76 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen te werken met anderen organiseert, begeleidt en automatiseert. Een aangepaste interface organiseert essentiële gegevens, taken en tools in een gepersonaliseerde stroom, zodat gebruikers zich op hun werk kunnen concentreren en de productiviteit en betrokkenheid van werknemers kunnen worden verhoogd. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps of irrelevante informatie en activiteiten uitziften. Meer informatie over Citrix Workspace Citrix Workspace is een uniforme, veilige en digitale werkruimte die de ervaring van medewerkers organiseert, begeleidt en transformeert. Meer informatie over Citrix Workspace
De alles-in-één sociale en samenwerkende digitale werkplek, speciaal ontworpen voor bedrijven die werken met Google's G Suite. Het platform combineert intranet, samenwerking en sociale netwerken in één geïntegreerde oplossing. Happeo helpt de waarde van medewerkersbetrokkenheid te ontsluiten en is bekroond vanwege de gebruiksvriendelijkheid, geweldige werkplekintegratie en het implementatiegemak. Bekijk de volledige demovideo of vraag een live demo aan. Meer informatie over Happeo Alleen G Suite-intranet voor ondernemingen. Happeo fungeert als een digitale werkplek en verzamelt je chat, content en medewerkers op één plek. Meer informatie over Happeo
monday.com is het gemakkelijkste werkplatform waarmee je elk team en elk project kunt beheren: Kies een van de verschillende sjablonen of maak je eigen workflow om aan de slag te gaan. Synchroniseer, plan, organiseer en volg de projecten van je team vanaf een overzicht op hoog niveau tot in de kleinste details. Meer dan 90.000 teams gebruiken monday.com om zich via één samenwerkingsprogramma te concentreren op wat belangrijk is, te zien wie er de leiding heeft over wat, en van alles op de hoogte te blijven. Meer informatie over monday.com monday.com is een projectmanagementtool die je team graag zal gebruiken. Het maakt het gemakkelijk voor iedereen om zich te concentreren op wat er belangrijk is Meer informatie over monday.com

door Jamespot

(0 beoordelingen)
Bezoek website
Jamespot is een gemakkelijk te configureren digitale werkplek om je communicatie te vereenvoudigen. Deze zeer configureerbare digitale werkplek zal jouw potentieel voor samenwerking en communicatie optimaliseren. Geef je teamgenoten gemakkelijk toegang tot alle bedrijfstoepassingen die je gebruikt, alle informatie en kennis om hun projecten gemakkelijk te beheren, en nog veel meer. Eenvoudig, aantrekkelijk, efficiënt. Meer informatie over Jamespot Alles-in-één digitale werkplek met alle benodigde toepassingen om jouw teams op een efficiënte manier dagelijks te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
Gratis en eenvoudig te gebruiken software voor het plannen van afspraken, wereldwijd vertrouwd door meer dan 50.000 bedrijven van elke omvang. Laat klanten je openstaande tijdstippen reserveren en neem online betalingen aan. Stuur automatisch sms- en e-mailherinneringen en verminder no-shows met wel 90%. Volg klantactiviteit en aanwezigheidsgeschiedenis. Voorkom dubbele boekingen door synchronisatie van agenda's in te stellen met Google, iCal en Outlook. Integreer met meer dan 1500 apps, werkt op elk apparaat en besturingssysteem. Ga vandaag nog gratis aan de slag! Meer informatie over 10to8 Breng je bedrijf op volledige capaciteit met de planningssoftware van 10to8. Reken af met verspilde tijd en no-shows. Ga gratis aan de slag! Meer informatie over 10to8
KiSSFLOW is beoordeeld als de beste workflowsoftware en -tool voor business process management (BPM) in de Google Apps Marketplace. KiSSFLOW staat voor Keep It Simple and Smart Workflow. Zoals de naam al doet vermoeden is het heel eenvoudig om workflows te creëren met behulp van KiSSFLOW. Proceseigenaren kunnen binnen enkele minuten workflows creëren voor hun eigen vereisten. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace KiSSFLOW is beoordeeld als de beste workflowsoftware en -tool voor business process management (BPM) in de Google Apps Marketplace. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace
Basaas is een geïntegreerde bedrijfsoplossing voor alle zakelijke toepassingen. Met Basaas kunnen bedrijven alle zakelijke toepassingen afzonderlijk combineren en consolideren tot één complete en geïntegreerde bedrijfsoplossing. Basaas integreert toonaangevende zakelijke toepassingen in één bedrijfsoplossing en synchroniseert gegevens en workflows in verschillende toepassingen. Daarnaast geeft Basaas bedrijven een overzicht van alle cloudoplossingen voor gebruikers en minimaliseert het de "shadow IT" (ongeoorloofde IT) binnen het bedrijf. Meer informatie over Basaas Met Basaas kun je al je zakelijke toepassingen afzonderlijk combineren en ze consolideren tot één complete en geïntegreerde bedrijfsoplossing. Meer informatie over Basaas
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24 Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Unily works with the world's biggest brands across all verticals to help them unite their enterprise and engage their people through incredible award-winning employee experiences. Unily sits as the central hub and single pane of glass into all aspects of the digital workplace to help businesses overcome challenges relating to internal communications, culture and engagement, knowledge management, and enabling enterprise networks. Meer informatie over Unily Unily helps unite enterprises across all verticals through engaging their people with incredible award-winning employee experiences. Meer informatie over Unily
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor business process management (BPM) kun je snel workflows, checklists en standaardprocedures (SOP's) creëren. Volg workflows en processen en werk samen met je team. Beheer machtigingen, gebruik formulieren, plan processen in en integreer met meer dan 400 andere toepassingen. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM) en standaardprocedures (SOP's) van je team te beheren.
FunctionFox is gecreëerd door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafisch ontwerpers, marketingbedrijven en andere creatieve bedrijven en biedt je eenvoudige maar krachtige tools voor urenregistratie en projectmanagement. Neem afscheid van doorwoekerend projectbereik met snelle en flexibele urenregistratie, nauwkeurige projectschattingen, uitgebreide rapporten en krijg inzicht in de capaciteit van je team en de algemene bedrijfsprestaties. Als de winst belangrijk is, heb je geen tijd te verliezen! Probeer vandaag nog een gratis demo. Stroomlijnen, plannen en op het goede pad blijven. Eenvoudig urenregistratie, projectmanagement en uitgebreide rapporten betekenen meer tijd voor grote ideeën.

