the research process and increase efficiencies. The platform enables researchers and marketers to build actionable insights, drive marketing campaigns at scale, and measure campaign effectiveness with Dynatas connected data solutions. Dynata Insights Platform is a single end-to-end solution to address all your insights and advertising needs.
Simpo makes any software simple. It sits on top of your application and lets you create and deliver information to users without leaving the app. Simpo ensures your help documentation, announcements, and walkthroughs get across to users without relying on them to read emails with important changes or remember hours of training. It's built to be simple. See for yourself by getting started in minutes with a free trial at www.simpo.com Simpo is an easy-to-use tool that sits on top of your software and enables you to create and deliver information & training in-app.
SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps. SatisMeter is een multichannel platform dat het klantenbehoud verbetert door binnen de app feedback te verzamelen met behulp van het NPS (Net Promoter System). Het is een onmisbare tool voor SaaS, gebruikersplatforms en e-commercebedrijven. Dankzij een onopvallende en lichtgewicht enquêtewidget is het gemiddelde responspercentage maar liefst 35%. Degenen die de voorkeur geven aan e-mail kunnen elke e-mailsoftware gebruiken. SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps.
Customer journey mapping solution that helps businesses understand customer touch-points & underlying processes through brainstorming. Customer journey mapping solution that helps businesses understand customer touch-points & underlying processes through brainstorming.
De Customer Journey Mapping Innovation Award voor 2018 werd uitgereikt aan CFN Insight, het toonaangevende platform voor trajectmapping om bedrijven te helpen bij het volgen, beheren en verbeteren van het klantentraject. CX is bezig de belangrijkste merkdifferentiator en indicator voor langdurig bedrijfssucces te worden. Naast eenvoudige trajectmaps helpt CFN Insight bedrijven bij het identificeren, prioriteren, beheren en uitvoeren van de meest impactvolle acties die bedrijven helpen om marktleidende ervaringen en verbeterde financiële resultaten te leveren. Helpt je een geweldige klantervaring te leveren door visualisering van klanttrajecten, teamsamenwerking en krachtige rapportage.
Helps marketers maximize media spend and get full visibility of their return-on-ad-spend (ROAS) from each mobile campaign. Helps marketers maximize media spend and get full visibility of their return-on-ad-spend (ROAS) from each mobile campaign.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Record, replay & analyse web & mobile app sessions to understand what customers/visitors do your digital channels and why. Record, replay & analyse web & mobile app sessions to understand what customers/visitors do your digital channels and why.
(0 reviews)
Bekijk profiel
A Customer Journey Management Platform providing B2C Businesses with Omni-Channel Solution that helps them deliver personalized, timely, relevant, and memorable customer experience. A cloud-based Customer journey management Platform covering CRM, Marketing, Loyalty, and Analytics.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Actionable business insights and reports that help to increase in-store revenue. Actionable business insights and reports that help to increase in-store revenue.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Kitewheel delivers AI driven, omni-channel customer experiences in real time. Kitewheel delivers AI driven, omni-channel customer experiences in real time.
Cloud based journey mapping tool that shows every customer touchpoint and allows for easy collaboration with your team in real time. Cloud based journey mapping tool that shows every customer touchpoint and allows for easy collaboration with your team in real time.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Customer journey management software that allows you to visualize your customer journey and collaborate with shareholders during the process. Journey management software that allows you to visualize your customer journey and collaborate with shareholders during the process.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Customer journey analytics solution that enables businesses to build journey maps, measure performance, and personalize customer experience. Customer journey analytics solution that enables you to build journey maps, measure performance, and personalize customer experience.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Customer journey mapping solution that makes it easy to create personas, measure performance, draw and visualize customer journeys. Customer journey mapping solution that makes it easy to create personas, measure performance, draw and visualize customer journeys.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Jogogo is changing the future of brick and mortar institutions with real-time analytics that allow companies to reshape the customer journey offline. Our mobile engagement platform provides companies with real-time data from in-store customers using the devices customers carry -- no apps or beacons. We let companies bridge the gap between physical and digital experiences with valuable insights like location intelligence to enhance the customer experience. Digitally connects businesses and in-store customers. Providing visitors with a better experience and retailers with stronger data.
