109 resultaten
Waarom Capterra gratis is
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop. Meer informatie over GoToMeeting Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen te werken met anderen organiseert, begeleidt en automatiseert. Een aangepaste interface organiseert essentiële gegevens, taken en tools in een gepersonaliseerde stroom, zodat gebruikers zich op hun werk kunnen concentreren en de productiviteit en betrokkenheid van werknemers kunnen worden verhoogd. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps of irrelevante informatie en activiteiten uitziften. Meer informatie over Citrix Workspace Citrix Workspace is een uniforme, veilige en digitale werkruimte die de ervaring van medewerkers organiseert, begeleidt en transformeert. Meer informatie over Citrix Workspace
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com monday.com is een projectmanagementtool die je team graag zal gebruiken. Het maakt het gemakkelijk voor iedereen om zich te concentreren op wat er belangrijk is Meer informatie over monday.com
(0 reviews)
Bezoek website
Jamespot is een gemakkelijk te configureren digitale werkplek om je communicatie te vereenvoudigen. Deze zeer configureerbare digitale werkplek zal jouw potentieel voor samenwerking en communicatie optimaliseren. Geef je teamgenoten gemakkelijk toegang tot alle bedrijfstoepassingen die je gebruikt, alle informatie en kennis om hun projecten gemakkelijk te beheren, en nog veel meer. Eenvoudig, aantrekkelijk, efficiënt. Meer informatie over Jamespot Alles-in-één digitale werkplek met alle benodigde toepassingen om jouw teams op een efficiënte manier dagelijks te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
Asana is digitale werkpleksoftware die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom bijna 6000 klanten op Capterra Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen en effectiever te communiceren binnen één beveiligde digitale werkplek. Je kunt medewerkers en kantoren moeiteloos verbinden, werklasten en taken efficiënter beheren en waardevolle feedback verzamelen met behulp van peilingen en enquêtes. Elke Hub heeft volledig aanpasbare functies en branding. Het platform luistert naar jouw behoeften en past de functionaliteit precies aan op jouw bedrijf. Meer informatie over Hub Intelligente intranetoplossing en een beveiligd klantenportal voor bedrijven om samen te werken, te communiceren en informatie te delen. Meer informatie over Hub
Kissflow is een digitale werkplek-platform waarmee je al je werk op één plek kunt beheren. Het is een gebruiksvriendelijk platform dat je helpt bij het samenwerken met teams, projecten en taken beheren, bedrijfsprocessen automatiseren, draaipunten en grafieken maken en integratie met je favoriete toepassingen. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace Kissflow is een digitale werkplek-platform waarmee je al je werk op één plek kunt beheren. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace
Verhoog de efficiëntie van iedereen in je team met een uniforme digitale werkplek. Stel je collega's in staat om samen te werken en toegang te krijgen tot al je apps in één oplossing. Elke gebruiker heeft toegang tot alle apps, gegevens en informatie gecentraliseerd op één plek. Een dashboard met widgets zorgt voor uniforme gegevensinteractie (taken, agenda's, contacten, enz.). Beheer al je apps eenvoudig per groep en wijs ze toe aan je collega's. Alle collega's hebben de juiste set apps en informatie op één plek. Meer informatie over Basaas Verhoog de efficiëntie van iedereen in je team met een uniforme digitale werkplek. Ga vandaag nog aan de slag - het is gratis. Meer informatie over Basaas
Wrike is cloudgebaseerde software voor de digitale werkplek die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met gebruikmaking van aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike Wrike is een externe digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, aangepaste rapporten en meer dan 400 integraties. Meer informatie over Wrike
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24 Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. Beekeeper biedt een intelligent analytics-dashboard, aanpasbare interface en HR-tools die volledig kunnen worden geautomatiseerd, zoals groepsberichten, peilingen en chatbots. Daarmee brengt Beekeeper frontlijnwerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktopapparaten. Meer informatie over Beekeeper Het beste alles-in-één-platform voor communicatie en productiviteit om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden. Meer informatie over Beekeeper
Versnel de flexibiliteit en efficiëntie van je team en transformeer je werkplek tot een daadwerkelijk digitale werkplek. Whatfix is een toonaangevend platform voor digitale acceptatie waarmee bedrijven eenvoudige onboarding, effectieve training en betere ondersteuning aan gebruikers kunnen bieden. Whatfix activeert softwareoplossingen door ongelooflijke eenvoud, intuïtiviteit en personalisatie te bieden. Verschillende Fortune 500-bedrijven over de hele wereld vertrouwen op Whatfix om een snel rendement op hun technologische investeringen te garanderen. Meer informatie over Whatfix Door de digitale werkplekrevolutie te omarmen, stimuleert Whatfix de toepassing van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en de betrokkenheid te verbeteren. Meer informatie over Whatfix