door Notion Labs

(117 beoordelingen)
Bekijk profiel
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing waarmee je je medewerkers beter kunt betrekken en productiever kunt werken. Je kunt je interne communicatie optimaliseren via volledig functionele samenwerkingsruimten, sociale samenwerking en constante connectiviteit. eXo Platform maakt het beheren van je werk eenvoudiger en biedt een rijk digitaal werkplekplatform voor je werknemers. Een complete digitale werkpleksoftware die medewerkers, tools en informatie met elkaar verbindt in een digitale centrale hub met medewerkers.
Optimity is een hyperadaptief succes- en wellnessplatform voor medewerkers. Het is ontworpen om werknemers te betrekken (77-98%+) en de kosten voor werkgevers te verlagen. Dit platform gebruikt de wetenschap achter coaching over microgewoontes en biedt een mobielgerichte ervaring voor werknemers. Optimity-apps synchroniseren met je huidige routines (agenda, andere apps, wearables, enz.) om kleine, gezonde microgewoontes te vormen die je kunnen helpen gelukkiger en langer te leven. HR-leiders gebruiken het Optimity-beheerderspaneel om gezondheidsrisicobeoordelingen te starten en het rendement te rapporteren. SaaS-oplossing die bedrijven helpt holistische wellnessprogramma's te creëren, micro-activiteiten te plannen en samen te werken met collega's.
Bekijk profiel
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organisatie. OnSemble's slepen-en-neerzetten-interface betekent dat je verbeelding de enige limiet is. Ontwerp pagina's die je cultuur weerspiegelen zonder een enkele coderegel in te voeren. Het is een intranet dat je medewerkers graag en daadwerkelijk gebruiken. Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
talkspirit is een nieuw soort platform voor interne sociale bedrijfsnetwerken; het biedt in één eenvoudig overzicht een compleet scala aan functies om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken. Alle functies bevinden zich precies waar je ze zou verwachten en werken naadloos samen met meer dan 500 apps, tools en services die je bedrijf nu al gebruikt. Alle content is ook doorzoekbaar, beveiligd en beschikbaar terwijl je onderweg bent via de mobiele app voor Android en iOS. Jouw merkeigen interne sociale bedrijfsnetwerk om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken.
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. Beekeeper biedt een intelligent analytics-dashboard, aanpasbare interface en HR-tools die volledig kunnen worden geautomatiseerd, zoals groepsberichten, peilingen en chatbots. Daarmee brengt Beekeeper frontlijnwerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktopapparaten. Het beste alles-in-één-platform voor communicatie en productiviteit om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden.
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders. Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.