Apply advanced customer journey analytics to provide a true omni-channel view of the customer journey. Apply advanced customer journey analytics to provide a true omni-channel view of the customer journey.
(0 reviews)
Bekijk profiel
A suite of CRM solutions designed to increase sales, optimize customer service, improve marketing performance, and manage contacts of your company. CRM solutions built to increase sales, optimize customer service, improve marketing performance, and manage contacts of your company.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Visualize and track your customer behavior in store, analyze interactions and demographics to optimize your customer experience. Visualize and track your customer behavior in store, analyze interactions and demographics to optimize your customer experience.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Smartphone detection solution for measuring customer behavior or counting people within the designated zone. Smartphone detection solution for measuring customer behavior or counting people within the designated zone.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Auryc is a client-side journey intelligence platform that surfaces real-time insights with powerful visual context across all of your digital ecommerce journeys. We are helping enterprises find and resolve the customer journey issues that directly impact conversions and customer satisfaction. Aurycs like having an expert CX analyst in-house who witnesses and delivers deep ROI insights about what your customers are experiencing and why they are buying- or why not. Auryc is a real-time journey intelligence platform that helps organizations have a visual insight into their customer's journey
CEMantica is a customer journey mapping tool providing a solution to map the interactions and emotions that are generated throughout the journey of your customer. The solution is natively integrated with Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement platform, allowing to -Connect personas to real customer profiles -Generate Analytical dashboards providing actionable results -Centralise siloed data to drive brighter insights Customer journey mapping tool that helps businesses visualise, understand and analyse customer experience through a CRM integration.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Align your entire organization around your customers' needs by transforming customer research into journey maps, personas and more. Tired of juggling disparate tools, data, and file formats? Cora Journey360 is a single platform for creating and sharing all of your CX and UX assets, with a direct link to the underlying research data. Align your entire organization around your customers' needs by transforming customer research into journey maps, personas and more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Compare visitors with different levels of engagment towards your site with our user-friendly visitor journey and highlight tool. Compare visitors with different levels of engagment towards your site with our user-friendly visitor journey and highlight tool.

D1

(0 reviews)
Bekijk profiel
D1 enables enterprise digital transformation through better engagement journeys when sending omnichannel communications to customers through the cloud. The platform works as a messages aggregator and an orchestration software that not only optimizes costs but also improves customer experience in the process. Customer experience management solution that helps businesses communicate with clients on multiple channels and generate insights.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Cerebri AI develops and sells the most sophisticated AI-enabled customer experience (CX) platform. Cerebri Values CX v2 (CVX) is a leap forward in applying artificial intelligence to measure customer engagement and drive financial results for large enterprises at scale. It uses reinforcement learning to gain deeper insights from customer journeys, measure customer commitment across brands and predict Next Best Action{set}s to create personalized experiences throughout the customer life cycle AI-enabled Customer Experience platform for the enterprise.
(0 reviews)
Bekijk profiel
ChurnIQ mitigates subscriber churn and increases retention rates along the subscriber lifecycle. When data gets processed and key insights are displayed via robust analytics, decision-makers are empowered to implement retention strategies that strengthen their monthly recurring revenues (MRR). Key competitive advantages are: breaking down fragmented data silos, offering persona relevant data storytelling capabilities and the ability to install it quickly, with no friction. Subscriber retention analytics suite that works with data captured throughout the whole subscriber journey.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Helps businesses manage customers and their sales teams. Helps businesses manage customers and their sales teams.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Experience2Go provides you with the insights to identify problem areas with your customer interaction so you can quickly remedy these. It allows you to feedback aggregated customer comments to the salesperson or team in question, and add action standards or dynamic benchmarks to show how they perform compared to their colleagues. Increase brand value and customer satisfaction, and reduce churn. Get fast and timely insights into your customer satisfaction.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Reveal is A Customer Value Optimization (CVO) platform for Shopify Merchants that serves as an unique source of truth about your Customer Value. Reveal will help you create personalized customer experiences within your store that can ultimately empower you to retain your customers more and make smarter decisions regarding your acquisitions. Reveal is a Customer Value Optimization Platform that provides automated advanced reporting for Shopify.