Verbind je mensen met elkaar en je bedrijf met de enige digitale werkplekoplossing die voor al je werknemers werkt. Staffbase geeft je medewerkers toegang tot alle tools en services die ze overal en op elk apparaat nodig hebben. Laat medewerkers niet langer moeite doen om de informatie en middelen te vinden die ze nodig hebben. Staffbase maakt werken eenvoudig, toegankelijk en aantrekkelijk voor iedereen. Meer informatie over Staffbase Dankzij een mobielgerichte benadering is Staffbase een ideaal platform voor medewerkercommunicatie voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Meer informatie over Staffbase
Unily is het bekroonde platform voor werknemerservaring, in het hart van je digitale werkplek, dat voor iedereen beter werk mogelijk maakt. Overal in de onderneming, waar mensen ook zijn en wat ze ook doen, verbindt en verenigt de software hen, hun productiviteitstoepassingen en de kennis die ze nodig hebben en willen, in een centrale, zinvolle, digitale ervaring. Meer informatie over Unily Unily helpt ondernemingen in alle sectoren te verenigen door hun personeel te betrekken via geweldige en bekroonde werknemerservaringen. Meer informatie over Unily
Alles-in-één documentbeheer om individuen en teams te helpen bij het runnen van hun bedrijf. RevvSales is een superieur alternatief voor Google-documenten of Microsoft Word met gebruiksvriendelijke sjablonen, goedkeuringen en workflows. Meer dan 1000 bedrijven vertrouwen hun documentbeheer aan dit platform toe. Werk op efficiënte wijze samen aan elk document, dat op één centrale plaats wordt gemaakt, beoordeeld en ondertekend. Integreer gegevens met je registratiesystemen: CRM, salarisadministratie, boekhouding. Dit platform is expert in het runnen van jouw bedrijf, één document tegelijk. Meer informatie over RevvSales Alles-in-één documentbeheer voor alle teams. Dit platform is expert in het runnen van jouw bedrijf, één document tegelijk. Meer informatie over RevvSales
Lemon Learning versnelt software-adoptie dankzij interactieve walkthroughs die beschikbaar zijn op het moment dat dit nodig is. Lemon Learning is rechtstreeks geïntegreerd in elke soort software van de gebruiker (CRM, HRIS, ERP, enz.); de contextuele content van dit platform vereenvoudigt het dagelijkse leven van duizenden gebruikers wereldwijd, waardoor ze onmiddellijke vaardigheden verkrijgen op hun dagelijkse tools. Meer informatie over Lemon Learning De persoonlijke walkthroughs van Lemon Learning zijn geïntegreerd in je SaaS-toepassingen en sturen software-adoptie en gebruikersbetrokkenheid aan. Meer informatie over Lemon Learning
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien. Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Plan je virtuele afspraken moeiteloos, of het nu gaat om interne vergaderingen of klantafspraken. Verbeter je digitale werkplek met de afsprakenplanning van 10to8; Kom in contact met je teams, en synchroniseer en boek moeiteloos één-op-één tijd met hen. Profiteer van meer dan 1500 integraties, waaronder native videochat en CRM-apps. Stel kalendersynchronisatie in twee richtingen in met Google, Exchange, Outlook en Office 365 om dubbele boekingen te voorkomen. Dankzij de geautomatiseerde herinneringen behoren gemiste afspraken voorgoed tot het verleden. 10to8 zorgt ervoor dat de digitale werkplek soepel draait. Plan online interne vergaderingen en externe afspraken met klanten. Meld je gratis aan.
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor business process management (BPM) kun je snel workflows, checklists en standaardprocedures (SOP's) creëren. Volg workflows en processen en werk samen met je team. Beheer machtigingen, gebruik formulieren, plan processen in en integreer met meer dan 400 andere toepassingen. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM) en standaardprocedures (SOP's) van je team te beheren.
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle soorten media (waaronder video), zodat teams informatie sneller kunnen vinden en erop kunnen reageren. Bloomfire wordt gebruikt door honderdduizenden werknemers bij toonaangevende bedrijven zoals Capital One, Southwest Airlines, FedEx en HomeAway om de productiviteit van het team te verhogen, weloverwogen beslissingen te nemen en goede resultaten te behalen. Veilige software voor kennisbeheer waarmee teams van elke omvang inhoud kunnen maken, delen, uploaden en er samen aan kunnen werken.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Wanneer elk bedrijfsproces uniek is en van elkaar verschilt, dan kan er onmogelijk één software zijn om alles op te lossen. Dit is ongetwijfeld de reden waarom meer dan 4 miljoen gebruikers over de hele wereld applicaties op maat hebben gebouwd om hun unieke bedrijfsprocessen te beheren. Zoho Creator biedt essentiële tools en alle hulp die je nodig hebt om aangepaste apps te bouwen; helemaal zelf, ongeacht je technische expertise. Bekijk de casestudy's! Zoho Creator is een ontwikkelingsplatform met weinig code waarmee je zelf aangepaste, mobiel-klare apps kunt lanceren.