door Jostle Corporation

(49 beoordelingen)
Bekijk profiel
Maak kennis met het People Engagement-platform – een complete, intuïtieve digitale werkoplossing. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand te brengen. Want daar draait het om bij buitengewone werkplekken. Het resultaat is een ongehoorde medewerkersbetrokkenheid die 5 keer hoger ligt dan bij zowel traditionele medewerkersportals als sociale intranets. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Jostle is het enige intranet dat is ontworpen om het leven te vereenvoudigen en het simpel te houden terwijl je groeit, zodat je mensen en je organisatie kunnen gedijen.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend. De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
LumApps is the next step in the evolution of the digital workplace. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G Suite and other tools, LumApps lets companies (>1000 employees) connect and collaborate to create a more efficient and engaged workforce. LumApps offers the perfect topdown internal communications platform with content customized for each employee, fully interactive content, and beautiful, content rich templates which help get the right information to the right people. The LumApps Platform helps employees connect and collaborate with O365 and G Suite to create a more efficient and engaged workforce.
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one-stop-shop voor het delen van informatie, het verhogen van de productiviteit, het verbinden van personeel en samenwerking. Profiteer van 20 jaar ervaring met intranet: dit platform heeft intranetten gebouwd, ontworpen en ingezet voor wereldwijde organisaties, zowel grote als kleine, en bedrijven in elke denkbare sector ondersteund. Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet.

door Super Smashing

(20 beoordelingen)
Bekijk profiel
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app. Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
De workflow-automatiseringsoplossing van Integrify is gericht op gebruiksgemak, snelle implementatie en krachtige functies. Met Integrify kunnen organisaties hun dagelijkse workflowprocessen automatiseren en consistente standaarden garanderen. Klanten hebben een breed scala aan workflows geautomatiseerd in financiën, operations, HR en IT. Er zijn ook volledige implementatieservices beschikbaar om elk project succesvol te maken. Integreren lost werkelijke zakelijke problemen op met daadwerkelijke workflow-automatisering. Toonaangevend in workflowbeheersystemen voor ondernemingen die organisaties helpen kosten te verlagen en de productiviteit drastisch te verbeteren.
Bekijk profiel
Interact is a global software company, connecting over 1.4 million users across more than 950 organizations with our digital workplace solutions. We specialize in solving internal communication and collaboration challenges by combining our sophisticated intranet software with outstanding professional services, focusing on developing long-term strategic partnerships with our customers. Interact has offices in Manchester, New York, London & Boston, and operates globally. Interact provides intranet software that connects the employees of over 950 organizations. We are the home to your digital workplace.

door Axero Solutions

(18 beoordelingen)
Bekijk profiel
Over 5,000,000 users. Communifire is your modern, fully featured digital workplace software that supports your employees and your business. 99% of Communifire Intranet customers are still actively using the platform after 5 years. From connecting your people and streamlining communication to enhancing collaboration and managing content, our full suite of integrated tools will help your organization be more informed, quicker to take action and prepared for tomorrow. Replace your outdated intranet with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 4 million people.
Verbind je mensen met elkaar en je bedrijf met de enige digitale werkplekoplossing die voor al je werknemers werkt. Staffbase geeft je medewerkers toegang tot alle tools en services die ze overal en op elk apparaat nodig hebben. Laat medewerkers niet langer moeite doen om de informatie en middelen te vinden die ze nodig hebben. Staffbase maakt werken eenvoudig, toegankelijk en aantrekkelijk voor iedereen. Dankzij een mobielgerichte benadering is Staffbase een ideaal platform voor medewerkercommunicatie voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor een vergaderruimte of bureau op het webdashboard, mobiele app of kamerweergave worden automatisch gesynchroniseerd met de hele kantooragenda. Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld. Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Gebruik elk apparaat of kalender.
Eliminate paper and automate processes with a digital office, and let your employees telecommute. Using document imaging to digitize paper plus using eForms to replace paper lets your employees telecommute. Machine learning eliminates manual data entry for invoices and other documents. Cloud or on-premises versions available. Eliminate paper and automate processes with a digital office, and let your employees telecommute.
At Involve we are dedicated to helping leadership drive company alignment using Artificial Intelligence and analytics. Involve's Instagram like platform helps leaders successfully communicate with a dispersed workforce & receive AI-driven real-time insights on sales, customers, & market trends. Our platform has the ability to deep dive into your employee communication channels and delivers the most valuable nuggets of insight in order for proactive, actionable changes to be made. Helping leadership drive company alignment using Artificial Intelligence and analytics.
Onehub provides online document sharing, editing, and collaboration with the flexibility you need. Bank-level encryption of your data and granular, role-based permission structure means you can control who has access to your content and share critical business files with confidence. Customize your Workspace to give your content sharing a more professional, polished look and create your own Client Portal. Manage, share, and collaborate on business files. Offers granular permission control, role assignments and mobile access.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.

