België Lokale producten weergeven
277 resultaten
With Spacewell's industry-leading digital workplace solution, you combine FMIS, IoT and analytics to create smart workplaces. Meer informatie over Spacewell
All-in-one digitale werkplekoplossing: -Verbeter de gebruikerservaring met slimme technologie die medewerkers helpt te navigeren op de flexibele werkplek en hun samenwerking bevordert. -Ondersteun gebouwgebruikers met realtimegegevens via hun smartphones en andere digitale touchpoints. -Zorg voor een gezonde, comfortabele en productieve werkomgeving waar iedereen optimaal kan werken. Functionaliteiten: meetings en reserveringen, bezoekersbeheer, gemeenschap en samenwerking, werkplekdiensten, gezondheid en welzijn, werkplekapps. Eigenschappen: combinatie van IoT en FMIS, regelmatige software-updates, snelle activering. Voor bedrijven 500+ Meer informatie over Spacewell

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Lively is een sociale en collaboratieve digitale werkplek die bedrijfscommunicatie, documentbeheer en samenwerking stimuleert. Meer informatie over Lively
Lively is de digitale werkplek die 100% kan worden aangepast aan de behoeften van je bedrijf. Met slechts een paar klikken hebben je werknemers toegang tot alle zakelijke tools die ze dagelijks gebruiken. De digitale werkplek ondersteunt je werknemers dagelijks en bespaart hen tijd. Vereenvoudig je documentbeheer, moedig samenwerking aan en stimuleer je interne communicatie met Lively. Meer informatie over Lively

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Alles-in-één digitale werkplek met alle benodigde toepassingen om jouw teams op een efficiënte manier dagelijks te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
Jamespot is een gemakkelijk te configureren digitale werkplek om je communicatie te vereenvoudigen. Deze zeer configureerbare digitale werkplek zal jouw potentieel voor samenwerking en communicatie optimaliseren. Geef je teamgenoten gemakkelijk toegang tot alle bedrijfstoepassingen die je gebruikt, alle informatie en kennis om hun projecten gemakkelijk te beheren, en nog veel meer. Eenvoudig, aantrekkelijk, efficiënt. Meer informatie over Jamespot

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen. Meer informatie over Miro
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Sla mediabestanden zoals documenten, afbeeldingen, foto's en video's op, groepeer ze en deel ze op een oneindig canvas. Miro maakt samenwerking en productiviteit tussen teams mogelijk en stelt gebruikers in staat om met ongekend gemak toegang te krijgen tot de inhoud die ze nodig hebben. Meer informatie over Miro

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
[email protected] is een samenwerkingstool die is gericht op hybride werk- en flexibel kantoorbeheer, geïntegreerd met MS Teams. Meer informatie over [email protected]
[email protected] is een samenwerkingstool voor hybride werkmanagement. Dankzij [email protected] kunnen werknemers en managers werk op locatie of op afstand organiseren. [email protected] ondersteunt ook de flexibele reservering van zitplaatsen en het beheer van kantoorruimte. [email protected] is een SaaS-toepassing, geïntegreerd met Microsoft Teams (met behulp van Teams Bot om interacties te beheren), met een Outlook-invoegtoepassing om het reserveren van ruimtes te vereenvoudigen. Meer informatie over [email protected]

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Ontdek een zeer kosteneffectieve oplossing voor de digitale werkplek. Snelle installatie binnen 48 uur. Gratis upgrades. Gehost in Google Cloud. Meer informatie over Hub
De Hub is de perfecte digitale werkplekoplossing voor het huidige kantoor voor werken op afstand en verbindt uw teams met de mensen en middelen die ze nodig hebben. The Hub, dat wereldwijd door grote merken wordt gebruikt, stroomlijnt je interne processen, waardoor het beheren en delen van content moeiteloos wordt. Zeg 'vaarwel' tegen onhandige documentopslag en 'hallo' tegen een intelligente, boeiende digitale werkplek. Integreer uw GDrive- en Sharepoint-mappen voor naadloze toegang tot bestanden en verbind uw HR-systemen om het inwerken van gebruikers een fluitje van een cent te maken. Meer informatie over Hub