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing waarmee je je medewerkers beter kunt betrekken en productiever kunt werken. Je kunt je interne communicatie optimaliseren via volledig functionele samenwerkingsruimten, sociale samenwerking en constante connectiviteit. eXo Platform maakt het beheren van je werk eenvoudiger en biedt een rijk digitaal werkplekplatform voor je werknemers. Een complete digitale werkpleksoftware die medewerkers, tools en informatie met elkaar verbindt in een digitale centrale hub met medewerkers.
Optimity is een hyperadaptief succes- en wellnessplatform voor medewerkers. Het is ontworpen om werknemers te betrekken (77-98%+) en de kosten voor werkgevers te verlagen. Dit platform gebruikt de wetenschap achter coaching over microgewoontes en biedt een mobielgerichte ervaring voor werknemers. Optimity-apps synchroniseren met je huidige routines (agenda, andere apps, wearables, enz.) om kleine, gezonde microgewoontes te vormen die je kunnen helpen gelukkiger en langer te leven. HR-leiders gebruiken het Optimity-beheerderspaneel om gezondheidsrisicobeoordelingen te starten en het rendement te rapporteren. SaaS-oplossing die bedrijven helpt holistische wellnessprogramma's te creëren, micro-activiteiten te plannen en samen te werken met collega's.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organisatie. OnSemble's slepen-en-neerzetten-interface betekent dat je verbeelding de enige limiet is. Ontwerp pagina's die je cultuur weerspiegelen zonder een enkele coderegel in te voeren. Het is een intranet dat je medewerkers graag en daadwerkelijk gebruiken. Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
talkspirit is een nieuw soort platform voor interne sociale bedrijfsnetwerken; het biedt in één eenvoudig overzicht een compleet scala aan functies om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken. Alle functies bevinden zich precies waar je ze zou verwachten en werken naadloos samen met meer dan 500 apps, tools en services die je bedrijf nu al gebruikt. Alle content is ook doorzoekbaar, beveiligd en beschikbaar terwijl je onderweg bent via de mobiele app voor Android en iOS. Jouw merkeigen interne sociale bedrijfsnetwerk om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken.
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders. Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.
Maak kennis met het People Engagement-platform – een complete, intuïtieve digitale werkoplossing. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand te brengen. Want daar draait het om bij buitengewone werkplekken. Het resultaat is een ongehoorde medewerkersbetrokkenheid die 5 keer hoger ligt dan bij zowel traditionele medewerkersportals als sociale intranets. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Jostle is het enige intranet dat is ontworpen om het leven te vereenvoudigen en het simpel te houden terwijl je groeit, zodat je mensen en je organisatie kunnen gedijen.
Remote work solution that helps businesses plan, brainstorm and design ideas or workflows on collaborative workspace using diagrams. Remote work solution that helps businesses plan, brainstorm and design ideas or workflows on collaborative workspace using diagrams.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend. De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app. Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
LumApps is the next step in the evolution of the digital workplace. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G Suite and other tools, LumApps lets companies (>1000 employees) connect and collaborate to create a more efficient and engaged workforce. LumApps offers the perfect topdown internal communications platform with content customized for each employee, fully interactive content, and beautiful, content rich templates which help get the right information to the right people. The LumApps Platform helps employees connect and collaborate with O365 and G Suite to create a more efficient and engaged workforce.
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many leading brands, including Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar, and Columbia University. Our customers are improving productivity, increasing employee engagement, and reducing employee turnover. Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication
Igloo Software is a leader in digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets to inspiring digital destinations that improve communication, knowledge sharing, collaboration, and culture. All Igloo solutions are 100% cloud-based, mobile-enabled, and integrate with the leading enterprise systems and cloud apps your business relies on. By centralizing all information, Igloo provides a single-source-of-truth and enables a more productive and engaged workforce. Igloo is a leader in digital workplace solutions, helping companies move beyond a traditional intranet.
Stackby brings best of spreadsheets, databases and business APIs in a single new collaborative platform, to let end users build their own tools, their way. Teams of all shapes and sizes use it to plan, manage and automate their work, their way. Stackby brings best of spreadsheets, databases and business APIs in a single new collaborative work management platform.
Onehub provides online document sharing, editing, and collaboration with the flexibility you need. Bank-level encryption of your data and granular, role-based permission structure means you can control who has access to your content and share critical business files with confidence. Customize your Workspace to give your content sharing a more professional, polished look and create your own Client Portal. Manage, share, and collaborate on business files. Offers granular permission control, role assignments and mobile access.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor een vergaderruimte of bureau op het webdashboard, mobiele app of kamerweergave worden automatisch gesynchroniseerd met de hele kantooragenda. Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld. Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Gebruik elk apparaat of kalender.