door humbee solutions

(7 beoordelingen)
Bekijk profiel
humbee is the new, innovative digital workplace! E-mails, files, tasks, documents and internal communication on a topic are available in one place and with one click! This is unique! Do you have recurring processes in your company? Create automated processes in humbee, equip them with workflows and lean back. Success stories from humbee customers: http://bit.ly/2YruQYx Examples: Customer acquisition, development processes, contract manage, ticket system, more: http://bit.ly/2SM44or humbee is the new, innovative digital workplace that bundles all content in one central location which makes collaboration perfect.
Bereik je teams op een krachtige en inventieve manier met SnapComms. Dynamische, effectieve tools voor het stimuleren van je bedrijfsstrategieën en het bevorderen van krachtige interne communicatie. Omzeil e-mail en de ruis op je werkplek om kritieke berichten te verzenden, je boodschap te benadrukken en de medewerkersbetrokkenheid te vergroten. Ingebouwde functies zorgen ervoor dat medewerkers je berichten altijd en op het juiste moment zien, of je je medewerkers nu wilt informeren of betrekken. Omzeil e-mail en de ruis op je werkplek om kritieke berichten te verzenden, je boodschap te benadrukken en de medewerkersbetrokkenheid te vergroten.

door Twine Intranet

(6 beoordelingen)
Bekijk profiel
Twine connects people, content and ideas together through one simple and secure portal. Enjoy all the tools you need: Knowledge Library, News & Blogs, Forums, Groups, People Directory, Polls and Surveys, File Manager, Calendar and Workflow Builder. Twine is designed for integration: pull data from Salesforce; sign-on using Google Apps, Microsoft or LinkedIn; and easily upload from OneDrive, Google and other major files services. Unexpectedly simple: Twine connects people, content and ideas together through one simple portal.
Dynamic BIM platform (digital twin) that helps you manage as-built documentation, improve collaboration, task automation, and site management. - Compatible with 30 CAD files of which Revit, IFC, Naviworks, CATIA, Solidworks, Creo ... - Equipement vendor agnostic - interoperable with any data type - integrate an Application Enablement Platform to create any type of apps consuming data coming from BMS, CMMS, IWMS, IoT sensors/actuators ... Dynamic BIM platform that helps you manage as-built documentation, improve collaboration, task automation, and site management.

door New Day at Work

(4 beoordelingen)
Bekijk profiel
Workspace 365 is an adaptive workspace, which simplifies your work. It integrates Office 365 and gives access to all your (web/hosted/Citrix) applications. Workspace 365 offers a document management system, single sign-on for web- and hosted applications, live tiles to quickly see information (calendar items, unread e-mail, internal- & external news, recent documents) and more. Workspace 365 is easy to manage and makes it easier to work and access applications from any device. An adaptive workspace simplifying Office 365 and giving access to all your (web/hosted) applications and information with one login.
iTacit is a frontline workforce communication app that enables employers to improve employee engagement by simplifying communication and making it easy to reach employees on their own devices. This eliminates the need for company-wide email systems while promoting an active, team-based environment. iTacit connects your workforce to better employee experience. From workforce communication, social engagement, training & onboarding, iTacit puts everything your front-line needs at their fingertips. iTacit is an intuitive mobile workforce communication app and desktop software platform that enhances employee productivity.