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Een SaaS-platform voor de digitale werkplek waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen creëren en de veilige terugkeer van medewerkers naar kantoor kunnen beheren. Meer informatie over WorkInSync
WorkInSync is een cloudgebaseerd SaaS-platform voor de digitale werkplek waarmee organisaties hun kantoren kunnen omzetten naar hybride werkplekken. De functies omvatten: personeelsplanning, bureauboeking, hot-desking, plannen voor zitplaatsen op afstand, boekingen van vergaderruimten, boekingen van conferentiezalen, beheer van contactloze toegang, bezoekersbeheer, boekingen voor kantoor- en woon-werkverkeer of -transport (shuttle, luchthaventransfers), aanwezigheidsbeheer, interactieve kaarten, ruimtebeheer en analyse van ruimtegebruik. Meer informatie over WorkInSync

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
De persoonlijke walkthroughs van Lemon Learning zijn geïntegreerd in je SaaS-toepassingen en sturen software-adoptie en gebruikersbetrokkenheid aan. Meer informatie over Lemon Learning
Lemon Learning versnelt software-adoptie dankzij interactieve walkthroughs die beschikbaar zijn op het moment dat dit nodig is. Lemon Learning is rechtstreeks geïntegreerd in elke soort software van de gebruiker (CRM, HRIS, ERP, enz.); de contextuele content van dit platform vereenvoudigt het dagelijkse leven van duizenden gebruikers wereldwijd, waardoor ze onmiddellijke vaardigheden verkrijgen op hun dagelijkse tools. Meer informatie over Lemon Learning

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Voorraadbeheer software gebaseerd op radiofrequentie-identificatie die voorraad op artikelniveau in de hele waardeketen volgt en beheert. Meer informatie over Detego
Detego is een SaaS-platform voor de detailhandel dat wordt aangedreven door radiofrequentie-identificatietechnologie die operationele efficiëntie en omzetstijging in de hele waardeketen biedt door traditionele voorraadbeheerprocessen te digitaliseren, waardoor ze efficiënter en nauwkeuriger worden. Detego biedt zijn detailhandelsklanten een snel rendement door verbeterde voorraadnauwkeurigheid, productbeschikbaarheid en betere besluitvorming op basis van de krachtige gegevens op artikelniveau, gecombineerd met uitgebreide rapportage en capaciteiten voor kunstmatige intelligentie. Meer informatie over Detego

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Je hoeft niet langer van app naar app te springen terwijl je moeite hebt om statussen en updates van je team te krijgen: verbind het werk van iedereen via Trello.
Trello helpt managers om effectiever met hun werknemers te communiceren, van wekelijkse vergaderagenda's tot voortgangsplannen voor werknemers tot het opslaan van verslagen en documentatie. Het is het commandocentrum dat al je taken en tools met elkaar verbindt om statusupdates en vervaldatums te tonen, en je de kans biedt om snel opmerkingen uit te wisselen met teamgenoten. Voeg bestanden en tickets toe vanuit andere apps zoals Jira, Slack en Google Drive, zodat alles bij elkaar blijft. Zorg dat de communicatie soepel blijft verlopen en dat de verwachtingen duidelijk en toegankelijk zijn. Meer informatie over Trello

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien. Meer informatie over Dropbox Business

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven.
Asana is digitale werkpleksoftware die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop. Meer informatie over GoTo Meeting