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one-stop-shop voor het delen van informatie, het verhogen van de productiviteit, het verbinden van personeel en samenwerking. Profiteer van 20 jaar ervaring met intranet: dit platform heeft intranetten gebouwd, ontworpen en ingezet voor wereldwijde organisaties, zowel grote als kleine, en bedrijven in elke denkbare sector ondersteund. Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet.
Make your intranet the gateway to your digital workplace: give employees access to your organization's tools and applications and streamline processes across your digital workplace, all from a single location. Make your intranet the go-to place to get work done and help employees get the most from your workplace investments. Interact is a global software company, connecting 1.4 million+ users across more than 950 organizations with our digital workplace.
De workflow-automatiseringsoplossing van Integrify is gericht op gebruiksgemak, snelle implementatie en krachtige functies. Met Integrify kunnen organisaties hun dagelijkse workflowprocessen automatiseren en consistente standaarden garanderen. Klanten hebben een breed scala aan workflows geautomatiseerd in financiën, operations, HR en IT. Er zijn ook volledige implementatieservices beschikbaar om elk project succesvol te maken. Integreren lost werkelijke zakelijke problemen op met daadwerkelijke workflow-automatisering. Toonaangevend in workflowbeheersystemen voor ondernemingen die organisaties helpen kosten te verlagen en de productiviteit drastisch te verbeteren.
Spike supercharges your email. Email, chat, calendar, calls, collaborative docs and to-dos are all in a single powerful Inbox, so you can focus on getting things done faster. Spike blends traditional emails with instant messaging, providing better context for each conversation, and reduces clutter - allowing for better interaction and a more human (and modern!) way of communication. Spike works on top of your existing email and is available on iOS, Android, Mac, Windows & Web. Spike brings your entire workspace into your inbox: your email, chat, calendar, calls, team collaboration and tasks -- to one place
5,000,000+ users. Digital workplace software that unifies teams and accelerates growth. Increase productivity. Unite employees. Improve culture. We know the process of implementing a new digital workplace can be daunting, so Axero makes it easy. 1) We Plan 2) We Build 3) You Thrive. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 99% of which are still actively using the platform after 5 years. Contact us today for a free consultation. Replace your outdated digital workplace with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 5 million people.
(Formerly WFHBOX) Working from home? Tired of managing dozens of browser tabs and applications? Why search and switch between apps, log in and out of accounts? Focos is a simple and beautiful solution for managing everything better, great for entrepreneurs, freelancers and teams. A single place for all of your apps, social media and email accounts from a simple and clean desktop app. Helps Individuals and remote teams to remain connected, manage multiple mail and app accounts. SMBs, teams, entreprenuers, freelancers.
To meet and exceed customer demands, frontline workers depend on communication. Mobile staff need to stay heads-up, and real-time voice is their preferred collaboration tool. Transform productivity and safety with secure communications, web dispatch, voice automations, advanced location services, and integrations. Orion serves midmarket and enterprise companies in Transportation, Facilities Management, Security, Energy, Manufacturing, Services, Hospitality, Gaming, and more. The leading voice-first, intelligent platform empowering deskless workers.
Eliminate paper and automate processes with a digital workplace, and let your employees telecommute. Using document imaging to digitize paper plus using eForms to replace paper lets your employees telecommute. Machine learning eliminates manual data entry for invoices and other documents. Cloud or on-premises versions available. Eliminate paper and automate processes with a digital office, and let your employees telecommute.
At Involve we are dedicated to helping leadership drive company alignment using Artificial Intelligence and analytics. Involve's Instagram like platform helps leaders successfully communicate with a dispersed workforce & receive AI-driven real-time insights on sales, customers, & market trends. Our platform has the ability to deep dive into your employee communication channels and delivers the most valuable nuggets of insight in order for proactive, actionable changes to be made. Helping leadership drive company alignment using Artificial Intelligence and analytics.
Client Hub enables frictionless client communication for accounting firms and bookkeeping practices. With Client Hub, your firm can: - Consolidate all client communication in one place - Securely exchange files with clients - Automate resolving QuickBooks uncategorized transactions - Track outstanding client tasks - Drive an amazing client experience and much more! Client Hub has been selected by the AICPA for its Startup Accelerator program as a solution for the future. Digital workplace solution that helps businesses streamline conversations, track client tasks, manage resources, and share documents.
Airbox is a Management Tech whose purpose is to promote the management of B2B consulting services companies. We generate operations of general services, organized and fluent. With Airbox, companies achieve high performance in all working hours that involve business opportunities, project management, processes, customer calls and satisfaction reviews. Agile Professional Services Platform that integrates: CRM, Project and Process Management, Service Desk and Customer Satisfaction.