Hub

door Pancentric Digital

(3 beoordelingen)
Bekijk profiel
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen en effectiever te communiceren binnen één beveiligde digitale werkplek. Je kunt medewerkers en kantoren moeiteloos verbinden, werklasten en taken efficiënter beheren en waardevolle feedback verzamelen met behulp van peilingen en enquêtes. Elke Hub heeft volledig aanpasbare functies en branding. Het platform luistert naar jouw behoeften en past de functionaliteit precies aan op jouw bedrijf. Intelligente intranetoplossing en een beveiligd klantenportal voor bedrijven om samen te werken, te communiceren en informatie te delen.
Workvivo is an employee communication platform designed to increase employee engagement and centralize internal communications. Through a familiar social experience, we help connect employees to their digital environment, to their organization and to each other, ensuring employees feel included and valued. Our technology and services are designed specifically to foster a sense of community and belonging so that employees feel that their work is valued and recognised. Workvivo is an employee communication platform designed to increase employee engagement and centralize internal communications.
Employee experience portal that provides unified task-view, streamlines work processes with tooling, integration, & security. Employee experience portal that provides unified task-view, streamlines work processes with tooling, integration, & security.

door United Planet

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
Intrexx is the low-code development platform for your digital workplace! With the aid of graphical development tools, business applications can be created at the drop of a hat via drag & drop. This reduces coding to a minimum and greatly relieves the IT department. No matter if you want to automate processes, integrate data, create Industry 4.0 solutions or improve internal/external collaboration with Intrexx, digitalization can be realized easily, individually and up to five times faster. With the development platform Intrexx, you can quickly and easily create an individual digital work platform - your company portal.

door Walkabout Collaborative

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
Award-winning online workplace connecting remote teams. Seamlessly. Tired of hunting down your teammates, frustrated figuring out what text messages really mean and just overwhelmed by email and channels, it's time to move into Walkabout Workplace. It's a virtual place where you go to work every day. Everyone and everything you need is there. A remote support solution with three-dimensional online workplace display, messaging, video conferencing, and more.
Safelink is the ultimate digital workplace & secure platform for smart service delivery. - Virtual Data Rooms - Legal Extranets - Secure File Sharing - Litigation Support - Electronic Bundling - Process Automation - Collaboration Safelink is the ultimate digital workplace & secure platform for smart service delivery. Collaborate - Transact - Litigate

door Panviva

(1 review)
Bekijk profiel
Panviva is a cloud knowledge management system that empowers your employees to provide top quality customer service. Panviva captures information from wherever it is stored in your organization, optimizes it for better understanding and delivers it to any employee, anywhere. It eliminates the need to search endlessly for critical process information. Panviva delivers it right to your employees at the moment-of-need! Panviva captures information, optimizes it for better understanding and delivers it to your employees, anywhere.
Pristima is een volledig geïntegreerde ondernemingsoplossing voor preklinisch gegevensbeheer die complete levenscyclusautomatisering en ondersteuning biedt voor studiebeheer van farmacologie en geneesmiddelenveiligheidsonderzoek, vivariumbeheer en veterinaire zorg. Van het fokken en bestellen tot het studie-indieningsproces, de Pristima suite beheert de planning en registratie van gegevens, controleert geautoriseerde wijzigingen en verzamelt de gegevens voor indiening bij regelgevende instanties. Pristima® Suite is een volledig geïntegreerde, preklinische software die complete levenscyclusautomatisering en ondersteuning voor preklinische R&D biedt.
NoSQL datastore and search engine that provides data indexing, full-text search, SQL querying, and built-in analytics components. NoSQL datastore and search engine that provides data indexing, full-text search, SQL querying, and built-in analytics components.

door Impiger Technologies

(1 review)
Bekijk profiel
People1 is a digital workspace software solution that boosts employee productivity. As a mobile centric intranet solution for O365 users, we integrate all an employee's digital tools in a single place. Teams are empowered to do their best work through better communication, collaboration and social engagement on the People1 platform. Digital workspace software to boost employee productivity through engagement across business, social, communication and content means

door adenin TECHNOLOGIES

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Digital Assistant is the new way to work. It's a personal workplace assistant that proactively sends actionable Cards about relevant changes and upcoming events, understands voice commands, and offers an enterprise-wide search. It automatically connects with existing business software, databases and APIs from the cloud and on-premise to deliver a central productivity hub for the digital worker. Talk to your data in a human way, be in the know about your workday and take action from any device. Digital Assistant is the award-winning AI workplace assistant. Receive real-time notifications, ask questions and more.