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Work OS van monday.com is een digitale werkruimte waarmee managers aangepaste oplossingen kunnen bouwen om al hun teamprocessen te ondersteunen.
Dankzij het alles-in-één platform dat je team graag zal gebruiken, heb je met de digitale werkplek van monday.com een uitmuntend pakket voor ondernemingen. Onboard je team binnen enkele minuten op een vooraf gemaakt sjabloon. Of voeg kolommen, widgets en apps toe om je digitale werkruimte volledig aan te passen, zodat deze zich aanpast aan je unieke workflows. monday.com is een eenvoudige manier om één realtime bron van waarheid te onderhouden. Het helpt managers om klanten, belanghebbenden, leveranciers en teams altijd op één lijn te houden. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren.
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Wrike is een externe digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, aangepaste rapporten en meer dan 400 integraties.
Wrike is cloudgebaseerde software voor de digitale werkplek die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformuliere n, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
10to8 zorgt ervoor dat de digitale werkplek soepel draait. Plan online interne vergaderingen en externe afspraken met klanten. Meld je gratis aan.
Plan je virtuele afspraken moeiteloos, of het nu gaat om interne vergaderingen of klantafspraken. Verbeter je digitale werkplek met de afsprakenplanning van 10to8; Kom in contact met je teams, en synchroniseer en boek moeiteloos één-op-één tijd met hen. Profiteer van meer dan 1500 integraties, waaronder native videochat en CRM-apps. Stel kalendersynchronisatie in twee richtingen in met Google, Exchange, Outlook en Office 365 om dubbele boekingen te voorkomen. Dankzij de geautomatiseerde herinneringen behoren gemiste afspraken voorgoed tot het verleden. Meer informatie over 10to8

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen en standaardprocedures van je team te beheren.
Process Street biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om het beheer van terugkerende workflows snel, leuk en gemakkelijk te maken voor teams overal ter wereld. Sterke bedrijfsproc essen zijn de ruggengraat van elk succesvol bedrijf. Zonder die processen zal een bedrijf het zeker moeilijk vinden om op te schalen. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica, automatisering en integraties. Meer informatie over Process Street

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen, kanbanborden en teamsamenwerking.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen. Meer informatie over ProjectManager.com

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Collaboratieve software voor kennisbetrokkenheid waarmee teams het collectieve intellect van hun organisatie kunnen benutten.
Bloomfire is toonaangevende software voor samenwerking op het gebied van kennisbetrokkenheid. Via het platform kunnen teams snel en veilig dynamische informatie en inzichten creëren en te delen. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle soorten media (waaronder video), zodat teams informatie sneller kunnen vinden en erop kunnen reageren. Bloomfire wordt gebruikt door honderdduizenden werknemers bij bedrijven zoals Capital One, Southwest Airlines, FedEx en Metlife om de productiviteit van het team te verhogen, weloverwogen beslissingen te nemen en goede resultaten te stimuleren. Meer informatie over Bloomfire

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Skedda staat voor ruimteplanning en online boekingen. Een ruimte kan bestaan uit een rechtbank, een studio, een kamer, een gedeeld bureau en nog veel meer.
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Skedda biedt unieke planningsfuncties voor ruimtes zoals boekings- en prijsvoorwaarden per tijd, dag, gebruiker en ruimte, met regels voor delen en afhankelijkheid. Het is toegankelijk via een aangepaste URL, en eenmalige aanmelding is beschikbaar via Google, Facebook, Twitter en Microsoft. Ontworpen om locaties en gemeenschappen te helpen hun ruimte te beheren. Meer informatie over Skedda

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Digitale werkplekoplossing die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert voor je bedrijf.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector. Meer informatie over MangoApps

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Zoho Creator is een digitaal werkplekplatform waarmee gebruikers op maat gemaakte toepassingen kunnen bouwen om zakelijke problemen aan te pakken.
Dankzij de digitale werkplek kunnen bedrijven sneller reageren op marktveranderingen en nieuwe vragen van klanten. Je kunt beginnen door het juiste platform te kiezen, met de functies die je nodig hebt om op maat gemaakte toepassingen voor je organisatie te bouwen. Zoho Creator is een digitaal werkplekplatform dat 5 miljoen bedrijven over de hele wereld helpt om processpecifieke oplossingen te bouwen om hun werk effectief te plannen, te coördineren en te controleren. Meer informatie over Zoho Creator