Designed for mid-market and enterprise organizations. Sift effortlessly enables you to visualize and navigate your entire knowledge based org. Browse dynamic org charts built right from your data, connected to rich employee profiles and powerful people search. Integrating easily with your core HR systems, it updates automatically as your organization grows and changes. Amplify your collaboration by understanding the skills, experience, and background of your employees to get work done. Amplify your collaboration by understanding the skills, experience, and background of your employees to get work done.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
humbee is the new, innovative digital workplace! E-mails, files, tasks, documents and internal communication on a topic are available in one place and with one click! This is unique! Do you have recurring processes in your company? Create automated processes in humbee, equip them with workflows and lean back. Success stories from humbee customers: http://bit.ly/2YruQYx Examples: Customer acquisition, development processes, contract manage, ticket system, more: http://bit.ly/2SM44or humbee is the new, innovative digital workplace that bundles all content in one central location which makes collaboration perfect.
Bereik je teams op een krachtige en inventieve manier met SnapComms. Dynamische, effectieve tools voor het stimuleren van je bedrijfsstrategieën en het bevorderen van krachtige interne communicatie. Omzeil e-mail en de ruis op je werkplek om kritieke berichten te verzenden, je boodschap te benadrukken en de medewerkersbetrokkenheid te vergroten. Ingebouwde functies zorgen ervoor dat medewerkers je berichten altijd en op het juiste moment zien, of je je medewerkers nu wilt informeren of betrekken. Omzeil e-mail en de ruis op je werkplek om kritieke berichten te verzenden, je boodschap te benadrukken en de medewerkersbetrokkenheid te vergroten.
Twine connects people, content and ideas together through one simple and secure portal. Enjoy all the tools you need: Knowledge Library, News & Blogs, Forums, Groups, People Directory, Polls and Surveys, File Manager, Calendar and Workflow Builder. Twine is designed for integration: pull data from Salesforce; sign-on using Google Apps, Microsoft or LinkedIn; and easily upload from OneDrive, Google and other major files services. Unexpectedly simple: Twine connects people, content and ideas together through one simple portal.
Dynamic BIM platform (digital twin) that helps you manage as-built documentation, improve collaboration, task automation, and site management. - Compatible with 30 CAD files of which Revit, IFC, Naviworks, CATIA, Solidworks, Creo ... - Equipement vendor agnostic - interoperable with any data type - integrate an Application Enablement Platform to create any type of apps consuming data coming from BMS, CMMS, IWMS, IoT sensors/actuators ... Dynamic BIM platform that helps you manage as-built documentation, improve collaboration, task automation, and site management.
AuraQuantic is the most complete low-code platform to rapidly build unlimited enterprise solutions. It combines the sophistication of iBPMS (Intelligent Business Process Management Suite) for process automation with integration, innovation and intuitive design environments for you to easily optimize and transform business operations with end-to-end automation. Turn your ideas into applications with our easy-to-use Digital Platform and accelerate your digital transformation.
The Enterprise Operating System from EOX Vantage is an all-in-one platform of unified cloud-based apps to efficiently and securely run your company in an increasingly digital business world. Bring together dispersed teams with document sharing, real-time data presented in streamlined visual analytics dashboards, quality management tools and more. Our system is used by Amazon Logistics, Mercedes-Benz, Subaru and other global leader brands to optimize their efficiencies. The Enterprise Operating System connects dispersed teams and pulls real-time data from dispersed sources into one secure platform.
Omnidek is an enterprise solution for non-enterprise clients. Company-wide deployments of forms and workflows transitions your company from files and folders to a powerful Enterprise Data management strategy called Smart Data ECM (Enterprise Content Management). Smart Data ECM means every data point in your company is at your fingertips and can be accessible via our public API and reported on in real-time. Bring your BI tools, ditch your apps and spreadsheets, and start to #DoWorkTogether A Work Process Management platform for Your Employees, Customers, and Vendors to #DoWorkTogether Starting at $250 / month for 10 users
Workspace 365 is an adaptive workspace, which simplifies your work. It integrates Office 365 and gives access to all your (web/hosted/Citrix) applications. Workspace 365 offers a document management system, single sign-on for web- and hosted applications, live tiles to quickly see information (calendar items, unread e-mail, internal- & external news, recent documents) and more. Workspace 365 is easy to manage and makes it easier to work and access applications from any device. An adaptive workspace simplifying Office 365 and giving access to all your (web/hosted) applications and information with one login.
Avokaado is a digital workspace for contract workflow automation. Create templates, draft, share and negotiate documents, approve and sign - all in one platform. Digital workspace for contract workflow automation for lawyers.
Solve the problem of lost or misplaced forms and checklists, scanned documents and manual data input. iTacit¿s easy to use form builder features an endless array of workflow options, all within your branded employee app. ¿ Launch tasks based on triggers like dates and actions ¿ Custom logic to automate escalations like a manager¿s approval ¿ Once submitted, the forms can be sent to the relevant recipients or integrations simultaneously, avoiding the potential for lost paperwork Work smarter and faster with paperless forms and checklists to automate any process, directly from your employee app.