door WPS Management

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
wescale is an open business integration platform that supports firms to master the digital transformation in procurement. Therefore, wescale provides applications and features that ingeniously help to define and implement their customers digitization strategy through integrating internal and external applications, partners, and suppliers within a global collaboration network. Guided Procurement, Strategy Management and a modern Shopping frontend are just some of many highlights wescale offers. wescale is your open business integration platform, which integrates all your procurement apps and business relationships in one place.

door Sift

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Connect your employees with a single people-focused digital hub. Sift sits alongside all your existing systems and acts as a force multiplier for collaboration, transparency, and accessibility. Our powerfully simple people search, dynamic org charts, and rich employee profiles make your most important people data accessible to your team on-demand. Enable better collaboration and connection across your company. Add Sift to your digital workplace stack to leverage your people data.

door PortalCMS

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
PortalCMS is the ultimate low-code platform for efficient web apps development and delivery to your end users, personalized and secure. The PortalCMS eco system is growing with a great diversity in web apps that are widely used in branches like healthcare, education and high tech business services. -Joint benefits, new web apps are released frequently -Short lead times for deploying new and existing web apps -Professional development according to industry standards Low code platform platform for online collaboration with existing building blocks to improve performance.

door FastrackOnboard

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
FastrackOnboard Is The Employee Onboarding System That Protects You And Your Business By Keeping You Fully Compliant With Employee Documentation Requirements With An Easy-To-Delegate Labor Compliance Process. So Easy It Makes Hiring A Breeze For You And Your Team. If you'd like to have Error-free Employee Documentation and Worry-free Labor Compliance in your Hiring Processes, then you've come to the right place. The Employee Onboarding System That Protects You And Your Business By Keeping You Fully Compliant With Employee Documentation Rules.

door Powell Software

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Powell Software is an international Software Vendor, that drives digital transformation by offering customizable and evergreen intranet solutions, built on top of Office 365 and SharePoint. Powell 365 transforms the user experience and boosts communicationcollaboration and productivity of companies. Behind each of the portals is the designer of WYSIWYG, Powell Manager, who parametrizes Digital Workplaces based on Office 365 and SharePoint. Powell Software drives digital transformation by offering customizable and evergreen intranet solutions, based on O365 and Sharepoint.

door Invotra

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Invotra is a leading SaaS provider of enterprise intranet and portal solutions. Each day, thousands of people around the globe rely upon our software services. We power over 45% of central UK Government department intranets, as well as local authorities. We provide a comprehensive toolset designed specifically to help organisations achieve digital transformation by supplying you with an intranet that gives you both control and flexibility, in a highly secure, scalable and accessible way. Invotra is a leading SaaS provider of enterprise intranet and portal solutions.

door Akumina

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Akumina is a modern intranet platform founded on a simple yet powerful belief that empowering employees through technology to work smarter, not harder will make them more engaged and more effective at building your business. Akumina makes building and deploying customizable, branded workplace experiences quick and easy. Akumina¿s customers include the Boston Red Sox, Walt Disney Corporation, iRobot, The World Trade Center and the Department of Defense to name a few. Akumina is the modern intranet platform that empowers global enterprises.

door BMC Software

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Assists businesses in creating a fully functional workplace to collaborate with your team from anywhere. Assists businesses in creating a fully functional workplace to collaborate with your team from anywhere.

door Prysm

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Digital workplace platform that allows global teams to easily collaborate and hold meetings on any type of device. Digital workplace platform that allows global teams to easily collaborate and hold meetings on any type of device.

door INDIDESK Technologies

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
INDIDESK offers you the ability to virtually work and manage your projects, teams, freelancers, clients and more. INDIDESK offers you the ability to virtually work and manage your projects, teams, freelancers, clients and more.

door Maddox

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Built-In Data Leak Prevention Keep connectivity secure and prevent information leakage through no-caching and no data-storing protocols. Cost-Effective & Trusted Secure & Seamless Connectivity Promote a secure digital workspace by working in the office and on-the-go, with secure access to corporate resources. Simple Installation & Mgt No data center restructuring, SAN, VPN etc. User Flexibility User privacy & enterprise data co-exist, your business can now take advantage of BYOD. Remote-access service for business. A secure environment seamlessly access on-premise corporate systems & cloud services w/ any device!