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Pumble is een gratis chat- en samenwerkingsapp voor teams met onbeperkte mogelijkheden.
Pumble is een gratis app voor teamchat waarmee teams van elke omvang kunnen samenwerken. In tegenstelling tot andere teamchat-apps is Pumble gratis beschikbaar voor een onbeperkt aantal gebruikers. Pumble is een online web-app die in een browser werkt, maar je kunt het allemaal voor het gemak op je computer of mobiele telefoon installeren. Meer informatie over Pumble

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Workvivo is het kloppend hart van je digitale werkplekomgeving, waar werknemers communiceren, feedback delen en ideeën uitwisselen.
Workvivo is een sociaal netwerk, intranet en app voor werknemers, allemaal gecombineerd tot één vertrouwde digitale ervaring waar werknemers dol op zijn. Workvivo biedt je bedrijf het overzicht dat je nodig hebt en geeft werknemers de vrijheid en flexibiliteit die ze willen. Meer informatie over Workvivo

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ...
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organisatie. OnSemble's slepen-en-neerzetten-interface betekent dat je verbeelding de enige limiet is. Ontwerp pagina's die je cultuur weerspiegelen zonder een enkele coderegel in te voeren. Het is een intranet dat je medewerkers graag en daadwerkelijk gebruiken. Meer informatie over Ntranet

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Een complete digitale werkpleksoftware die medewerkers, tools en informatie met elkaar verbindt in een digitale centrale hub met medewerkers.
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing waarmee je je medewerkers beter kunt betrekken en productiever kunt werken. Je kunt je interne communicatie optimaliseren via volledig functionele samenwerkingsruimten, sociale samenwerking en constante connectiviteit. eXo Platform maakt het beheren van je werk eenvoudiger en biedt een rijk digitaal werkplekplatform voor je werknemers. Meer informatie over eXo Platform

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
SaaS-oplossing die bedrijven helpt holistische wellnessprogramma's te creëren, micro-activiteiten te plannen en samen te werken met collega's.
Optimity is een hyperadaptief succes- en wellnessplatform voor medewerkers. Het is ontworpen om werknemers te betrekken (77-98%+) en de kosten voor werkgevers te verlagen. Dit platform gebruikt de wetenschap achter coaching over microgewoontes en biedt een mobielgerichte ervaring voor werknemers. Optimity-apps synchroniseren met je huidige routines (agenda, andere apps, wearables, enz.) om kleine, gezonde microgewoontes te vormen die je kunnen helpen gelukkiger en langer te leven. HR-leiders gebruiken het Optimity-beheerderspaneel om gezondheidsrisicobeoordelingen te starten en het rendement te rapporteren. Meer informatie over Optimity

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerker s, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app. Meer informatie over Blink

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events and collaborative features in one place, it makes your teams more productive. Available in 8 languages. On any device (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free plan. Paid plans from 4€ / month per user. Designated leading software for remote-work and team communication by GetApp in 2020. Ideal for SMB's. Meer informatie over Talkspirit

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Oplossing voor werken op afstand die bedrijven helpt bij het plannen, brainstormen en ontwerpen van ideeën of workflows in een gezamenlijke werkruimte met behulp van diagrammen.
Oplossing voor werken op afstand die bedrijven helpt bij het plannen, brainstormen en ontwerpen van ideeën of workflows in een gezamenlijke werkruimte met behulp van diagrammen. Meer informatie over Mural

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr werkt samen met veel toonaangevende merken, waaronder Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar en Columbia University. Klanten verbeteren de productiviteit, vergroten de medewerkersbetrokkenheid en verlagen het personeelsverloop. Meer informatie over Simpplr