A powerful all-in-one Digital Transformation Platform that empowers users to design, configure, authorize & optimize processes. Gain real time insights & make informed decisions. FloWave brings best of both worlds by delivering BESPOKE application in COTS platform. While businesses have successfully deployed CRM/ERP, some stakeholders perform processes manually due to limitations of the deployed software. With FloWave drag-n-drop, even key stakeholders can design & implement business processes Cloud-based business process management platform that provides monitoring and automation operations via an open integration.
Bisner is het alles-in-één intranetplatform dat mensen verbindt over de grenzen van teams, afdelingen en locaties. Het stelt groepen in staat om efficiënt samen te werken en vergemakkelijkt de communicatie met instant messaging. Bisner biedt gemakkelijke en flexibele toegang waardoor je kunt werken wanneer, waar en hoe je maar wilt! Geef je medewerkers de mogelijkheid om moeiteloos hun krachten te bundelen, nieuwe ideeën te delen en op de hoogte te blijven van alles wat er binnen de organisatie gebeurt.
Workvivo is an employee communication platform designed to increase employee engagement and centralize internal communications. Through a familiar social experience, we help connect employees to their digital environment, to their organization and to each other, ensuring employees feel included and valued. Our technology and services are designed specifically to foster a sense of community and belonging so that employees feel that their work is valued and recognised. Workvivo is an employee communication platform designed to increase employee engagement and centralize internal communications.
Employee experience portal that provides unified task-view, streamlines work processes with tooling, integration, & security. Employee experience portal that provides unified task-view, streamlines work processes with tooling, integration, & security.
Intrexx is the low-code development platform for your digital workplace! With the aid of graphical development tools, business applications can be created at the drop of a hat via drag & drop. This reduces coding to a minimum and greatly relieves the IT department. No matter if you want to automate processes, integrate data, create Industry 4.0 solutions or improve internal/external collaboration with Intrexx, digitalization can be realized easily, individually and up to five times faster. With the development platform Intrexx, you can quickly and easily create an individual digital work platform - your company portal.
Safelink is the ultimate digital workplace & secure platform for smart service delivery. - Virtual Data Rooms - Legal Extranets - Secure File Sharing - Litigation Support - Electronic Bundling - Process Automation - Collaboration Safelink is the ultimate digital workplace & secure platform for smart service delivery. Collaborate - Transact - Litigate
Panviva is a cloud knowledge management system that empowers your employees to provide top quality customer service. Panviva captures information from wherever it is stored in your organization, optimizes it for better understanding and delivers it to any employee, anywhere. It eliminates the need to search endlessly for critical process information. Panviva delivers it right to your employees at the moment-of-need! Panviva captures information, optimizes it for better understanding and delivers it to your employees, anywhere.
NoSQL datastore and search engine that provides data indexing, full-text search, SQL querying, and built-in analytics components. NoSQL datastore and search engine that provides data indexing, full-text search, SQL querying, and built-in analytics components.
People1 is a digital workspace software solution that boosts employee productivity. As a mobile centric intranet solution for O365 users, we integrate all an employee's digital tools in a single place. Teams are empowered to do their best work through better communication, collaboration and social engagement on the People1 platform. Digital workspace software to boost employee productivity through engagement across business, social, communication and content means
Renderro is a Cloud Workplace for audio-visual content creators, designers, and creative individuals. Run your projects on high-powered cloud setups instead of traditional and expensive physical workstations. Enjoy free cloud storage and blazing-fast Hot Storage feature that lets you quickly access essential files. All this with a clean and clear managing platform, so you always have control over your Renderro workplace. Cloud workplace for filmmakers, graphic designers, and animators. Work, create, and share effortlessly.
Make it easy for employees to access all their files and applications and work remotely from any location or device in a secure and scalable environment with solutions from VMware and Softchoice. We can help you set up, manage, secure, and optimize IT performance for your remote workforce using VMware solutions. Explore how solutions like VMware Horizon 7 and Workspace ONE can make your IT staff more efficient, save your company money, and maximize your companys end user experience. Make it easy for employees to work remotely from any location or device in a secure environment with solutions from VMware & Softchoice
(0 reviews)
Bekijk profiel
Scheduling Solution for conference rooms, workspaces, desks, car parking spaces, equipment, hoteling and HotDesking so office managers can accommodate the occasional needs of mobile workers while reducing the rent. Desk/Flex lets employees reserve space in advance or claim a desk right now. It adjusts the telephone switch (PBX) so that calls ring at the 'desk du jour.' DeskFlex includes check-In, point-&-click floor maps, web browser, local kiosk, outlook integration, conference room schedule. Hotel management and HotDesking software that assists managers with floor mapping, room display and Microsoft integration.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Digital Assistant is de nieuwe manier van werken. Het is een persoonlijke werkplekassistent die proactief bruikbare kaarten stuurt over relevante veranderingen en aankomende evenementen, spraakopdrachten begrijpt en bedrijfsbrede zoekopdrachten biedt. Het maakt automatisch verbinding met bestaande bedrijfssoftware, databases en API's vanuit de cloud of een lokale implementatie om een centrale productiviteitshub voor de digitale werknemer te leveren. Praat op een menselijke manier met je gegevens, wees op de hoogte van je werkdag en onderneem actie vanaf elk apparaat. Digital Assistant is een bekroonde door AI gestuurde werkplekassistent. Ontvang realtime meldingen, stel vragen en meer.
YOOBIC is a mobile-first Digital Workplace for deskless workers. It enables companies in retail, hospitality, manufacturing, warehousing, construction and more to empower their employees, wherever they are, through: digitally optimized communication, microlearning and task management. YOOBIC is used by 150+ brands & retailers across the world including Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples and Peugeot. Empower your deskless team with a one-stop digital workplace for task management, communication, and training.
(0 reviews)
Bekijk profiel
wescale is an open business integration platform that supports firms to master the digital transformation in procurement. Therefore, wescale provides applications and features that ingeniously help to define and implement their customers digitization strategy through integrating internal and external applications, partners, and suppliers within a global collaboration network. Guided Procurement, Strategy Management and a modern Shopping frontend are just some of many highlights wescale offers. Cloud-based collaboration platform that integrates with procurement applications and business relationships on a unified dashboard.
(0 reviews)
Bekijk profiel
PortalCMS is the ultimate low-code platform for efficient web apps development and delivery to your end users, personalized and secure. The PortalCMS eco system is growing with a great diversity in web apps that are widely used in branches like healthcare, education and high tech business services. -Joint benefits, new web apps are released frequently -Short lead times for deploying new and existing web apps -Professional development according to industry standards Low code platform platform for online collaboration with existing building blocks to improve performance.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Award-winning online workplace connecting remote teams. Seamlessly. Tired of hunting down your teammates, frustrated figuring out what text messages really mean and just overwhelmed by email and channels, it's time to move into Walkabout Workplace. It's a virtual place where you go to work every day. Everyone and everything you need is there. A remote support solution with three-dimensional online workplace display, messaging, video conferencing, and more.
Our Secure File Sharing and Collaboration platform offers a safe and simple way to share content both internally and with external partners, reducing the risk of a data lea. Our secure file sharing user interface makes it easy for users to upload, edit and share documents with teammates and external partners. Our platform simplifies the information sharing process by providing customisable forms that enable users to securely and efficiently send data to different organisations. Egress Secure File Sharing and Collaboration enables users to store, share and edit sensitive content, collaboratively and securely.
(0 reviews)
Bekijk profiel
FastrackOnboard Is The Employee Onboarding System That Protects You And Your Business By Keeping You Fully Compliant With Employee Documentation Requirements With An Easy-To-Delegate Labor Compliance Process. So Easy It Makes Hiring A Breeze For You And Your Team. If you'd like to have Error-free Employee Documentation and Worry-free Labor Compliance in your Hiring Processes, then you've come to the right place. The Employee Onboarding System That Protects You And Your Business By Keeping You Fully Compliant With Employee Documentation Rules.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Powell Software is an international Software Vendor, that drives digital transformation by offering customizable and evergreen intranet solutions, built on top of Office 365 and SharePoint. Powell 365 transforms the user experience and boosts communicationcollaboration and productivity of companies. Behind each of the portals is the designer of WYSIWYG, Powell Manager, who parametrizes Digital Workplaces based on Office 365 and SharePoint. Powell Software drives digital transformation by offering customizable and evergreen intranet solutions, based on O365 and Sharepoint.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Invotra is a leading SaaS provider of enterprise intranet and portal solutions. Each day, thousands of people around the globe rely upon our software services. We power over 45% of central UK Government department intranets, as well as local authorities. We provide a comprehensive toolset designed specifically to help organisations achieve digital transformation by supplying you with an intranet that gives you both control and flexibility, in a highly secure, scalable and accessible way. Invotra is a leading SaaS provider of enterprise intranet and portal solutions.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Akumina is a modern intranet platform founded on a simple yet powerful belief that empowering employees through technology to work smarter, not harder will make them more engaged and more effective at building your business. Akumina makes building and deploying customizable, branded workplace experiences quick and easy. Akumina¿s customers include the Boston Red Sox, Walt Disney Corporation, iRobot, The World Trade Center and the Department of Defense to name a few. Akumina is the modern intranet platform that empowers global enterprises.
Assists businesses in creating a fully functional workplace to collaborate with your team from anywhere. Assists businesses in creating a fully functional workplace to collaborate with your team from anywhere.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Digitaal werkplekplatform waarmee wereldwijde teams moeiteloos kunnen samenwerken en vergaderingen kunnen houden op elk type apparaat. Digitaal werkplekplatform waarmee wereldwijde teams moeiteloos kunnen samenwerken en vergaderingen kunnen houden op elk type apparaat.
(0 reviews)
Bekijk profiel
INDIDESK offers you the ability to virtually work and manage your projects, teams, freelancers, clients and more. INDIDESK offers you the ability to virtually work and manage your projects, teams, freelancers, clients and more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Built-In Data Leak Prevention Keep connectivity secure and prevent information leakage through no-caching and no data-storing protocols. Cost-Effective & Trusted Secure & Seamless Connectivity Promote a secure digital workspace by working in the office and on-the-go, with secure access to corporate resources. Simple Installation & Mgt No data center restructuring, SAN, VPN etc. User Flexibility User privacy & enterprise data co-exist, your business can now take advantage of BYOD. Remote-access service for business. A secure environment seamlessly access on-premise corporate systems & cloud services w/ any device!
(0 reviews)
Bekijk profiel
Mallcomm transforms the users' experience of the space, creates loyalty by connecting people to places whilst delivering efficient operations, significant budget savings and valuable insights. The platform has been implemented in over 300 destinations in 22 countries and is actively used by more than 300,000 users globally. Amongst its clients are Unibail-Rodamco-Westfield, Savills, Brookfield Retail Properties, Mall of America, King's Cross, Hammerson, British Land, Klepierre and many more. Mallcomm is a multi-award-winning 360-degree integrator for managing and engaging real estate communities.
Enabling a Digital strategy requires Government to not only put in place the capabilities for Digital Delivery of services but also ensures the organisational enablers to deliver these capabilities such as strategy, governance and organisation are developed & executed. Engage Your Citizens, Empower Your Workers & Optimise Operations. Provide Citizens With Digital Access To Key Government Services & Red
(0 reviews)
Bekijk profiel
Cloud-based collaboration tool that helps firms with file sharing, data backup, appointment scheduling and CRM integration. Cloud-based collaboration tool that helps firms with file sharing, data backup, appointment scheduling and CRM integration.
(0 reviews)
Bekijk profiel
ref2space is a Web-based application divided into modules that allows the interactive management of the plans and assets. ref2space is a Web-based application divided into modules that allows the interactive management of the plans and assets.
(0 reviews)
Bekijk profiel
IntellaCar is the iPad and Digital Selling Solution for your Sales team that provides the ultimate Customer Experience. IntellaCar is the iPad and Digital Selling Solution for your Sales team that provides the ultimate Customer Experience.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Smart personal assistant for the workspace designed to simplify onboarding, improve employee communication and daily work. Smart personal assistant for the workspace designed to simplify onboarding, improve employee communication and daily work.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Collaborative learning solution built to maximize potential of your employees through organized and centralized hub for training and work. Employee engagement solution built to maximize potential of your employees through organized and centralized hub for training and work.
Bekijk profiel
Helps employees with internal collaboration to improve workplace efficiency. Helps employees with internal collaboration to improve workplace efficiency.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Digital workplace solution that allows employees to streamline communications, manage content, book conference rooms and more. Digital workplace solution that allows employees to streamline communications, manage content, book conference rooms and more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Operations & collaboration Software that makes hospitality staff communications and task management easy. Our App boosts and enhances hospitality staff collaboration and productivity. We deliver the right solution to achieve your hotel goals: Work smarter, reduce employee turnover, reduce emails, increase productivity, revenues and create a vibrant & strong company culture. Operations & collaboration Software that makes hospitality staff communications and task management easy.
(0 reviews)
Bekijk profiel
ClearPeople develops software for the modern digital workplace. Our unique experience and expertise working with knowledge-intensive organisations inspired us to innovate and push the boundaries when we developed Atlas - the next generation, people-first digital workspace. Atlas is loved by over 100,00 employees from well-known global enterprises to organisations who invest in their people. ClearPeople is a multi-Gold Microsoft Competency partner with headquarters in London, UK. Atlas is a people-first digital workspace solution for communication, knowledge and collaboration brought together in one place.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Workdeck is an award-winning all-in-one Digital Workplace software that provides mid-market knowledge businesses with a next generation platform that automates, connects & synchronises all the critical work management processes. Workdeck eliminates tool overload by substituting all the functionality of single function apps with one multi-featured Platform covering projects, tasks, leave, resource planning, communication, travel booking, purchases & expense management & reporting. Workdeck brings to market a unique, intelligent and multifeatured Digital Workplace Platform
(0 reviews)
Bekijk profiel
My Digital Office is the world's first fully functional digital office for remote teams. Collaborate in real time with your co-workers in a virtual office space. Fully functional digital office for remote-first teams.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Een alles-in-één cloudwerkplek die bedrijven helpt bij het beheren en ontwikkelen van hun eigen interne/externe organisatie en workflow. Een alles-in-één cloudwerkplek die bedrijven helpt bij het beheren en ontwikkelen van hun eigen interne/externe organisatie en workflow.