door Client Hub

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
One platform for your team and your clients so that everything works seamlessly -- standard workflows, client communication, file sharing, task tracking and more! Finally - a workflow solution where there is no waiting for client

door Opensky Data

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Enabling a Digital strategy requires Government to not only put in place the capabilities for Digital Delivery of services but also ensures the organisational enablers to deliver these capabilities such as strategy, governance and organisation are developed & executed. Engage Your Citizens, Empower Your Workers & Optimise Operations. Provide Citizens With Digital Access To Key Government Services & Red

door mediaBEAM

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Cloud-based collaboration tool that helps firms with file sharing, data backup, appointment scheduling and CRM integration. Cloud-based collaboration tool that helps firms with file sharing, data backup, appointment scheduling and CRM integration.

door ideare

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
ref2space is a Web-based application divided into modules that allows the interactive management of the plans and assets. ref2space is a Web-based application divided into modules that allows the interactive management of the plans and assets.

door IntellaCar

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
IntellaCar is the iPad and Digital Selling Solution for your Sales team that provides the ultimate Customer Experience. IntellaCar is the iPad and Digital Selling Solution for your Sales team that provides the ultimate Customer Experience.

door Ambi

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Collaborative learning solution built to maximize potential of your employees through organized and centralized hub for training and work. Employee engagement solution built to maximize potential of your employees through organized and centralized hub for training and work.

door QueryNow

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Helps employees with internal collaboration to improve workplace efficiency. Helps employees with internal collaboration to improve workplace efficiency.

door Modo Labs

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Digital workplace solution that allows employees to streamline communications, manage content, book conference rooms and more. Digital workplace solution that allows employees to streamline communications, manage content, book conference rooms and more.

door ChartOk

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Operations & collaboration Software that makes hospitality staff communications and task management easy. Our App boosts and enhances hospitality staff collaboration and productivity. We deliver the right solution to achieve your hotel goals: Work smarter, reduce employee turnover, reduce emails, increase productivity, revenues and create a vibrant & strong company culture. Operations & collaboration Software that makes hospitality staff communications and task management easy.

door ClearPeople

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Atlas is a next generation digital workspace for communication, knowledge and collaboration beautifully brought together in one place. With an award-winning history as a people-centric, digital transformation Consultagency, ClearPeople created Atlas to deliver a unique digital workspace solution for Office 365. Atlas is a next generation digital workspace for communication, knowledge and collaboration beautifully brought together in one place.

door Generation Digital

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
An easy to use mobile first tool where employees can connect communicate and collaborate. An easy to use mobile first tool where employees can connect communicate and collaborate.

door Workdeck

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Workdeck is an award-winning all-in-one Digital Workplace software that provides mid-market knowledge businesses with a next generation platform that automates, connects & synchronises all the critical work management processes. Workdeck eliminates tool overload by substituting all the functionality of single function apps with one multi-featured Platform covering projects, tasks, leave, resource planning, communication, travel booking, purchases & expense management & reporting. Workdeck brings to market a unique, intelligent and multifeatured Digital Workplace Platform

door My Digital Office

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
My Digital Office is the world's first fully functional digital office for remote teams. Collaborate in real time with your co-workers in a virtual office space. Fully functional digital office for remote-first teams.

door OpenStudio

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
An all-in-one cloud workspace helping businesses manage and develop their own internal/external organization and workflow. An all-in-one cloud workspace helping businesses manage and develop their own internal/external organization and workflow.

door Smarten Spaces

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
A complete technology solution to digitize your workspace and create a better employee experience. Helps use spaces optimally, enhance energy efficiency and make operational improvements. AI & IoT powered digital workspace solution. An integrated solution with social intelligence for the ultimate employee experience.

door Orion Labs

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Orion Labs, Inc. is the voice-first enterprise software platform to connect frontline workers with voice automation solutions. The companys global customers transform their workforce productivity and safety with the secure instant communications, AI Workflows, advanced location services, and software integrations of Orions enterprise-grade and cloud-delivered service. Voice-activated business communication and automation for the mobile, frontline workforce.