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Op de digitale werkplek van Bluescape werken teams samen alsof ze bij elkaar zitten. Creëren. Samenwerking. Problemen oplossen.
Op de digitale werkplek van Bluescape werken teams samen alsof ze bij elkaar zitten. Of ze nu in hetzelfde gebouw zitten of kilometers van elkaar verwijderd zijn, werknemers in verschillende disciplines komen in Bluescape bij elkaar om ideeën te bedenken, samen te werken en moeilijke problemen op te lossen. Bluescape bestrijdt de wildgroei aan tools en de digitale overbelasting door teams, tools en informatie op één plek met elkaar te verbinden. Het is het visuele platform voor hoogwaardige samenwerking dat alles ondersteunt, van filmproductie en productontwerp tot hybride leren en crisisrespons. Meer informatie over Bluescape

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Citrix Workspace is een uniforme, veilige en digitale werkruimte die de ervaring van medewerkers organiseert, begeleidt en transformeert.
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen te werken met anderen organiseert, begeleidt en automatiseert. Een aangepaste interface organiseert essentiële gegevens, taken en tools in een gepersonaliseerde stroom, zodat gebruikers zich op hun werk kunnen concentreren en de productiviteit en betrokkenheid van werknemers kunnen worden verhoogd. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps of irrelevante informatie en activiteiten uitziften. Meer informatie over Citrix Workspace

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Veilige instant messaging-software voor zakelijke communicatie, die een privéteamnetwerk met een scala aan beheerfuncties biedt.
Brosix is de perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming voor de dagelijkse werkcommunicatie. Het gesloten netwerk en de P2P-versleuteling kunnen helpen bedrijven te beschermen tegen indringers en datalekken. Het Business-abonnement bevat app-functies en een scala aan ondernemingsfuncties zoals een privéteamnetwerk, gebruikersfunctiebeheer en nog veel meer. Het Premium-abonnement bevat alle beschikbare app- en ondernemingsfuncties plus geavanceerde beheerfuncties voor veilige samenwerking. Meer informatie over Brosix

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Mobile-first digital workplace to empower your frontline team for success with efficient task management, communication, and training.
YOOBIC is a mobile-first digital workplace that helps companies empower their frontline employees for success through effective and digitised task management, communication, and training. Based in London, New York, Paris, Tel Aviv, São Paulo, and Milan, with 200 employees, YOOBIC is used by 200+ businesses across the world, in industries such as retail, hospitality and manufacturing. YOOBIC¿s clients include Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino¿s Pizza, Puma, Lacoste and Sanofi. Meer informatie over YOOBIC

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform is een compleet, intuïtief intranet.
Maak kennis met het People Engagement-platform – een complete, intuïtieve digitale werkoplossing. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand te brengen. Want daar draait het om bij buitengewone werkplekken. Het resultaat is een ongehoorde medewerkersbetrokkenheid die 5 keer hoger ligt dan bij zowel traditionele medewerkersportals als sociale intranets. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Meer informatie over Jostle

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform. Meer informatie over Stackby

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
The low-code development platform for the digitalization of your complete business processes.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having to do without tailored, coherent and seamless solutions. Therefore, low-code really is the best of both worlds because it harmonizes simple development and individuality. Your path to a successful digital future with low-code development. Meer informatie over Intrexx

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders. Meer informatie over FreeBusy

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Trillian is een zakelijk en klinisch communicatieplatform dat wordt gebruikt door bedrijven en gezondheidszorgsystemen van elke omvang.
Trillian is een krachtig zakelijk en klinisch communicatieplatform dat wordt gebruikt door bedrijven en gezondheidszorgsystemen van elke omvang. Of je nu een bedrijf bent dat nog steeds afhankelijk is van sms'en of een zorgorganisatie die HIPAA-conforme beveiligde berichtenuitwisseling nodig heeft, de moderne en beveiligde zakelijke chatberichten van Trillian helpen de communicatie met werknemers te moderniseren zonder in te leveren op beveiliging of controle. Meer informatie over Trillian

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen